Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.469 views

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
elektriekert schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:03:
[...]

Geen idee, ik heb de website gezien.
40% interest a year. Als dat elke keer gecompound wordt (simpel uitgaande van eenmalige uitkering per jaar)
Dan loopt de “waarde” zo knetterhard omhoog. Dat kan toch niet eeuwig goed gaan.

[investopedia] CDs are a safer and more conservative investment than stocks and bonds, offering lower opportunity for growth, but with a non-volatile, guaranteed rate of return.

Dus wie betaald er per jaar dan de 40% die jij krijgt?
Dan is het toch net als FIAT, alleen op steroïde.

De nieuwe aanwas draait daarvoor op.
Totdat er niemand meer bij aansluit en dan zakt de boel in elkaar.

Dit is mijn mening natuurlijk
Nee hoor, je hebt het helemaal fout, die 40% per jaar krijg je zolang de oprichter met 90% van de coins zijn coins niet in staking pleurt. Het punt alleen is dat die 40% HEX betreft, en of je nou 100 hex hebt of 140 of een miljoenmiljard maakt vrij weinig uit als de waarde van HEX in eur/dollar/cryptometbetekenis niks is. Dat is een fundamenteel punt dat geen enkele hex aanhanger lijkt te snappen en dat is weer wel waar jouw comment op van toepassing is. Zolang er kopers zijn voor die '40% nieuwe hex in de markt' winnen de eerdere investeerders van deze ponzi. Droogt dat op, dan zitten ze met 40% rente zonder waarde. Het is zo makkelijk om toe te geven : Ja inderdaad wat jullie zeggen klopt, maar ik trek er wel winst uit op een ponzi manier en dat dat iemand anders ooit zijn centen gaat kosten dat is niet mijn probleem. Maar in plaats daarvan is het 'hEtIsGeeNPonZiHeur, er zijn toch geen affiliates!?!?' HEX is technisch gezien helemaal niks, en kwa marketing is het redflagalloverponzialert, als hex nou meer was dan 'we gaan meer waard worden hurdur' dan zat er tenminste nog iets achter.

Bitcoin is opgericht als iets serieus, HEX is opgericht uit jaloezie richting bitcoin met niks anders er achter dan andermans geld aftroggelen.

Scientology is ook groot geworden, dus natuurlijk 'kan het allemaal', maar het is wel gewoon poep.

[ Voor 10% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-09-2021 21:16 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:51

YES

Moderator General Chat
Gaat goedkomen, er heeft zich een mooie Phineas triangle gevormd. Of dat bullish is of bearish, don't know, don't care. Het is Phineas!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iiFnqgO4yWRD73lSiFGOpQeQWaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2D0Z1CUbb2791JM7upMCGU20.png?f=fotoalbum_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:52
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:10:
[...]

Nee hoor, je hebt het helemaal fout, die 40% per jaar krijg je zolang de oprichter met 90% van de coins zijn coins niet in staking pleurt. Het punt alleen is dat die 40% HEX betreft, en of je nou 100 hex hebt of 140 of een miljoenmiljard maakt vrij weinig uit als de waarde van HEX in eur/dollar/cryptometbetekenis niks is. Dat is een fundamenteel punt dat geen enkele hex aanhanger lijkt te snappen en dat is weer wel waar jouw comment op van toepassing is. Zolang er kopers zijn voor die '40% nieuwe hex in de markt' winnen de eerdere investeerders van deze ponzi. Droogt dat op, dan zitten ze met 40% rente zonder waarde. Het is zo makkelijk om toe te geven : Ja inderdaad wat jullie zeggen klopt, maar ik trek er wel winst uit op een ponzi manier en dat dat iemand anders ooit zijn centen gaat kosten dat is niet mijn probleem. Maar in plaats daarvan is het 'hEtIsGeeNPonZiHeur, er zijn toch geen affiliates!?!?' HEX is technisch gezien helemaal niks, en kwa marketing is het redflagalloverponzialert, als hex nou meer was dan 'we gaan meer waard worden hurdur' dan zat er tenminste nog iets achter.
Edit: Sorry

Ik was helemaal vergeten om de “prijs” van HEX zelf erbij te vermelden ja.
Maar idd, 100 HEX (0,0€) +40% = 140 HEX (0,0€).

Op coimarket cap is de “FIAT” waarde al 1,5 jaar aan het stijgen, niet gek dat er niemand klaagt.

Ben benieuwd hoe lang @L03TJ3 al in Crypto zit.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Laat het nou rusten..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• TWeaKLeGeND
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:16:
Gaat goedkomen, er heeft zich een mooie Phineas triangle gevormd. Of dat bullish is of bearish, don't know, don't care. Het is Phineas!

[Afbeelding]
Doebie doebie doeba doebie doebie doeba peeerrryyyyy, als phineas omhoog kijkt komt het goed.

• YES

YES

Moderator General Chat
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:22:
[...]

Doebie doebie doeba doebie doebie doeba peeerrryyyyy, als phineas omhoog kijkt komt het goed.
Ja fuck, hij kijkt sideways op mijn tekening.. Belangrijke indicator.. Saaie avond voor de boeg dus -O-

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:08
L03TJ3 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:59:
[...]

