|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Verwijderd
Het contrast tussen de twee posts is gewoon mooi
En laten we eerlijk zijn; niemand van ons weet met zekerheid hoe deze markt eruit ziet over een jaar. Alles is mogelijk en iedereen die daarin zijn eigen visie ontwikkeld en daarmee zijn eigen plan trekt, is gewoon goed bezig. Of het ook succesvol gaat zijn zal met de tijd wel blijken.
Ik zie het hele Bitcoin/shitcoin verhaal dan natuurlijk ook meer als een spelletje met een knipoog
Ik zeg: over 5 jaar Binance kapotdood en KuCoin token die Ethereum inhaalt qua marketcap.
Dat laatste is natuurlijk bullishshit.
Shitcoin galore. Een verhaal gebouwd op dromen, doordrenkt met hopium en een fluffje groene candles gedragen op stierenhoeven.
Je vergeet de belangrijkste afsluitende opmerking:Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:28:
[...]
Het contrast tussen de twee posts is gewoon mooi![]()
En laten we eerlijk zijn; niemand van ons weet met zekerheid hoe deze markt eruit ziet over een jaar. Alles is mogelijk en iedereen die daarin zijn eigen visie ontwikkeld en daarmee zijn eigen plan trekt, is gewoon goed bezig. Of het ook succesvol gaat zijn zal met de tijd wel blijken.
Ik zie het hele Bitcoin/shitcoin verhaal dan natuurlijk ook meer als een spelletje met een knipoogWant linksom of rechtsom, het blijft speculeren.
Ik zeg: over 5 jaar Binance kapotdood en KuCoin token die Ethereum inhaalt qua marketcap.
Dat laatste is natuurlijk bullishshit.
Shitcoin galore. Een verhaal gebouwd op dromen, doordrenkt met hopium en een fluffje groene candles gedragen op stierenhoeven.
Om uiteindelijk onder de brug te eindigen met je matties van Tweakers.
Geen trades klaar staan met die GRT in je spot? Kan lijken alsof je het beschikbaar hebt maar dan kan je het, voor zover ik weet, niet staken.Mighty schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:23:
Meer mensen die het niet lukt om GRT te staken bij Binance? Geeft aan dat ik onvoldoende saldo heb terwijl ik wel genoeg op mijn spot heb staan.
Thnx.. dat was het inderdaad!YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:30:
[...]
Geen trades klaar staan met die GRT in je spot? Kan lijken alsof je het beschikbaar hebt maar dan kan je het, voor zover ik weet, niet staken.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Nog meer! sorry ik zit al op de max..
Meer dan kruisen de energie flows tussen de linksdraaiende flux en het rechtsdraaiende melkzuur. De omgekeerd cohessie der zwarte gaten valt dan uitelkaar en Ik heb het idee dat we dan in een alternatieve realiteit terecht gaan komen.
1 waar bitcoin niet bestaat.. we hebben wel allemaal dezelfde hobby, de zoektocht naar de perfecte kipnugget.. probleem is alleen dat er wel eieren zijn, maar geen kippen.
Gelukkig hebben we wel een kippenren en een kippenhok. dus iedereen zit zelf op zijn alt-eitje en hoopt dat er een kipje uitkomt.
Proost man, jij bent al vroeg begonnen aan de VrijMiBo zie ik!twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:43:
[...]
Nog meer! sorry ik zit al op de max..
Meer dan kruisen de energie flows tussen de linksdraaiende flux en het rechtsdraaiende melkzuur. De omgekeerd cohessie der zwarte gaten valt dan uitelkaar en Ik heb het idee dat we dan in een alternatieve realiteit terecht gaan komen.
1 waar bitcoin niet bestaat.. we hebben wel allemaal dezelfde hobby, de zoektocht naar de perfecte kipnugget.. probleem is alleen dat er wel eieren zijn, maar geen kippen.
Gelukkig hebben we wel een kippenren en een kippenhok. dus iedereen zit zelf op zijn alt-eitje en hoopt dat er een kipje uitkomt.
nope, cola, ik ben van mijzelf al raar genoeg.YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:44:
[...]
Proost man, jij bent al vroeg begonnen aan de VrijMiBo zie ik!
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:45:
[...]
nope, cola, ik ben van mijzelf al raar genoeg.
Hier ben je welkom hoor, met al die nieuwe crypto miljonairs is het weer lekker rustig de laatste tijd.
