Ik hoop net zo snel als je 69K voorspellingTominatie schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:46:
Zal toch niet lang meer duren tot die 30k 69keraan gaat zou je denken.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 15-07-2021 21:04 ]
Ik had gister hier gepost over Kusama, dat was het vast.Ray_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:51:
Is er wat nieuws over KSM geweest vandaag? Bijna 10% in de plus. Moet overigens nog heel wat bij komen om mijn muntjes als enige coin in mijn pf uit de rode cijfers te trekken
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Kan gewoon allemaal bij de instellingen.YES schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:36:
[...]
Zijn dit soort fancy plaatjes alleen te zien als je met futures trade of kan dit ook met andere trades (margin bijvoorbeeld)? Vind het wel cool zo'n overzichtsplaatje
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vertel er nog eens over dan, misschien helpt het.JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:14:
[...]
Ik had gister hier gepost over Kusama, dat was het vast.
Net gedaan toch.Ray_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:29:
[...]
Vertel er nog eens over dan, misschien helpt het.
KUSAMA!
https://www.gemini.com/eu
Ik heb een account aangemaakt, ziet er goed uit en binnenkort hebben ze ook een Gemini Credit Casrd ''up to 3% crypto rewards''
Ik denk ik deel het jullie even...... ze scoren overigens ook een 10! (staan op plek 9)
Ze geven overigens zeer mooie APY op veel crypto (ook BTC 2.05%) en stablecoin Dai 7.40%! (ook Interest compounded daily)
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2021 21:55 ]
nothing stops this train
Ja prima maar nu snap ik er nog niets van. Maar ach, het zijn ook maar plaatjes, lambo's, daar draait het om.Ngangatar schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:27:
[...]
Kan gewoon allemaal bij de instellingen.
[Afbeelding]
Ik snap er ook niets van, dit was photoshopYES schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:54:
[...]
Ja prima maar nu snap ik er nog niets van. Maar ach, het zijn ook maar plaatjes, lambo's, daar draait het om.
Gemini Credit Card is niet beschikbaar buiten de VS. Helaas pindakaas.Kol Nedra schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:45:
Bij DoopieCash hadden ze bij de intro over Gemini, voor mij was dit nieuw (wel van gehoord maar nooit interesse ervoor gehad) en heb gekeken op de exchange server:
Ik heb een account aangemaakt, ziet er goed uit en binnenkort hebben ze ook een Gemini Credit Casrd ''up to 3% crypto rewards''
Ik denk ik deel het jullie even...... ze scoren overigens ook een 10! (staan op plek 9)
Ze geven overigens zeer mooie APY op veel crypto (ook BTC 2.05%) en stablecoin Dai 7.40%! (ook Interest compounded daily)
[YouTube: Code Rood !! | Live Koers Update Bitcoin & Aandelen !]
'Who can apply for the Gemini Credit Card?
Residents in all 50 U.S. states will be eligible to apply (terms and restrictions will apply). Unfortunately, the Gemini Credit Card will not be available outside of the U.S.'
Ja dat had ik gezien, haha. Maar ik dacht dat je liep te ouwehoeren om vervolgens wel te weten waar je dat kan vindenNgangatar schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 22:05:
[...]
Ik snap er ook niets van, dit was photoshop.
https://drimble.nl/econom...-activiteiten-staken.htmlCryptobeurs Binance moet ook in Italië activiteiten staken
Bron: ANP Economisch Nieuws ANP Economisch Nieuws15 juli 2021, 17:17
Kijk, daar is het... Ik zat me net af te vragen waar de FUD bleef. Na zo'n heerlijke dag met alleen maar pumps, groene kaarsen, ATH's moest er ook wel een mini negatief berichtje komen natuurlijk.
Ach, die Italianen zaten toch al aan de rekteroni.
Jij snapt het, hier nog eentje:Ngangatar schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:04:
[...]
Kijk, daar is het... Ik zat me net af te vragen waar de FUD bleef. Na zo'n heerlijke dag met alleen maar pumps, groene kaarsen, ATH's moest er ook wel een mini negatief berichtje komen natuurlijk.
Ach, die Italianen zaten toch al aan de rekteroni.
De nieuwe cryptomunten of digitale valuta hebben ondanks hun belofte de rol van de dollar of euro niet kunnen vervangen, aldus Federal Reserve-voorzitter Jerome Powell donderdag.Prijs bitcoin zakt na uithaal van Federal Reserve naar ’mislukte’ crypto
De enige mensen die de cryptomunten gebruiken doen dat om vooral in de anonimiteit te blijven, stelt Powell, verwijzend onder andere naar criminelen die de munten gebruiken voor witwassen.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...erve-naar-mislukte-crypto
[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 15-07-2021 23:10 ]
Wat is jullie inkoop moment?RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:29:
De crypo's dalen en het wordt stilletjes hier...
