Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ja daarom juist even de vraag, dacht dat je eerder al eens had gemeld dat je voornamelijk btc had, daarom verbaasde me het even dat je die switch ging maken.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:08:
[...]
naar die pairs, ik trade erin maar hold maast btc alleen wat fluff ada en eth de rest niet.
ze staan op extreem nu hoor, verwacht niet dat ze gevuld worden maar wie weet een nosedive daar gaan we voor 👀
maar jah ze zakken veel harder, dus ook meer kans op herstel zeggen we maar
Gebruik ik Binance? Ja, als enige exchange naast Bitvavo waar ik vooral zaken vastzet.jvel92 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:49:
[...]
Niet goed voor de bags, dus FUD![]()
Vind het opvallend dat hier zo ongeveer een blind vertrouwen is onder sommigen in Binance en CZ. Tegelijkertijd zie ik op mijn Twitter feed al een paar weken een negatief sentiment over Binance en mensen die verkassen naar een andere exchange.
Vertrouw ik Binance? Nee, maar ik vertrouw mijn eigen bank ook niet. Zo kijk ik ook naar andere exchanges. Elke exchange is opgericht om geld te verdienen en de ene is zeker weten minder betrouwbaar als de andere. Net als met mensen.
Zaak is om niet meer neer te zetten op en exchange als dat "veilig" aanvoelt voor je. Voor de een is dat al bij 250 euro een probleem, bij de andere pas bij 100.000 euro.
Om volledig afscheid van Binance te nemen vanwege hun huidige problemen, vind ik veel te ver gaan. Uiteraard denk ik wel na dat wanneer er weer een flinke injectie in Crypto gaat naast de maandelijkse (lol of wekelijkse) DCA om wellicht een 3e exchange te zoeken voor spreiding.
Maar dat heeft weinig met Binance te maken, meer met gezonde risico spreiding.
Om terug te komen op het stukje vertrouwen, in mijn ogen is iedereen die een blind vertrouwen heeft in welke exchange dan ook, een gevaar voor zijn of haar eigen PF.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
0.6 dollar nu, ik zou nog iets langer wachten persoonlijk, gezien de low van 0.5 in de afgelopen maanden en als BTC echt nog door de hoeven zakt zou dit nog wel eens veel lager kunnen komen, maar zeker 1 waar ik ook mijn ogen op heb voor wat leuke trades.Thommie.nl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:22:
Ik zit erover te denken ook nog een Bag XRP op te kopen zometeen, hoe vinden jullie die chart atm? lijkt mij behoorlijk Bullish eigenlijk:o
/edit: het volume neemt opeens wel hard toe de laatste paar dagen bij XRP zie ik. weinig andere coins hebben hetzelfde...
[ Voor 10% gewijzigd door malarkan op 16-07-2021 12:26 ]
En anders zijn fans wel, men stampt in Rusland met de week meer Stalin musea en gedenkplekken uit de grond.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:05:
[...]
Stalin wil graag een woordje met je spreken .
Zo las ik het dus ook. Dit is feitelijk geweldig nieuws alleen zullen sommigen nu met hun stocks in actie moeten komen, tja, daar heeft men 3 maanden de tijd voor, lijkt mij voldoende en prima communicatie ook.
Dan ziet deze markt er echt heel anders uit imo....
Das het meest irri van deze hele crypto markt haha
Control BTC, Control everything.
[ Voor 13% gewijzigd door Thommie.nl op 16-07-2021 12:33 ]
Is het toch ook, it's backed by BTCThommie.nl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:32:
Stel je eens een Markt voor, alles gekoppelt aan USDT, en voor de rest geen Koppels.
Vind alle koppels buiten fiat en stables maar raar en snap niet zo goed waarom mensen dat doen maar dat ben ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 16-07-2021 12:42 ]
Ik lees dit zoals dit (naja tegenovergesteld)Thommie.nl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:32:
Stel je eens een Markt voor, alles gekoppelt aan USDT, en voor de rest geen Koppels.
:
Sorry neie geluisterd, ging voor de Double Bottom, nu nog effe een grote groene dildo omhoog en dan rustig slapen snachts:omalarkan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:24:
[...]
0.6 dollar nu, ik zou nog iets langer wachten persoonlijk, gezien de low van 0.5 in de afgelopen maanden en als BTC echt nog door de hoeven zakt zou dit nog wel eens veel lager kunnen komen, maar zeker 1 waar ik ook mijn ogen op heb voor wat leuke trades.
