[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.932 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:17
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:31:
[...]

Vind het ook rare percentages, dan moet je eigenlijk ook wel een beetje zeker zijn van de koers.

Staken leek mij ook eerst interessant, maar dat vastzetten lijkt me niks, met een beetje pech daalt de koers nog harder en met een beetje geluk kan je die 10% ook halen met traden.

Staken met USDC bijvoorbeeld lijkt me wel interessant.
vergeet niet dat USDC = dollar koers..... en we weten allemaal wat er met fiat gaat gebeuren. Ramp daarentegen verwacht ik wel een mooie groei (dyor) zeker een grotere risk dan bv btc of ada, link, dot etc...... daarom ook maar klein beetje erin gestopt......een kleinere marktaandeel betekend ook dat het sneller kan groeien 😉

nothing stops this train

• Kol Nedra
roflexx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:27:
[...]

Vind 12,2% nou niet echt veel om het 90dagen vast te zetten
nee? 👀 mooi aantal, zeker omdat Ramp zelf ook nog x5 gaat doen 😊

nothing stops this train

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:38:
[...]

nee? 👀 mooi aantal, zeker omdat Ramp zelf ook nog x5 gaat doen 😊
Toch is het eigenlijk vreemd om crypto vast te zetten, vooral nu.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Kol Nedra
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:44:
[...]

Toch is het eigenlijk vreemd om crypto vast te zetten, vooral nu.
mocht de bullrun eerder beginnen kun je gewoon unstaken, kost maar 2 dagen.
verwacht niet dat bullrun voor october gaat beginnen

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:47:
[...]

mocht de bullrun eerder beginnen kun je gewoon unstaken, kost maar 2 dagen.
verwacht niet dat bullrun voor october gaat beginnen
Oh, dus je kan er wel uit indien nodig, alleen met vertraging, beetje zoals Spaarbeleg vroeger haha, dat moest je dan volgens mij schriftelijk aanvragen als je daar wat uit wilde halen en dat kostte dan een paar dagen.

• Kol Nedra
bij Binance kun je unstaken wanneer je wilt, alleen de profit die je opgebouwd heb krijg je dan niet, dus met 2 dagen vertraging heb je het weer terug alsof je het gewoon gekocht had en verder niks mee gedaan had...

nothing stops this train

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:02
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:52:
bij Binance kun je unstaken wanneer je wilt, alleen de profit die je opgebouwd heb krijg je dan niet, dus met 2 dagen vertraging heb je het weer terug alsof je het gewoon gekocht had en verder niks mee gedaan had...
De staking profit die je opbouwd komt dagelijks in je spot terecht, dus wat je al hebt kan niet meer verloren gaan (dat was althans bij mij wel zo met Celr, kreeg iedere dag een mini flufje op mijn spot)
Zodra je echter idd op redeem hebt geklikt krijg je niets aan meer aan staking. Die 2 dagen dat het unstacked wordt gemaakt zijn dus zonder profit :>

• Kol Nedra
Partypsych schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:59:
[...]

De staking profit die je opbouwd komt dagelijks in je spot terecht, dus wat je al hebt kan niet meer verloren gaan (dat was althans bij mij wel zo met Celr, kreeg iedere dag een mini flufje op mijn spot)
Zodra je echter idd op redeem hebt geklikt krijg je niets aan meer aan staking. Die 2 dagen dat het unstacked wordt gemaakt zijn dus zonder profit :>
volgens mij wat je dagelijks ontvangen hebt gaat volgens mij ervan af van het totaal wat je ingelegd had....
Ik hoop dat jij gelijk hebt maar ik dacht dit ooit gezien te hebben....

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Cryptominers verkopen RTX-kaarten voor 300 euro in China na maatregelen
https://nl.hardware.info/...o-in-china-na-maatregelen

Gunstig voor de GPU prijzen, maar ook voor de hashrate denk ik. Vraag me wel af of dit wereldwijd een issue gaat worden en wat dat dan voor effect zou hebben op de koers.

Maar goed, dat denk ik niet zo snel, China spoort niet, ook met die gezichtsherkenning bij gamen.
Al met al zie ik die glijbaan wel in de BTC chart, alleen nog even van het uiteinde afdonderen straks.

Als je uitzoomed zie je die 2 tredes 3x terug in een week tijd, geeft toch een andere betekenis aan 2-step verification :9

[ Voor 102% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 13:16 ]

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:03:
[...]

volgens mij wat je dagelijks ontvangen hebt gaat volgens mij ervan af van het totaal wat je ingelegd had....
Ik hoop dat jij gelijk hebt maar ik dacht dit ooit gezien te hebben....
Beide mogelijkheden zijn er, afhankelijk van de soort staking je gekozen hebt en aangeboden is.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:16

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:48:
[...]

