[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.913 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:56

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:00:
@majic Correct, maar als ik sommigen hier soms hoor krijg ik het gevoel dat er ergens een grote Bitcoin control room staat, met daarin 69 whales die samen gecoördineerde marktbewegingen uitvoeren. Dat ziet men dan als een hogere macht, en wij als plankton ondergaan het.

Wat ik de afgelopen periode zie is dat een paar bekende namen in het wereldje de koers met een Tweet kortstondig kunnen beïnvloeden. Maar ik zie geen moves van +5k of -5k omdat whales grote koop/verkoop orders uitvoeren en ondertussen een x100 short/long openen. Enkele jaren geleden zag je dat nog weleens, maar nu nauwelijks.

Ik kijk naar de charts en vind alles wat er nu gebeurt prima binnen het plaatje passen.
als je iets langer terug kijkt, we hebben in 2018 na de drop vanaf ~6000 sideways naar ~3000 sideways en totaal geen vollume een gast gehad die een marketbuy heeft gedaan van enkele miljoenen. als je sommige hier moet geloven had dat een kaars naar de hemel moeten zijn.. uiteindelijk is het iets meer dan een bultje in de koers geweest en helemaal niets meer dan dat.

Het is ook niet voor niets dat verreweg de meeste mensen sentiment de belangrijkste indicator vinden. Dat sentiment wordt bepaald door de massa niet door 1 persoon.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Thommie.nl schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:42:
Ik meen te zien, dat op dit moment btc kunstmatig omhoog is gekrikt, om de posities te kunnen verlaten uit de alts.

Zoals eerder vermeld hier past dit in lijn met mijn voorspelling helaas....
De 16e, 17e en 18e verwacht ik vuurwerk naar beneden toe. Wees op je hoede en zoek een mooi instapmoment....

Het is een advies, en natuurlijk mijn waarheid.
Dus als er andere visies zijn, sta ik altijd open voor!

Hoe zien jullie dit?
Stuk wat ik wel interessant vind in jouw voorspelling is het alt-gedeelte. ik zie daar geen verhoogde activiteiten bij de meeste. Die volgen BTC eigenlijk weer (weet niet of ik dat positief vind maar dat is buiten dit punt). Juist het verminderen van deze alt-positie ben ik al een tijdje in de gaten aan het houden maar ik zie daar op dit moment ieg nog geen beweging. Natuurlijk zijn jouw woorden een voorspelling, maar je zou dan nu een aanloopje kunnen zien.

Zou je kunnen delen waar je dit op baseert? Ergens zou dan sprake moeten zijn in de cijfers van een verminderd vat als BTC moet fungeren als een vullend vat. :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:54

me1299

$ondertitel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjQi3EjsoljuYkWZ-JjmD7AOpDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i0rUOz1tespYHd3UfaAS1ef8.jpg?f=user_large

[ Voor 62% gewijzigd door me1299 op 10-07-2021 11:04 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:22:
bij aandelen is ook manipulatie, echter alleen % veel lager. je ziet vaak bv een weekly close dat het hoger eindigd met een sprintje om zo de chart mooier te maken.
Vind je?

De FED denk daar anders over :P

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oep_La6_eVtLDGXO9yK1ZBXa7o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ofeSAUmFsykJhd7H8LadYkHK.jpg?f=user_large
Ik Hodl al een half jaartje OGN, en die is net
wat volatieler dan de meeste munten. Daardoor is het soms leuk traden. Vanochtend deze opgezet en deze was erg Lucky.

Ben op 0,725 uitgestapt en nu x20 short open.

[ Voor 98% gewijzigd door DaWayne op 10-07-2021 11:16 ]

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:23
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:22:
bij aandelen is ook manipulatie, echter alleen % veel lager. je ziet vaak bv een weekly close dat het hoger eindigd met een sprintje om zo de chart mooier te maken.
Hoezo weet je dat deze mensen kopen om de chart mooier te maken? Je brengt het als een feit terwijl het niet meer als een blinde gok is..

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:13
Thommie.nl schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 09:42:
Ik meen te zien, dat op dit moment btc kunstmatig omhoog is gekrikt, om de posities te kunnen verlaten uit de alts.

Zoals eerder vermeld hier past dit in lijn met mijn voorspelling helaas....
De 16e, 17e en 18e verwacht ik vuurwerk naar beneden toe. Wees op je hoede en zoek een mooi instapmoment....

Het is een advies, en natuurlijk mijn waarheid.
Dus als er andere visies zijn, sta ik altijd open voor!

Hoe zien jullie dit?
zou mooi zijn, maar of het gaat gebeuren weet men niet.

