daarom: DYORCyberMania schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:51:
Er waren hier allerlei mensen die voorspeld hadden dat Btc ging stijgen, nou ik maar wachten.
Waarschijnlijk dubbel, maargoed
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geniaal 😜Gelukszoekr schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 17:08:
Waarschijnlijk dubbel, maargoed
[YouTube: Investeer NU in Bitcoin en nu niet meer]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Toevallig stond ik net naast CZ bij de bakker, Waar ze overegens heerlijke echt zelf gemaakte sausijzenbroodjes hebben.mocht je ooit in de buurt zijn echt een aanrader. Maar ik dwaal af,Immutable schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:58:
Weet iemand weer of ideal op Binance weer terug komt? Want echt... duurt me nu iets te lang.
Blijft dit soort onzin???
CZ kocht eierkoeken, wat echt weer zoon domme keus is, welke gek heeft die dingen ooit bedacht wel een beetje de doge onder de lekkere broodjes die een bakker maken kan, maargoed toen hij zijn doge broodje moest afreken weigerden ze zijn binance visa waarna hij wit heet over ging tot het plat stampen van de de pin automaat. stupid stupid stupid ideal stupid stupid dutchies..
Ik denk dus van niet
Heb je al gekeken of ze in het dnb register staan?Immutable schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 15:58:
Weet iemand weer of ideal op Binance weer terug komt? Want echt... duurt me nu iets te lang.
Blijft dit soort onzin???
De vraag is ook niet óf de CBDC komtenomiss schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:56:
[...]
CBDC's zullen er vast komen, misschien zelfs enkele jaren/decennia bestaan, maar waarschijnlijk (afh van het ontwerp) is het niet het meest sound/hard money. De geschiedenis van geld heeft bewezen dat een munt met deze eigenschappen uiteindelijk altijd zegeviert. Het kan zomaar zijn dat Bitcoin pas over tientallen jaren een succes wordt omdat mensen eerst vallen voor CBDC's en er later achter komen dat het geen verbetering is. Uiteindelijk is er 1 munt die wint, en niet meerdere.
Voor mensen die geen zin hebben om een boek te lezen, zoek op YouTube op 'Saifedean' en sorteer op aantal views. Genoeg interessante video's waarin hij spreekt. Bijvoorbeeld die waar die zijn boek presenteert aan Bitcoin Austria.
Ze hadden paar dagen geleden uitgesproken nóg sneller het naar de markt te willen brengen, rond 2023/2024. Het winnen van de beste munt is niet nodig. Die strijd hoeft niet eens gestreden te worden. Een overheidsmunt wint altijd. Maar ik zie meer een toekomst dat Bitcoin geaccepteerd is en naast de CBDC zal bestaan.
De vraag is het deflationair, of inflationair.(Waarbij we hetzelfde gedoe weer krijgen) Keynesiaanse economie. Zucht. Laten we dan op zijn minst eens iets anders proberen.Qunix schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:00:
[...]
De vraag is ook niet óf de CBDC komt
Ze hadden paar dagen geleden uitgesproken nóg sneller het naar de markt te willen brengen, rond 2023/2024. Het winnen van de beste munt is niet nodig. Die strijd hoeft niet eens gestreden te worden. Een overheidsmunt wint altijd. Maar ik zie meer een toekomst dat Bitcoin geaccepteerd is en naast de CBDC zal bestaan.
Vraag me af wat het nut is van een CBDC, want het hele idee achter crypto is juist decentraal, dat machten gedecentraliseerd zijn. Maar ja, probleem is. De mens smacht om macht, en die de macht heeft zal het niet los willen laten. Ik ben altijd al voorstanders dat we code of AI of iets dergelijks de macht moeten geven. Niet de mens. Die staat buiten de mens, is objectief, heeft geen intrinsieke hunkering naar macht. De mens is niet te vertrouwen.
Een overheidsmunt wint altijd? Dus als Bitcoin ergens een overheidsmunt wordt wint Bitcoin? Ik vind dit een mank statement.Qunix schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:00:
[...]
De vraag is ook niet óf de CBDC komt
Er zijn honderden, misschien wel duizenden overheidsmunten gefaald in de historie. Zolang er meerdere overheden zijn en er geen world gov is bestaat er concurrentie. Dat betekent dat de overheid met de beste munt het wint van een andere overheidsmuntjes.