Vrijen met je vrouw mag alleen nog digitaal via een VR bril. Als je geen zin hebt om te werken worden er via 5G wat stofjes in de hersenen aangemaakt waarna je met een big smile vrolijk door het riool kruipt om ondergedoken wappies op te sporen.
ik zie mogelijkheden... skin van een @Verwijderd babe erop en gaan..

klinkt zo verkeerd niet dat 5g, waar kan ik dat krijgen?

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:19

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Alle plastic opruimen zodat Klaus Schwab helder water aan zijn voetjes heeft en microplactic-vrije-vis kan smikkelen.
In de oceaan? Best vette baan voor op je CV, al heb je die dan niet meer nodig natuurlijk, maar toch. Als je dan een keer genoeg punten hebt verzameld om naar een verjaardag te mogen (moet de jarige wel ook genoeg punten hebben om het te mogen vieren natuurlijk, of wellicht een hoge functie hebben bij 'de partij'), kan je wel mooi zeggen dat je plastic-duiker-op-zee bent. Best vet.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
Wauw. Er gebeurt de laatste dagen precies helemaal geen ene ****. :X
Are you not entertained. Yes!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
En een frietje sate kost je 40 credits en 0.00031 BTC.

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 14:08 ]

https://opensea.io/seaart

• JDx

JDx

Ben ik ^

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:02:
Wauw. Er gebeurt de laatste dagen precies helemaal geen ene ****. :X
Are you not entertained. Yes!
Toen ik maanden geleden zei waarom zou je aan BTC hodlen, ja ken jij een bank waar je 10% rente krijgt dan? He he he? Nou? En nu is het in een dag tijd 9% gezakt en er gebeurt geen fuck? :X

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:25

resusaapje

h less

Merchant Token ICO

Dit gebeurt er wanneer tokens worden uitgereikt, vóórdat liquidity is toegevoegd op UniSwap:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1lf0cuory4a71.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=14282a57d66307f8c769e7dd36066668f26c8614

_O-

Ik heb maar even heel snel toegeslagen! 8)

De 12e is de dag van het grote scoren ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:07:
[...]

Toen ik maanden geleden zei waarom zou je aan BTC hodlen, ja ken jij een bank waar je 10% rente krijgt dan? He he he? Nou? En nu is het in een dag tijd 9% gezakt en er gebeurt geen fuck? :X
Ken jij een bank waar je 10% rente krijgt dan?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12 18:55

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

resusaapje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:09:
Merchant Token ICO

Dit gebeurt er wanneer tokens worden uitgereikt, vóórdat liquidity is toegevoegd op UniSwap:
[Afbeelding]

_O-

Uniswap 8)7 bewijs van collectieve domheid

• JDx

JDx

Ben ik ^

YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:09:
[...]

Ken jij een bank waar je 10% rente krijgt dan?
Nee tuurlijk niet, maar 10% per jaar stijging is duimpje omhoog en 9% in een nacht is "this is fine".

Langzaam aan lijkt het meer wanhoop dan hoop. Ik snap het in ieder geval niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 14:14 ]

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:53:
[...]

Waarom denk je dat China zich gaat laten inhalen door het westen wat betreft zijn volk in de gaten houden, temmen en sturen?

En is er zoveel behoefte aan productie dat we op die manier aan het werk gezet moeten worden? Het is toch niet zo dat we als westen zijnde te kampen hebben met een enorm tekort aan arbeiders/arbeidsuren? Welk werk moeten we dan verrichten voordat we op de vrouw mogen?
De vaatwasser uitruimen of even met de stofzuiger door het huis is het hier vaak.

Ik zit al jaren in het web 3.0 totaalregime.

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:13:
[...]

Nee tuurlijk niet, maar 10% per jaar stijging is duimpje omhoog en 9% in een nacht is "this is fine".

Langzaam aan lijkt het meer wanhoop dan hoop. Ik snap het in ieder geval niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvfm4XZenN700ikuGo3ATA3mRVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hq1alxZU6Hv2WA5fBMm5ULbx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik snap je punt wel, maar volgens mij is de kunst bij BTC ook om niet naar een nachtje te kijken als je strategie HODL is. Het één sluit het ander namelijk niet uit en tot op heden was HODL altijd een prima strategie.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:15:
[...]

De vaatwasser uitruimen of even met de stofzuiger door het huis is het hier vaak.

Ik zit al jaren in het web 3.0 totaalregime.
Mooi leven

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb BEP20 Ether in mijn Trust wallet staan, maar als ik UNISWAP open dan wordt deze currency niet herkend/getoond (na het koppelen van mijn wallet).
Moet ik de Binance Pegged Ether nog swappen naar een andere vorm van Ethereum voordat ik deze kan gebruiken op Uniswap?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:07:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcmRAkewOhrQZvmoAUGeoHzNGBI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7UNL2m0kgpvMlS8KcrHxInsn.png?f=user_large

• JDx

JDx

Ben ik ^

YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:19:
[...]

