Meh. Ik drink liever bier dan adrenochrome... Denk ik tenminste, nooit geprobeerd.enomiss schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:49:
[...]
Zo is het ongeveer.Wijze woorden.
Echter 1 voordeel. Als je bij de early adopters bent krijg je misschien een ticket tot de illuminati.
Jah, gewoon het kasten systeem even afstoffen. kunnen we er weer een paar honderd jaar tegenaan.enomiss schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:49:
[...]
Zo is het ongeveer.Wijze woorden.
Echter 1 voordeel. Als je bij de early adopters bent krijg je misschien een ticket tot de illuminati.
Bugatti wen?Slux schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:23:
[...]
Je mag mijn schoen wel even lenen hoor.
[Afbeelding]
Nee het is op de bugatti's naar de voedselbank
Oké. Ik heb voor het eerst ever ooit een short geopend, dus we zullen zo wel richting de 69k rammen. Gefeliciteerd alvast met jullie gainz.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 14-07-2021 13:31 ]
These journo's clearly aren't following crypto twitter. pic.twitter.com/uCrKbYsZvw
— Paul Buitink 🎙 (@paulbuitink) 14 juli 2021
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
*Walter Bloomberg
@DeItaone
·
2m
*ECB APPROVES NEXT STAGE OF DIGITAL EURO
@DeItaone
·
2m
*ECB APPROVES NEXT STAGE OF DIGITAL EURO
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Paar tientjes bij zolando, dat kan er hopelijk toch nog wel vanaf?
Paar tientjes is voor sommige hier bijna een maand salaris hoor, en ik kreeg ze een paar jaar terug van het leger des heilstwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:39:
[...]
Paar tientjes bij zolando, dat kan er hopelijk toch nog wel vanaf?
Dat zou dan toch deze zijn.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Is dat de 69K babe voor de anders denkende?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik zit hier in 1 of ander trampoline springparadijs met 7 kinderen van 4 tot 7.. die bouncen nog harder dan btc.. overal waar ik kijk knalt het omhoog en omlaag..
Zero.
Ohw en de whales vermomd als muis/rat, of is dat @Verwijderd , of is dat het bewijs dat @Verwijderd de whale/rat/muis is... vragen vragen vragen, misschien moeten we het lange frans eens vragen.
[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 14-07-2021 13:57 ]
mijn neefje is nu in zoon spring paradijs.. als hij vervelend is, gewoon buiten mikken..Pelox schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:52:
Ik zit hier in 1 of ander trampoline springparadijs met 7 kinderen van 4 tot 7.. die bouncen nog harder dan btc.. overal waar ik kijk knalt het omhoog en omlaag..
I know.. is meer eenSlux schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:50:
[...]
Paar tientjes is voor sommige hier bijna een maand salaris hoor, en ik kreeg ze een paar jaar terug van het leger des heils
waarschuwinginvesteer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Iemand nog goede projecten op het oog die laag zijn op dit moment ,en alleen op Kraken zijn en (nog) niet op Binance/Coinbase?
Thanks!
Thanks!
Ik zit hier met 31 kinderen in een binnenzwembad. Man man kan niet eens rustig de slowchat checken..twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:54:
[...]
mijn neefje is nu in zoon spring paradijs.. als hij vervelend is, gewoon buiten mikken..
Ik kijk wel vaak bij Top Gainers op Coinbase naar Not tradable coins die veel stijgen.Thommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Iemand nog goede projecten op het oog die laag zijn op dit moment ,en alleen op Kraken zijn en (nog) niet op Binance/Coinbase?
Thanks!
Top gainers zijn nu bijvoorbeeld:
- Crypto.com Coin (CRO)
- Terra (LUNA)
- SHIBA INU (SHIB)
*moet die titel nou ook met caps... pffft... schreeuwcoins
XRP komt ook wel eens voorbij.
Flow; aan te raden om te volgen, heb een klein fluffje ervan maar al gekocht op 1 juli voor €7.5 op KrakenThommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Thanks!
lekker laten staken daar
https://www.kraken.com/pr...usd-us-dollar?interval=1w
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2021 14:35 ]
nothing stops this train
THETA staat ook erg laag, maar die daalt al maanden.Thommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Thanks!