Kreeg nog een lading voedselbonnen van de oude bewoners dus genoeg voer, zelfs voor een bbq.
Iemand een idee hoe lang dat duurt? Als ze daar ook al aan het weekendbier zijn dan heb ik mijn Binance card morgen weer niet "opgetopt". Da's de enige toepassing voor Bitvavo nu, Ideal...
(Ik wil ook niet een van mijn cc's koppelen aan Binance)
Snel maar weer die XLM verkopen want ik ben toch alweer een euro kwijt aan koersverlies
Edit: het is al geverifieerd, geen weekendbier voor minstens één van hun complianceknuppels. Of ze hebben het inmiddels gewoon automatisch afgevinkt
[ Voor 45% gewijzigd door Wiley99 op 09-07-2021 18:00 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Eigenlijk moet je je complete browser voor dat ene screenshot even helemaal volbeuken met de meest obscure en schunnige bookmarks en tabbladenWiley99 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:53:
Blegh, ik dacht, ik probeer de Jaapio XLM Bitvavoroute, blijk ik daar nog steeds mijn Binance adres te moeten verifiëren door een suf screenshot (FF full screen zodat mijn tabs niet zichtbaar zijn, bookmark bar verbergen, wat een werk, alsof dat niet eenvoudig te faken is). Dacht dat dit overruled was in de Bitonic zaak.
Iemand een idee hoe lang dat duurt? Als ze daar ook al aan het weekendbier zijn dan heb ik mijn Binance card morgen weer niet "opgetopt".
De wet dat het verplicht is idd, maar geen verbod dus bedrijven zijn vrij dat wel/niet te verifiërenWiley99 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:53:
Dacht dat dit overruled was in de Bitonic zaak.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Klopt, maar het was natuurlijk een zinloze exercitie zoals elk zichzelf respecterend crypto/IT bedrijf weet. Dus je zou verwachten dat ze het ook snel weer eruit slopen.watercoolertje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:04:
[...]
De wet dat het verplicht is idd, maar geen verbod dus bedrijven zijn vrij dat wel/niet te verifiëren
Misschien wat veel werk en hebben ze voorlopig maar gewoon een autocheck aangezet zodat we door een niet-bestaande hoepel springen.
Tijd voor mijn weekendbier nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Wiley99 op 09-07-2021 18:13 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
ik bedacht mij ineens dat ik de cryptogoden denk ik beloofd heb een holo-port te kopen als hot
Holo-port.. zijn die ooit verzonden?twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:16:
Zijn er eigenlijk nog mensen met een holo-port
ik bedacht mij ineens dat ik de cryptogoden denk ik beloofd heb een holo-port te kopen als hotzou moonen..
Zero.
Kraken ! (2011).roflexx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:35:
Is er eigenlijk een exchange die al bijna net zolang als bitcoin zelf bestaat?
bitstamp is er al wel ff iig, 2011roflexx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:35:
Is er eigenlijk een exchange die al bijna net zolang als bitcoin zelf bestaat?
Mtgox was er iig eerder en was de eerste.....maar dat liep niet helemaal goed af
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 09-07-2021 18:46 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:40:
[...]
bitstamp is er al wel ff iig, 2011
Mtgox was er iig eerder en was de eerste.....maar dat liep niet helemaal goed af
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 18:55 ]
https://opensea.io/seaart
12-13 juli.... Genoeg verhalen dat er dan wat gaat gebeuren.... Voor de zekerheid zet ik nog wat fiat op een exchange. Sowieso als Grayscale is opgedroogd dan zijn er eigenlijk geen verkopers mee over... Dan kan het alleen maar omhoog...
Binance weet meer. Banken gaan transacties blocken als iedereen naar crypto vlucht. Visa is pro crypto dus worden we daartoe gedwongen zodat we gegarandeerd ons geld erop krijgen. Wappie theorie voor het weekend.
[ Voor 29% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 19:41 ]
Ja ik heb ook fiat klaar staan. Al zijn er ook theorieën waarom de koers niet per se negatief zou moeten reageren. Die vrijgegeven BTC zal niet direct in de spotmarket vloeien en veel van de investeerders zullen op verlies staan en dan is verkopen wellicht helemaal niet aantrekkelijk, bijkopen zou misschien zelfs kunnen gebeuren, juist als de koers in eerste instantie ietsje dumpt.enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:37:
https://twitter.com/clif_.../1413172727914004487?s=19
12-13 juli.... Genoeg verhalen dat er dan wat gaat gebeuren.... Voor de zekerheid zet ik nog wat fiat op een exchange. Sowieso als Grayscale is opgedroogd dan zijn er eigenlijk geen verkopers mee over... Dan kan het alleen maar omhoog...