[Afbeelding]

Ik snap je punt wel, maar volgens mij is de kunst bij BTC ook om niet naar een nachtje te kijken als je strategie HODL is. Het één sluit het ander namelijk niet uit en tot op heden was HODL altijd een prima strategie.
Dat snap ik ook, en over de afgelopen week gezien is er inderdaad niets gebeurd (32.7 -> 32.7), maar de afgelopen dagen genoeg.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Okeee rustaghhh... er gebeurt niks, goed.

Als je ver genoeg uitzoomed is er nog nooit iets gebeurd, is BTC gewoon 1 stipje :')

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 14:29 ]

Verwijderd

Een globaal totaalregime lijkt me niet eens zo'n ramp voor deze planeet.

Wellicht voor je mensenrechten zoals privacy en andere vrijheden wel, maar als we als mensheid echt vooruit willen komen en deze aardkloot wat bewoonbaar willen houden zullen we nu eenmaal een collectief moeten vormen en af moeten van grenzen en hokjes.

Pas wanneer je als collectief functioneert kun je wat dat betreft de volgende stap in maatschappelijk evolutie maken, tot die tijd is het aanmodderen binnen kaders met vele restricties.

• Kol Nedra
er gebeurd wel iets, de nieuwe ATL 2021 wordt gemaakt...... het is zomer, veel mensen zijn nu buiten en op vakantie, na de zomer 69k!

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:28:
[...]

Okeee rustaghhh... er gebeurt niks, goed.
Beetje raar dit. Je gaat er zelf met een redelijk gestrekt been in en wanneer iemand de moeite doet om een screenshot te maken, te bewerken en dat te posten doe je dat af met een semi-populaire remark...

En ook een HODL-er kan toch gewoon balen als het puur zijwaarts gaat, niet iedereen is elk moment van de dag grandmaster stoic.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:02

Seraphin

Meep?

Wat ik overigens oprecht niet begrijp; waar komt het rendement van staken vandaan?

90 dagen staken tegen ~10% APY impliceert dat de begunstigde van de stake economische activiteit onderneemt met jouw coins, anders kunnen ze nooit dat rendement uitkeren. Wordt van tevoren bekendgemaakt / vastgelegd wat “ze” er mee doen?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:29:

Maktub

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:29:

Wellicht voor je mensenrechten zoals privacy en andere vrijheden wel, maar als we als mensheid echt vooruit willen komen en deze aardkloot wat bewoonbaar willen houden zullen we nu eenmaal een collectief moeten vormen en af moeten van grenzen en hokjes.

Pas wanneer je als collectief functioneert kun je wat dat betreft de volgende stap in maatschappelijk evolutie maken, tot die tijd is het aanmodderen binnen kaders met vele restricties.
Alles voor het collectief. d:)b
Gewoon onszelf dematerialiseren, in de blockchain stoppen en als digitale pacmans de ruimte inschieten.

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:33:
[...]

Alles voor het collectief. d:)b
Gewoon onszelf dematerialiseren, in de blockchain stoppen en als digitale pacmans de ruimte inschieten.
Kijk maar eens de complete StarWars reeks met de omgekeerde gedachte dat het totaalregime vanuit rebels oogpunt propagandistisch zwart gemaakt wordt.

Fuckt je geestelijk helemaal op.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:35:
[...]

Kijk maar eens de complete StarWars reeks met de omgekeerde gedachte dat het totaalregime vanuit rebels oogpunt propagandistisch zwart gemaakt wordt.

Dat helemaal opnieuw gaan kijken met die gedachte zet ik even op mijn to-do lijstje maar laten we sowieso streven naar een wereld met Death Stars. Onder dreiging van een mega laserstraal je precies aan de regels moeten houden, lijkt me een lekker overzichtelijk bestaan.

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:35:
[...]

Ah nu snap ik de laserogen en alles. Kwartjes beginnen te vallen. Het is niet Klaus Schwab maar deze die overal achter zit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TM4zs3O179x2NOka9ZGQbtGEaUs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Jca99gLMWchNLTGTjo6TS07u.png?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Seraphin schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:31:
Wat ik overigens oprecht niet begrijp; waar komt het rendement van staken vandaan?

