Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 237 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.469 views

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:31:
[...]

Ik zit echt in Fantom voor de achterliggende techniek, heb het nooit geHODL'd voor grote winsten zoals dit. (Oké gisteren wél deels om die reden ingekocht he-he).

Fantom is op dit moment het meeste complete main net van de hele crypto scene - als in, de meeste functionaliteit op papier én in de praktijk, snel/lage fees, makkelijk DAPPS maken, goed team er achter, veel internationale samenwerkingen met overheden en organisaties. Het loopt inderdaad achter qua bekendheid, maar daar is nu verandering in gekomen >:)

En vervolgens is er daar bovenop nog bearish news gekomen vanuit de crypto community zelf (iets met TOMB weer reviven) wat gisteravond specifiek voor nerds/inside traders/fanboys de boel weer op ultra-bullish zette.
Enig idee wanneer Fantom op Coinbase komt?

God morks in wysterious ways.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:41
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:31:
[...]

Ik zit echt in Fantom voor de achterliggende techniek, heb het nooit geHODL'd voor grote winsten zoals dit. (Oké gisteren wél deels om die reden ingekocht he-he).

Fantom is op dit moment het meeste complete main net van de hele crypto scene - als in, de meeste functionaliteit op papier én in de praktijk, snel/lage fees, makkelijk DAPPS maken, goed team er achter, veel internationale samenwerkingen met overheden en organisaties. Het loopt inderdaad achter qua bekendheid, maar daar is nu verandering in gekomen >:)

En vervolgens is er daar bovenop nog bearish news gekomen vanuit de crypto community zelf (iets met TOMB weer reviven) wat gisteravond specifiek voor nerds/inside traders/fanboys de boel weer op ultra-bullish zette.
Er zijn altijd wel coins die los van BTC moonen, dat kan te maken hebben met het lanceren van functies of goed nieuws. 75% van de tijd is het wel een eenmalige pump (kan een paar dagen duren) om daarna weer in te zakken. Ik zie het altijd als goede trade coins maar zou voorzichtig zijn met hodlen voor de tech :+

Wel irritant dat we met BTC weer bij die verdoemde 200 D MA aangekomen zijn (nu $45.938), zal wel weer een tijdje worstelen worden. Hij zit er nu echt op en op de daily 3 keer een wickje er onder.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
ArtPhil-Flower schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:39:
[...]

Enig idee wanneer Fantom op Coinbase komt?
Zal het ff vragen aan m'n insider contacts daar. Oh wacht, toch niet :'(

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:51

YES

Moderator General Chat
Oeh het gaat weer over BTC vs shitcoins. Ik zou bijna geneigd zijn een muntje te noemen dat beter is dan BTC en géén scam.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:45
LarryD schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:14:
Leuk allemaal over SOL en ADA, maar denken jullie echt dat de prijs iets met de techniek te maken heeft? :P

Ik hoor alleen mensen over ADA die er verder helemaal niets van weten.
Dat geldt voor de meeste mensen. Bijna iedereen zit er in voor het geld, niet voor de techniek. De techniek is zeer interessant natuurlijk en hoop dat het veel toekomst heeft.
En het feit dat er meer grote bedrijven erin investeren en banken (Deutsche Bank bv) er mogelijkheden in zien, geeft wel vertrouwen voor de toekomst.

Verwijderd

Leuk allemaal over SOL en ADA, maar denken jullie echt dat de prijs iets met de techniek te maken heeft? :P

dat kan je toch over bijna alle coins zeggen dan?

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:44:
Oeh het gaat weer over BTC vs shitcoins. Ik zou bijna geneigd zijn een muntje te noemen dat beter is dan BTC en géén scam.
Gelukkig gaat het nu over een eventueel pareltje en niet tegenover BTC ;).

Net als @Mooody fan is van een bepaald gedeelte van de markt in cryptoland heeft ook @majic een bepaalde voorkeur. Aangezien beide mannen dat met veel achtergrondkennis doen, vind ik het leuk om het te lezen en doe ik soms zelfs iets met die info.

FTM heeft mij heel mooie gains gebracht de afgelopen weken, helaas nu niet in PF en zo heeft Moody zijn enthousiasme over Celer me nu een leuke tasje coins gebracht dat het leuk doet. 20% van mijn PF zal toch dit soort munten houden, het is gewoon te leuk om je in te lezen en soms een kleine gok te wagen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Goeiemorgen op deze groene crypto dag luitjes. Naar de maan met die muntjes.

Geniet van de mooie gains 8)

Ik heb lekker weekend en ga vandaag de sambal van @Ngangatar maken.

Mocht de toekomst rooskleurig zijn voor crypto is deze ooit wel te downloaden als fysieke NFT via de blockchain van VET. Kun je hem printen met een Binance biomassa 3d printer voor de prachtige prijs van 0.0003 ADA (€3,95)

Er zitten dan geen Ghostpeppers in maar Fantompeppers. En het vacuüm getrokken dekseltje kun je simpel losdraaien met een eenvoudige life-HEX.