Ik ga deze week iig goed uitpluizen naar mooie positie trading spots bij coins die laag volume hebben die misschien zeer raar kunnen reageren op extreme prijsacties :) (BTC pairings voornamelijk en met BUSD, dus niet USDT want bij BUSD lager trade volume :Y) )

nothing stops this train

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
resusaapje schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 07:58:
[...]

Hier nog niet hoor. Maar wat niet is, kan nog komen 8)
34.1 vannacht?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Nopheros
@resusaapje MTO doet het helaas toch wat minder goed als gehoopt. De website geeft inmiddels aan dat de launch op Uniswap op 6 juli was i.p.v. 12 juli a.s. Maandag. Hierdoor groeit de vrees dat de toegevoegde liquidity geen test liquidity was maar het volledige bedrag..

Inmiddels heb ik wel de ICO tokens binnen en heb ik in totaal een aardig aantal tokens. Denk dat ik deze maar hodl naast Bitcoin voor de komende +5 jaar. Zit er gelukkig maar met $350 in, Moon or Rekt here we come 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 10-07-2021 11:46 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Oef vervelend dit, ledger geupdate, en nu niet genoeg storage meer...
Heeft iemand hier ervaring mee wat dan handig is om te doen? (los van een ledger X kopen ofc..).
Had enkel BTC, ADA en VET erop staan.

Denk dat ik ADA en VET erop zet.. ADA naar daedalus softwarewallet verplaats. Dan ADA app verwijderen (is meeste kb) en BTC er weer op.

[ Voor 25% gewijzigd door keanu_ op 10-07-2021 11:50 ]

• Nopheros
keanu_ schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:48:
Oef vervelend dit, ledger geupdate, en nu niet genoeg storage meer...
Heeft iemand hier ervaring mee wat dan handig is om te doen? (los van een ledger X kopen ofc..).
Had enkel BTC, ADA en VET erop staan.

Denk dat ik ADA en VET erop zet.. ADA naar daedalus softwarewallet verplaats. Dan ADA app verwijderen (is meeste kb) en BTC er weer op.
Ik heb geen leder maar het gaat toch om de aantal apps die je erop hebt staan? Dus gooi wat apps weg zou ik zeggen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:15
Heb zelf (gelukkig) de X en het viel mij ook al op dat de aanwezige storage bizar weinig is! Snap de rede ook niet echt waarom er niet voldoende opzit om een diversiteit aan tokens te kunnen bezitten..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• keanu_
Nopheros schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Ik heb geen leder maar het gaat toch om de aantal apps die je erop hebt staan? Dus gooi wat apps weg zou ik zeggen.
Klopt, 3 apps die ik net noemde, voor de softwareupdate voldoende geheugen, daarna ineens niet meer omdat de apps groter waren geworden 8)7

• Nopheros
keanu_ schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:56:
[...]

Klopt, 3 apps die ik net noemde, voor de softwareupdate voldoende geheugen, daarna ineens niet meer omdat de apps groter waren geworden 8)7
Damn ik dacht dat je er waarschijnlijk nog wel wat apps op had staan van coins die je niet gebruikte, vandaar mijn reactie.

Je hebt er serieus 3 apps op staan en dan is die vol? Hoeveel kost zoiets?

• keanu_
Nopheros schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:57:
[...]

Damn ik dacht dat je er waarschijnlijk nog wel wat apps op had staan van coins die je niet gebruikte, vandaar mijn reactie.

Je hebt er serieus 3 apps op staan en dan is die vol? Hoeveel kost zoiets?
Kost 60,-.
Maar van tevoren wist ik natuurlijk niet hoeveel kb elke app was etc.. kom je dus later achter..

• Nopheros
keanu_ schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:58:
[...]

Kost 60,-.
Maar van tevoren wist ik natuurlijk niet hoeveel kb elke app was etc.. kom je dus later achter..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZBT6-kl62DHMFPOTmWcikgpYp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FZvx2kwBVNKyYvrr0SGohnxe.png?f=user_large

Wel een beetje een faal apparaat zo.. Ik dacht gelezen te hebben 6 apps maar idd dat kan al niet eens 8)7

• keanu_
Nopheros schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:00:
[...]

[Afbeelding]

Wel een beetje een faal apparaat zo.. Ik dacht gelezen te hebben 6 apps maar idd dat kan al niet eens 8)7
Zo ben je dus continu apps aan het installeren en deinstalleren

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daarom is het "Ledger backup pack" ook een goede keuze: De Nano X voor dagelijkse zaken met voldoende geheugen en de S met veel té weinig opslag voor als het echt nodig is en de X het heeft begeven.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• TXav
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-11 11:03
Nopheros schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:39:
@resusaapje MTO doet het helaas toch wat minder goed als gehoopt. De website geeft inmiddels aan dat de launch op Uniswap op 6 juli was i.p.v. 12 juli a.s. Maandag. Hierdoor groeit de vrees dat de toegevoegde liquidity geen test liquidity was maar het volledige bedrag..

