Ik neem aan dat dit sarcastisch was ?
Ik was gisteren langs "alle" brokers aan het gaan gewoon om te kijken of je ergens met die binance kaart crypto kan kopen en dan gratis crypto kan krijgen, door die cashback dinges en dan dus nog steeds goedkoper uit zou zijn, gewoon als gedachte experiment (ja sorry ik ben soms wat raar) en toen kwam ik hier en daar de volgende text of iets wat er sterk op lijkt tegen:
Dogecoin began as a parody of the success of Bitcoin and Litecoin. The coin has now grown into a serious coin with a large and active community.
I like where you're going with thistwain4me schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:18:
[...]
Ik was gisteren langs "alle" brokers aan het gaan gewoon om te kijken of je ergens met die binance kaart crypto kan kopen en dan gratis crypto kan krijgen, door die cashback dinges en dan dus nog steeds goedkoper uit zou zijn, gewoon als gedachte experiment (ja sorry ik ben soms wat raar)
[...]
Inkoopmomentje geraakt middels buy order. Binnenkort maar eens kijken of het een goed moment was.
Voor nu i.i.g. weer wat meer Satoshi's i.v.m. met vorige week.
Voor nu i.i.g. weer wat meer Satoshi's i.v.m. met vorige week.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
dit was een mooi dipje, lekker wat BTC bijgekocht 🙌
nothing stops this train
iemand ervaring met Blockfi?
https://blockfi.com/credit-card-waitlist/
You’ve secured your spot in line for the BlockFi Bitcoin Rewards Credit Card, the only bitcoin rewards card on the planet.
You’re currently #398341 out of #398648.
🥲
https://blockfi.com/credit-card-waitlist/
You’ve secured your spot in line for the BlockFi Bitcoin Rewards Credit Card, the only bitcoin rewards card on the planet.
You’re currently #398341 out of #398648.
🥲
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2021 15:47 ]
nothing stops this train
Nu maar hopen dat hij niet blijft dippen.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:35:
mag, then I buy more 🙃
longterm gaat btc toch naar 69k 👀
nothing stops this train
Mag allebei van mij. Omhoog vind ik leuker maar omlaag dan nemen we nog wat extra mee.
Bensimpel
Positieve meneer
Graag even wachten totdat mijn salaris weer is gestortNgangatar schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:46:
[...]
Mag allebei van mij. Omhoog vind ik leuker maar omlaag dan nemen we nog wat extra mee.
😆 - Denk ook eens om ;)
Stond ergens in 1 van de eerste comments onder het artikel van een onwetende Ingrid, misschien dat ie daarop doelde?
Hoe werkt zo'n inbeslagname, komt dan ipv een SWAT team met busjes een ITer langs met een diskette?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De afgelopen tijd in mei/juni dipte ie wel zo rond de 20e. Met reden maar goed. Valt ook meer samen met mijn maandelijks dca moment ofwel pay day.
Verwijderd
Ik denk manipulatie.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:35:
Geintje @.oisyn, ik hou me al stil.
Hier heb ik ook weer een fluf BTC gekocht. Nu nog even naar de 69k en ik heb mijn zonnepanelen of nieuwe motor.
Bensimpel
Positieve meneer
Waarom niet beide?merauder schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:05:
Hier heb ik ook weer een fluf BTC gekocht. Nu nog even naar de 69k en ik heb mijn zonnepanelen of nieuwe motor.
😆 - Denk ook eens om ;)
agh laat maar pleuren dan zijn we er ook vanaf en kunnen we weer omhoog.
ik sluit mij aan bij @Tominatie
Tominatie schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:24:
hey de koers staat nog steeds op hetzelfde, verassend.
We herleven de $6K sideways periode maar dan rond de $30K. We weten wat er toen gebeurde uiteindelijk, een crash van 50% naar 3K. Ik ga voor $15K als bodem deze keer.
Verwijderd
Precies, een motorfiets op zonne energie die nog ontwikkeld moet worden (van de gains).
Je moet tenslotte goed hoog inzetten als het gaat om crypto gains.
Moet je wel verkopen, en dan heb je geen muntjes meermerauder schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:05:
aangezien ik nog geld in een app heb in Euro en dat alleen in BTC (of ETH, LTC en XRP volgens mij) kan sturen, gaat ik dat nu maar eens doen.