En zo, kunnen jullie in de toekomst lekker genieten van een schepje sambal (met diamanten ingelegd 24 karaats gouden lepepltje) op je broodje kaviaar, wanneer je in je zelfsturende elektrische lambo als dagvulling een beetje doelloos door het land tourt.

Fijne dag allen! En probeer niet te zuur te doen naar elkanders dikke tech muntjes, want het leven is veel te kort voor al die negatieve shit ;)

• majic
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:44:
Afgezien van dat tokens geen bitcoin zijn, geef aub even de definitie van een shitcoin O+

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11 07:39
Stukje over Microstrategy van Michael Saylor. Over zo'n zaken moeten we ons ook wel bewust zijn. En ik denk niet dat dat een alleenstaand geval is. Wij worden gewoon meegesleurd naar alle hoeken die zij bepalen (in zekere mate).

https://www.want.nl/crypt...eer-slecht-nieuws-fraude/

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:54:
[...]

Afgezien van dat tokens geen bitcoin zijn, geef aub even de definitie van een shitcoin O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seMVqKqM8I5QECdpijVR32m5iFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/722y6D6e1CvAmRq37NBHiOjC.png?f=user_large

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mVftt2lpuq45jL86uyHC0FK1hCA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JlRiJdke9QLXmZSXosihvrsm.jpg?f=user_large

Tijd voor een apart topic. Oh wacht..

• YES

YES

Moderator General Chat
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:54:
[...]

Was grappie. Definitie van shitcoin is dat ik zo even op de WC ga zitten en een euro in het resultaat gooi, dan heb je echt een shitcoin.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:48:
[...]

Gelukkig gaat het nu over een eventueel pareltje en niet tegenover BTC ;).

Net als @Mooody fan is van een bepaald gedeelte van de markt in cryptoland heeft ook @majic een bepaalde voorkeur. Aangezien beide mannen dat met veel achtergrondkennis doen, vind ik het leuk om het te lezen en doe ik soms zelfs iets met die info.

FTM heeft mij heel mooie gains gebracht de afgelopen weken, helaas nu niet in PF en zo heeft Moody zijn enthousiasme over Celer me nu een leuke tasje coins gebracht dat het leuk doet. 20% van mijn PF zal toch dit soort munten houden, het is gewoon te leuk om je in te lezen en soms een kleine gok te wagen.
Was niet serieus bedoelt uiteraard. Ik lees ook met interesse mee :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:18
Beug schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:57:
Stukje over Microstrategy van Michael Saylor. Over zo'n zaken moeten we ons ook wel bewust zijn. En ik denk niet dat dat een alleenstaand geval is. Wij worden gewoon meegesleurd naar alle hoeken die zij bepalen (in zekere mate).

https://www.want.nl/crypt...eer-slecht-nieuws-fraude/
wat een waardeloos artikel. Alleen maar aannames tegen saylor en nergens ook maar iets van bewijs.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
anti elppa schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:05:
[...]

wat een waardeloos artikel. Alleen maar aannames tegen saylor en nergens ook maar iets van bewijs.
maar dat levert geen clicks op he.

enige reden waarom dit soort artikelen de wereld in geholpen worden.

• anti elppa
malarkan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:08:
[...]

maar dat levert geen clicks op he.

enige reden waarom dit soort artikelen de wereld in geholpen worden.
ja dat is feit, maar blijf me er aan storen. 1 of andere twitter nerd die maar wat roept en dat komt dan om een "nieuws" site terecht.

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:10:
[...]

ja dat is feit, maar blijf me er aan storen. 1 of andere twitter nerd die maar wat roept en dat komt dan om een "nieuws" site terecht.
Mijn nekharen gaan overeind staan bij het lezen van dat artikel, wat een troep

• malarkan
anti elppa schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:10:
[...]

Oh helemaal, je kunt mensen helemaal kapot maken, bedrijven vernietigen door een tweet die niet eens even gefactchecked wordt.

Deze week nog bij de nieuwe Sonic-game: iemand had een filmpje online gegooid voor een remake van een Sonic game, vol met bugs en problemen.

mensen totaal over de zeik, gecancelde pre-orders, Nintendo in alle staten. Bleek het een filmpje van een emulator te zijn van de oude game, die door de emulator gewoon bleef haken tussen oude en nieuwe tech. Had niets met de remaster te maken.
Mensen zien iets en gaan zonder iets te controleren alvast de galg klaarzetten.

• malarkan
Robert Kroes
Freelance redacteur

Deze kerel schrijft per dag ongeveer een artikel vol over crypto, vol met aannames, vol met vooral opmerkingen van twitter. broodschrijver, niet een onderzoeker.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 10:00
malarkan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:18:
Robert Kroes
Freelance redacteur

Deze kerel schrijft per dag ongeveer een artikel vol over crypto, vol met aannames, vol met vooral opmerkingen van twitter. broodschrijver, niet een onderzoeker.
All about the money.

• r0bb
  • Laatst online: 23-11 19:56
Het "Read it on Facebook" tijdperk. Ughh.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SOL ga maar gelijk door naar de 250!

