[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.939 views

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:46:
[...]

Ik snap het idee wel, ik vind het ook wel leuk om wat skins te hebben in CS:GO (weet niet of je dit kan zien)
https://csgo.steamanalyst.com/users/76561197981398100

Maar daar kan je tenminste ook ingame nog een beetje "stoer" mee doen :')

Gewoon random plaatjes weet ik niet precies wat ik ervan moet vinden, misschien als het van een bekende artiest is ofzo dat het iets waard kan zijn, maar volgens mij is het ook niet echt in geld uit te drukken. Het is digitaal werk met cryptowaarde ofzo.

Je zou als je er serieus mee bezig wil iets van collecties moeten maken denk ik. En daarnaast ook nog eens extreem promoten, krijg wel eens comments op Twitter om elkaars NFT's te promoten, maar meh.
Collectibles, erg leuk, zoals ooit de panini plaatjes, echter zoals @majic al aangeeft, de markt maakt het stuk momenteel met de huidige prijzen.

Wat betreft skins en items ingame, daarvoor hoop ik echt dat een crypto als bijv Enjin, ooit voet aan de grond krijgt bij de echt grote gamepublishers. Zodat je ofwel je skins en/of items waarvoor je 5 jaar aan het grinden bent geweest zodra je stopt met een spel mee kunnen naar een vervolgdeel, of dat je ze kan "smelten" voor tokens welke je in de volgende game weer kan inzetten.

In Diablo 3 heb ik bijv duizenden uren zitten en een stash vol mooi spul. Zodra deel 4 uitkomt, is alles waardeloos. Ik vraag niet om ubergear, dat maakt een nieuw spel echt niet leuker, maar traden tegenover cosmetics etc of QOL ingame zoals extra stash, dat zou zeer gewenst zijn. Hetzelfde geldt voor PoE, Hearthstone, diverse andere CTG's en MMO's en ARPG's.

Maar ja, voordat een Enjin voet aan de grond krijgt bij een Blizard, Ubisoft, MS, Nintendo, Activision, Rockstar, Sony, Steam, Square of Bethesda, dat is voorlopig een utopie.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

toilet_paper schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Nice dat je voor je medetweakers opkomt ;) Maar om een oordeel te vellen voordat je de video hebt bekeken... Toch wat kort door de bocht.
Haha ja, dat sloeg natuurlijk ook nergens op. Gelukkig mijn comment ook niet, dus dat scheelt.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tijd voor bed en maan. Ehhh moon!

Werk ze @Verwijderd

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Hoop ook wel op iets van een combi van crypto en games, ik zie die industrie nog wel veel meer groeien.

Dan kan je ook inspelen op een Coronagolf bijvoorbeeld, gauw gamecoins kopen, slecht haha :o

[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 00:08 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:37

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

[...]

Ik hoorde die vent enkel zeggen dat na een periode van sideways movement vaak een periode komt van volatiliteit. Daar heeft 'ie in mijn optiek volkomen gelijk in.
volgens mij hebben we maar 2 smaken.. ofwel rust ofwel volatiteit ze volgen elkaar dus per definitie op.
als je geen inhoudelijke waarde geeft aan de lengte van de periode, de hevigheid van de volatiteit of de richting van de koers totaal zinloos om te melden. beetje het zelfde als een nieuwsbericht maken omdat sneeuw wit is.

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:53:
[...]

Je bent zojuist ingestapt, maar verwacht een correctie naar beneden, maar hoopt dat ie weer op het niveau van gisteren komt?
Ik zal het beter verwoorden; BTC en ETH zorgen voor weinig spektakel op het moment. Dacht waag ook een gokje nu hij op -10% staat dat hij morgen weer op het niveau van voor die daling staat. Ben geen day trader maar kon de verleiding niet weerstaan..

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:11:
[...]
volgens mij hebben we maar 2 smaken.. ofwel rust ofwel volatiteit ze volgen elkaar dus per definitie op.
als je geen inhoudelijke waarde geeft aan de lengte van de periode, de hevigheid van de volatiteit of de richting van de koers totaal zinloos om te melden. beetje het zelfde als een nieuwsbericht maken omdat sneeuw wit is.
En toch heeft 'ie gelijk met zijn uitspraak dat op een langdurige periode van kalmte vaak een periode van volatiliteit volgt.
"Als je geen inhoudelijke waarde geeft..."
Stel dat hij zou hebben gezegd 'we gaan nog 2 maanden zijwaarts, de schommeling zal 62,3% bedragen en we gaan omhoog...
Zou dat zinvol zijn?