Ik moest even werken aan het bericht over de adoptie.
Dus die is net gepost.

als je het hebt over de undiluted market cap, dan zit je een paar 0tjes te ver.
Er is een volume van 178m in 7 dagen.
met een marketcap van 200b, komt ik uit op 0.1%?

En dan is de marketcap accumilatie van de afgelopen anderhalf / 2 jaar, en niet van de afgelopen 7 dagen?

Het IS een termijn-deposito.
Je zet je geld vast voor een langere tijd, en afhankelijk van de termijn krijg je hier rente over.
Dat is een termijn deposito.

Het is alleen wel een nieuwe vorm ervan, waar de mechanismes die huidige banken gebruiken door te her-investeren vertaald worden naar code-wise mechanismes in het contract met inflatie enzo. Het meer gericht is op markt-werking, en prijs speculatie van de onderliggende asset.
Niet morgen, maar over de langere termijn.
Ik gooi hem er nog maar een keertje in.

Enige tijd geleden viel deze "prospectus" van HEX bij mij op de deurmat. Ja je leest het goed, THUIS op MIJN deurmat. Kan jij wellicht even wat aan de boom schudden en navragen in de organisatie hoe mijn adres op jullie mailing list is belandt?

Ik weet namelijk 100% zeker dat jouw vrienden de gelekte Ledger database hebben gebruikt om briefpost te sturen en daarmee tere zieltjes te winnen.

Als dat geen grote Red Flag is dat weet ik het ook niet meer....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCMZ-vvwFPM34ha3d7FN782Z3rY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ht5i2by3Q73q0Gd2HozOmCWy.jpg?f=fotoalbum_large

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVftt2lpuq45jL86uyHC0FK1hCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JlRiJdke9QLXmZSXosihvrsm.jpg?f=user_large

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb de verkeerde zak muntjes opgepikt zie ik wel weer 🤐

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• L03TJ3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-10-2022
** Bedankt voor je input, maar hier stopt het **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 08-09-2021 21:25 ]

• TWeaKLeGeND
En keer op keer het zelfde riedeltje herhalen over zaken die er totaal niet toe doen en de echte red flags keihard negeren, maar goed ik reageer niet om deze zielen 'te redden' enkel om medetweakers te waarschuwen dat ze een shitcoin moeten zien en behandelen als shitcoin, trek er uit wat je er uit kan trekken en hou risk/reward in de gaten.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-11 19:56
Ik heb zo'n maat die op dezelfde manier over Bao Finance praat. Zo'n 13 in een dozijn Sushi swap aftreksel. Hij zit 3 jaar gelocked in project maar gaat volgens hem de wereld economie veranderen.. 😶

[ Voor 11% gewijzigd door r0bb op 08-09-2021 21:29 ]

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwAm3SQnZFLnlWKCPD02sGreX5I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DGqIxNCKs7knA8ECGeCmQyMb.png?f=user_large

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
holy shit, zoiets had ik niet verwacht :')

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

HEX gaat x45 vanaf januari, tuurlijk is dat rotzooi met zulke gains. HEX is onderdeel van de onderwereld van crypto waar geen grote instantie zich mee zal mengen. Ze verdienen zo ontiegelijk veel geld dat ze overal ads kunnen plaatsen en zieltjes kunnen winnen. Gebruik het zo lang het nog bestaat, maar wees er op tijd uit.

Als je in alts moet zitten, kun je beter projecten kiezen die er waarschijnlijk over 5 jaar nog zijn. Bij voorkeur projecten in de top-50 die al samenwerkingen hebben met grote bedrijven, dat zijn de blue chips van de komende periode.

Die ups en downs bij deze projecten zijn gezond, wat HEX laat zien is niet gezond en krijgt dus de bekende en verdiende "red flag".

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 08-09-2021 21:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwjes36NByOGpa-33oMzHBp3510=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y4flmOQ6IzWuPPq5s09JfjdB.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:22:
[...]

Ja fuck, hij kijkt sideways op mijn tekening.. Belangrijke indicator.. Saaie avond voor de boeg dus -O-
Gelukkig is het geen Ferbje want dat is meer een Bartje.

• L03TJ3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-10-2022
** Feedback op moderatie mag in het feedback topic. **

[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 08-09-2021 21:31 ]

• Chaes
  • Laatst online: 21:23

Chaes

#HODL

Doet iemand nog mee aan die Immutable X token sale via Coinlist?

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:32:
Doet iemand nog mee aan die Immutable X token sale via Coinlist?
Ik ben persoonlijk klaar met Coinlist. Dus nee :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zit ik hier in het shitcoin topic?

• Mooody

Mooody

elmoody

THETA, dikke tech, kopen man! _/-\o_

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Aan iedereen het vriendelijke verzoek om de discussie over HEX hier te beëindigen en ook geen olie meer op het vuur te gooien door op eerdere berichten met betrekking tot deze coin te reageren.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:33:
[...]