• majic
Even mijn maandelijkste "hou dit in de gaten" token : Moonpot/POTS (Van de Beefy.finance devs):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LEAWHsego_Oft_LjO6fd9Q3LIGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pkxB65EfwPy1Qr9KFPnsMo37.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWmXqweF_OV57s2qnpfc0jJY-Ik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4oTCz6G2wJDX0x34bSIi0Wlj.png?f=user_large

Effectief een complexere, creatieve vorm van Beefy Finance contract code (Draait intern ook op Bifi). Wat weer yield-optimized versie is van Pancakeswap/Uniswap codebase. Als je dus daar verstand van hebt / interesse in hebt, dan is een "Jackpot" versie waar je win/win hebt (altijd hoge APY + kans op winst van jackpot, al interesseert dat mij echt 0,0) een interessant, nieuw concept.

Aangezien de $POTS jackpot maandelijks is was er een exodus na de trekking een week geleden). Alle winsten van de ICO paperhands zijn genomen. Nu met regelmatig nieuwe vaults voor (wekelijkse) jackpots (Effectief gewoon single token yieldfarming/staking net als op Beefy zelf) komt er een hoop aandacht voor het project, snelle groei en sustainable groei.

Wat drijft de prijs nu opeens op?:
- Prijs was erg stabiel vergeleken met de rest van de markt afgelopen dagen.
- BIFI pot gelaunched gisteren. Hoop extra TVL / aandacht (hebben nu : POTS, Banana en CAKE vaults, BNB incoming I believe)
- MVPIII award nominatie / winst erg aannemelijk (Binance stokpaardjes nominatie + benefits) voor November
- NFT's als bonus voor de jackpots behalve de usual hoge APY via sponsorship / autocompounding staking
- Listing op Binance eind van het jaar niet onwaarschijnlijk (BIFI duurde 6 maanden).
- POTS gaat governance token worden. Als POTS-holder kan je dus voten / voorstellen maken (Ala Beefy/Cake). DEFI op z'n best.

Erg voorzichtige token predictie op basis van de inkomende TVL alleen : $30 over 2-3 maanden. Dit even los van de fomo/hype die het project wel/niet kan hebben.

Edit na vraag : Te koop op Pancakeswap, Apeswap, 1inch dexen (BSC). Makkelijk van BNB/BUSD --> $POTS.

Edit 2 : Voor we 'die APY zijn onmogelijk = shitcoin' reacties krijgen (ja, dat dacht ik ook). "Sidechain" achtige grouped-autcompounding via smart contracts zorgt er voor dat je elk uur rente-op-rente kunt doen. Een klein beetje APR wordt dan snel heel veel APY. Verder is een groot deel van de APY sponsoring : Pancakeswap geeft een enorme berg CAKE aan Moonpot om 'kado' te doen in ruil voor exposure van hun token aan de Moonpot/Bifi community. Gratis ja, gebakken lucht nee (iemand heeft voor die tokens betaald en acht het t' waard qua marketing value). Omgekeerd doet POTS dat ook met een deel van hun tokens na launch welke aan andere partners 'geruild' werden. Daarnaast genereren de fees op POTS méér pots buybacks én de jackpot. Complex en innovatief, maar niet raar (Binance geeft ook hoge APY op sommige tokens, echter heb je het over een CEX die een flink deel van de winsten afschraapt. Haal je die weg, hou je DEFI projecten zoals dit over).

Edit 3: Moonpot is ondertussen netjes ge-audit door CERTIK.

Disclaimer : POTS, BIFI zijn onderdeel van mijn persoonlijke long-term holdings. DYOR. Ik echter spreek dagelijks met de devs van het project, heb zelfs beta-testing van UI/UX mogen doen en heb een goed idee van markt sentiment, groei en adoptie. Dit is een interessant project met toekomst.

[ Voor 44% gewijzigd door majic op 09-09-2021 10:06 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13
En als je daar interesse hebt, waar kan je deze kopen?

• YES

YES

Moderator General Chat

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:07

St@m

@ Your Service

GioStyle schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:55:
En als je daar interesse hebt, waar kan je deze kopen?
Op pancakeswap

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:19
wordt tijd dat je GRT ook kunt staken bij Kraken :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:01:
[...]

Was niet serieus bedoelt uiteraard. Ik lees ook met interesse mee :)
Kon het me ook al niet voorstellen bij jou, vandaar mijn knipoog. :Y

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Klopt, zelfs ik ken er weinig van.

irony > *

• anti elppa
malarkan schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:18:
Robert Kroes
Freelance redacteur

Je zou dat soort galbakken eigenlijk gewoon direct aan moeten klagen. Maar dat zal wel weer niet kunnen in NL

• r0bb
  • Laatst online: 23-11 19:56
majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:48:
Even mijn maandelijkste "hou dit in de gaten" token : Moonpot/POTS (Van de Beefy.finance devs):

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Effectief een complexere, creatieve vorm van Beefy Finance contract code (Draait intern ook op Bifi). Wat weer yield-optimized versie is van Pancakeswap/Uniswap codebase. Als je dus daar verstand van hebt / interesse in hebt, dan is een "Jackpot" versie waar je win/win hebt (altijd hoge APY + kans op winst van jackpot, al interesseert dat mij echt 0,0) een interessant, nieuw concept.