Nog even wachten en dan inkopen maar!
Bron: Eigen resultaten uit het verleden.
Ik denk dat we dit weekend nog wel wat verder gaan zakken en na het weekend weer omhoog gaan. Hopelijk flink omhoog
Wekker 04:35 staan..GoO schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:11:
[...]
Wat is jullie inkoop moment?
Ik denk dat we dit weekend nog wel wat verder gaan zakken en na het weekend weer omhoog gaan. Hopelijk flink omhoog
Ik heb vanavond wat zeer fijne pair trades gedaan. Wat fiat prijzen betreft zou het allemaal best nog wat kunnen zakken, qua pairs had ik een mooi moment vanavond. Vanaf dit punt zie ik het weer even vanaf de zijlijn aan..GoO schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:11:
[...]
Wat is jullie inkoop moment?
Ik ben altijd we oprecht blij met zulke uitspraken van totaal niet bevooroordeelde personen als Powell. Wanneer zulke oprechte personen, zonder enige vorm van dubbele agenda, dit zeggen, dan weten we dat we met al onze muntjes naar hel en verdoemenis gaan.RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:08:
[...]
Jij snapt het, hier nog eentje:
[...]
De nieuwe cryptomunten of digitale valuta hebben ondanks hun belofte de rol van de dollar of euro niet kunnen vervangen, aldus Federal Reserve-voorzitter Jerome Powell donderdag.
De enige mensen die de cryptomunten gebruiken doen dat om vooral in de anonimiteit te blijven, stelt Powell, verwijzend onder andere naar criminelen die de munten gebruiken voor witwassen.![]()
Bron: https://www.telegraaf.nl/...erve-naar-mislukte-crypto
Zo, ik ga nog even een serie kijken en daarna lekker dromen over grote borden met gegrilde scampi's, een goed glas witte port en over Jaapio's nog uit te zoeken 72K babe.
Dat ging over BTC, ze hadden het niet over Copium, wat een insect is, nee ze vroegen aan hun maatje die aan het gamen was of ie nog BTC gaat kopen.JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:11:
Op een Twitch stream hebben ze het steeds over Copium, dat is een soort van Hopium voor als je het al opgegeven hebt denk ik
Koop ie 'um?
De volgende halving is toch ongeveer medio 2024 of ben ik zo verkeerd? Wat wil zeggen dat pakweg 6 maand ervoor de nieuwe bull zou moeten beginnen.. Correct me if I'm wrong.MicroWhale schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:40:
[...]
Gewoon wachten tot half augustus of begin september.![]()
Of anders tot 2025.![]()
Eenmaal je weet wat je zoekt en welke indicatoren wat moeten aangeven dan kost dat weinig tijd. Gewoon de koers regelmatig volgen uiteraard. Ik heb nu in 3 weken tijd mijn tradepot op ongeveer 330% gekregen. Ik werk steeds met een limit order op resistance levels en dan een SL een stukje boven zodoende dat een spike hem niet hit maar wel mijn verliezen zou beperken indien er een stevige bounce zou komen. Ik heb maar 1 trade ietwat in paniek met verlies gesloten en was onnodig want 3h later was er een stevige drop. En dankzij de tip van @Taro om je margin te verhogen als je ziet dat het de goede kant opgaat, maximaliseer ik nog eens de winst ook. Met het huidige sentiment en volume durf ik wel niet longen of toch zeker niet laten openstaan zonder SL/TP ofdat ik aan de knoppen kan zitten.roflexx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:59:
[...]
En hoeveel tijd ben je kwijt per dag aan dat traden?
Indien je zou willen traden, raad ik wel aan om met een klein bedrag te starten. Je opent je short/long met 5/10% van je pot want je wordt sneller liquidated dan je denkt. Naar om een sms te lezen 's morgens vroeg 'Your futures position has been liquidated'. Ik ben zo 100 USDT in 2 dagen kwijt gespeeld.
[ Voor 13% gewijzigd door BootjeVaren op 16-07-2021 00:28 ]
Ik denk dat je dat idd enkel in de app kan als je futures trade. Op de website kan het volgens mij niet.YES schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:36:
[...]
Zijn dit soort fancy plaatjes alleen te zien als je met futures trade of kan dit ook met andere trades (margin bijvoorbeeld)? Vind het wel cool zo'n overzichtsplaatje
Gemini is van de broertjes (tweeling) Winklevoss. Zij hebben Mark Zuckerberg aangeklaagd omdat hij hun idee zou gejat hebben. Zijn ook BTC maxi's.Kol Nedra schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 21:45:
Bij DoopieCash hadden ze bij de intro over Gemini, voor mij was dit nieuw (wel van gehoord maar nooit interesse ervoor gehad) en heb gekeken op de exchange server:
[YouTube: Code Rood !! | Live Koers Update Bitcoin & Aandelen !]
Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend!RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 23:08:
De nieuwe cryptomunten of digitale valuta hebben ondanks hun belofte de rol van de dollar of euro niet kunnen vervangen, aldus Federal Reserve-voorzitter Jerome Powell donderdag.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog niet gezien vandaag!
Maar verwacht hem wel ja
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Vannacht iets na 4 uur 32.049 usdt op Binance.PlanR schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 06:05:
[...]
Nog niet gezien vandaag!
Maar verwacht hem wel ja
Okee, toen sliep ik.knakworst schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 06:37:
[...]
Vannacht iets na 4 uur 32.049 usdt op Binance.
Hij komt er wel aan hoor.
Kunnen we de 33.3 weer testen.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Iemand vroeg wanneer kopenknakworst schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 06:37:
[...]
Vannacht iets na 4 uur 32.049 usdt op Binance.
Maar over vannacht verder 😒
Klopt, medio 2024. Ik roep 2025 omdat je dan tov nu gebakken zit met je hodl.BootjeVaren schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 00:08:
[...]
De volgende halving is toch ongeveer medio 2024 of ben ik zo verkeerd? Wat wil zeggen dat pakweg 6 maand ervoor de nieuwe bull zou moeten beginnen.. Correct me if I'm wrong.
Tegen die tijd is je Btc goud waard. O, wacht
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
anti elppa schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:55:
[...]
dit stuk doet me meer en meer denken aan herfst 2018, zeker kwa volume. Zoek maar op wanneer we weer volume kregen![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/23...e-koop-voor-800-eigenaren
Nou positief idioot "nieuws".-Sander- schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:28:
Tijd voor een beetje positief nieuws, Picasso in de blockchain.
https://nos.nl/artikel/23...e-koop-voor-800-eigenaren
_Dit_ is nou het pyramidespel waar alle anti-crypto lui het over zouden moeten hebben. Het is letterlijk de tulpenmanie. (Ik zit altijd uren te discussieren met lui dat crypto en de tulpenmanie niks met elkaar te maken hebben want crypto heeft utiliteit links en rechts ,tulpen niet).Luca schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:55:
Blijft toch bizar om te zien dat mensen in sommige gevallen meer dan $40k (20ETH) over hebben voor letterlijk een regenboog krabbel als NFT![]()
[Afbeelding]
Het frustrerende is dat ik als kunstenaar (ja ja ik maak fotokes voor m'n werk) nog niet eens 1 satoshi krijg voor m'n werk in de NFT markten. Het is een hele specifieke subcultuur en wat "kunst" is lijkt geheel losgekoppeld te zijn van de realiteit
Heb spul zoals dit voor één a 4 BNB te koop staan, maar niks
En daar moet je dus ook nog voor betalen toch, om het aan te bieden, achterlijk gedoe, wil het best proberen met mijn 3D werk (zie sig), maar wat zouden mensen ermee moeten en wil geen 100 euro verlies voor niks.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:47:
[...]
_Dit_ is nou het pyramidespel waar alle anti-crypto lui het over zouden moeten hebben. Het is letterlijk de tulpenmanie. (Ik zit altijd uren te discussieren met lui dat crypto en de tulpenmanie niks met elkaar te maken hebben want crypto heeft utiliteit links en rechts ,tulpen niet).
Het frustrerende is dat ik als kunstenaar (ja ja ik maak fotokes voor m'n werk) nog niet eens 1 satoshi krijg voor m'n werk in de NFT markten. Het is een hele specifieke subcultuur en wat "kunst" is lijkt geheel losgekoppeld te zijn van de realiteit![]()
Heb spul zoals dit voor één a 4 BNB te koop staan, maar niks![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik zou er een Bitcoin of Ethereum whale in photosoepen, en dan vast een een lambo folder aanvragen voor de duizenden BNB's die je er vervolgens mee binnenharkt.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:47:
[...]
_Dit_ is nou het pyramidespel waar alle anti-crypto lui het over zouden moeten hebben. Het is letterlijk de tulpenmanie. (Ik zit altijd uren te discussieren met lui dat crypto en de tulpenmanie niks met elkaar te maken hebben want crypto heeft utiliteit links en rechts ,tulpen niet).
Het frustrerende is dat ik als kunstenaar (ja ja ik maak fotokes voor m'n werk) nog niet eens 1 satoshi krijg voor m'n werk in de NFT markten. Het is een hele specifieke subcultuur en wat "kunst" is lijkt geheel losgekoppeld te zijn van de realiteit![]()
[Afbeelding]
(Mooie foto trouwens!)
