iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
0 volume nog. zal me verbazen of dit echt actie gaat wordenTaro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:41:
En daar is actie... Hopelijk heeft iedereen zijn riemen om?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wel memory foam om m'n knieën.Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:41:
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Grote kans dat de koers weer opveert, maar ik heb wel toevallig net mijn short posities vergroot, dus van mij mag het naar 14k.anti elppa schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:42:
[...]
0 volume nog. zal me verbazen of dit echt actie gaat worden
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
lekker. Shorten doe ik niet bij btc. Voelt gewoon als hoogverraad. Als ik al short zijn het shitcoins, want die mogen kapot van mij.Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:44:
[...]
Grote kans dat de koers weer opveert, maar ik heb wel toevallig net mijn short posities vergroot, dus van mij mag het naar 14k.
[Afbeelding]
nothing stops this train
zou er mijn geld niet opzetten iig. tis sowieso weekend. En volume vind ik absoluut nog niet om over naar huis te schrijven. Krijg je morgen weer allemaal 'experts' die over een cme gap komen lullenKol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:49:
ja? gaat er eindelijk wat gebeuren? 👀
De whales zijn gewoon weer aan het spelen met de shrimps, is toch overduidelijk. Domme shrimps ook, ik ga er zo maar een paar op de bbq gooien.anti elppa schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:51:
[...]
zou er mijn geld niet opzetten iig. tis sowieso weekend. En volume vind ik absoluut nog niet om over naar huis te schrijven. Krijg je morgen weer allemaal 'experts' die over een cme gap komen lullen
/s
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 18-07-2021 16:53 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Ray_ op 18-07-2021 17:04 ]
ik wel, wel btc pairing voor extreme swing/prijsactie tradesanti elppa schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:51:
[...]
zou er mijn geld niet opzetten iig. tis sowieso weekend. En volume vind ik absoluut nog niet om over naar huis te schrijven. Krijg je morgen weer allemaal 'experts' die over een cme gap komen lullen
zoiezo doe ik niet aan stablecoins want stel dat het hard omhoog spuit heb je verlies
nothing stops this train
Geen verlies, maar geen (of uitgesteldeKol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:04:
[...]
zoiezo doe ik niet aan stablecoins want stel dat het hard omhoog spuit heb je verlies
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je base currency is...
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 18-07-2021 17:08 ]
opzich is dat bijna de definitie van time on the market beats timing the market. je hoeft maar een enkele echte stijgingen te missen en loopt mijlen ver achter..Kol Nedra schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:04:
[...]
ik wel, wel btc pairing voor extreme swing/prijsactie trades
toch zit ik nu in fiat voor het grootste deel.. ik verwacht nog steeds dat de kans groter is op naar beneden dan op omhoog (en dan bedoel ik niet een paar %)
31.1 voor heel even, maar hersteld alweer!Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:41:
Zelfde als vannacht. 32.4.
Het beweegd... maar verder
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Na een grotere rode candle zie je tussendoor altijd iets herstel. De vraag is of de koers weer opveert naar het vorige niveau, of op weg daar naar toe weer in een verdere daling resulteert. Ik vind het herstel maar matig, ik vermoed verder omlaag.PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:20:
[...]
31.1 voor heel even, maar hersteld alweer!
Zelfde als vannacht. 32.4.
Het beweegd... maar verder
btc, it's all about increasing sats....Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:06:
[...]
Geen verlies, maar geen (of uitgestelde) winst.
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je base currency is...
mij boeit het weinig dat als het daalt, als het hard daalt, dalen de alts ook. wanneer het weer stijgt verkoop ik de alts voor btc. ik ga wel voor alts waarvan je kan verwachten dat het ook weer gaat stijgen na correctie.
voor de rest, dca, hodl, wat staken en dit voor de komemde 10 jaar doen. tenzei het te sterk stijgt dan ff wel een stablecoin om zo weer op lager punt bij te kopen. maar stel ik ga nu in stablecoin en ipv het zakt maar juist stijgt.....tja dan verlies je ook sats.....
heel soms zit ik wel in stablecoins, maar dat is alleen wanneer ik tijd heb om er bovenop te zitten. soms op zondag als vrouw en kinderen dagje weg zijn.... maar dat gebeurt dus niet vaak....
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-07-2021 17:30 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Van cake tot Dorito's en van pindakaas repen tot gekoelde caramel latte.