Aangezien de $POTS jackpot maandelijks is was er een exodus na de trekking een week geleden). Alle winsten van de ICO paperhands zijn genomen. Nu met regelmatig nieuwe vaults voor (wekelijkse) jackpots (Effectief gewoon single token yieldfarming/staking net als op Beefy zelf) komt er een hoop aandacht voor het project, snelle groei en sustainable groei.

Wat drijft de prijs nu opeens op?:
- Prijs was erg stabiel vergeleken met de rest van de markt afgelopen dagen.
- BIFI pot gelaunched gisteren. Hoop extra TVL / aandacht (hebben nu : POTS, Banana en CAKE vaults, BNB incoming I believe)
- MVPIII award nominatie / winst erg aannemelijk (Binance stokpaardjes nominatie + benefits) voor November
- NFT's als bonus voor de jackpots behalve de usual hoge APY via sponsorship / autocompounding staking
- Listing op Binance eind van het jaar niet onwaarschijnlijk (BIFI duurde 6 maanden).
- POTS gaat governance token worden. Als POTS-holder kan je dus voten / voorstellen maken (Ala Beefy/Cake). DEFI op z'n best.

Erg voorzichtige token predictie op basis van de inkomende TVL alleen : $30 over 2-3 maanden. Dit even los van de fomo/hype die het project wel/niet kan hebben.

Edit na vraag : Te koop op Pancakeswap, Apeswap, 1inch dexen (BSC). Makkelijk van BNB/BUSD --> $POTS.

Edit 2 : Voor we 'die APY zijn onmogelijk = shitcoin' reacties krijgen (ja, dat dacht ik ook). "Sidechain" achtige grouped-autcompounding via smart contracts zorgt er voor dat je elk uur rente-op-rente kunt doen. Een klein beetje APR wordt dan snel heel veel APY. Verder is een groot deel van de APY sponsoring : Pancakeswap geeft een enorme berg CAKE aan Moonpot om 'kado' te doen in ruil voor exposure van hun token aan de Moonpot/Bifi community. Gratis ja, gebakken lucht nee (iemand heeft voor die tokens betaald en acht het t' waard qua marketing value). Omgekeerd doet POTS dat ook met een deel van hun tokens na launch welke aan andere partners 'geruild' werden. Daarnaast genereren de fees op POTS méér pots buybacks én de jackpot. Complex en innovatief, maar niet raar (Binance geeft ook hoge APY op sommige tokens, echter heb je het over een CEX die een flink deel van de winsten afschraapt. Haal je die weg, hou je DEFI projecten zoals dit over).

Edit 3: Moonpot is ondertussen netjes ge-audit door CERTIK.

Disclaimer : POTS, BIFI zijn onderdeel van mijn persoonlijke long-term holdings. DYOR. Ik echter spreek dagelijks met de devs van het project, heb zelfs beta-testing van UI/UX mogen doen en heb een goed idee van markt sentiment, groei en adoptie. Dit is een interessant project met toekomst.
Hoezo denk je dat de POTS prijs het veel grotere CAKE kan evenaren? Heeft dat met de market cap te maken? Ben je ietswat positively biased omdat je hebt mogen meetesten? })

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
Valar Morghulis schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:02:
[...]

Of niet. Een stop loss kan uitkomst bieden, of gewoon lekker holden
hodl!

ook al gaat het naar de $1 hodl ik geloof in longterm 🙌

nothing stops this train

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Waarom kan KAVA niet even dezelfde move als SOL doen komende maand O-) ?
Tijdje terug zat ik nog te twijfelen zal ik mijn KAVA aandeel vergroten of SOL. Voor KAVA gekozen en zie nu hoe hoog SOL staat :X .
Echter mag niet klagen want KAVA zorgt ook voor winst maar wel wat minder dan als ik SOL had gekozen.
Mooi groen knallen maar weer *O*

• YES

YES

Moderator General Chat
Voor iedereen die sideways saai vindt, als je nu ver genoeg inzoomt is er een groen kaarsje te zien :)

• malarkan
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:15:
Voor iedereen die sideways saai vindt, als je nu ver genoeg inzoomt is er een groen kaarsje te zien :)
nu is tie weer rood...

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:15:
Ach, ik zeg niet dat het saai is zo maar als ik 's avonds in bed lig kijk ik altijd even een minuutje of 10 naar de BTC koers en dan ben ik zo vertrokken hoor.. :z

• majic
r0bb schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:08:
[...]

Hoezo denk je dat de POTS prijs het veel grotere CAKE kan evenaren? Heeft dat met de market cap te maken? Ben je ietswat positively biased omdat je hebt mogen meetesten? })
Heeft een marketcap van maar 10,000,000 tokens. Kortom, 21x minder tokens beschikbaar.
Met de enorme groei in TVL die we nu zien (aanwas van nieuwe mensen + stijgen van de token prijzen) kan je zelfs als je héél conservatief bent wel een beetje extrapoleren waar we in 2-3 maanden zitten qua TVL.

