[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 ... 250 Laatste
Acties:
  • 852.022 views

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:28
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
Het topic begint vrij zuur en giftig te worden zodra iemand ook maar een alt en bijbehorende gains durft te benoemen.

Ik zit voor het grootste gedeelte in de grote 2 coins maar kan prima genieten als iemand hier enthousiast verteld over gains. Kom op zeg, iedereen is toch een keertje ergens begonnen? Of zaten jullie allemaal vanaf dag 1 in BTC en nergens anders in? Hebben jullie hier ook nooit DOT, LINK, ADA, ETH etc besproken?

Toch fijn dat mensen zien dat hun inzet geld opbrengt?

Er zit een megaverschil tussen shillers en mensen die gewoon happy en excited zijn.

Een waarschuwing geven dat het ook zo over kan zijn is zeer prettig, maar de zuurgraad is flink gestegen bij enkelen de laatste paar dagen.
Vind het ook niet erg om de top 10 coins hier langs te zien komen. Maar ath roepen (en dan nog in dollars ook) bij de meest gure shitcoins....nee liever niet. Daar is dat andere topic voor. Maargoed, ik gun iedereen uiteraard dikke gains. Ik zal mijn zure praat dat 99% vd mensen die hier nu ath roept bij een shitcoin volledig totaal naar de rektheid gaat nog ff achterwegen laten.

Oh en ja, ik ben uiteraard met btc gestart (maar dat was 2013).

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:34:
[...]

BTC m00n levert ook geen reet op. Plaatjes van vrouwen leveren ook niets op. En nu?
ik zeg alleen dat er een verschil in zit.

couldnt care less verder ;)

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat als je projecten als Solana, FTM, CAKE e.d. als "shitcoin" gaat bestempelen dat je net zo goed dit topic "Het grote BTC slowchat topic" kunt gaan noemen.

Veel van die projecten hebben daadwerkelijk meer usecases dan Bitcoin zelf. Dus nogmaals: Wat is de definitie van een shitcoin ?

Voor mij is een shitcoin een token wat géén functionaliteit heeft, of op piramidespel achtige constructies leunt voor zijn waarde. Een token met onbeperkte oplage en inflationair met weinig functionaliteit mag ook.

Maar alle main net tokens (Behalve ada :> ) hebben gewoon DAPPS draaien, hebben contracten met overheden, bedrijven, organisaties. Hebben groeiende TVL en adoptie. De hoge gas prijzen van ETH zorgen dat er veel overflow is in alternatieve netwerken met lagere gas fees en dat is gewoon puur kapitaal wat er in gaat. Kapitaal dat kapitaal genereert, niet alleen maar buy pressure.

Verder zijn er zaken als Audius (net contract met tiktok gesloten!) of GET protocol (heb ik het al vaker over gehad, van Nederlandse bodem) die gewoon geld verdienen met hun netwerk/tech/token. En natuurlijk de sloten DEX'en en andere DEFI projecten waar enorme hoeveelheden kapitaal in opgesloten zitten (CAKE, Uniswap, sushiswap enz).

Het lijkt er op dat de definitie van bepaalde tweakers hier in dit topic is: "Ken ik de naam niet, is het een shitcoin". Maar dat is echt een tekort van informatie en visie van die personen, niet van de tokens die besproken worden.
Heel mooi verhaal maar ken je de Tweakers Shitcoin Flowchart niet? ;)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Aarebe1 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]

2019 wil z'n anekdote terug. Ja, ik vind het erg grappig als die gepost wordt. Maar ondertussen een beetje achterhaald. Dus ik lach er om, maar meer om de grap, niet om de informatie.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:24

St@m

@ Your Service

malarkan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]

ik zeg alleen dat er een verschil in zit.

couldnt care less verder ;)
Tuurlijk is er een verschil tussen een interessante discussie en analyse en X coin doet m00n. Maar aangezien 99,99% van de posts hier uit plaatjes van Aziaten, vrouwen, x coin doet m00n, dildo en rekt bestaat kun je geen lijn trekken imo. Dus als het je niet bevalt, scroll lekker door.

Zo, en nu weer naar buiten inderdaad :P BBQ en bier zo.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:33:
[...]

