Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 231 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.469 views

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:30
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:51:
[...]

Eigenlijk is dat best interessant. En eigenlijk ook crimineel. Als je dat goed regelt ga je echt mensen (hun PF) kapot maken terwijl je zelf megaveel verdient.
Dit is de grootste reden waarom ik hoop dat Bitcoin dusdanig groot wordt (met steun van bedrijven en overheden) dat dit soort trucs niet meer haalbaar zijn. Bij altcoins zijn dit soort acties ook schering en inslag. Mensen die al jaren in dit wereldje zitten weten precies hoe de vork in de steel zit.
Naarmate de acceptatiegraad van Bitcoin toeneemt wordt de totale marktwaarde veel groter waardoor dit soort acties minder eenvoudig uit te voeren zijn.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:55:
[...]

Het enige wat ik nog niet snap aan het hele verhaal, is hoe die walvissen aan de nodige techniek zoals een computer en internetverbinding komen.

Die beesten leven tenslotte onder water :?

Ik ben dit nog aan het onderzoeken.
Dit doen ze alleen als ze in de sluis bij Vlissingen liggen met de laptop van de sluiswachter.

PC Specs

Verwijderd

ScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:56:
[...]

Dit is de grootste reden waarom ik hoop dat Bitcoin dusdanig groot wordt (met steun van bedrijven en overheden) dat dit soort trucs niet meer haalbaar zijn. Bij altcoins zijn dit soort acties ook schering en inslag. Mensen die al jaren in dit wereldje zitten weten precies hoe de vork in de steel zit.
Naarmate de acceptatiegraad van Bitcoin toeneemt wordt de totale marktwaarde veel groter waardoor dit soort acties minder eenvoudig uit te voeren zijn.
Precies. En als de landen langzaam overschakelen op Bitcoin kun je er dus ook vanuit gaan dat early adopters met tienduizenden Bitcoins gewoon geliquideerd worden door de FBI enzo.

Echte freedom of spending.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:48

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is dit nou de eerste keer dat we zo'n harde daling hebben gehad zonder een zondebok aan te kunnen wijzen? China/ Musk etc.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 21:51

YES

Moderator General Chat
[...]

Ja ik begreep de mechanismen die manipulatie mogelijk en aantrekkelijk maakten nooit zo goed. Aangezien er zoveel over gesproken wordt en werd geloofde ik wel dat het bestaat en ook lucratief is maar ik kon dat op basis van simpele vraag en aanbod principes nooit echt doorgronden.

Leveraged shorts/longs liggen hier overigens ook wel aan de basis van de enorme winsten die je er mee kan maken volgens mij? War is het nut dat je daarmee kan handelen, is het überhaupt iets wat nuttig is voor crypto of is het puur een vehikel van exchanges om meer te kunnen verdienen en heeft het voor crypto/BTC 0,0 inhoudelijke nut?

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:59:
Is dit nou de eerste keer dat we zo'n harde daling hebben gehad zonder een zondebok aan te kunnen wijzen? China/ Musk etc.
Hallo? El Salvador?

Smerig tuig daaro.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Qunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:30:
[Afbeelding]

Jaaaha! Bitcoin kan dit niet doen! Sterker nog, geen enkele crypto!

De goud market cap. is $11,515 trillion. Bitcoin zit momenteel op $0,904 trillion. Alle crypto's tezamen op $2,080 trillion. Oftewel, nog een lange weg te gaan...
En dan komt die $2,080 ook niet eens in de buurt van de werkelijke crypto waarde

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:34
[...]

ja bij de wat kleinere alts kan je het al met 1 tot 5 btc flikken.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:00:
[...]

Hallo? El Salvador?

Smerig tuig daaro.
Alleen die ''dictator'' met zijn kornuiten worden er rijk van, echt kansloos.

• anti elppa
HollovVpo1nt schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:59:
nee hoor, kijk ff alleen al naar de run up in 2017, zijn we 6 keer terug gegaan naar de 21ma met een flashcrash. Was geen enkele fud voor nodig

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Pelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:46:
Even 10.000.000 shib gekocht en 30 dagen in locked staking gezet. :7

Mijn pensioen is geregeld.
Als dat al genoeg SHIB is voor je pensioen dan zit ik geramd. 8)7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-11 19:13
anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:02:
[...]

nee hoor, kijk ff alleen al naar de run up in 2017, zijn we 6 keer terug gegaan naar de 21ma met een flashcrash. Was geen enkele fud voor nodig
Eh hallo.. Chinese New Year? :+

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-11 19:38

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Stokstaart schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:03:
[...]