$30 is dus denk ik niet heel erg onredelijk. Maar stel we zeggen een hele conservatieve $20 (huidgie ATH) , nog steeds niet onaardig :)

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:52
Quant is een mooie support aan het het vormen op 300$:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52WSvhsCctT_MG9FZ7Dk1OKdksM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4q5LtU7dsUAqtPF9jCcyCRsY.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SEYfswz8XVrQXdDasGnFf4hggHI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DpnYJu4RWu3oLVrbmc5Mm78g.jpg?f=user_large

Zero.

• knakworst
  • Laatst online: 19:54

knakworst

Get more sats!

Leuk al die altcoin stijgingen. Als het maar bij de geringste fud in btc gaat ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Uncle_Charles schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:01:
[...]

Klopt, zelfs ik ken er weinig van.
Heel goed. Je zou maar net als met Hex en bitconnect van één persoon afhankelijk zijn.

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-11 16:03
Alles wat je nodig hebt is 1 goeie shitcoin
knakworst schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:40:
Leuk al die altcoin stijgingen. Als het maar bij de geringste fud in btc gaat ;)
Yup!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdcSb2-i964rzP-oqYNsJCT01uI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6id5XXY8lQ8yzBuarutSUeAv.png?f=fotoalbum_large

• Uncle_Charles
knakworst schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:42:
[...]

Heel goed. Je zou maar net als met Hex en bitconnect van één persoon afhankelijk zijn.
Heb je mijn IOHK roedel nog niet gezien misschien?

irony > *

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

• Beug
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:12:
[...]

Mijn nekharen gaan overeind staan bij het lezen van dat artikel, wat een troep
Laat ons inderdaad hopen dat zulke mensen authentiek zijn. Maar ik besef ook wel dat het voor sommige mensen enkel en alleen commerce is.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
man man man, ik had wat verkocht naar het buitenland. Gaat via Paypal, hoe kut is dat bedrijf! nemen ten eerste even 65 euro fee van het bedrag (1200 USD)

Doen super moeilijk, houden het geld vast tot de verkopende partij het geld ontvangen heeft, ik moet de tracking code etc aanleveren en daarna waarschijnlijk nog 1/2 dagen wachten na ontvangst voor mijn geld.

GVD wat haat ik paypal, die account gaat gelijk dicht hierna, nooit meer.

Crypto moet gewoon sneller geadopteerd worden.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

St@m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:28:
FTM grafiek..

[Afbeelding]

You sir, are a genius.

Nofi he :>
Zegt helemaal niets :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yP3sSGwk5qHpzYbCmx0rUOjp1dQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T7irpwbFNjGJBxEdZf0KBThc.jpg?f=user_large

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 20:15
Zodra ik SOL koop klapt ie naar beneden, dus dat doe ik niemand aan.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Hopium *O*

Ik verwacht nog wel meer dan 100$, als je ziet wat andere alts doen.

• St@m

St@m

@ Your Service

majic schreef op donderdag 9 september 2021 @ 09:48:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPw4l2jcwQENyuXf4LpXusdkbD8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TpFprySfWPCrvZsX4rBpgi2g.png?f=fotoalbum_large
:*)

Ik kan gewoon painten tijdens een meeting..

Overigens wel een interessante potentiele moonshot hoor. Ik heb er ook een paar.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 09-09-2021 10:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:47:
[...]

Hopium *O*

Ik verwacht nog wel meer dan 100$, als je ziet wat andere alts doen.
Yep mijn tankje hopium geeft aan op naar de $200 <3

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:46:
[...]

Laat ons inderdaad hopen dat zulke mensen authentiek zijn. Maar ik besef ook wel dat het voor sommige mensen enkel en alleen commerce is.
Ik vind dat iemand die dergelijke artikelen schrijft, gebaseerd op wat één Twitteraar beweert zonder fatsoenlijke onderbouwing of analyse, alleen dat het 'wel heel toevallig is allemaal', per definitie niet te vertrouwen is. Ik ga er bij zoiets dan ook meteen vanuit dat zo iemand niet authentiek is.

• Beug
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:49:
[...]

Ik vind dat iemand die dergelijke artikelen schrijft, gebaseerd op wat één Twitteraar beweert zonder fatsoenlijke onderbouwing of analyse, alleen dat het 'wel heel toevallig is allemaal', per definitie niet te vertrouwen is. Ik ga er bij zoiets dan ook meteen vanuit dat zo iemand niet authentiek is.
Nee inderdaad, heb je een punt. En hoge bomen vangen veel wind, zoals het gezegd gaat in België.

Edit: Trust nobody, behalve Benjamin Cowen 😂

[ Voor 4% gewijzigd door Beug op 09-09-2021 10:55 ]

• Jackson6
  • Niet online
Daar gaat ADA :D

Onee toch (nog) niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Jackson6 op 09-09-2021 10:56 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:53:
[...]

Nee inderdaad, heb je een punt. En hoge bomen vangen veel wind, zoals het gezegd gaat in België.
Hoge bomen als in (de populariteit van) Bitcoin/crypto in het algemeen? Ik denk dat dat wel klopt inderdaad. Het trekt gelukszoekers aan, mensen die de techniek gewoon interessant vinden maar ook mensen die sensatie zoeken en daarnaast natuurlijk media die op sensatie en negativiteit teren want dat verkoopt gewoon lekker. :-(

• Beug
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:56:
[...]