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 16:18 ]
Oef! Zojuist geselecteerd voor een bezichtiging van een woning. Waar een normaal mens een gat in de lucht springt, huil ik ergens diep van binnen wetende dat als ik hem scoor, ik mijn muntjes moet verkopen om hem te bekostigen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Grats alvast, want als je je muntjes ergens in gaat steken, dan is vastgoed wel een heel fijne keus natuurlijk.BTFD schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:16:
Oef! Zojuist geselecteerd voor een bezichtiging van een woning. Waar een normaal mens een gat in de lucht springt, huil ik ergens diep van binnen wetende dat als ik hem scoor, ik mijn muntjes moet verkopen om hem te bekostigen..
Daarvoor zal ik een op 1 van de twee moeten beknibbelen
Toch zou ik blij zijn, ik keek toevallig vanmorgen eens op Funda aangaande de overwaarde en WOZ-waarde van mijn huis en in de hele wijk en omliggende wijken 1 huis onder de 2 ton.BTFD schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:16:
En ik woon in een wijk waar mijn familie niet zou willen wonen.
Have fun met de bezichtiging, weet je weer waar je geld voor verdient toch?
*edit: en dan praten we over Drenthe met die prijzen.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 16:21 ]
Precies, en het is bovendien een stuk makkelijker hodlen.Ngangatar schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:17:
[...]
Grats alvast, want als je je muntjes ergens in gaat steken, dan is vastgoed wel een heel fijne keus natuurlijk.
Zero.
Verwijderd
Ach muntjes zijn maar muntjes. Een fijn plekje om te wonen en iets op te bouwen is nog het meest waard wat mij betreft.BTFD schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:16:
Ik weet niet waar je gaat kijken, maar ik zou nog even wachten met springen. Bezichtigen betekent nog lang niet dat je de kans krijgt tot kopen. Maar verder zit ik hetzelfde hoor, ben ook op zoek naar een nieuwe woning, maar dat zal wel (wat) muntjesverkoop als gevolg hebben. Het is niet anders.BTFD schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:16:
Toen ik mijn huis kocht 3 jaar geleden dacht ik ook dat ik vrij duur kocht.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:20:
[...]
Toch zou ik blij zijn, ik keek toevallig vanmorgen eens op Funda aangaande de overwaarde en WOZ-waarde van mijn huis en in de hele wijk en omliggende wijken 1 huis onder de 2 ton.
En ik woon in een wijk waar mijn familie niet zou willen wonen.
Have fun met de bezichtiging, weet je weer waar je geld voor verdient toch?
*edit: en dan praten we over Drenthe met die prijzen.
Inmiddels is mijn huis 30% meer waard dan mijn aankoopprijs... schiet mij maar lek.
Ja, maar maakt niet uit waar je het aan uit geeft, hodl tot je dood heb je ook niks aan toch? Soms lijkt het wel of mensen crypto sparen als een hoarder, of hoe noem je dat.malarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Toen ik mijn huis kocht 3 jaar geleden dacht ik ook dat ik vrij duur kocht.
Inmiddels is mijn huis 30% meer waard dan mijn aankoopprijs... schiet mij maar lek.
Lambo of huis? Doe maar een huis dan.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 16:25 ]
Ook weer zo, uiteindelijk wil je er toch iets van kopen, wat is het nut anders?JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:24:
[...]
Ja, maar maakt niet uit waar je het aan uit geeft, hodl tot je dood heb je ook niks aan toch? Soms lijkt het wel of mensen crypto sparen als een hoarder, of hoe noem je dat.
Absoluut, niet zoals een draak op zijn goudstapel blijven hangen.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:24:
[...]
Ja, maar maakt niet uit waar je het aan uit geeft, hodl tot je dood heb je ook niks aan toch? Soms lijkt het wel of mensen crypto sparen als een hoarder, of hoe noem je dat.
is alleen niet zo indrukwekkend met een paar ledgers en lijstjes met wachtwoorden...
Klinkt als een piramidespel, pas opmalarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Zolang je dan maar op tijd instapt en uitstapt toch?
psst huisje kopen?
2016-> nu meer dan 200%malarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Achja, uiteindelijk kan je met overwaarde zo weinig, tenzij je of uit de stand en/of kleiner gaat wonen hou je wat extra’s over.malarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:22:
[...]
En die WOZ belasting stijgt natuurlijk ook braaf mee.
Alles stijgt (inclusief Crypto) , behalve mijn loon
Benieuwd of mijn aankoop ETH op 1975 dollar nog "fictieve" invloed gaat hebben op de koers, aangezien mijn brein denkt dat het onmiddelijk instort als ik koop, maar goed, dat is allemaal bijgeloof.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:16:
aangezien ik nog geld in een app heb in Euro en dat alleen in BTC (of ETH, LTC en XRP volgens mij) kan sturen, gaat ik dat nu maar eens doen.