Nog twee goedgevulde nachtjes dus, en dan... 5 weken vakantie
Wat Bitcoin en de rest ook gaan doen, dit pakken ze me niet meer af
Compensatie voor de sportschool??Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:32:
Ik was van plan om nog wat crypto bij te kopen, maar in plaats daarvan heb ik een geïnvesteerd in een gruwelijke grote bag met vreterij om mijn laatste twee nachtdiensten als een soort Romeinse keizer te ervaren.
Van cake tot Dorito's en van pindakaas repen tot gekoelde caramel latte.
Nog twee goedgevulde nachtjes dus, en dan... 5 weken vakantie
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb een balansdag, ik heb net chinees besteld.
Wut waar? Ohh F1.. ik hoopte op BitcoinTaro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 16:41:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Op de daily is waarschijnlijk niets te zien vandaag, maar je ziet toch dat het punt waarop hij steeds terug komt na een pump of dump stiekem steeds met 1k omlaag is gegaan, afgelopen dagen 31.5 daarvoor 32.5, 33.5 en 34.5 nu afwachten of 30.5 het nieuwe 31.5 gaat worden.
En we dus uitschieters naar de 29k zullen gaan zien.
Ja, jammer voor Max. Lekker in de achtertuin in de zon F1 kijken en crypto handelen met een biertje erbij. Al ziet ETH er vs BTC nog minder goed uit...
Je moet DOGE ook direct verkopen tijdens/na zo'n pumpPlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:01:
M’n doge is nog niet hersteld van onze twitterhond. Maar ziet er alweer goed uit!
Rare sport dat F1, je concurrent eruit knikkeren (volgens de experts) en zelf winnen.Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
[...]
Ja, jammer voor Max. Lekker in de achtertuin in de zon F1 kijken en crypto handelen met een biertje erbij. Al ziet ETH er vs BTC nog minder goed uit...
Ach die gaat wel stuk. No worries.PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:01:
M’n doge is nog niet hersteld van onze twitterhond. Maar ziet er alweer goed uit!
ETH neemt het voortouw.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 18-07-2021 18:03 ]
Hij heeft een short.Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
[...]
Je moet DOGE ook direct verkopen tijdens/na zo'n pump
Genieten kerel. Het is je gegundTaro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:58:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik short hem al een 10 dagen, dus sta er prima voor! 😀Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:02:
[...]
Je moet DOGE ook direct verkopen tijdens/na zo'n pump
Niet op DOGE, want daarvoor heb je USDT nodig, maar heb de BTC+ETH short gesloten on the way up, daarna 100% op een ETH short ingezet die nu alweer op +33% staat. Mooie dag zo
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v93yEpLvXPDE6OFsWN28W0O2.jpg?f=user_large)
Taro heeft er zeker mooi een shortje tegen aan gegooid?
Vakman! M’n doge op +47%.Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:06:
[...]
Niet op DOGE, want daarvoor heb je USDT nodig, maar heb de BTC+ETH short gesloten on the way up, daarna 100% op een ETH short ingezet die nu alweer op +33% staat. Mooie dag zo
nothing stops this train
Hersteld primaTaro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:22:
[...]
Na een grotere rode candle zie je tussendoor altijd iets herstel. De vraag is of de koers weer opveert naar het vorige niveau, of op weg daar naar toe weer in een verdere daling resulteert. Ik vind het herstel maar matig, ik vermoed verder omlaag.
Zero.
Ja, van duizenden traders tegelijkPelox schreef op zondag 18 juli 2021 @ 18:55:
Was gewoon een of andere dikke vinger sell actie [...]
Waren gewoon de bots van de whales die aan de ronde whale tafel zaten te klaverjassen en onder het genot van een garnalencoctail onze coins goedkoop aan het kopen zijn!
ETH nog niet, nog lang niet.
Die had een Bart de andere kant op, dat telt niet. Ik heb het over btc.
Zero.
[ Voor 11% gewijzigd door Prozaq op 18-07-2021 19:57 ]
uiteraard, totdat je er geld op gaat zettenProzaq schreef op zondag 18 juli 2021 @ 19:54:
Draai nog niet zo lang mee, is dit een wekelijks terugkerend fenomeen (zo'n zondag dip)?
Ada geloofd het allemaal wel op de 1 euri!twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:01:
[...]
ik zit al 3 dagen naar ada te kijken. of de bounce inzet die is op zijn support geland en heeft besloten voorlopig daar dood te blijven liggen ofzo,..
Komt wel weer
of niet.. dan gaan we met de rektokopter op vakantie in rektcityPlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:04:
[...]
Ada geloofd het allemaal wel op de 1 euri!
