When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wat nou weer..?
Alle alts krijgen rake klappen..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verwijderd
REKTDaWayne schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:48:
[...]
Ik ook niet, maar hoop het wel. Heb een x5 long op 1921 geopend.
Gaat lekker zo, moet zeggen dat BTC wel eindelijk een soort van bij trekt.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 06:36:
1888, toen werd mijn vorige werkplek gebouwd
Gaat lekker zo, moet zeggen dat BTC wel eindelijk een soort van bij trekt.
Zero.
Ik doelde op bijtrekken met ETH.
ETH doet het in stapjes, BTC liever in flinke plotselinge drops.
[YouTube: Begin de dag met een dansje]spacer schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 06:53:
REKT in de morgen is een dag vol zorgen.
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 07:25 ]
Ik had eigen wel Rick Astley verwacht achter die link 🤓.JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:23:
[...]
[[URL="YouTube: Begin de dag met een dansje"]Video[/URL]]
Hehe, ik was vergeten video eromheen te zetten.spacer schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:27:
[...]
Ik had eigen wel Rick Astley verwacht achter die link 🤓.
Vind het wel lekker crappy staan die cijfertjes zo 31.865 en 1879, alsof het niets is!
The nuclear and fossil-fuel based power generator Energy Harbor Corp announced Monday that it has partnered with bitcoin mining hosting provider Standard Power, according to a press release.
meer...
Ik begrijp niet zo veel van wat die munt is of doet, is ooit door een Coinbase Earn ofzo in mijn watchlist gekomen en ik wilde 5 coins volgen en dat lijkt niet mooi, dus had deze laten staan.
Ik zie nu pas dat er gehakt staat, las gerekt.
Na inverted moonday en dinsdag dipdag of is het morgen donderdag dipdag? Begint vrijdag de weekenddip alweer zo'n beetje en dan nog die grayscale chaos erbij
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En toch raap ik hem op als ik hem zie liggen.
Zero.
Hoezo die was al op tijd aangeschaft van de cryptowinsten 😜 sindsdien nog steeds compleet aan de kantlijn. Wel jammer want ik wil eigenlijk weer instappen. Maar nog niet op dit moment.merauder schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:12:
Vergeet die motor en zonnepanelen maar. Dit wordt een powerbook van de action, en een bezorgbrommer van de pizzeria.
Ff wachte.Ricardovv schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Wel jammer want ik wil eigenlijk weer inopstappen. Maar nog niet op dit moment.
Nou ik ga d'r vandoor, fijne cryptodag! ^^
neen, ik probeer, net zoals velen hier, de bodem te "timen".toilet_paper schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:13:
[...]
Misschien omdat ETHUSD vanaf begin 2021 zo'n 500% deed tot z'n top?
Of had je verwacht dattie simpelweg door zou stijgen?
maw, slechte timing gisteren
Haha, hij loopt nog wel, maar niet echt lekker nee
ene kant denk ja, maar misschien de 17e afwachten....
[ Voor 54% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2021 08:49 ]
nothing stops this train
`Ricardovv schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:19:
[...]
Hoezo die was al op tijd aangeschaft van de cryptowinsten 😜 sindsdien nog steeds compleet aan de kantlijn. Wel jammer want ik wil eigenlijk weer instappen. Maar nog niet op dit moment.
[Afbeelding]
Hij bedoelde dat hij weer zelf ging bezorgen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Graag nu veel kopen, met name BTC en ETHKol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:48:
bijna tijd om te kopen?
ene kant denk ja, maar misschien de 17e afwachten....
Shjhsst ik had niet voor niks mijn thuisbezorgd tas op de foto weg “geshopt”😂Ngangatar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:50:
[...]
`
Hij bedoelde dat hij weer zelf ging bezorgen.
uiteraard koop ik datDaWayne schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:58:
[...]
Graag nu veel kopen, met name BTCDoge en ETHSHIB
nothing stops this train
Buy the dip?Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:59:
Zie die euro droppen tov usdt trouwens..
Oh wach....
