AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik ben zeer bullish:)Ray_ schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:24:
[...]
Is dit een forum-versie van 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet'?
Ik net tegemn vriendin mn crypto zakt weer ik wil bijstorten maar gisteren al gedaan. Voor ik het wist had ze geld op mn rekening gestort haha
kijk jij niet op de 3m charts om dit te kunnen roepen?Ray_ schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:24:
[...]
Is dit een forum-versie van 'Ik zie, ik zie wat jij niet ziet'?
aanrader!
Aandoenlijk en een beetje zorgelijk ook wel dat je jouw hand je vriendin noemt.roflexx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:25:
[...]
Ik ben zeer bullish:)
Ik net tegemn vriendin mn crypto zakt weer ik wil bijstorten maar gisteren al gedaan. Voor ik het wist had ze geld op mn rekening gestort haha
JaLazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:31:
wanneer gaat BTC nog eens nieuwe all time high maken?
Verwijderd
roflexx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:25:
[...]
Ik ben zeer bullish:)
Hoezo? maar 78% gewijzigd ...waar heb je het over maatRazorMaron schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:19:
[...]
Edit: Ho ho ho, dat stond er eerst niet @majic xD
w....t.....f.....
Dit is trouwens based on heel veel true stories met de huidige crash.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Want?baba420 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:37:
Vandaag een bijzondere dag voor mij: ALLE magische internetmuntjes verplaatst naar de Ledger. Eens zien of ik een groter huis kan kopen in 2030. Niks meer op Celcius, Blockfi, Nexo en exchanges.
Ik trade niet. Ik betwijfel of de huidige platformen nog over 10 jaar bestaan. Hoe meer geld omgaat in crypto, des te interessanter het wordt voor cybercriminelen om met de buit vandoor te gaan. Ik voel mij niet meer veilig om de munten te stallen bij derde partijen. Het levert ook nog eens te weinig op voor de risico die je loopt.
[ Voor 7% gewijzigd door baba420 op 08-09-2021 11:41 ]
nooit meer dus?BootjeVaren schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:32:
Als HEX hodlers beseffen dat BTC hodlen meer zin heeft.
Ah, het is dus een gevoelskwestie. Ik was al bang dat ik nieuws had gemistbaba420 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:40:
[...]
Ik trade niet. Ik betwijfel of de huidige platformen nog over 10 jaar bestaan. Hoe meer geld omgaat in crypto, des te interessanter het wordt voor cybercriminelen om met de buit vandoor te gaan. Ik voel mij niet meer veilig om de munten te stallen bij derde partijen.
Ik blijf vertrouwen houden in Nexo tot nu. Gisteren alles verkocht en ben nu aan het wachten tot het op de bank staat. Maar dat duurt zoals altijd weer veel te lang. Lijkt net of de bank dit soort transacties tegen aan het houden is.
Wow, nice. +1,94%
Waar kan ik het kopen? Ik keek even op Binance, maar kon het niet vinden
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
klopt, alleen shitcoins durven nog omhoog te gaan
Verwijderd
LINK verkopen, XLM kopen ,naar binance sturen en terug omzetten naar LINK?
ja, maar waarom Binance en niet Bitvavo?Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:50:
wat is de goedkoopste manier om mijn LINK van bitvavo naar binance te krijgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 08-09-2021 11:51 ]
nothing stops this train
Je kunt direct omzetten bij Bitvavo, hoeft niet te verkopen. In de app weet ik het zo snel niet, maar op de website kun je een dropdown openen als je op het euro-teken klikt in de verkooptab.Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:50:
wat is de goedkoopste manier om mijn LINK van bitvavo naar binance te krijgen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoop ik dan maar.
[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 11:55 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Niet te verkrijgen op de grote gecentraliseerde exchanges.St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:48:
[...]
Wow, nice. +1,94%
Waar kan ik het kopen? Ik keek even op Binance, maar kon het niet vinden
Kijk eens op uniswap of 1inch
Je zal als munt toch op een podium staan met USDT en BUSD.... Damn, alsof je het WK schaken hebt gewonnen van een goudvis en een spijker.malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:49:
[...]
klopt, alleen shitcoins durven nog omhoog te gaan
ach ja, zolang je lucht kunt verkopen voor die prijzen zou ik dat ook doen.Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:58:
[...]