Vanzelfsprekend zal er een periode zijn waar Bitcoin naast CBDC's bestaat, maar mijn punt was dan ook iets anders, namelijk dat uiteindelijk de beste munt zal winnen. Zolang Bitcoin onderdeel mag zijn van de concurrentiestrijd, zal de kans met elk decennium toenemen dat Bitcoin de strijd zal winnen...
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 17-07-2021 18:11 ]
https://opensea.io/seaart
Beefy finance vraagt opeens bij het connecten naar mijn seed phrase..Zowel van meta als trust als ook bsc wallet. Heb ik iets gemist?
Dan zijn ze misschien gehackt, dns hack, had pancakeswap ooit ook. Niet geven natuurlijk.JW04 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:09:
Beefy finance vraagt opeens bij het connecten naar mijn seed phrase..Zowel van meta als trust als ook bsc wallet. Heb ik iets gemist?
Edit: bij mij werkt beefy.finance prima.
Moon
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 17-07-2021 18:30 ]
Thanks! Blijkt dat ik beefy.financial zat, wel top hit in google met advert. Niet best.knakworst schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:20:
[...]
Dan zijn ze misschien gehackt, dns hack, had pancakeswap ooit ook. Niet geven natuurlijk.
Dat is zeker niet best, ga je serieus op die manier naar fishing en oplichtings gevoelige websitesJW04 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:32:
[...]
Thanks! Blijkt dat ik beefy.financial zat, wel top hit in google met advert. Niet best.
Op zich mee eens, maar hoe kan het dat google geld verdient aan een 100 procent scam site.twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:38:
[...]
Dat is zeker niet best, ga je serieus op die manier naar fishing en oplichtings gevoelige websites
Ik heb hem gerapporteerd.
[ Voor 39% gewijzigd door knakworst op 17-07-2021 18:44 ]
Of dalen kon ook nog, gemiddeld had iedereen gelijk.CyberMania schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:51:
Er waren hier allerlei mensen die voorspeld hadden dat Btc ging stijgen, nou ik maar wachten.
Dat clover blijft lijp doen, wel blij dat ik eruit was met winst, geen munt die je nu even een nachtje laat staan of als je lang van huis bent.
Verkopen en kopen op mooie momenten ook super lastig en link.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wie zegt dat ze de factuur betalenknakworst schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:40:
[...]
Op zich mee eens, maar hoe kan het dat google geld verdient aan een 100 procent scam site.
Ik heb hem gerapporteerd.
[Afbeelding]
Het viva forum blijft voortbestaan 
Deze draad is de eerste die ik over bitcoin kon vinden. Oktober 2015, toen btc 250 dollar was. Hilarische reacties hoewel ik pas btc in 2017 gekocht heb en in 2015 hetzelfde zou hebben kunnen schrijven toch leuk om te lezen.
https://forum.viva.nl/gel...sant/list_messages/290883
Deze draad is de eerste die ik over bitcoin kon vinden. Oktober 2015, toen btc 250 dollar was. Hilarische reacties hoewel ik pas btc in 2017 gekocht heb en in 2015 hetzelfde zou hebben kunnen schrijven toch leuk om te lezen.
https://forum.viva.nl/gel...sant/list_messages/290883
Ja verd*******
Heb je na een uur eindelijk je aanvalsplan uitgerekend, ingekocht en de marketorder klaar gezet om met 5 cent winst van je shitcoin af te komen.
Komt er een Vloedgolf van een Pump&Dump voorbij die op 1,2 cent na je prijspunt niet haalt.
Dan maar een snelle schakelactie om 8,5% winst te pakken
*zucht - First World problems
Heb je na een uur eindelijk je aanvalsplan uitgerekend, ingekocht en de marketorder klaar gezet om met 5 cent winst van je shitcoin af te komen.
Komt er een Vloedgolf van een Pump&Dump voorbij die op 1,2 cent na je prijspunt niet haalt.
Dan maar een snelle schakelactie om 8,5% winst te pakken
*zucht - First World problems
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
enomiss schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:08:
[...]
Een overheidsmunt wint altijd? Dus als Bitcoin ergens een overheidsmunt wordt wint Bitcoin? Ik vind dit een mank statement.
Er zijn honderden, misschien wel duizenden overheidsmunten gefaald in de historie. Zolang er meerdere overheden zijn en er geen world gov is bestaat er concurrentie. Dat betekent dat de overheid met de beste munt het wint van een andere overheidsmuntjes.