SHIB trouwens ook over de week gezien.
Thommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Iemand nog goede projecten op het oog die laag zijn op dit moment
Thanks!
Pas maar op, straks moeten dit soort opmerkingen naar het MC topic...
Het ziet ernaar uit dat mijn trade ADA/BTC op 3776 sats een mooie trade gaat worden
nothing stops this train
Thommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Thanks!
LMFTFY:JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:03:
[...]
Ik kijk wel vaak bij Top Gainers op Coinbase naar Not tradable coins die veel stijgen.
Top gainers zijn nu bijvoorbeeld:
- Crypto.com Coin (CRO)
- Terra (LUNA)
- SHIBA INU (SHIB)
*moet die titel nou ook met caps... pffft... schreeuwcoins![]()
- Crypto.com Coin (CRO)
- Terra (LUNA)
- SHIBA INU (SHIB)
*moet die titel nou ook met caps... pffft... schreeuwcoins
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik mis nog de zombies die geen privacy hebben omdat ze de CBDC hebben
Op de kortere timeframes ligt nog wat hopium klaar.
[ Voor 34% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 15:07 ]
Jaa Hugo de Jonge lust er wel een......of meerdereJDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:06:
[Afbeelding]
nothing stops this train
Hop en weer uit het rooieJDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:06:
Ook weer lekker rekts richting de miljoen.
iemand ervaring met Huobi?
als ik bv hiernaar kijk; lijkt wel 1 op 1 kopie van Binance:
https://www.huobi.com/en-us/financial/earnings
Huobi op plek nr 11 met een score van 9
https://www.coingecko.com/en/exchanges
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2021 15:23 ]
nothing stops this train
Kusama is ook wel flink gezakt de laatste tijd en zit (nog) niet op Coinbase.Ngangatar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:01:
[...]
[...]
LMFTFY:
- Crypto.com Coin (CRO)
- Terra (LUNA)
- SHIBA INU (SHIB)
*moet die titel nou ook met caps... pffft... schreeuwcoins![]()
Bounce op de 3m, hopen dat het door zet, als we maar gewoon een kant op gaan is het best wat mij.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 15:24 ]
Ja maar ik meen dat de vraag ging over munten die alleen op Kraken staan en niet ergens anders.JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Kusama is ook wel flink gezakt de laatste tijd en zit (nog) niet op Coinbase.
Bounce op de 3m, hopen dat het door zet, als we maar gewoon een kant op gaan is het best wat mij.
Wel fijne exchange, gebruik het voor wat side hodl hussle (api3 & ring)Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:22:
Traden gaat altijd wel soepel & app werkt naar behoren.
Ik neem aan dat ze SEPA accepteren? verwacht geen ideal?Partypsych schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:26:
[...]
Wel fijne exchange, gebruik het voor wat side hodl hussle (api3 & ring)
Traden gaat altijd wel soepel & app werkt naar behoren.
nothing stops this train
Oh ik dacht dat Coinbase erg beperkt is en de meeste die daar niet op staan wel op Kraken staan, weet niet wat er op Kraken staat.Ngangatar schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:25:
[...]
Ja maar ik meen dat de vraag ging over munten die alleen op Kraken staan en niet ergens anders.
Sorry, dat durf ik je niet met 100% zekerheid en eigen ervaring te zeggen, ik heb namelijk niet de KYC doorlopen omdat je bij de eerste verify enkel de optie krijgt om paspoort te scannen, en ik heb een ID kaart. Omdat ik de KYC niet doorlopen heb, kan ik geen fiat storten.Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:27:
[...]
Ik neem aan dat ze SEPA accepteren? verwacht geen ideal?
Dat kleine maandelijkste flufje stuur ik altijd via TRC20 netwerk vanuit Binance daarnaartoe, minimale fees en is snel geregeld.
Dat gezegd hebbende, lijkt het mij vrij onlogisch als ze geen SEPA zouden aanbieden.