Zonder emotie zit in mijn optiek de bounce eigenlijk al bij de pijl.
Hier ook ruim 30% inderdaad maar ja, je moet ook weer iets terugkopen he.malarkan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:22:
[...]
Ach, over een paar jaar lekker rechtstreeks het bejaardentehuis in en dan het geld uitgeven aan extra bakjes met drilpudding, ouwe taarten en een vaste plek aan de open haard in de gemeenschapsruimte.
HODL!
1 huisje is leuk voor je oude dag of voor je kids of de overwaarde helpt ook mee voor de financieren voor een nieuw huis, een hyptoheek schuld is goed om te hebben in NL.elektriekert schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Achja, uiteindelijk kan je met overwaarde zo weinig, tenzij je of uit de stand en/of kleiner gaat wonen hou je wat extra’s over.
Vastgoed is de beste investering die je kan doen imo.
Alles stijgt,Zelfs de CPI Juni in the Failed states.elektriekert schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:31:
[...]
Achja, uiteindelijk kan je met overwaarde zo weinig, tenzij je of uit de stand en/of kleiner gaat wonen hou je wat extra’s over.
En ze geloven nog steeds dat het tijdelijk isAmerikaanse inflatie hoger dan verwacht
ABM FN-Dow Jones) De consumentenprijzen in de Verenigde Staten zijn in juni sterker gestegen dan voorspeld. Dit bleek dinsdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van arbeid.
De prijzen stegen afgelopen maand met 0,9 procent op maandbasis. Economen hadden voor juni op een stijging van 0,5 procent gerekend.
Bron: https://www.iex.nl/Nieuws...e-hoger-dan-verwacht.aspx
Benieuwd of het nog wat met de crypto's gaat doen
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 13-07-2021 17:06 ]
Huisje verkopen => weer bij je (schoon) ouders gaan wonen => wachten op de dip => grotere huisje kopen => profit
spoiler:
Maar ja, stel het duurt nog 2 jaar… Hodl is prima maar niet als het om een slaapplek gaat bij je (schoon)ouders. 
Gaap, RTLZ is weer (negatief) druk over crypto's vandaag.
Eerst over de inbeslag genomen crypto's en nu weer over de randsomware pandemie ??.
Eerst over de inbeslag genomen crypto's en nu weer over de randsomware pandemie ??.
Bij sbs6 ging het over wandelen met een kameel om een boek te promoten,gelukkig wel mede mogelijk gemaakt door bitcoinmeester.nl...RaptorXS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:27:
Gaap, RTLZ is weer (negatief) druk over crypto's vandaag.
Kijk dat zocht ik, bedankt!Ngangatar schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:03:
[...]
Ga via je browser eens naar de website van Bitvavo en kijk dan nog eens. Dan zou je het wel moeten zien. De app is beperkt.Als dit naar tevredenheid is, dan de website toevoegen aan je beginscherm.
- Dus inloggen via website Bitvavo op je mobiel.
- Ga naar de munt van keuze,
- Scroll naar links beneden.
- Klik op knop advanced and be amazed.
** Offtopic **
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 13-07-2021 19:06 ]
@Bloodclot daar hebben we een ander forum voor😂namelijk Wonen & Verbouwen.!
Is er iets bekend wanneer Binance weer withdrawals toelaat? Welke andere exchange (bij voorkeur laagste fees) zouden jullie aanraden om fiat op te nemen?
sorry, hier zitten alleen beroeps hodlers, wij verkopen niets voor fiat.Ponk123 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:20:
Is er iets bekend wanneer Binance weer withdrawals toelaat? Welke andere exchange (bij voorkeur laagste fees) zouden jullie aanraden om fiat op te nemen?
(serieus antwoord, ik heb paar maanden geleden de bitvavo ideal route maar dan andersom gebruikt.)
Kraken, coinbasePonk123 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:20:
waarschijnlijk ook zonder 5g onder de brug, moet het ook nog met Rooksignalen of een Postduif... pfff afzien hoorSlux schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:36:
[...]
Ik gebruik zelf altijd kraken daarvoor, maar ik ben een zure ouwe crypto trader
coinbase ken ik niet, Kraken is zeer prettig.
Bitvavo ook aanrader.
waarom fiat? ga je stoppen met crypto?