Vanzelfsprekend zal er een periode zijn waar Bitcoin naast CBDC's bestaat, maar mijn punt was dan ook iets anders, namelijk dat uiteindelijk de beste munt zal winnen. Zolang Bitcoin onderdeel mag zijn van de concurrentiestrijd, zal de kans met elk decennium toenemen dat Bitcoin de strijd zal winnen...
Concurrentiestrijd ? Sure bitcoin gaat het nieuwe geld systeem overnemen, overheden vallen om en de bitcoin maximalisten komen aan de macht.
Bitcoin is heel mooi maar zo achterhaald vergeleken met de rest die gaat nooit winnen, er is niet eens een race.
[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 17-07-2021 19:12 ]
Oversturen naar Bitvavo is een makkie.PlanR schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 16:24:
[...]
Precies, m’n winst terug storten.
Ik weet nog niet hoe het werkt om het over te sturen naar een Bitvavo oid.
Maar zal ook geen hogere wiskunde zijn.
Liefst Sepa! Een werkende Binance.
Om daar naartoe te kunnen sturen heb je wel je Bitvavo adres voor die specifieke munt nodig die je over wilt sturen. Dus zorg voor bijv ETH dat je bij Bitvavo altijd het adres van ETH ophaalt. Elke munt in je wallet heeft zijn eigen adres en soms ook zijn eigen token.
https://support.bitvavo.c...vf-send-to-bitvavo-wallet
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Go DOGE \o/ \\o o//
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
AEX, geeft Taro zijn account eens terug! Ouwe hackert.Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:10:
Go DOGE \o/ \\o o//
Helemaal prima, de bubble barst bijna, hopelijk nadat mijn sell orders worden geraakt:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Morgen gaat CRO naar de maan. Heb nog nooit zoveel crypto.com reclame gezien op een dag. Heel de formule 1 was blauw. Zal morgen tijdens/na de race nog wel meer aandacht krijgen
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Ambitieuze targets, ik hoop dat BTC nog even pumpje doet en de rest mee laat liften.Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:16:
[...]
Helemaal prima, de bubble barst bijna, hopelijk nadat mijn sell orders worden geraakt:
[Afbeelding]
Morgen komen er 16k BTC vrij van grayscale ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ja morgen kan ik die 16k BTC in BabyDoge pumpenKhaelos schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:31:
nothing stops this train
Helemaal niets, tenminste, niet daardoor, lees maar even terugKhaelos schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:31:
BTC is ook echt in weken bijna niet zo stabiel geweest als vandaag
Ik vermoed exact hetzelfde als fiat, maar dan digitaal.Immutable schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:06:
[...]
De vraag is het deflationair, of inflationair.(Waarbij we hetzelfde gedoe weer krijgen) Keynesiaanse economie. Zucht. Laten we dan op zijn minst eens iets anders proberen.
Vraag me af wat het nut is van een CBDC, want het hele idee achter crypto is juist decentraal, dat machten gedecentraliseerd zijn. Maar ja, probleem is. De mens smacht om macht, en die de macht heeft zal het niet los willen laten. Ik ben altijd al voorstanders dat we code of AI of iets dergelijks de macht moeten geven. Niet de mens. Die staat buiten de mens, is objectief, heeft geen intrinsieke hunkering naar macht. De mens is niet te vertrouwen.
Het nut is vrij simpel, centralisatie om meer macht te hebben. Als je alles onder controle hebt, dus via 1 centraal orgaan laat gaan, heb je alle macht, en de gebruikers geen privacy meer.
Jazeker, een overheidsmunt wint altijd. De vraag is dan hoe het afloopt. Zie bijvoorbeeld Weimar (de acceptatie na de eerste wereld oorlog van de Reiksmark). Dat kan bloederig zijn. En waarom het wint is vrij simpel, je moet belasting betalen en dat kan alleen via een door de overheid geaccepteerde munt. Als je het niet doet, dan ben je illegaal bezig, en dat mag niet.enomiss schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:08:
[...]
Een overheidsmunt wint altijd? Dus als Bitcoin ergens een overheidsmunt wordt wint Bitcoin? Ik vind dit een mank statement.
Ik ben aan het nadenken hoe 2050 zal zijn met hopelijk Bitcoin naast de CBDC, waarbij belasting betalen via de CBDC gaat (en vele mensen zonder bitcoins ook andere dingen).
