Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.469 views

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Wowhead schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:31:
HEX drukt toch gewoon oneindig nieuwe coins bij voor hun staking systeem?
yup,

zonder enig plan waarom die munten dan instantly zoveel waard zouden moeten zijn

dat is het hele probleem van 1: de marketcap
2: de bubble:
3: de main-node die wel gewoon shady draait:

https://hackernoon.com/is...cryptocurrencies-r9m53azs

• malarkan
Junia schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:31:
Voor alle HEX fans, kijk eens heel goed naar @Verwijderd zijn avatar ;)

Voor degene die hem niet kennen; Carlos Matos, een held uit het BitConnect tijdperk. Lees je maar eens in hoe BitConnect werkte.
Hey hey heeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:47

Darrell

Fiat moonboy

Wat vinden jullie eigenlijk van Hex?

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01
** En nu is het genoeg geweest **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 08-09-2021 19:25 ]

Verwijderd

malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:30:
[...]

Heel plat wel, maar met dien verstande dat ETH, BTC en alle andere coins die daaraan vast zitten wel een case hebben waarom zij evt transactions zouden willen door hun systeem. HEX is een losstaand systeem, die geen outside info toelaat, geen transacties verbetering doet. alleen maar hun eigen systeem laat draaien.

Deze berekening is letterlijk dat je dus elke keer van 1, 1.36 muntjes maakt. zonder dat er ergens ook maar iets van influx komt. Dat is het hele idee van een Ponzi.

Bij BTC, als er een transactie is is er beweging. bij ETH, ADA zelfs XRP is dat het geval.

niet bij HEX
1 BTC = 1 BTC

1 DOGE = 1 DOGE

1 HEX = 1.36 HEX

Jaapio confused, no logics.

HEX bad.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:28:
[...]

Ik voel me met die HEX net een El Salvadoriaan die met tegenzin Bitcoin door zijn strot gedrukt krijgt.

Ik wil gewoon helemaal geen HEX, ook al kan ik er potentieel rijk mee worden... Ik hoef er gewoon helemaal niets van. Zelfs niet als ik er 1000 euries bij krijg. Ok, misschien dan wel trouwens...

Laat me gewoon met rust met al die potentiele coins. Opbokken met die meuk.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• malarkan
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:36:
[...]

1 BTC = 1 BTC

1 DOGE = 1 DOGE

1 HEX = 1.36 HEX

Jaapio confused, no logics.

HEX bad.
joh lees dit maar eens :')
echt hoe verder ik in dit rabbit hole zak hoe erger het wordt
https://cryptoinsider.med...ts-bitcoin-hex-is-a-scam/

en:

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:24:
[...]

Zonder nieuwe investeers in bitcoin zou de prijs naar 0 gaan, want de miners moeten hun bitcoin verkopen om de electriciteitsfactuur en dure mining apparatuur te betalen. (Om nog maar te zwijgen over de milieuvervuiling)
Nee, dat is niet correct. Er is een finite aantal bitcoin. Bitcoin heeft _gebruikers_ nodig om enige waarde te blijven houden. Door verlies van bitcoins + en investeringen om de validatieapparatuur te blijven draaien (ook als mining zou stoppen, en dat doet het ooit) wordt er intrinsiek waarde toegevoegd aan de 'pool' van bestaande bitcoins zonder dat er iemand één aankoop doet.

Als ik jou een bitcoin wil KADO DOEN (geen geld bij van pas gekomen, ik bezit hem al) dan moet ik de gas fee betalen. Dat is een kleine belasting voor het rekenwerk om de transactie mogelijk te maken. De miner kan met die gas fee zijn apparatuur en stroom betalen.

Als je wil bergumenteren dat bitcoin veel minder waard zal worden als er per direct 0 externe kopers bijkomen ("leden") dan heb je daar absoluut gelijk in. Het verschil is echter dat over een langere tijdsduur er wél sprake is van een deflatie, niet inflatie. Door de factoren beschreven. Etjhereum doet daar een schepje bovenop en 'burned' alle gas fees direct. Je krijgt bij veel transacties dus dat er meer eth geburned wordt dan dat er er gemined kan worden wat dus de prijs omhoog duwt.