Wallstreet Bonuses ;w

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aq1qqncYt61HzQ4OMCbrQk2mQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• anti elppa
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:59:
[...]

Ja ik begreep de mechanismen die manipulatie mogelijk en aantrekkelijk maakten nooit zo goed. Aangezien er zoveel over gesproken wordt en werd geloofde ik wel dat het bestaat en ook lucratief is maar ik kon dat op basis van simpele vraag en aanbod principes nooit echt doorgronden.

Leveraged shorts/longs liggen hier overigens ook wel aan de basis van de enorme winsten die je er mee kan maken volgens mij? War is het nut dat je daarmee kan handelen, is het überhaupt iets wat nuttig is voor crypto of is het puur een vehikel van exchanges om meer te kunnen verdienen en heeft het voor crypto/BTC 0,0 inhoudelijke nut?
geen nut, anders dan het aan trekken van mensen die er interesse in hebben en anders naar een andere asset class zouden gaan. Maar heel eerlijk, ik denk dat crypto beter af was zonder

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:46

LankHoar

Langharig tuig

@YES het kwartje is inderdaad gevallen voor je. Die whales dumpen zodat iedereen panic dumpt (of bepaalde orders gehit worden), en dus daalt de waarde. Dan verdienen ze door hun shorts, en kunnen ze meer coins kopen voor hetzelfde geld. Dan stijgt de koers weer en *bam* dikke winst.

En daarom dus: HODL de moeder!

[ Voor 59% gewijzigd door LankHoar op 08-09-2021 09:08 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• anti elppa
Stokstaart schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:03:
[...]

oh er waren wel crashes incl fud, aantal keer tjiona foed. Maar die dips in de run up in 2017 niet of wellicht een enkele.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Denk dat we de 43k zomaar even gaan aantikken binnenkort...spider senses are tingling

• YES

YES

Moderator General Chat
LankHoar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:07:
@YES het kwartje is inderdaad gevallen voor je. En daarom dus: HODL de moeder!
Nee natuurlijk niet HODL. Whale worden en iedereen kapot shorten en longen. Rijk worden ten koste van anderen die er wellicht aan kapot gaan for the win. De duivel heeft me te pakken! >:)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Ik moet toch toegeven dat PlanB het steeds aardig kan voorspellen (augustus close <47K goed, september low 43K lijkt ook weer een schot in de roos). Hopium.

[ Voor 24% gewijzigd door BTC100K2021 op 08-09-2021 09:11 ]

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Moon? :p

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08:49
[...]

Het enige wat ik nog niet snap aan het hele verhaal, is hoe die walvissen aan de nodige techniek zoals een computer en internetverbinding komen.

Simpel hoor, een walvisantenne:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2VlGXy8RCyNW-gneoBRCS4pfP90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pceEq4czA2oZZbmiP9qvtVbA.jpg?f=user_large

• Slux
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:08:
Ik moet toch toegeven dat PlanB het steeds aardig kan voorspellen (augustus close <47K goed, september low 43K lijkt ook weer een schot in de roos). Hopium.

[Twitter]
Als je vaak genoeg wat roept komen er vanzelf wel een paar van uit

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
zie je wel! Dit zijn zelfs Killer Whales!

Verwijderd

Ik sta al 2 dollar in de min op mijn 2x $30 El salvador sats.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:46

LankHoar

Langharig tuig

BTC100K2021 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:08:

[Twitter]
Nog niet eerder van PlanB gehoord (maar ben ook nog een redelijke crypto noob die pas dit jaar begonnen is - paar dagen voor de crash van mei uiteraard). Kun je eens delen waar je deze voorspellingen ziet? Een buy order inzetten op 43,5K klinkt dan niet zo verkeerd namelijk.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• malarkan
Slux schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:12:
[...]

en maar zo breed mogelijk zodat je een veel grotere kans hebt om gelijk te krijgen.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, het is me allemaal duidelijk. De walvissen doen een hefboom van 10, 20 of 100 keer lang, of kort. Ze verkopen of kopen tegelijkertijd en dan gaan we allemaal rekt of moon. Wij shrimps worden meegesleurd in de golven die zij maken en we zijn overgeleverd aan hun gratie.

