https://opensea.io/seaart
Inderdaad, niets gebeurd sinds 16:00enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:06:
[...]
Of conclusie, niemand kan met tijdzones rekenen en heeft de god ganze dag voor 30 usd Bitcoin gekocht. Vandaar dat het een stablecoin is sinds 16u ofzo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wie zegt dat die worst case al voorbij is?Vis schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:18:
[Afbeelding]
Worst case van September hebben we dus ook al gehad, vanaf nu alleen maar up jongens en meisjes 🔥 Als Plan B het zegt is het waar.
Bron: https://cointelegraph.com...coin-flash-crashes-to-43kAnalysts point to overleveraged traders after Bitcoin flash crashes to $43K
Traders were hit hard as $3.5 billion in liquidations took place as Bitcoin price crashed below $43,000.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Crypto market scenario in a nutshell#cryptocurrecy #cryptocrash pic.twitter.com/ryqo4RScj6
— Musky Memes (@musky_meme) 7 september 2021
gelukkig bestaat er geen thumbs down button 🥲😂
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 07-09-2021 23:45 ]
nothing stops this train
Mijn pensioen is geregeld.
Zero.
Lekker deuntjeKol Nedra schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:44:
[Twitter]
gelukkig bestaat er geen thumbs down button 🥲😂
Just walked into a McDonald's in San Salvador to see if I could pay for my breakfast with bitcoin, tbh fully expecting to be told no.
— Aaron van Wirdum (@AaronvanW) 7 september 2021
But low and behold, they printed a ticket with QR that took me to a webpage with Lightning invoice, and now I'm enjoying my desayuno traditional! pic.twitter.com/NYCkMNbv7U
Zie foto's van Aaron... Oftewel, McDonalds in El Salvador accepteert bitcoin betalingen via Ligntning!
Edit: volgens de reply's blijkt McDonalds een payment site opgezet te hebben. Wie weet dat dit wereldwijd uitgebracht kan woden?
[ Voor 27% gewijzigd door Qunix op 07-09-2021 23:55 ]
Je hebt simpelweg je leverage-schuif naar 20x gezet. Dat gaat ook over die openstaande trade. Daardoor komt je liquidatiegrens dichterbij je entry.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:51:
Snap er niks meer van, ik zweer dat ik een 10x long had op Bybit die liep. En toen heb ik een tweede long geplaatst met 20x die nog niet getriggerd is, en die vorige staat nu ook opeens op 20x met een hogere liq prijs...
Holy sh*t it's real!Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:52:
[Twitter]
Zie foto's van Aaron... Oftewel, McDonalds in El Salvador accepteert bitcoin betalingen via Ligntning!
Moeten we nou ff een lightning channel zien op te tuigen waar McDonald's gebruik van maakt? Kunnen we lekker sats harken voor fees
Huh maar kan dat niet verschillend voor een extra long? Of kan maar 1 tegelijk? En waarom kan ik hem niet terug op 10x zetten? Insufficient available balance. Dat zou toch alleen maar voordeliger moeten zijn?toilet_paper schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:55:
[...]
Je hebt simpelweg je leverage-schuif naar 20x gezet. Dat gaat ook over die openstaande trade. Daardoor komt je liquidatiegrens dichterbij je entry.
Zie zelfs de reacties. Ze hebben zelfs een payment site opgezet wat er officieel uitziet en alsof ze het kunnen uitrollen voor andere landen later!YES schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:55:
[...]
Holy sh*t it's real!
Moeten we nou ff een lightning channel zien op te tuigen waar McDonald's gebruik van maakt? Kunnen we lekker sats harken voor fees
klinkt alsof je de kerstverlichting vast gaat ophangen.YES schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:55:
[...]
Holy sh*t it's real!
Bovenaan op de site staat ook het McDonalds logo en de naam van het restaurant.
Cool om dit te zien.
Nee, dat kan niet.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:58:
[...]
Huh maar kan dat niet verschillend voor een nieuwe long? En waarom kan ik hem niet terug op 10x zetten? Insufficient available balance. Dat zou toch alleen maar voordeliger moeten zijn?
Vanwege jouw nieuw geplaatste order is jouw tradebedrag in totaal (open positie + geplaatste positie) nu dusdanig groot dat je meer dan 10x leverage nodig hebt om die te kunnen financieren a.h.w.