En bij NFT vind ik inderdaad wel een beetje een manie, in ieder geval heeft het niets met kunst te maken (maarja dan zal ik het wel niet begrijpen).majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:47:
[...]
[Afbeelding]
Grappig trouwens dat gisteren tulpencrypto Dogecoin bedenker Jackson Palmer hard van leer is getrokken tegen Doge en Crypto an sich. Ik vind dat 'ie gedeeltelijk een punt heeft, dat het een speeltuin is voor hele rijken dat vooral zij er rijker van worden over de rug van Jantje Modaal. Dat betekent niet dat je als gewone burger geen graantje mee kunt pikken.
[Twitter: https://twitter.com/ummjackson/status/1415353985406406658]
[Twitter: https://twitter.com/ummjackson/status/1415353989323841537]
[Twitter: https://twitter.com/ummjackson/status/1415353988535394310]
[Twitter: https://twitter.com/ummjackson/status/1415353986392072196]
Allemaal mooi en aardig, maar eerst je zakken vullen met je eigen muntje en dan je deug-pet opzettenSluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:10:
[...]
En bij NFT vind ik inderdaad wel een beetje een manie, in ieder geval heeft het niets met kunst te maken (maarja dan zal ik het wel niet begrijpen).
Grappig trouwens dat gisteren tulpencrypto Dogecoin bedenker Jackson Palmer hard van leer is getrokken tegen Doge en Crypto an sich. Ik vind dat 'ie gedeeltelijk een punt heeft, dat het een speeltuin is voor hele rijken dat vooral zij er rijker van worden over de rug van Jantje Modaal. Dat betekent niet dat je als gewone burger geen graantjes mee kunt pikken.
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Superrijken en armen bestaan al sinds de mensheid. Bij geen enkel systeem zal je dat recht trekken.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:10:
[...]
En bij NFT vind ik inderdaad wel een beetje een manie, in ieder geval heeft het niets met kunst te maken (maarja dan zal ik het wel niet begrijpen).
Grappig trouwens dat gisteren tulpencrypto Dogecoin bedenker Jackson Palmer hard van leer is getrokken tegen Doge en Crypto an sich. Ik vind dat 'ie gedeeltelijk een punt heeft, dat het een speeltuin is voor hele rijken dat vooral zij er rijker van worden over de rug van Jantje Modaal. Dat betekent niet dat je als gewone burger geen graantjes mee kunt pikken.
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Wijze manSluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:10:
[...]
Grappig trouwens dat gisteren tulpencrypto Dogecoin bedenker Jackson Palmer hard van leer is getrokken tegen Doge en Crypto an sich. Ik vind dat 'ie gedeeltelijk een punt heeft, dat het een speeltuin is voor hele rijken dat vooral zij er rijker van worden over de rug van Jantje Modaal. Dat betekent niet dat je als gewone burger geen graantje mee kunt pikken.
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
"Despite its recent surge in popularity, Markus and Palmer haven’t profited, as they both sold out before dogecoin’s meteoric rise."BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:17:
[...]
Allemaal mooi en aardig, maar eerst je zakken vullen met je eigen muntje en dan je deug-pet opzetten
Dat word ook benoemd, maar hij heeft het er over dat crypto is ontworpen om dit te versterken. Ik zit er ook in maar een kritische noot vind ik altijd wel mooi en houdt iedereen scherp. Is ook nodig om kritisch te blijven.lighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:17:
[...]
Superrijken en armen bestaan al sinds de mensheid. Bij geen enkel systeem zal je dat recht trekken.
Italië verbied Binance
https://www.msn.com/nl-nl.../ar-AAMdAvc?ocid=msedgntp
Of die claim klopt is natuurlijk de vraag. Mocht dat zo zijn, is het wellicht een stukje frustratie dat hij op deze manier uit?Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:19:
[...]
"Despite its recent surge in popularity, Markus and Palmer haven’t profited, as they both sold out before dogecoin’s meteoric rise."
Als je als founder van Doge jezelf niet financieel onafhankelijk hebt weten te traden (ook voor 2020 genoeg kansen geweest) dan snap ik die frustratie wel.
Dat is algemeen bekend hij is altijd open geweest, google hem maar, zit ook geen frustratie in.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Of die claim klopt is natuurlijk de vraag. Mocht dat zo zijn, is het wellicht een stukje frustratie dat hij op deze manier uit?
Als je als founder van Doge jezelf niet financieel onafhankelijk hebt weten te traden (ook voor 2020 genoeg kansen geweest) dan snap ik die frustratie wel.
