[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.970 views

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 12:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JW04 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:13:
[...]
De bubbel is in dit geval het geloof in zijn quadriceps. Ik heb geen hoop meer maar kan ook geen leverage vinden dus wens hem maar het beste.
Ahh zo.. |:(
Had hem anders geïnterpreteerd.. Ik was al in blinde paniek mijn gehele PF aan het omzetten naar FIAT.

hodl..

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
knakworst schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 09:21:
[...]

Die zijn er wel in dit topic. Maar deze nick is straattaal voor have no miss denk ik.

En @enomiss neem vooral niet alles te serieus hier. Chris.nl geeft met een knipoog aan hoe "Ga lekker chillen" opgevat kan worden maar je reageert als een Palestijn waarvan de hele Gazastrook is platgebombardeerd. Als er hier knakworsten op het menu staan denk ik ook niet dat ik met een boormachine vermoord word. Of ben ik dan heel naïef bezig :?
Waar ik moe van word - maar dat ligt volkomen aan mij - is dat er hier vaak een manier wordt gezocht om het op de man te spelen. Ik weet dat ik makkelijk uit te lokken ben, dus je hebt volkomen gelijk dat ik het minder serieus moet nemen. Het slaat ook werkelijk nergens op dat ik mijn gelijk probeer te halen op sommige momenten, sommige mensen kun je beter onzin laten verkopen. Ik moet het van me af laten gliiiiijden. :X

https://opensea.io/seaart

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17
enomiss schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:16:
[...]

Waar ik moe van word - maar dat ligt volkomen aan mij - is dat er hier vaak een manier wordt gezocht om het op de man te spelen. Ik weet dat ik makkelijk uit te lokken ben, dus je hebt volkomen gelijk dat ik het minder serieus moet nemen. Het slaat ook werkelijk nergens op dat ik mijn gelijk probeer te halen op sommige momenten, sommige mensen kun je beter onzin laten verkopen. Ik moet het van me af laten gliiiiijden. :X
Je post was voor interpretatie vatbaar zonder veel context. Hij maakt een geintje, daarna speel jij op de man. En dat is ook niet de eerste keer dat ik je dat zie doen. Verder ga ik me niet moeien in de discussie.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MkwK_mOoswn4px10dadr3Q12Ank=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Uxaa1wIb6NYoVw3enD1XaXj9.jpg?f=user_large

;)

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-12 11:02
[...]

Daarom hou ik ook zo van de Quote: "Mensen gunnen je alles, behalve succes. Maar ik zeg altijd maar zo; Laat honden maar blaffen, de karavaan trekt verder"

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik kijk op de 3m op een aantal andere coins en dit is even een heikel puntje...

Zou de kromme toch maar bij het tankstation een broodje hebben gehaald? :9

[ Voor 33% gewijzigd door JDx op 15-07-2021 11:23 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• enomiss
BootjeVaren schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:19:
[...]

Je post was voor interpretatie vatbaar zonder veel context. Hij maakt een geintje, daarna speel jij op de man. En dat is ook niet de eerste keer dat ik je dat zie doen. Verder ga ik me niet moeien in de discussie.
Wat een slimme manier om te draaien wie er begint met op de man spelen. Serieus respect.
Als je de context niet weet moet je geen aannames doen.
Dit is echt het allerlaatste wat ik erover zeg. Vanaf nu ga ik dit soort herrie allemaal negeren. De anti-Eno fanclub is wel duidelijk. Ik geef jullie geen voeding meer.

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:24:
[...]

Wat een slimme manier om te draaien wie er begint met op de man spelen. Serieus respect.
Als je de context niet weet moet je geen aannames doen.
Dit is echt het allerlaatste wat ik erover zeg. Vanaf nu ga ik dit soort herrie allemaal negeren. De anti-Eno fanclub is wel duidelijk. Ik geef jullie geen voeding meer.
Dit is een makkelijke manier, onze bcash fan even als voorbeeld genomen, dan ben je meteen overal vanaf ;)

div.communityBlogs a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }

div.communityBlogs a[href*="https://tweakers.net/gallery/182977/"] { display:none; }

div.trackeritem a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }

.message[data-owner-id="182977"] {
display:none
}

En vergeet mij niet er tussen te zetten 74491 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 15-07-2021 11:30 ]

Verwijderd

JW04 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:13:
[...]
De bubbel is in dit geval het geloof in zijn quadriceps. Ik heb geen hoop meer maar kan ook geen leverage vinden dus wens hem maar het beste.
Als ik overeind kom uit mijn stoel voelt het alsof mijn benen kinderen baren.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
RoNoS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:12:
Kan iemand misschien babe-plaatjes maken met de stand van de Maas (https://www.nu.nl/klimaat...-minste-honderd-jaar.html) dan zien we tenminste nog wat babes, in crypto hoeven we dat niet te verwachten vandaag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeNiRXkoC44YIv8xTDjnmkQtFys=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YQb7pq6Q48yHYUaHEEHavjxq.jpg?f=user_large

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:29:
[...]