Advies: verdiep je eerst goed in wat leverage is en wat het doet, voor je zomaar aan die schuif komt.
Edit: typo
Als ik het eenmaal klaar heb huur ik bedienden in om de kerstverlichting op te hangentwain4me schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:59:
[...]
klinkt alsof je de kerstverlichting vast gaat ophangen.
Sowieso is het een goed moment als je verwacht dat het omhoog zal gaan en weet te verkopen voordat het weer zakt.Philtjens schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:01:
Is het nog een goed moment om in te stappen in sol en eth nu met deze kleine dip ?
Maar wij mogen hier geen financieel advies geven van de RIVM.
10 miljoen shib? Dat is 5 euro ofzo?Pelox schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:46:
Even 10.000.000 shib gekocht en 30 dagen in locked staking gezet.![]()
Mijn pensioen is geregeld.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
lol die host beweerd dat je 86% rente op bitcoin kunt krijgen op pancake swapQunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:28:
De cryptocast van deze week was erg interessant. Ging over partijen zoals BlockFi, Nexo, Crypto.com, Celcius, etc over rente en staking.
YouTube: 💡 Rente ontvangen op je bitcoin, is dat een goed idee? | Cryptocast ...
Conclusie: er gaat veel te veel risico mee gemoeid wat niet ten goede komt van je vergoeding. Sterker nog, juridisch hoeven zij je niets uit te betalen als het mis gaat (faillissement), want ze zijn geen bank en hebben geen stichting wat fungeert als tussenpartij wat de gelden vasthoudt.
Ik vermoed zo rond de 50 dollar ofzo na de prijsdrop vandaag
In ieder geval elke dag flink veel telwerk om die duizenden staking Shibs na te tellen met het relraampje
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
denk je dat Bitcoin in 2030 nog steeds rond de 50k staat?Bozariusz schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:28:
Waarom zou je überhaupt bitcoin staken als je ook tether kan doen en oneindig meer ontvangt dan op je spaarrekening?
nothing stops this train
Nee, echter heb je het dan wel over het vastzetten van je geld voor 10 jaar toch? Veel van ons (ik in ieder geval) hebben die tijd nog niet. Daarom zou ik eerder in tether doen, omdat ik weet dat er voor mij grote uitgaven op de horizon staan.Kol Nedra schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:33:
[...]
denk je dat Bitcoin in 2030 nog steeds rond de 50k staat?
Nee, je hebt het dan over het risico dat je btc een tijd lang minder waard is, stel dat je over 3 maanden 10k nodig hebt en je steekt dat in btc en over 3 maanden is dat 20k, mooi, is het over 3 maanden 12k mooi, is het over 3 maanden 9500, kan je je verlies nemen (of geen verlies als je genoeg rente gehad hebt tijdens die 3 maanden) maar het kan ook 5000 zijn en dan is dat inderdaad kut. Maar vast hoeft het niet te staan, enkel als je in de min staat voelt het alsof 'het vast zit'. Het risico is enkel relatief gezien lager als je meer tijd hebt om er 'niet aan te zitten'.Bozariusz schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:40:
[...]
Nee, echter heb je het dan wel over het vastzetten van je geld voor 10 jaar toch? Veel van ons (ik in ieder geval) hebben die tijd nog niet. Daarom zou ik eerder in tether doen, omdat ik weet dat er voor mij grote uitgaven op de horizon staan.
Overigens is 'veel van ons hebben die tijd niet' een gevaarlijke uitspraak. Als je de tijd niet hebt moet je je niet bezig houden met crypto namelijk. Het advies is tenslotte altijd dat je niet moet spelen met geld dat je nodig hebt. En als iemand dus 'de tijd niet heeft' is dat eigenlijk 'ik heb het geld niet'. Dat probeer je zelf af te dekken met tether maar vergeet niet dat ook tether zijn risico's heeft.
[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-09-2021 01:10 ]
nothing stops this train
Het is ook: iedereen lijkt het te doen, dus je bent gek dat je het niet doet. Zo'n gevoel krijg je ervan. Vind het een prima podcast die er wat kritischer naar kijkt. En niet alleen zij. Bitcoin Magazine had gisteren ook een podcast waar deze bedrijven kort werden besproken en twijfel ontstond over de betrouwbaarheid en stabiliteit van dat soort platformen. Sowieso informatieve podcast vwb andere onderwerpen.Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:06:
[...]