Inmiddels heb ik wel de ICO tokens binnen en heb ik in totaal een aardig aantal tokens. Denk dat ik deze maar hodl naast Bitcoin voor de komende +5 jaar. Zit er gelukkig maar met $350 in, Moon or Rekt here we come 8)
Vannacht wat ETH proberen te swappen naar MTO met MetaMask, maar die transactie is mislukt (UniswapV3Feature/UNDERBOUGHT).

Lijkt er dan toch op dat het nog test-liquidity is.. (of ik doe iets fout :+ )

• Nopheros
TXav schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:35:
[...]

Vannacht wat ETH proberen te swappen naar MTO met MetaMask, maar die transactie is mislukt (UniswapV3Feature/UNDERBOUGHT).

Heel veel verstand heb ik niet van uniswap maar ik moest het ook een paar keer proberen voordat ik er door kwam. Zal wel te maken hebben met lage liquidity...

• Kol Nedra

nothing stops this train

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-12 13:19

resusaapje

h less

TXav schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:35:
[...]

Ik had hetzelfde. Tweede keer ging het wel goed.

Ik heb trouwens een slecht gevoel bij dat hele MTO. Antidateren zonder melding, sowieso geen enkele communicatie. Als je miljoenen toegeworpen krijgt, kan je toch wel ff boeh of bah zeggen? Zodra hij op 1$ staat ben ik weg. Heb ik toch weer €50 gered ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Sow Hej, jij durft groot te dromen :+

Ik ben een paar uur weggeweest, ondertussen niks gebeurd. Bitcoin = stablecoin?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
resusaapje schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:01:
[...]

Sow Hej, jij durft groot te dromen :+

Ik ben een paar uur weggeweest, ondertussen niks gebeurd. Bitcoin = stablecoin?
denk je dat Bitcoin stabiel is? kijk in 2025 nog maar 1x en zet het tegenover de EUR of Dollar ;)

nothing stops this train

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Nopheros schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 12:00:
[...]

[Afbeelding]

Je hebt maar 2 apps nodig. Btc en eth.

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:05:
[...]

Je hebt maar 2 apps nodig. Btc en eth ada.
fixed ;)

nothing stops this train

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:03:
[...]

denk je dat Bitcoin stabiel is? kijk in 2025 nog maar 1x en zet het tegenover de EUR of Dollar ;)
Ik hoop er ook op ;)

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-12 06:00
'VERY FEW PEOPLE KNOW THIS'. Totdat je video erover op youtube zet :+

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

PWSteal schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:06:
[...]

'VERY FEW PEOPLE KNOW THIS'. Totdat je video erover op youtube zet :+
Dat filmpje was 1 lange zelfbevlekking :+

Bedankt voor het sharen Mooyal :) , helaas niet aan mij besteed, hopelijk wel aan anderen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:41:
[...]

Dat filmpje was 1 lange zelfbevlekking :+

Bedankt voor het sharen Mooyal :) , helaas niet aan mij besteed, hopelijk wel aan anderen.
Ik zeg ook niet dat alles in het filmpje goed is, maar het is altijd goed om van veel verschillende mensen hun visie te zien in crypto/financiële aspect.....
uiteindelijk is je eigen visie het beste toch? :+

nothing stops this train

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:32
Ik kijk nooit video's, kost me teveel tijd en er zit altijd teveel fluff omheen. Ik lees liever.
Ik had toevallig een paar minuten extra tijd in een klein kamertje en dacht, laat ik dan eens kijken naar wat leuk kijkvoer. Maar... huh, het ging toch echt nergens over? Van de hak op de tak en eigenlijk wisten we alle belangrijke zaken die hij vertelde al... Opa vertelt over vroegah...

Niet persoonlijk hoor, @Kol Nedra en alle anderen die video's aanprijzen, maar nou weet ik weer dat ik weinig mis. Een link naar een goed artikel met twee zinnen management summary heb ik liever.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Verwijderd

Hallo allemaal. Na een aanzienlijke periode van twijfel en enig overleg met diverse moderators omdat ik niemand voor de schenen wil schoppen met deze post, heb ik toch maar besloten deze post te plaatsen.

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 15:34:
Hallo allemaal. Na een aanzienlijke periode van twijfel en enig overleg met diverse moderators omdat ik niemand voor de schenen wil schoppen met deze post, heb ik toch maar besloten deze post te plaatsen.

Heftig dit, maar toch bedankt dat je dit met ons wilde delen. Succes in de toekomst! 🙏🏻

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:19

YES

Moderator General Chat

Fijn dat je er goed over nagedacht hebt. Ik heb nog wel wat punten en een stukje feedback als reactie op jouw post. Doe er je voordeel mee.

