[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 208 ... 250 Laatste
Acties:
  • 852.022 views

Verwijderd

Had ooit ook eens diverse twijfelachtige magische internet muntjes gekocht, niks meer waard nu. Andere, minstens zulke twijfelachtige muntjes, juist weer wel.

True story.

Sometimes price is good, sometimes price is bad.

Marktwerking in zijn zenuwachtigste vorm.

Verwijderd

SOL weeral nieuwe ath!!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 14:43
SOL is helaas het enige project wat ik destijds heb gemist :/ ach ja.. you win some you loose some

Verwijderd

Babe or it didn't happen.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:55
BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:20:
[...]

Ben ik niet met je eens. De CEO is een bevlogen man en kan behoorlijk inspirerend spreken....

[...]
Mijn baas vindt mij ook een bevlogen man en vindt ook dat ik inspirerend kan spreken.
Over crypto's tenminste.
"Van het werk bak je geen reet" zegt 'ie; "je zit alleen maar de hele dag mensen over te halen om in crypto's te stappen zodat jij straks de vruchten kunt plukken!"

Beetje als zo'n CEO dus.

Vreemde is dat mijn baas ondanks mijn presteren tóch samen met mij op vakantie wil.
Hij zei onlangs namelijk "Als je zo doorgaat, gaan we samen naar de Filistijnen!"

Dat is dan wel weer cool.

Verwijderd

Biohazzard21 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:55:
[...]

SOL is helaas het enige project wat ik destijds heb gemist :/ ach ja.. you win some you loose some
Als dit letterlijk zo is, heb je echt mega veel soorten coins... :+

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:59:
[...]

ik gok bags vol

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

SOL is de ADA van deze maand. Heb Solano hoger in de pickorder dan Cardano, maar het blijft een smart contract platform dat staat of gaat bij de hoeveelheid adoptie het krijgt. Ik ga het van een afstand bekijken.

Moet ik volgend jaar bij een SOL van $1000 instappen, omdat Microsoft haar projecten op Solana gaat testen, dan ga ik dat absoluut doen. Voor nu is het de kat uit de boom kijken.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10 08:01
Prozaq schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:16:
Kan iemand zijn kristallen bol checken om te zien of xrp nog iets gaat doen? Zit er aan te denken die tamme meuk in te wisselen voor hex
Waarom wil iedereen ineens hex kopen?

Probeer niet te fomoën.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:18
Heb een magisch muntje gekocht genaamd Shiden, deze sinds gisteren gelist op Kraken, nu al 7% winst erop 🤗

(Shiden is van een Parachain Kusama project)

nothing stops this train

• Biohazzard21
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:59:
[...]

Haha zakken vol. Nee ik moet zeggen van de coins die nu flink in volume aan het groeien zijn. Van al het andere in de top 10 heb ik toch een (bescheiden tot redelijk) bagje

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
50k was nu toch weerstand?

Zero.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Support bedoel je?

Weerstand is als je tegen een plafond aan loopt.

• Pelox
Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:15:
[...]

Support bedoel je?

Oh ja.. dat bedoel ik.. het is al laat he

Zero.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12 19:43
wie vroeg er ook alweer om een weekend dip? daar istie dan! :(
sub 50k..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Biohazzard21
Grote walvis keutel ;-)

• Joosie200
  • Niet online
Khaelos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:17:
wie vroeg er ook alweer om een weekend dip? daar istie dan! :(
sub 50k..
@Pingo76 niet, die is van de dalende donderdag dip. Ik vind een zinderende zaterdagdip niet erg. :+

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
Je kijkt even.. Ziet dikke goudstaven. Dan kijk je la casa da papel.. Weer dikke goudstaven.. Dan kijk je weer op Bitvavo...doffe goudstaven..

[ Voor 11% gewijzigd door AMARONE op 04-09-2021 00:19 ]

• Joosie200
  • Niet online
AMARONE schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:19:
Je kijkt even.. Ziet dikke goudstaven. Dan kijk je la casa da papel.. Weer dikke goudstaven.. Dan kijk je weer op Bitvavo...doffe goudstaven..
Is het nieuwe deel al begonnen van casa?

• AMARONE
Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:20:
[...]

Is het nieuwe deel al begonnen van casa?
Jazeker.. In 1 ruk 3 gekeken net. Waardoor een flufje crypto verbrand is tijdens die sessie.