Dat kan ook, maar is het devies om 2 aparte portfolio's te onderhouden. Zo zou je de saaie strategie kunnen automatiseren door DCA automatisch naar een hardware wallet over te laten maken en met het andere deel te speculeren.
Maar dan hou je nog steeds risico, wat een stukje minder is, maar het feit dat dat er is en niet iedereen ervanaf weet, is wat ze in de podcast behandelen.
Hup Bitcoin podcast over Twitter, El Salvador en rente op je bitcoin
Zat me nog wel af te vragen hoe Bitvavo het nu dan doet. Want zij verlenen niet, dus waar komen daar de stakingtegoeden vandaan?
Eens. Ik heb de uitzending bij crypto cast geluisterd en het was beschamend dat die man die anti alles is zijn onzin mocht spuien. Hij wist niet zo veel maar dacht dat het wel zo of zo zou werken. Het was meer een grote FUD uitzending dan dat er objectief over de risico's werd gesproken.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:03:
[...]
Je kan ook beide tegelijk doen toch? Daarvoor hoeft het deel risico niet altijd afgekraakt te worden toch?
[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 08-09-2021 04:22 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat is wijsheid.Vieze censuur censuur markt.
Die dame verdient een standbeeld.
[ Voor 11% gewijzigd door Tartarus op 08-09-2021 07:04 ]
50 euro was het. En die 50 is nu 51!Ngangatar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:18:
[...]
Ik vermoed zo rond de 50 dollar ofzo na de prijsdrop vandaag.
In ieder geval elke dag flink veel telwerk om die duizenden staking Shibs na te tellen met het relraampje.
Zero.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Nee helaas niet. Aangekocht op 1.25 dus lekker 20% erafknakworst schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:34:
[...]
Onder de 1 dollar wil ik het met ATA wel weer een keer proberen. Ooooit komt er wel weer een pumpje. Want Binance shitcoin.
Edit: hopelijk had je nog even gewacht met instappen.
PNL gisteren -10% jippie
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Verwijderd
totaal geen last heeft gehad? Weet je dat HEEL zeker? Ik denk dat Pearle wel wat voor je kan betekenen.HekkeySE schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:28:
Bizar dat Fetch totaal geen last heeft gehad. Sterker nog hij blijft stijgen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UoaQGc976OxU7DGYcsZuXIU3.jpg?f=user_large)
Om maar even een kleine uitsnede van gisteren te nemen.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2021 07:38 ]
Misschien bedoelt @HekkeySE dat Fet zich heel snel hersteld heeft en alweer hoger staat dan voor de dip en dat ziet als "blijft groeien". Had ie misschien beter kunnen zeggen "blijft groeien na de dip" maar ergens is het sowieso wel opzienbarend natuurlijk. Ik snap de verwondering/verbazing uit zijn post wel.Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:35:
[...]
totaal geen last heeft gehad? Weet je dat HEEL zeker? Ik denk dat Pearle wel wat voor je kan betekenen.
[Afbeelding]
Om maar even een kleine uitsnede van gisteren te nemen.
Verwijderd
Dat kan. Maar dat is niet wat 'ie zegt. Ik had gisteren graag wat Fetch gekocht in die dipYES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:40:
[...]
Misschien bedoelt @HekkeySE dat Fet zich heel snel hersteld heeft en alweer hoger staat dan voor de dip en dat ziet als "blijft groeien". Had ie misschien beter kunnen zeggen "blijft groeien na de dip" maar ergens is het sowieso wel opzienbarend natuurlijk. Ik snap de verwondering/verbazing uit zijn post wel.
Ik heb de dip niet voor niets gekocht
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 07:44 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De 46.9 door naar beneden?St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:44:
Hoop dat we snel door de 46.9 schieten vandaag.
Ik heb de dip niet voor niets gekocht

Ben er gister uit gestoplosst dus wacht nog even op wat meer stabiliteit of een pump naar boven. Alleen wat kleingeld, de rest (BTC) is diamond hands
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ziet er nog niet best uit deze ochtend nee. Europeanen he, die wakker worden. Verpesten het altijd voor de rest.
45k incoming..
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 08-09-2021 07:59 ]
Stop losses staan bij mij goed strak in ieder gevalVerwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:01:
Ik heb zo'n voorgevoel dat vandaag een absolute slachtpartij gaat worden.
Let's see.