• JDx

JDx

Ben ik ^

MF Doom schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:16:
[...]

Ik zal het beter verwoorden; BTC en ETH zorgen voor weinig spektakel op het moment. Dacht waag ook een gokje nu hij op -10% staat dat hij morgen weer op het niveau van voor die daling staat. Ben geen day trader maar kon de verleiding niet weerstaan..
Meestal als ie bijvoorbeeld steeds tegen de 33k aanknalt gaat ie een paar keer een klein beetje up en down en dan vol erover of naar beneden.

Dus eigenlijk kan je dan beter instappen als ie even 33.1 of hoger staat (niet 20 seconden, maar een paar minuten) of zeg maar op 32.5 ofzo, tenminste voor de korte termijn, want dan scheelt elke 100 dollar.

Toen jij zei zojuist stond ie volgens mij op iets van 32.9? Ik ga ook maar pitten, hij zakt zo te zien nog niet door de 32.5 en gaat niet door de 33, dus dat zal wel na 2:00 worden, gok dieper door de 32.5 zakken.

Dit denk ik dan weer omdat ETH al door de 2100 is gezakt en er niet echt overheen komt.

Anyway, g'night.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KgUe3St.png?1

Nog een tekening voor het slapengaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/18/1f/94/181f942c581dbffd98190866f5df551b.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 00:42 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ngangatar schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:05:
Tijd voor bed en maan. Ehhh moon!

Werk ze @Verwijderd
Huh, werkt @Verwijderd ?
Die moet toch allang driedubbel binnen zijn..!?

Maarre, ik lees ook vanalles over NFTs en snap er natuurlijk geen snars van. Maar als je overal een NFT van kan maken, waarom niet van de slowchat??? Van elke reactie eentje automatisch…daar kan op geboden worden gedurende een periode en het geld van het winnende bod wordt ontvangen door degene die de reactie plaatste, met een fee voor tweakers.
Dus die geniale reacties/tegeltjeswijsheden/babes van Jaapio kun je als fan dan als NFT bezitten, en Jaapio wordt er nòg rijker van. Win-win toch?

Ik merk het al, tijd om te gaan slapen…trusten Tweakersbos.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• twain4me

twain4me

toilet_paper schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:31:
[...]

En toch heeft 'ie gelijk met zijn uitspraak dat op een langdurige periode van kalmte vaak een periode van volatiliteit volgt.
Stel dat hij zou hebben gezegd 'we gaan nog 2 maanden zijwaarts, de schommeling zal 62,3% bedragen en we gaan omhoog...
Zou dat zinvol zijn?
zinvoller als hij dan daarna nog verteld waarom hij dat verwacht

Ik kan ook zeggen dat na een lange periode van droogte het weer gaat regenen..

hoe hevig de regen zal zijn, hoe lang de regen zal aanhouden, of hoelang de droogte zal aanhouden zijn de vragen waar je antwoord op zoekt.. niet dat het waarschijnlijk ooit gaat regenen na de droogte.

Ik beweer ook niet dat hij geen gelijk heeft het is alleen een open deur zo groot, daar past een 747 doorheen.
Grappige is nog dat hij (of jij)het woordje vaak gebruikt.. geef mij 1 geval waneer dat niet gebeurd. je hebt maar 2 smaken.. of rust of niet.. dus het is alleen maar niet zo als de stekker eruit gaat en de hele handel stopt. Je kan dus met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid zeggen dat na een langdurige periode van kalmte vaak een periode van volatiliteit volgt.

[ Voor 23% gewijzigd door twain4me op 09-07-2021 01:04 ]

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:38:
[...]

Huh, werkt @Verwijderd ?
Die moet toch allang driedubbel binnen zijn..!?

Maarre, ik lees ook vanalles over NFTs en snap er natuurlijk geen snars van. Maar als je overal een NFT van kan maken, waarom niet van de slowchat??? Van elke reactie eentje automatisch…daar kan op geboden worden gedurende een periode en het geld van het winnende bod wordt ontvangen door degene die de reactie plaatste, met een fee voor tweakers.
Dus die geniale reacties/tegeltjeswijsheden/babes van Jaapio kun je als fan dan als NFT bezitten, en Jaapio wordt er nòg rijker van. Win-win toch?

Ik merk het al, tijd om te gaan slapen…trusten Tweakersbos.
Ik ben zeker binnen, in de fabriekshal.