Jij weet hoe het voelt om kinderen te baren? :D

*had ander beeld van Jaapio in gedachten*

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat vers nieuws of fud...
Bitcoin driehoek voorspelt crash naar 20.000 dollar
Bron: Dutch Crypto Talk Dutch Crypto Talk15 juli 2021, 11:18
Bearish
Bitcoin lijkt nu op weg naar 31.000 dollar (26.192 euro), de onderste groene lijn van de driehoek. Voor de bulls is het belangrijk dat deze lijn opnieuw steun biedt.

Maar de echte beren genieten van nog meer dalende koersen. Breekt de koers uit de driehoek, dan kunnen we ons opmaken voor 20.000 dollar (16.904 euro).

Bullish
Maar wat als bitcoin aan de bovenkant van de driehoek uitbreekt? In dat geval is 41.000 dollar (34.622 euro) een mooi koersdoel. Dit is in januari, maar ook medio juni een belangrijke weerstand geweest. Waarschijnlijk zal deze prijs opnieuw een harde noot zijn om te kraken.

Mijn konklusie, het kan vriezen of dooien.. :+

Bron: https://dutchcryptotalk.c...crash-naar-20-000-dollar/

Verwijderd

malarkan schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Jij weet hoe het voelt om kinderen te baren? :D

*had ander beeld van Jaapio in gedachten*
Ik weet precies hoe dat voelt.

Behoorlijk veel gezeur en teveel kabaal om rustig je hamburger op te kunnen eten.

Deed echt pijn in mijn ziel.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:42:
[...]

Ik vraag me af hoe Crypto speelt in Oost-Europa, heb jaren lang een vriendin uit Bulgarije gehad, sinds de toetreding in de EU is het wat bijgetrokken, maar zo rond 2014 verdienden ze daar echt bar weinig, heb ooit nog (via de zaak) een laptop voor haar ouders gekocht, zodat ze konden Skypen, want voor hun was een simpele i3 van Dell 2 maandlonen ofzo.

En wat me dus opviel was dat juist krasloten e.d. daar super populair zijn en ze ook echt de hoop hebben dat ze een keer de hoofdprijs van 10.000 euro (omgerekend) zouden winnen, dat was een droom.

Edit: je hebt daar overigens wel minder kosten, sneller internet dan hier voor nog geen 5 euro per maand, dat dat hier zo duur is slaat helemaal nergens op.
Het speelt er best wel. In Kroatië, Tsjechië en Roemenië beginnen ze zelfs serieuze projecten te bouwen.
In Tsjechië is de Piratenpartij ook een serieuze kracht, dus dat is wel enigszins logisch.

En Bulgarije, tja, je kan er voor 10k een appartement aan zee kopen; voor ons kost het nog steeds allemaal niks, maar de lonen liggen er nog steeds laag en stroom is er echt enorm duur bijvoorbeeld. Wel is het in veel opzichten het mooiste land van Europa, maar de leegloop daar snap ik ook wel weer.

Verwijderd

[...]

Je moet het leven zien als een spelletje; uiteindelijk verliest iedereen het.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:29:
[...]

Mocht je de sportschool willen dagvaarden voor wanprestatie dan houd ik me aanbevolen om je te vertegenwoordigen. Een reële kans van slagen is er niet, je kunt het wel zien als leverage long met stoploss O+

• malarkan
JW04 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:39:
[...]
Mocht je de sportschool willen dagvaarden voor wanprestatie dan houd ik me aanbevolen om je te vertegenwoordigen. Een reële kans van slagen is er niet, je kunt het wel zien als leverage long met stoploss O+
Ik short de sportschool al tijden, gewoon patatje met en frikandelletje speciaal eten terwijl je een spinningfiets bezet houdt.

• Partypsych
malarkan schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:40:
[...]

Ik short de sportschool al tijden, gewoon patatje met en frikandelletje speciaal eten terwijl je een spinningfiets bezet houdt.
een oude makker van mij moest wel met een 2 liter fles cola sporten, anders ging ie nokkie.
Hij heeft echt zoveel rare blikken in de gym gekregen _O-

• malarkan
Partypsych schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:42:
[...]

een oude makker van mij moest wel met een 2 liter fles cola sporten, anders ging ie nokkie.
Hij heeft echt zoveel rare blikken in de gym gekregen _O-
Hahaha ja als je gewoon te weinig suikers binnen krijgt... _/-\o_ _/-\o_ tennissers eten vaak toch een banaantje, wielrenners drinken ook veel van dat soort spul tijdens lange ritten.