Gevoel is nog niet veranderdSt@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:16:
Oh wat haat ik dit langzame rekt gaan, doe dan zoals vanmiddag.. BAM.. nu weet je gewoon dat het gaat gebeuren, en het gebeurt zo traag.. pff
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik hoop met je mee maar het geloof is nog een beetje wankel.zwembroek schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:15:
Mijn gevoel zegt Bitcoin naar 49k.
Hmm nou die nieuwe downtrend was gestart rondom 04:00am. Dan is Europa nog niet wakker dus dit zijn echte andere delen..St@m schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:57:
[...]
Ziet er nog niet best uit deze ochtend nee. Europeanen he, die wakker worden. Verpesten het altijd voor de rest.
45k incoming..
Wat een klote maand voor bulls is september toch.. Note to self (zal ik wel weer vergeten).. Sell in augustus and buy in september..
die maanden zeggen echt helemaal niets. kan goed eind september 69k zijn, maar 40k kan ook.JoebarRC schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:21:
[...]
Hmm nou die nieuwe downtrend was gestart rondom 04:00am. Dan is Europa nog niet wakker dus dit zijn echte andere delen..
Wat een klote maand voor bulls is september toch.. Note to self (zal ik wel weer vergeten).. Sell in augustus and buy in september..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat je überhaupt gelooft dat als er mensen wakker worden er iets met de koers gebeurt. Ik maakte een grapje.JoebarRC schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:21:
[...]
Hmm nou die nieuwe downtrend was gestart rondom 04:00am. Dan is Europa nog niet wakker dus dit zijn echte andere delen..
De vrouw? Heb je die nog? Die kosten ook geld hè, vrouwen!! Geld wat nu prima in de dip gedonderd kan wordenforzaracing schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:24:
Wat gaan we doen jongens? Nog eens de vrouw vertellen dat er onvoorziene kosten zijn en dit geld in Crypto dumpen? Maar nu of morgen?
We gaan een dikke W maken op de 2h en daarna snoei hard omhoog, dus ik zou maar kopen rond de 44kforzaracing schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:24:
Wat gaan we doen jongens? Nog eens de vrouw vertellen dat er onvoorziene kosten zijn en dit geld in Crypto dumpen? Maar nu of morgen?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
ScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:28:
Keiharde manipulatie is dit, ik heb de orderboeken de afgelopen 24 uur onder de loep genomen en iedere keer als de prijs omhoog wil kruipen worden er massale orders geplaatst en als de prijs dan in de buurt komt worden de orders weer ingetrokken. Dit zijn mensen die hun zakken met sats willen vullen onder de 50k omdat ze de boot niet willen missen.
Wat ik nooit goed begrepen heb aan dat manipulatie gebeuren is hoe het lucratief is om de koers naar beneden te duwen. Je moet er per slot van rekening je spul ervoor verkopen om die prijs omlaag te krijgen. Is het zo dat als iemand dit probeert te doen ze er gewoon shorts bij naast openen om, op hun eigen overspoelen van de markt met aanbod, meteen weer terug te verdienen of zelfs winst te maken?ScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:28:
Keiharde manipulatie is dit, ik heb de orderboeken de afgelopen 24 uur onder de loep genomen en iedere keer als de prijs omhoog wil kruipen worden er massale orders geplaatst en als de prijs dan in de buurt komt worden de orders weer ingetrokken. Dit zijn mensen die hun zakken met sats willen vullen onder de 50k omdat ze de boot niet willen missen.
Is er een simpele uitleg van te vinden of zo?
viel mij ook al op. Zo tussendoor zien de boeken er prima uit. Ik gok ook echt op een W. Nog 1x dikke dip naar 43 a 44 en dan weer upScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:28:
je opent een mega short, vervolgens sluit je je longs en je dumpt een lading spot. Als je dit met een paar man doet die echt aardig veel hebben, op het juiste moment (dat was gisteren want er waren gewoon teveel longs), dan krijg je ditYES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:30:
[...]
Wat ik nooit goed begrepen heb aan dat manipulatie gebeuren is hoe het lucratief is om de koers naar beneden te duwen. Je moet er per slot van rekening je spul ervoor verkopen om die prijs omlaag te krijgen. Is het zo dat als iemand dit probeert te doen ze er gewoon shorts bij naast openen om, op hun eigen overspoelen van de markt met aanbod, meteen weer terug te verdienen of zelfs winst te maken?