Hopelijk heb je er iets aan.

• BTFD
omdat ik niemand voor de schenen wil schoppen
Heb toch maar voor de zekerheid scheenbeschermers gekocht, better safe than sorry :+

[ Voor 28% gewijzigd door BTFD op 10-07-2021 15:56 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kol Nedra
Weet je wat ik eigenlijk het mooie van Kraken vind is dat het in de grafiek je geschiedenis laat zien van je buy en je sell orders, zeer fijn, dit mist Binance wel.... Ik begin Kraken steeds fijner te vinden, vooral nu omdat Binance nu toch geen ideal meer heeft en SEPA met Kraken staat tot nu toe nog steeds dezelfde werkdag op mijn Kraken account....

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

Na uitvoerig beraad en het oprichten van een taskforce welke een commissie heeft ingesteld om uw bijdrage te evalueren, zijn wij tot de volgende eenduidige conclusie gekomen:

nee, sorry, totaal nutteloos.

Afbeeldingslocatie: http://www.uniederzorgelozen.be/wp-content/uploads/2018/01/the-best-of-kafka-300x200.jpg

• twain4me

twain4me

BTFD schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 15:55:
[...]

Heb toch maar voor de zekerheid scheenbeschermers gekocht, better safu than sorry :+
FTFY

• twain4me

twain4me

Kol Nedra schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 15:17:
[...]

Ik zeg ook niet dat alles in het filmpje goed is, maar het is altijd goed om van veel verschillende mensen hun visie te zien in crypto/financiële aspect.....
uiteindelijk is je eigen visie het beste toch? :+
hij heeft een heel duidelijk parade paardje, "je leert niets over het financiele systeem op school." de reden daarvoor kunnen we over speculeren en debateren maar opzich is dat een feit. wat ik een beetje lijk te merken is dat deze best slimme man probeerd om het niet elke 2 zinnen hier over te hebben, het lukt hem alleen niet Zo heel erg best en valt dan snel in herhaling of halve zinnen. beetje warhoofd is het wel.. maar echt kudo's voor zijn "sheets" die zijn geniaal :D

• Kol Nedra
[Embed: https://moneyweek.com/investments/alternative-finance/bitcoin-crypto/603510/how-a-bubble-in-bitcoin-could-lead-to]

quote hierin:
"If instead the price can and does move towards infinity, then the use of an infinitesimal amount of a single person’s bitcoin wealth would exhaust all the world’s productive potential"
_/-\o_

nothing stops this train

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yY9XiRQybIKqWCPtXbvTnuEV5_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tKXhedunrGwu453MpAjQiLES.jpg?f=fotoalbum_large

En nu maar hopen dat de alts weer meeliften.

[ Voor 6% gewijzigd door Tartarus op 10-07-2021 18:29 ]

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Is elon musk weer aan het twitteren?
De btc stijgt 🤓

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jE7tnMnwMCwJn2cpormH3o2f7d8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qF46SHhGAXe7jS5kGU9xHXX.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:57

-Sander-

///M Powerrrrrr

Daar gaan we weer,…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcGPfTyL5V2yKJuHs3YH1xa65WY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/K4IguCIC32Ml82E5sCbIenab.gif?f=user_large

• Tartarus
Op naar 6k om daarna door te schieten naar 600k.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 19:55
Het is pas 100x gebeurd deze weken en toch , wat kan ik toch chagrijnig worden van zo'n mega rode candle nadat je na uren en uren weer net naar een mooi nieuw target level bent gegrind. |:(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• twain4me

twain4me

nog even volhouden rollercoaster guy

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1975/8663/products/1511654460138_1024x1024@2x.png?v=1569202904

• twain4me

twain4me

twit schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:24:
[...]

Het is pas 100x gebeurd deze weken en toch , wat kan ik toch chagrijnig worden van zo'n mega rode candle nadat je na uren en uren weer net naar een mooi nieuw target level bent gegrind. |:(
Mega rode candle :+ _/-\o_

uitzoemen en op 1D kijken.. is hij maar net zichtbaar :+

• twit
twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:35:
[...]

Mega rode candle :+ _/-\o_

uitzoemen en op 1D kijken.. is hij maar net zichtbaar :+
I know I know. Maar van 34.2 weer naar 33.3 is toch 3% in een candletje of 2. (15m candles). Het is nou niet dat we zo'n bijna 1k drop al eer hadden gezien de laatste 24uur.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• twain4me

twain4me

twit schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:39:
[...]