• Khaelos
woop casa de papel!
maar eerst even lucifer S4 uitkijken :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:14
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:29:
morgen uit eten met familie......je snapt natuurlijk wel dat ik de rekening ga betalen en daarna splitten met tikkie...... hallow morgen een heerlijke cashback 😁
Dat splitten met een tikkie kun je toch wel achterwege laten met al die crypto gains? Zo Hollands 😕

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-12 09:09
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:12:
FIL is imo nog erg interessant, die loopt achter en leek best veel op LTC-grafiek (net onder daily 200ma)
LTC is erdoorheen gegaan vandaag, FIL volgt snel?
Heb ik ook een fluffje op gezet.

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:15:
[...]

Support bedoel je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bZCkFRamX9l8pXK1gIPGPrk4E5c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1LqJtQobpARJIaZ9gE4ayup3.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
Wiley99 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 00:28:
[...]

Dat splitten met een tikkie kun je toch wel achterwege laten met al die crypto gains? Zo Hollands 😕
grapjas, ik ga geen ~€500 uitgeven aan eten 😶

nothing stops this train

• Beug
Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards” :P

Ik denk aan deze über-ranzige shitcoins (in no particular order)

1. SNT (Status) :: decentralised messaging
2. ENJ (Enjin) :: gaming
3. EWT (Energy Web Token) :: energietransitie
4. FET (Fetch.ai) :: AI via blockchain
5. AUDIO (Audius) :: audio sharing/streaming
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace twijfel ivm tokenomics
8. REN (Republic Protocol) :: darknode voor liquiditeit tussen chains
9. GET (GET Protocol) :: NFT ticketing (NL product)
10. FIL (Filecoin) :: data / cloud backup
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
12. RLC (iExec RLC) :: cloud computing
13. CHZ (Chiliz) :: sport NFT’s
14. THETA (Theta) :: streaming video
15. HNT (Helium) :: wifi sharing
16. BAT (Basic Attention Token) :: browser advertising

Paar eisen die ik mezelf heb gesteld:

* Gevarieerde set tokens met een duidelijke usecase
* Goed bereikbaar voor de meute, dus listing op de grote exchanges
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.

De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.

Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?

Welke shitcoin zou je toevoegen? Welke moet plaats maken? En waarom?
Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of ik nog tokens moet switchen.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet m00nboys, wie doet er mee? d:)b
Zilliqa?

• Joosie200
  • Niet online
Mooie plaat.

Bitcoin krabbelt terug na de 51.9k aangetikt te hebben. Gaat het hammer time zijn aka wanneer komt de sloopkogel eraan te pas.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Beug
Hopelijk pompen 😅 Ook een achterblijvertje en zag hem passeren bij Doopie. Meer weet ik er echt niet van. Ik zou het niet aandurven 😬

Edit: die andere twee in je shitcoin lijst passeren daar ook, grt en fil.

[ Voor 12% gewijzigd door Beug op 04-09-2021 01:11 ]

• AMARONE
Beug schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:03:
[...]

Hopelijk pompen 😅 Ook een achterblijvertje en zag hem passeren bij Doopie. Meer weet ik er echt niet van. Ik zou het niet aandurven 😬

Edit: die andere twee in je shitcoin lijst passeren daar ook, grt en fil.
Zil, wat een kut munt is dat. Grijze muis in al het geweld.

• Biohazzard21

VET? nog 40% oid van ATH af.

XLM? een van de weinige alts met een (vind ik) echte use case en gebruik. nu rond 0,36 dollar, in vorige bullrun schoot hij ineens door naar 0,90 dollar.

[ Voor 17% gewijzigd door Biohazzard21 op 04-09-2021 01:32 ]

• Khaelos
Biohazzard21 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:23:
[...]

VET? nog 40% oid van ATH af.

XLM? een van de weinige alts met een (vind ik) echte use case en gebruik. nu rond 0,36 dollar, in vorige bullrun schoot hij ineens door naar 0,90 dollar.
VET? pff die had je moeten kopen tussen de 6 en 8 cent in de dip.. niet nu op 14 cent 8)7

• Biohazzard21
Khaelos schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 01:36:
[...]

VET? pff die had je moeten kopen tussen de 6 en 8 cent in de dip.. niet nu op 14 cent 8)7
Tsja.. dan ben je altijd te laat. ik verwacht wel dat hij deze cycle zijn ath gaat breken. Dan zit je nog altijd op een mooie winst.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Nog even deze luisteren en dan vind ik het weer mooi geweest voor vandaag. Trusten ;w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p-zaSJ3XhASkBmZVN1UUv0rh9pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QpdyJJANYJ36t7llKmLBYoGG.png?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:56
Support eindelijk gevonden ?

