Even mijn maandelijkste "hou dit in de gaten" token : Moonpot/POTS (Van de Beefy.finance devs):
Effectief een complexere, creatieve vorm van Beefy Finance contract code (Draait intern ook op Bifi). Wat weer yield-optimized versie is van Pancakeswap/Uniswap codebase. Als je dus daar verstand van hebt / interesse in hebt, dan is een "Jackpot" versie waar je win/win hebt (altijd hoge APY + kans op winst van jackpot, al interesseert dat mij echt 0,0) een interessant, nieuw concept.
Aangezien de $POTS jackpot maandelijks is was er een exodus na de trekking een week geleden). Alle winsten van de ICO paperhands zijn genomen. Nu met regelmatig nieuwe vaults voor (wekelijkse) jackpots (Effectief gewoon single token yieldfarming/staking net als op Beefy zelf) komt er een hoop aandacht voor het project, snelle groei en sustainable groei.
Wat drijft de prijs nu opeens op?:
- Prijs was erg stabiel vergeleken met de rest van de markt afgelopen dagen.
- BIFI pot gelaunched gisteren. Hoop extra TVL / aandacht (hebben nu : POTS, Banana en CAKE vaults, BNB incoming I believe)
- MVPIII award nominatie / winst erg aannemelijk (Binance stokpaardjes nominatie + benefits) voor November
- NFT's als bonus voor de jackpots behalve de usual hoge APY via sponsorship / autocompounding staking
- Listing op Binance eind van het jaar niet onwaarschijnlijk (BIFI duurde 6 maanden).
- POTS gaat governance token worden. Als POTS-holder kan je dus voten / voorstellen maken (Ala Beefy/Cake). DEFI op z'n best.
Erg voorzichtige token predictie op basis van de inkomende TVL alleen : $30 over 2-3 maanden. Dit even los van de fomo/hype die het project wel/niet kan hebben.
Edit na vraag : Te koop op Pancakeswap, Apeswap, 1inch dexen (BSC). Makkelijk van BNB/BUSD --> $POTS.
Edit 2 : Voor we 'die APY zijn onmogelijk = shitcoin' reacties krijgen (ja, dat dacht ik ook). "Sidechain" achtige grouped-autcompounding via smart contracts zorgt er voor dat je elk uur rente-op-rente kunt doen. Een klein beetje APR wordt dan snel heel veel APY. Verder is een groot deel van de APY sponsoring : Pancakeswap geeft een enorme berg CAKE aan Moonpot om 'kado' te doen in ruil voor exposure van hun token aan de Moonpot/Bifi community. Gratis ja, gebakken lucht nee (iemand heeft voor die tokens betaald en acht het t' waard qua marketing value). Omgekeerd doet POTS dat ook met een deel van hun tokens na launch welke aan andere partners 'geruild' werden. Daarnaast genereren de fees op POTS méér pots buybacks én de jackpot. Complex en innovatief, maar niet raar (Binance geeft ook hoge APY op sommige tokens, echter heb je het over een CEX die een flink deel van de winsten afschraapt. Haal je die weg, hou je DEFI projecten zoals dit over).
Edit 3: Moonpot is ondertussen netjes ge-audit door CERTIK.
Disclaimer : POTS, BIFI zijn onderdeel van mijn persoonlijke long-term holdings. DYOR. Ik echter spreek dagelijks met de devs van het project, heb zelfs beta-testing van UI/UX mogen doen en heb een goed idee van markt sentiment, groei en adoptie. Dit is een interessant project met toekomst.
[
Voor 44% gewijzigd door
majic op 09-09-2021 10:06
]