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
-Whale manipulatieRicardovv schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:36:
Waarom kakt het weer zo in? Zijn er weer Elon tweets uitgegaan ofzo?
-Laag volume
-iedereen wacht af op de 17e (greyscale unlock)
-velen roepen: hij gaat naar de 25k! (dus dan gaan we ernaar toe
nothing stops this train
De whales zijn de "shrimps" weer aan het manipuleren natuurlijk, domme shrimps ookRicardovv schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:36:
Waarom kakt het weer zo in? Zijn er weer Elon tweets uitgegaan ofzo?
Maar iedereen zei ook dat we naar de 69k en 100k en hoger zouden moeten gaan!? Is dat dan niet gemeend!???Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:39:
[...]
-Whale manipulatie
-Laag volume
-iedereen wacht af op de 17e (greyscale unlock)
-velen roepen: hij gaat naar de 25k! (dus dan gaan we ernaar toe)
De stieren willen dat wel, maar de beren en de walvissen willen dat niet. De garnaaltjes hebben geen stemrecht en slechts kleine zakjes met coins. Meeste stemmen gelden en dus gaan we nu omlaag, hopelijk draaien de walvissen een keer bij want de beren willen altijd alleen maar omlaag.Qunix schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:40:
[...]
Maar iedereen zei ook dat we naar de 69k en 100k en hoger zouden moeten gaan!? Is dat dan niet gemeend!???
Shikata ga nai.
Nopheros schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:39:
[...]
De whales zijn de "shrimps" weer aan het manipuleren natuurlijk, domme shrimps ook

Shrimpie de Shrimpie
Ik pak er wel popcorn bij, had mijn short wel groter mogen inzetten
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 14-07-2021 09:49 ]
als je er popcorn bij de bios voor kunt kopen is het alsnog een aardig grote geweest. elke keer schrikken wat ze durven te vragen voor wat gepofte maïs...Joosie200 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:48:
[...]
[Afbeelding]
Shrimpie de Shrimpie
Is gewoon asociaal bedoel je... ben de laatste keer met m'n vrouw eerst naar de supermarkt gegaan, fuck itmalarkan schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:51:
[...]
als je er popcorn bij de bios voor kunt kopen is het alsnog een aardig grote geweest. elke keer schrikken wat ze durven te vragen voor wat gepofte maïs...
[ Voor 11% gewijzigd door Nopheros op 14-07-2021 09:52 ]
dikke winsten toch! zelfde geld voor frisdrank tappen, wat overigens gewoon water+koolzuur+wat zoete stroop ismalarkan schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:51:
[...]
als je er popcorn bij de bios voor kunt kopen is het alsnog een aardig grote geweest. elke keer schrikken wat ze durven te vragen voor wat gepofte maïs...
nothing stops this train
precies, wel jumbo ofzo toch? die extra cashback altijd niceNopheros schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:52:
[...]
Is gewoon asociaal bedoel je... ben de laatste keer met m'n vrouw eerst naar de supermarkt gegaan, fuck it
nothing stops this train
Dat wel, al vind ik de salted caramel het lekkerste bij pathe. Helaas laatste keer uitverkochtmalarkan schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:51:
[...]
gelukkig hebben we de 2e kamer, die zijn tenminste wel te vertrouwen!! goed volk en al het belang naar het Nederlandse volk....twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:59:
Tsja in elke markt heb je maipulerende whales. in de winkel, in de bios, op de exchange.
nothing stops this train
We hebben er zelf voor gekozen.. dus kennelijk is dit wat we willenKol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:01:
[...]
gelukkig hebben we de 2e kamer, die zijn tenminste wel te vertrouwen!! goed volk en al het belang naar het Nederlandse volk....
Whales, whales everywheretwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:59:
Tsja in elke markt heb je maipulerende whales. in de winkel, in de bios, op de exchange.
Man the harpoons!
Ondertussen probeert btc de 32k hodlen for dear life en eth de 1900. Woensdag gehaktdag.