Ik ben persoonlijk klaar met Coinlist. Dus nee :)
Ik ook wel, maar heb me toch maar geregistreerd :+
Ach ja, poginkje wagen dan maar straks.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-6uHOZ90gnG8uLLAJox2vZH4OU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5AnG53CBeqkHLKOqtlWn392h.jpg?f=fotoalbum_large

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Mooi spul dat SOL, krikt netjes het gemiddelde van de rest van mijn drie letter afkortingen op. Dikke tech oid?

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SOL MOON!

• fRiEtJeSaTe
$200 incoming. HODL of SELL?

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Plukjes winst nemen. Wat omhoog gaat, gaat ook weer naar beneden. En gaat het naar de 300? Dat kan. Zorg dat je niet alles verkoopt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• elektriekert
Coinbase krijgt problemen:
SEC is op jacht.
https://blog.coinbase.com...-no-idea-why-a3a1b6507009

[ Voor 5% gewijzigd door elektriekert op 08-09-2021 21:48 ]

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
HODL natuurlijk!!!!!!!!!!!11!!1, op naar de 500$

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 08-09-2021 21:48 ]

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Wat een vaag verhaal. soort van Cease and desist maar zonder daarbij opgegeven waarom en wat je moet verbeteren?

lekker verhaal weer. de SEC laat zich steeds vaker van zijn beste kant zien laatste maanden

• elektriekert
malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:50:
[...]

Wat een vaag verhaal. soort van Cease and desist maar zonder daarbij opgegeven waarom en wat je moet verbeteren?

lekker verhaal weer. de SEC laat zich steeds vaker van zijn beste kant zien laatste maanden
Daar grapt zelfs Brad Garlinghouse over 8) , menne moât

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ktN3scvo-LzimzOdYNXes5uYkLg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f6gpHdu2K9Tb0V26LmhY5KpF.jpg?f=user_large

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Leuk gevecht voor de hourly close. Eindigen we boven of beneden de ma25 :D hoop na 22:00 moon

• YES

YES

Moderator General Chat
jorwas schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:57:
Leuk gevecht voor de hourly close. Eindigen we boven of beneden de ma25 :D hoop na 22:00 moon
Laten we er, met zijn allen, om 22:00 uur $30,- in gooien, moet goed gaan, dikke pump, hatseflats, moooon!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:59:
[...]

Laten we er, met zijn allen, om 22:00 uur $30,- in gooien, moet goed gaan, dikke pump, hatseflats, moooon!
Lijkt me een goeieee :*) *O*

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Geniaal idee! Ik post ook even een oproep op Reddit om wat zieltjes te winnen....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Net mijn alles op 1 zakje opnieuw verdeeld en de laatste wachtende busd erbij gestopt.
Kan helaas geen 30 dollar pumpje meer steunen.

Eerst moet btc weer eens wat laten zien en dan zal ik hem/haar? Weer belonen

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• Mooody

Mooody

elmoody

St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:46:
[...]

Plukjes winst nemen. Wat omhoog gaat, gaat ook weer naar beneden. En gaat het naar de 300? Dat kan. Zorg dat je niet alles verkoopt.
Wat een gedoe. Die "plukjes" zijn voor de meeste mensen tientjes. Dat gaat je niet rijk maken, geduld hopelijk wel.

Solana is gewoon een solid project waar al flink op gebouwd wordt, zoals Ethereum en Cosmos.
Gewoon lekker SOL hodlen en tegen 7-10% staken. Over 2 jaar nog eens kijken wat het waard is. Waarschijnlijk veel meer dan nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 08-09-2021 22:04 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:03:
[...]

Wat een gedoe.
Solana is gewoon een solid project waar al flink op gebouwd wordt, zoals Ethereum en Cosmos dat ook zijn.
Gewoon lekker SOL hodlen en tegen 7-10% staken. Over 2 jaar nog eens kijken wat het waard is. Waarschijnlijk veel meer dan nu.
Waar stake jij je tokens eigenlijk, behalve DOT/KSM op Kraken?

• fRiEtJeSaTe
[...]

Wat een gedoe. Die "plukjes" zijn voor de meeste mensen tientjes. Dat gaat je niet rijk maken, geduld hopelijk wel.

Solana is gewoon een solid project waar al flink op gebouwd wordt, zoals Ethereum en Cosmos.
Mwah. Als het tientjes waren kreeg ik er niet zo’n jeuk van nu.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:12

The Chosen One

Zie signature!

En dan op ~120-130 denken, niet te laat inspringen... laat maar gaan.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:04:
[...]

Waar stake jij je tokens eigenlijk, behalve DOT/KSM op Kraken?
SOL (6,5%) en ATOM (7%) recentelijk ook op Kraken. Net als DOT (12%) en KSM (12%) van plan te hodlen.

Verder het meeste op Crypto.com (BTC 8,5%, ETH 8,5%, wat DOT 3 maand tegen 14,5%, MATIC 12,5% e.d.)
Chainlink (7%) en NEXO (7%) op Nexo.

Vrijwel alle rente-opbrengsten gaan maandelijks naar ETH. Zo breid ik mijn ETH stack uit zonder dat het fiat kost.

Gebruik maken van de mogelijkheden. Uiteraard zorgvuldig zijn, maar vooral niet bang zijn d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 08-09-2021 22:10 ]

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

[...]