Ik ga nu werken anders wordt die walrus van een baas van me boos. Ik ga lekker veel centjes verdienen en ondertussen nadenken hoe ik zelf walvis kan worden, uitzoeken waar Atlantis ook alweer ligt en proberen bij het uitzendbureau aldaar wat medewerkers te charteren voor als ik zelf de markt wil manipuleren.

Moet goed komen. Ik zal aan jullie denken als ik eenmaal walvis ben en hier wel even posten welke kant ik de koers op ga duwen voordat ik het ga doen. Kunnen jullie lekker meeprofiteren (en mijn manipulatie een extra solide basis geven).

Laterz, (nu nog) mede-shrimpies van me!

• BTC100K2021

BTC100K2021

LankHoar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:14:
[...]

Nog niet eerder van PlanB gehoord (maar ben ook nog een redelijke crypto noob die pas dit jaar begonnen is - paar dagen voor de crash van mei uiteraard). Kun je eens delen waar je deze voorspellingen ziet? Een buy order inzetten op 43,5K klinkt dan niet zo verkeerd namelijk.
Zie zijn twitter, hij heeft het Stock2Flow model ontwikkeld, uitgaande van de steeds teruglopende block rewards en dus aanbod van nieuwe BTC zou de prijs zich op langere termijn opwaarts moeten bewegen.

• malarkan
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:15:
Nou, het is me allemaal duidelijk. De walvissen doen een hefboom van 10, 20 of 100 keer lang, of kort. Ze verkopen of kopen tegelijkertijd en dan gaan we allemaal rekt of moon. Wij shrimps worden meegesleurd in de golven die zij maken en we zijn overgeleverd aan hun gratie.

Ik ga nu werken anders wordt die walrus van een baas van me boos. Ik ga lekker veel centjes verdienen en ondertussen nadenken hoe ik zelf walvis kan worden, uitzoeken waar Atlantis ook alweer ligt en proberen bij het uitzendbureau aldaar wat medewerkers te charteren voor als ik zelf de markt wil manipuleren.

Moet goed komen. Ik zal aan jullie denken als ik eenmaal walvis ben en hier wel even posten welke kant ik de koers op ga duwen voordat ik het ga doen. Kunnen jullie lekker meeprofiteren (en mijn manipulatie een extra solide basis geven).

kijk jaloers als plankton naar alle shrimps..

• majic
Is er écht geen manier om Bitvavo op USD te zetten ? wat enorm irritant en recalcitrant van die lui zeg grrr...

• malarkan
majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:16:
Is er écht geen manier om Bitvavo op USD te zetten ? wat enorm irritant en recalcitrant van die lui zeg grrr...
nope.

staat ergens op de backlog.

• majic
malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:17:
[...]

nope.

staat ergens op de backlog.
Het is natuurlijk ook héél ingewikkeld om te doen. Enzo.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:22:
[...]

De vraag aan support stellen. NIet omdat het dan plots wel werkt, maar des te meer vragen hierover vanuit de userbase, des te hoger het uiteindelijk op de roadmap komt.

Weet je gelijk hoe snel hun support reageert, bij mij was dat vrij rap.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• malarkan
majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:22:
[...]

Uiteraard.

gok dat het vooral over het omrekenen gaat en dat ze misschien wat stablecoins willen hebben om tussen te klooien

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:56
LankHoar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:07:
@YES het kwartje is inderdaad gevallen voor je. Die whales dumpen zodat iedereen panic dumpt (of bepaalde orders gehit worden), en dus daalt de waarde. Dan verdienen ze door hun shorts, en kunnen ze meer coins kopen voor hetzelfde geld. Dan stijgt de koers weer en *bam* dikke winst.

En daarom dus: HODL de moeder!
HOLD? Nee man. Profiteer van de dumps/jumps en shorts/longs op de juiste momenten!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08:45
de Longs lopen nu toch al zo'n 15 uur, maar staan nog steeds in de min. We mogen van mij nu echt wel weer naar boven :)

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
[...]

Degene die 10000 btc bezit zal die niet zomaar afstaan, kan dit trucje dus blijvend uithalen lijkt me ...

• BootjeVaren
Slux schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:12:
[...]

En als jij genoeg flufjes koopt zitten we zo aan de 69k :+

• BootjeVaren
YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:15:

Pareltjes als Quant zoeken in de bear en zo wordt je vanzelf een whale in de bull.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Xavorius schreef op woensdag 8 september 2021 @ 01:46:
[...]

