Nee hoor, je hebt het helemaal fout, die 40% per jaar krijg je zolang de oprichter met 90% van de coins zijn coins niet in staking pleurt. Het punt alleen is dat die 40% HEX betreft, en of je nou 100 hex hebt of 140 of een miljoenmiljard maakt vrij weinig uit als de waarde van HEX in eur/dollar/cryptometbetekenis niks is. Dat is een fundamenteel punt dat geen enkele hex aanhanger lijkt te snappen en dat is weer wel waar jouw comment op van toepassing is. Zolang er kopers zijn voor die '40% nieuwe hex in de markt' winnen de eerdere investeerders van deze ponzi. Droogt dat op, dan zitten ze met 40% rente zonder waarde. Het is zo makkelijk om toe te geven : Ja inderdaad wat jullie zeggen klopt, maar ik trek er wel winst uit op een ponzi manier en dat dat iemand anders ooit zijn centen gaat kosten dat is niet mijn probleem. Maar in plaats daarvan is het 'hEtIsGeeNPonZiHeur, er zijn toch geen affiliates!?!?' HEX is technisch gezien helemaal niks, en kwa marketing is het redflagalloverponzialert, als hex nou meer was dan 'we gaan meer waard worden hurdur' dan zat er tenminste nog iets achter.elektriekert schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:03:
[...]
Geen idee, ik heb de website gezien.
40% interest a year. Als dat elke keer gecompound wordt (simpel uitgaande van eenmalige uitkering per jaar)
Dan loopt de “waarde” zo knetterhard omhoog. Dat kan toch niet eeuwig goed gaan.
[investopedia] CDs are a safer and more conservative investment than stocks and bonds, offering lower opportunity for growth, but with a non-volatile, guaranteed rate of return.
Dus wie betaald er per jaar dan de 40% die jij krijgt?
Dan is het toch net als FIAT, alleen op steroïde.
De nieuwe aanwas draait daarvoor op.
Totdat er niemand meer bij aansluit en dan zakt de boel in elkaar.
Dit is mijn mening natuurlijk
Bitcoin is opgericht als iets serieus, HEX is opgericht uit jaloezie richting bitcoin met niks anders er achter dan andermans geld aftroggelen.
Scientology is ook groot geworden, dus natuurlijk 'kan het allemaal', maar het is wel gewoon poep.
[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-09-2021 21:16 ]
/f/image/2D0Z1CUbb2791JM7upMCGU20.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ht5i2by3Q73q0Gd2HozOmCWy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5AnG53CBeqkHLKOqtlWn392h.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7v7NbsIoQ0boRrOJoZpZsSQY.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLAbbFSOxST3x3IrqMyFrhEU.jpg?f=user_large)