Ja, of berenmarkt en -90%
Niet doen alsof dat geen optie is.

En volgens mij zit het gros er hier wel in met wat meer dan tientjes.

Maar kies je eigen tactiek.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 22:14 ]

• niels j
  • Laatst online: 04-11 20:19
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/4iTATFH340O4KLSYAK/giphy.gif?cid=790b76115b252419de116feb6126488f91f3b858cd616658&rid=giphy.gif&ct=g

• fRiEtJeSaTe
Bitcoin komt weer partypoepen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:09:
[...]

SOL (6,5%) en ATOM (7%) recentelijk ook op Kraken. Net als DOT (12%) en KSM (12%) van plan te hodlen.

Verder het meeste op Crypto.com (BTC 8,5%, ETH 8,5%, wat DOT 3 maand tegen 14,5%, MATIC 12,5% e.d.)

Vrijwel alle rente-opbrengsten gaan maandelijks naar ETH. Zo breid ik mijn ETH stack uit zonder dat het fiat kost.

Gebruik maken van de mogelijkheden. Uiteraard zorgvuldig zijn, maar vooral niet bang zijn d:)b
Kraken!! O+

same here, naast die stake ik ook nog KAVA, ADA en Flow op Kraken. ADA blijf ik ook hodlen, KAVA en Flow voor kortere tijd, heel misschien inleg+kleine winst eruit halen van Flow en de rest maybe HODL....
KAVA/BTC sinds januari alleen maar up gegaan, afgelopen crash gisteren bounced op de ma99 (daily) dus het lijkt nog steeds up te gaan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2021 22:16 ]

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:13:
[...]

Ja, of berenmarkt en -90%
Niet doen alsof dat geen optie is.

En volgens mij zit het gros er hier wel in met wat meer dan tientjes.

Maar kies je eigen tactiek.
De hele space is meer volwassen dan in de -90% tijd. Gaat niet meer gebeuren voor de grote projecten die dik onder de hoede van grote bedrijven schuilen.

Maar dan nog. Wanneer verkopen om -90% de baas te zijn? Dat is zo moeilijk dat ik het niemand zou aanbevelen.

Gewoon minder breed investeren, bijkopen in dips en eventueel rente laten trekken. Zodoende hoeft je geen trader te zijn, want op dat vlak gaan de meeste mensen het toch verliezen (waaronder ik).

• NCJ87
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-11 09:13
[...]

Maak je ook gebruik van ATOM staken vanuit (hard)wallet en Cosmostation? Ik moet me daar nog verder in verdiepen, maar overweeg een deel van Kraken te halen en naar een Ledger te verplaatsen ivm risicospreiding. Maar dan is het wel leuk als daar ook nog wat van gestaked kan worden.

• Kol Nedra
iemand ervaring met SwissBorg?
Coinbureau vind het een zeer fijne app en zegt dat het makkelijk geld over te maken is, geld dat ook voor NLD?

nothing stops this train

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:17:
[...]

De hele space is meer volwassen dan in de -90% tijd. Gaat niet meer gebeuren voor de grote projecten die dik onder de hoede van grote bedrijven schuilen.

Maar dan nog. Wanneer verkopen om -90% de baas te zijn? Dat is zo moeilijk dat ik het niemand zou aanbevelen.

Gewoon minder breed investeren, bijkopen in dips en eventueel rente laten trekken. Zodoende hoeft je geen trader te zijn, want op dat vlak gaan de meeste mensen het toch verliezen (waaronder ik).
Ohja, This time it's different. Is ook zo.

Jij hebt een andere tactiek, prima. Maar als iemand mij na een stijging van een miljoen % (geen zin om te rekenen) vraagt wat ie moet doen, vasthouden of uitbetalen dan is mijn financiële advies om winst te pakken. Komt vanzelf wel weer naar beneden, kun je altijd weer instappen.

Maar ik begrijp dat jouw advies is om geen winst te pakken. Gewoon nooit uitbetalen :p

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 22:28 ]

• fRiEtJeSaTe
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:17:
[...]

Eens v.w.b. bijkopen op dips en hodlen. Traden is lastig voor particulieren met zo’n volatiele markt. Hoewel ik rond 95.000 toch echt alles ga verkopen.

Maar volwassen, nee. Zie gisteren waar de meeste shitcoins minimaal -20% deden, en zelfs beste jongetje van de klas SOL de $128 heeft aangetikt. Paar van dat soort dagen en je zit op -90%.

[ Voor 7% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 08-09-2021 22:26 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:15:
[...]

Kraken!! O+

same here, naast die stake ik ook nog KAVA, ADA en Flow op Kraken. ADA blijf ik ook hodlen, KAVA en Flow voor kortere tijd, heel misschien inleg+kleine winst eruit halen van Flow en de rest maybe HODL....
KAVA/BTC sinds januari alleen maar up gegaan, afgelopen crash gisteren bounced op de ma99 (daily) dus het lijkt nog steeds up te gaan :)
Lijkt me goed doordacht, dus goed plan :)

Zie nog wel het woord "maybe" :P Wat is je doel? BTC of ETH positie continu uitbreiden met je rente/winsten?
Het is zoveel relaxter als je gewoon een doel voor de komende 1 of 2 jaar stelt en je daar bij houdt.