I know I know. Maar van 34.2 weer naar 33.3 is toch 3% in een candletje of 2. (15m candles). Het is nou niet dat we zo'n bijna 1k drop al eer hadden gezien de laatste 24uur.
gewoon omdat plaatjes leuk zijn (sorry voor BTC-EUR :+ )Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQ-w-NyW0-ky_jtJGVv8Ji3LaYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1PculYupL4x4wAyIYMs5ISeZ.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:28:
[Afbeelding]

En nu maar hopen dat de alts weer meeliften.
De 34k mag zeker voorlopig langskomen hoor :9~

nothing stops this train

• twit
twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:41:
[...]

gewoon omdat plaatjes leuk zijn (sorry voor euro :+ )[Afbeelding]
Jij wint. Prima.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-12 12:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/APVwuyXnIYP7PCddttyzuyKVuuw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wFwyc2LD8IBKRdDH0rY5Q08s.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kom deze net tegen op het werk!
Dat voorspelt veel goeds *O*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• twain4me

twain4me

• Qunix
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E58nw1dXMAQFQq-?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E58nw0vWYAwE54P?format=jpg&name=large

Opmerkelijk :o

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twit schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 19:39:
[...]

Kan ook zeer vervelend zijn, dat herkennen we bijna allemaal.

Ikzelf genoot er dit keer van. Doordeweeks vaak geen tijd, of bijna geen tijd om een trade te proberen, maar in het weekend kan het soms wel en vanmiddag had ik een sell order ingesteld in Bitvavo. De eerste keer dat hij af had moeten gaan gebeurde het niet, de 2e keer wel, en die was echt nipt.... Direct daarna dus die rode candle.

Eens kijken waar we weer gaan inkopen nu om weer wat satjes te scoren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERxfEENk27ULHfItchSEFM5ySHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XyykHJV3muEgJSzBdpqB6meL.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Qunix
Bitcoin is net zo stil als hier nu...

• Tartarus
Qunix schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:01:
Dat komt omdat traditioneel gezien mensen op weekenden minder actief lijken te zijn op fora.

• twain4me

twain4me

Ssst, ik ben legomasters aan het (terug) kijken

• twain4me

twain4me

Ik vroeg mij af wat ze erop zouden minen, dacht weleens gehoord te hebben dat zcash redelijk liep.
YouTube: Zcash mining on ps4 :+
Maar ik lees net dat ze de stroom aftapte dus efficientie t.o.v. stroom gebruik maakt dan geen kont uit.. efficientie t.o.v. aankoopsprijs wel.. :+

[ Voor 6% gewijzigd door twain4me op 10-07-2021 21:35 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12 11:42
twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:26:
Ssst, ik ben legomasters aan het (terug) kijken
Op RTL4? waarom ze daar met de Australische seizoen 2 zijn begonnen is mij een raadsel. Seizoen 1 is nog wel te downloaden, en als je 2 en 3 wilt bingen dan kan dat hier: https://shvideos.net/2020/05/20/lego-masters-au/

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• twain4me

twain4me

Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:40:
[...]

Op RTL4? waarom ze daar met de Australische seizoen 2 zijn begonnen is mij een raadsel. Seizoen 1 is nog wel te downloaden, en als je 2 en 3 wilt bingen dan kan dat hier: https://shvideos.net/2020/05/20/lego-masters-au/
Nah, ik wil niet bingen, ik kijk gewoon "tv" en "spoel" lekker ouderwets de reclame door :+

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

• Tartarus
twain4me schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:43:
[...]

Nah, ik wil niet bingen, ik kijk gewoon "tv" en spoel lekker ouderwets de reclame door :+
Wat? Ben je 80+ of zo?
Wie kijkt er heden ten dage nog mainstream tv!?
Streaming for the win.

Ik geloof niet meer dat we voor maandag nog de 34k babe gaan te zien krijgen.

• twain4me

twain4me

nee
Wie kijkt er heden ten dage nog mainstream tv!?
ikke
Streaming for the win.
soms
Ik geloof niet meer dat we voor maandag nog de 34k babe gaan te zien krijgen
.

mooi, wordt ook gewoon tijd voor de ~28k babe

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:31

knakworst

Get more sats!

Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:47:

Ik geloof niet meer dat we voor maandag nog de 34k babe gaan te zien krijgen.
Ik had not niet gepost na die korte uitbraak dus bij dezeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPGOPVlpJf6a-zYAMIJYReXd-Vo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0XTYAoF0iabY5MkaoAgbKuXC.jpg?f=user_large

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Hoi, ik heb de hele dag bier gedronken.

Hoezo zoeken we de 33k nou nog eens op? Sjeezus wat duurt het lang.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
knakworst schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:11:
[...]

Ik had not niet gepost na die korte uitbraak dus bij deze[Afbeelding]
We zitten nu 3% lager jonge, dat andere plaatje mag nu.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tartarus
knakworst schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:11:
[...]

Ik had not niet gepost na die korte uitbraak dus bij deze[Afbeelding]
Wat bezielde degene die hier ooit een milestone meme van besloot te maken?