90 dagen staken tegen ~10% APY impliceert dat de begunstigde van de stake economische activiteit onderneemt met jouw coins, anders kunnen ze nooit dat rendement uitkeren. Wordt van tevoren bekendgemaakt / vastgelegd wat “ze” er mee doen?
Het kan ook gewoon piramidespel zijn. Als je staket kun je niet verkopen. Dat gevoel heb ik bij ADA.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-12 11:30
Da_maniaC schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:22:
Ik heb BEP20 Ether in mijn Trust wallet staan, maar als ik UNISWAP open dan wordt deze currency niet herkend/getoond (na het koppelen van mijn wallet).
Moet ik de Binance Pegged Ether nog swappen naar een andere vorm van Ethereum voordat ik deze kan gebruiken op Uniswap?
Uniswap werkt alleen op het ETH netwerk en alleen met ERC 20 tokens, die BEP20 tokens worden dus niet ondersteund.

• enomiss
knakworst schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Het kan ook gewoon piramidespel zijn. Als je staket kun je niet verkopen. Dat gevoel heb ik bij ADA.
ADA = piramidespel + Afrikaanse voodoo :$

[ Voor 21% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 14:43 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:21
knakworst schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Huh!? Terwijl het gestaked staat kan je zo het hele zwikje naar een Exchange versturen..

Edit:
Staken vanuit de Daedalus Wallet of Yoroi

[ Voor 7% gewijzigd door elektriekert op 09-07-2021 14:46 ]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Seraphin schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:31:

Nou, dit is een beetje erg algemene vraag, maar vaak ben je als steker ontvanger van een deel van gelden van een bepaalde pool.

• enomiss

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:02
Mijn oma steekt ook al best een tijdje, maar die krijgt er alleen maar gebreide werkjes voor terug.

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:38:
[...]

Ah nu snap ik de laserogen en alles. Kwartjes beginnen te vallen. Het is niet Klaus Schwab maar deze die overal achter zit:
[Afbeelding]
Op Netflix staat een Sci-Fi docu: Alien worlds. Ik vond de laatste episode 'Terra' een leuke, waarin een wereld wordt geschetst waar biomassa is vervangen door dikke tech, en de levensvormen geen lichaam van biomassa meer nodig hebbben om te functioneren omdat hun kunde en kennis van miljarden jaren evolutie efficiënt is opgeslagen in een volledig geautomatiseerd technologisch netwerk.

Maar nu hou ik op, allemaal dikke offtopic troep en Taro heeft straks ook weekend.

Zou een beetje sneu dat hij dan eerst een uur moet poetsen in dit topic.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:41:
[...]

ADA = piramidespel + Afrikaanse voodoo :$
Dit is natuurlijk onzin wat ik zeg en gelukkig heb je het door. Maar kritiek op ADA is hier meestal een rode lap voor een stier houden. De vraagsteller raad ik aan om te beginnen met het verschil op te zoeken tussen proof of work (bitcoin) en proof of stake (eth 2.0 bijvoorbeeld).

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:45:
[...]

Nou, dit is een beetje erg algemene vraag, maar vaak ben je als steker ontvanger van een deel van gelden van een bepaalde pool.
Ah ok. Ik vond de vraag niet algemener van aard dan “waar komt de (weinige) rente vandaan op je spaarrekening?”

Maar als ik het goed begrijp is het maar net afhankelijk waar, met wie, waarvoor je de stake aangaat, en dat dat bepaalt waar je rendement door wordt gerealiseerd.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

jvel92 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Uniswap werkt alleen op het ETH netwerk en alleen met ERC 20 tokens, die BEP20 tokens worden dus niet ondersteund.
Maar kan ik dan via een andere dAPP op Trust Wallet mijn BEP20 tokens omzetten naar een ERC20 of iets dergelijks?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:48:
[...]

een wereld wordt geschetst waar biomassa is vervangen door dikke tech, en de levensvormen geen lichaam van biomassa meer nodig hebbben om te functioneren
Simpsons X-files did it! ;)

Wikipedia: Kill Switch (The X-Files)

• enomiss
Da_maniaC schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:50:
[...]

Maar kan ik dan via een andere dAPP op Trust Wallet mijn BEP20 tokens omzetten naar een ERC20 of iets dergelijks?
Terug sturen naar Binance en opnieuw sturen als ERC20.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-12 11:30
Da_maniaC schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:50:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met de Trust Wallet, gebruik altijd Metamask.

Binance heeft een bridge die je kunt gebruiken om je tokens van de BSC, naar de ETH chain te krijgen. Een andere optie is je token van de BSC naar je Binance spot wallet te sturen en het dan te sturen naar je ETH wallet door gebruik te maken van het ERC20 netwerk.

Weet niet om hoeveel ETH het gaat, maar let op de fees ehhe .