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2021 19:43 ]
nothing stops this train
Lambo's zijn te duur
Wel butt, want had de week ervoor een Binance account geopend. Als het zo doorgaat, ga ik 'm afsluiten en naar Kraken.Ponk123 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:20:
Edit: Btw, bij Nexo is fiat opnemen gratis.
https://support.nexo.io/h...USD-from-my-Nexo-account-
[ Voor 17% gewijzigd door Niann-Tsyr op 13-07-2021 20:07 ]
Is op 22 juni naar 1700 dollar gedipt.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Benieuwd of mijn aankoop ETH op 1975 dollar nog "fictieve" invloed gaat hebben op de koers, aangezien mijn brein denkt dat het onmiddelijk instort als ik koop, maar goed, dat is allemaal bijgeloof.
[Afbeelding]
Zou niet weten waarom we niet dieper zouden kunnen gaan.
Maar voorlopig sta je in de plus!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Is op 15 mei naar 4372 dollar gepiekt.PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:02:
[...]
Is op 22 juni naar 1700 dollar gedipt.
Zou niet weten waarom we niet hoger zouden kunnen gaan.
Zero.
Eens! Ik zie dit ook wel weer gebeuren.Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:05:
[...]
Is op 15 mei naar 4372 dollar gepiekt.
Zou niet weten waarom we niet hoger zouden kunnen gaan.
Alleen voor nu ziet het er allemaal niet best uit.
We zijn flink gezakt idd, tijd dat we weer eens gaan stijgenPlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:09:
[...]
Eens! Ik zie dit ook wel weer gebeuren.
Alleen voor nu ziet het er allemaal niet best uit.
Zero.
Volgens mijn lijntje blijven we nog even hangen hier en later weer omhoog, het is allemaal erg voorzichtig de laatste dagen, kijk wel uit naar de 17e, zou het wel grappig vinden als er helemaal NIETS terug te zien is in de koersen. Maar goed, witte lijntjes zijn niet altijd goed voor jePlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:02:
[...]
Is op 22 juni naar 1700 dollar gedipt.
Zeg dat!!Pelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:11:
[...]
We zijn flink gezakt idd, tijd dat we weer eens gaan stijgen
Stel we gaan maandenlang op en neer in een kleine range, saaaaaai!JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:16:
[...]
Volgens mijn lijntje blijven we nog even hangen hier en later weer omhoog, het is allemaal erg voorzichtig de laatste dagen, kijk wel uit naar de 17e, zou het wel grappig vinden als er helemaal NIETS terug te zien is in de koersen. Maar goed, witte lijntjes zijn niet altijd goed voor je
Ja ik hoop wel op een hoop gekkigheid vanaf vrijdag, misschien donderdag al, leeeuuuk!PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 20:24:
[...]
Stel we gaan maandenlang op en neer in een kleine range, saaaaaai!
En als we er doorheen zakken???JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Benieuwd of mijn aankoop ETH op 1975 dollar nog "fictieve" invloed gaat hebben op de koers, aangezien mijn brein denkt dat het onmiddelijk instort als ik koop, maar goed, dat is allemaal bijgeloof.
[Afbeelding]
Edit: dan alsnog een bounce... Of toch niet
[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 13-07-2021 21:15 ]
Zomer ready, check.
To the moon!! Aan mij zal het niet liggen.. hij is ook nog eens groen..
Ps. En het rijmt.
To the moon!! Aan mij zal het niet liggen.. hij is ook nog eens groen..
Ps. En het rijmt.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 13-07-2021 21:26 ]
Zero.
Dan gaan we rekt? Dacht wel even de 1950 aantikken, maar dieper niet, BTC is ook nog lang niet in de buurt van de 31.xxxknakworst schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:02:
[...]
En als we er doorheen zakken???
Edit: dan alsnog een bounce...
Bensimpel
Positieve meneer
Op naar de 15k.JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:15:
[...]
Dan gaan we rekt? Dacht wel even de 1950 aantikken, maar dieper niet, BTC is ook nog lang niet in de buurt van de 31.xxx
Als we rekt gaan dan goed ook he.
😆 - Denk ook eens om ;)
it keeps dipping 😅
fiat geld is op helaas
fiat geld is op helaas
nothing stops this train
M’n short op de Doge gaat lekkah!
Fiat centjes. Gratis eth in 3-2-1 😜
Niet genoeg mensen kunnen die rotzooi shorten. Wat mij betreft mag Doge echt uit de top20 wegzakken. Well donePlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:25:
M’n short op de Doge gaat lekkah!