Ach, hij is er doelbewust uitgestapt en hij is niet de enige die kritisch is. Dat is prima toch? Die gast werkt gewoon in de tech sector in San Francisco die zal echt geen geldzorgen hebben.BTC100K2021 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:23:
[...]
Of die claim klopt is natuurlijk de vraag. Mocht dat zo zijn, is het wellicht een stukje frustratie dat hij op deze manier uit?
Zorgwekkend toch wel. Wat betekent dit concreet (stel dat BE of NL dit ook doen)? Kan je wel nog je geld er uit halen of is de website daar al op slot en ontoegankelijk? Biedt VPN een oplossing?Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:22:
Ik weet niet of dit al gepost is ?
Italië verbied Binance
Je kan het ook anders bekijken.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:20:
[...]
Dat word ook benoemd, maar hij heeft het er over dat crypto is ontworpen om dit te versterken. Ik zit er ook in maar een kritische noot vind ik altijd wel mooi en houdt iedereen scherp. Is ook nodig om kritisch te blijven.
Als het huidig beleid beter was voor de gewone werkende man was crypto niet onstaan of zo een vlucht gehad.
We zullen zien wat de toekomst brengt, ik zie BTC niet als instrument voor de superrijken. Op wat langere termijn is BTC tot nu toe voor iedere HODLER, groot en klein, BTC een goede investering gebleken.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:26:
[...]
Ach, hij is er doelbewust uitgestapt en hij is niet de enige die kritisch is. Dat is prima toch? Die gast werkt gewoon in de tech sector in San Francisco die zal echt geen geldzorgen hebben.
Niet anders dan bijvoorbeeld bij aandelen, het type Warren Buffet is ook rijker geworden ten koste van andere (kleinere) beleggers.
Spreiden, investeren met geld dat je niet nodig hebt, geduld hebben, niet de massa volgen en een eigen visie toepassen met stoploss.
ja was de fud van gisterenSlux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:22:
Ik weet niet of dit al gepost is ?
Italië verbied Binance
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Deze man heeft doge coin als grap ontwikkeld. Wat verwachten we anders van hem? Dat hij crypto opeens serieus gaat nemen?Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:24:
[...]
Dat is algemeen bekend hij is altijd open geweest, google hem maar, zit ook geen frustratie in.
Heeft weinig met het huidige beleid te maken, zo ging het ook in de tulpen/goud tijd als mensen geld ruiken zijn ze er snel bijlighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:29:
[...]
Je kan het ook anders bekijken.
Als het huidig beleid beter was voor de gewone werkende man was crypto niet onstaan of zo een vlucht gehad.
Er zijn verschillende onderzoeken geweest o.a. in El-Salvador of mensen liever hun geld in crypto of fiat zouden willen, ruim 90% geeft aan liever fiat te ontvangen.
Een systeem met louter voordelen voor iedereen bestaat simpelweg niet. Het is een afweging die je maakt. En ieder kiest een kant. De keuze is altijd in je eigen belang.Sluw schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:33:
@lighting_ & @BTC100K2021 ik zie crypto ook niet zoals Jackson Palmer en ben positiever. Maar ik erken wel dat er ook problemen zijn en dat hij een aantal punten noemt die in de gaten moeten worden gehouden. Dat kan ook niet anders met zulke invloedrijke en nieuwe technologie.
Nee zeker niet maar wat al gezegd is, hij heeft echt wel een punt.lighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:34:
[...]
Deze man heeft doge coin als grap ontwikkeld. Wat verwachten we anders van hem? Dat hij crypto opeens serieus gaat nemen?
Waarom is dit FUD ? volgens mij staan er toch wel betrouwbare bronnen tussen of mis ik iets ? (behalve mijn verstand)
Bron
https://www.consob.it/web...roup-15-july-2021-/718268
[ Voor 26% gewijzigd door Slux op 16-07-2021 10:41 ]
Daar verschillen we van mening. Als de banken niet zo een puinhoop hebben gemaakt was BTC niet ontstaan. Het is puur beleid. Waar jij over praat met greed bestaat overal. Daar is crypto niet anders in.Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:35:
[...]
Heeft weinig met het huidige beleid te maken, zo ging het ook in de tulpen/goud tijd als mensen geld ruiken zijn ze er snel bij
Er zijn verschillende onderzoeken geweest o.a. in El-Salvador of mensen liever hun geld in crypto of fiat zouden willen, ruim 90% geeft aan liever fiat te ontvangen.
Je snapt toch wel dat dit tijd duurt als mensen bij El Salvador gaan of willen overstappen?
Ik begrijp heus wel dat hij een punt heeft maar elk systeem heeft voor en nadelen.Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:37:
[...]
Nee zeker niet maar wat al gezegd is, hij heeft echt wel een punt.
Ook in het huidig systeem heb je een top en het klootjesvolk. Alleen je bent het gewend en weet niet beter.
