“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
oh absoluut is dat water. maar dan nog is dit toch van den zotte om dan ook nog dit te bejubelen ofzoYES schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:26:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat deze man met een flesje water in de weer is en via zijn social kanalen geld verdiend als dit filmpje maar genoeg bekeken wordt..
mafkezen
Maar wie heeft die LONGs nu uiteindelijk getracht te hunten? Paar grote whales? Binance? ( 😉 ) Bogdanoff's?Richh schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:03:
[...]
Weekly is wel het standaard bubble pattern aan het volgen hè, daar is wel degelijk iets. De 'hamers' die Taro in zn veel gedeelde chart tekende, komen ook best redelijk overeen.
Maar ja, dit soort 'korte crashes' zag je ook regelmatig in 2017 en komen regelmatig voor, ook dit jaar nog. En gezien iedereen long ging voor El Salvador snap ik de flinke crash ergens wel.
Maarehh... We zijn er echt nog niet, ookal ben ik ook een bullwees voorzichtig...
Ik vind het wel een behoorlijke crash om zomaar aan te nemen dat het door een bijeen geraapt zootje mensen komt?
Iemand (paar grote fondsen?) moeten toch de instgators zijn geweest?
[ Voor 11% gewijzigd door Da_maniaC op 07-09-2021 22:29 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
YouTube: 💡 Rente ontvangen op je bitcoin, is dat een goed idee? | Cryptocast ...
Conclusie: er gaat veel te veel risico mee gemoeid wat niet ten goede komt van je vergoeding. Sterker nog, juridisch hoeven zij je niets uit te betalen als het mis gaat (faillissement), want ze zijn geen bank en hebben geen stichting wat fungeert als tussenpartij wat de gelden vasthoudt.
[ Voor 28% gewijzigd door Qunix op 07-09-2021 22:29 ]
Nee 29 telt nietdehardstyler schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:05:
[...]
Even tussen jou en mij: je mag ook wel 31 dollar of 29 dollar inleggen. Ik beloof dat ik het niet verder vertel, erewoord!
Het domme is niet het in de fik steken, het doen alsof je zelfmoord gaat plegen omdat je zogenaamd zoveel geld hebt ingezet daarentegen...Palindrome schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:27:
[...]
Fake. Alleen een plasje alcohol op de stenen vloer.....
Haha ik durf het eigenlijk niet meer nu. Zie die hele $30,- hype ook nog wel uitdraaien op een flop omdat veel mensen die te vroeg waren nu alsnog wat willen terug verdienen en dus te vroeg winst gaan nemenRichh schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:26:
Oké nog een flufje dan, nu we uit deze vlag breken..?
Van mij mag dit soort acties sowieso wel achterwege blijven, zolang het voer is voor dergelijke schommelingen.
Benieuwd hoeveel dit echt gaat doen al die kleine instappers. Ik vermoed niets, maar we gaan het zien. Des te eerder je dat bedrag er in stopt, des te meer kans dat het wat oplevert, dus dat effect is waarschijnlijk al geweest.
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 07-09-2021 22:32 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Een dikke whale die market sellt > Longs liquidaten > terug kopen en 10-20% meer Bitcoin bezitten.Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:28:
[...]
Maar wie heeft die LONGs nu uiteindelijk getracht te hunten? Paar grote whales? Binance? ( 😉 ) Bogdanoff's?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja klopt. Dat systeem is kut. Veel views/likes=money. Zo werkt media ook al waardoor daar ook de kwaliteit (soms) in het geding raakt.malarkan schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:27:
[...]
oh absoluut is dat water. maar dan nog is dit toch van den zotte om dan ook nog dit te bejubelen ofzo
mafkezen
Taro schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:29:
Ik ga om 23:01 voor 30 USD aan Bitcoin cashen, wie doet er mee? /s
Verwijderd
Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:26:
[...]
Dat vind ik wel interessant... Dan zou het dus ±400k kunnen worden aan het einde van deze run.
Benieuwd hoeveel dit echt gaat doen al die kleine instappers. Ik vermoed niets, maar we gaan het zien.
Sinds de media aan het rapporteren is wat mensen op twitter van zaken vinden is de media niet meer geloofwaardig. "oproer over x" omdat er dan 3 mensen iets getweet hebben. geen enkel idee wie die mensen dan zijn die dat roepen, laat staan wat er achter zit.YES schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:30:
[...]
Ja klopt. Dat systeem is kut. Veel views/likes=money. Zo werkt media ook al waardoor daar ook de kwaliteit (soms) in het geding raakt.