Hoge bomen als in (de populariteit van) Bitcoin/crypto in het algemeen? Ik denk dat dat wel klopt inderdaad. Het trekt gelukszoekers aan, mensen die de techniek gewoon interessant vinden maar ook mensen die sensatie zoeken en daarnaast natuurlijk media die op sensatie en negativiteit teren want dat verkoopt gewoon lekker. :-(
Uhu, en ook gewoon mensen die een grote invloed hebben. Grote piefen zeg maar. Zoals Musk. Veel voorstanders, veel tegenstanders.

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:58:
[...]

Uhu, en ook gewoon mensen die een grote invloed hebben. Grote piefen zeg maar. Zoals Musk. Veel voorstanders, veel tegenstanders.
Saai is het allerminst ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
Alleen bij de gratie van Bitcoin. Als je geloofd in een 100k Bitcoin deze cycle of meer. Dan spreek je vanaf dit punt over meer dan een verdubbeling van je inleg. Polkadot geloof ik ook zeer zeker in een verdubbeling als de bull aanblijft. Maar waarom dan niet kiezen voor Bitcoin? Dat lijkt me de meest veilige weg.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Beug
Haha, klopt. Probeer het allemaal maar eens te filteren! What matters, what not.

Hmmmm, ik ben nog in dubio wat ik ga doen. Heb al wat opzij staan maar ga nog even overdenken.
Ik zit in de UD van FUD 😬

[ Voor 4% gewijzigd door Beug op 09-09-2021 11:03 ]

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
BTC-D daalt weer aardig laatste dag. Nu het niveau van toen de dump vanaf 64K was

[ Voor 39% gewijzigd door Valar Morghulis op 09-09-2021 11:04 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Valar Morghulis schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:04:
BTC-D daalt weer aardig laatste dag. Nu het niveau van toen de dump vanaf 64K was
Je bedoelt het niveau van toen de dump vanaf 64k klaar was en zijn dieptepunt bereikt had, op 18 mei, toch?

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:00:
[...]

Alleen bij de gratie van Bitcoin. Als je geloofd in een 100k Bitcoin deze cycle of meer. Dan spreek je vanaf dit punt over meer dan een verdubbeling van je inleg. Polkadot geloof ik ook zeer zeker in een verdubbeling als de bull aanblijft. Maar waarom dan niet kiezen voor Bitcoin? Dat lijkt me de meest veilige weg.
Ja, ik denk ook zeker wel dat je gelijk hebt. Maar heb best veel fouten gemaakt het afgelopen jaar en mag van geluk spreken dat ik nog in de plus sta. Door de tijd ben ik er achter gekomen dat het mij rust gaf om bij 1 project te blijven. Risicospreiding ed is op deze manier dan weer niet handig. Maar de 12 procent die ik er op krijg vind ik zeer prettig. Probeer mij nu aan mijn doel te houden en hoop dat ik er door de tijd heen met een leuk bedrag uit kan stappen, om vervolgens wat rente te trekken en dit dan in een bearmarket aan ETH en BTC te schenken. We will see!

Ik heb gewoon een erg goed gevoel bij Polkadot op de langere termijn.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 10:56

troje

was here!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vmZxEJ-leWp-Z3FjjGSJl7OJcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dfftycqZVh9ZwUaU8VYcTVda.png?f=fotoalbum_large

Wat data in deze subjectieve discussie.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Uncle_Charles
troje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:09:
[Afbeelding]

Kan je dit aub op 1 of andere manier spinnen dat Cardano (ook wat dit betreft) gewoon troep is?

irony > *

• Beug
troje schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:09:
[Afbeelding]

Interessant.

• Wowhead
Bitcoin-mining verbruikt 0,5% van de wereldwijde elektriciteit en 7 keer zoveel als heel Google, aldus een nieuw rapport

https://www.msn.com/nl-nl...r-AAOe1Tt?ocid=entnewsntp

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBl5akjo34OM5NTgxMPyXqieFLI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3MewjX3jwgyB2f6DLQwtlIis.jpg?f=user_large

Zero.

• Beug
Wowhead schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:14:
Bitcoin-mining verbruikt 0,5% van de wereldwijde elektriciteit en 7 keer zoveel als heel Google, aldus een nieuw rapport

Gaat alleen afnemen als ik het goed begrijp.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Wowhead schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:14:

Interessant...

• Wowhead
Dit soort berichten helpen niet mee, ik wil van die fking paypal etc af, geen 65 euro fees meer en gewoon instantly toegang tot mijn geld...

FCK banken en paypal.
/endrant.

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
zwembroek schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:00:
[...]

Zit zelf in Polka en voor mij heeft het meer financieel potentieel dan Bitcoin - de market cap van Polka kan gerust doorgroeien naar die van ADA (+/-3x mijn inleg) vs. een verdubbeling van Bitcoin. En daarnaast ook 12% staking + parachain nieuws dat voor een serieuze stijging kan zorgen (waarna allocatie naar BTC nog mogelijk is).

• Jackson6
  • Niet online
forzaracing schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:18:
[...]