Door de stroman paul watsons is dat verboden.. Je mag niet op walvissen schieten...uiteraard achter de schermen een move van de gevestigde orde, zo kunnen de garnalen natuurlijk nooit de macht terug grijpen.. gewoon een andere manier van een gewelds monopoly... Klote elite ook altijdMan the harpoons!
Gelukkig is er een klein groepje eilanden aan de rand van de grote oceaan wat dapper weerstand blijft bieden.
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 14-07-2021 10:17 ]
Zo, avatar ook maar weer eens aangepast naar een zelfgemaakte waterverf Whaletwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:17:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Door de stroman paul watsons is dat verboden.. Je mag niet op walvissen schieten...uiteraard achter de schermen een move van de gevestigde orde, zo kunnen de garnalen natuurlijk nooit de macht terug grijpen.. gewoon een andere manier van een gewelds monopoly... Klote elite ook altijd
Gelukkig is er een klein groepje eilanden aan de rand van de grote oceaan wat dapper weerstand blijft bieden.
[YouTube: South Park Whale Wars Harpoon]
Whales everywhere.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 14-07-2021 11:24 ]
nothing stops this train
Ik ga maar eens gaan kijken naar een mooie plekje om te DCA’en voor de komende jaren.
Is automatisch DCA’en mogelijk met een externe hardware wallet?
als iedereen het mis heeft, waarom kijken we het filmpje dan? of behoord ze ineens niet bij iedereen...
Of er net uit moeten gaan, niemand weet het...Joosie200 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 09:48:
[...]
[Afbeelding]
Shrimpie de Shrimpie
Tja waar komt dit opeens vandaan vraag je je af.
Maar waarom 'bang' zijn? Als BTC wat lucht uit de bubbel laat lopen en nar een 'gezond' niveau van rond de 14k gaat zou ook juist een goed teken kunnen zijn? Misschien haalt dat ook gelijk wat volatiliteit uit de markt.streamnl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 10:58:
Ik ben “bang” als we dadelijk nog 1 goeie wick naar beneden gaan, dat het daarna heel hard gaat. Naar beneden welteverstaan.
Het kan niet altijd omghoof gaan en dan hoeven we sowieso minder bang te zijn voor grote dips als de waarde wat 'normaler' is
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 14-07-2021 11:08 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
iig niet van mijknakworst schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Tja waar komt dit opeens vandaan vraag je je af.
14k een goed teken of slecht, geen idee, Ik wil gewoon goedkoop inkopen.anandus schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Maar waarom 'bang' zijn? Als BTC wat lucht uit de bubbel laat lopen en nar een 'gezond' niveau van rond de 14k gaat zou ook juist een goed teken kunnen zijn? Misschien haalt dat ook gelijk wat volatiliteit uit de markt.
Hoeven we sowieso minder bang te zijn voor grote dips
En ja hoor... nu alweer 1,53% in de plus op de 1H tegenover 1,23% en 0,98% van ETH en BTC... raar...JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:47:
Gister trouwens meteen de helft van m'n ETH omgezet naar Algorand en gek genoeg is alles gezakt en van m'n watchlist Algorand weer het minst, als er vandaag nog een pumpje komt ben ik benieuwd of die wel juist weer het hardste stijgt.
Volgens bepaalde mensen komt zoiets van een schrims army met een collectief bewustzijn.
https://opensea.io/seaart
iedereen= mainstream neem ik aantwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:01:
[...]
als iedereen het mis heeft, waarom kijken we het filmpje dan? of behoord ze ineens niet bij iedereen...
in principe heeft mainstream het meestal mis, als je een buitenbeentje bent en tegen de stroom ingaat als de rest zit jij meestal beter dan de kudde schapen. dit geldt voor bijna alles
BTC --> MOON!
aggr.trade liquidatie met geluid aan is prachtig, heerlijke ASMR
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2021 11:12 ]
nothing stops this train
Misschien moeten die mensen eens met hun pis naar de dokterenomiss schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:10:
[...]
Volgens bepaalde mensen komt zoiets van een schrims army met een collectief bewustzijn.
Van mij mag die nog wel een paar keer zakken en weer omhoog vliegen naar de 32K.