Hex heeft dat allemaal niet. Het is gewoon letterlijk gebakken lucht, een ponzi waar een paar personen stinkend rijk worden door gratis HEX bij te drukken wat bekostigd wordt door FIAT van nieuwe slachtoffers. Dát is de pure definitie van een ponzi scheme: Je hebt nieuwe aanwas nodig om de winsten van de voorgangs te betalen.

De normale vraag & aanbod economie werkt een beetje hetzelfde oppervlakkig gezien, ja. Echter daar is schaarste wat de prijs omhoog doet gaan. Waardoor men méér fiat wil betalen dan 'vroeger' voor hetzelfde product.

Bij Hex is het niet schaarste wat aan de basis staat van het concept, maar nieuwe fiat die naar binnen MOET vloeien om het hele systeem in stand te houden. Dat is een ponzi, klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door majic op 08-09-2021 13:45 ]

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
MacDonalds gebruikt OpenNode (1% transactie fee)
Pizzahut en Starbucks gebruiken IBEXmercado (3% transactie fee)

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
lol ik hoorde net twee LIDL medewerkers praten over ADA dat het nu op 2 euro staat.
Iedereen aan de Crypto!

• malarkan
majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:43:
[...]

Nee, dat is niet correct. Er is een finite aantal bitcoin. Bitcoin heeft _gebruikers_ nodig om enige waarde te blijven houden. Door verlies van bitcoins + en investeringen om de validatieapparatuur te blijven draaien (ook als mining zou stoppen, en dat doet het ooit) wordt er intrinsiek waarde toegevoegd aan de 'pool' van bestaande bitcoins zonder dat er iemand één aankoop doet.

Als ik jou een bitcoin wil KADO DOEN (geen geld bij van pas gekomen, ik bezit hem al) dan moet ik de gas fee betalen. Dat is een kleine belasting voor het rekenwerk om de transactie mogelijk te maken. De miner kan met die gas fee zijn apparatuur en stroom betalen.

Als je wil bergumenteren dat bitcoin veel minder waard zal worden als er per direct 0 externe kopers bijkomen ("leden") dan heb je daar absoluut gelijk in. Het verschil is echter dat over een langere tijdsduur er wél sprake is van een deflatie, niet inflatie. Door de factoren beschreven. Etjhereum doet daar een schepje bovenop en 'burned' alle gas fees direct. Je krijgt bij veel transacties dus dat er meer eth geburned wordt dan dat er er gemined kan worden wat dus de prijs omhoog duwt.

Hex heeft dat allemaal niet. Het is gewoon letterlijk gebakken lucht, een ponzi waar een paar personen stinkend rijk worden door gratis HEX bij te drukken wat bekostigd wordt door FIAT van nieuwe slachtoffers. Dát is de pure definitie van een ponzi scheme: Je hebt nieuwe aanwas nodig om de winsten van de voorgangs te betalen.

De normale vraag & aanbod economie werkt een beetje hetzelfde oppervlakkig gezien, ja. Echter daar is schaarste wat de prijs omhoog doet gaan. Waardoor men méér fiat wil betalen dan 'vroeger' voor hetzelfde product.

Bij Hex is het niet schaarste wat aan de basis staat van het concept, maar nieuwe fiat die naar binnen MOET vloeien om het hele systeem in stand te houden. Dat is een ponzi, klaar.
En zelfs dan is de nieuwe fiat niet eens in de buurt van de bedragen die iedereen nu op zijn overzicht ziet. de nieuwe influx is dus maar heel erg klein in vergelijking met de bijgedrukte munten dagelijks.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-11 19:54

knakworst

Get more sats!

Wowhead schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:44:
lol ik hoorde net twee LIDL medewerkers praten over ADA dat het nu op 2 euro staat.
Iedereen aan de Crypto!
Dat is dus HET moment om te verkopen.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Iedereen aan de Crypto!
Een was alvast geen medewerker, ik moest gewoon even boodschappen doen.

irony > *

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23

Chaes

#HODL

Jongons komop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xB0_hDiRafNoYq0IkemJ_4o_0dg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pfTlgFj5QgloZrn28iGF3JBa.png?f=user_large

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iedereen aan de Crypto!
Zo hoorde ik vorig jaar rond deze tijd AH vakkenvullers over Bitcoin en eth. Als supermarkt personeel over crypto gaan praten is het oppassen geblazen.