Het is ook: iedereen lijkt het te doen, dus je bent gek dat je het niet doet. Zo'n gevoel krijg je ervan. Vind het een prima podcast die er wat kritischer naar kijkt. En niet alleen zij. Bitcoin Magazine had gisteren ook een podcast waar deze bedrijven kort werden besproken en twijfel ontstond over de betrouwbaarheid en stabiliteit van dat soort platformen. Sowieso informatieve podcast vwb andere onderwerpen.

Hup Bitcoin podcast over Twitter, El Salvador en rente op je bitcoin

Zat me nog wel af te vragen hoe Bitvavo het nu dan doet. Want zij verlenen niet, dus waar komen daar de stakingtegoeden vandaan?
Bitvavo zal wel staken van munten faciliteren, maar de bitcoin staking snap ik zelf ook niet.... Het percentage neemt wel behoorlijk af.

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-11 21:30
Crypto traders be like
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T78szvn_h24A0dYDvD9CdpzfrdA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E4HHBTNgXFurlC9bw7qsHcMM.png?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dit gebeurt op de grootste beurzen ter wereld ook als de asset over een bepaalde drempel heen gaat. Dit komt grotendeels door de automatisering van de handel. Bots en stop-losses zijn zo ingesteld dat ze automatisch verkopen op een bepaalde prijs. Probleem van deze verregaande automatisering is dat het bij een grote verkoop tot een cascade-effect kan leiden, waardoor bots elkaars sell-orders op zo'n manier blijven triggeren dat alles door het putje gaat.

"Dit soort acties" zullen dus blijven bestaan. Als het verkoopvolume maar groot genoeg is, krijg je weer een cascade-effect. Ik heb hier ook een mening over: Automatisering is goed, maar bots laten handelen ((micro)trading) vind ik te ver gaan. Zo vind ik ook dat primaire-assets prima zijn (aandelen, munten) maar alle secundaire (futures, turbo's, etc...) wat mij betreft weg mogen. Ze dienen totaal geen nut voor de asset zelf.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

Zal wel dat de Russen 5G geïnjecteerd hebben in de gevangen walvissen. Maar ze moesten oppassen dat de Japanners niet ze hebben opgegeten.
Dit is waar want heb op feestboek gestaan! :Y

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:30
Masstje schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:34:
[...]

Degene die 10000 btc bezit zal die niet zomaar afstaan, kan dit trucje dus blijvend uithalen lijkt me ...
Als de prijs van Bitcoin in de 6 cijfers (of misschien zelfs 6 nullen) gaat lopen dan zullen zelfs dit soort whales een overweging maken om toch niet eens te gaan uitcashen. Sterker nog dat gebeurt nu op 50.000 al.
Het aantal whales is al aan het afbouwen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• anti elppa
ScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:52:
[...]

Als de prijs van Bitcoin in de 6 cijfers (of misschien zelfs 6 nullen) gaat lopen dan zullen zelfs dit soort whales een overweging maken om toch niet eens te gaan uitcashen. Sterker nog dat gebeurt nu op 50.000 al.
Het aantal whales is al aan het afbouwen.
ja dat afbouwen is al jaren aan de gang gelukkig

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puK8cVJD5y6qiEldAYWjJzrmEMg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QTEb2mXQN9YKJAkmosXbkUUQ.png?f=fotoalbum_large

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Kan ik nog een lijntje hopium scoren van iemand?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 16:22
Prozaq schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:11:
Doe mij ook een packje 8) . Ik vind het droppen nog niet eens het ergste, maar dat "where does this stop" achtbaan gevoel dat je altijd krijgt totdat er iets van een bodempje of bounce lijkt te zijn voelt toch iedere keer weer eng.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• malarkan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScBLy8TrqvLHwUK7IThzSsFbrn8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/78OsiqvaXDS0X1N4U9BVHMuX.png?f=user_large

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:40
ETH ziet er nog zwak uit. Benieuwd of we de low van gisteren gaan testen.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:41
Zou PlanB dan toch gelijk hebben? PlanB S2F model zegt 43K deze maand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rTh3WHs54jtF0QxaG4CPHJhbPn4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OczrfgS0rbmugeVkZZtDGkEE.png?f=fotoalbum_large

edit: Ik ben niet echt een S2F believer hoor, maar je vroeg om hopium 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Sluw op 08-09-2021 10:21 ]

• malarkan
de W op de 2h is niet echt een mooie W aan het worden :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:01:
Ik heb zo'n voorgevoel dat vandaag een absolute slachtpartij gaat worden.