Ik zou het wel fijn vinden als ik nu ook gewoon echt eens een keer iets kan kopen met welke crypto dan ook, ja met zo'n Binance kaart kan dat denk ik? Kan je dan gewoon afrekenen als een gewone CC bij bol of alternate of wat dan ook?
Thuisbezorgd kan geloof ik, maar dan ben je je dagwinst alweer kwijt aan hun fee
Thuisbezorgd kan geloof ik, maar dan ben je je dagwinst alweer kwijt aan hun fee
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 19:44 ]
Ja, in sommige gevallen wel met bijv. een Curve Card ertussen omdat de Binance Card niet overal wordt geaccepteerd. Ik reken alles bij bijv. Bol.com af via Curve -> Binance.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:44:
Ik zou het wel fijn vinden als ik nu ook gewoon echt eens een keer iets kan kopen met welke crypto dan ook, ja met zo'n Binance kaart kan dat denk ik? Kan je dan gewoon afrekenen als een gewone CC bij bol of alternate of wat dan ook?
Er zijn verschilde webshops die crypto accepterenJDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:44:
eerste hit in google
https://btcdirect.eu/nl-nl/bitcoin-betalen
Zelf een paar jaar terug nog een betaling in LTC gehad, ik had zelfs LTC als betaalmiddel op mijn facturen, was meer omdat het kan, in de praktijk schiet het echt niet op en blijft imo euro gewoon het fijnst om mee te betalen. Nu ben ik failliet en leef ik al weer 5 jaar onder een brug.
Ja begrijp ik, maar dat is de omgekeerde wereld, ik wil niet een webshop kiezen omdat die het accepteert, ik wil een betaalmethode kiezen bij de webshop waar ik wat wil kopen.Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:51:
[...]
Er zijn verschilde webshops die crypto accepteren
eerste hit in google
https://btcdirect.eu/nl-nl/bitcoin-betalen
Zelf een paar jaar terug nog een betaling in LTC gehad, ik had zelfs LTC als betaalmiddel op mijn facturen, was meer omdat het kan, in de praktijk schiet het echt niet op en blijft imo euro gewoon het fijnst om mee te betalen. Nu ben ik failliet en leef ik al weer 5 jaar onder een brug.
Onafhankelijk dus, daar lijkt Curve dus de oplossing voor.
Dan nog is het in NL regelmatig niet mogelijk met CC te betalen of alleen tegen een meerprijs.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Ja begrijp ik, maar dat is de omgekeerde wereld, ik wil niet een webshop kiezen omdat die het accepteert, ik wil een betaalmethode kiezen bij de webshop waar ik wat wil kopen.
Maar dat schiet toch niet op het kost je alleen maar extra ook met curve het klinkt leuk maar als het door rekent is het toch niet zo voordelig als het lijktJDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Ja begrijp ik, maar dat is de omgekeerde wereld, ik wil niet een webshop kiezen omdat die het accepteert, ik wil een betaalmethode kiezen bij de webshop waar ik wat wil kopen.
Hier is een uitleg hoe het een beetje werkt
[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 17-07-2021 19:58 ]
Ja, jammer dat het allemaal zo lastig is altijd, maar bijvoorbeeld een vliegticket of hotel boeken kan wel. Wordt tijd dat de overheid zelf met een digitale munt ofzo komt, die dan overal wel werktNgangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:55:
[...]
Dan nog is het in NL regelmatig niet mogelijk met CC te betalen of alleen tegen een meerprijs.
Maar bijvoorbeeld vanaf Coinbase omzetten naar je EUR wallet en dan weer via SEPA naar je bank en dan afrekenen met iDeal is ook niet super simpel en goedkoop ofzo.Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:57:
[...]
Maar dat schiet toch niet op het kost je alleen maar extra ook met curve het klinkt leuk maar als het door rekent is het toch niet zo voordelig als het lijkt
Hier is een uitleg hoe het een beetje werkt
[YouTube: The Bitcoin Credit Card Is A Disaster...]
Komt een tijd dat je gewoon met een paar klikken direct kan afrekenen in crypto. Dat ook de prijzen op de webshop zelf in crypto staan, daar moet het heen
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 20:00 ]
Je kan nu toch gewoon overal met je maestro betalen ? kost je niks. snap niet zo goed wat een digitale munt toevoegtJDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:58:
[...]