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jisx4un57J1n0e1jQgdrNvQlCl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaP1n6oFQo72INxZVumXYVao.jpg?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Partypsych schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:47:
Mijn oma steekt ook al best een tijdje, maar die krijgt er alleen maar gebreide werkjes voor terug.
Valt nog mee, ze had er ook asperges of een bloedbad van terug kunnen krijgen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:12
resusaapje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:09:
Merchant Token ICO

[Afbeelding]

_O-

Ik ben niet bekend met Uniswap, is er een mogelijkheid om de prijs te checken van een coin zonder eerst een wallet toe te moeten voegen?

[EDIT]
Nvm, gevonden.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Seraphin schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:48:
[...]

Ah ok. Ik vond de vraag niet algemener van aard dan “waar komt de (weinige) rente vandaan op je spaarrekening?”

Maar als ik het goed begrijp is het maar net afhankelijk waar, met wie, waarvoor je de stake aangaat, en dat dat bepaalt waar je rendement door wordt gerealiseerd.
Ja. Soms is het heel simpel, DeFi is hier trouwens meestal duidelijker in dan banken of exchanges. Maar op bijvoorbeeld Compound en AAVE kun je zowel geld lenen als uitlenen: https://aave.com/
Dan is het achterliggend nog iets ingewikkelder dan dat, maar niet veel.
Pools op bijvoorbeeld Pancakeswap of Uniswap halen hun rendement door dat je een deel van de transactievergoedingen opstrijkt.
In hoeverre iets een piramidespel of een houdbaar idee is hangt af van zowel de protocollen als tokenomics.

Zelf krijg ik momenteel bijvoorbeeld 11% rente op een Liquidity Pool die uit renBTC en WBTC bestaat, waarbij ik een deel van de transactiekosten en de spread krijg, en dat doe ik dan via een yield optimizer. Risico zit m'n dan weer in dat het in theorie gewoon 11% rente op BTC is, maar dat dit 2 gewrapte vormen van BTC zijn waarmee op papier wel iets mis kan gaan, en mede daarom is de rente wat hoger dan als je gewoon BTC zou staken.
En zo is elk voorbeeld weer anders, dus het is eigenlijk onmogelijk er 1 antwoord op te geven.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:09

Darrell

Fiat moonboy

Had er al iemand moon geroepen?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Leuke vrijdagmiddagpump wel. Eindelijk ook iets dat lijkt op volume, ergens, in de verte.

• mjjveldt
  • Laatst online: 07:42
Moon of een rejection op 33.5? en terug naar 32.6?

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12 22:10
Bull trap

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:05
Gaan we nou al moon roepen voor 600$ omhoog? -O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Khaelos schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:52:
is voor (veel) minder ook al gedaan dus why not :P 0.2% yay!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-12 23:21
malarkan schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:53:
[...]

is voor (veel) minder ook al gedaan dus why not :P 0.2% yay!
Euhm, 600 dollar is bijna 2% tegen deze prijzen :P niet 0,2%.

Enneh, we schuren tegen de bovenkant van een channel up aan, dus een beetje moon roepen is (zeker toen hij net een wickje erboven deed) zeker terecht imho _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Richh schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:55:
[...]

Euhm, 600 dollar is bijna 2% tegen deze prijzen :P niet 0,2%.

Enneh, we schuren tegen de bovenkant van een channel up aan, dus een beetje moon roepen is (zeker toen hij net een wickje erboven deed) zeker terecht imho _/-\o_
haha goed punt. ik was ondertussen bezig met een berekening voor werk :D iets met orde van grootheid :D

oeps :P

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:26

backupdevice

No Risk , Full Push

Mijn ETH verkocht en in BTC gezet . Niet gebaseerd op enige kennis maar het leek mij een goed idee om toch nog een paar euro in BTC te stoppen nu die zo laag stond .

Ik rommel maar wat , gebaseerd op 0 kunde . Wel 2. 68 % stijging

[ Voor 17% gewijzigd door backupdevice op 09-07-2021 15:58 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Chaes schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:55:
Wat een PR blunder van Heineken zeg.
Heb ik iets gemist? 2x het clipje bekeken en ik zie NIKS schokkends? Wat is er toch met die rubberentegel generatie dat men echt om álles zich beledigt wil voelen. (niet specifiek jou, maar iig de comments daar bij het clipje wel). Ik drink geen Heineken, ben gevaccineerd en vond het een redelijk leuke kijk op de situatie, met humor beetje oudjes laten partyen omdat ze hun vaccin hebben gehad. So what?!

• majic
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:22:
[...]

Ja. Soms is het heel simpel, DeFi is hier trouwens meestal duidelijker in dan banken of exchanges. Maar op bijvoorbeeld Compound en AAVE kun je zowel geld lenen als uitlenen: https://aave.com/
Dan is het achterliggend nog iets ingewikkelder dan dat, maar niet veel.
Pools op bijvoorbeeld Pancakeswap of Uniswap halen hun rendement door dat je een deel van de transactievergoedingen opstrijkt.
In hoeverre iets een piramidespel of een houdbaar idee is hangt af van zowel de protocollen als tokenomics.