Ik ga ook uit van een koersdaling hoor, maar je weet het nooit
Je hebt me verkeerd begrepen. Ik ga uit van iets positiefs... Daarom zet ik extra fiat klaar. Ik heb ook een vermoeden dat de suspended Binance deposit opties ermee te maken hebben.YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:43:
[...]
Ja ik heb ook fiat klaar staan. Al zijn er ook theorieën waarom de koers niet per se negatief zou moeten reageren. Die vrijgegeven BTC zal niet direct in de spotmarket vloeien en veel van de investeerders zullen op verlies staan en dan is verkopen wellicht helemaal niet aantrekkelijk, bijkopen zou misschien zelfs kunnen gebeuren, juist als de koers in eerste instantie ietsje dumpt.
Ik ga ook uit van een koersdaling hoor, maar je weet het nooit
Oh zo, je verwacht überhaupt geen dip dus. Ik reken eigenlijk wel op een dipje eerst, om daarna wel de hoogte in te gaan. Dus ik hoop niet iets goedkoper dan het huidige prijsniveau bij te kunnen kopen. Wel een gokje want straks mis ik de boot met mijn gierige gedragenomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:45:
[...]
Je hebt me verkeerd begrepen. Ik ga uit van iets positiefs... Daarom zet ik extra fiat klaar. Ik heb ook een vermoeden dat de suspended Binance deposit opties ermee the maken hebben.
Nee ik verwacht helemaal geen dip want Grayscale investeerders hebben diepe zakken en als die net de ATH gemist hebben en break even hebben gehaald tot nu, is dat voor hun een prima basis om weer bij te kopen.YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:48:
[...]
Oh zo, je verwacht überhaupt geen dip dus. Ik reken eigenlijk wel op een dipje eerst, om daarna wel de hoogte in te gaan. Dus ik hoop niet iets goedkoper dan het huidige prijsniveau bij te kunnen kopen. Wel een gokje want straks mis ik de boot met mijn gierige gedrag
Daarnaast schijnt inflatie een dingetje te worden...
Wellicht dat 12 juli de wereld in is geroepen omdat mensen die stiekem meer weten al voor 13 juli gaan verkopen/shorten op de beurs.
[ Voor 20% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 19:58 ]
Ik ga maar gewoon verder met HODL als hij weer op 65K komt ben ik tevreden dan is de verbouwing weer betaald 😎
Zien we daarna wel weer. Ook even afwachten wat binance gaat doen.
Ik ben begin dit jaar begonnen met binance en nog steeds bij binance mischien moet ik eens wat verder kijken, ook omdat het nu lastig is om fiat op binance te krijgen.
Eerst ideal eruit dan na wat aarzelen maar met sepa aan de gang en dan ligt dat er ook uit...
De dca die binance nu mist schrijf ik maar op en als ik dan beslist heb voor een andere exchange of binance doet het weer kan ik ineens wat meer dumpen.
Kutmunten!!
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Is toch super makkelijk met Visa/MC. Ook veel beter dan Sepa en iDeal. Als het gratis blijft blijf ik dit sowieso gebruiken.Ronald.42 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:05:
Up down moon rekt......
Ik ga maar gewoon verder met HODL als hij weer op 65K komt ben ik tevreden dan is de verbouwing weer betaald 😎
Zien we daarna wel weer. Ook even afwachten wat binance gaat doen.
Ik ben begin dit jaar begonnen met binance en nog steeds bij binance mischien moet ik eens wat verder kijken, ook omdat het nu lastig is om fiat op binance te krijgen.
Eerst ideal eruit dan na wat aarzelen maar met sepa aan de gang en dan ligt dat er ook uit...
De dca die binance nu mist schrijf ik maar op en als ik dan beslist heb voor een andere exchange of binance doet het weer kan ik ineens wat meer dumpen.
Kutmunten!!
Ik heb alleen een visa Binance card..enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Is toch super makkelijk met Visa/MC. Ook veel beter dan Visa en iDeal. Als het gratis blijft blijf ik dit sowieso gebruiken.