Al zijn er echt betere methodes gok ik :D

• JDx

JDx

Ben ik ^

Poging 2 voor de 32.6 en 1980... incoming...

• enomiss
RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:33:
Wat vers nieuws of fud...

[...]

Bearish
Bitcoin lijkt nu op weg naar 31.000 dollar (26.192 euro), de onderste groene lijn van de driehoek. Voor de bulls is het belangrijk dat deze lijn opnieuw steun biedt.

Maar de echte beren genieten van nog meer dalende koersen. Breekt de koers uit de driehoek, dan kunnen we ons opmaken voor 20.000 dollar (16.904 euro).

Bullish
Maar wat als bitcoin aan de bovenkant van de driehoek uitbreekt? In dat geval is 41.000 dollar (34.622 euro) een mooi koersdoel. Dit is in januari, maar ook medio juni een belangrijke weerstand geweest. Waarschijnlijk zal deze prijs opnieuw een harde noot zijn om te kraken.

Mijn konklusie, het kan vriezen of dooien.. :+

Bron: https://dutchcryptotalk.c...crash-naar-20-000-dollar/
Ik geloof wel in de theorie dat er na deze fase en Grayscale (voorlopig) geen verkopers meer over zijn.
Ik heb gisteren wel een artikel gelezen dat zei dat we nog veel meer FUD kunnen verwachten de komende maanden. Hetgeen tot heden zou nog maar het begin zijn. De weerstand is groot en wordt vanzelfsprekend steeds groter.
Als groot positief nieuws uitblijft dan kan het nog wel even doorzakken. Maar uiteindelijk verliest FUD zijn kracht of wordt er op cruciale momenten tactisch bijgekocht door grote partijen met bijgaand positief nieuws.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41

Darrell

Fiat moonboy

Wel balen dat BNB zo stijgt. Krijg ik minder BNB voor mijn cashback -O-

• Kees Schilder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 21:38
Darrell schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nJW0d_wq5gIbb3beGome9MDxVIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dogSvtohm5CC23oLzk9Fnayv.jpg?f=fotoalbum_large

Balen inderdaad ;-)
Had verwacht dat BNB minder zou stijgen, om eerlijk te zijn.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 16:05
Heeft Binance weer een burn gedaan ofzo? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-12 20:09
wel heftig wat er gebeurd is in streek Limburg/Duitsland/Belgie al dat waterschade!

Dus een metalen box voor je kes is zeker aan te raden en hoog plaatsen, er zal vast wel bij iemand gebeurd zijn dat zijn papieren keys verloren zijn gegaan 😥

nothing stops this train

• BootjeVaren
Kol Nedra schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:10:
wel heftig wat er gebeurd is in streek Limburg/Duitdland/Belgie al die waterschade!

Dus een metalen box voor je key is zeker aan te raden en hoog plaatsen, er zal vast wel bij iemand gebeurd zijn dat zijn papieren keys verloren zijn gegaan 😥
Ik woon op het derde verdiep van mijn gebouw dus ik maak me niet meteen zorgen. Ik woon dan ook wel in het westen van het land. Als alle ijskappen smelten moet ik me meer zorgen maken maar meer dan de helft van NL ook wel. :+

EDIT:

[Video: https://photos.app.goo.gl/fjXF1AKPqco4hYxZ9]

[ Voor 5% gewijzigd door BootjeVaren op 15-07-2021 12:18 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:19

knakworst

Get more sats!

Khaelos schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:07:
Een tokensale op launchpad lijkt deze pump te veroorzaken.

https://www.binance.com/e...a6dfa4dd2b6a7e14e2912a1e1

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Khaelos schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:07:
Gaan idd weer een stel munten uit tussen 15 en 18 juli. Ik zit daar al 2 maanden op te wachten om mijn fluf bnb's om te zetten naar BTC. (*edit: en een paar in ETH)

Vorige maand gaf ik dat aan hier en kreeg commentaar van een user die net zijn BNB verkocht had dat de burn etc er niet toe zou doen en dat de toenmalige BNB/BTC koers van ongeveer 0.008350 niet zou stijgen en een pracht tradepoint was.

Toch maar gewacht omdat de burn in het verleden wel piekmomenten gaf en op dit moment is de koers BNB/BTC 0.009927. Toch lekker met een stel BNB's.

Dat ze qua fiat minder waard zijn nu doet me niet zoveel, het gaat mij puur om het accumuleren van Satoshis.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wat een fijne timing :). Geduld hebben en saaie droplul zijn gaat beloond worden :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 15-07-2021 12:22 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:44:
Poging 2 voor de 32.6 en 1980... incoming...
Wat een faal.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

wel heftig wat er gebeurd is in streek Limburg/Duitdland/Belgie al die waterschade!