Can't stop the power of Reddit.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Benieuwd hoeveel dit echt gaat doen al die kleine instappers. Ik vermoed niets, maar we gaan het zien. Des te eerder je dat bedrag er in stopt, des te meer kans dat het wat oplevert, dus dat effect is waarschijnlijk al geweest.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Heb je die gasten OOIT positief gehoord over een exchange welke niet sponsor is van BNR? Ze willen 0.0000 risico. Boeie, ga dan niet in crypto. Op deze manier redeneren ze alles wat spannend en innovatief is helemaal dood tegenover hun oersaaie inferieure Nederlandse alternatieven. We zitten hier voor innovatie en dikke gains toch? Niet om een grijs pak te dragen en met ons geld naar een oersaaie prehistorische bank in een fiat multipla.Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:28:
De cryptocast van deze week was erg interessant. Ging over partijen zoals BlockFi, Nexo, Crypto.com, Celcius, etc over rente en staking.
YouTube: 💡 Rente ontvangen op je bitcoin, is dat een goed idee? | Cryptocast ...
Conclusie: er gaat veel te veel risico mee gemoeid wat niet ten goede komt van je vergoeding. Sterker nog, juridisch hoeven zij je niets uit te betalen als het mis gaat (faillissement), want ze zijn geen bank en hebben geen stichting wat fungeert als tussenpartij wat de gelden vasthoudt.
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 07-09-2021 22:39 ]
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Zou me kapot lachen als we dan naar 50k pumpen in een 1 minuut candle om dan instant naar 30k te zakken
Totdat ik besef dat ik dan veel centjes verlies.
Maar dan nog wel denk ik.
Haha, ik gok dat we geen rimpeltje gaan zien. Spannend. Ik pak er wat🍿 bij.Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:36:
Nog 26 minuten.
Zou me kapot lachen als we dan naar 50k pumpen in een 1 minuut candle om dan instant naar 30k te zakken![]()
Totdat ik besef dat ik dan veel centjes verlies.
Maar dan nog wel denk ik.
Fake, maar dan nog, de gemiddelde persoon die vandaag 350k aan PF waarde heeft verloren heeft alsnog 3 miljoen in de PF staan en zal wss nooit meer dan een 100k aan fiat geinvesteerd hebben om die 3350k te vergaren.paul-s83 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:21:
Tsja, investeer nooit meer dan je bereid bent te verliezen.
[Embed]
Toevallig. Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan dat soort artikelen.malarkan schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:32:
[...]
Sinds de media aan het rapporteren is wat mensen op twitter van zaken vinden is de media niet meer geloofwaardig. "oproer over x" omdat er dan 3 mensen iets getweet hebben. geen enkel idee wie die mensen dan zijn die dat roepen, laat staan wat er achter zit.
Zo wordt nieuws verzonnen, spektakel gecreëerd om meer clicks en views te genereren.
Op voetbalzone worden artikelen met bepaalde onderwerpen en veel views meermaals naar boven in de chronologie van de nieuwsartikelen gepusht. Vind ik ook zoiets kansloos.
Maar goed, we dwalen af, crypto. Laat die 30 dollar actie maar beginnen, ik ben zo stom geweest toch weer een kleine long te openen @Richh
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
Of 350k in leveraged posities. Flashcrash, stoplosses niet triggered, *ping* mail.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:38:
[...]
Fake, maar dan nog, de gemiddelde persoon die vandaag 350k aan PF waarde heeft verloren heeft alsnog 3 miljoen in de PF staan en zal wss nooit meer dan een 100k aan fiat geinvesteerd hebben om die 3350k te vergaren.
2 miljoen mensen maximaal maal 30 usd dus 60 mil, helemaal niks. Het effect dat 'al is geweest' was de echte impact uiteraard, zowel de pump de longs na de pump en de dump met de liquidaties. Het daadwerkelijke kopen van een paar tientallen miljoen is 'het' niet.Taro schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:29:
Crypto is uitgevonden om tussenpersonen (banken en exchanges) onnodig te maken.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:35:
[...]
Heb je die gasten OOIT positief gehoord over een exchange welke niet sponsor is van BNR? Ze willen 0.0000 risico. Boeie, ga dan niet in crypto. Op deze manier redeneren ze alles wat spannend en innovatief is helemaal dood tegenover hun oersaaie inferieure Nederlandse alternatieven. We zitten hier voor innovatie en dikke gains toch? Niet om een grijs pak te dragen naar een oersaaie prehistorische bank.
Ik snap niet waarom zoveel mensen hun keys van hun coins uit handen geven.
Vroeg of laat komen er problemen van.