Er zit wel een verschil tussen iets bespreken of zoals gemeld wordt alleen maar zeggen: OEH DEZE COIN GAAT MOON!

de ene zorgt voor een discussie, zoals bij jou en VET zojuist. dat zorgt voor leermomenten.

maar alleen melden: SOL gaat richting ATH levert toch niets op?
Ik reageer vanwege het feit dat er commentaar is op het benoemen van welke munt anders dan BTC dan ook. Dat is erg zuur in mijn ogen. Mocht je het niet opgevallen zijn dat sommige leden dit doen, dan lees jij ofwel die posts anders als dat ik ze lees, of mijn post wat niet duidelijk genoegen begreep je me verkeerd.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aarebe1 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]

Zolang die niet opgenomen is in de topic start hoef ik die niet serieus te nemen gelukkig. :)

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:52

Darrell

Fiat moonboy

Vanochtend bij Nance XLM gekocht om funds naar bitvavo te sturen en daar met ideal te withdrawen. Wallet congestion door drukte op het netwerk dus tijdelijk suspended. Gaat XLM moon. Anders hadden ze allang in EUR op mn rekening gestaan.

Nice. Ik wacht wel even hoor.

• anti elppa
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat als je projecten als Solana, FTM, CAKE e.d. als "shitcoin" gaat bestempelen dat je net zo goed dit topic "Het grote BTC slowchat topic" kunt gaan noemen.

Veel van die projecten hebben daadwerkelijk meer usecases dan Bitcoin zelf. Dus nogmaals: Wat is de definitie van een shitcoin ?

Voor mij is een shitcoin een token wat géén functionaliteit heeft, of op piramidespel achtige constructies leunt voor zijn waarde. Een token met onbeperkte oplage en inflationair met weinig functionaliteit mag ook.

Maar alle main net tokens (Behalve ada :> ) hebben gewoon DAPPS draaien, hebben contracten met overheden, bedrijven, organisaties. Hebben groeiende TVL en adoptie. De hoge gas prijzen van ETH zorgen dat er veel overflow is in alternatieve netwerken met lagere gas fees en dat is gewoon puur kapitaal wat er in gaat. Kapitaal dat kapitaal genereert, niet alleen maar buy pressure.

Verder zijn er zaken als Audius (net contract met tiktok gesloten!) of GET protocol (heb ik het al vaker over gehad, van Nederlandse bodem) die gewoon geld verdienen met hun netwerk/tech/token. En natuurlijk de sloten DEX'en en andere DEFI projecten waar enorme hoeveelheden kapitaal in opgesloten zitten (CAKE, Uniswap, sushiswap enz).

Het lijkt er op dat de definitie van bepaalde tweakers hier in dit topic is: "Ken ik de naam niet, is het een shitcoin". Maar dat is echt een tekort van informatie en visie van die personen, niet van de tokens die besproken worden.
Voor mij is het een shitcoin als het -99% gaat in de volgende bear, en het geen bewezen network effect heeft. Dan blijven er 2 over en dat is btc en eth. Dikke tech en usecase veeg ik al 9 jaar lang mijn crypto aars mee af.
Disclaimer: ook ik pak af en toe een shitcoin trade voor meer sats. Ik zit nu bijvoorbeeld al bijna een jaar in ada.....en heb 8 jaar lang doge gehad 7(8)7

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:37:
[...]

2019 wil z'n anekdote terug. Ja, ik vind het erg grappig als die gepost wordt. Maar ondertussen een beetje achterhaald. Dus ik lach er om, maar meer om de grap, niet om de informatie.
Dit is de bijgewerkte versie, denk dat jij hem wel kunt waarderen als groot fan van Charles.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MP0IWhBUeUU0YtCuSxkB-OZXxKc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e6SzUrUMk1ERY43PFQrpC89C.png?f=fotoalbum_large

Motor-forum.nl

• malarkan
Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:38:
[...]

Ik reageer vanwege het feit dat er commentaar is op het benoemen van welke munt anders dan BTC dan ook. Dat is erg zuur in mijn ogen. Mocht je het niet opgevallen zijn dat sommige leden dit doen, dan lees jij ofwel die posts anders als dat ik ze lees, of mijn post wat niet duidelijk genoegen begreep je me verkeerd.
ik denk dat het eerste daar het geval is. ik lees het als dat een discussie over waarom een coin een mooi instapmoment zou hebben of heeft gehad zeker gewenst is, ongeacht welke munt het is (muv duidelijke ponzi's natuurlijk). hiervan kun je leren om een mooi moment te kiezen voor een andere coin of nog beslissen in te stappen bij de genoemde coin.

Verwijderd

If you got it, flaunt it.

Lekker uit je broek hangen die moon bag, en in iedereens gezicht drukken.

Fuck de verzuurde elite die denkt dat ze tof zijn met hun goedkoop ingeslagen elite muntjes, shitcoin stempel en shitcoin flowchart.

Ik wil meer dikke pumpende tech zien.