Of ik echt werk zijn de meningen van mijn collega's over verdeeld :+

Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-12 01:22
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:38:
.. geef mij 1 geval waneer dat niet gebeurd. je hebt maar 2 smaken.. of rust of niet.. dus het is alleen maar niet zo als de stekker eruit gaat en de hele handel stopt. Je kan dus met tegen zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid zeggen dat na een langdurige periode van kalmte vaak een periode van volatiliteit volgt.
Volgens mij lig je hierin aardig op één lijn met die vent uit de video.
Ik geef jullie beiden gelijk.

• twain4me

twain4me

toilet_paper schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 01:08:
[...]

Volgens mij lig je hierin aardig op één lijn met die vent uit de video.
Ik geef jullie beiden gelijk.
:+

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:42:
[...]

Ik ben zeker binnen, in de fabriekshal.

Of ik echt werk zijn de meningen van mijn collega's over verdeeld :+

Ik ga eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken hoe de koers er dan uitziet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:53
pamp it!

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nou nou, zoals verwacht ook nog echt rond de 2:00 uur richting de 32.5 en lager zelfs, maar aan het einde van de glijbaan zit waarschijnlijk een schansje :9

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:34
Al mijn orders zijn gehit!

BTC @ $32568
ETH @ $2053, 2078 & 2103
ADA @ $1.2925

En nu weer een weekend pump om de weekly groen af te sluiten..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 16:05
BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 06:55:

BTC @ $32568
ETH @ $2053, 2078 & 2103
ADA @ $1.2925

Hah die ada hit is wel erg lucky :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Aangaande dat Bogdanoff nieuws dat ze ETH hebben gekocht, geniale comment :9

*edit, nooit geweten dat dit kon met embed ipv een screenshot maken en dan via imgur...

[ Voor 51% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 07:30 ]

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
prachtig.

Waar is A87, hij is ongeveer de grootste fan van die gesmolten klei koppen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Khaelos
Dan moet je hem even taggen!

HEY @A87 WAAR HANG JE UIT?!

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-12 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:42:
[...]
Ik loop toch al een aardig poosje mee maar die kende ik nog niet. Smakelijk om gelachen (y)

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:52
Wat is het hele idee van die Bogdanov gasten?
Ik heb zitten googlen en blijkbaar hebben ze vroeger een science programma gehad op de Franse tv en hebben ze twijfelachtig hun doctoraat bemachtigd.
Een link met crypto heb ik niet kunnen vinden...

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:33:
Ik heb zitten googlen en blijkbaar hebben ze vroeger een science programma gehad op de Franse tv en hebben ze twijfelachtig hun doctoraat bemachtigd.
Ik weet het ook eigenlijk niet, behalve dat het een populaire crypto meme is.

Pahmp it ofzo.

Als ik even verder zoek dan waren ze blijkbaar ook zogenaamd "supreme" geacht, dus als zij iets zeggen "dan is het zo", zoals Musk met z'n tweets (tot voor kort).

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 07:40 ]

• Khaelos
meme's

• anti elppa
en iemand heeft ooit bedacht dat ze met 1 telefoontje de halve wereld kunnen sturen. Ook crypto dus. Ergens in 2017 een meme van ontstaan. verdere link is dat ze familie zijn van arthur haynes......van bitmex

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ken ze alleen van de memes. Maar wtf hebben ze laten doen aan hun gezichten. _O- Pamp it is gelukt bij ethereum. (y)

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:42:
Ik ken ze alleen van de memes. Maar wtf hebben ze laten doen aan hun gezichten. _O- Pamp it is gelukt bij ethereum. (y)
Als dat door hun komt dan hebben ze m'n glijbaan verpest!

Aan de andere kant als het een schansje is dan valt het wel weer naar beneden :9

• DaWayne
anti elppa schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:39:
[...]

en iemand heeft ooit bedacht dat ze met 1 telefoontje de halve wereld kunnen sturen. Ook crypto dus.
Okay, dat klinkt eigenlijk best logisch en verklaart een hoop :S

• anti elppa
DaWayne schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:45:
[...]

Okay, dat klinkt eigenlijk best logisch en verklaart een hoop :S
zijn meme's logisch dan. Ken er genoeg die echt nergens over gaan iig. Vind het iig wel mooi met die 2 kleikoppen

• Joosie200
  • Niet online
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:44:
[...]

Als dat door hun komt dan hebben ze m'n glijbaan verpest!