• Mooody

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:23:
[...]

Eens v.w.b. bijkopen op dips en hodlen. Traden is lastig voor particulieren met zo’n volatiele markt. Hoewel ik rond 95.000 toch echt alles ga verkopen.

Maar volwassen, nee. Zie gisteren waar de meeste shitcoins minimaal -20% deden, en zelfs beste jongetje van de klas SOL de $128 heeft aangetikt,
SOL stond slechts 1 maand geleden op $40.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11 07:39
Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:21:
Coinbureau vind het een zeer fijne app en zegt dat het makkelijk geld over te maken is, geld dat ook voor NLD?

[YouTube: TOP 10 BEST Crypto Apps: What's On My Phone!! 📱]
Ken ik niet..

• fRiEtJeSaTe
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:30:
[...]
SOL stond slechts 1 maand geleden op $40.
Dat hoef je mijn PF niet te vertellen maar verandert niets aan de conclusie.

• Chaes

Chaes

#HODL

[...]

Top. Ja hier DOT nog op Binance (11.5%), KSM al op Kraken staan voor de crowdloans. Straks DOT ook naar Kraken overzetten. LINK en ETH op Nexo (wel voor slechts 4.25% :+ ). Verder ATOM ook op Binance staan tegen 9.5%, en BNB voor 4.4%. Restje GRT voor 13.6%.

• Mooody

Mooody

elmoody

St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:21:
[...]

Ohja, This time it's different. Is ook zo.

Jij hebt een andere tactiek, prima. Maar als iemand mij na een stijging van een miljoen % (geen zin om te rekenen) vraagt wat ie moet doen, vasthouden of uitbetalen dan is mijn financiële advies om winst te pakken. Komt vanzelf wel weer naar beneden, kun je altijd weer instappen.

Maar ik begrijp dat jouw advies is om geen winst te pakken. Gewoon nooit uitbetalen :p
Nee joh, ik chargeer soms een beetje om mijn punt te maken. Ik geloof gewoon dat dit gerommel het begin is van een hele mooie revolutie in "omdenken" (en met mij vele anderen).

Dat gerommel wordt elke cycle serieuzer dankzij de omwereld die hier en daar ook wel de voordelen van Bitcoin (en de zijnen) gaat inzien. Feit is daarbij dat wanneer Bitcoin omhoog gaat, de rest volgt (en in geval van intrinsieke waarde er overheen knalt - zoals ETH nu al 1,5 jaar doet t.o.v. BTC)

Cashen in fiat is een must bij mooie gains als je crypto puur ziet als merkkoetje (of uiteraard het geld hard nodig hebt op het moment). Als je crypto ziet als melting pot van mogelijkheden, kun je imo je winsten beter herverdelen.

Nogmaals; dit is enigszins gechargeerd. Ik ga ook een deeltje cashen voor levensgeluk, maar ik denk er niet over om in deze fase grote delen crypto te verkopen. Lekker laten borrelen en gewoon doorgaan met je leven.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-09-2021 22:39 ]

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:25:
[...]

Lijkt me goed doordacht, dus goed plan :)

Zie nog wel het woord "maybe" :P Wat is je doel? BTC of ETH positie continu uitbreiden met je rente/winsten?
Het is zoveel relaxter als je gewoon een doel voor de komende 1 of 2 jaar stelt en je daar bij houdt.
voornamelijk BTC (en tijdens dip weer alts kopen), ik blijft ook KSM, ADA en DOT HODLen
ETH niet op Kraken, dit HODL ik op Binance en Bitvavo
ja maybe, ik volg Flow een beetje, aangezien die een zeer lage m.cap heeft kan die natuurlijk nog misschien wel 5x of 15x gaan :P
1 of 2 jaar........mwa bij mij is het meer 5-15 jaar ^^
maar wel voornamelijk BTC, dat is toch het veiligst..

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2021 22:38 ]

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:32:
[...]

Dat hoef je mijn PF niet te vertellen maar verandert niets aan de conclusie.
Als je SOL hebt gekocht vanaf $10, zou ik ook tenminste 50% willen gaan verkopen. (de gains worden te gek)

De grote vraag is; Waar steek je die winst nu in? Wellicht deels in BTC en/of ETH en daarbij een door jou ondergewaarde alts om dit truukje nogmaals te herhalen.

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 21:12
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:44:
[...]

Als je SOL hebt gekocht vanaf $10, zou ik ook tenminste 50% willen gaan verkopen. (de gains worden te gek)

De grote vraag is; Waar steek je die winst nu in? Wellicht deels in BTC en/of ETH en daarbij een door jou ondergewaarde alts om dit truukje nogmaals te herhalen.
Gekocht op $3 :+ En ik zit wel enorm in dubio nu. Denk dat ik inderdaad 50% ga pakken. Punt is dat hij nu al twee keer tegen de $200 aan zit te hikken. Als ie daar doorheen breekt is het wel alle remmen los vermoed ik. Volgende fib level is ook ronde de 240/250. Na de dip van gisteren is gelijk weer een ATH aantikken best wel uitzonderlijk.