/edit: het volume neemt opeens wel hard toe de laatste paar dagen bij XRP zie ik. weinig andere coins hebben hetzelfde...
Juist dit zou je als kunstenaar toch geleerd moeten zijn: Elke soort kunst heeft zijn publiek én zijn kanalen.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:47:
[...]
Het frustrerende is dat ik als kunstenaar (ja ja ik maak fotokes voor m'n werk) nog niet eens 1 satoshi krijg voor m'n werk in de NFT markten. Het is een hele specifieke subcultuur en wat "kunst" is lijkt geheel losgekoppeld te zijn van de realiteit![]()
[...]
Even bot gezegd: Blijkbaar heeft dit kanaal en publiek geen behoefte aan real-life foto's, maar aan generatieve (lees: 1000 iteraties van) nerd- en meme-achtige uitdrukkingen. Als je dat in een galerij hangt, of in pexels of photostock plaatst word je voor gek verklaard, terwijl dat in de NFT-space (soms) veel geld oplevert.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit inderdaad. Ik zie dat mijn digitaal gepruts ook veel meer aandacht krijgt in de vorm van views en clicks als old school werk.MicroWhale schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:49:
[...]
Juist dit zou je als kunstenaar toch geleerd moeten zijn: Elke soort kunst heeft zijn publiek én zijn kanalen.
Even bot gezegd: Blijkbaar heeft dit kanaal en publiek geen behoefte aan real-life foto's, maar aan generatieve (lees: 1000 iteraties van) nerd- en meme-achtige uitdrukkingen. Als je dat in een galerij hangt, of in pexels of photostock plaatst word je voor gek verklaard, terwijl dat in de NFT-space (soms) veel geld oplevert.
Neemt niet weg dat voor een kunstenaar of fotograaf heel erg frustrerend kan zijn. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik beide niet ben, ik ben een prutser met teveel hobbies en kan mijzelf er niet druk om maken.
Relativeren is ook een kunst op zich.
Geef het een paar dagen, dan zijn we wel zo'n beetje op dat niveauThe Redman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:42:
$69k nog een dingetje?
Soon.The Redman schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:42:
$69k nog een dingetje?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maakte zelf ook altijd gebruik van Binance, want vind het een fijne exchange. Inmiddels ben ik overgestapt, maar dat heeft vooral te maken met de withdrawal fees die zij hanteren.Ngangatar schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Gebruik ik Binance? Ja, als enige exchange naast Bitvavo waar ik vooral zaken vastzet.
Vertrouw ik Binance? Nee, maar ik vertrouw mijn eigen bank ook niet. Zo kijk ik ook naar andere exchanges. Elke exchange is opgericht om geld te verdienen en de ene is zeker weten minder betrouwbaar als de andere. Net als met mensen.
Zaak is om niet meer neer te zetten op en exchange als dat "veilig" aanvoelt voor je. Voor de een is dat al bij 250 euro een probleem, bij de andere pas bij 100.000 euro.
Om volledig afscheid van Binance te nemen vanwege hun huidige problemen, vind ik veel te ver gaan. Uiteraard denk ik wel na dat wanneer er weer een flinke injectie in Crypto gaat naast de maandelijkse (lol of wekelijkse) DCA om wellicht een 3e exchange te zoeken voor spreiding.
Om terug te komen op het stukje vertrouwen, in mijn ogen is iedereen die een blind vertrouwen heeft in welke exchange dan ook, een gevaar voor zijn of haar eigen PF.
Punt is vooral dat Binance nu echt door de toezichthouders op de korrel wordt genomen. Mocht de poep daadwerkelijk de ventilator gaan raken en mensen naar de uitgang rennen, ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat alle withdrawal opties plotseling in onderhoud zijn.
Ondertussen:
HONG KONG'S SFC SAYS NO ENTITY IN THE BINANCE GROUP IS LICENSED OR REGISTERED TO CONDUCT "REGULATED ACTIVITY" IN HONG KONG
— *Walter Bloomberg (@DeItaone) 16 juli 2021
Wellicht moet je je afvragen waarom die BTC/altcoin pairs juist precies zoveel gebruikt wordenThommie.nl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:32:
Wellicht hebben alts helemaal geen bestaansrecht en bestaan ze alleen omdat een paar whales ze gebruiken om meer BTC te vergaren, op koste van het plebs erin investeert omdat ze denken dat het serieus wat gaat worden.