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Richh schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:13:
Hoi, ik heb de hele dag bier gedronken.

Hoezo zoeken we de 33k nou nog eens op? Sjeezus wat duurt het lang.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kc1uhmIcK9-VAWFVGqFHV9wMLXk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mUGvaS7leDEEYXafBMKYR0kj.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:16:
[...]

Wat bezielde degene die hier ooit een milestone meme van besloot te maken?
Dat is het lastige als je normaal gesproken op een topniveau van +200% presteert, dan heb je er ook weleens mindere momenten tussen zitten. En vergeet niet dat het tijdens de bullrun soms dusdanig snel ging, dat @Verwijderd in 1 uur wel 2 nieuwe plaatjes moest fabriceren, omdat +1000 USD in een uurtje vaak zo gepiept was.

Wat dat betreft had Bitcoin beter op een ander niveau kunnen stabiliseren :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07

backupdevice

No Risk , Full Push

Ga maandag wel eens een sell order bekijken. Stoploss het dat toch om iig funding over te houden voor een andere munt. Op dit moment 10% verloren op de inzet. Nog geen paniek maar na wat inlezen lijkt het me wel een goed idee

[ Voor 31% gewijzigd door backupdevice op 10-07-2021 22:24 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Tartarus
Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Dat is het lastige als je normaal gesproken op een topniveau van +200% presteert, dan heb je er ook weleens mindere momenten tussen zitten. En vergeet niet dat het tijdens de bullrun soms dusdanig snel ging, dat @Verwijderd in 1 uur wel 2 nieuwe plaatjes moest fabriceren, omdat +1000 USD in een uurtje vaak zo gepiept was.

Dan mijn excuses. Ik dacht dat hij het met tekst en al via het internet had geplukt.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Qunix schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:01:
Driekwart van de feestgangers is vertrokken. Alleen de ware alcoholisten zitten nog aan tafel in de kroeg Btc te drinken en zich af te vragen waarom het feest niet meer knalt en te fantaseren wanneer het weer begint. Ain’t gonna happen, tenzij iets in de likes van een DJ de mensen weer terug naar binnen haalt. Btc kan niet uit zichzelf stijgen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tartarus schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:34:
[...]

Dan mijn excuses. Ik dacht dat hij het met tekst en al via het internet had geplukt.
Ik zou niet weten waar je anders dan hier dergelijke kwaliteit denkt te vinden?

• twain4me

twain4me

CyberMania schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:36:
[...]

Driekwart van de feestgangers is vertrokken. Alleen de ware alcoholisten zitten nog aan tafel in de kroeg Btc te drinken en zich af te vragen waarom het feest niet meer knalt en te fantaseren wanneer het weer begint. Ain’t gonna happen, tenzij iets in de likes van een DJ de mensen weer terug naar binnen haalt. Btc kan niet uit zichzelf stijgen.
Ik moest door jou ineens aan mijn plannen voor shitcoins & dreams denken... gezien de huidige ontwikking misschien wel waard om er weer eens bij te pakken.

twain4me in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
Ik denk dat ik aan het einde van corona maar een failliete kroeg koop. lekker zelf gevangen zeebaars op het dagmenu. voor een paar ADA.

@Verwijderd als meubilair in de hoek van de bar aan de Schultenbräu waar hij met zijn laatste NANO zorgt dat de kruk niet meer kan wiebelen.
@Taro in zijn, tegen die tijd, tesla cabrio. Komt op vrijdag voor een broodje bal en een mooie koude beugelfles.
@A87 is 3 dagen geleden knockout geslagen door @PilatuS en hebben we daarna aan de kapstok gehangen.
@Slux ligt te slapen onder de airhockey, zijn brug staat op de slooplijst. Diezelfde airhockey tafel is vastgelopen omdat @Stokstaart probeerde te betalen met HOT
Achter de barspiegel een kaart met palmbomen en een hangmat, de afzenden @RaptorXS dat staat alleen niet op de kaart, meer dan HAHAHAHA staat er niet op, maar we weten allemaal prima waar het vandaan komt.
@Tominatie Eet altijd alleen maar een broodje hamburger, de sause altijd in een appart bakje. sinds de crash van de shitcoins, kan hij niet meer tegen klef brood.
De midlife cisis van @Pelox tjsa, daar valt weinig over te zeggen zonder in de lach te schieten....

SHITCOINS and DREAMS

Nu alleen nog een locatie.. :+

• twit
Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Met de 35k babe, die ook veel gepost is, is gelukkig weinig mis😎😊

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:56
Taro schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:36:
[...]