Tenzij je er zo rond 8 uur vanochtend al bij wasTaro schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:29:
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is toch verboden?Taro schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:29:
Maar ok ik doe mee!
Kan ook, maar gezien zijn huis heeft hij al flink gecashed op crypto en besloot hij met een stuk van zijn centen full retard te gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:40:
[...]
Of 350k in leveraged posities. Flashcrash, stoplosses niet triggered, *ping* mail.

Ik heb 20 mins. eerder gekocht en ben met een paar nullen uitgeschoten... oeps
Als je balls deep in crypto stapt word je vanzelf full retard. Of het nu omhoog of omlaag gaat dat maakt niks uit.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:42:
[...]
Kan ook, maar gezien zijn huis heeft hij al flink gecashed op crypto en besloot hij met een stuk van zijn centen full retard te gaan.
Zero.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Het liefst wel pas als ik mijn spaarcentjes even opgenomen heb.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:45:
Ik keek vandaag nog eens op m'n rekeningafschrift en zag weer eens die bankkosten afschrijving van 3.35 euro per maand. 65 cent p/m meer dan vorig jaar. Ik moest echt lachen en dacht, deze losers snappen het echt nog steeds niet he. Wat doen ze voor mij? Helemaal niks. Wat een trieste bende zonder verdienmodel. Ik hoop dat ze zo hard kapot gaan. En dan worden ze ook nog recht gehouden van onze belastingcentjes, en vervolgens bonussen uitkeren. Helemaal kapot moeten ze.
Maar eens.
Mwa, ik zie net zoveel problemen in Henk en Ingrid die hun keys overal hebben rond slingeren. Een goede exchange vertrouw ik dan meer. Ik zie dat probleem niet zo. Uiteindelijk komen daar ook garanties voor.Lazyke schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:40:
[...]
Crypto is uitgevonden om tussenpersonen (banken en exchanges) onnodig te maken.
Ik snap niet waarom zoveel mensen hun keys van hun coins uit handen geven.
Vroeg of laat komen er problemen van.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nu pas uitgestapt? Op de bodem?St@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:49:
Zo, uitgestapt. Veel plezier net jullie georganiseerde pump. Ik kom na de dump weer terug
Verwijderd
Poll: Wat gaan we zien om 23:00 met de $30 El Salvador buy?twit schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:47:
Iemand handig met poll maken? Wat gaan we zien? NIets, serieuze stijging 23u en overleeft de nacht, pump en dump nog voor 00:00, down right away? Ik vrees dat mijn geld op pump & dump is al hoop ik met Jaapio mee dat we wat omhoog knallen en daar blijven.
• Niets
• Up
• Down
• Memmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ben je volledig uitgestapt?St@m schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:49:
Zo, uitgestapt. Veel plezier net jullie georganiseerde pump. Ik kom na de dump weer terug
Ik was er vanavond al weer in. Maar nu er uit. Ik sta even aan de zijlijn terwijl jullie je feestje hebben.
Ja.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moet je deze poll nou weer verpesten met memmen?Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:50:
[...]
Poll: Wat gaan we zien om 23:00 met de $30 El Salvador buy?
• Niets
• Up
• Down
• Memmen
Tussenstand:
[Afbeelding]
Maar we mogen ervan uitgaan dat memmen tellen als een up toch, dat werkt normaal ook zo..
Memmen en up is hetzelfde dude. Dan maar memmenVerwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:50:
[...]
• Niets
• Up
• Down
• Memmen
Tussenstand:
[Afbeelding]
Nee van memmen gaat ie up...is wat anders.Darrell schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:54:
[...]
Memmen en up is hetzelfde dude. Dan maar memmen
5 minuten een poll en 45+ reacties. We hebben iig genoeg publiek voor de 23u show (of deceptie )Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:50:
[...]
• Niets
• Up
• Down
• Memmen
Tussenstand:
[Afbeelding]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het heeft niets te maken met een sponsor zijn of niet van de podcast. Een investeerder (lees: niet een speculant) wilt zo weinig mogelijk risico lopen met zo veel mogelijk rendement. Per individu is het een ander balans hoeveel risico en hoeveel rendement dat is. De saaiste strategie zal waarschijnlijk het meeste positieve effect hebben.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:35:
[...]
Heb je die gasten OOIT positief gehoord over een exchange welke niet sponsor is van BNR? Ze willen 0.0000 risico. Boeie, ga dan niet in crypto. Op deze manier redeneren ze alles wat spannend en innovatief is helemaal dood tegenover hun oersaaie inferieure Nederlandse alternatieven. We zitten hier voor innovatie en dikke gains toch? Niet om een grijs pak te dragen en met ons geld naar een oersaaie prehistorische bank in een fiat multipla.