Dus een metalen box voor je key is zeker aan te raden en hoog plaatsen, er zal vast wel bij iemand gebeurd zijn dat zijn papieren keys verloren zijn gegaan 😥
Met een beetje mazzel niet de enige opslag plek. bij mij gaat in basis of het papiertje of de ledger stuk
die zijn alleen tijdens het instellen op de zelfde plek geweest. en 1 ligt hoe dan ook boven de vloedlijn van 53 idd iets om rekening mee te houden naast brand diefstal etc. :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:50:
En de bel spat al uitelkaar. In lijn met middagdip.

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 15-07-2021 12:28 ]

• Kees Schilder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 21:38
knakworst schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:27:
[...]

En de bel spat al uitelkaar.
En behoorlijk.
Ben op 320 uitgestapt. Zag er rood uit.

• Kol Nedra

leuk stukje reclame over crypto 👍

[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2021 12:29 ]

nothing stops this train

• RoNoS
  • Laatst online: 05-02 08:59
Pas op voor de drempel :'(

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-12 16:46
bull rekteroni op aggr

• BootjeVaren
Leuke drop voor de shorters. O-)
Leuke prijs voor the dipbuyers.

Verwijderd

We have been bamboozled.

Abandon ship!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:57:
We have been bamboozled.

Abandon ship!
Ik had iedereen nog zo gewaarschuwd dat ik gekocht had :+

Na bijna een maand USDC, zin in morgen en zaterdag >:)

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
wel heftig wat er gebeurd is in streek Limburg/Duitsland/Belgie al dat waterschade!

Dus een metalen box voor je kes is zeker aan te raden en hoog plaatsen, er zal vast wel bij iemand gebeurd zijn dat zijn papieren keys verloren zijn gegaan 😥
Maar dan kan je kistje waar je het in bewaard wel meegaan met de stroming en ben je het alsnog kwijt...

Multisig met meerdere kopieen van de seed phrase is het veiligst misschien.

Dus dat sommige woorden ontbreken als je 1 kopie hebt, dus je moet minstens 2 van de 3 kopieen hebben om het te gebruiken.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:03:
[...]

Maar dan kan je kistje waar je het in bewaard wel meegaan met de stroming en ben je het alsnog kwijt...

Multisig met meerdere kopieen van de seed phrase is het veiligst misschien.

Dus dat sommige woorden ontbreken als je 1 kopie hebt, dus je moet minstens 2 van de 3 kopieen hebben om het te gebruiken.
Had ik laatst nog een discussie over, wat een horror met wachtwoorden, mag niet zelfde zijn als ervoor, niet even langs, niet met teveel dezelfde woorden, onthouden lukt niet meer, schrijf je ze maar op of in je telefoon, met 1 wachtwoord heb je alsnog alle.

Mijn ouders bijvoorbeeld hebben gewoon alles in notities staan in de telefoon, en de code is meestal gewoon de geboortedatum of op een papiertje op het bureau.

Werkte ooit eens ergens waar het wachtwoord elke maand veranderd moest worden en je met verschillende mensen werkte, dus dat stond elke keer op een post-it aan het scherm geplakt _/-\o_

Oh en wat ik laatst postte, moet je je crypto mee het graf in nemen of je ww in je testament laten zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 15-07-2021 13:13 ]

• Partypsych
JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:11:
[...]Oh en wat ik laatst postte, moet je je crypto mee het graf in nemen of je ww in je testament laten zetten?
Aan de erven geven, of wilde je soms het genot van rekt gaan voor jezelf houden?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Partypsych schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:18:
[...]

Aan de erven geven, of wilde je soms het genot van rekt gaan voor jezelf houden?
Ja, maar hoe dan? Dan moet je het ergens opschrijven of de wachtwoorden allemaal ook aan je vrouw en kinderen geven?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 12:27

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:11:
[...]

Had ik laatst nog een discussie over, wat een horror met wachtwoorden, mag niet zelfde zijn als ervoor, niet even langs, niet met teveel dezelfde woorden, onthouden lukt niet meer, schrijf je ze maar op of in je telefoon, met 1 wachtwoord heb je alsnog alle.

Mijn ouders bijvoorbeeld hebben gewoon alles in notities staan in de telefoon, en de code is meestal gewoon de geboortedatum of op een papiertje op het bureau.

Werkte ooit eens ergens waar het wachtwoord elke maand veranderd moest worden en je met verschillende mensen werkte, dus dat stond elke keer op een post-it aan het scherm geplakt _/-\o_

Oh en wat ik laatst postte, moet je je crypto mee het graf in nemen of je ww in je testament laten zetten?
Password manager zoals LastPass, Keeper of Dashlane met 2FA is misschien een goeie dan.. Beter dan de opties die je opnoemt, sowieso. Heb je in elk geval nog een paar extra lagen waar men doorheen moet.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ken. schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:23:
[...]