Ik zou niet weten waar je anders dan hier dergelijke kwaliteit denkt te vinden?
Teletekst :+ _O-

• Tartarus
Alle coins zijn nu even stablecoins |:(

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Bitfinex shorts zitten op het niveau van voor de 19 mei crash. Raken we daarvan onder de indruk, of denken we 't zal wel?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-12 19:18
Op een kleine x20 short na zit ik in fiat. Eerst afwachten welke kant nu alles op valt.

• twain4me

twain4me

Jedi_Pimp schreef op zondag 11 juli 2021 @ 00:04:
Bitfinex shorts zitten op het niveau van voor de 19 mei crash. Raken we daarvan onder de indruk, of denken we 't zal wel?
Geeft sentiment aan, je kan ook hopen op de short sqeeuze voor een onvervalst moonshot maar daar heb je wel een flinke koop mani voor nodig in een negative markt normaal. dat kan in een "normale" markt door een nieuws bericht of een gerucht ofzo bij bitcoin door een tweet van elon :+

(als je intresse hebt en hem nog niet kent de shortsqeeuze van volkswagen 2008 kan je verfilmen zo tof is dat verhaal)

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 11-07-2021 01:29 ]

• Kol Nedra
Jedi_Pimp schreef op zondag 11 juli 2021 @ 00:04:
hodl en bijkopen 🙌
ook een deel btc klaarzetten voor altcoins te kopen voor extreme wicks naar beneden, dus ~70% lager instellen bij coins met laag volume 👍

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 11-07-2021 01:52 ]

nothing stops this train

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Nou, nu kan je imo wel zeggen de afgelopen dagen gebeurt er geen fuck, als je tussen 5 en 8 juli long of short was gegaan dan piepte je wel anders. Heb de graphs niet eens meer open gehad en al 2 dagen aan het marktplaatsen en van meerdere fietsen 1 aan het maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aJtR6kQ.png

Hoe gaat het met de driehoekjes.

De enige coin die ik heb (op wat mine btc/eth na op NiceHash) is Algorand en die ging elke keer flink mee omhoog, maar minder mee omlaag, rare coin, als ik nu over de week kijk is dat ook terug te zien.

24h
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UYbwMRj.png

1w
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PaAbQne.png

Zelfs in de 1h weer zie ik nu
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zsmzM7T.png

[ Voor 41% gewijzigd door JDx op 11-07-2021 07:47 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Tartarus
Ik was begonnen met een klein bedragje in crypto en met veel fomo en dergelijke heb ik daarna nog eens hetzelfde bedrag er in gestopt.
Binnen enkele weken heb ik 65% daarvan verloren door slecht daytraden, omdat ik in altcoin/btc zat te kijken, ipv altcoin/fiat.

Sinds ik ben overgestapt op altcoin/fiat ben ik heel langzaam maar gestaag mijn schade weer aan het inhalen.

Aan futures en al die andere zooi durf ik me nog niet te wagen omdat dat net een stapje te ver voor mij gaat en ik bang ben alles te verliezen.

Volatiele dagen in altcoins zoals vandaag zijn daarom mooie dagen voor mij.
Het helpt ook dat ik vrij ben op zondag, dus ik kan iets vaker traden en meeliften met wickjes omhoog.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tartarus schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:06:
Ik was begonnen met een klein bedragje in crypto en met veel fomo en dergelijke heb ik daarna nog eens hetzelfde bedrag er in gestopt.
Binnen enkele weken heb ik 65% daarvan verloren door slecht daytraden, omdat ik in altcoin/btc zat te kijken, ipv altcoin/fiat.

Sinds ik ben overgestapt op altcoin/fiat ben ik heel langzaam maar gestaag mijn schade weer aan het inhalen.

Aan futures en al die andere zooi durf ik me nog niet te wagen omdat dat net een stapje te ver voor mij gaat en ik bang ben alles te verliezen.

Volatiele dagen in altcoins zoals vandaag zijn daarom mooie dagen voor mij.
Het helpt ook dat ik vrij ben op zondag, dus ik kan iets vaker traden en meeliften met wickjes omhoog.
Hoe doe je dat met de fee's? Ik heb bijna altijd (en over de lange termijn alleen maar) winst gemaakt op daytraden, maar die was meestal minimaal omdat de fee bijna net zo hoog is als de stijging.

Met ADA bijv 1,30 kopen 1,40 verkopen 1,35 kopen en weer op 1,41 verkopen, schiet niet op.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-12 13:10
JDx schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:44:
[...]

Hoe doe je dat met de fee's? Ik heb bijna altijd (en over de lange termijn alleen maar) winst gemaakt op daytraden, maar die was meestal minimaal omdat de fee bijna net zo hoog is als de stijging.

Met ADA bijv 1,30 kopen 1,40 verkopen 1,35 kopen en weer op 1,41 verkopen, schiet niet op.
Van 1,30 naar 1,40 is minus fees 7,5%. Hoezo schiet dat niet op? En anders ga je leverage traden, aangezien je over de langere termijn alleen maar winst maakt ;)

• Tartarus
[...]