Dat sowieso, BTC lijkt wel wat meer los the zijn van ETH de laatste tijd.Bensimpel schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:20:
[...]
Op naar de 15k.
Als we rekt gaan dan goed ook he.
Yeahhh!! Short ‘m nu een weekje. Met een elon musk proof hefboom (x3) liq. ligt boven de 0.32.majic schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:26:
[...]
Niet genoeg mensen kunnen die rotzooi shorten. Wat mij betreft mag Doge echt uit de top20 wegzakken. Well done
Heb al mooie procentjes.
The withbelieve is real!JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Edit: hoop voor jullie en de hele wereld dat Doge naar 0 gaat, heb je dan oneindig % winst?
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 21:31 ]
Doge op 0.02 (staat nu op 0.2) geeft me net zoveel profit als op 0.002. Dus nopp!JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:30:
[...]
The withbelieve is real!
Edit: hoop voor jullie en de hele wereld dat Doge naar 0 gaat, heb je dan oneindig % winst?
Hoe dit werkt geen idee. 0.05 is een prachtige winst, 0.04 in verhouding met de 0.05 maar een kruimeltje meer.
Edit:
De procenten zullen gigantisch zijn mocht een Doge de kop gedrukt worden. Enkel betaald zich dat niet uit als ik de geschatte winst bekijk op Binance.
[ Voor 15% gewijzigd door PlanR op 13-07-2021 21:36 ]
Mijn eerste short op eth via kraken verloopt voor als nog prima. Short x5 want dat is de max leverage die kraken bied. Houd het simpel en overzichtelijk. Genoeg marge dus ik zal niet zo snel een belletje krijgen verwacht ik.
Ik verwacht het ook niet.Joosie200 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:40:
Mijn eerste short op eth via kraken verloopt voor als nog prima. Short x5 want dat is de max leverage die kraken bied. Houd het simpel en overzichtelijk. Genoeg marge dus ik zal niet zo snel een belletje krijgen verwacht ik.
Met een x5 mag hij 20% stijgen.
Is 2200+ dollar.
Kan hoor. Maar denk het niet.
Ik heb de stop loss op 2050 staan. Verwacht met de afgelopen dagen niet zo snel een ommezwaai van +125 tov nu. Sterker ik denk dat ie eerst de 1900 gaat testen als support. En mogelijk is het een flinterdun support terug naar de 1700 regionen.PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:43:
[...]
Ik verwacht het ook niet.
Is 2200+ dollar.
Ik hodl verder meer eth dan waar ik nu mee aan het spelen ben. Kijken of die hedge een beetje werkt. Verdienen aan een downtrend.
[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 13-07-2021 21:48 ]
Ik ook niet, maar hoop het wel. Heb een x5 long op 1921 geopend.PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:43:
[...]
Ik verwacht het ook niet.
Is 2200+ dollar.
Had ik maar een long in 1921 geopend.DaWayne schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:48:
[...]
Ik ook niet, maar hoop het wel. Heb een x5 long op 1921 geopend.
Zero.
Back in the days kreeg je nog een mooi papiertje als je een aandeel kocht. (Those were the days)
Ik bedrijven waar je gewoon nog echt een deel van het bedrijf mee krijgt, alleen ben je wel je inleg kwijt en je hodl zakje is ook leeg.DaWayne schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Back in the days kreeg je nog een mooi papiertje als je een aandeel kocht. (Those were the days)
net wat ether ingeslaan, ben benieuwd wat ie doet de komende uren, zien jullie de 1800 dollar nog terugkomen?
Je hebt gelijk dat je de overwaarde mee kan nemen, dat was mij helemaal ontschotenSlux schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:44:
[...]
1 huisje is leuk voor je oude dag of voor je kids of de overwaarde helpt ook mee voor de financieren voor een nieuw huis, een hyptoheek schuld is goed om te hebben in NL.
Vastgoed is de beste investering die je kan doen imo.
Niks is meer zeker, ik voorspel van wel.mathiasc schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:14:
net wat ether ingeslaan, ben benieuwd wat ie doet de komende uren, zien jullie de 1800 dollar nog terugkomen?
Goed, lekker houden en het rendeert wel weer! Misschien heb je er het einde van de week een mooie winst aan 😄
thanks, ik zit er sowieso in voor de long term, dus mocht ie nog wat dalen koop ik nog wat bij, maar zoals al eerder aangehaald, het "slabakt" de laatste tijd zonder enige duidelijk reden, fondsen en aandelen doen het wel goed, alsook staan er heel wat verbeteringen in crypto space op stapel waarvan ETH2.0 1tje is. waar blijven die miljarden institutioneel geld???PlanR schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:18:
[...]