Aan de andere kant als het een schansje is dan valt het wel weer naar beneden :9
Ik verwacht een schansje naar beneden. Heb al te vaak te vroeg terug in gekocht rond de 2100 terwijl de koers nog even doorzakte. Dus kijk het dit weekend wel aan.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 07:47:
[...]

Ik verwacht een schansje naar beneden. Heb al te vaak te vroeg terug in gekocht rond de 2100 terwijl de koers nog even doorzakte. Dus kijk het dit weekend wel aan.
- edit deze past beter -

Ja een dat doet een schansje :9

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/da81SkQHlZnHO/giphy.gif

[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 07:55 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]
Ik hoorde die vent enkel zeggen dat na een periode van sideways movement vaak een periode komt van volatiliteit. Daar heeft 'ie in mijn optiek volkomen gelijk in. Hij komt bovendien -in tegenstelling tot die andere vent die daar zit- bescheiden over. Dat van 'het mooie van' en 'onbeperkt verlengen' wat je aanhaalt hoorde ik die gast niet zeggen.
Klopt, hij zei dat laatste niet, dat heb ik toegevoegd om te benadrukken wat een inhoudsloze uitspraak het is.

"Een rechte weg wordt vaak opgevolgd door een bocht".

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• twain4me

twain4me

meme = meme

[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 09-07-2021 08:16 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
ABN Amro doet bitcoins in de ban
Door THEO BESTEMAN

Updated 27 min geleden
1 uur geleden in FINANCIEEL

AMSTERDAM - Zakenbanken, betalingsplatforms en vermogensbeheerders zijn welwillender geworden om in bitcoin en andere cryptomunten te beleggen of die voor hun klanten aan te houden. Maar de private bank van ABN Amro ziet na een brede studie van het handelen en beleggen voor klanten af. „Er zijn te veel risico’s mee verbonden.”

Hele artikel: https://www.telegraaf.nl/...o-doet-bitcoins-in-de-ban

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
RaptorXS schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:26:
Door THEO BESTEMAN

Updated 27 min geleden

AMSTERDAM - Zakenbanken, betalingsplatforms en vermogensbeheerders zijn welwillender geworden om in bitcoin en andere cryptomunten te beleggen of die voor hun klanten aan te houden. Maar de private bank van ABN Amro ziet na een brede studie van het handelen en beleggen voor klanten af. „Er zijn te veel risico’s mee verbonden.”

Zegt de bank die mij een 15+ jaar schuld aan heeft weten te smeren omdat ze me als 18 jarige lieten beleggen in microstocks én die ook nog eens als dragend aanmerkten voor renteloos lenen.

De gevestigde orde, waar ABN echt de kern van representeert, is bang voor z'n toekomst :O

• JDx

JDx

Ben ik ^

majic schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:28:
[...]

Zegt de bank die mij een 15+ jaar schuld aan heeft weten te smeren omdat ze me als 18 jarige lieten beleggen in microstocks én die ook nog eens als dragend aanmerkten voor renteloos lenen.

De gevestigde orde, waar ABN echt de kern van representeert, is bang voor z'n toekomst :O
Ik heb bij de Rabobank zoiets, als 24 jarige een belegging begonnen, legde 800/jaar in en had na 3 jaar niets, kwam door de bijkomende kosten ofzo. Dat zou na een paar jaar wel minder worden, heb nu na 15 jaar exact m'n inleg ongeveer.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
Door THEO BESTEMAN

Updated 27 min geleden

Ik krijg ook maandelijks brieven omtrent mijn beleggingen in crypto. Inmiddels een klacht bij het kifid en de AP ingediend omdat mij geadviseerd werd om bedragen in aandelen te stoppen ipv crypto. Dat is niet de taak van de bank in deze. Gelukkig heb ik er slechts nog een kleine spaar en betaal rek lopen. Als die leeg is vertrek ik er ook meteen.

• twain4me

twain4me

JW04 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:31:
[...]
Ik krijg ook maandelijks brieven omtrent mijn beleggingen in crypto. Inmiddels een klacht bij het kifid en de AP ingediend omdat mij geadviseerd werd om bedragen in aandelen te stoppen ipv crypto. Dat is niet de taak van de bank in deze. Gelukkig heb ik er slechts nog een kleine spaar en betaal rek lopen. Als die leeg is vertrek ik er ook meteen.
Je weet dat je dat geld gewoon kan overmaken? zegmaar sturen naar een andere wallet, maar dan buiten de blockchain?

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12 14:39
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:38:
[...]