Laatst heb ik een leuke winstje van $25 gemaakt en met $10 daarvan BNB gekocht.
Ook betaal ik nu zoveel mogelijk met mijn Binance CC en ga ik wanneer ik genoeg heb terugverdiend net zoveel BNB kopen tot ik op level 2 zit voor cashbacks.

Ook heb ik Shiba/USDT en CTSI/USDT gestaked zodat ik enkele BNB’s achter de komma rente krijg.

Gelukkig is de fee niet zo hoog. Stel ik trade met $300 dan betaal ik maar $0,25 in BNB aan fees. Als ik dan een winstje pak van $3,25 dan hou ik netto $3 over.

Ik probeer niet te grote gokken te nemen om zo de eventuele schade in verlies te beperken.

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
[...]

`
De fee's zijn toch procentueel? Dus dan maakt het niet uit of je 1 cent of 100 euro in de plus staat, min de fee heb je exact hetzelfde percentage winst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Dat is niet helemaal correct, dat schiet wel op. Stel dat je op Binance 0,06% fee betaalt, dan is dat op 1,35: 0,00081 USD.

1,41 - 0,000846 - 1,35 - 0,00081 = 0,058344 winst per ADA * bijv. 1000 stuks = 58 USD winst met 1 trade ter waarde van 1350 USD, dat is toch 4%.

• Tartarus
ADA is overigens net zo goed als een stablecoin. Die maakt niet al te gekke sprongen. Dus als je geen risico wilt nemen, blijf dan in ADA traden, al zou ik dat eerder hodlen noemen dan traden imo.

Maar zoek je iets meer volatiliteit, ga dan eens een paar shitcoins langs die in korte tijd heel hard zijn gestegen en zie voor jezelf of die candles omhoog en omlaag kort na elkaar volgen zodat je snel winst kan pakken.

Disclaimer: vergeet niet dat ik in mijn initiële post heb aangegeven 65% van man pf te hebben verloren, dus dyor en gebruik je gezond verstand.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:25

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:57:
[...]

Dat is niet helemaal correct, dat schiet wel op. Stel dat je op Binance 0,06% fee betaalt, dan is dat op 1,35: 0,00081 USD.

1,41 - 0,000846 - 1,35 - 0,00081 = 0,058344 winst per ADA * bijv. 1000 stuks = 58 USD winst met 1 trade ter waarde van 1350 USD, dat is toch 4%.
Ik vermoed dat @JDx op Coinbase handelt. Daar betaal je wel een godsvermogen aan fees.

• BTFD
Dat was dus het fijne aan Binance, met traden in BUSD, geen fees! :)

• Slux
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 11 juli 2021 @ 09:22:
[...]

Ik vermoed dat @JDx op Coinbase handelt. Daar betaal je wel een godsvermogen aan fees.
Het hangt er helemaal vanaf hoeveel je trade.

En er zit ook nog verschil tussen coinbase en coinbase pro

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Darrell schreef op zondag 11 juli 2021 @ 09:22:
[...]

Maar op coinbase pro waar ik zelf op handel valt het wel mee. 0,35% bij kopen of verkopen. Dus bij trades waar je 5% pakt haal je die fees er wel uit.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Joosie200 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Maar op coinbase pro waar ik zelf op handel valt het wel mee. 0,35% bij kopen of verkopen. Dus bij trades waar je 5% pakt haal je die fees er wel uit.
De vraag is waarom men op coinbase gaat traden met zulke fees, dat loopt hard op...er zijn toch plenty alternatieven ? Bijv. Kucoin ?

• Kol Nedra
Dat zijn idd hoge fees, daar kun je beter niet traden lijkt me. wel voor kopen en hodl!

Binance, KuCoin of Kraken zou ik aanraden.

nothing stops this train

• Slux
  • Niet online
majic schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:10:
[...]

De vraag is waarom men op coinbase gaat traden met zulke fees, dat loopt hard op...er zijn toch plenty alternatieven ? Bijv. Kucoin ?
Gebruikers gemak, het werkt gewoon goed en is overzichtelijk plus gevulde order boekjes.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Slux schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Gebruikers gemak, het werkt gewoon goed en is overzichtelijk plus gevulde order boekjes.
Ja gewoon easy, maar ga binnenkort maar eens wat op Binance zetten.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
majic schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:10:
[...]

Omdat niet iedereen overal en nergens accounts heeft lopen? En overmaken via ideal net een tikkie sneller is dan via sepa?

Ik heb blijkbaar in mijn 2014 daytrade tijd nog een kraken account. Ga die eens afstoffen en maar een maandje testen qua trading. Ben benieuwd of de volume daar ook groter is.

[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 11-07-2021 10:25 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!