Dat geloof ik ja. In die zin zie ik de NFT-space zelf ook nog een beetje als meme: Het zet de kunstwereld te kakken door compleet te breken met waar men waarde aan hechtte. De kunst is daar een uitdrukking van: 500 vormen in verschillende kleuren. Gegenereerd door een computer. Er zijn geen duizenden uren gestoken in een schilderij of foto. Er is geen jarenlange studie aan voorafgegaan. Dat is in mijn ogen enorm frustrerend, zeker voor mensen in de kunstwereld die een ambacht geleerd hebben.Ngangatar schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:54:
[...]
Dit inderdaad. Ik zie dat mijn digitaal gepruts ook veel meer aandacht krijgt in de vorm van views en clicks als old school werk.
Neemt niet weg dat voor een kunstenaar of fotograaf heel erg frustrerend kan zijn. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik beide niet ben, ik ben een prutser met teveel hobbies en kan mijzelf er niet druk om maken.
Relativeren is ook een kunst op zich.
Het is misschien wel disruptief omdat er een nieuwe kunstvorm bij is gekomen, maar dat gebeurt sinds internet al jaren. Denk aan de 1 million dollar page.
Aan de andere kant is er wel zekerheid in de afzetmarkt: Je zult die kunst niet snel zien overwaaien naar andere kanalen zoals gallerijen of de gebruikelijke kunst- en foto-sites. Daarnaast is het nog een emergente markt, dus hij wordt nu overspoeld door mensen die allerlei soorten bagger proberen te verkopen. De enige kunstenaar die het imo echt begrepen heeft (en mogelijk het precedent schept naar volwassenheid van NFTs) is Beeple, die als digitale artiest met zijn surrealistische meta-platen een snaar weet te raken bij het NFT-publiek...
Als je echt een deukje wilt maken, moet je inderdaad iets herkenbaars (NFT, coin logo's, een (meta-)verhaal mbt de crypto space) in de plaat verwerken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Maak mij wel zorgen zo, Binance is 99% van mijn portefuille.
Goede reminder om je tokens in je eigen wallets te houden/ stakenHollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:13:
Ik heb zitten slapen. Op welke manier heeft Binance de withdrawal opties beperkt? Waarin ben je nu beperkt?
Maak mij wel zorgen zo, Binance is 99% van mijn portefuille.
[ Voor 8% gewijzigd door Oli4- op 16-07-2021 13:15 ]
YouTube: Crypto CRASH?!! Where Next For Bitcoin & Alts ⁉️
De horror! Verkoop die dingen dan aan mij voor een paar euro
Wat bedoel je met eigen wallet? Ledger?Oli4- schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:14:
[...]
Goede reminder om je tokens in je eigen wallets te houden/ stakenDan kun je er altijd bij en verkopen op een exchange naar keuze.
Dat kan gewoon nog.Oli4- schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:14:
[...]
Goede reminder om je tokens in je eigen wallets te houden/ stakenDan kun je er altijd bij en verkopen op een exchange naar keuze.
Hardware wallets kunnen een voorbeeld zijn. Of software wallets als Yoroi (Cardano en Ergo) of Metamask (Ethereum etc).
Klopt en daar heb je volkomen gelijk in. Echter in het dagelijks leven duik ik ook niet altijd weg als er ergens iets aan de hand is, geef partijen graag een mogelijkheid om hun zaken beter op orde te krijgen. Vaak zie je dan dat een dienstverlening, na een grote dip of knauw, er uiteindelijk beter van zal worden. Zo heb je bijvoorbeeld best kans dat bij Ledger, de beveiliging nu beter op orde is als bij concurrenten terwijl ze vanwege een eerdere leak nu overal als crap te boek staan qua security.jvel92 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:02:
[...]
Maakte zelf ook altijd gebruik van Binance, want vind het een fijne exchange. Inmiddels ben ik overgestapt, maar dat heeft vooral te maken met de withdrawal fees die zij hanteren.
Punt is vooral dat Binance nu echt door de toezichthouders op de korrel wordt genomen. Mocht de poep daadwerkelijk de ventilator gaan raken en mensen naar de uitgang rennen, ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat alle withdrawal opties plotseling in onderhoud zijn.