Zero.
ik dacht het wel hoor
ik heb ook nog een qnap, misschien moet ik daar eens onderzoek naar doen kan het vast op draaien
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Bedankt voor de tip! 17,38% is netjesMighty schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:23:
Meer mensen die het niet lukt om GRT te staken bij Binance? Geeft aan dat ik onvoldoende saldo heb terwijl ik wel genoeg op mijn spot heb staan.
Net een flufje vastgezet voor 90 dagen. Het stond al ver onder water, maar ik verdomde het om te verkopen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zero.
Hotmoon?twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:16:
Zijn er eigenlijk nog mensen met een holo-port
ik bedacht mij ineens dat ik de cryptogoden denk ik beloofd heb een holo-port te kopen als hotzou moonen..
HOT is alleen maar naar beneden gegaan, dus voorlopig hoef je geen mini-pc te kopen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als hot alleen maar naar beneden is gegaan vraag ik mij wel af waar ik al die winst dan vandaan hebresusaapje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:45:
[...]
Hotmoon?![]()
HOT is alleen maar naar beneden gegaan, dus voorlopig hoef je geen mini-pc te kopen
laat maar lekker leeg lopen hoor, is een model bubble..
[ Voor 8% gewijzigd door twain4me op 09-07-2021 20:52 ]
Ik heb 18 jaar geleden elke vorm van credit card dan wel pl afgezworen.enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:07:
[...]
Is toch super makkelijk met Visa/MC. Ook veel beter dan Sepa en iDeal. Als het gratis blijft blijf ik dit sowieso gebruiken.
Vrij kort daarop ben ik een stuk welvarender geworden.
Ik vond die ideal wel ideaal goed het kost dan 1.30 maar dat vind je nooit weer terug.
Als ik dan ineens bedenk om wat crypro bij te kopen is dat in 5 minuten klaar.
Als iets goed voldoet wil ik niet veranderen....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Pump & dump, mooi bij wegblijven...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Behalve als je een delorean bezit en een uurtje terug in de tijd kunt...
Maarja dat geld voor alle muntjes..
Dan zou ik een paar jaar extra terug in de tijd gaanRonald.42 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:10:
[...]
Behalve als je een delorean bezit en een uurtje terug in de tijd kunt...
Maarja dat geld voor alle muntjes..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
nothing stops this train
Hmm, zou toch 2009 pakken en all in BTC.Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:22:
in principe hoef je niet ver terug in de tijd, 1.jaar terug is voldoende, gewoon all-in ADA, of ga naar begin april en ga all-in SHIB
XRP = trash
Ik zou liever een tijdje eerder zitten en dan meerdere keren all in kunnenKol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:22:
in principe hoef je niet ver terug in de tijd, 1.jaar terug is voldoende, gewoon all-in ADA, of ga naar begin april en ga all-in SHIB
Rookie time travel mistake, je neemt je kennis van nu niet mee terug in de tijd
Dus in 2009 was het net zo “duur” en onzeker als nu
Same here, dan weet je zeker dat de 10 generaties na jou er ook nog iets aan hebben
Time travel is iets anders dan de tijd terugdraaien.-Sander- schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:31:
[...]
Rookie time travel mistake, je neemt je kennis van nu niet mee terug in de tijd![]()
Dus in 2009 was het net zo “duur” en onzeker als nu
Dus ik teken er voor om terug te gaan in de tijd om een miljoenmiljard Bitcoin te kopen.
Heerlijk, je koopt een miljoen btc voor €10.000 en iedere bullcyclus slinger je er 10.000 de deur uit.Taro schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:33:
[...]
Same here, dan weet je zeker dat de 10 generaties na jou er ook nog iets aan hebben
XRP = trash
en koopt in de bearmarket weer een miljoen en je houdt nog steeds geld overMr_Ripple schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Heerlijk, je koopt een miljoen btc voor €10.000 en iedere bullcyclus slinger je er 10.000 de deur uit.
Ik kijk natuurlijk alleen maar naar Binancetwain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:51:
[...]
Als hot alleen maar naar beneden is gegaan vraag ik mij wel af waar ik al die winst dan vandaan heb
laat maar lekker leeg lopen hoor, is een model bubble..
Best goed nieuws eigenlijk. De meme hype de kop indrukken.