Verwijderd
Deze markt is echt 100% ontworpen om geld van de ene broekzak naar de andere broekzak te transporteren via zeer ingewikkelde blockchain technologie.
Crypto is alles behalve rationeel. Het is vaak juist andersom. Zoals gisteren denkt iedereen dat de koers omhoog gaat, en dus gaat ie omlaag want dan verdienen ze door short te gaan (of hoog verkopen en weer lager inkopen, dus meer coins voor je FIAT). Tenminste, zo denk ik dat het zit. Erg vervelend..YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:30:
[...]
Wat ik nooit goed begrepen heb aan dat manipulatie gebeuren is hoe het lucratief is om de koers naar beneden te duwen. Je moet er per slot van rekening je spul ervoor verkopen om die prijs omlaag te krijgen. Is het zo dat als iemand dit probeert te doen ze er gewoon shorts bij naast openen om, op hun eigen overspoelen van de markt met aanbod, meteen weer terug te verdienen of zelfs winst te maken?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
dat is de gewone stonks markt ook, alleen weten veel mensen dat nog niet......tot er ook daar een echte crash komt van 50%Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:34:
Wat mij altijd opvalt is we er 3 weken over doen om moeizaam op te bouwen en dan in 2 uurtjes helemaal de vinkentering in pleuren.![]()
Deze markt is echt 100% ontworpen om geld van de ene broekzak naar de andere broekzak te transporteren via zeer ingewikkelde blockchain technologie.
Ja oké. Door die shorts verdien je er nog wat aan of beperk je het verlies van het dumpen van eigen BTC zeg maar? En met wat je aan USDT/whatever overhoudt uit zowel de verkoop als shorts kan je flink meer BTC terug inkopen zeg maar?anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:34:
[...]
je opent een mega short, vervolgens sluit je je longs en je dumpt een lading spot. Als je dit met een paar man doet die echt aardig veel hebben, op het juiste moment (dat was gisteren want er waren gewoon teveel longs), dan krijg je dit
Enige wat ik dan altijd denk, als je dan weer al die stablecoins in BTC begint te pompen begint te prijs met een beetje pech ook weer te stijgen. Zijn het dan die shorts en de geliquideerde longs (=/= snelle daling in prijs) die er voor zorgen dat je meer sats kan verzamelen?
Dat weet ik, het gaat mij erom hoe iemand winst maakt op het bewust omlaag drukken van de koers. Door het vraag/aanbod principe lijkt me dat nog niet zo simpel als dat er altijd over gesproken wordt. Ik geloof best dat het gebeurd en dat er manieren zijn om daar aan te verdienen maar ik snap dat nog niet echt, ik probeer dat een beetje te doorgronden/begrijpen.LankHoar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:35:
[...]
Crypto is alles behalve rationeel. Het is vaak juist andersom. Zoals gisteren denkt iedereen dat de koers omhoog gaat, en dus gaat ie omlaag want dan verdienen ze door short te gaan (of hoog verkopen en weer lager inkopen, dus meer coins voor je FIAT). Tenminste, zo denk ik dat het zit. Erg vervelend..
Overigens niet om het vervolgens zelf in de praktijk te brengen hoor
verdien je er nog wat aan??? Met die shorts verdienen ze mega. Vervolgens closen ze die op een logisch level zoals gisteren de 21ma. En ja dan kunnen ze terug kopen, en eventueel in de bounce weer hetzelfde doen.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:38:
[...]
Ja oké. Door die shorts verdien je er nog wat aan of beperk je het verlies van het dumpen van eigen BTC zeg maar? En met wat je aan USDT/whatever overhoudt uit zowel de verkoop als shorts kan je flink meer BTC terug inkopen zeg maar?
Enige wat ik dan altijd denk, als je dan weer al die stablecoins in BTC begint te pompen begint te prijs met een beetje pech ook weer te stijgen. Zijn het dan die shorts en de geliquideerde longs (=/= snelle daling in prijs) die er voor zorgen dat je meer sats kan verzamelen?
Om dit te initiëren hoef je echt geen miljarden te hebben wat sommigen denken
Verwijderd
Als je echt een whale bent --> dikke marketsell op 52k --> Instant 2k eraf, stoplosjes triggered --> panic drop --> buy op 44k.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:39:
[...]