[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 16-07-2021 10:42 ]
deze kaart geef ik aan mijn vrouw en mag zij dan gebruiken (gedeelde rekening) voor cashback CRO
en jullie weten allemaal hoeveel geld vrouwen uitgeven he?
Dus volgend jaar rond deze tijd ben ik miljonair in CRO munten 👀
nothing stops this train
Gelukkig verschillen wij vaak van mening,lighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:40:
[...]
Daar verschillen we van mening. Als de banken niet zo een puinhoop hebben gemaakt was BTC niet ontstaan. Het is puur beleid. Waar jij over praat met greed bestaat overal. Daar is crypto niet anders in.
Je snapt toch wel dat dit tijd duurt als mensen bij El Salvador gaan of willen overstappen?
[...]
Ik begrijp heus wel dat hij een punt heeft maar elk systeem heeft voor en nadelen.
Er is altijd wel iemand die er een bende van maakt, zo zie je dat een Binance de markt nu ook een beetje verziekt.
edit: en heeft blijkbaar al $500000 winst genomen
[ Voor 10% gewijzigd door SlasZ op 16-07-2021 11:06 ]
Niet goed voor de bags, dus FUDSlux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:39:
[...]
Waarom is dit FUD ? volgens mij staan er toch wel betrouwbare bronnen tussen of mis ik iets ? (behalve mijn verstand)
Bron
Vind het opvallend dat hier zo ongeveer een blind vertrouwen is onder sommigen in Binance en CZ. Tegelijkertijd zie ik op mijn Twitter feed al een paar weken een negatief sentiment over Binance en mensen die verkassen naar een andere exchange.
Ah ik snapjvel92 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:49:
[...]
Niet goed voor de bags, dus FUD![]()
Vind het opvallend dat hier zo ongeveer een blind vertrouwen is onder sommigen in Binance en CZ. Tegelijkertijd zie ik op mijn Twitter feed al een paar weken een negatief sentiment over Binance en mensen die verkassen naar een andere exchange.
Is altijd al zo gegaan met exchanges die te groot werden, Pollinex, Bitmex zijn daar mooie voorbeelden van veel verdwijnen net zo snel al ze komen, daarom trade ik ook alleen op exchanges die al wat langer mee gaan.
Coinbase, Kraken, Bitstamp en Huoibi voor de shitcoins
Fud kan ook gewoon zeker zijn incl bronnen. FUD hoeft niet 1 of ander gerucht te zijn. FUD zorgt gewoon voor onzekerheid in de markt, en dat doet dit berichtSlux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:39:
[...]
Bron
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zero.
Wie weet hé!Pelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:58:
Alts zijn nu wel echt kapot trouwens.. Zo'n Polkadot.. ook door vele hier gehyped helemaal door het putje. Lijkt wel de 2018 dump maar dan 4x zo snel. Benieuwd of het nog goed gaat komen dit keer, echt waar. Btc en eth geloof ik wel, maar die shitcoins??
Stalin wil graag een woordje met je spreken .lighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:17:
[...]
Superrijken en armen bestaan al sinds de mensheid. Bij geen enkel systeem zal je dat recht trekken.
de vergelijking heeft wat mij betreft niet veel met de utiliteit te maken.majic schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 09:47:
[...]
Crypto of eigenlijk het speculeren op de Cryptomarkt heeft alles te maken met bubbels en de oudste en de bekenste (en meest bijzondere) bubble is de tulpen bubble. opzich niet raar dat mensen daar naar refereren. De manie ofwel de fomo kennen we hier maar al te goed.
elke keer zijn er weer mensen (ook op dit forum) die hun hele hebben en houden inleggen op een verticale lijn in de grafiek het punt dat bijna elke bubble binnen korte tijd zal springen.
Een andere bekende bubble is VW 2008 de dag dat volkswagen even het "duurste" bedrijf ooit werd. ook die bubble kan je gewoon vergelijken met de tulpen manie.
ondanks dat ze in de tijd van de tulpen nog geen short sqeeuze hadden, maar zonder de enorme fomo (de manie) was de VW raket lang niet zo hoog gekomen.
Dus de mooie btc bubbles zijn prima te vergelijken met die van de tulpjes en de fomo met de manie
sommige mensen hebben liever de koers van macdonnalds een mooie stijgende lijn. ofwel "natuurlijke" groei en weinig of geen bubbles. hoewel McD op het eerste gezicht nu de langzaamst vullende bubble (incl bear trap) ooit aan het tekenen is
Ik heb ook nog een zakje.. helaas.. Te laat teruggevonden, wist in eerste instantie niet dat ik ze nog had.
Zero.