Zelf krijg ik momenteel bijvoorbeeld 11% rente op een Liquidity Pool die uit renBTC en WBTC bestaat, waarbij ik een deel van de transactiekosten en de spread krijg, en dat doe ik dan via een yield optimizer. Risico zit m'n dan weer in dat het in theorie gewoon 11% rente op BTC is, maar dat dit 2 gewrapte vormen van BTC zijn waarmee op papier wel iets mis kan gaan, en mede daarom is de rente wat hoger dan als je gewoon BTC zou staken.
En zo is elk voorbeeld weer anders, dus het is eigenlijk onmogelijk er 1 antwoord op te geven.
Ja...dat wrappen vind ik dus inderdaad erg oncomfortabel. Het blijft een IOU en daarmee gaat dat wel tegen alles in wat Crypto hoort te zijn (your keys your crypto, decentralisatie etc). Zodra zo'n wrapped netwerk op z'n plaat gaat om reden X dan kan je in principe naar je echte bitcoin fluiten. Dit is niet zozeer kritiek op jou keuze (more power to you, ik durf het niet en al helemaal niet voor een magere 11%) maar meer een algemene kijk er op mm.

Zelf stop ik dan wel weer zonder al te veel moeite wat centen in CAKE tokens en die staken tegen 105% APY 8)7 . Omdat ik het idee heb dat de tokenomics daar van wel redelijk sound in elkaar steken en pancakeswap een utilitair platform is met goede vooruitzichten. Blijft natuurlijk ook gewoon een hoog risico product.

• enomiss
majic schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:58:
[...]

Heb ik iets gemist? 2x het clipje bekeken en ik zie NIKS schokkends? Wat is er toch met die rubberentegel generatie dat men echt om álles zich beledigt wil voelen. (niet specifiek jou, maar iig de comments daar bij het clipje wel). Ik drink geen Heineken, ben gevaccineerd en vond het een redelijk leuke kijk op de situatie, met humor beetje oudjes laten partyen omdat ze hun vaccin hebben gehad. So what?!
100% oneens :X ik hoor duidelijk bij de 5% educated wappies

• majic
enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:07:
[...]

100% oneens :X ik hoor duidelijk bij de 5% educated wappies
Ik weet niet hoe oud je bent, maar 'vroegah' was alles niet zo politiek correct en was humor dé aangewezen manier om complexe, gevoelige of rare situaties in de maatschappij en tussen mensen onderling bespreekbaar te maken. Tegenwoordig is dat niet meer normaal met als gevolg dat iedereen zich continue beledigt voelt.

Dat is echt heel ongezond en schept zeer veel problemen in de maatschappij waar geen oplossing voor is.

/offtopic en daar ga ik het bij laten 8)

• Nopheros
@resusaapje Bedankt voor de MTO tip. Heb tijdens de ICO een klein aantal coins gekocht maar was natuurlijk veel te laat. Heb m'n average buy price flink kunnen verlagen. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 09-07-2021 16:15 ]

• enomiss
majic schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:09:
[...]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar 'vroegah' was alles niet zo politiek correct en was humor dé aangewezen manier om complexe, gevoelige of rare situaties in de maatschappij en tussen mensen onderling bespreekbaar te maken. Tegenwoordig is dat niet meer normaal met als gevolg dat iedereen zich continue beledigt voelt.

Dat is echt heel ongezond en schept zeer veel problemen in de maatschappij waar geen oplossing voor is.

/offtopic en daar ga ik het bij laten 8)
Millennial. Niks humor. Daar is dit onderwerp te serieus voor. De laatste zin in die ad is :r

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Khaelos schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:52:
Mijn binance begint er van te haperen. Voldoende moon voor mij. Bovendien 600 dollar omlaag is ook REKT in dit topic.

• YES

YES

Moderator General Chat
Dat gelul over Heineken... Het is weekend mensen, proost!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7OEAnWPz90G8KgQhKujBc-TWYx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ihhytHnj2gOIF8tTo87p1GIk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door YES op 09-07-2021 16:27 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
backupdevice schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:58:
Mijn ETH verkocht en in BTC gezet . Niet gebaseerd op enige kennis maar het leek mij een goed idee om toch nog een paar euro in BTC te stoppen nu die zo laag stond .

Tsja, dat ligt eraan hoelang je in crypto's wil zitten.
Op de iets langere termijn is dat niet echt een strak plan.
Persoonlijk zou ik 50/50 aanhouden tot het einde van dit jaar. ;)

edit: En niet elke keer gaan handelen, de kosten zijn vaak te bepalend voor de opbrengst.