Verwijderd

Iedereen aan de Crypto!
Weet je zeker dat dit niet ging over een klant met de naam Ada, die 2 euro korting wilde?

Bijna alle vrouwen die bij de Lidl shoppen heten namelijk Ada.

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 06:23
Dat heet nou adoptie heren...

Het is ook nooit goed he..... :+

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:48:
[...]
Niet Gerda of Rita met kort pittig kapsel?

• Uncle_Charles
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:48:
[...]

All part of my great marketing machine

irony > *

• YES
  • Laatst online: 21:51

YES

Moderator General Chat
Ik heb wel bewondering voor degenen die hier met mooie inhoudelijke argumenten komen. Niet alleen om de ene munt af te serveren en te ontmaskeren als een Ponzi-scheme, maar ook dat ze daarmee meteen te andere coin inhoudelijk behandelen om de vergelijking goed te kunnen maken. Echt heel goede, sterke, inhoudelijke argumenten komen daar aan te pas die helder en uitgebreid worden toegelicht.

Complimenten daarvoor @Lazyke!

@malarkan en @majic neem hier een voorbeeld aan, met jullie inhoudsloze oneliners en het negeren van allerlei goede argumenten om vervolgens gewoon weer Bitcoin te shillen. Kan echt niet :(

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 08-09-2021 13:50 ]

• malarkan
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:49:
Ik heb wel bewondering voor degenen die hier met mooie inhoudelijke argumenten komen. Niet alleen om de ene munt af te serveren en te ontmaskeren als een Ponzi-scheme, maar ook dat ze daarmee meteen te andere coin inhoudelijk behandelen om de vergelijking goed te kunnen maken. Echt heel goede, sterke, inhoudelijke argumenten komen daar aan te pas die helder en uitgebreid worden toegelicht.

Complimenten daarvoor @Lazyke!

@malarkan en @majic neem hier een voorbeeld aan, met jullie inhoudsloze oneliners en het negeren van allerlei goede argumenten om vervolgens gewoon weer Bitcoin te shillen. Kan echt niet :(
moon soon?

• YES

YES

Moderator General Chat
Daar heb je m al:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXZFgBq3w1OA5TZAkHu0VyRCd3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large

• malarkan
hmm jammer, geen BTC logo er in :D Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0xP2QbS02o1ETIudkmaLRr6n8I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eASJ2lSlrdTf4aTl0rOwPjdP.png?f=user_large

• Joosie200
  • Niet online
Die shoppen zeker ook bij de aceeetion. Zo sprak mijn oma het trouwens uit.

• Wowhead
Uncle_Charles schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:46:
[...]

Een was alvast geen medewerker, ik moest gewoon even boodschappen doen.
Haha wel mooi LIDL shirtje dan :P en mag jij wel achter de kassa zitten daar? :P

• malarkan
Wowhead schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:52:
[...]

Haha wel mooi LIDL shirtje dan :P en mag jij wel achter de kassa zitten daar? :P
Kon je op gegeven moment ook geen "Laidel" sokken kopen?

• Joosie200
  • Niet online
Wowhead schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:52:
[...]

Uncle Charles heeft de Laidl overgekocht. Heb je de memo gemist?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:43
ik weet niet, ik zit hier in frankrijk en heb al 7 dagen geen maan gezien (serieus). En het is kraak helder........dit is niet best

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:52:
[...]

hmm jammer, geen BTC logo er in :D [Afbeelding]
Tja, HEX gaat moon, BTC waarschijnlijk niet, is ponzo

• Uncle_Charles
Joosie200 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:53:
[...]

Uncle Charles heeft de Laidl overgekocht. Heb je de memo gemist?
memo is delayed, hoe kan het ook anders

irony > *

Verwijderd

Had laatst ook nog wat ADA bij de Laidel gekocht.

Ik let ook op kleur.

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:53:
[...]

Tja, HEX gaat moon, BTC waarschijnlijk niet, is ponzo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fgJcrZ-HqKBGNKvEcti3cdTID3E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AzjEOYGvb48CgVP8Z3reBv0v.jpg?f=user_large

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

HexBabe.