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:34:
[...]

Top. Ja hier DOT nog op Binance (11.5%), KSM al op Kraken staan voor de crowdloans. Straks DOT ook naar Kraken overzetten. LINK en ETH op Nexo (wel voor slechts 4.25% :+ ). Verder ATOM ook op Binance staan tegen 9.5%, en BNB voor 4.4%. Restje GRT voor 13.6%.
Vooral die GRT lekker 13,6% laten trekken, dan haal je de inflatie er een beetje uit :)
Geweldig project, maar waardeloze tokenomics. Je moet ze eigenlijk op thegraph staken en dan 2 jaar niet meer naar kijken, anders ga je ze toch verkopen in de volgende dip vrees ik :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Justevo schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:46:
[...]

Gekocht op $3 :+ En ik zit wel enorm in dubio nu. Denk dat ik inderdaad 50% ga pakken. Punt is dat hij nu al twee keer tegen de $200 aan zit te hikken. Als ie daar doorheen breekt is het wel alle remmen los vermoed ik. Volgende fib level is ook ronde de 240/250. Na de dip van gisteren is gelijk weer een ATH aantikken best wel uitzonderlijk.
In jouw geval zou ik absoluut die 50% herverdelen. SOL gaat verder, maar SOL niet heilig. Solana is een van de vele smartcontract-platforms die nu flink op stoom is. Je blijft profiteren van stijging met de rest-positie, maar je verdeelt je risico. Over 12 maand wellicht minder winst, maar meer exposure voor je toekomstige PF :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:37:
[...]

voornamelijk BTC (en tijdens dip weer alts kopen), ik blijft ook KSM, ADA en DOT HODLen
ETH niet op Kraken, dit HODL ik op Binance en Bitvavo
ja maybe, ik volg Flow een beetje, aangezien die een zeer lage m.cap heeft kan die natuurlijk nog misschien wel 5x of 15x gaan :P
1 of 2 jaar........mwa bij mij is het meer 5-15 jaar ^^
maar wel voornamelijk BTC, dat is toch het veiligst..
5-15 jaar is lastig, daar begin ik zelf niet aan, zelfs niet met BTC.
Over 5 jaar kan BTC ingehaald zijn door projecten die wereldwijde adoptie gaan krijgen (Ethereum zou dat kunnen zijn).

Een iets kortere tijdframe is handiger imo. Het gaat zo snel dat het niet onverstandig is om per kwartaal je PF te evalueren.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:17:
[...]

Al een tijdje niet gezien, maar met discussies als deze is het altijd leuk om @Glenn Hoddle toe te voegen.
Dat komt omdat ik op vakantie was, anders was ik daar ongetwijfeld op ingehaakt.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik lees dat Oekraïne bitcoin en crypto legaal wil maken om te kopen, verkopen en behouden. CZ meldt dat ook.
Dat is deels zorgwekkend, vind ik.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik zie Solana over Cardano gaan in de komende maanden.

Cardano is hype.
Solana is hype, maar met een werkend product.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:04:

Cardano is hype.
Denk ik ook. ADA gaat een flinke tik krijgen na de 12e en SOL gaat als een trein, duurt niet lang dus.

Motor-forum.nl

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 21:12
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:04:

Cardano is hype.
Ja hallo, ik sta op het punt om voor 50% uit SOL te stappen he :P

• Bananeman
  • Niet online
Justevo schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:13:
[...]

Ja hallo, ik sta op het punt om voor 50% uit SOL te stappen he :P
Dan houd je SC over.

Pfff misschien is het tijd om te gaan slapen :+

Motor-forum.nl

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:04
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:44:
[...]

1/3e eruit gehaald om positie in LINK te vergroten.. Rest laten staan om te zien waar het schip strand

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:56

Darrell

Fiat moonboy

Celer krijgt ook weer een pumpje

• Mooody

Mooody

elmoody

Ook logisch. ETH-scaling gaat een dingetje blijven de komende tijd.

Mijn volgende shillcoin is toch wel THETA. Iemand daar al over nagedacht?

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:22:
[...]

Theta ook al wel lang op het oog. Stond erg hoog in april/mei. Om die reden er van af gebleven. Wellicht een optie maar op een gegeven moment heb je genoeg verschillende tokens :). Blijf hem wel in de gaten houden. Wellicht dat ik wat BNB verkoop, maar not sure yet.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 08-09-2021 23:26 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:21:

[YouTube: TOP 10 BEST Crypto Apps: What's On My Phone!! 📱]
Volgens mij wel makkelijk, IBAN, dag/paar dagen.
Maar heb er alleen geld naar overgemaakt voor de (toen?) welkomstbonus en zsm weer eraf gehaald :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:25:
[...]

Theta ook al wel lang op het oog. Stond erg hoog in april/mei. Om die reden er van af gebleven. Wellicht een optie maar op een gegeven moment heb je genoeg verschillende tokens :). Blijf hem wel in de gaten houden. Wellicht dat ik wat BNB verkoop, maar not sure yet.
Staat al sinds 2019 op het lijstje, maar nooit (durven) in te stappen, zelfs niet bij $0.20 :')

De enige weg voor THETA is omhoog gezien de stijgende userbase en samenwerkingen (Google, Samsung e.d.). Geen moonshot meer vanaf deze 6 mijard marketcap, maar wel min of meer een zekerheidje in je PF.