Crypto is vrijheid.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik hoop dat die Amerikanen in ieder geval zo wakker worden om BTC naar de 43k te tillen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• malarkan
St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:43:
Ik hoop dat die Amerikanen in ieder geval zo wakker worden om BTC naar de 43k te tillen.
euro neem ik aan? :D

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:35:
[...]

Vind het ook niet erg om de top 10 coins hier langs te zien komen. Maar ath roepen (en dan nog in dollars ook) bij de meest gure shitcoins....nee liever niet. Daar is dat andere topic voor. Maargoed, ik gun iedereen uiteraard dikke gains. Ik zal mijn zure praat dat 99% vd mensen die hier nu ath roept bij een shitcoin volledig totaal naar de rektheid gaat nog ff achterwegen laten.

Oh en ja, ik ben uiteraard met btc gestart (maar dat was 2013).
Op het moment dat ik die vraag stelde, wist ik dat jij hem in ieder geval met ja kon beantwoorden :). Jij bent dan ook een van de 4 personen in dit topic die mij heeft overtuigd van het hebben van een groot gedeelte BTC in mijn PF en verder wat serieuzere top 10 coins.

De zuurgraad dat men rekt kan gaan op shitcoins moedig ik overigens aan. Dat gaf ik al aan, die waarschuwing is belangrijk.

Mij gaat het over het afkammen van welke opmerking over een niet gewenste coin dan ook.

• majic
anti elppa schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:40:
[...]

Voor mij is het een shitcoin als het -99% gaat in de volgende bear, en het geen bewezen network effect heeft. Dan blijven er 2 over en dat is btc en eth. Dikke tech en usecase veeg ik al 9 jaar lang mijn crypto aars mee af.
Disclaimer: ook ik pak af en toe een shitcoin trade voor meer sats. Ik zit nu bijvoorbeeld al bijna een jaar in ada.....en heb 8 jaar lang doge gehad 7(8)7
Volgens jouw filosofie zijn 99% van de bedrijven op de beurzen dan ook shitbedrijven. Want als er een paar grote jongens omvallen dan trekt dat de hele beurs met zich mee. Denk dat je jezelf én veel crypto een beetje tekort doet :)

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja uiteraard :P Dit is toch Nederland, daar hebben we Euro's.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Doe maar dollar, is mijn rebuy een feit.

• malarkan
St@m schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:44:
[...]

Ja uiteraard :P Dit is toch Nederland, daar hebben we Euro's.
lets not go down that rabbithole

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

malarkan schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:41:
[...]

ik denk dat het eerste daar het geval is. ik lees het als dat een discussie over waarom een coin een mooi instapmoment zou hebben of heeft gehad zeker gewenst is, ongeacht welke munt het is (muv duidelijke ponzi's natuurlijk). hiervan kun je leren om een mooi moment te kiezen voor een andere coin of nog beslissen in te stappen bij de genoemde coin.
Ik kopieer een stukje voor je in:
Je hebt toevallig deze coin, anders vond je het niet noemenswaardig. We zijn heel blij voor je.
Voor het topic heeft het echter niet zoveel toegevoegde waarde als wel elke coin even benoemen. Iedereen kan naar cmc of coingecko om te zien welke coin er omhoog gaat.
Als dit de strekking is, dan kunnen we met zijn allen geen enkele coin meer benoemen wanneer er een stijging in zit. En niet elke melding die men doet is om anderen dit ook te laten kopen, nee de meeste zijn gewoon blij dat hun munt stijgt. Of het nu DOT, KSM, FTM, BTC of XXX is want die munt zit nu eenmaal in hun PF en na dagenlang elke andere munt te hebben zien stijgen is het nu eindelijk de beurt aan hun munt.

Laat dat dan ook gewoon lekker?

Ik zie overigens dat de originele poster van bovenstaande quote zelf zijn post ook al heeft aangepast met een stukje tekst waaruit blijkt dat het inderdaad zo bedoeld was als dat ik het las. Skills @Gelukszoekr _/-\o_

• anti elppa
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:44:
[...]

Volgens jouw filosofie zijn 99% van de bedrijven op de beurzen dan ook shitbedrijven. Want als er een paar grote jongens omvallen dan trekt dat de hele beurs met zich mee. Denk dat je jezelf én veel crypto een beetje tekort doet :)
Crypto heeft geen fuck te maken met de beurzen.

Heb je al eens een bear markt in crypto mee gemaakt? Echt hoor 99% van die top projecten gaan volledig down the drain. In 2013 waren het de alts, in 2017 de ico's, 2020/21 defi en ntf's. Kijk ff wat er nog bestaat uit 2013 en 2017.
Mijn les is: pak wat je pakken kunt om meer sats te scoren, maar neem die rommel niet als bagholder mee de bear in. En ja dat is toch echt 99%. Val niet voor de marketing. Kijk uit voor joetoep sjillers.
Tikkie anders dan de beurs. Wellicht over 20 jaar dat adoptie zover is dat het op beurs gaat lijken.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
leuke is dat we nu het vaak over dollar hebben en enkele mensen euro's
~2030 weten we niet beter en hebben we het over aantal sathosi's
anti elppa schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:50:
[...]