Niks is meer zeker, ik voorspel van wel.
Goed, lekker houden en het rendeert wel weer! Misschien heb je er het einde van de week een mooie winst aan 😄
of zijn het toch die manipulatieve whale's?
en een uitnodiging voor een aandelen vergaderingDaWayne schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Aan de ander kant gingen de mensen nog dood aan polio, dat is dan wel weer wat beter nu
Zonder de manipulatie "discussies" is het wel een beetje stil hier..mathiasc schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:21:
[...]
thanks, ik zit er sowieso in voor de long term, dus mocht ie nog wat dalen koop ik nog wat bij, maar zoals al eerder aangehaald, het "slabakt" de laatste tijd zonder enige duidelijk reden, fondsen en aandelen doen het wel goed, alsook staan er heel wat verbeteringen in crypto space op stapel waarvan ETH2.0 1tje is. waar blijven die miljarden institutioneel geld???
of zijn het toch die manipulatieve whale's?
wilde het toch weer wat aanzwaaientwain4me schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:25:
[...]
Zonder de manipulatie "discussies" is het wel een beetje stil hier..
Haha, die is wel cool ja. Ik ben ook wel zo'n nerd die dat in huis zou halen.sOid schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:08:
[...]
Ik heb een FSM-sticker op m'n auto zitten. En dit vergiet staat in m'n keuken (in gootsteen komen ogen net boven de rand uit). Zo'n nerd ben ik
[Afbeelding]
Mijn ETH komt net binnen tegen een koers van 1941 dollar, wtf... mooi meegenomen, maar ik dacht dat ze de koers pakken wanneer je het koopt.
Dus in de app zet je het om naar ETH en dan naar Coinbase, maar blijkbaar gaat het pas van EUR naar ETH bij verzending ofzo.
Edit: of ik maak een enorme rekenfout tussen EUR en USD.
Dus in de app zet je het om naar ETH en dan naar Coinbase, maar blijkbaar gaat het pas van EUR naar ETH bij verzending ofzo.
[ Voor 42% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 23:27 ]
Ehh?JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:45:
Mijn ETH komt net binnen tegen een koers van 1941 dollar, wtf... mooi meegenomen, maar ik dacht dat ze de koers pakken wanneer je het koopt.
Je zet toch zelf een buy order?
De koers was ook 1941?
Als je in Eur 1941 in hebt getoetst is dat een dure les
[ Voor 5% gewijzigd door ApC_IcE op 13-07-2021 22:59 ]
Ik had het al veel eerder gekocht. Duurt altijd een paar uur vanaf die externe app.ApC_IcE schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:58:
[...]
Ehh?
Je zet toch zelf een buy order?
De koers was ook 1941?
Lama... ik rekende verkeerd om.
Ik ben gewend om het in Euro te sturen naar Coinbase en daar om te zetten van EUR naar ETH en dan zie je hoeveel ETH je krijgt.
Ik stuurde het nu in ETH en zag bij aankomst hoeveel USD dat is, lagere koers is dus slechter haha, dan was het meer $ geweest. Achja, 1 ETH = 1 ETH, vannacht toch weer naar boven
Edit 28: [Voor 163% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 23:31]
[ Voor 163% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 23:32 ]
Zie die euro droppen tov usdt trouwens..
Zero.
Misschien omdat ETHUSD vanaf begin 2021 zo'n 500% deed tot z'n top?mathiasc schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:21:
[...]
...thanks, ik zit er sowieso in voor de long term, dus mocht ie nog wat dalen koop ik nog wat bij, maar zoals al eerder aangehaald, het "slabakt" de laatste tijd zonder enige duidelijk reden...
Of had je verwacht dattie simpelweg door zou stijgen?
Inderdaad.toilet_paper schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:13:
[...]
Misschien omdat ETHUSD vanaf begin 2021 zo'n 500% deed tot z'n top?
Of had je verwacht dattie simpelweg door zou stijgen?
De een z'n dood is de ander z'n brood.
Oftewel de een z'n verlies is de ander z'n winst, misschien komt er nog een keer een hype of stappen grote bedrijven in, maar het geld moet toch ergens vandaan komen.
Nou weet ik ook waar die laatste centen zijn gebleven van m'n stortingPelox schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 23:59:
Zie die euro droppen tov usdt trouwens..
ETH kwam even onder de $1900!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!