Afbeeldingslocatie: https://image.tmdb.org/t/p/w342/mdGMWqp6tqdUL3mzuQqj6LoCnSv.jpg

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Joosie200
  • Niet online

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Even teruggelezen en deze wet geldt nog steeds: Een goede dip brengt de azijnzeikerds weer naar de oppervlakte.

Fijne dag verder, ik ga lekker het zonnetje in.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Is dit serieus van gisteren of een 'grappige' edit.

https://twitter.com/bitroio/status/1435465328708886529?s=20

PC Specs

• Joosie200
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:03:
Even teruggelezen en deze wet geldt nog steeds: Een goede dip brengt de azijnzeikerds weer naar de oppervlakte.

Fijne dag verder, ik ga lekker het zonnetje in.
Als whale het zonnetje in? Hup het water in jij! Bak ik wel verder in de zon.

En oh deze mogen wel door als hex babes :9
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/charmed/images/f/f2/Galerij-seizoen-5.jpg/revision/latest?cb=20191021195744&path-prefix=nl

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02:15

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:54:

Ik let ook op kleur.
Ook rood? :X

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:04:
[...]

[Afbeelding]
Ik ga in bad met Alyssa Milano (wie kent z'n klassiekers)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:04:
[...]

[Afbeelding]
Ik wel.

niet aan jou gericht, maar meer algemeen:
Je kunt zeiken wat je wilt maar zolang je er geen invloed op hebt, heb je geen enkele rechtvaardigbare reden. Als je dan zo ontevreden bent met je aankoop, verkoop alles en kom alsjeblieft niet meer terug. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:06:
[...]

Nodig ik Paith Matthew's wel uit. Of Alyson Hannigan van Buffy.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 21:59
[...]

Chillen chillen in een bubbelbad *O*

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:09:
[...]

Nodig ik Paith Matthew's wel uit. Of Alyson Hannigan van Buffy.
Nou ik doelde eigenlijk op een liedje, maar ken blijkbaar mijn eigen klassiekers niet meer.. Dacht dat het Osdorp Posse was.
Maar ik heb geen idee wie Paith Matthew's is, google ook niet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 21:59
St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:13:
[...]

Nou ik doelde eigenlijk op een liedje, maar ken blijkbaar mijn eigen klassiekers niet meer.. Dacht dat het Osdorp Posse was.
Half. Def P (van OP) en de Beatbusters :)

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

AlterMann schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:13:
[...]

Half. Def P (van OP) en de Beatbusters :)
HELDT!! Haha.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FN4gh4mE7KCr_tTLDDGySRSrKoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n8JSGou38qihea8ynoxIiYsQ.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa

• Qunix

Echt wel tof!

• Qunix
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E-uCse3WQAMeOVA?format=jpg&name=large

En de MacDonalds

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-11 16:08
Ik hou m'n sats wel liever in mijn wallet maar is wel mooi om te zien uiteraard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:54:

Ik let ook op kleur.
Fuck. Wéér te vroeg gekocht, krijg net de folder binnen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JA9rYsrieaPZEW7YStXddcbxnrM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wjK2RPsXFs9m2MvPTCm6jUKl.jpg?f=fotoalbum_large

Het zit me ook nooit eens mee. 8)7

• zwembroek
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:37:
[...]

[Afbeelding]

_O-

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:01
Hey jongens, kwam net op het schoolplein iemand tegen die me iets geweldigs vertelde.

Een nieuwe coin: HACKS, zit geniaal in elkaar. Kijk je kan die HACKS dus kopen en staken, maar nooit meer verkopen. Daarom kan het alleen maar meer waard worden!!!
100% gegarandeerd financieel advies van een schoolknaap, koop nu voor het te laat is!

• Servor
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Hoeveel duimpjes kun je eigenlijk geven per post? _/-\o_ :'( 8)7 O+

• Servor
  • Niet online
Toch snap ik het niet, dat nieuws over El Salvador en al die praktijk toepassingen van bitcoin op landelijk nivo, zou toch bullish AF moeten zijn?

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

veertje schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:39:
Hey jongens, kwam net op het schoolplein iemand tegen die me iets geweldigs vertelde.