Ondertussen:
[Embed: title]
De eerste tekenen zijn al daar, de stocks gaan bij Binance de deur uit. Men is dus, en ja noodgedwongen, keuzes aan het maken en in mijn ogen is dat een goed iets. Liever dat men dat zelf al gedaan had en een beter inzicht had gehad, maar in dit geval blijkbaar door tegenwerking vanuit instanties.
Ik zie veel mensen zeggen dat ze meer verspreiding van gebruikers over meerdere exchanges willen i.p.v. dat Binance zo groot is t.o.v. de rest en daar kan ik mij prima in vinden. Echter, als iedereen wegrent bij Binance en ergens anders heen gaat, dan creëren we op die manier zelf de volgende Binance. En wat dan?
Dus liever geef ik hun de mogelijkheid hun act op orde te krijgen en dat er in dat proces mensen vertrekken is prima, dat geeft automatisch dan al meer spreiding. Kan ik op deze manier geld kwijtraken? Yuuuuup, maar dat kan overal. Gewoon zorgen dat het bedrag niet te hoog is en bij mij gaat het om kleingeld dus ik heb makkelijk praten. Meer dan een paar maandsalarissen gaan er voorlopig niet in.
Withdrawal fees vind ik niet zo'n probleem overigens, dat doe ik zelden. En ja, dat is voor iedereen persoonlijk
Inderdaad, die frustratie is herkenbaar, maar moet je loslaten anders maak je jezelf gek, toch?MicroWhale schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:10:
[...]
Dat geloof ik ja. In die zin zie ik de NFT-space zelf ook nog een beetje als meme: Het zet de kunstwereld te kakken door compleet te breken met waar men waarde aan hechtte. De kunst is daar een uitdrukking van: 500 vormen in verschillende kleuren. Gegenereerd door een computer. Er zijn geen duizenden uren gestoken in een schilderij of foto. Er is geen jarenlange studie aan voorafgegaan. Dat is in mijn ogen enorm frustrerend, zeker voor mensen in de kunstwereld die een ambacht geleerd hebben.
Het is misschien wel disruptief omdat er een nieuwe kunstvorm bij is gekomen, maar dat gebeurt sinds internet al jaren. Denk aan de 1 million dollar page.
Aan de andere kant is er wel zekerheid in de afzetmarkt: Je zult die kunst niet snel zien overwaaien naar andere kanalen zoals gallerijen of de gebruikelijke kunst- en foto-sites. Daarnaast is het nog een emergente markt, dus hij wordt nu overspoeld door mensen die allerlei soorten bagger proberen te verkopen. De enige kunstenaar die het imo echt begrepen heeft (en mogelijk het precedent schept naar volwassenheid van NFTs) is Beeple, die als digitale artiest met zijn surrealistische meta-platen een snaar weet te raken bij het NFT-publiek...
Als je echt een deukje wilt maken, moet je inderdaad iets herkenbaars (NFT, coin logo's, een (meta-)verhaal mbt de crypto space) in de plaat verwerken.
Ik ben ooit in een ander tijdperk, begonnen in de horeca. 5 jaar opleiding, basis, voortgezet en tig van cursussen daarnaast en ook prive altijd in de keuken bezig, 15 jaar lang. Is overigens nog steeds een hobby.
Het leuke is, op een dag, een jaar of 3 terug, stap ik een heel klein restaurantje binnen waar 2 tafels passen en de gozer achter de toonbank, een relaxte gast van in de 30, staat daar zonder enige opleiding, zonder achtergrond in de horeca, falafel te verkopen. Gewoon omdat hij wat geld had verdiend, iets voor zichzelf wilde en dacht dat in een wereldstad als Berlijn er wel vraag zou zijn naar goede Falafel zoals zijn moeder die altijd maakte.
Ik heb nog nooit zo'n lekkere falafel op en nee, ik was niet dronken zoals je vroeger op vrijdagnacht stom lazarus een shoarmazaak binnenviel en alles het lekkerst van de wereld vond, puur omdat je lam was
Sterker nog, ik heb zelden zo lekker gegeten als dat pure broodje Falafel. Dat beviel mij beter dan sommige etentjes bij Michelin toko's hier in Nederland. Die gozer, wist mij te vertellen dat hij behalve dat ene kunstje, verder niets kon op culinair gebied.