Je zal als munt toch op een podium staan met USDT en BUSD.... Damn, alsof je het WK schaken hebt gewonnen van een goudvis en een spijker.
fiat-printer goes prrrrrrrrrrrrrrrrrr
en maar mensen dit zien verkopen als een herbalife.
jammer dat het andersom is.Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:07:
[...]
Wat een slechte meme.
Deze vind ik beter:
[Afbeelding]
anders kan hex namelijk helemaal geen rendement meer halen.
Er is maar 1 antwoord op HEXLazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:07:
[...]
Wat een slechte meme.
Deze vind ik beter:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nou voor zo'n HEX is prima om voor thuis te komen hoor
nothing stops this train
-Henk
Ik voel echt FOMO nav oa de prognose van S2f en berichten dat bedrijven komends 4 maanden hun bitcoin bekend gaan maken.
Mijn doel was nog 1 hele bitcoin erbij te krijgen, maar wordt steeds meer een uitdaging. Daarvoor moet de prijs echt nog zakken. En als een btc ooit op 200k staat sla je jezelf achter je oren. Elke euro is dan 4x meer waard dan nu.
Hoe zien jullie dit? En jullie gevoel?
als ze nog een bezem zoekt, ik heb wel een stok
.... stokjetwain4me schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
[...]
als ze nog een bezem zoekt, ik heb wel een stok
Nog 1? Dus je hebt er minimaal 1? Ik krijg dit gevoel....MaStar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Toch weer bijgestort met mijn laatst beschikbare FIAT geld....
Mijn doel was nog 1 hele bitcoin erbij te krijgen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Doe je een beetje voorzichtig?MaStar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Ik voel echt FOMO nav oa de prognose van S2f en berichten dat bedrijven komends 4 maanden hun bitcoin bekend gaan maken.
Mijn doel was nog 1 hele bitcoin erbij te krijgen, maar wordt steeds meer een uitdaging. Daarvoor moet de prijs echt nog zakken. En als een btc ooit op 200k staat sla je jezelf achter je oren. Elke euro is dan 4x meer waard dan nu.
Bullish is goed, maar écht rekt gaan met teveel geld niet...
Ach, alles wentVerwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:16:
[...]
Doe je een beetje voorzichtig?
irony > *
NFAVerwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:16:
[...]
Doe je een beetje voorzichtig?
-HenxSt@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Nou wat een haat tegen Hex! Als jullie het niets vinden zijn jullie zeker bang dat het van jullie winsten afgaat. Hij staat nog lekker laag, wordt alleen maar hoger als die op Binance Bitvavo komt. Ik heb ik een paar duizend gekocht. Kan altijd lekker stijgen tog?
-Henk
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you stake hex and win.St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Nou wat een haat tegen Hex! Als jullie het niets vinden zijn jullie zeker bang dat het van jullie winsten afgaat. Hij staat nog lekker laag, wordt alleen maar hoger als die op Binance Bitvavo komt. Ik heb ik een paar duizend gekocht. Kan altijd lekker stijgen tog?
-Henk
Welcome to the club bro!
Ja ik ken dat gevoel. Ik heb daarom tussen 30 en 36 elke stuiver die ik kon vinden erin gestopt. Komt ie onder de 40 dan gaat weer alle fiat die ik kan vinden erin.MaStar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Ik ben nu na deze dump nog veel meer bull ( kon bijna niet, ik weet het). Deze correctie moest komen voor we de 64k aan zouden vallen. Nu is ie geweest en kunnen we verder met een schone lij.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kijk hier word ik blij van!anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:22:
[...]
Ik ben nu na deze dump nog veel meer bull ( kon bijna niet, ik weet het). Deze correctie moest komen voor we de 64k aan zouden vallen. Nu is ie geweest en kunnen we verder met een schone lij.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
klopt, maar het maakt in de kosten niets uit, je betaald gewoon verkoop en aankoopWom schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:53:
[...]
Je kunt direct omzetten bij Bitvavo, hoeft niet te verkopen. In de app weet ik het zo snel niet, maar op de website kun je een dropdown openen als je op het euro-teken klikt in de verkooptab.
Nu blijft het gewoon wachten op de dip die waarschijnlijk nog een keer gaat komen.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 12:27 ]
Wil je de woorden van Mahatma Gandhi niet zo vreselijk verkrachten.. DANK!Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:21:
[...]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you stake hex and win.![]()
Welcome to the club bro!
al is het niet geheel duidelijk of die het wel ooit heeft gezegd
[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 08-09-2021 12:32 ]
Letterlijk de enige reden dat Ponzi-Hex niet hard onderuit gaat is omdat je een flinke penalty moet betalen als je je staking wil onderbreken. Dat doen veel mensen dus ook niet, dus blijft de prijs constant.