Een nieuwe coin: HACKS, zit geniaal in elkaar. Kijk je kan die HACKS dus kopen en staken, maar nooit meer verkopen. Daarom kan het alleen maar meer waard worden!!!
100% gegarandeerd financieel advies van een schoolknaap, koop nu voor het te laat is!
Ik denk dat je het verkeerd verstaan hebt, volgens mij gaat het om HEX. Maar dat weet ik niet zeker. Wellicht dat een aantal personen hier je er iets over kunnen vertellen.

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:13:
[...]

Paige, autocorrect maakt er Paith van. De ginger uit Charmed.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-11 02:52
Servor schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:41:
Toch snap ik het niet, dat nieuws over El Salvador en al die praktijk toepassingen van bitcoin op landelijk nivo, zou toch bullish AF moeten zijn?
Een land waarvan tig procent geen spaarrekening heeft, hun eigen valuta de nek om heeft gedraaid en dan nu met btc gaan starten is mijn ogen geen reclame. Als ze in het midden-oosten het gaan accepteren dan is dat alleen maar positief in mijn ogen. Ik heb gistermorgen alles tot de laatste cent verkocht en daar heb ik geen moment spijt van :*)

• YES

YES

Moderator General Chat
@anti elppa is bullish AF.

Het is wel bullish denk ik, maar er is een clubje mensen geweest die het aangegrepen heeft om een 30 dollar actie op touw te zetten, in anticipatie daarop hebben veel mensen longs geopend en die arme drommels (ik ook) zijn allemaal helemaal de moeder gebatst door de bears die waarschijnlijk ook nog wat shorts erbij geopend hebben.

Dat was even een knauw maar nu gaan we weer naar boven kijken.

• BootjeVaren
Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:34:
Zucht...
You can lead a horse to water...

Blockchain CD is de use case.
Beste community. Beste logo, beste memes.
Pre-viral.

Veel geluk nog met boomercoin
Wanneer starten jullie met hex'nkaas?

• YES

YES

Moderator General Chat
BootjeVaren schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:46:
[...]

Doar Hexosnel eem geen tied veur

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

En wie is de baas?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• zwembroek
BootjeVaren schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:46:
[...]

Hex'n kaas, de munt met een tikkeltje magie. Klinkt goed!

• BootjeVaren
zwembroek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:51:
[...]

Hex'n kaas, de munt met een tikkeltje magie. Klinkt goed!
Contractje en website maken? De ponzi der ponzi's

• zwembroek
BootjeVaren schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:53:
[...]

Contractje en website maken? De ponzi der ponzi's
Ik vind helemaal mooi!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haar vader natuurlijk. Arnold Schwarzenegger.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ken. schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:55:
[...]

Haar vader natuurlijk. Arnold Schwarzenegger.
Daar is ze ooit bekend mee geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Of29VbJk77nNPTWXjucvpqGTGXI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TeWGUJWxQjvHYhDQBJCmOrXX.png?f=user_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dat is die gast van Satoshi Radio toch?
Leuke podcast altijd.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:56:
[...]

Daar is ze ooit bekend mee geworden.

[Afbeelding]
I know, maar ze speelde in dat jaar ook nog in Commando.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsZL_a9jib6yClhiLhKO20XMRVo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hSiN9qHO8MvyyLpEMQcq5Ulj.png?f=fotoalbum_large

• Qunix
Darrell schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:57:
[...]

Dat is die gast van Satoshi Radio toch?
Leuke podcast altijd.
Jup. Bart is nu in El Salvador.
Aaron van De Bitcoin Show is nu ook daar.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Heeft iemand nog iets gehoord over of NEXO op omvallen staat? Anders ga ik daar wat BTC onderbrengen voor rente :)

• Qunix
MF Doom schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:02:
Heeft iemand nog iets gehoord over of NEXO op omvallen staat? Anders ga ik daar wat BTC onderbrengen voor rente :)
Zie laatste podcast van Cryptocast (deel B ).

• BootjeVaren

• malarkan
Qunix schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:03:
[...]