Let's see.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BsGtMRFJP4I_oPnjb983Jyp3nQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7m536EwT6exEOABk6p0De5r4.jpg?f=user_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:33
malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:21:
Doktershandschrift.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gaan we weer hoor

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ImyzASdPLRcf4sK3lFqZWSxEVlA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QXjsjw30Fw8LeDVBFJMIUj8o.png?f=fotoalbum_large

Ok, die lijst met groene crypto loterij-tickets is wel zeer kort vandaag

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:29
Gisteren met een minimale winst eth kunnen verkopen. En bitcoins heb ik ook nog is minimaal
Ik blijf lastig vinden die coins zeker als je hoort dat andere beter doen. Maar dat geloof ik nooit niet zo.

Komt altijd stress bij kijken.

Verwijderd

De weekly van IDEX ziet er wel zeer organisch uit.

Adoptie, right there.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 15:07
*rustig wachtend tot de bodem is bereikt.

Ondertussen huil ik diep van binnen.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05:43
Evertt schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:27:
Gisteren met een minimale winst eth kunnen verkopen. En bitcoins heb ik ook nog is minimaal
Ik blijf lastig vinden die coins zeker als je hoort dat andere beter doen. Maar dat geloof ik nooit niet zo.

Komt altijd stress bij kijken.
Dan niet doen. Het moet wel leuk blijven. Stress van crypto is een keuze.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mgeb8mqtnpu61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=df215a5cb83b1d5f8707aabaaa78235b99e27ad6

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Verwijderd

-Muncky- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:31:
*rustig wachtend tot de bodem is bereikt.

Ondertussen huil ik diep van binnen.
idem hier :'( maar end of year 100k toch

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:40
Lijkt op een bounce nu

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 10:46
Een geluk, we gaan met z'n allen :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Haha als ie vanaf hier zou bouncen heb ik de beste mazzel-timing ooit gehad. Short net gesloten op $80 dollar boven de wick a $44.431,- van zojuist.

Puur gesloten omdat ik het wel genoeg vond zo en mijn short ook vrij snel geliquideerd zou worden bij een bounce :)

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:22:
[...]

die maanden zeggen echt helemaal niets. kan goed eind september 69k zijn, maar 40k kan ook.
Dat klopt niet, september is wel degelijk een slechte maand. Ben maar ook andere you tubers hadden hier al een analyse over gemaakt. In de afgelopen 10 of 11 jaar waren er maar 2 september maanden met een heel mager plusje, alle andere dik in de rode cijfers.

Weet dat hier (in dit forum) patronen blijkbaar genegeerd worden, maar dat is echt je ogen sluiten. Er zijn wel degelijk harde cijfers te vinden (en kan je zelf ook maken) over bepaalde trends zoals maanden maar ook handelstijdstippen.

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
pvink schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:38:
Een geluk, we gaan met z'n allen :P

• anti elppa
JoebarRC schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:39:
[...]

Dat klopt niet, september is wel degelijk een slechte maand. Ben maar ook andere you tubers hadden hier al een analyse over gemaakt. In de afgelopen 10 of 11 jaar waren er maar 2 september maanden met een heel mager plusje, alle andere dik in de rode cijfers.

Weet dat hier (in dit forum) patronen blijkbaar genegeerd worden, maar dat is echt je ogen sluiten. Er zijn wel degelijk harde cijfers te vinden (en kan je zelf ook maken) over bepaalde trends zoals maanden maar ook handelstijdstippen.
Deze dump heeft niets met de statistiek te maken dat btc vaker een slechte dan een goede september had. En kans dat btc alsnog dik groen september afsluit is groter dan niet.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:29
Ik had eigenlijk verwacht dat door Salvador de Bitcoin verder ging stijgen. Maar het zakt als een baksteen ben benieuwd tot hoe ver.

• majic
Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:23:
[...]

De vraag aan support stellen. NIet omdat het dan plots wel werkt, maar des te meer vragen hierover vanuit de userbase, des te hoger het uiteindelijk op de roadmap komt.