Ja, jammer dat het allemaal zo lastig is altijd, maar bijvoorbeeld een vliegticket of hotel boeken kan wel. Wordt tijd dat de overheid zelf met een digitale munt ofzo komt, die dan overal wel werkt
Ah nu snap ik je, zolang die zooi zo volatiel blijft zal dat echt niet gebeuren.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:59:
[...]
Dat ook de prijzen op de webshop zelf in crypto staan, daar moet het heen
[ Voor 31% gewijzigd door Slux op 17-07-2021 20:02 ]
Mijn ervaring:Ngangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:55:
[...]
Dan nog is het in NL regelmatig niet mogelijk met CC te betalen of alleen tegen een meerprijs.
-Jumbo werkt perfect en kost je niks extra's
-idem voor Shell
-idem voor Decathlon
-idem zelfs een plaatselijke restaurant hier was geen probleem
nothing stops this train
Als boomer betaal ik het liefst met kontant geld. Ben nogal gesteld op mijn privacy en zie daarom met afgrijzen de CBDC plannen.Kol Nedra schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Mijn ervaring:
-idem voor Shell
-idem voor Decathlon
Maar je betaald er uiteindelijk wel meer voor toch ? ik heb een via een exchange credit op een debit kaart gezet, moest toen iets van +/-1000 euro betalen, dacht dat ik toen iets van 17 euro extra kwijt was daarna meteen de schaar erin gezet.Kol Nedra schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Mijn ervaring:
-idem voor Shell
-idem voor Decathlon
@Gelukszoekr is onze debit card expert hier die weet er alles van.
Dude....Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:10:
Go DOGE \o/ \\o o//
Same hier, voor mij maakt de privacy niet veel uit ze weten toch al alles van mij, maar meer het gevoel dat cash gewoon vertrouwd aanvoelt voor mijRaptorXS schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Als boomer betaal ik het liefst met kontant geld. Ben nogal gesteld op mijn privacy en zie daarom met afgrijzen de CBDC plannen.
Wel opvallend dat ETH en BTC exact zo hoog staan als toen ik naar bed ging, toen ik vannacht moest pissen, toen ik wakker werd en nu weer 
Nog even een pump en dump of een rekt en moon en we gaan weer lekker met 31.7k en 1895 naar bed.
Nog even een pump en dump of een rekt en moon en we gaan weer lekker met 31.7k en 1895 naar bed.
[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 20:14 ]
Storten met cc is gratis. De kaart is gratis. En afrekenen is met korting in de vorm van cashback uitgekeerd in BNB. Ik ben geen fees tegengekomen iig.Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:10:
[...]
Maar je betaald er uiteindelijk wel meer voor toch ? ik heb een via een exchange credit op een debit kaart gezet, moest toen iets van +/-1000 euro betalen, dacht dat ik toen iets van 17 euro extra kwijt was daarna meteen de schaar erin gezet.
Sterker nog. Je krijgt gewoon korting (cashback). bij gebruik van die kaart (mits je wat staked).Kol Nedra schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Mijn ervaring:
-idem voor Shell
-idem voor Decathlon
In tegenstelling tot mijn bank, waar ik maandelijks betaal voor 1 of ander vaag pakket, creditcard, storten en opnemen van geld en sparen.
Tis jammer dat in Nederland het gebruik van CC zo gelimiteerd is. Waar in buitenland het gebruik CC gewoon dagelijkse kost is.
Nevertheless spendeer ik er lekker op los met de kaarten van Binance en CDC. Er is altijd wel een weg, via Paypal of Curve desnoods.
nee hoor gratisSlux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:10:
[...]
Maar je betaald er uiteindelijk wel meer voor toch ? ik heb een via een exchange credit op een debit kaart gezet, moest toen iets van +/-1000 euro betalen, dacht dat ik toen iets van 17 euro extra kwijt was daarna meteen de schaar erin gezet.
VISA kaart is gratis, SEPA is gratis, geen kosten voor VISA gebruik
nothing stops this train
Het is een feit dat een CC in Nederland minder geaccepteerd word dan bijv Ideal etc. Zelfs Paypal is algemener.Kol Nedra schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:03:
[...]
Mijn ervaring:
-idem voor Shell
-idem voor Decathlon
Ik heb zelf sinds een ruime maand ook een CC van Binance en kan er veel mee betalen maar lang niet zoveel als dat ik zou willen.
ik zal wel wat fout hebben gedaan dan.Darrell schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:13:
[...]