Zit zelf in Polka en voor mij heeft het meer financieel potentieel dan Bitcoin - de market cap van Polka kan gerust doorgroeien naar die van ADA (+/-3x mijn inleg) vs. een verdubbeling van Bitcoin. En daarnaast ook 12% staking + parachain nieuws dat voor een serieuze stijging kan zorgen (waarna allocatie naar BTC nog mogelijk is).
Wanneer wordt die parachain aangekondigd dan?

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Jackson6 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:34:
[...]

Wanneer wordt die parachain aangekondigd dan?
De vraag van het moment!
Geen idee - hoe ik het begrepen heb is dat men 2 voorwaarden wou hebben voldaan:
1. Lancering parachains op Kusama - d:)b
2. Aantal audits afronden zodat men veilig kan lanceren op DOT

Huidige parachains op Kusama lopen tot 06/10 dus mijn gok is dat het niet voor dan zal gebeuren op DOT maar dat het ook niet veel later zal zijn. Mijn brede vork is dus tussen 06/10 & mid-Nov.

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:09:
[...]

Je bedoelt het niveau van toen de dump vanaf 64k klaar was en zijn dieptepunt bereikt had, op 18 mei, toch?
Correct! Was wat onduidelijke post van mijn kant.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
forzaracing schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:18:
[...]

Ik snap dat er op papier snellere winsten te boeken zijn met bijvoorbeeld Polkadot. Maar laat je hier niet door verblinden. Polkadot heeft in een bull zeker de potentie om zulke gains binnen te harken. Maar vergeet nooit dat als Bitcoin zegt dat het feestje over is het ook echt over is. Dan pik je Polkadot voor een paar dollar weer op. Als iedereen alleen maar in altcoins blijft investeren flikkerd de boel vanzelf in elkaar. We zitten nu wat mij betreft echt op een kantel punt. Gaan we door of zetten we koers richting crypto winter. En je wilt je DOT echt niet door de bear heen hodlen.

Maar daar komen de mensen vanzelf achter als ze door hun eerste crypto winter heen gaan. Tot dan is zijn het regenbogen en unicorns all over. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 09-09-2021 11:52 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell
  • Laatst online: 01:21

Darrell

Fiat moonboy

Is een Phineas bullish of bearish? (BTC)

Of in ieder geval naar rechts?

En wat vinden jullie eigenlijk van.... oh wacht.

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:42:

Ligt aan de richting waar hij heen kijkt naar het schijnt. Gisteren was dat sideways. Ik kan nog wel even kijken of ik hem met photoshop naar boven kan laten kijken, zou super bullish zijn.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik doe alvast mijn riem om met 22% DOT en 20% KSM in pf :).

Jammer genoeg laatste tijd wat minder met crypto bezig geweest en daarom wel wat interessante auctions gemist zie ik.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Darrell
  • Laatst online: 01:21

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:44:
[...]

Ligt aan de richting waar hij heen kijkt naar het schijnt. Gisteren was dat sideways. Ik kan nog wel even kijken of ik hem met photoshop naar boven kan laten kijken, zou super bullish zijn.
Graag, dankje.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wowhead schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:46:
man man man, ik had wat verkocht naar het buitenland. Gaat via Paypal, hoe kut is dat bedrijf! nemen ten eerste even 65 euro fee van het bedrag (1200 USD)

Doen super moeilijk, houden het geld vast tot de verkopende partij het geld ontvangen heeft, ik moet de tracking code etc aanleveren en daarna waarschijnlijk nog 1/2 dagen wachten na ontvangst voor mijn geld.

GVD wat haat ik paypal, die account gaat gelijk dicht hierna, nooit meer.

Crypto moet gewoon sneller geadopteerd worden.
Ja kan ook gewoon als friend geld overmaken met PayPal dan kost het je niks.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-11 13:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dus de shitcoin van de dag is PayPall?

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:00:
[...]

Ja kan ook gewoon als friend geld overmaken met PayPal dan kost het je niks.
Ik denk dat je dan als klanr geen klacht meer kan indienen nadien als er iets niet klopt met het pakketje?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:01:
[...]

Ik denk dat je dan als klanr geen klacht meer kan indienen nadien als er iets niet klopt met het pakketje?
Klopt maar dat kan je met crypto ook niet.

Ik vind 65 euro op 1200 met alle zekerheden die je erbij krijgt wel meevallen.

En je kan ook gewoon een CC er aanhangen dan heb je daar je garantie.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Zo heerlijk dat de Kraken web site als je je funding opvraagt, eerst een paar seconde verkeerde waardes laat zien. /s

• Chaes
  • Laatst online: 21:23

Chaes

#HODL

Darrell schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:42:

Van H.. H.. HE.. het weer? Ja lekker zonnig wel!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:18:
Dit soort berichten helpen niet mee, ik wil van die fking paypal etc af, geen 65 euro fees meer en gewoon instantly toegang tot mijn geld...

FCK banken en paypal.
/endrant.
Toch mooi die tegenstrijdigheid. Ik ben super tevreden met Paypal, al sinds de oprichting. Betaal er veel rekeningen mee, doe aankopen en maak geregeld geld over naar het buitenland en zolang dat onder de 2500 euro blijft is dat in 1 minuut gepiept.