Al met al was het nog niet zo'n slecht lijntje (over elkaar geplakt).PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:02:
[...]
Is op 22 juni naar 1700 dollar gedipt.
Zou niet weten waarom we niet dieper zouden kunnen gaan.
Maar voorlopig sta je in de plus!

Origineel
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 15:48 ]
Vanmorgen flink wat ADA en ETH ingeslagen, ETH zojuist weer verkocht om de verliezen van de rest te dekken!
ADA staat on hodl!
ADA staat on hodl!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Is heel makkelijk te checken op CmC.JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:32:
[...]
Oh ik dacht dat Coinbase erg beperkt is en de meeste die daar niet op staan wel op Kraken staan, weet niet wat er op Kraken staat.
Verwijderd
€20,70 voor een sixpack incl. verzendkosten...
Duur grapje om in je campingstoeltje bij de voordeur lekker smoor op te gaan...
Ik hou het wel bij mijn ouwe vertrouwde lauwe halve liters export.
:strip_exif()/f/image/ZSBnPf9i0VX2vBNj5SrgVuDF.png?f=user_large)
Die klappen er zo lekker in. En daarnaast doet het niet direct pijn in je beurs wanneer je in dronken toestand een halfvol blik naar die vervelende kutkinderen op de buurt smijt.
Ik ben echt een verwende pestlijer geworden als het om bier gaat; drink bijna alleen nog maar fancy Ipa's en Neipa's van Jopen, Uiltje, Frontaal of KeesVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:03:
[...]
[Afbeelding]
Die klappen er zo lekker in. En daarnaast doet het niet direct pijn in je beurs wanneer je in dronken toestand een halfvol blik naar die vervelende kutkinderen op de buurt smijt.
Verwijderd
Ik ben ook zo hoor. Moet bijvoorbeeld alcohol in zitten bij mij.Partypsych schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:05:
[...]
Ik ben echt een verwende pestlijer geworden als het om bier gaat; drink bijna alleen nog maar fancy Ipa's en Neipa's van Jopen, Uiltje, Frontaal of Kees
Anders is het net als met een BH aan de waslijn; het beste is eruit.
Maarja die "moet" je eigenlijk wel eerst leegzuipen voordat je ze naar iemand zijn hoofd mikt. keuzes keuzesPartypsych schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:05:
[...]
Ik ben echt een verwende pestlijer geworden als het om bier gaat; drink bijna alleen nog maar fancy Ipa's en Neipa's van Jopen, Uiltje, Frontaal of Kees
misschien moet ik slippers gaan dragen
[ Voor 16% gewijzigd door twain4me op 14-07-2021 16:12 ]
Hmm... De video van Agustín Carstens van de BIS wat vorige week gepost was, is plots overal verdwenen. Hij zei dat ze met cash niet kunnen zien waar iedereen zijn geld aan spendeert en daarom het noodzakelijk was om de CBDC in te voeren.
Ik zie hem niet meer op de twitters als de youtoeps. Heeft iemand de video nog?
Gevonden.
Ik zie hem niet meer op de twitters als de youtoeps. Heeft iemand de video nog?
Gevonden.
Eth heeft de tweetrapsraket gevonden? Ik had na de eerste run up vanochtend mijn short gesloten. Zei gisteren nog dat ik niet snel een move up naar 2050 zou verwachten.. nou in twee etappes dan. Voor een eerste short op kraken prima.
Deed me meteen hier aan denkenVerwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:03:
[...]
[Afbeelding]
Ik gebruik hem al jaren en vind het de beste exchange om shitcoins mee te tradenKol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:22:
je kan beter zeggen dat binance een kopie van Huobi is want dat was 1 van de eerste exchanges.
Die coingecko klopt niet trouwens.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 14-07-2021 16:46 ]
BootjeVaren schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Deed me meteen hier aan denken![]()
[YouTube: Tis Cara Trut]
De vraag blijft wel, waarom koop je het dan.
Het is niet zoals met shitcoins dat ze morgen ineens wel wat waarde kunnen hebben.