Prima plaatje dit (stuk beter dan de 34K..)
anandus schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Het kan niet altijd omghoof gaan en dan hoeven we sowieso minder bang te zijn voor grote dips als de waarde wat 'normaler' is
Dat heb ik nog niet meegemaakt terwijl ik zelf ook (een gedeelte van!!) btc bezit. Lijkt me een heerlijk gevoel
Het mag van mij best naar de 14k gaan. Ik DCA en kijk over een jaartje of 10 wel waar ik sta.
Vandaar “bang” tussen aanhalingstekens. Het interesseert me niet echt wat ie de komende maanden doet, als ik maar ooit weer boven mijn gemiddelde aankoop zit
Je krijgt vanzelf een dikkere huid door crypto:+
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 14-07-2021 11:21 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Om vervolgens te gaan pompen naar 89k, ik vind primatwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:09:
[...]
14k een goed teken of slecht, geen idee, Ik wil gewoon goedkoop inkopen.
😆 - Denk ook eens om ;)
liefst als eerste de 69k!! liefst elke dag!!!Bensimpel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:25:
[...]
Om vervolgens te gaan pompen naar 89k, ik vind prima
volgens geruchten is @Verwijderd al maanden bezig om de perfecte vrouw te vinden voor de 69k babe
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2021 11:28 ]
nothing stops this train
dat is de kudde talking... die moet je toch juist niet volgen?Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:26:
[...]
liefst als eerste de 69k!! liefst elke dag!!!
Daar is het wachten ook op.Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:26:
[...]
volgens geruchten is @Verwijderd al maanden bezig om de perfecte vrouw te vinden voor de 69k babe![]()
Die 32k is idd fijn.
Ach, altijd leuk voor sommigen om precies het tegenovergestelde te roepen om dan achteraf te kunnen zeggen:twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:01:
[...]
- indien gelijk: i told you so
- indien ongelijk: tig redenen waarom het toch net even anders ging
Tubers met dit soort verhalen, statements en caps keys blijf ik heel ver van weg, egoshowtjes zijn het met behoefte aan aandacht en die hoef ik niet te voeren, dat doen ze zelf wel.
Theorie: @Verwijderd is een whale die de prijs drukt, omdat ie nog niet de perfecte babe heeft gevondenKol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:26:
[...]
volgens geruchten is @Verwijderd al maanden bezig om de perfecte vrouw te vinden voor de 69k babe![]()
AlterMann schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:57:
[...]
Theorie: @Verwijderd is een whale die de prijs drukt, omdat ie nog niet de perfecte babe heeft gevonden
in het verlengde van gisteren... bewijs maar dat het niet zo isVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:05:
Allemaal complotten, wappies.
Is echt niet zo. Echt niet.
Dit is precies wat een manipulerende whale die niet wil dat men weet wat hij is of doet, zou zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:05:
Ik zie correlatie tussen de insecteninfestatie in jouw tuin en de marktcondities. Fix dat es ff met wat gif maat.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:05:
Verwijderd
Fair enough.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:08:
[...]
in het verlengde van gisteren... bewijs maar dat het niet zo is
Daarom hier een foto van mijn schoenen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/a6IXFKJmVwNsZrfQD6KilPDU.jpg?f=user_large)
Een vermogend whale zou nooit op zulke schoenen lopen. Dus dit bewijst sowieso dat ik geen whale ben die SEPA op Binance heeft platgelegd met een DDOS en nu nieuwsartikelen verspreid om paniek te zaaien op de markt.
Zero.
Dit is precies, alweer, wat een manipulerende whale die niet wil dat men weet wat hij is of doet, zou zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:17:
[...]
Fair enough.
[Afbeelding]
Een vermogend whale zou nooit op zulke schoenen lopen. Dus dit bewijst sowieso dat ik geen whale ben die SEPA op Binance heeft platgelegd met een DDOS en nu nieuwsartikelen verspreid om paniek te zaaien op de markt.
misschien moet je de volgende keer het stukje shutterstock eraf knippen.. zo is het wel heel makkelijk debunken.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:17:
[...]
Fair enough.