Flink wel ja, REP wel weer in de plus.Pelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:58:
Alts zijn nu wel echt kapot trouwens.. Zo'n Polkadot.. ook door vele hier gehyped helemaal door het putje. Lijkt wel de 2018 dump maar dan 4x zo snel. Benieuwd of het nog goed gaat komen dit keer, echt waar. Btc en eth geloof ik wel, maar die shitcoins??
Gewoon lekker hodlen. Ik vind het niet erg om nog een paar maanden/jaren sideways te gaan, in de top 20 coins zitten mijn inziens nog teveel memecoins. Wanneer usecase echt belangrijk gaat worden heb ik het volste vertrouwen in DOT en KSM. Tot die tijd kan ik lekker staken en dca'en om mijn inleg naar beneden te krijgen.Pelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:06:
[...]
Ik heb ook nog een zakje.. helaas.. Te laat teruggevonden, wist in eerste instantie niet dat ik ze nog had.
Wat ik heb hodl ik lekker en idd staken. Ik koop alleen niets meer bij. Het enige waar ik eventueel nog wat van koop in de toekomst in btc, verder niks.StevenzeN schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:16:
[...]
Gewoon lekker hodlen. Ik vind het niet erg om nog een paar maanden/jaren sideways te gaan, in de top 20 coins zitten mijn inziens nog teveel memecoins. Wanneer usecase echt belangrijk gaat worden heb ik het volste vertrouwen in DOT en KSM. Tot die tijd kan ik lekker staken en dca'en om mijn inleg naar beneden te krijgen.
Zero.
In een bear market gaan ook alle top alts weer terug naar zero. En ik denk nog steeds dat we de bear al lang gestart zijn. Mijn gevoel heeft me dit keer op de top laten uitstappen en ik blijf nog steeds mooi op een afstandje toekijken. Ik geloof nog wel in een opleving in de laatste maanden van het jaar tot begin 2022, maar ik blijf nog voorzichtig. Ik blijf wel loeren op een buitenkansje. Als BTC de 20K aantikt dan stap ik in. Ik kijk vooral uit naar de echte crypto winter. Polkadotjes kopen voor 2 a 3 dollar per stuk. Want in een volgende bull gaat Polkadot echt wel weer pieken.Pelox schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 10:58:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik ben de rit omhoog en omlaag met zo'n 50% uitgestapt, niet de top, maar ook niet de bodem. Heb nog een aardige hodl pot. Die staat er al dik 4 jaar dus laat ik lekker staan. Verwacht niet dat we naar de 20k gaan trouwens met btc, een wick zou best misschien kunnen. Ik verwacht dat er enorm veel buyers zijn tussen de 20 en 30k.zwembroek schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:18:
[...]
In een bear market gaan ook alle top alts weer terug naar zero. En ik denk nog steeds dat we de bear al lang gestart zijn. Mijn gevoel heeft me dit keer op de top laten uitstappen en ik blijf nog steeds mooi op een afstandje toekijken. Ik geloof nog wel in een opleving in de laatste maanden van het jaar tot begin 2022, maar ik blijf nog voorzichtig. Ik blijf wel loeren op een buitenkansje. Als BTC de 20K aantikt dan stap ik in. Ik kijk vooral uit naar de echte crypto winter. Polkadotjes kopen voor 2 a 3 dollar per stuk. Want in een volgende bull gaat Polkadot echt wel weer pieken.
Ach ja.. we kunnen ook helemaal kapotgaan met zijn allen.. btc naar 3k.. of 6 cent.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 16-07-2021 11:24 ]
Zero.
En jij denkt dat stalin niet meer voordelen genoot dan de middle man?Glenn Hoddle schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:05:
[...]
Stalin wil graag een woordje met je spreken .
Waarom? Ik bedoel, dit bericht is een goed bericht. Ze kwamen m.i. in de problemen toen ze 'echte' aandelen gingen aanbieden. En daarmee kwamen op het terrein van 'echte' aandelenbeurzen die aan allerlei voorwaarden moesten voldoen, waaronder autorisatie om te mogen handelen, controle op die handel en details zoals een prospectus. Een stapje te ver voor brutale Nance.Crawl NL schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:14:
Nu ben ik wel klaar met Binance. Ga daar nu maar alles weghalen. Jammer maar helaas![]()
[Afbeelding]
Nu ze dit afstoten heb je kans dat overheden weer minder negatief zullen zijn.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Denk zelf dat we nog niet eens aan het begin van een bear markt zijn, 11k aan crypto's die houden de mc nu zo hoog, niet dat je er iets aan hebt maar het is wel een indicator hoe de markt ervoor staat.zwembroek schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:18:
[...]
Polkadotjes kopen voor 2 a 3 dollar per stuk. Want in een volgende bull gaat Polkadot echt wel weer pieken.