Tja, dan kan ik mijzelf wel frustreren, maar in plaats daarvan ga ik volgend jaar weer naar Berlijn, en zal ik daar wederom die ontzettend aardige "one trick pony" van een bergje falafel af helpen. En dat hij binnenloopt met zijn restaurantje, ja geweldig toch, ook al heeft ie er nog nooit voor geleerd
Beepsy, mooi voorbeeld van je.
Banksy is ook zo eentje die lekker zijn eigen gang gaat. Dat maakt in mijn ogen een kunstenaar een echte artiest.
*edit: ik besef me dat ik via de NFT route wel heel erg ver off topic dreig te raken. Excuus mods.... Om het goed te maken een stukje Crypto gerelateerde educatieve "art"....
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 16-07-2021 13:37 ]
Zero.
Dit zou ik ook graag willen weten.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:22:
Al die Binance verhalen gaan toch alleen om de aandelen/financiele services functies? Of is Binance ergens ook echt verboden?
Het is niet eens jaloezie of afgunst of frustratie - ik maak mij oprecht zorgen. Een paar kwakseltjes voor 1-10 Ethereum....iemand gaat eindigen met een hele hoop waardeloze troep waar ie veel geld voor heeft moeten betalen. En als dat genoeg iemanden zijn dan is dat weer negatieve rep voor de NFT / crypto wereld.MicroWhale schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:10:
[...]
Dat geloof ik ja. In die zin zie ik de NFT-space zelf ook nog een beetje als meme: Het zet de kunstwereld te kakken door compleet te breken met waar men waarde aan hechtte. De kunst is daar een uitdrukking van: 500 vormen in verschillende kleuren. Gegenereerd door een computer. Er zijn geen duizenden uren gestoken in een schilderij of foto. Er is geen jarenlange studie aan voorafgegaan. Dat is in mijn ogen enorm frustrerend, zeker voor mensen in de kunstwereld die een ambacht geleerd hebben.
Mooi, wat die zorgen betreft, dat is de meest gezonde setting.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:48:
[...]
Het is niet eens jaloezie of afgunst of frustratie - ik maak mij oprecht zorgen. Een paar kwakseltjes voor 1-10 Ethereum....iemand gaat eindigen met een hele hoop waardeloze troep waar ie veel geld voor heeft moeten betalen. En als dat genoeg iemanden zijn dan is dat weer negatieve rep voor de NFT / crypto wereld.
Ik gaf onlangs hier al eens aan dat NFT's zich vanzelf gaan settelen en hun weg gaan vinden. Zowel als kunstvorm als collectebles. Het is vooral de laatste groep waar ik mij zorgen over maak omdat daar ook nog eens verslavingsgevoeligheid aan hoge uitgaven ten grondslag kan liggen.
Anyhow, de NFT markt gaat zichzelf uiteindelijk ook reguleren, maar dat gaat uiteraard financiële slachtoffers kosten.
Er staan wel meer shitcoins in groen, niet alles hoeft perse rood te zijn als BTC wat naar beneden gaat. Wordt vanzelf donkerrood als btc doorbreekt.BTFD schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:11:
Sinds kort ben ik de RVN token aan het minen, maar wat is hiermee aan de hand? Daar waar alles door het putje gaat, stond deze vandaag nog op +13%. As we speak 7+...
/f/image/myEKY8ZWoql2XTSFWgRGCeQK.png?f=fotoalbum_large)
Vanochtend op zowel BTC als ETH shorts geopend, staan nu op respectievelijk +31% en +53%, van mij mag de koers verder omlaag
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wil ook wel eens zo'n dagelijkse Excel zien van jou Taro of hou je je trades niet bij?Taro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:03:
Kritiek punt voor BTC:
[Afbeelding]
Vanochtend op zowel BTC als ETH shorts geopend, staan nu op respectievelijk +31% en +53%, van mij mag de koers verder omlaag
Ik hou ze niet bij.SlasZ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:04:
[...]
Wil ook wel eens zo'n dagelijkse Excel zien van jou Taro of hou je je trades niet bij?