Komt wel weer
naja vondt het wel een mooi punt om in te stappen en een ritje te maken, maar tis allemaal niet overtuigend
Verre van. Is al hard gegaan hé dit jaar.twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:27:
[...]
of niet.. dan gaan we met de rektokopter op vakantie in rektcity![]()
naja vondt het wel een mooi punt om in te stappen en een ritje te maken, maar tis allemaal niet overtuigend
Komt van de 0.07 af. Gaan we de Bearmarket in, kun je de Ada oprapen voor centenwerk.
ik weet het, ik had ze vanaf begin 2019PlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:33:
[...]
Verre van. Is al hard gegaan hé dit jaar.
Komt van de 0.07 af. Gaan we de Bearmarket in, kun je de Ada oprapen voor centenwerk.
Hot ook trouwens over de top uit de bus gesprongen..
HOT is al een 5x minder waard sinds de ATH…twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:37:
[...]
ik weet het, ik had ze vanaf begin 2019
Hot ook trouwens over de top uit de bus gesprongen..
zakt ook nog wel veder, maarja af en toe een klein ritje maken tijdens het wachten.. kan best
Niet te lang behouden, tenzij voor lange termijn.twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 20:40:
[...]
zakt ook nog wel veder, maarja af en toe een klein ritje maken tijdens het wachten.. kan best
tje.. niet ritPlanR schreef op zondag 18 juli 2021 @ 21:16:
[...]
Niet te lang behouden, tenzij voor lange termijn.
bye bye doge
[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 18-07-2021 23:23 ]
Verwijderd
Dit is de meest saaie range die ik ooit in crypto heb mogen aanschouwen.twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:22:
het is zo stil ik schiet ondertussen wel ff een kanon af.
[Afbeelding]
bye bye doge
Zelfs de 6k was nog levendiger.
Ik denk dat er momenteel eerder mensen sterven aan pure verveling dan dat ze rekt kunnen gaan.
Ik ga nav dit bericht wat BUSD naar USDT omzetten en DOGE shortentwain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:22:
het is zo stil ik schiet ondertussen wel ff een kanon af.
[Afbeelding]
bye bye doge
Edit: -9% al, HODL!
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 18-07-2021 23:53 ]
echt he. ik dacht 2 weken geleden ik pak ada op de bounce van zijn support.. support exact goed voorspeld wachten op de voortekenen dat we omhoog gaan.. (of nog veder omlaag) valt het gewoon te pletter op de 1 euro lijn het beweegd gewoon al 3 dagen niet. Die 1 euro is prima, hier blijf ik ff tukken.Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Dit is de meest saaie range die ik ooit in crypto heb mogen aanschouwen.
Zelfs de 6k was nog levendiger.
Ik denk dat er momenteel eerder mensen sterven aan pure verveling dan dat ze rekt kunnen gaan.
Verwijderd
twain4me schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:48:
[...]
echt he. ik dacht 2 weken geleden ik pak ada op de bounce van zijn support.. support exact goed voorspeld wachten op de voortekenen dat we omhoog gaan.. (of nog veder omlaag) valt het gewoon te pletter op de 1 euro lijn het beweegd gewoon al 3 dagen niet. Die 1 euro is prima, hier blijf ik ff tukken.
Sta je in de plus nu Taro?Taro schreef op zondag 18 juli 2021 @ 23:40:
[...]
Ik ga nav dit bericht wat BUSD naar USDT omzetten en DOGE shorten
Edit: -9% al, HODL!
Nou "morgenvroeg" en daarmee bedoel nu dus, kunnen we doorstrepen, vanmiddag moet het gebeuren, anders komt mijn positie in dit topic in gevaar
Heb zaterdag de registratie voltooid met id en filmpje en wilde nu een tegoed erop zetten..
Eerst 250 geprobeerd, niks, daarna nog 3x een tientje, maar nog steeds niks, behalve een melding dat ik dmv een storting mijn rekening moet verifiëren?!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik zou gewoon een mail sturen.BTFD schreef op maandag 19 juli 2021 @ 08:14:
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat een ideal transactie verwerkt is bij Bitvavo met een nieuw account?!
Heb zaterdag de registratie voltooid met id en filmpje en wilde nu een tegoed erop zetten..