Weer wat kleingeld via Coinbase in Rally gestoken, die gaat wel lekker :)

[ Voor 58% gewijzigd door Palindrome op 04-09-2021 05:12 ]

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12 09:16

oNo

Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards” :P

SLP?
Daar heb ik een gokje mee genomen. De eerste buy order is deze week afgegaan (0.11 USDT), de rest nog niet (tot 0.06) Er was een aardig pumpje, maar al stuiptrekkend mag deze m'n andere buy orders nog even oppikken alvorens terug naar ATH te gaan 🤨

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Cardano, Solana...allemaal heel hip en mooie winst hoor maarrrr.......Fantom stond 2 weken gelden op 50 cent. Ik meen mij te herinneren dat er toen heel veel mensen heel erg lacherig over deden toen ik mij afvroeg waarom niemand hier Fantom serieus nam :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mf1zxwexEOXqb8UpISVHe5aBoZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zLDRvcru0vO0qupncLRbpoaq.png?f=fotoalbum_large

Edit : dit is geen aankoop advies. Huidige prijspunt is gokwerk of het omhoog gaat, gaat stabiliseren of omlaag gaat. DYOR.

[ Voor 14% gewijzigd door majic op 04-09-2021 08:00 ]

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 23:34

troje

was here!

Identiek aan Solana. In anderhalve week tijd meer dan verdubbeld.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-12 21:11
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 07:48:
Cardano, Solana...allemaal leuk die kleine stijgingen in winst hoor maarre.......Fantom stond 2 weken gelden op 50 cent. Ik meen mij te herinneren dat er toen heel veel mensen heel erg lacherig over deden toen ik mij afvroeg waarom niemand hier Fantom serieus nam :>

[Afbeelding]

Edit : dit is geen aankoop advies. Huidige prijspunt is gokwerk of het omhoog gaat, gaat stabiliseren of omlaag gaat. DYOR.
Ik zag het net ook, veel te vroeg verkocht natuurlijk. Al is dit wel een waar ik minder de nijging bij heb te fomo-en.

btw die disclaimer hoeft er onderaan niet bij neem ik aan ;) Geen enkele post hier zou als financieel advies beschouwd moeten worden.

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12 23:13
Zo, gisteren nog even de winst mee kunnen pakken op SOL. Verkocht op piek. Vandaag eventjes afwachten wat deze gaat doen...

Waar blijven nou die lambo's op BTC en ETH? :+

• majic
Intelcore schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:01:
[...]

Ik zag het net ook, veel te vroeg gekocht natuurlijk. Al is dit wel een waar ik minder de nijging bij heb te fomo-en.

btw die disclaimer hoeft er onderaan niet bij neem ik aan ;) Geen enkele post hier zou als financieel advies beschouwd moeten worden.
Nouja, op 50 cent was het een koopje en dat gaf ik ook aan toentertijd. Maar op dit moment is het even afwachten. Mensen FOMO'en soms alles in een token want m00n. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben :)

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:53
Cardano, Solana...allemaal heel hip en mooie winst hoor maarrrr.......Fantom stond 2 weken gelden op 50 cent. Ik meen mij te herinneren dat er toen heel veel mensen heel erg lacherig over deden toen ik mij afvroeg waarom niemand hier Fantom serieus nam :>

[Afbeelding]

Wie doet daar lacherig over? Sowieso beste munt!
En ruim op tijd om in te stappen, dit is nog maar het prille begin.

[ Voor 4% gewijzigd door Het Fantoom op 04-09-2021 08:09 ]

• majic
Het Fantoom schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:08:
[...]

Wie doet daar lacherig over? Sowieso beste munt!
En ruim op tijd om in te stappen, dit is nog maar het prille begin.
Haha met jou naam ben je wel een beetje biased _/-\o_ :+

• Pelox
Jullie zitten verkeerd, dit is niet het shitcointopic he.

Zero.

• majic
Pelox schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:48:
Geef even een definitie van een shitcoin, dan houden we er rekening mee :) (behalve dat het géén BTC is, die kennen we)

[ Voor 8% gewijzigd door majic op 04-09-2021 08:57 ]

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:56:
[...]