Edit: Zitten uiteraard ook veel rode trades tussen hoor, maar die sluit ik relatief snel met verlies om de schade te beperken.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 16-07-2021 14:10 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Treurig
Dan hoef je geen moon 69k soon af te wachten. Alleen 6.9k en je bent binnen.Partypsych schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:48:
Je zal maar een 125 short hebben lopen vanaf 64250
Mijn hodl stash vindt de huidige nosedive ook niet je van het. Maar mijn dca budget kijkt verlekkerd toe
Een hele snelle (met hark geschreven) som liet mij net zien dat je van een tientje 62,5k had kunnen maken.Joosie200 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:08:
[...]
Dan hoef je geen moon 69k soon af te wachten. Alleen 6.9k en je bent binnen.
Mijn hodl stash vindt de huidige nosedive ook niet je van het. Maar mijn dca budget kijkt verlekkerd toe
Soon rekt? Op basis van? Verwachten jullie een crash oid?Tominatie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:07:
Ik hoop voor michael dat hij zijn buy the dip money niet allemaal gebruikt heeft. Soon keihard rekt. Je voelt et echt in de lucht he.
Treurig
taro zit short en die heeft altijd gelijkHollovVpo1nt schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:10:
[...]
Soon rekt? Op basis van? Verwachten jullie een crash oid?
Bitonic ?majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:15:
Welke website gebruikten mensen ook al weer voor ideal betalingen met Crypto? Bit...bitnogwat ?
Ik gebruikte bitonicmajic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:15:
Welke website gebruikten mensen ook al weer voor ideal betalingen met Crypto? Bit...bitnogwat ?
Je hebt er diverse, maar Bitvavo heeft mijn persoonlijke voorkeur.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:15:
bitvavomajic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:15:
Welke exchange raad je dan aan ipv Binance?Pelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:43:
Muntjes zijn nu echt allemaal van binance af.. behalve wat bnb en een zakje fiat.
Ik heb enkel nog een short op de Doge lopen. Munten staan Bitvavo.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik gebruik tegenwoordig veel 1inch als swap aggregator en DEX als IDEX. Dan heb je altijd zelf de keys van je wallets...
Inmiddels maar gesloten, lijkt erop dat het weer een wickje onder de 1W 50MA wordt. Dat in combinatie met de vrijdagmiddag...
Ik omdat ik bang ben voor hard ingrijpen door regulators richting Binance en dat mijn accounts bevroren worden...PlanR schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:20:
Waarom halen jullie alles eraf van Binance.
Ik heb enkel nog een short op de Doge lopen. Munten staan Bitvavo.
Ben van Binance naar KuCoin gegaan, eigenlijk 100% prettige transitie. Met een invite krijg je wat kortingen hier en daar, er is een gratis trading bot, interface is logischer en relaxter dan Kraken/Binance. Customer service werkt goed (24h reacties van een persoon etc). En 0.08% maker/taker fees als je 6 KCS hebt (nu ongv. 70 dollar).
Dus we gaan weer moon??Taro schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:21:
[...]
Inmiddels maar gesloten, lijkt erop dat het weer een wickje onder de 1W 50MA wordt. Dat in combinatie met de vrijdagmiddag...
Eens, ik spreid in een spagaat: Bitvavo, Binance, Nexo, FTX en KrakenNgangatar schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Gebruik ik Binance? Ja, als enige exchange naast Bitvavo waar ik vooral zaken vastzet.
Ja, of niet
Soort van HODL met ondersteuningS1W schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:21:
[...]
Ik omdat ik bang ben voor hard ingrijpen door regulators richting Binance en dat mijn accounts bevroren worden...
Binance werkt het prettigste, maar durf even de gok niet te nemen.. stel dat..
Zit nu op kraken. Zodra de rust is wedergekeerd verhuis ik de boel weer naar binance denk ik.
Zero.
Kijk je uit zo bij het water..
Wat dat betreft ben ik blij dat ik me nog zorgen kan maken om wat shitcoins en een shitexchange ipv mijn huis..
Zero.
En waarom is dat spannend? SO MANY QUESTIONSS
Het gaat hard de verkeerde kant op.. heel limburg RektPelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:33:
[...]
Kijk je uit zo bij het water..![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik me nog zorgen kan maken om wat shitcoins en een shitexchange ipv mijn huis..Wat een drama..Sterkte aan alle limburgse mede-tweakers hier.