Eerst 250 geprobeerd, niks, daarna nog 3x een tientje, maar nog steeds niks, behalve een melding dat ik dmv een storting mijn rekening moet verifiëren?!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Werken alleen niet in het weekend volgens mij. Waarschijnlijk moet je account worden goedgekeurd eerst.
ik denk dat je account nog niet is goedgekeurd? ideal werkt naar mijn weten bijna direct bij Bitvavo.BTFD schreef op maandag 19 juli 2021 @ 08:14:
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat een ideal transactie verwerkt is bij Bitvavo met een nieuw account?!
komt goed, Bitvavo is imo een van de beste..... niet voor traden aangezien het alleen eur pairings heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2021 09:14 ]
nothing stops this train
Ja, had 250 omgezet en ingezet, maar bij nader inzien wat teruggeschaald om de liquidatieprijs iets te verhogen. Je weet maar nooit met ome Elon, dus dit vannacht laten lopen:
/f/image/oLpVVHBaU4jnscbYqTR1swcf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZebOdQZaDgvFnNfrSuN7vd8x.png?f=fotoalbum_large)
Eerst even koffie, dan ga ik hem waarschijnlijk weer verder opschalen
Ik wil ook dat BTC omhoog gaat.JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:21:
BTC en ETH willen graag omhoog.
nothing stops this train
Hmm, waarschijnlijk Aggregator, de betekenissen verschillen, maar deze komt denk ik het dichtste in de buurt.Een programma of website waar mee gebruikers de inhoud van meerdere weblogs tegelijk kunnen lezen.
Deze niet lijkt me.
Ja zal wel Aggregator zijnEen partij in de markt die de vraagzijde organiseert, waardoor scherper kan worden ingekocht.
a website or program that collects related items of content and displays them or links to them.
[ Voor 78% gewijzigd door JDx op 19-07-2021 10:10 ]
Waarom geen kleinere hefboom & lekker laten bollen? M’n Liq ligt op +0.27.Taro schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:16:
[...]
Ja, had 250 omgezet en ingezet, maar bij nader inzien wat teruggeschaald om de liquidatieprijs iets te verhogen. Je weet maar nooit met ome Elon, dus dit vannacht laten lopen:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerst even koffie, dan ga ik hem waarschijnlijk weer verder opschalen
gaat het veder goed? normaal praten alleen @Verwijderd en ondergetekende met zichzelf.JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:06:
Hee, iemand ingame heet AggrGoldhunter, waar slaat dat aggr op dan? Als in de aggr.trade graphs.
[...]
Hmm, waarschijnlijk Aggregator, de betekenissen verschillen, maar deze komt denk ik het dichtste in de buurt.
Deze niet lijkt me.
[...]
Ja zal wel Aggregator zijn
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 19-07-2021 10:34 ]
Oh, dat doe ik ook op Whatsapp hoor ik wel eenstwain4me schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:32:
[...]
gaat het veder goed? normaal praten alleen @Verwijderd en ondergetekende met zichzelf.naja ook @A87 maar dat is weer een ander verhaal
"waar heb je het allemaal over?
- niks al opgelost"
[ Voor 96% gewijzigd door Mighty op 19-07-2021 10:43 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Het staat nu op de supportlijn die getest op 17 mei (de big drop) en van 21 juni.....
als ie het deze week weer deze support vasthoudt dan hodl ik misschien een beetje link (ipv alleen traden)
nothing stops this train
JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:40:
[...]
Oh, dat doe ik ook op Whatsapp hoor ik wel eens
"waar heb je het allemaal over?
- niks al opgelost"
zoietsMighty schreef op maandag 19 juli 2021 @ 10:42:
al beantwoord
Ziet er interessant uit, maar eigenlijk is alles op de weekly/monthly kak toch?Kol Nedra schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:01:
hmmm LINK/USDT pair is nu zeer interessant, zet hem eens op de weelky chart en je ziet wat ik bedoel![]()
Het staat nu op de supportlijn die getest op 17 mei (de big drop) en van 21 juni.....
als ie het deze week weer deze support vasthoudt dan hodl ik misschien een beetje link (ipv alleen traden)
Wow, had al tijdje niet naar MATIC gekeken, maar die is echt ver weggezakt.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 19-07-2021 11:05 ]
hoezo kak? ik gebruik juist de weelky chart! hier kun je imo goed zien waar de support ligt...JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:04:
[...]
Ziet er interessant uit, maar eigenlijk is alles op de weekly/monthly kak toch?
ik kijk altijd eerst de weelky, dan de daily en om te finetunen naar de 4 hour chart.....alles onder de 4h chart is niet interessant voor mij...... ben geen scalper, ik speel het meer op safe, dus meer swingtrades of positietrades
nothing stops this train
Bedoelde dat alles er slecht voor staat op de weekly en goedkoop inkopen is.Kol Nedra schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:08:
[...]
hoezo kak? ik gebruik juist de weelky chart! hier kun je imo goed zien waar de support ligt!
ik kijk altijd eerst de weelky, dan de daily en om te finetunen naar de 4 hour chart.....alles onder de 4h chart is niet interessant voor mij...... ben geen scalper, ik speel het meer op safe, dus meer swingtrades of positietrades
Ja klopt idd, maar het is nog onzeker of btc nu op zijn laagst staat want die kan nog onder de 30k komen....JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:10:
[...]