De digitale euro komt, maar wie zit daar eigenlijk op te wachten?
https://www.volkskrant.nl/a-b7009bd7
Puntje 4
Bitcoin is veilig maar energie slurpend. (Zucht…)
Dus dat doen ze niet. Wat dan wel??
Nou:
Het verbruik van de digitale euro zal vergelijkbaar zijn ‘met een elektrische auto op de snelweg’
Euh? Wat?
Ik heb er nu al veel vertrouwen in dat dit helemaal goed komt
Puntje 4
Nou:
Het verbruik van de digitale euro zal vergelijkbaar zijn ‘met een elektrische auto op de snelweg’
Euh? Wat?
Verwijderd
Om smoor te geraken.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:42:
[...]
![]()
De vraag blijft wel, waarom koop je het dan.
Het is niet zoals met shitcoins dat ze morgen ineens wel wat waarde kunnen hebben.
Covalent $CQTThommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Thanks!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zit liever daar op de wachten dan een bitcoin die technisch gezien ver achter loopt en ook ongeschikt is als betaalmiddel.streamnl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:22:
Puntje 4
Nou:
Euh? Wat?![]()
Bitcoin is alleen geschikt om mee te speculeren en ik hoop dat zo nog jaren doorgaat.
Daat zit ik niet op te wachten en het is een laatste uitvlucht van de BIS.streamnl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:22:
Puntje 4
Nou:
Euh? Wat?![]()
De inflatie knalt omhoog, dus de rente moet omhoog. Dit kan echter niet meer in de huidige schulden economie. Denk bijv. aan de huidige huizenkopers in NL. maar ook komplete landen zoals Italie en Frankrijk.
Tsja, en je privacy, die kan je vergeten.
edit: Er wordt momenteel niet voor niks een hetze gevoerd tegen de cryptomuntjes.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 14-07-2021 17:36 ]
*Zet popcorn klaar in de oven*Slux schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:32:
[...]
Ik zit liever daar op de wachten dan een bitcoin die technisch gezien ver achter loopt en ook ongeschikt is als betaalmiddel.
Bitcoin is alleen geschikt om mee te speculeren en ik hoop dat zo nog jaren doorgaat.
nooit echt begrepen.
als je dan toch voor de full rekt gaat, dan liever iets wat er bij naarbinnen gaan beter smaakt dan wanneer het naar buiten komt.
En de "extra" blikken sla je kennelijk kappot met een hamer... kan je dan niet beter gewoon een paar blikken minder, maar duurder en veel beter kopen, kost het zelfde, heb je alleen geen meme filmpje, dat dan weer wel.
in de oven? dan heb je wel tijd over, moet het niet te snel los gaan.
Nieuws van vandaag inklusief de opname van die vetklep van de BIS.
Zet een alu-vergiet op mijn hoofd.
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/aanval-bitcoin-elite/Bitcoin wordt aangevallen door de elite, is er sprake van een complot?
[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 14-07-2021 17:45 ]
Heb maar weer een short geopend (x20) op OGN op 0,80.
Is zo snel gestegen vandaag, zonder aanwijsbare reden, die moet wel weer hard dalen verwacht ik.
Is zo snel gestegen vandaag, zonder aanwijsbare reden, die moet wel weer hard dalen verwacht ik.
Is het heel erg dat ik het deuntje al "hoorde" toen ik alleen het gifje zag
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar bijzonder.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:48:
[...]
Is het heel erg dat het deuntje al "hoorde" toen ik alleen het gifje zag
Nee hoor, het deuntje is ook bij mij blijven hangen.
:strip_exif()/f/image/samRv99F3mAsAXffrZSV4T40.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen inverted Bart wat ik eerdee dacht. Inverted Batman.
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 14-07-2021 18:16 ]
Wacht jij maar lekker op gelabeld geld.Slux schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:32:
[...]
Ik zit liever daar op de wachten dan een bitcoin die technisch gezien ver achter loopt en ook ongeschikt is als betaalmiddel.
Verwijderd
Not your keys, not your coins.RaptorXS schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:43:
Nieuws van vandaag inklusief de opname van die vetklep van de BIS.