Dat is _niet_ hetzelfde dat het een goede investering is. Het is en blijft gewoon een ponzi scheme/pyramidescheme. Zonder aanwas aan de onderkant kunnen winsten niet worden uitbetaald en stort alles als een kaartenhuis in elkaar.
Hex shillen zou dus gewoon 100% verboden moeten zijn in dit subforum, zelfs in het shitcoin topic hoort het eigenlijk niet thuis. Het is gewoon gevaarlijk en gaat vroeg of laat instorten (disclaimer : Er zijn diverse MLM's die nog steeds draaien puur omdat er gewoon heel veel domme mensen op deze planeet wonen, dus kan best even duren).
Lees ook even:
https://www.reddit.com/r/...d_not_a_solid_investment/
Jammer net ook weer wat gestortYES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:29:
Laat BTC nog één keer wat dalen, dan flikker ik mijn short weg en kunnen we naar de maan. Meelezende whales werk even mee aub. Bedankt alvast.
Imo best risky om nu te shorten.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:29:
Laat BTC nog één keer wat dalen, dan flikker ik mijn short weg en kunnen we naar de maan. Meelezende whales werk even mee aub. Bedankt alvast.
Sell pressure die er nu nog is zijn noobs die denken dat we straks naar 20k gaan
WHOOHoo we gaan naar 20kanti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:36:
[...]
Imo best risky om nu te shorten.
Sell pressure die er nu nog is zijn noobs die denken dat we straks naar 20k gaan
Bij dipjes zoals deze druk ik er wat fiat in met het doel dit er zo snel mogelijk weer uit te halen. Oftewel, ik doe een aankoop van €5,- en wanneer deze aankoop tussen de €6 en de €10 is stort ik deze €5,- weer terug naar mijn fiat rekening.MaStar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Het is een gevoelskwestie, omdat ik liever rekt ga met ‘house-money’ dan met vers fiat.
Ik ga dan gewoon 4 x zoveel werken, heb ik elke week nog 8 uur om te slapen.MaStar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:13:
Klopt, is ook een kleine short, gewoon een gokje. Als ie richting quitte gaat sluit ik hem snelanti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:36:
[...]
Imo best risky om nu te shorten.
Mooie uitleg waarmee duidelijk wordt dat we niet op Lazyke ageren maar puur op het gevaar van HEX.majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:30:
[...]
Letterlijk de enige reden dat Ponzi-Hex niet hard onderuit gaat is omdat je een flinke penalty moet betalen als je je staking wil onderbreken. Dat doen veel mensen dus ook niet, dus blijft de prijs constant.
Dat is _niet_ hetzelfde dat het een goede investering is. Het is en blijft gewoon een ponzi scheme/pyramidescheme. Zonder aanwas aan de onderkant kunnen winsten niet worden uitbetaald en stort alles als een kaartenhuis in elkaar.
Hex shillen zou dus gewoon 100% verboden moeten zijn in dit subforum, zelfs in het shitcoin topic hoort het eigenlijk niet thuis. Het is gewoon gevaarlijk en gaat vroeg of laat instorten (disclaimer : Er zijn diverse MLM's die nog steeds draaien puur omdat er gewoon heel veel domme mensen op deze planeet wonen, dus kan best even duren).
Lees ook even:
https://www.binance.com/en/trade/RAMP_BTC
fluff BTC omgezet naar RAMP
Rekteroni has served
nothing stops this train
Komkom, er is hier al meermaals geargumenteerd dat het geen ponzi/mlm/pyramid scheme is. Moet ik dat nu nog eens doen? Zet je vooroordelen even aan de kant.majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:30:
[...]
Lees ook even:
De intrest komt niet van nieuwe investeerders, maar van een vast percentage inflatie die uitgedeeld wordt aannde stakers.
Bij bitcoin wordt de intrest uitgedeeld aan de miners. Snap je?
Hex is niet meer een ponzi dan bitcoin, eth, fiat of de huizenmarkt.
Jullie snappen het gewoon niet. Het gaat hier over een revolutionair product.Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:42:
[...]
Mooie uitleg waarmee duidelijk wordt dat we niet op Lazyke ageren maar puur op het gevaar van HEX.
Jullie klinken net hetzelfde als Peter Schiff die kwaad spreekt over bitcoin
Verwijderd
Kun je het nog eens uitleggen dan wellicht?Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:55:
[...]