Storten met cc is gratis. De kaart is gratis. En afrekenen is met korting in de vorm van cashback uitgekeerd in BNB. Ik ben geen fees tegengekomen iig.
Ok wellicht dat er toen kosten aan vast zaten. Nu niet meer.Slux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:18:
[...]
ik zal wel wat fout hebben gedaan dan.
[Afbeelding]
Ik hoor steeds kekke dingen over die fedcoin, klinkt als een lijp muntje.
Weet iemand al waar je die kan kopen, liefst betaal ik met xrp of doge, daar heb ik zat van, je weet tog.
waar ik al heb gekeken:
Binance shitcoin launchpad
Iets met pannekoeken wisselen, wat voor rare poffertjeskraam is da dan?
google
Weet iemand al waar je die kan kopen, liefst betaal ik met xrp of doge, daar heb ik zat van, je weet tog.
waar ik al heb gekeken:
Iets met pannekoeken wisselen, wat voor rare poffertjeskraam is da dan?
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 17-07-2021 20:22 ]
Het is een debit card. Geen credit cardNgangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:18:
[...]
Het is een feit dat een CC in Nederland minder geaccepteerd word dan bijv Ideal etc. Zelfs Paypal is algemener.
Ik heb zelf sinds een ruime maand ook een CC van Binance en kan er veel mee betalen maar lang niet zoveel als dat ik zou willen.
McDonalds gaat ook al in Crypto met hun eigen munt, de FeedCoin.twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:21:
Ik hoor steeds kekke dingen over die fedcoin, klinkt als een lijp muntje.
Weet iemand al waar je die kan kopen, liefst betaal ik met xrp of doge, daar heb ik zat van, je weet tog.![]()
waar ik al heb gekeken:
Iets met pannekoeken wisselen, wat voor rare poffertjeskraam is da dan?![]()
ECHT!, Alle calorieën zo de blockchain in, kut man, dat wil ik niet, dan kan de verzekering zien dat ik nooit groente eet ouwe. gaat straks de premie moonshot.Ngangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:23:
[...]
McDonalds gaat ook al in Crypto met hun eigen munt, de FeedCoin.
Dat ieniepietsie aan sla en tomaat telt ook als groente tochtwain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:28:
[...]
ECHT!, Alle calorieën zo de blockchain in, kut man, dat wil ik niet, dan kan de verzekering zien dat ik nooit groente eet ouwe. gaat straks de premie moonshot.
Dat was om 20:00 daalt alweer een minuut of tien.Mozes123 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:25:
CLV/USD MOON again.
Maar die munt schiet alle kanten op.
Wel leuk voor iemand die een gokje wil wagen op de zaterdagavond, schiet van 1.60 naar 2.20 en terug.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 20:32 ]
Ben je gek, ik ben geen konijn, je hebt die zuiltjes bij de ingang voor je bestelling, daar kan je zo die sla wegklikken.. hoef je het nieteens zelf van je broodje te halenJoosie200 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:29:
[...]
Dat ieniepietsie aan sla en tomaat telt ook als groente toch
Man, Apple reclame en daarna reclame van Alpecin, ik las AppleCoin 
Tijd om weer wat anders te doen.
Tijd om weer wat anders te doen.
True, doe ik graag met ui.twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:33:
[...]
Ben je gek, ik ben geen konijn, je hebt die zuiltjes bij de ingang voor je bestelling, daar kan je zo die sla wegklikken.. hoef je het nieteens zelf van je broodje te halen
Ondertussen blijft btc rond de 32k hangen en eth rond de 1900. Waar blijft de wick naar 29k en 1700
Het vrijkomen van de gbtc aandelen lijkt niet echt veel effect te hebben. Misschien is t al ruimschoots in de prijsdaling van afgelopen maanden verwerkt?
Of krijgen we maandag pas n spike naar beneden omdat greyscale niet in t weekend handelt? (Of doen ze dat wel?)
Iemand verhelderende inzichten?
Of krijgen we maandag pas n spike naar beneden omdat greyscale niet in t weekend handelt? (Of doen ze dat wel?)
Ik lul ook zomaar wat
Er is hier al een aantal malen met link en al, of met complete uitleg waarom Grayscale geen tot weinig effect zal hebben. Stukje terugbladeren.shovelhead1340 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:43:
Het vrijkomen van de gbtc aandelen lijkt niet echt veel effect te hebben. Misschien is t al ruimschoots in de prijsdaling van afgelopen maanden verwerkt?