Ook goed om te begrijpen is het verschil tussen een investeerder en een speculant. Iemand die speculeert denkt dat de koersprijs omhoog gaat binnen een bepaald tijdspanne, en reageert dan ook zodanig door te kopen en verkopen. Iemand die investeert verschuift zijn vermogen om met zo laag mogelijk risico het vermogen te behouden. Als het groeit, is dat mooi meegenomen. Een investeerder is ook iemand die kijkt op de lange duur, bijvoorbeeld minstens 10 jaar, en zal gedurende de periode zijn strategie uitvoeren, wat inhoud om in dit geval bitcoin niet te verkopen.
Om zo min mogelijk risico te waarborgen is een derde partij zoals beschreven het slechtste wat je kan doen. Uiteraard zijn dat voor andere een prima alternatief, hartstikke prima! Het feit dat er geen stichting is wat de gelden in bewaring heeft doet al argusogen opwekken. Dan heb je écht niet het beste voor je klant. Ook het feit dat in de algemene voorwaarden uitdrukkelijk staat dat zij nooit in de problemen kunnen komen met jouw geld is merkwaardig. Ja, heb het net gelezen na de podcast. Ik geloofde het ook niet. Dat is het DYOR deel wat niet ver genoeg gaat voor de meeste, want te veel juridische teksten.
Uit jouw teksten is op te maken dat je een speculant bent, en dan begrijp ik het wel. Maar dan is je strategie ook anders. Dus vandaar het verschil. Overigens is niks fout of goed. Het is gewoon iets anders, een andere mindset.
Whales mogen ook gewoon 30 BTC inkopen. Flufjes voor jou RaptorRaptorXS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:56:
Ben er klaar voor, 30 dollar of euri?
Hier hetzelfde, deze wil ik niet missen lig met laptop in bedjePingo76 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:55:
Ik wil eigenlijk slapie, slapie doen aangezien de wekker om 6 uur gaat. Maar voor dit spektakel probeer ik de oogjes wel open te houden
Verwijderd
It can’t be achieved again by a network made up of participants aware of that discovery since the very thing discovered was resistance to replicability itself.
:strip_exif()/f/image/rcQAfEmdXhmcMbUrDp2op7jH.jpg?f=fotoalbum_large)
Handen aan die knop jongens. Het is aan!
Die 30 is symbolisch, liefst gewoon alles wat je kunt missen.RaptorXS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:56:
Ben er klaar voor, 30 dollar of euri?
Ik klap er 5k tegenaan.
Nog even geduld...Verwijderd schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:57:
Absolute mathematical scarcity achieved by a consensus in a sufficiently decentralised distributed network was a discovery, rather than an invention.
It can’t be achieved again by a network made up of participants aware of that discovery since the very thing discovered was resistance to replicability itself.
[Afbeelding]
Handen aan die knop jongens. Het is aan!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Met de mogelijke gains in crypto kun je veel risico volledig voorbij fietsen en op andere manieren tackelen.Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:56:
[...]
Het heeft niets te maken met een sponsor zijn of niet van de podcast. Een investeerder (lees: niet een speculant) wilt zo weinig mogelijk risico lopen met zo veel mogelijk rendement. Per individu is het een ander balans hoeveel risico en hoeveel rendement dat is. De saaiste strategie zal waarschijnlijk het meeste positieve effect hebben.
Ook goed om te begrijpen is het verschil tussen een investeerder en een speculant. Iemand die speculeert denkt dat de koersprijs omhoog gaat binnen een bepaald tijdspanne, en reageert dan ook zodanig door te kopen en verkopen. Iemand die investeert verschuift zijn vermogen om met zo laag mogelijk risico het vermogen te behouden. Als het groeit, is dat mooi meegenomen. Een investeerder is ook iemand die kijkt op de lange duur, bijvoorbeeld minstens 10 jaar, en zal gedurende de periode zijn strategie uitvoeren, wat inhoud om in dit geval bitcoin niet te verkopen.
Om zo min mogelijk risico te waarborgen is een derde partij zoals beschreven het slechtste wat je kan doen. Uiteraard zijn dat voor andere een prima alternatief, hartstikke prima! Het feit dat er geen stichting is wat de gelden in bewaring heeft doet al argusogen opwekken. Dan heb je écht niet het beste voor je klant. Ook het feit dat in de algemene voorwaarden uitdrukkelijk staat dat zij nooit in de problemen kunnen komen met jouw geld is merkwaardig. Ja, heb het net gelezen na de podcast. Ik geloofde het ook niet. Dat is het DYOR deel wat niet ver genoeg gaat voor de meeste, want te veel juridische teksten.