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 09-07-2021 16:32 ]

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Valt me op dat er toch ook weer +- 2% global marketcap is bijgekomen.
Ik heb in ieder geval BTC zelf vaarwel gezegd en het overgezet in ETH, ben ervan overtuigd dat deze op korte termijn x5 gaat en BTC gaat passeren als je kijkt naar wat de beloofde plannen zijn.

Daarnaast, leverage op BTC zo nu en dan met de juiste indicators en signals werkt prima om wat extra duitjes te verdienen.

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

majic schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:02:
[...]

Ja...dat wrappen vind ik dus inderdaad erg oncomfortabel. Het blijft een IOU en daarmee gaat dat wel tegen alles in wat Crypto hoort te zijn (your keys your crypto, decentralisatie etc). Zodra zo'n wrapped netwerk op z'n plaat gaat om reden X dan kan je in principe naar je echte bitcoin fluiten. Dit is niet zozeer kritiek op jou keuze (more power to you, ik durf het niet en al helemaal niet voor een magere 11%) maar meer een algemene kijk er op mm.

Zelf stop ik dan wel weer zonder al te veel moeite wat centen in CAKE tokens en die staken tegen 105% APY 8)7 . Omdat ik het idee heb dat de tokenomics daar van wel redelijk sound in elkaar steken en pancakeswap een utilitair platform is met goede vooruitzichten. Blijft natuurlijk ook gewoon een hoog risico product.
Ha, Cake... tja, had ik het maar op de top verkocht. Cake heb ik ook, maar dat acht ik inderdaad hoger risico - met een kanttekening, Cake en BNB gaan redelijk had in hand, terwijl Cake enorme inflatie heeft en BNB deflatie, wat Cake naast z'n utiliteit nog een extra bonus geeft.

Wat die wrapped BTC betreft, ik snap je gevoel erbij, op dezelfde manier dat ik het gevoel van de mensen die niks van de eerste bankbiljetten moesten hebben wel snap. Maar er staat daadwerkelijk echte BTC tegenover ergens. Sowieso gaat staking natuurlijk ook tegen not your keys not your coins in (wat ik overigens een lekkere slogan vind, alsmede erg overtrokken.)
Dat gezegd hebbende, voor 11% had ik het niet gedaan, al helemaal niet omdat het helemaal op de Polygon-chain is, maar goed, 2 weken geleden was het nog 30% en dat vond ik het dan wel weer waard.
Als het onder de 10% komt unwrap ik ze wel weer en bedenk ik weer iets anders.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitcoin reageert gelijk positief op ** Offtopic... **

[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 09-07-2021 16:39 ]

• Nopheros
Tweakez schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:26:
Ik heb in ieder geval BTC zelf vaarwel gezegd en het overgezet in ETH, ben ervan overtuigd dat deze op korte termijn x5 gaat en BTC gaat passeren als je kijkt naar wat de beloofde plannen zijn.

Daarnaast, leverage op BTC zo nu en dan met de juiste indicators en signals werkt prima om wat extra duitjes te verdienen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7T1_WJpKusoLcNwd5LTF4eBn2S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TRO1FNSCuJWs7yxgNDRXnvh7.png?f=user_large

Verwijderd

Ik zou jezelf wat meer credits geven, sommige mensen doen er jaren over om tot deze wijze beslissing te komen. _/-\o_

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Goed onderbouwd ook! Op termijn (en ben ik van overtuigd) gaat BTC ingehaald worden. Het is vandaag 9 juli 16:37 dat ik dit post. Laten we elkaar over een jaar nog een keer spreken.

De rest van de crypto zijn inderdaad shitcoins :)

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• Nopheros
Tweakez schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Goed onderbouwd ook! Op termijn (en ben ik van overtuigd) gaat BTC ingehaald worden. Het is vandaag 9 juli 16:37 dat ik dit post. Laten we elkaar over een jaar nog een keer spreken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDLI-1KxW9SA59cbhR-1vvm7ffM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9ugNBiu2i70tEEgm23dqynFo.gif?f=user_large

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

RaptorXS schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:25:
[...]

Tsja, dat ligt eraan hoelang je in crypto's wil zitten.
Op de iets langere termijn is dat niet echt een strak plan.
Persoonlijk zou ik 50/50 aanhouden tot het einde van dit jaar. ;)

edit: En niet elke keer gaan handelen, de kosten zijn vaak te bepalend voor de opbrengst.
Thx voor de tip. Wil het eerst overzichtelijk houden dus toch maar voor 1 coin gekozen. Probeer mijzelf in de materie in te lezen maar dat is niet makkelijk zeg maar . Vandaar ff naar de basis en vanuit daar moeilijk maken

• YES

YES

Moderator General Chat

• twain4me

twain4me

@Taro nonderju, heb ik eindelijk terug geklikt tot de bron van de "discussie"...