Jullie snappen het gewoon niet. Het gaat hier over een revolutionair product.
Heel plat heeft ie wel een punt, elke coin, eigenlijk elke theoretische valuta kan je een pyramidespel noemen, het kan onmogelijk meer waard worden als er geen nieuwe kopers komen.Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:55:
[...]
Je koopt een berekening, met die berekening kan je niks, het is niet vergelijkbaar met een huis, daar koop je iets waar je iets mee kan.
Maar dat is mijn mening.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
* Doe eens normaal *Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:06:
[...]
Kun je het nog eens uitleggen dan wellicht?
[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 08-09-2021 13:36 ]
Complimenten, die van jou op 55Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:11:
[...]
Ik vermoed dat jouw iq ergens tussen de 85 en 115 ligt
[Afbeelding]
ja iddRobinvanes13 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:13:
@anti elppa Bedoel je dan in positieve zin hard gaan?
Nee, zo werkt het dus niet. Bitcoin heeft geen 'rente'. Bitcoin heeft mining fees, waarbij miners energie en investeringen moeten doen om a) Bitcoin te genereren b) Bitcoin transacties mogelijk te maken.Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:53:
[...]
Komkom, er is hier al meermaals geargumenteerd dat het geen ponzi/mlm/pyramid scheme is. Moet ik dat nu nog eens doen? Zet je vooroordelen even aan de kant.
De intrest komt niet van nieuwe investeerders, maar van een vast percentage inflatie die uitgedeeld wordt aannde stakers.
Er is géén aanwas nodig van nieuwe mensen om gas fees te betalen. Het _gebruik_ van bitcoin zorgt voor fees van miners. Niet alleen dat, maar door de fees is er prijsdruk, aangezien langzaam Bitcoin van A naar B gaat. Het kan zichzelf in stand houden.
Hex heeft nieuwe aanwas nodig van slachtoffers om het verdienmodel in stand te houden voor hen die er eerder in zaten. Hex heeft geen utiliteit, geen mining, geen gas fees, geen DAPPS. Het is een pure shitcoin met scam tendencies.
Verwijderd
What the hex?Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:11:
[...]
[Afbeelding]
Je laat token burning (en fee burning ala Eth) volledig buiten beschouwing. Als je een discussie wil voeren of het monetair systeem goed of slecht was (maw IOUs) dan kan dat. Terug naar ruilhandel is geen optie, dus heb je waardebewijsjes nodig. Crypto zijn deels dat, deels aandelen in bedrijven (en deels wat jii beschrijft, de shitcoins).JDx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:06:
[...]
Heel plat heeft ie wel een punt, elke coin, eigenlijk elke theoretische valuta kan je een pyramidespel noemen, het kan onmogelijk meer waard worden als er geen nieuwe kopers komen.
Je koopt een berekening, met die berekening kan je niks, het is niet vergelijkbaar met een huis, daar koop je iets waar je iets mee kan.
Maar dat is mijn mening.
Maak nog even de tijd om toe te lichten waarvoor die HEX staat, Thanks!Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:11:
[...]
[Afbeelding]
Zoiets?YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:41:
[...]
Klopt, is ook een kleine short, gewoon een gokje. Als ie richting quitte gaat sluit ik hem snel
Zie video hoe Starbucks via Lightning bitcoins accepteert als betaling.
Ook andere grote ketens zoals Pizzahut doen dit.
Dit bedoel ik dus ;)! Heb ik precies hetzelfde. En ik hoop daarom eigenlijk op nóg een correctie de aankomende maanden. Maar verwacht juist het tegenovergestelde....anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:22:
[...]
Ja ik ken dat gevoel. Ik heb daarom tussen 30 en 36 elke stuiver die ik kon vinden erin gestopt. Komt ie onder de 40 dan gaat weer alle fiat die ik kan vinden erin.
Ondertussen bak ik lekker verder op een bounty strand. Alleen de palmbomen ontbreken. Ik zie al wel allerlei unicorns in het water.
Ben je dan niet iets te gierig wellicht?Joosie200 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:22:
Laat bitcoin nog maar een keer 43k aan te tikken. Die 44.4k vanochtend was leuk maar mijn rebuy wordt telkens net niet aangetikt.
Ondertussen bak ik lekker verder op een bounty strand. Alleen de palmbomen ontbreken. Ik zie al wel allerlei unicorns in het water.
Als je heel vaak en snel achter elkaar Hex zegt dan klinkt het als SEX dus kopen!Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:06:
[...]