[...]
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/aanval-bitcoin-elite/
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar van mij mogen er wel wat groene kaarsjes getekend worden
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die 4.7% is dat met een short of een long?Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:03:
[...]
[Afbeelding]
Santé!! Ben meer van de Despotjes. 5.9%
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Van mij ook wel, maar denk tot vrijdag max 2050 voor ETH en 33,5 voor BTC en naar rechts.Richh schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:31:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar van mij mogen er wel wat groene kaarsjes getekend worden
Eigenlijk wel eens met die batman hierboven, maar vergeet die cape maar, gaat er door z'n schouder weer uit, soort inverted vaccinatie.
Børk Børk!twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:48:
[...]
Is het heel erg dat ik het deuntje al "hoorde" toen ik alleen het gifje zag
Je zou kunnen denken dat de 'elite' de koers omhoog zal manipuleren omdat wij kleine garnalen aan het shorten zijnYES schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:28:
Oké. Ik heb voor het eerst ever ooit een short geopend, dus we zullen zo wel richting de 69k rammen. Gefeliciteerd alvast met jullie gainz.
En dan de uitslag van de poll, allereerst wil ik aangeven dat de opkomst overweldigend is te noemen, mijn dank daarvoor.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yN7Y3yPk3u0mDFJSbZmJO2dm.jpg?f=user_large)
Het is duidelijk dat 12% exact dezelfde afwijking heeft als ondergetekende. Gefeliciteerd, You're Fucked. Dat is niet alleen super raar, maar ook helemaal niet bijzonder. Dingen aanvinken leuk vinden is gewoon raar, ik kan het weten, stelletje mafklappers.
Maar uiteraard kan ik niet om de enorme wens heen dat ik vooral niets meer vraag. Daar loop ik toch tegen een tegenstrijdigheid aan: voor babes moet ik dat uiteraard ook aan @Verwijderd vragen, mag dat dan wel? Mag ik eigenlijk deze vraag nog wel stellen.. vragen, vragen, vragen. Ik had hier duidelijk eerder over na moeten denken.
Helemaal onderaan staat: "Nee, eigenlijk nooit." Jullie 2 geloofde zeker nog in Sinterklaas tot je 16e.. man man man.
Als ik de overige 2 antwoorden samenvoeg kom ik op 28% enigzins nuttige antwoorden.. dat wil dus zeggen dat er 18 normale mensen hier rond lopen, tegen hen wil ik graag iets zeggen.. RUN.. wegwezen, het is nog niet te laat voor jullie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yN7Y3yPk3u0mDFJSbZmJO2dm.jpg?f=user_large)
Het is duidelijk dat 12% exact dezelfde afwijking heeft als ondergetekende. Gefeliciteerd, You're Fucked. Dat is niet alleen super raar, maar ook helemaal niet bijzonder. Dingen aanvinken leuk vinden is gewoon raar, ik kan het weten, stelletje mafklappers.
Maar uiteraard kan ik niet om de enorme wens heen dat ik vooral niets meer vraag. Daar loop ik toch tegen een tegenstrijdigheid aan: voor babes moet ik dat uiteraard ook aan @Verwijderd vragen, mag dat dan wel? Mag ik eigenlijk deze vraag nog wel stellen.. vragen, vragen, vragen. Ik had hier duidelijk eerder over na moeten denken.
Helemaal onderaan staat: "Nee, eigenlijk nooit." Jullie 2 geloofde zeker nog in Sinterklaas tot je 16e.. man man man.
Als ik de overige 2 antwoorden samenvoeg kom ik op 28% enigzins nuttige antwoorden.. dat wil dus zeggen dat er 18 normale mensen hier rond lopen, tegen hen wil ik graag iets zeggen.. RUN.. wegwezen, het is nog niet te laat voor jullie.
Ik vink ze niet graag aan, maar ze moeten wel afgevinkt worden, net als daily missions in games.twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:24:
En dan de uitslag van de poll allereerst wil ik aangeven dat de opkomst overweldigend is te noemen, mijn dank daarvoor.