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 22:56:
[...]

5-15 jaar is lastig, daar begin ik zelf niet aan, zelfs niet met BTC.
Over 5 jaar kan BTC ingehaald zijn door projecten die wereldwijde adoptie gaan krijgen (Ethereum zou dat kunnen zijn).
Ik pas mij wel aan, BTC pairing traden blijf ik gewoon mee doorgaan :)

nothing stops this train

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:13
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:22:
[...]

Groot deel van mn shitcoin pf, eerste koop in 2018 daarna af en toe flink bij gekocht.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Jeaust
  • Laatst online: 00:37
Moon?

Ik zag zondag tijdens de race in Zandvoort een vliegtuig met bitcoinmeester erachter als reclame vliegen. Sindsdien is de koers lekker gaan crashen, toeval?

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11 07:39
Je kan je winstname ook nog wat herverdelen, bv. per 10/25% afromen. Daar voelde ik mij wel goed bij. Inlegbedrag laten staan en winsten in stukjes opnemen en inderdaad terug investeren in weer andere beloftevolle projecten.

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-11 15:28
Jeaust schreef op donderdag 9 september 2021 @ 00:30:
Moon?

Ik zag zondag tijdens de race in Zandvoort een vliegtuig met bitcoinmeester erachter als reclame vliegen. Sindsdien is de koers lekker gaan crashen, toeval?
Dat jij met je neus in de lucht loopt, is geen toeval. Je zocht de "moon" en zag een vliegtuigje. Hoop dat je van de race genoten hebt. :+

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24
Solana is instelbaar lijkt het _/-\o_

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:36
Nacht brakennnnn!!
@Verwijderd nog wakker ouwe pik?

Solana zit alweer boven de vorige ath van een paar dagen terug 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:36
Zijn jullie nou nog niet wakker? :z

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 10:56

troje

was here!

Jawel, al een paar uurtjes. Maar er is niet veel te beleven qua crypto op dit moment...

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:45
Ada blijft achter tov de rest. Ben benieuwd wat het tot en op de 12e gaat doen.

Verwijderd

SOL weeral nieuwe ath. Wanneer stopt die ermee :)..

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Mooody schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:32:
[...]

Staat al sinds 2019 op het lijstje, maar nooit (durven) in te stappen, zelfs niet bij $0.20 :')

De enige weg voor THETA is omhoog gezien de stijgende userbase en samenwerkingen (Google, Samsung e.d.). Geen moonshot meer vanaf deze 6 mijard marketcap, maar wel min of meer een zekerheidje in je PF.
Klopt, ben in de dip van afgelopen dagen ingestapt. Gezien de samenwerkingen durf ik dit wel aan.

Nu maar eens even een tijdje holden met BTC, Theta, LINK. Heb ook nog een 10.000 Acria tokens eens kijken of dit project in de toekomst daadwerkelijk met Chainlink kan concurreren. Of dat ik 750 dollar in de prullenbak heb geflikkerd :+

• Bananeman
  • Niet online
Intelcore schreef op donderdag 9 september 2021 @ 07:11:
Ada blijft achter tov de rest. Ben benieuwd wat het tot en op de 12e gaat doen.
Ik ga uit van een daling. Veel mensen verwachten dat een (flink) aantal applicaties live gaat en dat zal tegenvallen.

Motor-forum.nl

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Bananeman schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:00:
[...]

Ik ga uit van een daling. Veel mensen verwachten dat een (flink) aantal applicaties live gaat en dat zal tegenvallen.
Of niet. Een stop loss kan uitkomst bieden, of gewoon lekker holden

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-11 08:31
Leuk allemaal over SOL en ADA, maar denken jullie echt dat de prijs iets met de techniek te maken heeft? :P

Ik hoor alleen mensen over ADA die er verder helemaal niets van weten.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:18
LarryD schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:14:
Leuk allemaal over SOL en ADA, maar denken jullie echt dat de prijs iets met de techniek te maken heeft? :P

Ik hoor alleen mensen over ADA die er verder helemaal niets van weten.
+10. Boeit geen ruk, ja voor 1% van de investeerders, rest gaat gewoon op de shitcoin hype. Daarom gaat ada straks gewoon omhoog en klapt SOL vanzelf ook weer in elkaar in de bear markt. Waarschijnlijk al veel eerder aangezien wat er nu gebeurt gewoon niet door kan gaan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Goed, jullie weten vast wel allemaal dat ik een groot bewonderaar ben van de techniek en utiliteit van Fantom. Had een kleine bag al een tijdje om die reden, echter verkocht @ 1.10 voor goedkope $POTS ....geen keus.

Echter gisteren weer wat bullish events erbij, heb maar besloten om van de flashcrash gebruik te maken en Fantom bijgekocht op 1.35 in de avond.