Je weet dat je dat geld gewoon kan overmaken? zegmaar sturen naar een andere wallet, maar dan buiten de blockchain?
Daar ben ik mee bezig, elke week wordt er crypto mee gekocht en elke maand gaat er een deel naar een andere rek. Echt duurt het op deze manier nog steeds even voordat die leeg is. Ik heb geen behoefte om meer dan 10.000 per maand over te boeken, ook al genoeg gedoe van gehad 2 jaar gelede dus dan maar zo.

• DaWayne
Nice.
Dan word ik me ook weer bewust waarom crypto niet echt mainstream wordt vooralsnog.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moet ik toch zelf weten wat ik met mn geld doe. Heeft abn niks over te zeggen.

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-12 11:05
Verkoop je DOT maar jongens. Heb er net 300 ingeslagen. Crash inc.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-12 20:38

raq

[...]
Bizar zeg, waar bemoeien ze zich mee. Beetje ook een WC-eend verhaal natuurlijk
Dan staat mij trouwens nog wat te wachten, ik heb afgelopen maanden mijn slapende rabo-rekeningen weer tot leven geroepen om op af te storten vanuit Binance. In principe tijdelijk om het tzt ergens weer in te stoppen (crypto, vastgoed, aandelen). Ik las hier eerder al dat de rabo wat achter loopt met het versturen van brieven rondom crypto.
Bij de ASN nog nooit vragen gehad over uitgaande of inkomende geldstromen.

De tijd leert of het tij keert

• twain4me

twain4me

Toch blij dat mijn bank(en) op dit moment niet zo micromanagen :X (en dan zeg ik het lief )
Dan kan je eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat ze of regels en richtlijnen heel erg anders interpeteren, of het volledig uit eigen (snot)koker komt... 7(8)7

• BTFD
Zojuist mijn hele Binance account leeg gehaald, er zijn mij iets teveel negatieve berichten omtrent deze toko. Ook al verwacht ik niet direct actie, maar better safu than sorry! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:32:
Binance heeft weer een NFT collectibles te koop staan, 99 euro voor een pakje voetbal plaatjes. Vroeger betaalden we daar nog gewoon 10 cent voor bij de kassa....

De eerste hebben ze alvast te koop staan 8)7 8)7 8)7 :

[Afbeelding]

Nu ben ik zelf groot fan van het idee achter NFT's maar die markt is nog zo nieuw en voorlopig verpest dat het niet goochem is daar nu grof in te investeren, althans, in het leeuwendeel van wat er nu overal te koop aangeboden wordt.
Ik zweer je dat dat 0 euro waard is over een tijdje. Als Binance de enige was met rechten om die beelden uit te zenden, dan zou het ooit anders kunnen zijn, maar dit zijn beelden achteraf verpakt in een NFT. Als je daar waarde aan hecht dan snap je niet waar het bij NFT's om gaat. De mensen die hier intrappen. :F

https://opensea.io/seaart

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:10:
Zojuist mijn hele Binance account leeg gehaald, er zijn mij iets teveel negatieve berichten omtrent deze toko. Ook al verwacht ik niet direct actie, maar better safu than sorry! :)
Ben ik ook mee bezig (staat nog wat locked). Gebruik het vooral voor trade en dat doe ik de laatste tijd toch niet echt meer.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
De Dogecoin spuit ook ff omhoog. Musk?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:09
Als zulke trollen instappen dan moeten wij uitstappen.

• BTFD
PlanR schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:27:
De Dogecoin spuit ook ff omhoog. Musk?
Yep! :O

• enomiss
toilet_paper schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 00:31:
[...]

Zou dat zinvol zijn?
Hij heeft gelijk maar zegt totaal niks waardevols of slims _O-
Mits je er vanuit gaat dat sideways niet eeuwigdurend is, is elke afwijkende beweging volatiel. 8)7
Na situatie A heb je altijd situatie B, zo niet dan is het nog steeds situatie A.

[ Voor 26% gewijzigd door enomiss op 09-07-2021 09:34 ]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

raq schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:57:
[...]

Bij de ASN nog nooit vragen gehad over uitgaande of inkomende geldstromen.
Dat is goed nieuws. Inkomend vooral, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Mag ik vragen hoe vaak je dat gedaan hebt en hoe lang geleden de eerste keer is?

• Joosie200
  • Niet online
majic schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:28:
[...]

Wat was het ook al weer: first they will ignore you, then they will fight you and then you win?

Toch is dit voor de private banking tak als je al een paar ton of miljoen hebt. Dat zij weinig zien in crypto: tja die doen liever aan echt monopolie spelen.