Geef even een definitie van een shitcoin, dan houden we er rekening mee :) (behalve dat het géén BTC is, die kennen we)
HEX O-)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

St@m

@ Your Service

Ben benieuwd of SAFEMOON nog een keer gaat moonen.. (als het toch over shitcoins gaat)

Eigenlijk ben ik daar echt wel benieuwd naar :p

[ Voor 47% gewijzigd door St@m op 04-09-2021 09:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:45

WhySoSerious

Be the change.

majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:56:
[...]

Als de naam Fantom is, dan is het een shitcoin :z

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 03:52
Polymath gaat ook hard, wauw. :o Ik dacht er nog aan om een beetje te kopen, maar nu is dat helaas voorbij. En green candles chasen doe ik niet aan, vooral niet in deze bull.

Shikata ga nai.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]

Ik heb ze gekocht, inmiddels 3 x verkocht en weer teruggekocht met leuke winsten. Laatste instap (extra batch) was 88 cent gisteren en heb er een echt leuk aantal van inmiddels. Leuk wakker worden vanmorgen. Gaan er weer uit vanmorgen en dan kijken of er een nieuw leuk instapmoment komt voor nog wat extra munten.

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2021 09:17 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• -W0kk3L-
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:14:
Polymath gaat ook hard, wauw. :o Ik dacht er nog aan om een beetje te kopen, maar nu is dat helaas voorbij. En green candles chasen doe ik niet aan, vooral niet in deze bull.
Het ziet er altijd leuk uit, die pieken. Maar ik vind ze persoonlijk riskant. Eén grote aankoop en de groene candle is enorm. Eén grote verkoop en de rode candle ook...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyBUZRcsaKhZbqlNR1-oCgn_73A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IygnQQbY23I5AyPTQdkDRt3a.jpg?f=fotoalbum_large

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-10 23:31
Pelox schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 08:48:
Elke coin die nu een grote groei doormaakt komt hier langs.. Lijkt wel altseason.

Weet niet hoe dat voor jullie ie maar ik kom hier voor de inhoudelijke input van grootmeesters zoals @Verwijderd en @Slux.

Ik merk aan mezelf dat ik de aansluiting mis met de andere crypto fans. Ik haal gelijk wat Shiba en Doge HEX en ADA om de banden aan te halen!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:14:
Verdomme, had deze gisteren op het oog maar uiteindelijk toch wat DOT aangeschaft! ;w

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Pelox
JA HOOR!... ik wilde gisteren een zakje loopiedildopet kopen, maar uiteindelijk toch voor shishalabomx23 token gegaan.. en dan vertrekt loopie.. fml.

Zero.

• St@m

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:49:
JA HOOR!... ik wilde gisteren een zakje loopiedildopet kopen, maar uiteindelijk toch voor shishalabomx23 token gegaan.. en dan vertrekt loopie.. fml.
Verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Krijg ze beide niet gevonden op Coinmarketcap?! :?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:53
De weekenddip zit er weer aan te komen, hoe laat zal hij vandaag beginnen?

• Pelox
St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:52:
[...]

Verkeerde beentje uit bed gestapt vanmorgen?
Nee hoor haha ik kon er zelf erg hard om lachen _O-

Zero.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:59
Daar is een gezegde over:
"Je moet een eenogige Arend niet in de poeperd kijken!"

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Het Fantoom schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 09:54:
De weekenddip zit er weer aan te komen, hoe laat zal hij vandaag beginnen?
Is al bezig lijkt me, we komen van hoog in de 51K, maar tot wanneer loopt ie door?

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:12:
FIL is imo nog erg interessant, die loopt achter en leek best veel op LTC-grafiek (net onder daily 200ma)
LTC is erdoorheen gegaan vandaag, FIL volgt snel?
hmmm goed gestegen afgelopen nacht, het hikt nu tegen de 200ma (day grafiek) aan met usdt pair..

make or break soon 👀

nothing stops this train

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Sluw schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:03:
[...]

Is al bezig lijkt me, we komen van hoog in de 51K, maar tot wanneer loopt ie door?
Helemaal niet, we zijn afgeketst op de 51k, dus nu nog geen 1k onder de top

[ Voor 6% gewijzigd door keinless op 04-09-2021 10:06 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:04:
[...]

hmmm goed gestegen afgelopen nacht, het hikt nu tegen de 200ma (day grafiek) aan met usdt pair..

make or break soon 👀
Make, bullflag op de 1hr..
Tot zover mijn TA.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
keinless schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:05:
[...]