Idd geweldig nieuws.Darrell schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:31:
[...]
Sowieso de meest hersenloze app ooit gemaakt
mja zo kun je het ook weer zien voor die CUMMIES babyDoge coins 🙃Darrell schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:31:
[...]
die hype is bijna voorbij hoop ik......alhoewel ik wel mooi gecashed heb met SHIB 😊
nothing stops this train
YouTube: Microsoft Is Using Bitcoin to Help Build a Decentralized Internet
ION is een implementatie van het open source protocol DID (decentralized identifier) (een draft op W3C: https://www.w3.org/TR/did-core/) wat leeft boven op Bitcoin netwerk (ik geloof layer 2 naast Liquid/Lightning). De data is encrypted meta data in een transactie van de coin.
Je kan ongelimiteerd DID's aanmaken, zeg maar voor ieder site een ID.
Enorm interessant project. Microsoft zegt geen backdoors te maken.
Meer info: https://github.com/decent...ob/master/docs/Q-and-A.md
[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 09-07-2021 22:49 ]
Het geluid is hier ff met iets anders bezig, maar de comments zijn in iedergeval geestig om door te nemenQunix schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:37:
Wat vinden we hiervan?
YouTube: Microsoft Is Using Bitcoin to Help Build a Decentralized Internet
ION is een implementatie van het open source protocol DID (decentralized identifier) (een draft op W3C: https://www.w3.org/TR/did-core/) wat leeft boven op Bitcoin netwerk (ik geloof layer 2 naast Liquid/Lightning). De data is encrypted meta data in een transactie van de coin.
Je kan ongelimiteerd DID's aanmaken, zeg maar voor ieder site een ID.
Enorm interessant project. Microsoft zegt geen backdoors te maken.
Meer info: https://github.com/decent...ob/master/docs/Q-and-A.md
Wel mooi zo voor het weekend
Shit, ik sluit net een enorme long
Benieuwd of dit een short the top = bearmarket of buy the dip = bullmarket situatie wordt. Vanaf dit punt kan het voor mij beide zijn. Omdat het weekend is sluit ik een mooie stijging en doorbreken van de rainbow ribbon vanaf hier niet uit. Ik blijf in ETH zitten, maar ga niet leveragen vannacht.
/ Signing out...
[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 09-07-2021 23:56 ]
Verwijderd
Taro schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:53:
@knakworst Shorting the top seems mogelijk even smarter
/ Signing out...
[Afbeelding]
YES!!! epic text erbij!! kan zo op een wc tegeltje
nothing stops this train
Verwijderd
Die bottom zou ik wel de volle 3 minuten willen longen.Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:15:
[...]
YES!!! epic text erbij!! kan zo op een wc tegeltje
Maar waarschijnlijk stap ik door omstandigheden weer veel te vroeg uit.
Dit is toch een van de mooiste plaatjes van het gehele internet
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:28:
[...]
Dit is toch een van de mooiste plaatjes van het gehele internet
Maar treur niet dat betekend wel dat u het internet nog niet heeft uitgespeeld en er nog veel te ontdekken is
nou komop dan, welke bottom overtreft deze dan?twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:33:
[...]
![]()
Maar treur niet dat betekend wel dat u het internet nog niet uitgespeeld en er nog veel te ontdekken is
nothing stops this train
Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 10-07-2021 00:36 ]
Komop, het heeft alles. Mooie babe, leuke tekst en het logo van de beste cryptocoin evah.twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:33:
[...]
![]()
Maar treur niet dat betekend wel dat u het internet nog niet heeft uitgespeeld en er nog veel te ontdekken is
Wat wil je nog meer.
@Verwijderd gaat aan het einde van deze bullrun natuurlijk een NFT met al deze babes verkopen aan de dikste moneygrabber van deze run, wat het verhaal rond deze plaatjes alleen nog maar mooier maakt. Wij hebben het kunnen aanschouwen toen het nog van de creator was. Neverforget.
Verwijderd
Een NFT creëren? Ik ben al trots dat ik een paar tientjes weet te versturen van A naar B met magische internet munten.Richh schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:44:
[...]
Komop, het heeft alles. Mooie babe, leuke tekst en het logo van de beste cryptocoin evah.
Wat wil je nog meer.