• PlanR
Dan ben ik er even uit! +8% op de short

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Transactie fees van Btc zijn wel hard omlaag gegaan. Betaal nu net 30 cent fee op een bedrag van 75 euro.

God morks in wysterious ways.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Maar hij zegt hier zowaar iets inhoudelijks, al is dit een vreemde manier om 'Doge is het debiele neefje van Litecoin' te verwoorden.

• elektriekert
[...]
Serieus!
Ik heb nog nooit wat gehoord van de Rabo, zelfs niet toen ik geld naar de boeven toko lite-bit stuurde (nooit meer dan 1000€ trouwens).
Misschien dat er pas bij grotere bedragen de alarmbellen gaan rinkelen :o

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
elektriekert schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:34:
[...]

Serieus!
Ik heb nog nooit wat gehoord van de Rabo, zelfs niet toen ik geld naar de boeven toko lite-bit stuurde (nooit meer dan 1000€ trouwens).
Misschien dat er pas bij grotere bedragen de alarmbellen gaan rinkelen :o
Nee dan ook niet.

Zero.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb in 2013 ooit eens een belletje gehad van de Rabobank of ik wel zeker wist of ik geld wilde overmaken naar Bitonic. JA! en laat me met rust. Nooit meer iets van gehoord.

Btw, vandaag 20 jaar in dienst hier. Daar geeft Tweakers toch een halve btc voor? :+

• BTFD
Iemand goede suggesties om op twitter te volgen omtrent Crypto, liefst iemand die enigszins iets betrouwbaars uitkraamt en niet met CAPSLOCK incl LASEREYES aandacht probeer te trekken..

• BTFD
Luuk schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:43:
Btw, vandaag 20 jaar in dienst hier. Daar geeft Tweakers toch een halve btc Doge voor? :+
:X

• Kol Nedra
Door THEO BESTEMAN

Updated 27 min geleden

Het is niet voor niets dat ABN het niet goed doet met zo'n oude mindset, laat ze het maar lekker voelen!
van mij mag hun aandelen wel nog lager, zo richting €5.85 (corona crash) misschien dan interessant om dan in te springen d:)b

nothing stops this train

• PlanR
Doge to the moon

• twain4me

twain4me

BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:44:
Iemand goede suggesties om op twitter te volgen omtrent Crypto, liefst iemand die enigszins iets betrouwbaars uitkraamt en niet met CAPSLOCK incl LASEREYES aandacht probeer te trekken..
Twitter + Betrouwbaar - lasereyes lijkt mij uit te komen op een deling door nul.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Mooi moment om te kijken hoe lang Musk tweets nog stand houden.

Van 0.205 naar 0.218 in een half uur nu... was trouwens gisteravond ook nog 0.216 en nu alweer 0.215... dus!

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 09:57 ]

• enomiss
BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:44:
Je kan deze dude proberen. Wel lasers uit z'n kont.

• JDx

JDx

Ben ik ^

enomiss schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:54:
[...]

Je kan deze dude proberen. Wel lasers uit z'n kont.
"Sander Schimmelpenninck @SanderSchimmelp (1h)
De meest POMmige Zelfspodcast ever."

:')

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

knakworst

Get more sats!

Door THEO BESTEMAN

Updated 27 min geleden

Dus resume: ABN zegt in feite dat je vooral niet een gedeelte van je portefeuille in bitcoin moet stoppen als inflatiehedge. Een digitale currency met 10 jaar bewezen technologie waarvan de waarde veranderd is van 10.000 bitcoin voor een pizza naar 10.000 pizza voor een bitcoin. Gelukkig zijn we (nog?) niet als China en is er keuzevrijheid.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-12 10:38

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

knakworst schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 22:54:
[...]

Wordt tijd dat Herbert B. wat tweakers uitnodigt. Passen die Lambo's in de BNR parkeergarage?
Oh tip: als je toch met je lambo gaat, je komt makkelijk onder de slagboom door!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• BTFD
twain4me schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Twitter + Betrouwbaar - lasereyes lijkt mij uit te komen op een deling door nul.
Daar was ik dus al bang voor! :|

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-12 10:38

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

knakworst schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:56:
[...]