Zie laatste podcast van Cryptocast (deel B ).
Ik vond die echt wel eenzijdig belicht eigenlijk. er was weinig hoor en wederhoor, het leek alsof ze alleen maar 1 ding echt wilden belichten.

maar goed het blijft uiteraard altijd een ding om teveel btc op een stakingplatform of exchange te hebben staan.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Is deze folder van de ADA supermarkt? http://www.adasupermarkt.nl/

Kan het niet vinden bij het assortiment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ApRC6gqOrENWBDxMVFRFq9AP-UY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZPHMTy9rPJfaVjzUdb5LSXXY.png?f=fotoalbum_large

Motor-forum.nl

• dehardstyler
  • Laatst online: 25-11 19:50
Bananeman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:10:
[...]

Is deze folder van de ADA supermarkt? http://www.adasupermarkt.nl/

Kan het niet vinden bij het assortiment:

[Afbeelding]
Vertel me alsjeblieft dat je een geintje maakt.

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Nog 5 KSM mogelijk op Calamari Network!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
dehardstyler schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:11:
[...]

Vertel me alsjeblieft dat je een geintje maakt.
_O-

Vertel me alsjeblieft dat je een geintje maakt dat je vraagt of ik een geintje maak :+

Motor-forum.nl

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05:43
[...]

[Afbeelding]

Hahaha _O- _O- _O-

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• dehardstyler
Bananeman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:13:
[...]

_O-

Vertel me alsjeblieft dat je een geintje maakt dat je vraagt of ik een geintje maak :+
Kut. :> _O-

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZrMxCEQa4yv3NwAzVxSgtagTBw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gk5h5dC0XvqvqDjluWiVodSz.png?f=user_large

Kwam deze net tegen op de Beefy discord, als zelfs de lui uit Degenerates channel daar die echt in Cockroachcoin investeren voor de lols het afbranden dan weet je dat het troep is

[ Voor 3% gewijzigd door majic op 08-09-2021 15:18 ]

• Daan-93
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2023
forzaracing schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:11:
Nog 5 KSM mogelijk op Calamari Network!
Hoe werkt dat eigenlijk met het toewijzen van een 'winnaar' van die parachains? Ik heb nu wat KSM in Kilt gestopt, maar zie dat zij 'maar' 220.000 KSM accepteren, Calamari accepteert daarentegen 300.000. Wat als Calamari meer dan 220.000 KSM heeft gekregen als de resterende 37 dagen van de crowdloan verstreken zijn?

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
Buy the rumour, sell the news

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-11 18:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNDZp92EW7vyI9fjJjCW_nkieBI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AXQjPfrpf7eEH8teNJoI9YiE.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-11 09:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5espfbuxokUDstPu6VD8yhbRHCY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XlYdmeLkwsSHEtaX6PQjIHuS.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Daan-93 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:19:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk met het toewijzen van een 'winnaar' van die parachains? Ik heb nu wat KSM in Kilt gestopt, maar zie dat zij 'maar' 220.000 KSM accepteren, Calamari accepteert daarentegen 300.000. Wat als Calamari meer dan 220.000 KSM heeft gekregen als de resterende 37 dagen van de crowdloan verstreken zijn?
ze kunnen beide winnen, ik weet niet wanneer een ParaChain ''wint'' ik zit ook in KILT d:)b

nothing stops this train

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SlasZ schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:20:
[...]

Buy the rumour, sell the news
Nah, gewoon wat slimme mensen die hard profiteren van het feit dat iedereen gokte op een koersstijging.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

De dipjes gaan weer opgekocht worden zo te zien. Moon soon.

Alhoewel Benjamin verwacht dat we nog een aantal weken de bullmarketsupportband blijven testen.

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Daan-93 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:19:
[...]

KILT heeft eerste veiling gewonnen - tweede veiling is nu bezig (tot 15/09) en Calamari staat ruim vanboven.
Ze geven rewards per 100K KSM tokens per ronde met maximum van 300K KSM tokens - concreet zitten we nu in ronde 2 en zullen eerste 200K KSM tokens de rewards krijgen van 10.000 KMA per KSM.

Er nu nog iets insteken is bijna zeker verloren geld want je gaat hiervoor geen rewards meer krijgen behalve als ze ronde 2 niet zouden winnen en ze naar ronde 3 gaan (want dan krijgen eerste 300K KSM tokens een reward).

• anti elppa
Darrell schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:30:
De dipjes gaan weer opgekocht worden zo te zien. Moon soon.