@Verwijderd gaat aan het einde van deze bullrun natuurlijk een NFT met al deze babes verkopen aan de dikste moneygrabber van deze run, wat het verhaal rond deze plaatjes alleen nog maar mooier maakt. Wij hebben het kunnen aanschouwen toen het nog van de creator was. Neverforget.
Na al die veren zou ik met een kurk in mijn reet gaan slapen.. je weet nooit wie de jaapio groupie status iets te serieus neemt.
Oke oke.Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:46:
[...]
Een NFT creëren? Ik ben al trots dat ik een paar tientjes weet te versturen van A naar B met magische internet munten.
Anders delen we de opbrengst?
Laten we lekker link gaan doen!
BTC long X10 instap 33985 uitstap 35.8k 36.2k en 36.7k
Stoploss op 33.3k
[ Voor 7% gewijzigd door Khaelos op 10-07-2021 01:03 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Oh goodie goodie! Ik doe mee, maar dan zonder x10. Eens kijken waar het schip strandKhaelos schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:58:
Iemand zin om darkwing Duck te spelen?
Laten we lekker link gaan doen!
BTC long X10 instap 33985 uitstap 35.8k 36.2k en 36.7k
Stoploss op 33.3k
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
The day to day noise can really mess you up as a long term investor. So here are a few charts / facts that you need to keep the hopium strong and to help keep your eye on the prize. #bitcoin #Crypto pic.twitter.com/v5FnRow5AJ
— Lark Davis (@TheCryptoLark) 9 juli 2021
Hier nog niet hoor. Maar wat niet is, kan nog komenPlanR schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 06:25:
Jullie orders zijn gehit!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 06:32:
Hier, even een dikke bult hopium in een Twitter draadje:
[Twitter]
[Afbeelding]
Zero.
Deze post maakt je meteen eerelid van de crypto meme ass promotion foundation
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Waarschijnlijk kennen jullie de tread al maar ik nog niet
Een interessant experiment en leuk om te lezen
Zoals eerder vermeld hier past dit in lijn met mijn voorspelling helaas....
De 16e, 17e en 18e verwacht ik vuurwerk naar beneden toe. Wees op je hoede en zoek een mooi instapmoment....
Het is een advies, en natuurlijk mijn waarheid.
Dus als er andere visies zijn, sta ik altijd open voor!
Hoe zien jullie dit?
Ik denk dat whales wel degelijk véél invloed kunnen hebben. Maar de nadruk ligt echt op kunnen. Als de condities geschikt zijn en inderdaad de grote massa meewerkt/niets doet dan kunnen whales echt de prijs flink beinvloeden. Echter als de massa niet meewerkt, dan zal de invloed beperkt zijn.Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:49:
@Thommie.nl Kunstmatig omhoog gekrikt klinkt voor mij alsof er 1 grote speler op de knoppen drukt, sowieso heb ik het gevoel dat de invloed van whales hier te vaak wordt overschat. Ja, whales hebben invloed, maar alle bots en kleine spelers samen hebben nog veel meer invloed. Hoe ik er naar kijk: Zie het NK topic.
Wat ik de afgelopen periode zie is dat een paar bekende namen in het wereldje de koers met een Tweet kortstondig kunnen beïnvloeden. Maar ik zie geen moves van +5k of -5k omdat whales grote koop/verkoop orders uitvoeren en ondertussen een x100 short/long openen. Enkele jaren geleden zag je dat nog weleens, maar nu nauwelijks.
Ik kijk naar de charts en vind alles wat er nu gebeurt prima binnen het plaatje passen.
Waar denk je aan te zien dat de groei kunstmatig is?Thommie.nl schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:42:
Ik meen te zien, dat op dit moment btc kunstmatig omhoog is gekrikt, om de posities te kunnen verlaten uit de alts.
Maktub
Zweven rond de 200/300 = DOWN & zweven rond de 700/800 was UP toch?
Laat maar komen dan!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Jouw stelling Taro, dat de kleine spelers en bots meer invloed hebben ondersteun ik volkomen en des te volwassener crypto zal worden, des te meer dit het geval zal zijn.
En ja, het zal best kunnen dat de 16e een prijsdaling komt, het kan echter ook zo maar stijgen. Maar laten we blijven relativeren en niet overal iets achter zoeken, er is vaker een zelf vervullende profetie dan dat er een "complot" of whale movement achter zit.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
BTFD schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:06:
Wat was het hier ook alweer?