Helemaal niet, we zijn afgeketst op de 51k, dus nu nog geen 1k onder de top
Ai, verkeerd gekeken 8)7

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
When 69k?

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Pelox
Rabobank app ligt er weer eens uit.. en daar betaal je dan voor. Zo slecht doen die cryptobedrijfjes het nog niet. Funds are safu..

[ Voor 42% gewijzigd door Pelox op 04-09-2021 10:40 ]

Zero.

• Beug
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:04:
[...]

make or break soon 👀
Jep, en heeft wel marge om door te gaan.

• Pingo76
POWR is going to the MOON :o Zouden de geruchten dan waar zijn over de samenwerking met Elon Musk?

[ Voor 55% gewijzigd door Pingo76 op 04-09-2021 11:03 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:03:
POWR is going to the MOON :o Zouden de geruchten dan waar zijn over de samenwerking met Elon Musk?
Elon Musk.... Met zijn vreemde gedrag inmiddels een persoon met negatieve associaties, voor mij dan. Wederom iemand die zichzelf veel te belangrijk vind.

Gelukkig moonen er ook genoeg munten zonder Musk.

Gisteren een grote schep VET gekocht op 14,5 na het doorbreken van zijn resistance level op 14,4 om er snel bij 17 weer uit te gooien binnenkort. Niet mijn eigen research overigens.

[ Voor 23% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2021 11:15 ]

• Pingo76
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:13:
[...]

Elon Musk.... Met zijn vreemde gedrag inmiddels een persoon met negatieve associaties, voor mij dan. Wederom iemand die zichzelf veel te belangrijk vind.

Daar ben ik het volledig mee met je eens, maar in ja Tata Steel (ook al zulke lekkere associaties) schijnt (ja inderdaad fantastische DYOR hier) ook in POWR te zitten :9

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:16:
[...]

Daar ben ik het volledig mee met je eens, maar in ja Tata Steel (ook al zulke lekkere associaties) schijnt (ja inderdaad fantastische DYOR hier) ook in POWR te zitten :9
Ah, ben benieuwd hoeveel cryptofielen in IJmuiden nu hun POWR er uit gooien :).

*edit, dit soort geruchten puur gebruiken om snelle gains te pakken Pingo, niet om te HODLEN. Overal een paar procent minus fees.

[ Voor 14% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2021 11:19 ]

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-12 21:11
Zojuist wat Arweave gekocht. Probeer een beetje de dipjes te kopen van populaire projecten. Stoploss rond $55 misschien wel verstandig

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:28
weer veel te veel shitcoins in dit topic :O |:(

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:28:
Ik denk dat de meesten praten over stukjes PF in alts, zo is dat bij mij wel. Maar zo'n 15-20%.

BTC en ETH doen hun ding wel.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:28:
Hoort bij deze fase van de bullrun, over 6 maanden zie je ze niet meer.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• malarkan
Taro schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:31:
[...]

en dan om 1 van 2 redenen: BTC naar de maan of BTC naar de Filistijnen :D

• MrKennedy1985
  • Laatst online: 25-11-2021
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:13:
[...]

Gisteren een grote schep VET gekocht op 14,5 na het doorbreken van zijn resistance level op 14,4 om er snel bij 17 weer uit te gooien binnenkort. Niet mijn eigen research overigens.
Eerste grote resistance pas weer rond de 20 cent

• anti elppa
Taro schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:31:
[...]

ja dat weet ik als geen ander. Gros zal ook weer volledig rekt gaan hier.
Vind het altijd alleen jammer, al die bagger die hier langs komt. Was toch een ander topic voor?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrKennedy1985 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:34:
[...]

Eerste grote resistance pas weer rond de 20 cent
Grote wellicht wel maar bij 17 zit er ook. Ik verkoop op 17 en vertrouw op degene waar ik vaker goede resultaten mee behaald heb, succes met de 20.

• MrKennedy1985
  • Laatst online: 25-11-2021
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:37:
[...]

Grote wellicht wel maar bij 17 zit er ook. Ik verkoop op 17 en vertrouw op degene waar ik vaker goede resultaten mee behaald heb, succes met de 20.
Jij ook succes! Hier kan je iig niet mis mee gaan en winst = winst.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Quant gaat weer naar ath.

God morks in wysterious ways.