Alhoewel Benjamin verwacht dat we nog een aantal weken de bullmarketsupportband blijven testen.
Na zo haal ik dat niet uit zijn video's. Wel heeft hij het altijd over terug testen van de 20/21 ma of ema. Dat riep hij 2 dagen terug nog. Ik support die gedachte ook altijd. Meeste weten dat ik dat herfst 2020 ook vaak riep.
Wat hij wel zegt dat als we nog wat dieper gaan we zeker nog 3 maanden moeten consolideren om weer up te gaan.

• JoKo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

Vraagje over Bitvavo.
Ik heb t gevoel dat de bied en laat op de eerste laag bij b.v ftm gemanipuleerd wordt.
Dezelfde aantallen die continu aan gepast worden aan de andere bied en laat alleen om een zo groot mogelijke spread te krijgen. Dit gaat nu tot soms een half procent.
Continu zie je rond de 7000 stuks staan.

Ouddorp ZW 6.175 Wp NO+ZO 7.825 Wp Totaal 14.000 Wp

• malarkan
JoKo schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:37:
Vraagje over Bitvavo.
Ik heb t gevoel dat de bied en laat op de eerste laag bij b.v ftm gemanipuleerd wordt.
Dezelfde aantallen die continu aan gepast worden aan de andere bied en laat alleen om een zo groot mogelijke spread te krijgen. Dit gaat nu tot soms een half procent.
Continu zie je rond de 7000 stuks staan.
zijn dat niet de bots die dat doen? zie je wsl bij de meeste exchanges wel

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:41
anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:35:
[...]

Na zo haal ik dat niet uit zijn video's. Wel heeft hij het altijd over terug testen van de 20/21 ma of ema. Dat riep hij 2 dagen terug nog. Ik support die gedachte ook altijd. Meeste weten dat ik dat herfst 2020 ook vaak riep.
Wat hij wel zegt dat als we nog wat dieper gaan we zeker nog 3 maanden moeten consolideren om weer up te gaan.
Dat is bij 1 (of meerdere?) weekly closes onder de support band toch? Zou erg saai zijn, we hebben al zo'n lange aanmodder periode achter de rug en het begon net weer een beetje lekker op stoom te komen. Lengthening cycles, boring :-(

• Kol Nedra
pfffff, kijk eens wat YouTube algoritm nu aan mij recomment?
Beetje laat he Youtube! :'(
9 mei 2013 uploaded

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2021 15:43 ]

nothing stops this train

• Wowhead
Ik heb niet genoeg FIAT :(

• anti elppa
Sluw schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:41:
[...]

Dat is bij 1 (of meerdere?) weekly closes onder de support band toch? Zou erg saai zijn, we hebben al zo'n lange aanmodder periode achter de rug en het begon net weer een beetje lekker op stoom te komen. Lengthening cycles, boring :-(
Correct. Maar dan wel ruim eronder natuurlijk

• JoKo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:38:
[...]

zijn dat niet de bots die dat doen? zie je wsl bij de meeste exchanges wel
Daar had ik nog niet aan gedacht. Je ziet het inderdaad bij veel, zo niet alle crypto’s.
Gisteren rond 21.45-22.00 kregen ze het voor elkaar dat ftm net zo duur was in euro’s bij Bitvavo als dollars bij Binance.

Dank voor je antwoord!

Ouddorp ZW 6.175 Wp NO+ZO 7.825 Wp Totaal 14.000 Wp

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kan hier echt niet bij...... wat moet je er in godsnaam mee?! >:)

• dehardstyler
Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:42:
pfffff, kijk eens wat YouTube algoritm nu aan mij recomment?
Beetje laat he Youtube! :'(
9 mei 2013 uploaded
[YouTube: Bitcoin Update - just buy $1 worth of bitcoin please!]
He! Dat is die maat van die ADHD Duitser toch?
zenith schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:50:
[...]

Ik kan hier echt niet bij...... wat moet je er in godsnaam mee?! >:)
Stoer mee doen als Twitter pic. Voor de rest heb ik er nog niet echt een usecase voor gezien.

[ Voor 25% gewijzigd door dehardstyler op 08-09-2021 15:52 ]

Pagina: 1 ... 233 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!