Duurt even, was ook wel lelijk, maar heb iets bijgekocht. Long staat nu vanaf 1900, dus komt nu toch al in de +40% regionen.
@Verwijderd naam en rugnummer? Ik vraag dit voor een vriend.
Nee, hij is zó erg geen whale dat hij geen geld heeft voor een normale image host en dus zijn foto's naar shutterstock upload voor gratis hosting. Beter bewijs ga je niet krijgen denk ik.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:19:
[...]
misschien moet je de volgende keer het stukje shutterstock eraf knippen.. zo is het wel heel makkelijk debunken.
Je mag mijn schoen wel even lenen hoor.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:17:
[...]
Fair enough.
[Afbeelding]
Als al je fiat in crypto zit, en er geen hosters zijn die crypto accepteren.. tja, dan heb je gelijk.Ken. schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Nee, hij is zó erg geen whale dat hij geen geld heeft voor een normale image host en dus zijn foto's naar shutterstock upload voor gratis hosting. Beter bewijs ga je niet krijgen denk ik.
Het is eigenlijk best makkelijk om een alu hoedje te zijn, ik snap ze nu wel iets beter...AlterMann schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:24:
[...]
Als al je fiat in crypto zit, en er geen hosters zijn die crypto accepteren.. tja, dan heb je gelijk.
Zonder alu hoedjetwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:40:
[...]
Het is eigenlijk best makkelijk om een alu hoedje te zijn, ik snap ze nu wel iets beter...![]()
[Afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door enomiss op 14-07-2021 12:45 ]
Met de bugatti naar de voedselbank..Slux schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Je mag mijn schoen wel even lenen hoor.
[Afbeelding]
Verwijderd
Ze hebben dit systeem nodig om het tamme klootjesvolk te kunnen blijven melken als koeien, arbeid en inzetbaarheid in ruil voor waardeloze inflatie prut.
Het is allemaal 1 groot complot. Manipulatie. Bitcoin zal tot weldra tot ongekende hoogtes pumpen, en zodra alle retail is uitgeschud door hoge verkoop zal Bitcoin ultiem worden. Zo wordt je verblind.
Want voorlopig is onze taak te geloven dat Bitcoin ons rijkdom zal brengen in FIAT, en wordt de markt onzeker gehouden zodat we niet massaal gaan geloven en kopen. O.a. door de 1% whales die snode plannen smeden voor een toekomstig economisch slavernij systeem, gebouwd op ons bloed, tranen en onze lijken. The fifth layer oftewel the government is coming.
En dan mogen we wederom werken tot onze dood voor sats, die gecontroleerd verspreid worden door de overheden.
Kan ook niet zo zijn trouwens.
Is dat de 69K babe voor de anders denkende?
Denk gewoon van wel hoor.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:46:
Zo is het ongeveer.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:46:
Overheden en de 1% illuminatie verspreiden FUD via zeer diepgaande fake news kanalen zodat het fragiele FIAT systeem niet direct in elkaar dondert.
Ze hebben dit systeem nodig om het tamme klootjesvolk te kunnen blijven melken als koeien, arbeid en inzetbaarheid in ruil voor waardeloze inflatie prut.
Het is allemaal 1 groot complot. Manipulatie. Bitcoin zal tot weldra tot ongekende hoogtes pumpen, en zodra alle retail is uitgeschud door hoge verkoop zal Bitcoin ultiem worden. Zo wordt je verblind.
Want voorlopig is onze taak te geloven dat Bitcoin ons rijkdom zal brengen in FIAT, en wordt de markt onzeker gehouden zodat we niet massaal gaan geloven en kopen. O.a. door de 1% whales die snode plannen smeden voor een toekomstig economisch slavernij systeem, gebouwd op ons bloed, tranen en onze lijken. The fifth layer oftewel the government is coming.
En dan mogen we wederom werken tot onze dood voor sats, die gecontroleerd verspreid worden door de overheden.
Echter 1 voordeel. Als je bij de early adopters bent krijg je misschien een ticket tot de illuminati.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/YXV8SpomwaZ5tTtpStt7YW5B.jpg?f=fotoalbum_large)