"dit bericht kan verwijderd zijn"

lol naja

When door het putje, when buy the dip..

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 09-07-2021 16:42 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
backupdevice schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:40:
[...]

Thx voor de tip. Wil het eerst overzichtelijk houden dus toch maar voor 1 coin gekozen. Probeer mijzelf in de materie in te lezen maar dat is niet makkelijk zeg maar . Vandaar ff naar de basis en vanuit daar moeilijk maken
Je kan hier al lezen dat er mensen zijn die er stellig van overtuigd zijn dat ETH meer waard wordt dan BTC, en mensen die het daar pertinent mee oneens zijn. Het goede antwoord is dus sowieso lastig te vinden bestaat niet en vandaar dat er ook veel mensen beiden in hun PF hebben en houden.

Goed dat je probeert in te lezen en er iets mee doet!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:43:
[...]

Je kan hier al lezen dat er mensen zijn die er stellig van overtuigd zijn dat ETH meer waard wordt dan BTC, en mensen die het daar pertinent mee oneens zijn. Het goede antwoord is dus sowieso lastig te vinden en vandaar dat er ook veel mensen beiden in hun PF hebben en houden.

Goed dat je probeert in te lezen en er iets mee doet!
En toch maar wat extra geld ingelegd en ETH teruggekocht. 8)7 . En nu stop ik en ga ik rustig kijken en inlezen . En rijk worden natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door backupdevice op 09-07-2021 16:45 ]

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

De enoge qua market cap lijkt mij de Chinese centrale bank munt. Tweede kanshebber is doge. Laten we hopen dat het niet waar gaat zijn.

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:24:
Dat gelul over Heineken... Het is weekend mensen, proost!

[Afbeelding]
Dat merk staat hier ook altijd klaar!

Wel voor biervallen om slakken tegen te gaan, daar ga ik mijn Hertog Jan niet voor gebruiken namelijk >:)

• Richh
Sorry @Taro van de offtopic posts :+

Kleine TA om het goed te maken dan. BTC 15m chart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGlXCQnFp585SWU1hbZvJomyszQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/et1luklystCV2TlIH4tWl6wY.png?f=fotoalbum_large

We zijn langzamerhand uit deze channel aan het uitbreken *O*

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:45:
[...]

Dat merk staat hier ook altijd klaar!

Wel voor biervallen om slakken tegen te gaan, daar ga ik mijn Hertog Jan niet voor gebruiken namelijk >:)
Hahaha, biervallen om slakken tegen te gaan, die ga ik ook gebruiken als mijn vriendin weer eens vraagt waarom er zoveel kratten bier in de schuur staan!

Verder heb ik niet één merk wat ik alleen drink of lekker vind, Grolsch, Brand en Hertog Jan zijn de drie die ik het liefst in de koelkast heb staan, naast alle speciaal biertjes die ik ook graag drink 8)

Verwijderd

Tweakez schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzdFD6l11s3VHd8-57bvj6fMAw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aPhyxiR0OGytR4rieT8pLOB6.jpg?f=fotoalbum_large

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 22:27
YES schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:46:
[...]

Hahaha, biervallen om slakken tegen te gaan, die ga ik ook gebruiken als mijn vriendin weer eens vraagt waarom er zoveel kratten bier in de schuur staan!

Verder heb ik niet één merk wat ik alleen drink of lekker vind, Grolsch, Brand en Hertog Jan zijn de drie die ik het liefst in de koelkast heb staan, naast alle speciaal biertjes die ik ook graag drink 8)
Lekker hoor!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4g5LPjh1PSSkWEXCjAwkzo3czw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AiZquiHFVV180CiNsJlr2QiK.png?f=user_large

https://www.coingecko.com/en/coins/beer-token

• Richh

Verwijderd

Tominatie schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:34:
Bitcoin reageert gelijk positief op [mbr]** Offtopic... **[/mbr]
We moeten dus vaker offtopic om te pumpen? :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:02:
[...]

Nee, dat gaat ten koste van mijn rendement :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• majic

Tweakez schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:26:

_/-\o_ :D

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Moet ergens beginnen toch ?

• twain4me

twain4me

backupdevice schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:12:
[...]

Moet ergens beginnen toch ?
dat hoef je niet als kritiek te zien ;)

• majic
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:16:
[...]

dat hoef je niet als kritiek te zien ;)
Inderdaad moest gewoon lachen dat ze allebei heel specifiek hun trade vermelden, mogelijk hebben ze elkaars coins gekocht >:)

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ja weet ik .

• Richh
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 17:02:
[...]

Ik doe m'n best :X

Pagina: 1 ... 21 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!