Even in een nachtje naar 1.80+ nu bij het wakker worden 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhHkOFFm7wfRrzlpxjdA0jraw5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7v7NbsIoQ0boRrOJoZpZsSQY.png?f=user_large

Gaat samen met Algorand, Solana en nog een aantal jongens flink in de +. Terwijl Bitcoin/eth sentiments nog een beetje zo-zo zijn. Super interessant. Ik zie steeds meer signalen van enige decoupling.

EDIT: Verwar mijn aandacht voor Fantom niet met YOLO aankoop advies please. Ik denk niet dat nu een goed moment is om FTM te kopen. Echter hou er een oogje op, is alles wat ik zeg - prijs zakt vanzelf weer, inkopen ---> winst.

[ Voor 15% gewijzigd door majic op 09-09-2021 08:32 ]

• anti elppa
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:21:
Goed, jullie weten vast wel allemaal dat ik een groot bewonderaar ben van de techniek en utiliteit van Fantom. Had een kleine bag al een tijdje om die reden, echter verkocht @ 1.10 voor goedkope $POTS ....geen keus.

Echter gisteren weer wat bullish events erbij, heb maar besloten om van de flashcrash gebruik te maken en Fantom bijgekocht op 1.35 in de avond.

Even in een nachtje naar 1.80+ nu bij het wakker worden 8)7

[Afbeelding]

Gaat samen met Algorand, Solana en nog een aantal jongens flink in de +. Terwijl Bitcoin/eth sentiments nog een beetje zo-zo zijn. Super interessant. Ik zie steeds meer signalen van enige decoupling.
is niet interessant, als bitcoin nu verder down gaat gaat die rommel die jij interessant vind knettershard mee. Gaat btc nu ineens 10k omhoog in 2 dagen gaat de rommel die jij interessant vind in sats volledig rekt.

kusjes van een btc maxi :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:25

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@majic Geniet er van maar kijk eens naar de RSI van Algo en FTM. Die moeten toch haast wel weer een keer naar beneden komen zou je denken. De RSI van BNB lijkt een koopmomentje. Zijn die FTM en Algo veel geshllled op youtube en facebook de afgelopen weken? Ik ken ze niet echt.

Winst is winst, dus met een strakke stoploss lekker yolo :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• majic
anti elppa schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:26:
[...]

is niet interessant, als bitcoin nu verder down gaat gaat die rommel die jij interessant vind knettershard mee. Gaat btc nu ineens 10k omhoog in 2 dagen gaat de rommel die jij interessant vind in sats volledig rekt.

kusjes van een btc maxi :+
Dat is deels waar, en deels ook niet. Je ziet steeds meer tokens die een crash beter resisten dan BTC zelf, en soms zelfs in het groen gaan terwijl BTC hard in het rood gaat. Dit is een vrij nieuw fenomeen, daarom zeg ik ook dat er _enige_ decoupling gaande is. Maar zeker, BTC leads.

Wat doet je verder denken dat ik niet in de BTC Zit ? :?

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

FTM grafiek..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zSyqQ4aRik576sCWtQqZocKaFw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WLAbbFSOxST3x3IrqMyFrhEU.jpg?f=user_large

You sir, are a genius.

Nofi he :>

• anti elppa
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:28:
[...]

Dat is deels waar, en deels ook niet. Je ziet steeds meer tokens die een crash beter resisten dan BTC zelf, en soms zelfs in het groen gaan terwijl BTC hard in het rood gaat. Dit is een vrij nieuw fenomeen, daarom zeg ik ook dat er _enige_ decoupling gaande is. Maar zeker, BTC leads.

Wat doet je verder denken dat ik niet in de BTC Zit ? :?
gelukkig maar dat je ook in btc zit. Meeste van mijn berichten zijn ook bedoeld om noobs te waarschuwen niet all in dikke tech te gaan. Zeker niet na dat groen wat er nu al geweest is

• majic
sh4d0wman schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:26:
@majic Geniet er van maar kijk eens naar de RSI van Algo en FTM. Die moeten toch haast wel weer een keer naar beneden komen zou je denken. De RSI van BNB lijkt een koopmomentje. Zijn die FTM en Algo veel geshllled op youtube en facebook de afgelopen weken? Ik ken ze niet echt.

Winst is winst, dus met een strakke stoploss lekker yolo :+
Ik zit echt in Fantom voor de achterliggende techniek, heb het nooit geHODL'd voor grote winsten zoals dit. (Oké gisteren wél deels om die reden ingekocht he-he).

Fantom is op dit moment het meeste complete main net van de hele crypto scene - als in, de meeste functionaliteit op papier én in de praktijk, snel/lage fees, makkelijk DAPPS maken, goed team er achter, veel internationale samenwerkingen met overheden en organisaties. Het loopt inderdaad achter qua bekendheid, maar daar is nu verandering in gekomen >:)

En vervolgens is er daar bovenop nog bearish news gekomen vanuit de crypto community zelf (iets met TOMB weer reviven) wat gisteravond specifiek voor nerds/inside traders/fanboys de boel weer op ultra-bullish zette.

[ Voor 4% gewijzigd door majic op 09-09-2021 08:36 ]

Pagina: 1 ... 236 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!