Toch bespeurde ik op elke coin wel wat resten van hopium.Ngangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:45:
[...]
Er is hier al een aantal malen met link en al, of met complete uitleg waarom Grayscale geen tot weinig effect zal hebben. Stukje terugbladeren.
Normaliter niet, ik ben nu elders en wou het een en ander uitleggen over het functioneren ervan. Wallet = 0$ waard, was puurt ter instructie.twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 18:38:
[...]
Dat is zeker niet best, ga je serieus op die manier naar fishing en oplichtings gevoelige websites
Sommigen zien 's nachts ook monsters onder hun bed. De een zegt dat ze niet bestaan, de ander gelooft er wel degelijk in.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:46:
[...]
Toch bespeurde ik op elke coin wel wat resten van hopium.
https://partyflock.nl/top...procent-van-EurobiljettenNgangatar schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:48:
[...]
Sommigen zien 's nachts ook monsters onder hun bed. De een zegt dat ze niet bestaan, de ander gelooft er wel degelijk in.
Natasja en Sket Slet weten er alles van.
Oee ui is lekkurr. sla trouwens ook ik gebruik het vooral om de kaas en/of sause weg te klikken, En niet omdat het niet lekker is.. opzich wel een goede toepassing van technologie.. Voor iemand met voedsel allergieen is die zuil echt een verademing. overegens ook de enige reden dat ik er kom, echt goed te vreten is het allemaal niet, maar voor onderweg wel een behoorlijk veilige optie
when rekt? gezien we inmiddels bijna een kanon kunnen afschieten in de chat moet de klap toch binnenkort komen..
[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 17-07-2021 21:03 ]
Analoogkaas laat ik altijd weg bij een bestelling van een BigMac, dan krijg je altijd een vers bereide hamburger.twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:58:
[...]
Oee ui is lekkurr. sla trouwens ook ik gebruik het vooral om de kaas en/of sause weg te klikken, En niet omdat het niet lekker is.. opzich wel een goede toepassing van technologie.. Voor iemand met voedsel allergieen is die zuil echt een verademing. overegens ook de enige reden dat ik er kom, echt goed te vreten is het allemaal niet, maar voor onderweg wel een behoorlijk veilige optie
when rekt? gezien we inmiddels bijna een kanon kunnen afschieten in de chat moet de klap toch binnenkort komen..
Analoge kaas is achterhaald, niet eens kaas en niet digitaal.
En Rekt gaan , achja, sjips heppens met die digitale zooi.
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 17-07-2021 21:13 ]
Ik dacht dat de pumps van Elon weinig effect meer hadden.. stupid doge
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Viel wel mee hoorSlux schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 19:25:
[...]
Ambitieuze targets, ik hoop dat BTC nog even pumpje doet en de rest mee laat liften.
Ik ben weer DOGE-loos.
Dat is de doge whale @Taro Elon is slecht de afleiding.Khaelos schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:24:
Ik dacht dat de pumps van Elon weinig effect meer hadden.. stupid doge
Edit: ik moest ff zoeken op mijn oude foon, maar ik heb hem gevonden
[ Voor 39% gewijzigd door twain4me op 17-07-2021 21:35 ]
Ik word echt misselijk van dat Doge. En die Elon maar graaien.
Ik vraag mij af of hij hier daadwerkelijk ook maar iets aan overhoudt, waarschijnlijk niet.Darrell schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:41:
Ik word echt misselijk van dat Doge. En die Elon maar graaien.
Edit: Heeft hij er deze keer überhaupt iets mee te maken? Ik zie zo snel geen Doge Tweet van Elon?
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 17-07-2021 21:48 ]
twain4me schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:25:
[...]
Dat is de doge whale @Taro Elon is slecht de afleiding.
Edit: ik moest ff zoeken op mijn oude foon, maar ik heb hem gevonden
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CN66zrRDJsiAIM2tLQVQr5mk.jpg?f=fotoalbum_large)
nogmaals gespot....
nothing stops this train
Met een beetje lef heb je zo meer % dan Doge in 10 minuten met Clover.
Of minder.
Of minder.
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 21:52 ]
Zijn profile picture op twitter....Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Ik vraag mij af of hij hier daadwerkelijk ook maar iets aan overhoudt, waarschijnlijk niet.