[Afbeelding]
Het is duidelijk dat 12% exact dezelfde afwijking heeft als ondergetekende. Gefeliciteerd, You're Fucked. Dat is alleen super raar, maar ook helemaal niet bijzonder. Dingen aanvinken leuk vinden is gewoon raar, ik kan het weten, stelletje mafklappers.
Maar uiteraard kan ik niet om de enorme wens heen dat ik vooral niets meer vraag. Daar loop ik toch tegen een tegenstrijdigheid aan: voor babes moet ik dat uiteraard ook aan @Verwijderd vragen, mag dat dan wel? Mag ik eigenlijk deze vraag nog wel stellen.. vragen, vragen, vragen.
[Afbeelding]
Heb het trouwens aangevinkt omdat ik die gewoon moest kiezen, heb geen antwoord, walvissen hebben niet eens een computer of telefoon.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 19:30 ]
Je zou het haast denken. Mijn short zal niet snel geliquideerd worden dus hopelijk gaat illuminati de koers nog een keer drukken omdat er meer garnaaltjes zijn die longs openenBootjeVaren schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:03:
[...]
Je zou kunnen denken dat de 'elite' de koers omhoog zal manipuleren omdat wij kleine garnalen aan het shorten zijn
Vannacht 2050 dan down naar 1500 zondag?YES schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 19:38:
[...]
Je zou het haast denken. Mijn short zal niet snel geliquideerd worden dus hopelijk gaat illuminati de koers nog een keer drukken omdat er meer garnaaltjes zijn die longs openen
Heb het trouwens vaker over ETH de laatste dagen dan BTC, die lijkt iets logischer en iets minder last te hebben van sudden spikes.
[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 20:06 ]
En we gaan weer een klein beetje omhoog.
BTC is inmiddels een soort dode mus die steeds weer tot leven komt, maar daar niet perse knapper van wordt.
BTC is inmiddels een soort dode mus die steeds weer tot leven komt, maar daar niet perse knapper van wordt.
Soort Abomination van The Owl House (met een van de hoofdpersonen die EDA heet, maar ik vind het ADA).fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:37:
En we gaan weer een klein beetje omhoog.![]()

Bedenk me net dat Edah vroeger ook een winkel was.
Soort Doge van nu
Edit: precies dit dus, komt op en smelt weer als softijs in de Sahara...
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 20:48 ]
BTC hoort dan eigenlijk ook in het meme coins topic thuisJDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:04:
[...]
Vannacht 2050 dan down naar 1500 zondag?
Heb het trouwens vaker over ETH de laatste dagen dan BTC, die lijkt iets logischer en iets minder last te hebben van sudden spikes.
dode mussen die steeds opnieuw tot leven komen, ik weet in iedergeval bij welke groep jij behoord,twain4me in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:37:
En we gaan weer een klein beetje omhoog.![]()
Maar daar reageer ik niet voor, ik wilde gewoon even melden dat je mij hebt geinspereerd tot het doen van een bestelling bij de snackbar.
twain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:44:
[...]
dode mussen die steeds opnieuw tot leven komen, ik weet in iedergeval bij welke groep jij behoord,twain4me in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"
Maar daar reageer ik niet voor, ik wilde gewoon even melden dat je mij hebt geinspereerd tot het doen van een bestelling bij de snackbar.
Ja ik vind dat toch lastig. ETH reageert hoe dan ook, ook op BTC en dan moet je dus beiden in de gaten zitten houdenJDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:04:
[...]
Vannacht 2050 dan down naar 1500 zondag?
Je kan ze wel met elkaar vergelijken, ze volgen elkaar wel steeds, maar elke keer zit er een vertraging aan, soms van de ene kant en soms van de andere kant.YES schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:02:
[...]
Ja ik vind dat toch lastig. ETH reageert hoe dan ook, ook op BTC en dan moet je dus beiden in de gaten zitten houden
ETH neemt wat kleinere stapjes en BTC schiet er dan opeens achteraan of BTC dondert in een dal en ETH kruipt dan weer naar beneden, misschien doordat meer mensen BTC hebben?