Dus resume: ABN zegt in feite dat je vooral niet een gedeelte van je portefeuille in bitcoin moet stoppen als inflatiehedge. Een digitale currency met 10 jaar bewezen technologie waarvan de waarde veranderd is van 10.000 bitcoin voor een pizza naar 10.000 pizza voor een bitcoin. Gelukkig zijn we (nog?) niet als China en is er keuzevrijheid.
Echt wel een sensatiekop ook. Heeft niets te maken met wat er in het artikel staat. Zij kiezen ervoor om niet te voor/namens hun klanten te handelen. Heeft niets met "in de ban doen" te maken.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-12 12:12
knakworst schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:56:
[...]

Ik snap het wel. Het gaat hier om private banking, ik zou als ABN ook niet willen uitleggen aan een klant dat de 2 miljoen inmiddels 500k is geworden omdat BTC gezakt is. Aandelen hebben tenminste nog een onderliggende waarde en obligaties heb je een vast rendement op.
Twee Dee schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Echt wel een sensatiekop ook. Heeft niets te maken met wat er in het artikel staat. Zij kiezen ervoor om niet te voor/namens hun klanten te handelen. Heeft niets met "in de ban doen" te maken.
Exactly.

[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 09-07-2021 10:03 ]

• twain4me

twain4me

Twee Dee schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:02:
[...]

klopt.

Je als gevestigde toko actief richten op het ontmoedigen door klanten te stalken zit er wel dicht tegenaan.

• raq

raq

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:31:
[...]

Dat is goed nieuws. Inkomend vooral, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Mag ik vragen hoe vaak je dat gedaan hebt en hoe lang geleden de eerste keer is?
Inkomend vanaf exchanges vanaf november 2020 elke 2 weken een vast bedrag, pin verkeer is met de komst van CC ook nagenoeg stil gevallen. Nooit was van de ASN-bank gehoord. .
Uitgaand naar bitonic/exchanges was voornamelijk in 2018, 2019 en als laatste maart 2020 ;)

Ik zou sowieso inkomend een x proberen, dan weet je zeker dat dat werkt. Zo moet je naam bij de exchange als bij de bank exact overeen komen, tot op de aanhef aan toe soms. Toch fijn als je weet dat dit instant werkt als nood aan de man is.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nopheros schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:03:
[...]

Ik snap het wel. Het gaat hier om private banking, ik zou als ABN ook niet willen uitleggen aan een klant dat de 2 miljoen inmiddels 500k is geworden omdat BTC gezakt is. Aandelen hebben tenminste nog een onderliggende waarde en obligaties heb je een vast rendement op.
Ja, wel meestentijds een negatief rendement inmiddels.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

raq schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:22:
[...]

Inkomend vanaf exchanges vanaf november 2020 elke 2 weken een vast bedrag, pin verkeer is met de komst van CC ook nagenoeg stil gevallen. Nooit was van de ASN-bank gehoord. .
Uitgaand naar bitonic/exchanges was voornamelijk in 2018, 2019 en als laatste maart 2020 ;)

Ik zou sowieso inkomend een x proberen, dan weet je zeker dat dat werkt. Zo moet je naam bij de exchange als bij de bank exact overeen komen, tot op de aanhef aan toe soms. Toch fijn als je weet dat dit instant werkt als nood aan de man is.
Goed punt eigenlijk. Heb ik meteen een praktische vraag waarop je misschien het antwoord weet. Bij ASN is m'n naam voorletters+achternaam. Bij exchanges voornaam+achternaam. Geeft dat geen problemen bij ASN of heb jij dat niet?

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:52:
[...]

Van 0.205 naar 0.218 in een half uur nu... was trouwens gisteravond ook nog 0.216 en nu alweer 0.215... dus!
0.214 inmiddels, zie dat BTC en ETH even hebben meegelift op Doge (ondanks dat de tweet juist tegen ETH/BTC was), maar ze weer terug op de glijbaan zijn :9

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 06:55:

BTC @ $32568
ETH @ $2053, 2078 & 2103
ADA @ $1.2925

Hou je ze?

• raq

raq

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Goed punt eigenlijk. Heb ik meteen een praktische vraag waarop je misschien het antwoord weet. Bij ASN is m'n naam voorletters+achternaam. Bij exchanges voornaam+achternaam. Geeft dat geen problemen bij ASN of heb jij dat niet?
Die problemen heb ik niet gehad. Volgens mij pakt de exchange de initialen van je gehele (doop)naam. Een kennis van me heeft z'n initialen bij de bank moeten aanpassen om geld op te nemen/of te storten via sepa(?). Dat heb ik even niet meer helder.

Maar gewoon proberen, dan weet je het zeker.