Edit: Heeft hij er deze keer überhaupt iets mee te maken? Ik zie zo snel geen Doge Tweet van Elon?
Oh, vandaar
volgens mij door deze:
https://twitter.com/elonmusk/status/1416441034469527556?s=20
als reactie op
https://twitter.com/Ashle.../1416440340999979011?s=20
en de zonnebril ofc
https://twitter.com/elonmusk/status/1416441034469527556?s=20
als reactie op
https://twitter.com/Ashle.../1416440340999979011?s=20
en de zonnebril ofc
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 17-07-2021 21:55 ]
Nou ja, ik heb DOGE in ieder geval gisteren gekocht zoals gemeld omdat ik het idee had dat die de 1W MA25 ging aantikken. Ondanks dat Elon een duit in het zakje doet, is DOGE daar nu wel nagenoeg aangekomen, geen idee of dat anders ook was gebeurd. Benieuwd of die er doorheen gaat (0,202721), of dat er een enorme sell-off gaat plaatsvinden:
Hij heeft er in ieder geval zn hobby mee gefinancierd (spacex)Taro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Ik vraag mij af of hij hier daadwerkelijk ook maar iets aan overhoudt, waarschijnlijk niet.
Heb je daar een bron van?Darrell schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:02:
[...]
Hij heeft er in ieder geval zn hobby mee gefinancierd (spacex)
Ik geloof nog eerder dat hij skankhunt 42 is. die gast is gewoon een mega trol.
Ja, ok, maar:
Terwijl hij in dat bericht 1 missie aankondigt die betaald is via DOGE.
Kleine nuance
Zou je kunnen lezen als: SpaceX is zijn hobby en is bekostigd met winsten op DOGE.Hij heeft er in ieder geval zn hobby mee gefinancierd (spacex)
Kleine nuance
Coins zijn gebaseerd op vertrouwen, die missie is dus gewoon op hoop gebaseerd
TrueTaro schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:11:
Ja, ok, maar:
[...]
Zou je kunnen lezen als: SpaceX is zijn hobby en is bekostigd met winsten op DOGE.
Kleine nuance
Cointje pumpen om je missie te financieren dan.
Ik vertrouw hem niet en je maakt mij niet wijs dat die erin zit voor de tech. Hoop iig dat de grootste schade bij de retailers nu achter de rug is en ze die rommel links laten liggen.
Is er een simpele API ofzo om grote coins of alleen BTC koersen op te halen?
<?php
echo $btcusd;
?>
31786.55
Zeg maar?
<?php
echo $btcusd;
?>
31786.55
Zeg maar?
Oh dat was niet zo moeilijk
https://api.coindesk.com/v1/bpi/currentprice.json
Ok het is geen realtime koers, maar elke minuut voldoet wel even.
https://api.coindesk.com/v1/bpi/currentprice.json
Ok het is geen realtime koers, maar elke minuut voldoet wel even.
[ Voor 30% gewijzigd door JDx op 17-07-2021 22:38 ]
https://api.coingecko.com...bitcoin&vs_currencies=usdJDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:33:
<?php
echo $btcusd;
?>
31786.55
Zeg maar?
https://api.coingecko.com...bitcoin&vs_currencies=eur
Is wel gelimiteerd in aantal requests per uur.
Richting binance API kun je een websocket connectie opzetten waarover realtime de koers binnenkomt, geen restricties, je hoeft niet eens in te loggen.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 22:33:
<?php
echo $btcusd;
?>
31786.55
Zeg maar?
https://binance-docs.gith...#websocket-market-streams
[ Voor 10% gewijzigd door Prozaq op 17-07-2021 22:56 ]
Bijna dan, trusten.JDx schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:12:
Wel opvallend dat ETH en BTC exact zo hoog staan als toen ik naar bed ging, toen ik vannacht moest pissen, toen ik wakker werd en nu weer
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/9m9EYyvfoksrhutAkmPh41Qk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lTuSYv2ihsGnacI6JFT6cbWG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DxCMXTlhTA4qyrBUE89us6Ht.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nQqpDLaCCLbgt0NPfCOhBpS5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SFtWNDfUAV2GCQ979hPetEX5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mc3yMGiHv2NgEciG9kOWSK7u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/np2FBSCkHnET6tAOZ5627Xbu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3VeOrTlvhRWzuaBDfcXk7xVb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eE5dyrOFawAdS93ARWZhJSzd.jpg?f=fotoalbum_large)