Kun je het nog eens uitleggen dan wellicht?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die short is inmiddels geliquideerd. Zou daar geen plaatje van posten want dat lever geheid gedoe op met de mods
Zonder nieuwe investeers in bitcoin zou de prijs naar 0 gaan, want de miners moeten hun bitcoin verkopen om de electriciteitsfactuur en dure mining apparatuur te betalen. (Om nog maar te zwijgen over de milieuvervuiling)majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:14:
[...]
Nee, zo werkt het dus niet. Bitcoin heeft geen 'rente'. Bitcoin heeft mining fees, waarbij miners energie en investeringen moeten doen om a) Bitcoin te genereren b) Bitcoin transacties mogelijk te maken.
Er is géén aanwas nodig van nieuwe mensen om gas fees te betalen. Het _gebruik_ van bitcoin zorgt voor fees van miners. Niet alleen dat, maar door de fees is er prijsdruk, aangezien langzaam Bitcoin van A naar B gaat. Het kan zichzelf in stand houden.
Hex heeft nieuwe aanwas nodig van slachtoffers om het verdienmodel in stand te houden voor hen die er eerder in zaten. Hex heeft geen utiliteit, geen mining, geen gas fees, geen DAPPS. Het is een pure shitcoin met scam tendencies.
Neuh, had gisteren tijdens de dipsdag cascade mijn buy nog niet zo klaar staan. Heb hem boven de 20 wma staan.
Ik verkies jou tot de nieuwe pispaal van dit subforum. Best vermakelijk.
Je bent net zoals een flat-earther of een creationist. Enkel feiten aanhalen die jouw bewering ondersteunen. Best irritant.
Zou je 'm anders nog even vijfenzestig keer kunnen posten? Over uitmelken gesproken...
Toch leuk dat niemand het begrijpt, behalve jijzelf. Ik ben zelf geen slimmerikkie, maar een aantal members hier heb ik toch aardig hoog zitten plus dat ze een behoorlijke kennis van de materie hebben.Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:55:
[...]
Wanneer je in staat bent om een member als bijvoorbeeld @malarkan te overtuigen van het nut en de kracht van HEX en dat het geen ponzi is, dan zal ik mijn positie tov HEX serieus heroverwegen. Maar met jouw oneliners en copy-paste quotes van Reddit/Telegram/Whatsapp, geef ik je weinig kans.
Hoe diep tot je enkels zit jij in HEX? Want je begint aardig wanhopig te klinken inmiddels.
El Salvador wordt een rijk landje over 4 jaar.Qunix schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:20:
[Twitter]
Zie video hoe Starbucks via Lightning bitcoins accepteert als betaling.
Ook andere grote ketens zoals Pizzahut doen dit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Je hebt echt geen idee wat je roept heLazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:53:
[...]
Komkom, er is hier al meermaals geargumenteerd dat het geen ponzi/mlm/pyramid scheme is. Moet ik dat nu nog eens doen? Zet je vooroordelen even aan de kant.
Ik ga het uitleggen waarom je al weken een ding roept waarvan je zelf geen idee hebt wat je roept
Je roept al weken dat de Market Cap je van het is, we moeten allemaal naar jouw site kijken want die zou wel laten zien wat de beste coin is.
je roept al weken dat dit revolutionair is
here we go
Je hebt 100.000 munten in totaal, waarde die er in gegaan is in totaal is 50,000 dollar.
de laatste munt is verkocht voor 1 dollar. dus de market cap is = 1*100.000 dollar = 100.000 dollar.
Er wordt bij deze munt aangegeven dat je per munt die je staket dat je dan een papiertje krijgt, laten we deze een T-share noemen. en per T-share krijg je dan weer een bepaald aantal munten terug.
de munten worden elke dag gewoon aangemaakt met 5.000 per dag dus op dag 2 heb je 105.000 munten, er is niet gehandeld dus de marketcap wordt dan 105.000 dollar. en iedereen krijgt per munt die je hebt een aantal muntne terug per T-share die je hebt. we beloven dat dat minimaal 3.6% zal zijn dus we geven er 3600 weg en de anderen gooien we in de grote main source of verbranden we.
zo gaan we een aantal dagen verder. na een maand hebben we dan 250.000 munten, er is in de tussentijd nog wel wat gehandeld, er zijn in totaal een kleine 20k verhandeld. laatste was zelfs 1.5 dollar waard*!
de waarde van de market cap gaat door the roof! is dan 375.000 dollar!
hoeveel kun je maximaal uit deze toko halen voordat er geen fiat meer uit te halen valt?