Weet je gelijk hoe snel hun support reageert, bij mij was dat vrij rap.
Ik heb al veel te veel minuten van mijn leven besteed aan het _VINDEN_ van hun support / ticketing system, ik vind alleen een FAQ database als je op 'support' klikt. Dat is ook zo'n dingetje waar ik een hekel aan heb bij bedrijven.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Evertt schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:46:
Ik had eigenlijk verwacht dat door Salvador de Bitcoin verder ging stijgen. Maar het zakt als een baksteen ben benieuwd tot hoe ver.
Vergeet niet dat dit een hele grote eerste stap is, en die gaan altijd gepaard met kinderziektes en opstartproblemen. Trial and error.

Het is alsof we al jarenlang over het internet lullen en er eindelijk een echte website te zien is. De eerste websites waren natuurlijk ook niet om aan te gluren, laat staan dat ze enigszins de functies hadden die we vandaag de dag kennen.

Ik vind het allemaal nog vrij vroeg en precair, wat daar in El Salvador gebeurd..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CVvfXkuUsAAsLj3.jpg
Weer wat ingeslagen dus ga maar van start, USA, USA, USA *O* *O* -O- :)F

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:21:
Die hoofdletter i was gisteren ook wel impressive :).

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:38
Meer een shot hopium wat weer zeer snel zal verdampen.

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• malarkan
[...]

vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat patronen blijkbaar genegeerd worden hier. Er worden juist te pas en te onpas overal patronen uit de kast getoverd, welke je wil gebruiken is aan jezelf. Eerder een wildgroei dan het negeren.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43

St@m

@ Your Service

Precies, ik zie nog steeds een prachtige C&H op de weekly, 100k soon.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:56:
Precies, ik zie nog steeds een prachtige C&H op de weekly, 100k soon.
Zoals in Charles & Hoskinson? >:)

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Patronen negeren is niet slim, maar een patroon is geen maand, dag, uur of wat dan ook, zonder dat men er een degelijke onderbouwing voor heeft.

Naar een lijstje getallen kijken en dan september eruit pikken omdat daar de percentages over 10 jaar heen, in veranderende cycli, het slechtst zijn is voor mij wel een patroon maar niet eentje waarop ik zal handelen.

Pas wanneer ik een degelijke onderbouwing daarbij krijg, zal ik daar wellicht iets mee doen.

Dipdonderdag, moondag etc, zijn voor mij vooral vermakelijk.

Dom? wellicht, maar ik doe teveel met data analyses in mijn werk om een trend een trend te noemen zonder oorzaak.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Mag er voorzichtig weer over Lamboos en coke ge-memed worden?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Iemand een nummer van de Porsche dealer? Mijn 30$ gaat echt skyhigh.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YES

YES

Moderator General Chat
Prozaq schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:58:
Mag er voorzichtig weer over Lamboos en coke ge-memed worden?
Mag, het mag ook wild in plaats van voorzichtig.
Gewoon doen
we gaan moon

• anti elppa
malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:53:
[...]

vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat patronen blijkbaar genegeerd worden hier. Er worden juist te pas en te onpas overal patronen uit de kast getoverd, welke je wil gebruiken is aan jezelf. Eerder een wildgroei dan het negeren.
Precies dit. Ik kijk ernaar maar trade er eigenlijk nooit op. Ik houd het op TA en onchain analyse. En heel heel heel soms een keer pre nieuws/ rumor.
Wellicht komt het omdat ik a lang in crypto zit dat ik er niets in zie. Net als je denk, ah, dat is al 3x gebeurd, de 4x pak ik mee, ga je rekt (helaas zelf meerdere keren gehad jaren terug)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:46:
[...]

Ik heb al veel te veel minuten van mijn leven besteed aan het _VINDEN_ van hun support / ticketing system, ik vind alleen een FAQ database als je op 'support' klikt. Dat is ook zo'n dingetje waar ik een hekel aan heb bij bedrijven.
Dat is inderdaad bere-irritant.

• anti elppa
Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:58:
[...]

Patronen negeren is niet slim, maar een patroon is geen maand, dag, uur of wat dan ook, zonder dat men er een degelijke onderbouwing voor heeft.

Naar een lijstje getallen kijken en dan september eruit pikken omdat daar de percentages over 10 jaar heen, in veranderende cycli, het slechtst zijn is voor mij wel een patroon maar niet eentje waarop ik zal handelen.

Pas wanneer ik een degelijke onderbouwing daarbij krijg, zal ik daar wellicht iets mee doen.

Dipdonderdag, moondag etc, zijn voor mij vooral vermakelijk.