Maar als de een gaat, komt de ander vaak ook wel.
vraagje, ik heb mijn BTC nu overgezet van binance naar bitvavo (via een omweg BTC>NANO>sturen>NANO>BTC)
en als ik nu bij staking kijk, lijkt het alsof het in de staking zit terwijl ik niks gedaan heb.
word dit automatisch gedaan?
en als ik nu bij staking kijk, lijkt het alsof het in de staking zit terwijl ik niks gedaan heb.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Klopt, bij Bitvavo stake je automatisch, er is wel een opt-out mogelijkheid voor zover ik weet.Khaelos schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:41:
vraagje, ik heb mijn BTC nu overgezet van binance naar bitvavo (via een omweg BTC>NANO>sturen>NANO>BTC)
ok prima, daar wilde ik naar kijken en toen was het al zomalarkan schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:43:
[...]
Klopt, bij Bitvavo stake je automatisch, er is wel een opt-out mogelijkheid voor zover ik weet.
dan nog een vraag.. zit er een darkmode op bitvavo? hier word ik echt nu al simpel van
[ Voor 14% gewijzigd door Khaelos op 14-07-2021 21:46 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
als het aanstaat bij bitvavo, maar de staking is niet hoog, en je kan het altijd weg halen. je krijgt zegmaar je staking achteraf en als je de periode niet vol maakt krijg je gewoon niets voor die periode, je zet het dus niet vast ofzo.. meer zoals rente op je betaalrekening (jeetje, hoe lang is dat al geleden)Khaelos schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:41:
onder geavandceerd (browser op slaptop) is alles zwartig, als je dat bedoeldKhaelos schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:44:
[...]
ok prima, daar wilde ik naar kijken en toen was het al zo
dan nog een vraag.. zit er een darkmode op bitvavo? hier word ik echt nu al simpel van
edit hij kan ook op wit staan dan moet je even rechts boven klikken kom ik net achter
[ Voor 13% gewijzigd door twain4me op 14-07-2021 21:49 ]
Op de telefoon: Settings -> theme -> kiezen voor light, dark of system. (iOS)Khaelos schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:44:
[...]
ok prima, daar wilde ik naar kijken en toen was het al zo
ETH op 1984 de hele tijd, George? Is that you? What's next?
Terug naar 1940 of naar 2020?
Terug naar 1940 of naar 2020?
[ Voor 42% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 21:53 ]
ja bij advanced wel, maar niet bij de "normale" view.. alles spierwit.. pijn aan m'n ogentwain4me schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:47:
[...]
onder geavandceerd (browser op slaptop) is alles zwartig, als je dat bedoeld
edit hij kan ook op wit staan dan moet je even rechts boven klikken kom ik net achter
Nee dit is George die zijn boek even hint, om ons te herinneren aan waar we naar onderweg zijn!JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:51:
ETH op 1984 de hele tijd, George? Is that you? What's next?
The future is now.YES schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:53:
[...]
Nee dit is George die zijn boek even hint, om ons te herinneren aan waar we naar onderweg zijn!
Alles moet eigenlijk darkmode zijn, Tweakers doet ook veel te pijn aan de ogen maar darkmode heeft Tweakers nietKhaelos schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:51:
[...]
ja bij advanced wel, maar niet bij de "normale" view.. alles spierwit.. pijn aan m'n ogen
nothing stops this train
Jawel, met voldoende karma kan je het donkere thema / custom CSS inladen.Kol Nedra schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:54:
[...]
Alles moet eigenlijk darkmode zijn, Tweakers doet ook veel te pijn aan de ogen maar darkmode heeft Tweakers niet
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wat bedoeld men in deze context eigenlijk met "Bitcoin needs to clear" ?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/2BdGZF7fD1LfjdqvClrf4Q5U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QQYDz7LMZZixKGA4pPo86dla.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hlMJa7lTlwANKqQwYSgKcWr4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/SqZAFU4zsPdhMSe1JoPGFLqS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OBtir5zZMaUb99NeNsCtok4S.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnYtnidPX3eHDaz2SXPRi0jj.jpg?f=user_large)