*actual market cap over die maand dus 20k *1.5 = 30.000 dollar. Dit is in verhouding met de coin waar we het over hebben ongeveer een factor 100 hoger dan in het echt. er is gister 0.0003 volume/marketcap gehandeld en dat is tov de munten die er nu zijn. In vergelijking: 0.07 was die van BTC gister, 0.1 voor ETH.
je kunt wel blijven roepen dat het door inflatie komt, maar er zit geen usecase achter behalve dat iedereen meer HEX krijgt, Majic legt hier onder al uit waarom je geld krijgt voor BTC staking/mining, maar dat zit er bij HEX niet achter. er is namelijk neits dat hier doorheen loopt behalve de moneyprinters van HEX zelf.
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen maar HEX zal ik echt blijven aanvallen zolang er geen enkele duidelijkheid is waarom die inflatie niet een bubble is.
Verwijderd
Ik voel me met die HEX net een El Salvadoriaan die met tegenzin Bitcoin door zijn strot gedrukt krijgt.zwembroek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:22:
[...]
Als je heel vaak en snel achter elkaar Hex zegt dan klinkt het als SEX dus kopen!
Ik wil gewoon helemaal geen HEX, ook al kan ik er potentieel rijk mee worden... Ik hoef er gewoon helemaal niets van. Zelfs niet als ik er 1000 euries bij krijg. Ok, misschien dan wel trouwens...
Laat me gewoon met rust met al die potentiele coins. Opbokken met die meuk.
Als er bijna geen kopers zijn en er zijn minder miners gaat de difficulty van het minen naar uber easy en kan je met een 386 dikke zakken btc binnenhalen.Lazyke schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:24:
[...]
Zonder nieuwe investeers in bitcoin zou de prijs naar 0 gaan, want de miners moeten hun bitcoin verkopen om de electriciteitsfactuur en dure mining apparatuur te betalen. (Om nog maar te zwijgen over de milieuvervuiling)
Daarom gaat btc nooit naar 0
Ik denk dat hij er juist vuistdiep in zat en tot het besef kwam dat het een ponzi was.JW04 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:21:
Als Mcafee zichzelf niet had verhangen zou die vuistdiep in Hex zitten.
JE.MOET.HEXVerwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:28:
[...]
Ik voel me met die HEX net een El Salvadoriaan die met tegenzin Bitcoin door zijn strot gedrukt krijgt.
Ik wil gewoon helemaal geen HEX, ook al kan ik er potentieel rijk mee worden... Ik hoef er gewoon helemaal niets van. Zelfs niet als ik er 1000 euries bij krijg. Ok, misschien dan wel trouwens...
Heel plat wel, maar met dien verstande dat ETH, BTC en alle andere coins die daaraan vast zitten wel een case hebben waarom zij evt transactions zouden willen door hun systeem. HEX is een losstaand systeem, die geen outside info toelaat, geen transacties verbetering doet. alleen maar hun eigen systeem laat draaien.JDx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:06:
[...]
Heel plat heeft ie wel een punt, elke coin, eigenlijk elke theoretische valuta kan je een pyramidespel noemen, het kan onmogelijk meer waard worden als er geen nieuwe kopers komen.
Maar dat is mijn mening.
Deze berekening is letterlijk dat je dus elke keer van 1, 1.36 muntjes maakt. zonder dat er ergens ook maar iets van influx komt. Dat is het hele idee van een Ponzi.
Bij BTC, als er een transactie is is er beweging. bij ETH, ADA zelfs XRP is dat het geval.
niet bij HEX
Zullen we allemaal voor $3 maar wat HEX kopen dan? Als dat deze voortdurende discussie beeindigt is het me dat eigenlijk wel waard.Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:28:
[...]
Ik voel me met die HEX net een El Salvadoriaan die met tegenzin Bitcoin door zijn strot gedrukt krijgt.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Voor degene die hem niet kennen; Carlos Matos, een held uit het BitConnect tijdperk. Lees je maar eens in hoe BitConnect werkte.
Is dat dan ADA 2.0?Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:28:
[...]
Ik wil gewoon helemaal geen HEX, ook al kan ik er potentieel rijk mee worden... Ik hoef er gewoon helemaal niets van...
irony > *
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ENXCZHyj8hPP4EuDz6GqySgm.jpg?f=fotoalbum_large)