• -W0kk3L-
Polygon/Matic doet het nu ook goed

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 11:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YeoV74lJkYSOsgkoHTdVTtfdna4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6OjeSAH6LtAE5s61IwO97nid.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
X doet het goed, X gaat naar ath, X heeft momentum.

Je hebt toevallig deze coin, anders vond je het niet noemenswaardig. We zijn heel blij voor je.
Voor het topic heeft het echter niet zoveel toegevoegde waarde als wel elke coin even benoemen. Iedereen kan naar cmc of coingecko om te zien welke coin er omhoog gaat.

Sterker nog. Zodra hier een coin genoemd word is het dus min of meer te laat voor de lezer om hier nog wat van te kopen.

-edit. Ach laat ook maar. Ik klik wel als een zeurende ouwe lul. Alles naar de maan. Ik heb gewoon koffie nodig geloof ik :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-09-2021 12:24 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Iemand die weet of je ergens met Amex crypto's kan kopen? Goed voor mijn Amex punten ;-)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:02

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Gelukszoekr schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:11:

Je hebt toevallig deze coin, anders vond je het niet noemenswaardig. We zijn heel blij voor je.
Voor het topic heeft het echter niet zoveel toegevoegde waarde als wel elke coin even benoemen. Iedereen kan naar cmc of coingecko om te zien welke coin er omhoog gaat.

Sterker nog. Zodra hier een coin genoemd word is het dus min of meer te laat voor de lezer om hier nog wat van te kopen.
Opzich zijn er wel kleine leer momentjes, de vraag is of mensen die daadwerkelijk ook zien.. het stukje eerder dat vet door zijn resistance is gebroken kan iemand helpen een andere coin dezelfde situatie te spotten waar de resistance vooralsnog te groot is en er boven deze resistance een tijdje weinig zit.
ik heb om die reden o.a. neo op het oog. maar idd de aanzet spotten en melden is van grotere waarden dan een hele dikke groene dildo spotten.. tis geen darkroom hier.

• St@m

St@m

@ Your Service

Mwah, als je het niet wil lezen scroll je imo lekker door. Als mensen iets willen ventileren wat te maken heeft met crypto dan kan dat prima hier. Net alsof je alleen m00n mag roepen als BTC of ETH omhoog knalt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het topic begint vrij zuur en giftig te worden zodra iemand ook maar een alt en bijbehorende gains durft te benoemen.

Ik zit voor het grootste gedeelte in de grote 2 coins maar kan prima genieten als iemand hier enthousiast verteld over gains. Kom op zeg, iedereen is toch een keertje ergens begonnen? Of zaten jullie allemaal vanaf dag 1 in BTC en nergens anders in? Hebben jullie hier ook nooit DOT, LINK, ADA, ETH etc besproken?

Toch fijn dat mensen zien dat hun inzet geld opbrengt?

Er zit een megaverschil tussen shillers en mensen die gewoon happy en excited zijn.

Een waarschuwing geven dat het ook zo over kan zijn is zeer prettig, maar de zuurgraad is flink gestegen bij enkelen de laatste paar dagen.

• anti elppa

-edit. Ach laat ook maar. Ik klik wel als een zeurende ouwe lul. Alles naar de maan. Ik heb gewoon koffie nodig geloof ik :P
Haha amen to that!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:28:
Mwah, als je het niet wil lezen scroll je imo lekker door. Als mensen iets willen ventileren wat te maken heeft met crypto dan kan dat prima hier. Net alsof je alleen m00n mag roepen als BTC of ETH omhoog knalt.
Het gaat erom dat deze discussie een half jaar geleden ook is gevoerd en toen is beslist dat er een alternatief topic zou komen voor dit soort zaken..
Het pannenkoeken circus nog vers in het geheugen.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:41

Ben het met je eens dat prijs info inhoudelijk weinig toevoegt, maar dat geldt natuurlijk voor voor elke coin… ja ook BTC :P

• St@m

St@m

@ Your Service

Aarebe1 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
[...]

Het gaat erom dat deze discussie een half jaar geleden ook is gevoerd en toen is beslist dat er een alternatief topic zou komen voor dit soort zaken..
Welke zaken?
De ekte shitcoins? Volgens mij blijven die ook lekker in het andere topic over het algemeen. FTM bijvoorbeeld staat gewoon op plek 50 in CMC. Kan prima hier benoemd worden imo.