Dat riepen ze ook bij XRP, TRX, XVG en co
Moon soon dus?Slux schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:32:
[...]
Denk zelf dat we nog niet eens aan het begin van een bear markt zijn, 11k aan crypto's die houden de mc nu zo hoog, niet dat je er iets aan hebt maar het is wel een indicator hoe de markt ervoor staat.
Dat riepen ze ook bij XRP, TRX, XVG en co
Zero.
Dit is toch juist goed nieuws?Crawl NL schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:14:
Nu ben ik wel klaar met Binance. Ga daar nu maar alles weghalen. Jammer maar helaas![]()
[Afbeelding]
ikzelf heb buy spot orders klaarstaan. me laatste fiat staat klaar en heb wel wat btc pairings klaarstaan voor hopelijk een flinke drop 👍
trade parings staan klaar voor Eth, ada, egld, srm, sol, inj en algo......
verwacht echter dat er 0 opgevuld gaat worden want ze staan zeer laag klaar die orders...
nothing stops this train
En dan juist van btc naar de pairs of andersom?Kol Nedra schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:41:
ben echt heel benieuwd hoever we eventueel zakken..... gevaarlijk spelletje ik zou vooral nu niet futures doen.....whales kunnen je uittikken als je short gaat.
ikzelf heb buy spot orders klaarstaan. me laatste fiat staat klaar en heb wel wat btc pairings klaarstaan voor hopelijk een flinke drop 👍
trade parings staan klaar voor Eth, ada, egld, srm, sol, inj en algo......
verwacht echter dat er 0 opgevuld gaat worden want ze staan zeer laag klaar die orders...
Dat is niet zo zeer een onderwerp waar ik dingen over denk, ik weet er dingen over. (Cum laude op dit tijdperk en deze regio afgestudeerd namelijk.) Stalin genoot uiteraard allerlei privileges, maar hij was niet superrijk of zo, en het was ook niet zo'n bizarre luxe als je bij dictators tegenwoordig wel ziet. Als je daar eens iets aardigs over wil zien, er is een documentaire over de val van de DDR, waarbij de Oost-Duitsers eens gaan kijken in wat voor enorme luxe hun regering en elite nu eigenlijk leefde, daar in hun gated community in Pankow. En de crux is: dat valt dus enorm mee: ze hebben grotere tuinen en wat grotere huizen, maar niet allerlei bezopen luxe. Het was zeg maar wat je 3 keer modaal zou noemen.lighting_ schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:25:
[...]
En jij denkt dat stalin niet meer voordelen genoot dan de middle man?
Dus ja, er waren verschillen ondanks dat ze communisme nastreefden, maar superrijk en superarm - waar jij het over had - was echt wel uitgebannen. In de USSR was dat onder Stalin in 15 jaar klaar, en het ging nog met enorme economische groei gepaard ook, op zich een enorme prestatie, maar ook ging dat gepaard met veel geweld en weinig respect voor het individu, wat is waar ons systeem graag de nadruk op legt.
Ik baal er gewoon van dat ik de stocks moet verkopen/verhuizen. De FUD zit er al goed in dus ik weet niet of dit een zichtbaar positief effect zal hebben. De tijd zal het lerenresusaapje schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:29:
[...]
Waarom? Ik bedoel, dit bericht is een goed bericht. Ze kwamen m.i. in de problemen toen ze 'echte' aandelen gingen aanbieden. En daarmee kwamen op het terrein van 'echte' aandelenbeurzen die aan allerlei voorwaarden moesten voldoen, waaronder autorisatie om te mogen handelen, controle op die handel en details zoals een prospectus. Een stapje te ver voor brutale Nance.
Nu ze dit afstoten heb je kans dat overheden weer minder negatief zullen zijn.
Big chance yes
Ik spring wel op het treintje als die echt op gang is, voor die tijd blijf ik lekker in fiat
Ik hodl momenteel AWP en AWM, maar blijf weer zitten met 0 KDR.
naar die pairs, ik trade erin maar hold maast btc alleen wat fluff ada en eth de rest niet.malarkan schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 11:42:
[...]
En dan juist van btc naar de pairs of andersom?
ze staan op extreem nu hoor, verwacht niet dat ze gevuld worden maar wie weet een nosedive daar gaan we voor 👀
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2021 12:12 ]
nothing stops this train
AAVE staat nog 10x hoger dan in november 2020JDx schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 12:08:
Dat even populaire AAVE krijgt ook klappen zeg.
Ik hodl momenteel AWP en AWM, maar blijf weer zitten met 0 KDR.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/A2ISbmvZ2hQt6eGMQTLu0ua7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qILzO9Sbb2PnVN9FEWjabW5B.png?f=fotoalbum_large)