• PlanR
JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:52:
[...]

Gaan het zien.
Zit er weer klein in, vanaf 0.218 short x2.
Liq op 0.322.

Daar mag hij nog vaak voor twitteren.

Vraagje aan de shorters. Als de doge 4x minder waard wordt, heb ik geen 8x inzet terug volgens de geschatte winst. Nog niet eens 2x de inzet!

Hoe werkt dit?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Bij BTC en ETH zijn we in ieder geval terug bij gisteravond, wachten of ETH onder de 2100 blijft steken en of BTC weer onder dee 32.5 gaat duiken, zie vanmiddag wel weer als "de amerikaantjes" wakker worden :X

:+

• BTFD
Yep, vanochtend alles overgezet naar de Ledger..
Wel met de mededeling dat ik op de langere termijn kijk en elke dip zie als een goedkoop DCA moment.. :)

Voordeel hiervan is dat het uiteindelijk ook mijn schade beperkt heeft..

• elektriekert
Nou, zelfs die Bitboy heeft het helder licht gezien wat Ripple Labs/XRP te bieden heeft 8)
https://ambcrypto.com/xrp...essing-the-opportunities/

• Nopheros
elektriekert schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:48:
Nou, zelfs die Bitboy heeft het helder licht gezien wat Ripple Labs/XRP te bieden heeft 8)
https://ambcrypto.com/xrp...essing-the-opportunities/
Hij lijkt inderdaad redelijk verblind te zijn door al dat licht. :P

• elektriekert
Nopheros schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:51:
[...]

Hij lijkt inderdaad redelijk verblind te zijn door al dat licht. :P
Haha _O-

• ArtPhil-Flower
m000000000000n

• Nopheros
Zit weer iemand op de 1 minute chart te kijken?

• ArtPhil-Flower
Nopheros schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:31:
[...]

Zit weer iemand op de 1 minute chart te kijken?
Haha.

• Kol Nedra
Er is plek vrij gekomen bij 90 dagen staking, wees er snel bij 👀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d49qd9vKLwv48mBOoZop-xjmfk0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UWbHgIpnWSX337uGem16ewud.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• ArtPhil-Flower
Ramp? Hopelijk geen grote..

• BTFD
Zou je er misschien een cirkel om kunnen zetten? Ben hem namelijk nog steeds aan het zoeken..

• ArtPhil-Flower
BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:39:
[...]

Zou je er misschien een cirkel om kunnen zetten? Ben hem namelijk nog steeds aan het zoeken..
Was meer een aanmoediging. :9

• enomiss
In theorie kan het nog altijd een moon worden op de 1d kaars. :>

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 10:39:
[...]

Yep, vanochtend alles overgezet naar de Ledger..
Wel met de mededeling dat ik op de langere termijn kijk en elke dip zie als een goedkoop DCA moment.. :)

Voordeel hiervan is dat het uiteindelijk ook mijn schade beperkt heeft..
Nouja op zich lijken me het over de afgelopen maanden gezien geen slechte DCA momenten. Alleen ze waren wel erg specifiek, dus dacht dat ze voor de kortere termijn waren.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-12 09:25

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
Thanks!

Lark Davis had die gisteren in zijn "5 Low Cap Crypto Gems", dus maar eens een gokje wagen...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:30:
[...]

Ik heb bij de Rabobank zoiets, als 24 jarige een belegging begonnen, legde 800/jaar in en had na 3 jaar niets, kwam door de bijkomende kosten ofzo. Dat zou na een paar jaar wel minder worden, heb nu na 15 jaar exact m'n inleg ongeveer.
Wel leuk, was naast m'n overwaarde dit vergeten, komt over 10 jaar vrij ofzo.

Gok zo'n 25 - 35k (erg pessimistisch - gematigd optimistisch)

*erg offtopic, dacht dat het nog onder m'n andere bericht kwam

[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 12:22 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Kol Nedra schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
Vind 12,2% nou niet echt veel om het 90dagen vast te zetten

• JDx

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 12:27:
[...]

Vind 12,2% nou niet echt veel om het 90dagen vast te zetten
Vind het ook rare percentages, dan moet je eigenlijk ook wel een beetje zeker zijn van de koers.

Staken leek mij ook eerst interessant, maar dat vastzetten lijkt me niks, met een beetje pech daalt de koers nog harder en met een beetje geluk kan je die 10% ook halen met traden.

Staken met USDC bijvoorbeeld lijkt me wel interessant.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 09-07-2021 12:31 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!