Password manager zoals LastPass, Keeper of Dashlane met 2FA is misschien een goeie dan.. Beter dan de opties die je opnoemt, sowieso. Heb je in elk geval nog een paar extra lagen waar men doorheen moet.
Ja dat snappen ze echt niet. Heb zelf toch wel belachelijk veel hetzelfde wachtwoord nu of anders ergens op pagina x van een boek (pagina 69 van Turks Fruit bijvoorbeeld :9) geschreven.

• SlasZ
Die Crypto Face zal wel een mooie unrealized profit staan hebben nu..

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Ah. We zijn weer rekt. Ben er wel klaar mee eigenlijk. Kijk nog 2x per dag naar de koers.. doet me weinig meer. Ook het forum bezoek ik niet veel meer. Ik was al een tijdje cryptomoe en dat lijkt enkel maar meer en meer te worden. Ik klik de boel weer weg.. misschien hebben we (btc en ik) nog een opleving ergens dit jaar..

Zero.

• Partypsych
Gewoon, eerlijk en open. Tenzij je zo onfortuinlijk bent om in 1 klap deaud te gaan is er denk ik voldoende tijd om dat soort dingen te regelen/vertellen/sharen. Misschien zou ik er zelfs nog wel voor kiezen om alles in fiat omgezet te hebben voordat de kaars dooft. En volgens mij kun je het ook gewoon bij de notaris neerleggen zodat je een extra suprise effect hebt bij de erven-bijeenkomst. Dan weten ze er ook niet van tot dat moment aanbreekt, maar persoonlijk zou ik kiezen voor de open aanpak, gewoon kaarten op tafel en het is wat is, dan kunnen ze het in harmonie oplossen met elkaar en als ze dat niet lukt gaat alles naar de renovatie van de grote sluis in Schubberkutterveen. (of ander passend goed doel)

[ Voor 11% gewijzigd door Partypsych op 15-07-2021 13:43 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Pelox schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:34:
Ah. We zijn weer rekt. Ben er wel klaar mee eigenlijk. Kijk nog 2x per dag naar de koers.. doet me weinig meer.
zo vaak nog :o , ik ben hier alleen maar voor de lambo's en babes

Na rekt of moon comment hoef je ook niet te gaan kijken..dat is tegenwoordig - of + 3% :+

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

resusaapje

h less

Ah. We zijn weer rekt. Ben er wel klaar mee eigenlijk. Kijk nog 2x per dag naar de koers.. doet me weinig meer. Ook het forum bezoek ik niet veel meer. Ik was al een tijdje cryptomoe en dat lijkt enkel maar meer en meer te worden. Ik klik de boel weer weg.. misschien hebben we (btc en ik) nog een opleving ergens dit jaar..
Tot na de vakantie! :w

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:43:
[...]

zo vaak nog :o , ik ben hier alleen maar voor de lambo's en babes

Na rekt of moon comment hoef je ook niet te gaan kijken..dat is tegenwoordig - of + 3% :+
Ik zag net 69 op de weegschaal!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Partypsych schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Gewoon, eerlijk en open. Tenzij je zo onfortuinlijk bent om in 1 klap deaud te gaan
Ja ik doelde dus op een ongeluk ofzo.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:44:
[...]

Ik zag net 69 op de weegschaal!
Ouders betrapt in de badkamer?

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Ow, ik 96

[ Voor 89% gewijzigd door DaWayne op 15-07-2021 13:47 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_sN7lyMkp_NNEcdDcDOSSpSXo_w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vzKbIxeXiFlfIb3DOVzYO6GW.jpg?f=user_large

• Slux
  • Niet online
Partypsych schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:40:
[...]

Gewoon, eerlijk en open. Tenzij je zo onfortuinlijk bent om in 1 klap deaud te gaan is er denk ik voldoende tijd om dat soort dingen te regelen/vertellen/sharen. Misschien zou ik er zelfs nog wel voor kiezen om alles in fiat omgezet te hebben voordat de kaars dooft. En volgens mij kun je het ook gewoon bij de notaris neerleggen zodat je een extra suprise effect hebt bij de erven-bijeenkomst. Dan weten ze er ook niet van tot dat moment aanbreekt, maar persoonlijk zou ik kiezen voor de open aanpak, gewoon kaarten op tafel en het is wat is, dan kunnen ze het in harmonie oplossen met elkaar en als ze dat niet lukt gaat alles naar de renovatie van de grote sluis in Schubberkutterveen. (of ander passend goed doel)
Mircea Popescu.