Uit jouw teksten is op te maken dat je een speculant bent, en dan begrijp ik het wel. Maar dan is je strategie ook anders. Dus vandaar het verschil. Overigens is niks fout of goed. Het is gewoon iets anders, een andere mindset.
Situatie A:
Veilig en risicoloos ---> nauwelijks winst --> je bereikt nooit wat --> hetgeen wat je verliest is sowieso al niet interessant want het is nooit veel geworden
Situatie B:
Spannend en innovatief --> veel winst --> zet het statistisch tegenover risico op verlies --> zet zelf geld weg en investeer verder --> je fietst alle zogenaamde 'veiligheid' voorbij
Ik maak liever van 1000, 5000, met risico op 1000 verlies, dan dat ik van 1000, 1100 maak met garantie op behoud.
Zoals verwacht, helemaal niksTartarus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:00:
Er gebeurt niets
Wie het kleine niet eert....
Goh, als het nou $300 was i.p.v. $30, dan was er misschien nog een klein groen kaarsje te zienTartarus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:00:
Er gebeurt niets
Snap ik. Maar dat is een andere strategie waar niks mee mis is. Andere willen weinig risico hebbenenomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:00:
[...]
Met de mogelijke gains in crypto kun je veel risico volledig voorbij fietsen en op andere manieren tackelen.
Situatie A:
Veilig en risicoloos ---> nauwelijks winst --> je bereikt nooit wat --> hetgeen wat je verliest is sowieso al niet interessant want het is nooit veel geworden
Situatie B:
Spannend en innovatief --> veel winst --> zet het statistisch tegenover risico op verlies --> zet zelf geld weg en investeer verder --> je fietst alle zogenaamde 'veiligheid' voorbij
Ik maak liever van 1000, 5000, met risico op 1000 verlies, dan dat ik van 1000, 1100 maak met garantie op behoud.
Zolang je maar onderaan de streep niets verliest.
Sweeet
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je kan ook beide tegelijk doen toch? Daarvoor hoeft het deel risico niet altijd afgekraakt te worden toch?Qunix schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:02:
[...]
Snap ik. Maar dat is een andere strategie waar niks mee mis is. Andere willen weinig risico hebben
Zolang je maar onderaan de streep niets verliest.
NFT waarde 1 miljoenPalindrome schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:03:
[Afbeelding]
Wow, jullie hebben het gedaan !
Waar zie je dat in de apD_Jeff schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:03:
Ik zie nu een hele hoos aan 25 euro buys voorbij komen @ bitvavo
Sweeet
Niet, helaasch
(Advanced view only)
Mijn trade was geen 30 USD. en ook geen 300 USD.Chaes schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:02:
[...]
Goh, als het nou $300 was i.p.v. $30, dan was er misschien nog een klein groen kaarsje te zien
Hopelijk hebben vele traders mij net zo jolig gevolgd...
Ah, gelijk maar voor de $3000 gegaan? Hulde!Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:05:
[...]
Mijn trade was geen 30 USD. en ook geen 300 USD.
3 USD? Metoo!Da_maniaC schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:05:
[...]
Mijn trade was geen 30 USD. en ook geen 300 USD.
Men doet echt wel mee, maar al er op hetzelfde moment ook een aantal op 'verkoop' drukken -- dan gaat het niet zo hard meer...
Dat kan ook, maar is het devies om 2 aparte portfolio's te onderhouden. Zo zou je de saaie strategie kunnen automatiseren door DCA automatisch naar een hardware wallet over te laten maken en met het andere deel te speculeren.enomiss schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:03:
[...]
Je kan ook beide tegelijk doen toch? Daarvoor hoeft het deel risico niet altijd afgekraakt te worden toch?
Maar dan hou je nog steeds risico, wat een stukje minder is, maar het feit dat dat er is en niet iedereen ervanaf weet, is wat ze in de podcast behandelen.
Of conclusie, niemand kan met tijdzones rekenen en heeft de god ganze dag voor 30 usd Bitcoin gekocht. Vandaar dat het een stablecoin is sinds 16u ofzo.Palindrome schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:03:
[Afbeelding]
Wow, jullie hebben het gedaan !
Zero.
Verwijderd
Morgen weer een dag, eens zien of fiat vannacht valt.
Trusten crypto gangsters!
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/jiV79hfG2FiQwnnrPFJ1bfjS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6nVYswEgmoWLj6WSWp3G6H8C.jpg?f=fotoalbum_large)