• St@m

St@m

@ Your Service

Haha, hele ochtend langzaam aan het opkruipen.. and it's gone. Weer opnieuw.

• Servor
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:20:
Haha, hele ochtend langzaam aan het opkruipen.. and it's gone. Weer opnieuw.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/trKia8r_9s0_SYzjqmcquiQh3JM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7apDShLR5rrOiAe6eHLFW24Q.jpg?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:52:
Goeiemorgen op deze groene crypto dag luitjes. Naar de maan met die muntjes.

Geniet van de mooie gains 8)

Ik heb lekker weekend en ga vandaag de sambal van @Ngangatar maken.

Mocht de toekomst rooskleurig zijn voor crypto is deze ooit wel te downloaden als fysieke NFT via de blockchain van VET. Kun je hem printen met een Binance biomassa 3d printer voor de prachtige prijs van 0.0003 ADA (€3,95)

Er zitten dan geen Ghostpeppers in maar Fantompeppers. En het vacuüm getrokken dekseltje kun je simpel losdraaien met een eenvoudige life-HEX.

En zo, kunnen jullie in de toekomst lekker genieten van een schepje sambal (met diamanten ingelegd 24 karaats gouden lepepltje) op je broodje kaviaar, wanneer je in je zelfsturende elektrische lambo als dagvulling een beetje doelloos door het land tourt.

Fijne dag allen! En probeer niet te zuur te doen naar elkanders dikke tech muntjes, want het leven is veel te kort voor al die negatieve shit ;)
Des te fijner je de pinda's maalt, des te minder zuinig met water toevoegen @Verwijderd , en nogmaals, vergeet het zout niet zoals ik wel ben vergeten in mijn recept destijds.

Succes met het maken en mocht je geen handschoenen dragen, succes met jeuk aan ogen, neus, waar dan ook _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 09-09-2021 12:25 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
BULLISH.AS.FUCK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sotpyH0EoTR_QgzbQy-ej8hcnG4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aoUqvSyrBBNJtMajs3J2od2H.png?f=fotoalbum_large

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Het is tenslotte Dalende Donderdag vandaag :+

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:22
RickvN schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:45:
Ik doe alvast mijn riem om met 22% DOT en 20% KSM in pf :).

Jammer genoeg laatste tijd wat minder met crypto bezig geweest en daarom wel wat interessante auctions gemist zie ik.
In alle eerlijkheid vind ik de waarde van KSM behoorlijk achterblijven als je ziet sinds wanneer die auctions live zijn gegaan. Het had vrijwel geen effect. Waarom verwachten mensen een enorme koersstijging van DOT als de auctions daar live gaan?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11 14:24
Zijn er nog Koop & Verkoop die geen verificatie vragen bijvoorbeeld van een id?

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Even wachten tot ECB persconferentie om 14.30 uur vanmiddag, kan ook voor aandelen een leuk long-short momentje zijn voor op de korte termijn...

Misschien is er ook geen significant effect op crypto, maar je weet nooit :+

https://www.ecb.europa.eu...ebcast/html/index.en.html

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:45:
[...]

In alle eerlijkheid vind ik de waarde van KSM behoorlijk achterblijven als je ziet sinds wanneer die auctions live zijn gegaan. Het had vrijwel geen effect. Waarom verwachten mensen een enorme koersstijging van DOT als de auctions daar live gaan?
Dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gB8k5_LQ-2VhP91DgCCwTcDLJTk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WTjo2fDAs9NerCvCXUXFihiK.jpg?f=user_large

En dit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ovCSmIlCVGSABMcc2WOodod-hKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iotl3j3Szo3dX4H4dvPgmK5K.png?f=user_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/teaser_desktop_2x/public/2021-09/DRny0ZVW4AA0s9w.jpg?itok=vFEWzY9-

;)

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Ray_ schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:45:
[...]

Totdat mensen ontdekken wat zo'n crowdloan opleverd 🙂 kijk maar naar een moonriver en karura.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

paul-s83 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:23:
[...]

Ik gooi hem er nog maar een keertje in.

Enige tijd geleden viel deze "prospectus" van HEX bij mij op de deurmat. Ja je leest het goed, THUIS op MIJN deurmat. Kan jij wellicht even wat aan de boom schudden en navragen in de organisatie hoe mijn adres op jullie mailing list is belandt?

Ik weet namelijk 100% zeker dat jouw vrienden de gelekte Ledger database hebben gebruikt om briefpost te sturen en daarmee tere zieltjes te winnen.

Als dat geen grote Red Flag is dat weet ik het ook niet meer....

[Afbeelding]
Wat een ongelofelijk baggerproject is dat dan ook zeg. 40% interest.
Doet me een beetje denken aan BitConnect...

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/BTbo1iT1yEfOE/200.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:59:
[...]

Wat een ongelofelijk baggerproject is dat dan ook zeg. 40% interest.
Doet me een beetje denken aan BitConnect...

[Afbeelding]
Sssh, don't bring it up again.
Pagina: 1 ... 237 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!