Of mag het tot en met 45 (KSM)?

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 04-09-2021 12:32 ]

• malarkan
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
Het topic begint vrij zuur en giftig te worden zodra iemand ook maar een alt en bijbehorende gains durft te benoemen.

Ik zit voor het grootste gedeelte in de grote 2 coins maar kan prima genieten als iemand hier enthousiast verteld over gains. Kom op zeg, iedereen is toch een keertje ergens begonnen? Of zaten jullie allemaal vanaf dag 1 in BTC en nergens anders in? Hebben jullie hier ook nooit DOT, LINK, ADA, ETH etc besproken?

Toch fijn dat mensen zien dat hun inzet geld opbrengt?

Er zit een megaverschil tussen shillers en mensen die gewoon happy en excited zijn.

Een waarschuwing geven dat het ook zo over kan zijn is zeer prettig, maar de zuurgraad is flink gestegen bij enkelen de laatste paar dagen.
Er zit wel een verschil tussen iets bespreken of zoals gemeld wordt alleen maar zeggen: OEH DEZE COIN GAAT MOON!

de ene zorgt voor een discussie, zoals bij jou en VET zojuist. dat zorgt voor leermomenten.

maar alleen melden: SOL gaat richting ATH levert toch niets op?

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:31:
[...]

Welke zaken?
De ekte shitcoins? Volgens mij blijven die ook lekker in het andere topic over het algemeen. FTM bijvoorbeeld staat gewoon op plek 50 in CMC. Kan prima hier benoemd worden imo.

Of mag het tot en met 45 (KSM)?
Aub niet.
Liefst top 2.. ;) ;)

Het gaat ook een beetje om de hoeveelheid..
Maar ach. Lekker ff naar buiten, zonnetje schijnt.

• St@m

St@m

@ Your Service

malarkan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:33:
[...]

Er zit wel een verschil tussen iets bespreken of zoals gemeld wordt alleen maar zeggen: OEH DEZE COIN GAAT MOON!

de ene zorgt voor een discussie, zoals bij jou en VET zojuist. dat zorgt voor leermomenten.

maar alleen melden: SOL gaat richting ATH levert toch niets op?
BTC m00n levert ook geen reet op. Plaatjes van vrouwen leveren ook niets op. En nu?

• majic
Aarebe1 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
[...]

Ik denk dat als je projecten als Solana, FTM, CAKE e.d. als "shitcoin" gaat bestempelen dat je net zo goed dit topic "Het grote BTC slowchat topic" kunt gaan noemen.

Veel van die projecten hebben daadwerkelijk meer usecases dan Bitcoin zelf. Dus nogmaals: Wat is de definitie van een shitcoin ?

Voor mij is een shitcoin een token wat géén functionaliteit heeft, of op piramidespel achtige constructies leunt voor zijn waarde. Een token met onbeperkte oplage en inflationair met weinig functionaliteit mag ook.

Maar alle main net tokens (Behalve ada :> ) hebben gewoon DAPPS draaien, hebben contracten met overheden, bedrijven, organisaties. Hebben groeiende TVL en adoptie. De hoge gas prijzen van ETH zorgen dat er veel overflow is in alternatieve netwerken met lagere gas fees en dat is gewoon puur kapitaal wat er in gaat. Kapitaal dat kapitaal genereert, niet alleen maar buy pressure.

Verder zijn er zaken als Audius (net contract met tiktok gesloten!) of GET protocol (heb ik het al vaker over gehad, van Nederlandse bodem) die gewoon geld verdienen met hun netwerk/tech/token. En natuurlijk de sloten DEX'en en andere DEFI projecten waar enorme hoeveelheden kapitaal in opgesloten zitten (CAKE, Uniswap, sushiswap enz).

Het lijkt er op dat de definitie van bepaalde tweakers hier in dit topic is: "Ken ik de naam niet, is het een shitcoin". Maar dat is echt een tekort van informatie en visie van die personen, niet van de tokens die besproken worden.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
Ik twijfel toch een beetje over mijn post. Ik ben van mening dat het dus eigenlijk niks toevoegt te posten wat er specifiek omhoog gaat.

Aan de andere kant is dit een slowchat. Waar het voor iedereen leuk is even te benoemen dat je goede gains maakt. Dat doen we ook als Bitcoin / Ethereum los gaat. Het is niet aan mij een standaard te bepalen hier.

En doorrrrr :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Pagina: 1 ... 208 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!