Gewoon aan de maas gaan zitten. Daar komen die kratjes vroeg of laat vanzelf voorbij drijven.
hele campings.. zoals het er nu uitziet..BurnerT schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:41:
[...]
Gewoon aan de maas gaan zitten. Daar komen die kratjes vroeg of laat vanzelf voorbij drijven.
Ik hoop dan liever op wat kratjes HJBurnerT schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:41:
[...]
Al denk ik dat Arcen wel veilig zit voor het water dus denk niet dat de brouwerij is ondergelopen hoop ik dan toch
v3.aggr.trade zegt nog even wachten, schijnbaar willen de Amerikanen er wat geld in pompen.JDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:43:
Maar gaan we nog die 31 doorkakken? Of wachten we rustig tot USA mee kan kijken/genieten.
Edit: voordat mensen hoop krijgen: minipumpje.
[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 16-07-2021 14:58 ]
Kraken
Bitvavo
KuCoin
nothing stops this train
haha, groene kaars, die zag ik (weer eens) niet aankomenJDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:43:
Maar gaan we nog die 31 doorkakken? Of wachten we rustig tot USA mee kan kijken/genieten.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bleh, beetje up en down flowen en dan in 15 minuten een hele nacht en ochtendlijn weer weg.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 14:58:
[...]
v3.aggr.trade zegt nog even wachten, schijnbaar willen de Amerikanen er wat geld in pompen.
Edit: voordat mensen hoop krijgen: minipumpje.
*klikt alle graphs weer weg
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 16-07-2021 15:04 ]
Taro zei toch dat hij zijn short geclosed hadresusaapje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:01:
[...]
haha, groene kaars, die zag ik (weer eens) niet aankomen
mooi he die bulls, iedereen denkt ach lekker langzaam shorten ik doe mee......en dan.......JDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:03:
[...]
Bleh, beetje up en down flowen en dan in 15 minuten een hele nacht en ochtendlijn weer weg.
*klikt alle graphs weer weg
.....BAM! liquidated in 10 minuten 😁
BTC short je niet, je koopt -----> hodl en 10+ jaar wachten en dan de fed-coin ervan kopen 👀
nothing stops this train
Of een lage hefboom, x2 / x3. Ligt je liquidated op een 40K+.Kol Nedra schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:13:
[...]
mooi he die bulls, iedereen denkt ach lekker langzaam shorten ik doe mee......en dan.......
.....BAM! liquidated in 10 minuten 😁
BTC short je niet, je koopt -----> hodl en 10+ jaar wachten en dan de fed-coin ervan kopen 👀
Mooie stoploss erachter. M'n Doge op +48%. Vanmiddag op een 55+.
Ik laat 'm door lopen.Darrell schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:35:
Iedereen winst genomen? Mooi dan kunnen we nu weer up.
Je hebt nu ook veel traders die laag kopen en bij een paar honderd stijging verkopen. Gaat sinds begin deze maand de hele tijd zo, golvende downtrend. Alleen worden de highs steeds iets lager en de lows ook. Die globale downtrend moet wel een keer doorbroken worden wanneer de lage BTC-prijs sellers een beetje klaar zijn.Darrell schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:35:
Iedereen winst genomen? Mooi dan kunnen we nu weer up.
Heel slim/vals om bij "No. But maybe this one?"
Een ref erachter te zetten...
De meeste mensen klikken wel door
edit: Achter elke link zit een ref achter....
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 16-07-2021 16:03 ]
Dat zag ik niet, alleen een link naar de dichtsbijzijnde lambo dealer...streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:02:
[...]
.. en toen werd ik wakker
haha ja natuurlijk. zo gaat voor niets de zon op!streamnl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:02:
[...]
Nee het gaat om meer o.a. Italië gaat binace verbieden, je leest veel vaker dat landen iets over Binance melden en het is niet positief.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:22:
Al die Binance verhalen gaan toch alleen om de aandelen/financiele services functies? Of is Binance ergens ook echt verboden?
Die CZ zegt dat ie net als crypto decentraal is (wat niet klopt) maar daarom krijgt ie wel een hoop gezeik.
Dat crypto niet centraal is helemaal dikke prima maar voor een Exchange is dat een heel ander verhaal, ook voor de klanten geeft het een fijner gevoel dat er enige toezicht is op je centjes, nu is er niks en gezien de groei die ze doormaken is dit gewoon heel erg dom van CZ en ook nog eens heel gevaarlijk voor de traders, dit wil je gewoon niet en is slecht voor crypto.