;w

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12 10:26

backupdevice

No Risk , Full Push

Neergaande lijn sinds ik een bescheiden injectie in de cryptomarkt heb gedaan. 12% in de min. Heb maar alles in HODL staan en wacht maar af.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Pelox
Wanneer gaat dat ethminen met norton trouwens eens werken? Als eth naar pos is?

Zero.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
ja ik zit alweer ff in bear modus. Heerlijk chill. 0 stress, en veel tijd over. Ik koop elke maand wat en we zien wel waar het naar toe gaat. Gaat ie naar 15k, prima, heerlijk cheap coins, gaat ie naar 100k, mooi, lambo

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• SlasZ
Bijna eenzelfde move als eerder deze week, eerst onder support zakken en dan moon, maar nu toch net even anders... idd zeer bearish.

• Partypsych
JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:45:
[...]

Ja ik doelde dus op een ongeluk ofzo.
Dat is inderdaad een lastigere kwestie. Als ik dood ben heb ik er niks meer aan, maar om nu dan maar in goede gezondheid en goed bij geest mijn paswords te droppen bij een ander mens is ook weer zo'n stap.
Interesante kwestie eigenlijk wel :) Ik ga dat eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.

• RaptorXS
Afbeeldingslocatie: https://image.gscdn.nl/image/a25e75bd43_Unknown.jpeg?txt=%C2%A9ANP&txtalign=bottom%2Cright&txtclr=%23FFFFFF&txtshad=10&w=600&s=f92286216ca9743a921ba353883882c3

Geen Moon, wel een stairway to heaven voor Peter.
Oja, ontopic, gogo BTC !!! de Moon wacht ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 15-07-2021 14:08 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

SlasZ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
Bijna eenzelfde move als eerder deze week, eerst onder support zakken en dan moon, maar nu toch net even anders... idd zeer bearish.
Dan zou NU de mega bounce idd moeten komen, anders rekt :9

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:07:
[Afbeelding]

Pim, Theo en nu Peter ,of het het nou met ze eens was of niet, het waren mensen die niet verdienden om op zo manier te gaan.

• Pelox
[Afbeelding]

Offtopic: GVD.

Zero.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wellicht een reversal na de 17e (of toch de diepte in?) :P. Traditioneel is de hele zomer periode zwak dus misschien nog een maandje later. In de tussentijd hodl your coins bitches, of in ieder geval op tijd terug kopen... 8) Dagelijkse portie hopium:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6K_u2Fk-pkz693Z-sH-mMw7lyxU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dtWy5EeD0GMQlfxU6v5cCuyw.gif?f=user_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 08:57

MicroWhale

The problem is choice

sh4d0wman schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:26:
Wellicht een reversal na de 17e (of toch de diepte in?) :P. Traditioneel is de hele zomer periode zwak dus misschien nog een maandje later. In de tussentijd hodl your coins bitches, of in ieder geval op tijd terug kopen... 8) Dagelijkse portie hopium:
[YouTube: Bitcoin Price Manipulation Is Rampant! Don't Get Played By Wall Street!]
Gewoon wachten tot half augustus of begin september. d:)b

Of anders tot 2025. :*) 8)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

dat stukje is goed, dit stukje is beter

• SlasZ
Even een kleine update over mijn plan om elke dag 1% te winnen van mijn balans op Binance. Is niet volledig volgens plan verlopen (uiteraard), maar toch aardig op weg. Enkele dagen fors verlies gemaakt door ofwel een trade laten lopen zonder toezicht of gewoon verkeerd 'gegokt':

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_QM3yKqgpuR42ToN_teKWHQpvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sVqj9icb84EUevd4GXBBew7h.png?f=user_large

Eeste kolom is dagelijkse winst of verlies (in % tov dag voordien), 2e kolom hoeveel winst ik in totaal zou moeten halen tov 1/07 en laatste hoeveel ik tot op heden gehaald heb tov 1/07.

Al bij al tevreden, heb nog wat in te halen maar wil dat niet koste wat het kost op 1 dag goedmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door SlasZ op 15-07-2021 18:04 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]

Ik vond hem altijd een vervelende belerende man totdat ik de documentaire zag op de moord op Nicky Verstappen. Het resultaat van eeuwige vasthoudendheid waarbij je niet altijd vrienden maakt. Indrukwekkend.

YouTube: Peter R. de Vries in tranen om Nicky Verstappen - RTL BOULEVARD

De documentaire van Nicky Verstappen staat op Videoland, een aanrader.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 15-07-2021 16:53 ]

• twain4me
  • Nu online

twain4me

knakworst schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:51:
[...]

Ik vond hem altijd een vervelende belerende man totdat ik de documentaire zag op de moord op Nicky Verstappen. Het resultaat van eeuwige vasthoudendheid waarbij je niet altijd vrienden maakt. Indrukwekkend.