Dom? wellicht, maar ik doe teveel met data analyses in mijn werk om een trend een trend te noemen zonder oorzaak.
Beter had ik het niet kunnen verwoorden! (y)

Verwijderd

mezelf wat LINK aangeschaft, laten we hopen dat dit het ergste was.. (glazen bol iemand?)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:01:
mezelf wat LINK aangeschaft, laten we hopen dat dit het ergste was.. (glazen bol iemand?)
LINK aanschaffen het ergste wat je gedaan hebt? Welnee joh, LINK aanschaffen is mooi! oOo

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 10:46
Check maar de 1 maand chart..daar zitten we nog boven het laagste niveau. Check de 3 maand chart en dan doet deze dip minder pijn :)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:01:
Waarom geen Bitcoin?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Verwijderd

had zeker en vast ook gekund. op LINK was de grootste korting ;)

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:45
Ik heb toch gisteren een partij gefomo't en ik ben er trots op.

€300 meer dan wat ik volgens mijn strategie moest inleggen op Bitvavo getyft want Binance ouwehoert teveel qua manieren om er geld op te zetten.

Die €300 gaat dan ook als we moon gaan gelijk terug naar de rekening want anders weet ik al wat er gebeurt als deze fomo geen consequenties krijgt.

Gekocht: ADA, ETH, HOT, LINK, SOL, VET en INJ.

[ Voor 6% gewijzigd door RazorMaron op 08-09-2021 11:10 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:06:
[...]

had zeker en vast ook gekund. op LINK was de grootste korting ;)
Als Bitcoin nog een move naar beneden maakt vandaag dan krijg je een nog veel hogere korting op je LINK.
We hebben een sterke Bitcoin nodig om de bull in stand te houden. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:10:
[...]

Als Bitcoin nog een move naar beneden maakt vandaag dan krijg je een nog veel hogere korting op je LINK.
We hebben een sterke Bitcoin nodig om de bull in stand te houden. :)
Gisteren in zowel LINK, DOT als BTC geld gegooid. Ook al wil ik een niet te divers PF, een paar munten naast BTC en ETH vind ik toch wel prettig. Zolang het maar in % niet boven een bepaalde treshold gaat.

• majic
Ik heb CAKE redelijk weten te timen...had misschien ff moeten opletten, maar 18,50 USD is een mooi prijsje.

Mits de markt niet meer gaat dippen :D

[ Voor 78% gewijzigd door majic op 08-09-2021 11:17 ]

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-11 15:07
Zo, weer uit fiat. UP WE GO!!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:38

Darrell

Fiat moonboy

Mijn handen jeuken om nog wat ICP aan te schaffen om in stake weg te zetten.

• malarkan
majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:14:
Ik heb CAKE redelijk weten te timen...had misschien ff moeten opletten, maar 18,50 USD is een mooi prijsje.

genoeg voor een plakje cake met dip? :P

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:45
majic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:14:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8SrdN2pvoC-7aG1Hv5aKDctGmwM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3XEm98pf67Oho7g5zQgEZ16Q.png?f=user_large

Edit: Ho ho ho, dat stond er eerst niet @majic xD

[ Voor 5% gewijzigd door RazorMaron op 08-09-2021 11:20 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mooooon

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11 07:39
We zullen later met zijn allen El Salvador danken. Iemand moet de weg ruimen, en dit is gewoon weer een stap in verdere adoptie. Met inderdaad kinderziekten. Ik geloof ook dat we elke dag een stap dichter komen in een minder volatiele markt omwille van deze brede adoptie. Dat is nu mijn mening.

Mijn portfolio vandaag:
- btc
- eth
- sol
- dot
- ksm
- link
- ada

Zil en fil had ik net voor de drop met winst verkocht, was toeval. Experimentje met shitcoins als het ware en was blij dat ik daar winst op had kunnen nemen. Daarna weer de deur uit.

Ada ga ik na de release van smartcontracts misschien van de hand doen, ga ik goed proberen op te volgen wat daar mee gaat gebeuren. Overigens grootste deel in BTC en ETH, de rest flufjes. Die eerste twee ga ik gewoon verder hodl'en en dca'en. Die andere pak ik winst op om verder te investeren in BTC en ETH.

Het beloven sowieso interessante maanden te worden, of het nu up of down is. Ik zit gebeiteld 🙂

[ Voor 10% gewijzigd door Beug op 08-09-2021 11:24 ]

Pagina: 1 ... 231 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!