Zweven rond de 200/300 = DOWN & zweven rond de 700/800 was UP toch?![]()
Laat maar komen dan!
Inderdaad, laat maar komen
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 10-07-2021 10:08 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
helemaal eens. weekend begint iig lekker rustig zoTaro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:00:
@majic Correct, maar als ik sommigen hier soms hoor krijg ik het gevoel dat er ergens een grote Bitcoin control room staat, met daarin 69 whales die samen gecoördineerde marktbewegingen uitvoeren. Dat ziet men dan als een hogere macht, en wij als plankton ondergaan het.
Wat ik de afgelopen periode zie is dat een paar bekende namen in het wereldje de koers met een Tweet kortstondig kunnen beïnvloeden. Maar ik zie geen moves van +5k of -5k omdat whales grote koop/verkoop orders uitvoeren en ondertussen een x100 short/long openen. Enkele jaren geleden zag je dat nog weleens, maar nu nauwelijks.
Ik kijk naar de charts en vind alles wat er nu gebeurt prima binnen het plaatje passen.
Het zal me niks verbazen als er inderdaad letterlijk een telegram groep is onder de whales waarin ze bespreken of het up of down moet en ze hiermee miljoenen verdienen per dagNgangatar schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:07:
Ik vraag mij altijd af hoe het mogelijk zou zijn om überhaupt dit soort grote spelers te kunnen coördineren voor zover men dat al zal willen. De meesten hebben hun geld verdiend op hun eigen manier en zullen zich dan ook niet snel aanpassen aan grote bewegingen. Het is heel menselijk om altijd te zoeken naar verbanden en sinds een jaar of 20 is het zoeken naar complot theorieën echt groot geworden, tot het punt dat men nu achter wel heel veel zaken helaas dingen ziet die er of niet zijn of lang niet zo sterk zouden zijn als dat men aanneemt. Als je blijft zoeken is er altijd wel iets te vinden, of dat nu wel of niet klopt.
Jouw stelling Taro, dat de kleine spelers en bots meer invloed hebben ondersteun ik volkomen en des te volwassener crypto zal worden, des te meer dit het geval zal zijn.
En ja, het zal best kunnen dat de 16e een prijsdaling komt, het kan echter ook zo maar stijgen. Maar laten we blijven relativeren en niet overal iets achter zoeken, er is vaker een zelf vervullende profetie dan dat er een "complot" of whale movement achter zit.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dus dingen als handel met voorbedachte rade, marktmanipulatie, pump & dump, etc mág allemaal. Sterker nog, dat is by design zo, want regulering is het Grote Kwaad.
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 10-07-2021 10:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
nothing stops this train
Dit exact, het is een beetje hetzelfde als alle conspiracies over machthebbers die samen alle plannetjes maken en wij arm voetvolk dat maar machteloos meedobbert.Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:00:
@majic Correct, maar als ik sommigen hier soms hoor krijg ik het gevoel dat er ergens een grote Bitcoin control room staat, met daarin 69 whales die samen gecoördineerde marktbewegingen uitvoeren. Dat ziet men dan als een hogere macht, en wij als plankton ondergaan het.
De werkelijkheid is volgens mij dat iedereen van alles probeert en dat de ene net wat meer macht heeft dan de ander, maar de grote machthebbers kijken ook angstvallig omlaag, bang om alles kwijt te raken.
Die ene controlroom is er niet, hooguit wat kleine kamertjes waar mensen met net iets teveel btc proberen wat te coördineren, maar ook gewoon op hun bek gaan. Zie Michael sailor, z’n laatste grote inkoop moment lag hoger dan de prijs van btc nu.
Omstreeks de 18e, de Grayscale unlocking? Of baseer je het daar niet op..Thommie.nl schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:42:
Ik meen te zien, dat op dit moment btc kunstmatig omhoog is gekrikt, om de posities te kunnen verlaten uit de alts.
Zoals eerder vermeld hier past dit in lijn met mijn voorspelling helaas....
De 16e, 17e en 18e verwacht ik vuurwerk naar beneden toe. Wees op je hoede en zoek een mooi instapmoment....
Het is een advies, en natuurlijk mijn waarheid.
Dus als er andere visies zijn, sta ik altijd open voor!
Hoe zien jullie dit?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/sUESZTX4t1BeuGzrAAcN7yJo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l0HN69lkHxikm1FxGK3XnAlG.jpg?f=fotoalbum_large)