Dat weet ik, het gaat mij erom hoe iemand winst maakt op het bewust omlaag drukken van de koers. Door het vraag/aanbod principe lijkt me dat nog niet zo simpel als dat er altijd over gesproken wordt. Ik geloof best dat het gebeurd en dat er manieren zijn om daar aan te verdienen maar ik snap dat nog niet echt, ik probeer dat een beetje te doorgronden/begrijpen.
Overigens niet om het vervolgens zelf in de praktijk te brengen hoor
Meer muntjes voor je geld, rinse and repeat.
Ook nog een shortje ernaast en je kunt sowieso weer een weekje patat eten voor noppes.
Dat zijn ook de momenten dat ik denk, ik snap crypto, maar toch niet.Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:34:
Wat mij altijd opvalt is we er 3 weken over doen om moeizaam op te bouwen en dan in 2 uurtjes helemaal de vinkentering in pleuren.![]()
Als we in deze range blijven hangen geeft het mij qua alts wel weer het vertrouwde gevoel van mei/juni.
We gaan wel weer omlaag via DCA.
Ja sorry dat ik het me afvraag hoor. Ik snap dat het gevoelig ligt aangezien op die manier mensen flink geld uit de zakt geklopt wordt. Dat komt dan doordat je shorts kan openen met van die x20 (of hoger/lager) leverages die je winst vergroten t.o.v. het geld wat je erin stopt doordat je bijleent van een exchange? Want dan heeft het zin om met jouw btc de koers te doen droppen, met een short die een meervoud oplevert van die daling die je veroorzaakt?anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:42:
[...]
verdien je er nog wat aan??? Met die shorts verdienen ze mega. Vervolgens closen ze die op een logisch level zoals gisteren de 21ma. En ja dan kunnen ze terug kopen, en eventueel in de bounce weer hetzelfde doen.
Om dit te initiëren hoef je echt geen miljarden te hebben wat sommigen denken
Hey volgens mij was die laatste zin het kwartje wat viel
haha ja het kwartje is gevallenYES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:45:
[...]
Ja sorry dat ik het me afvraag hoor. Ik snap dat het gevoelig ligt aangezien op die manier mensen flink geld uit de zakt geklopt wordt. Dat komt dan doordat je shorts kan openen met van die x20 (of hoger/lager) leverages die je winst vergroten t.o.v. het geld wat je erin stopt doordat je bijleent van een exchange? Want dan heeft het zin om met jouw btc de koers te doen droppen, met een short die een meervoud oplevert van die daling die je veroorzaakt?
Hey volgens mij was die laatste zin het kwartje wat viel![]()
En als de actie succesvol is krijg je een domino-effect van liquidaties van longs.anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:34:
[...]
je opent een mega short, vervolgens sluit je je longs en je dumpt een lading spot. Als je dit met een paar man doet die echt aardig veel hebben, op het juiste moment (dat was gisteren want er waren gewoon teveel longs), dan krijg je dit
Men wist namelijk dat vanwege El Salvador (7 september) heel veel mensen long zouden gaan met de hoop op een koersstijging.
In de afgelopen 24 uur is er voor 1,1 miljard dollar aan trades geliquideerd.
De grootste order die ik voorbij zag komen toen ik het in de gaten hield was circa 10.000 BTC
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
dat plus nog natuurlijk die winst weer gooien in de aankoop op het nieuwe niveau zodat je die weer kunt dumpen bij de volgende keer, rinse, repeat, eat patat.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:45:
[...]
Ja sorry dat ik het me afvraag hoor. Ik snap dat het gevoelig ligt aangezien op die manier mensen flink geld uit de zakt geklopt wordt. Dat komt dan doordat je shorts kan openen met van die x20 (of hoger/lager) leverages die je winst vergroten t.o.v. het geld wat je erin stopt doordat je bijleent van een exchange? Want dan heeft het zin om met jouw btc de koers te doen droppen, met een short die een meervoud oplevert van die daling die je veroorzaakt?
Hey volgens mij was die laatste zin het kwartje wat viel![]()
aangezien de moon nu aan de andere kant van de planeet staat zijn we aardig op weg geloof ikknakworst schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:48:
Goedemorgen. Wen moon?
Rustig aan, eerst nog even kijken of de 43k nog bestaat.knakworst schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:48:
Goedemorgen. Wen moon?
Ik kan het BTC zo al vertellen, die bestaat, maarja, eigenwijs he..
ja exact, ja 10k btc en dan meer van dat soort spul in de range van 5k tot 10k dan gaat het hard. En dan is het heel erg leuk dat el salvador 550 btc gekocht heeft.........ScuL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:48:
[...]