Hij heeft in zijn laatste bericht gezet dat hij aan alle lokale complianceregels wil voldoen.Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Nee het gaat om meer o.a. Italië gaat binace verbieden, je leest veel vaker dat landen iets over Binance melden en het is niet positief.
Die CZ zegt dat ie net als crypto decentraal is (wat niet klopt) maar daarom krijgt ie wel een hoop gezeik.
Dat crypto niet centraal is helemaal dikke prima maar voor een Exchange is dat een heel ander verhaal, ook voor de klanten geeft het een fijner gevoel dat er enige toezicht is op je centjes, nu is er niks en gezien de groei die ze doormaken is dit gewoon heel erg dom van CZ en ook nog eens heel gevaarlijk voor de traders, dit wil je gewoon niet en is slecht voor crypto.
https://www.binance.com/e...r-4-Year-Journey-Together
Clear regulations are critical for continued growth. In order to make crypto safe and sustainable for all, the Binance team is working to 1) Grow our international compliance team, 2) Expand our already robust compliance partnerships and 3) Localize our operations and business to comply with local regulations.
HIj poept gewoon teveel voor eigen gewin in zijn eigen nestje, daar wordt cypto in het algemeen en btc in het bijzonder echt niet beter van.
Was bitcoin nooit door satoshsi 100% los gelaten en anoniem gedropt was het met een sisser afgelopen.
Alles wat we vanaag zien heeft weinig met decentraal/ power to the people te maken maar meer met hoe kan ik controle houden over mijn shitcoin en mensen vooral laten denken dat het helemaal top is. ojaa en belachelijk rijk worden.
De verhaaltjes kunnen nog zo mooi zijn , maar zijn shitcoinlaunch platform en BNB spreken veel luider over zijn echte motivaties
En een paar berichten eerder had ie een heel ander verhaalknakworst schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Hij heeft in zijn laatste bericht gezet dat hij aan alle lokale complianceregels wil voldoen.
Clear regulations are critical for continued growth. In order to make crypto safe and sustainable for all, the Binance team is working to 1) Grow our international compliance team, 2) Expand our already robust compliance partnerships and 3) Localize our operations and business to comply with local regulations.
Persoonlijk denk ik dat ie gewoon te groot is geworden om nog enige vorm van regulatie te krijgen in de huidige vorm, maar we gaan het zien.
Ik wil aan alle regels voldoen, is ook echt zoon dooddoener.. je voldoed eraan of niet.. en zo niet zorg je dat je er aan gaat voldoen..Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:36:
[...]
En een paar berichten eerder had ie een heel ander verhaalhij ziet ook wel in dat ie klanten verliest.
Persoonlijk denk ik dat ie gewoon te groot is geworden om nog enige vorm van regulatie te krijgen in de huidige vorm, maar we gaan het zien.
Ik hoor dat op bouwplaatsen ook altijd als er weer ergens een arbo regetje wordt gebruikt als wc papier
We willen er wel aan voldoen .... maar....(BS excuus van de bingo kaart) ofwel het regeltje is stom en wij zijn zielig omdat we eraan moeten voldoen.. wees gewoon eerlijk, dan verdien ik minder geld of maak ik hogere kosten, maar nee ik wil er wel aan voldoen hoor... echt waar! *puppy eyes*
Ja shit. Als ik dat eerder had geweten..JDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:44:
Tijdens het douchen vanmorgen wilde ik een bubbel op m'n hand kapot blazen, deze ging airborne en leefde verder op de glazen deur, de bubbel hield stand, dit was dus een teken, het volgende teken zal ik delen.
Als de zaakjes geregeld zijn zet ik er wel weer wat op. Sowieso niet voor de sepa withdrawals geregeld zijn.knakworst schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Hij heeft in zijn laatste bericht gezet dat hij aan alle lokale complianceregels wil voldoen.
Zero.
Of netjes sluiten op support levels.PlanR schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Of een lage hefboom, x2 / x3. Ligt je liquidated op een 40K+.
Mooie stoploss erachter. M'n Doge op +48%. Vanmiddag op een 55+.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/lhEatmEL1WAHAS2J7gigrlRk.jpg?f=fotoalbum_large)