YouTube: Peter R. de Vries in tranen om Nicky Verstappen - RTL BOULEVARD

De documentaire van Nicky Verstappen staat op Videoland, een aanrader.
psst: ontopic topic kopen, ik doe hem van de hand voor 1 ada

Peter R. de Vries overleden

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 15-07-2021 16:57 ]

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:52
Blijft toch bizar om te zien dat mensen in sommige gevallen meer dan $40k (20ETH) over hebben voor letterlijk een regenboog krabbel als NFT :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7YE9RXNu6jHOMijOAOYUV3-QpCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nQcCATnJA9ci2eFgF8kIzVDh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Luca op 15-07-2021 16:56 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-12 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y53egIq2jZHXTZl3R2D4Ji6IXjk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gFylGewSaIN49B40jXmHqEoM.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1HaWya9kQOa95Ove1oSMzZJpdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyUCAiUfnxYhDqQsbKcn5xF4.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• RaptorXS
De crypo's dalen en het wordt stilletjes hier...
Nog even wachten en dan inkopen maar!
Bron: Eigen resultaten uit het verleden. ;)

• twain4me
  • Nu online

twain4me

RaptorXS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 18:29:
De crypo's dalen en het wordt stilletjes hier...
SSst het was net zo lekker stil :( ik kom hier verdorie voor mijn rust, uiteraard naast lambo's and babes. :Y

• SlasZ
Nog een beetje hopium:

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 10:46
Gezocht: Driftige stier (man / onzijdig )
om de koers op te jagen

( :+ )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• SlasZ
Toch altijd straf te zien dat tijdens een dump bijna eveneel bears rekt gaan als bulls. Waarschijnlijk een 125x market order die dan gevuld wordt op de bodem en in de bounce 3 seconden later al weer rekt..

• anti elppa
  • Nu online
SlasZ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:15:
Toch altijd straf te zien dat tijdens een dump bijna eveneel bears rekt gaan als bulls. Waarschijnlijk een 125x market order die dan gevuld wordt op de bodem en in de bounce 3 seconden later al weer rekt..
ja maar dat is toch ook gewoon full retard gambling? Ik snap dat niet, zeker niet met grote bedragen. Dat je het een keer met 50 euro doet, oke, maar zie soms idioten die het doen met 10k of meer??? Maargoed, ik hoop dan altijd vooral dat het figuren zijn met 100+btc. Dan voel je het niet zo

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik wil de 29.xxx best wel eens live in het wild zien.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 10:46
anti elppa schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:18:
[...]

ja maar dat is toch ook gewoon full retard gambling? Ik snap dat niet, zeker niet met grote bedragen. Dat je het een keer met 50 euro doet, oke, maar zie soms idioten die het doen met 10k of meer??? Maargoed, ik hoop dan altijd vooral dat het figuren zijn met 100+btc. Dan voel je het niet zo

:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:21:
Ik wil de 29.xxx best wel eens live in het wild zien.
Die gaan we zien dit jaar 😏

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-12 13:52
PlanR schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:24:
[...]

Die gaan we zien dit jaar 😏
Is toch al geweest?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Toen was ik net naar de wc.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Heeft die Kraken trader nog wat met Kusama gedaan gister? Dat was een goede tip van mij achteraf :9

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12 20:32

Cis

Kol Nedra schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:36:
[...]

aint gona happen 🙂
en nu mis je de 30k range, ben je nu meer kwijt in de 35-40k range 😁

zo veel maakt het niet uit of het 20 of 30k is, hodl longterm en btc gaat naar de 600k!
We'll see... ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• SlasZ
Deze drop doet me denken aan die toen we naar 28800 gingen in juni. Wat hangen rond 31200, dan rond 30000 en dan in een keer naar 28800.

• anti elppa
  • Nu online
SlasZ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:52:
Deze drop doet me denken aan die toen we naar 28800 gingen in juni. Wat hangen rond 31200, dan rond 30000 en dan in een keer naar 28800.
dit stuk doet me meer en meer denken aan herfst 2018, zeker kwa volume. Zoek maar op wanneer we weer volume kregen :P :X :o

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
SlasZ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:47:
Even een kleine update over mijn plan om elke dag 1% te winnen van mijn balans op Binance. Is niet volledig volgens plan verlopen (uiteraard), maar toch aardig op weg. Enkele dagen fors verlies gemaakt door ofwel een trade laten lopen zonder toezicht of gewoon verkeerd 'gegokt':

[Afbeelding]

Eeste kolom is dagelijkse winst of verlies (in % tov dag voordien), 2e kolom hoeveel winst ik in totaal zou moeten halen tov 1/07 en laatste hoeveel ik tot op heden gehaald heb tov 1/07.

