Collectibles, erg leuk, zoals ooit de panini plaatjes, echter zoals @majic al aangeeft, de markt maakt het stuk momenteel met de huidige prijzen.JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Ik snap het idee wel, ik vind het ook wel leuk om wat skins te hebben in CS:GO (weet niet of je dit kan zien)
https://csgo.steamanalyst.com/users/76561197981398100
Maar daar kan je tenminste ook ingame nog een beetje "stoer" mee doen
Gewoon random plaatjes weet ik niet precies wat ik ervan moet vinden, misschien als het van een bekende artiest is ofzo dat het iets waard kan zijn, maar volgens mij is het ook niet echt in geld uit te drukken. Het is digitaal werk met cryptowaarde ofzo.
Je zou als je er serieus mee bezig wil iets van collecties moeten maken denk ik. En daarnaast ook nog eens extreem promoten, krijg wel eens comments op Twitter om elkaars NFT's te promoten, maar meh.
Wat betreft skins en items ingame, daarvoor hoop ik echt dat een crypto als bijv Enjin, ooit voet aan de grond krijgt bij de echt grote gamepublishers. Zodat je ofwel je skins en/of items waarvoor je 5 jaar aan het grinden bent geweest zodra je stopt met een spel mee kunnen naar een vervolgdeel, of dat je ze kan "smelten" voor tokens welke je in de volgende game weer kan inzetten.
In Diablo 3 heb ik bijv duizenden uren zitten en een stash vol mooi spul. Zodra deel 4 uitkomt, is alles waardeloos. Ik vraag niet om ubergear, dat maakt een nieuw spel echt niet leuker, maar traden tegenover cosmetics etc of QOL ingame zoals extra stash, dat zou zeer gewenst zijn. Hetzelfde geldt voor PoE, Hearthstone, diverse andere CTG's en MMO's en ARPG's.
Maar ja, voordat een Enjin voet aan de grond krijgt bij een Blizard, Ubisoft, MS, Nintendo, Activision, Rockstar, Sony, Steam, Square of Bethesda, dat is voorlopig een utopie.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

:strip_exif()/f/image/UWbHgIpnWSX337uGem16ewud.jpg?f=fotoalbum_large)