En als de actie succesvol is krijg je een domino-effect van liquidaties van longs.
Men wist namelijk dat vanwege El Salvador (7 september) heel veel mensen long zouden gaan met de hoop op een koersstijging.
In de afgelopen 24 uur is er voor 1,1 miljard dollar aan trades geliquideerd.
De grootste order die ik voorbij zag komen toen ik het in de gaten hield was circa 10.000 BTC
Eigenlijk is dat best interessant. En eigenlijk ook crimineel. Als je dat goed regelt ga je echt mensen (hun PF) kapot maken terwijl je zelf megaveel verdient. Andersom kan je het ook met longs doen, door op te kopen en tegelijkertijd een dikke long te openen (als het volume laag is helemaal).
Nu snap ik wat er met die gevechten tussen bulls en bears wordt bedoeld ook beter. Fascinerend.
Met deze koersdaling was de beurs stil gelegd.anti elppa schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:35:
[...]
dat is de gewone stonks markt ook, alleen weten veel mensen dat nog niet......tot er ook daar een echte crash komt van 50%
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
De winst in BTC gooien én een dikke leveraged long openen zodat je daarop nog eens een meervoud aan winst pakt, bedoel je. Jezus ik moet maar whale worden of zo.malarkan schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:49:
[...]
dat plus nog natuurlijk die winst weer gooien in de aankoop op het nieuwe niveau zodat je die weer kunt dumpen bij de volgende keer, rinse, repeat, eat patat.
Ok, als Tweakers dan maar een wereldwijde actie starten dat iedereen aanstaande vrijdag op hetzelfde moment 500$ winst gaat pakken?LankHoar schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:35:
[...]
Crypto is alles behalve rationeel. Het is vaak juist andersom. Zoals gisteren denkt iedereen dat de koers omhoog gaat, en dus gaat ie omlaag want dan verdienen ze door short te gaan (of hoog verkopen en weer lager inkopen, dus meer coins voor je FIAT). Tenminste, zo denk ik dat het zit. Erg vervelend..
ja ik bedoel ook niet in 1 dag natuurlijk.SimD schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:52:
[...]
Met deze koersdaling was de beurs stil gelegd.
haha ja dat er ook nog even bij, een long die je dus zelf veroorzaakt ook nog.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:52:
[...]
De winst in BTC gooien én een dikke leveraged long openen zodat je daarop nog eens een meervoud aan winst pakt, bedoel je. Jezus ik moet maar whale worden of zo.
dus je krijgt meer geld en meer BTC op hetzelfde moment.
Verwijderd
Het enige wat ik nog niet snap aan het hele verhaal, is hoe die walvissen aan de nodige techniek zoals een computer en internetverbinding komen.YES schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:51:
[...]
Eigenlijk is dat best interessant. En eigenlijk ook crimineel. Als je dat goed regelt ga je echt mensen (hun PF) kapot maken terwijl je zelf megaveel verdient. Andersom kan je het ook met longs doen, door op te kopen en tegelijkertijd een dikke long te openen (als het volume laag is helemaal).
Nu snap ik wat er met die gevechten tussen bulls en bears wordt bedoeld ook beter. Fascinerend.
Die beesten leven tenslotte onder water
Ik ben dit nog aan het onderzoeken.
Die willen ze al stil leggen als de hedgers in de problemen komenSimD schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:52:
[...]
Met deze koersdaling was de beurs stil gelegd.
Ja dat is wel bijzonder. Maar ik heb ooit iets gelezen over Atlantis. Een stad op de zeebodem, wellicht hebben de walvissen daar hun medewerkers gestald. Er lopen enorme internetkabels over de zeebodem waar die stad wellicht op aangesloten is?Verwijderd schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:55:
[...]
Het enige wat ik nog niet snap aan het hele verhaal, is hoe die walvissen aan de nodige techniek zoals een computer en internetverbinding komen.
Die beesten leven tenslotte onder water![]()
Ik ben dit nog aan het onderzoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/uxY5pORPprRF8fgPjjQNtmEY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zfUu4S94KhisAFCBv1xfGNeb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iEUayQC4ydC3AzTUq0KgzdXC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y2skNIdcLo2khD6UGkpnjpyC.png?f=fotoalbum_large)