Al bij al tevreden, heb nog wat in te halen maar wil dat niet koste wat het kost op 1 dag goedmaken.
En hoeveel tijd ben je kwijt per dag aan dat traden?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Zo, eindelijk de knoop doorgehakt, ik ben nu de gelukkige eigenaar van een heeeeeeeeeeele grote Bag Mina, gekocht op de ATL van die munt op Kraken. Ik vermoed dat Kraken nml zal gaan groeien door al dat gedoe met Binance, Mina is neit op Binance, dus tja dan zal dat wat exposure gaan krijgen gok ik dan maar he:) en zocht een mooie munt die laag stond met staking mogelijkheden, emet veel potentie.
Ik ga het wel zien nu.... Wel spannend maar ja YOLO he! Tzijn maar centjes.

Ik ben er blij mee. Ik hoop dat we omhoog gaan binnenkort, er is net meer dan een Miljard aan USDT overgeschreven naar Binance, en dat is vast ergens goed voor toch:)?

Naja ik zit er weer volledig in, en voor iedereen hier veel succes gewenst!

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 15-07-2021 20:06 ]

• anti elppa
  • Nu online
roflexx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:59:
[...]

ja dat is idd de vraag die je je moet stellen. Longs pakken in een bullmarkt gaat mij veel beter af, kost weinig tijd en zijn trades met double digits. Dit gebied zou me extreem veel tijd kosten en vooral verlies opleveren. Vind het dus sowieso al knap dat je tot nu toe in de plus staat _/-\o_

• malarkan
Thommie.nl schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:05:
Zo, eindelijk de knoop doorgehakt, ik ben nu de gelukkige eigenaar van een heeeeeeeeeeele grote Bag Mina, gekocht op de ATL van die munt op Kraken. Ik vermoed dat Kraken nml zal gaan groeien door al dat gedoe met Binance, en zocht een mooie munt die laag stond met staking mogelijkheden, emet veel potentie.
Ik ga het wel zien nu.... Wel spannend maar ja YOLO he! Tzijn maar centjes.

Ik ben er blij mee. Ik hoop dat we omhoog gaan binnenkort, er is net meer dan een Miljard aan USDT overgeschreven naar Binance, en dat is vast ergens goed voor toch:)?

Naja ik zit er weer volledig in, en voor iedereen hier veel succes gewenst!
hmm dat is inderdaad best een leuke gok om te doen, ben benieuwd of het inderdaad zo uitpakt!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

anti elppa schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:55:
[...]

dit stuk doet me meer en meer denken aan herfst 2018, zeker kwa volume. Zoek maar op wanneer we weer volume kregen :P :X :o
* steekt hand op*

het staat er nog net op :+

Afbeeldingslocatie: https://assets.bwbx.io/images/users/iqjWHBFdfxIU/iANCOi9PW9kU/v1/-1x-1.png

• anti elppa
  • Nu online
twain4me schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:06:
[...]

* steekt hand op*

het staat er nog net op :+

[Afbeelding]
hahaha idd, ff delen door 2........15k :P

• SlasZ
roflexx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 19:59:
[...]

Thuiswerken heeft zijn voordelen, ik hou wel regelmatig de koers in de gaten en luister naar de pling plong van aggr. Maar meestal doe ik maar 1 of 2 trades per dag. Op bear of bull dagen zoals vandaag misschien iets meer als ik zie dat het op het punt staat uit te breken. Al bij al zeg maar 1u per dag actief, koersen gluren niet mee gerekend.

• twain4me
  • Nu online

twain4me

anti elppa schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 20:07:
[...]

hahaha idd, ff delen door 2........15k :P
Ik zie veel vergelijkingen ook shitcoins die maar niet helemaal leeg wilden lopen na hun moonshot. (was toen ook) wat dat betreft lijken we gewoon weer een verdieping boven de mean te zweven net als toen.
Leeglopen van bubles gaat altijd relatief langzaam ivm de mensen die niet willen/ moeten verkopen, maar ik zal verbaasd zijn als dit de echte bodem is.

maarja crypto... 1 tweet 1 whale en alles is anders :+

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 15-07-2021 20:18 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:01

YES

Moderator General Chat
Kees Schilder schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qjk456xi6zHJxG6xPhyPkt9_xE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XuId2QUrXmEjJPMM6kSdOSP2.webp?f=user_large

Balen inderdaad ;-)
Had verwacht dat BNB minder zou stijgen, om eerlijk te zijn.
Zijn dit soort fancy plaatjes alleen te zien als je met futures trade of kan dit ook met andere trades (margin bijvoorbeeld)? Vind het wel cool zo'n overzichtsplaatje 8)
Pagina: 1 ... 34 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!