Bedoelde dat alles er slecht voor staat op de weekly en goedkoop inkopen is.
en als btc hard naar beneden gaat, dan gaan alts nog harder, daar ben ik nog wat voorzichtiger om met nieuwe fiat posities te kopen (dca zoiezo elke maand wel btc)
nothing stops this train
Dat kan niet heel lang meer goed gaan, ik wacht ook vandaag nog af. Geen trouw op te trekken, al neig ik inmiddels net als Taro meer naar onderen dan naar boven.
Dit roept iedereen hier al wekenJDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:19:
BTC en ETH strugglen flink, omhoog wil niet, omlaag lukt niet, krijgen elke keer een tik terug.
Dat kan niet heel lang meer goed gaan, ik wacht ook vandaag nog af. Geen trouw op te trekken, al neig ik inmiddels net als Taro meer naar onderen dan naar boven.
Mwoh, het gaat toch elke keer naar beneden met 1k, paar dagen stable met uitschieters, 1k eraf, paar dagen stable, 1k eraf, gaat nu alweer sinds 15 juli goed, weekend is voorbij, er moet nu wel wat gebeuren.Waah schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:21:
[...]
Dit roept iedereen hier al weken"Dit kan niet lang goed gaan!" en toch gaat het al een hele tijd prima
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 19-07-2021 11:29 ]
Partial fill. First target at ~2400 Sats$KMD #KMD #altcoins #crypto #Binance pic.twitter.com/QH5Kbxslpn
— DoopieCash® (@DoopieCash) 18 juli 2021
KMD/BTC gaat ook lekker
https://www.binance.com/e..._BTC?theme=dark&type=spot
Ze hebben het vaak goed, natuurlijk moet je zelf de beslissing nemen om een trade te doen ofniet
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2021 11:41 ]
nothing stops this train
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
-Rich dad poor dadkenjiroxx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:42:
Hey all, heeft iemand goede leestips voor iemand die zich "from scratch" wil gaan verdiepen in crypto? Goede boeken om mee te beginnen?
-The Bitcoin Standard
nothing stops this train
Heb zelf veel baat gehad bij de Binance Academy:kenjiroxx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 11:42:
Hey all, heeft iemand goede leestips voor iemand die zich "from scratch" wil gaan verdiepen in crypto? Goede boeken om mee te beginnen?
https://academy.binance.com/en
Nou joehoe, wat een vuurwerk.
Zodra 22 juni 2021 weer voorbij komt, roep dan even.
(Zwaar rekt gegaan, te pussy om bij te kopen -- De mem van @Taro was eigenlijk het beste advies)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wilde ze eigenlijk op de Ledger houden, maar die stake op Polkadot.js snap ik geen snars van..
Heb van alles geprobeerd en heeft tot heden alleen verlies geleden (wel minimaal, maar toch)
Nu in 3 klikken klaar en veel overzichtelijker!

Heb liever een keer wat langer door met 100 per uur zakken ofzo.
waarom wil jij dat het blijft doorzakken eigenlijk?JDx schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:01:
Het lijkt wel verdacht veel op zaterdagnacht, zit niet echt te wachten op zo'n sudden pump.
[Afbeelding]
Heb liever een keer wat langer door met 100 per uur zakken ofzo.
Omdat ik dat denk en anders heb ik geen gelijkmalarkan schreef op maandag 19 juli 2021 @ 12:02:
[...]
waarom wil jij dat het blijft doorzakken eigenlijk?
Maar op dit moment wil ik gewoon actie, al denk ik wel dat het gewoon even diep moet om weer eens de 40 aan te tikken. Maar misschien heb ik de shortboot ook al gemist en blijft het langzaam dalen.
De hype is in ieder geval weer voorbij, kom geen crypto meer tegen op willekeurige Twitter accounts.
Ook stuurde Hardware hier me een leuke PM met Google zoekwoorden, Bitcoin zat alweer op niveau kerst.
ik zou het prima vinden als we dit blijven doen tot September en dan naar de 69k!
even de zomer doorhalen
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2021 12:13 ]
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6ZaGjx8QmfGnsWAK74qNDZIQ.jpg?f=fotoalbum_large)