Crypto heeft geen fuck te maken met de beurzen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1-XL8hg1sHdVyyqFjg7SlYkB-Ng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wE0wRKM4f3syELmm3uRgudNp.jpg?f=fotoalbum_large

🤭

[ Voor 78% gewijzigd door Kol Nedra op 04-09-2021 12:53 ]

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:51:
en GWEI _O- oOo

• Bananeman
  • Niet online
Of charleshoski's. Het kan raar lopen! :+

Motor-forum.nl

• Joosie200
  • Niet online

[...]
Dan hebben we het over eddies.

*checkt wie toch Cyberpunk gespeeld heeft

• Bananeman
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://townsquare.media/site/366/files/2020/06/GettyImages-607459048.jpg?w=980&q=75

?
Oh.

Motor-forum.nl

• Kol Nedra
Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:53:
[...]

Eddie? dan denk ik aan:
[YouTube: Venom Makes Breakfast]

nothing stops this train

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:02

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Bananeman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:52:
[...]

Of charleshoski's. Het kan raar lopen! :+
KAK, en ik heb net HEX gekocht.

Verwijderd

Hebben jullie wel eens gehoord van Bitcoin?

Sinds 2009 op de markt, wel risicovol maar zit nog wel wat groeipotentie in zeggen sommigen.

Great team.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12 19:43
Nou nou die 50k is absoluut nog geen support.. :(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Bananeman
  • Niet online
twain4me schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:56:
[...]

KAK, en ik heb net HEX gekocht.
Heb je het bonnetje nog?

Motor-forum.nl

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:57:

Sinds 2009 op de markt, wel risicovol maar zit nog wel wat groeipotentie in zeggen sommigen.

Great team.
Nee, vertel ons meer.

extreem belangrijk voor groot succes is een wel bespraakte CEO met charisma.

[ Voor 12% gewijzigd door twain4me op 04-09-2021 12:58 ]

• Kol Nedra

Great team.
Bitcoin is nu te duur, ik kan geen 1 Bitcoin betalen :7

nothing stops this train

• Khaelos

Great team.
Klinkt als een hoax :'(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Verwijderd

twain4me schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:57:
[...]

Nee, vertel ons meer.

extreem belangrijk voor groot succes is een wel bespraakte CEO met charisma.
CEO is 1 of andere anonieme gozer, die verdwenen is...

Verder claimt de munt decentraal te zijn maar de mining hal met 99% hasjreet staat in China op 1 locatie.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:02:
[...]

Verder claimt de munt decentraal te zijn maar de mining hal met 99% hasjreet staat in China op 1 locatie.
Klinkt wel als een lekkere reet ja :9

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Vind het wel leuk, al die tokens waar je het bestaan niet van wist om daar vervolgens je eigen research op te doen. Blindelings iemand volgen is in mijn ogen altijd op eigen verantwoordelijkheid, maar geeft je wel een handvat om verder onderzoek te doen..

Heb nu een stabiele PF met de veelal top 10 tokens en zoek nu af en toe wat actie met de net gelanceerde munten en nu ook bezig met het lezen in het ICO topic voor nog meer actie! 8)

Maar aangezien ik weet dat ik al snel naar het dat topic verwezen wordt, houd ik het maar voor mijzelf. Toch wel jammer ergens..

Maar zoals al vaker aangegeven in deze topicreeks, definieer shitcoin, zelfde als een x bedrag voordat je moon of rekt mag roepen. Dan is het opgelost en kunnen we ons allemaal aan de regeltjes houden en hebben de Mods een dagtaak erbij! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Pingo76
BTFD schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:03:
Vind het wel leuk, al die tokens waar je het bestaan niet van wist om daar vervolgens je eigen research op te doen. Blindelings iemand volgen is in mijn ogen altijd op eigen verantwoordelijkheid, maar geeft je wel een handvat om verder onderzoek te doen..

Heb nu een stabiele PF met de veelal top 10 tokens en zoek nu af en toe wat actie met de net gelanceerde munten en nu ook bezig met het lezen in het ICO topic voor nog meer actie! 8)

Maar aangezien ik weet dat ik al snel naar het dat topic verwezen wordt, houd ik het maar voor mijzelf. Toch wel jammer ergens..

Maar zoals al vaker aangegeven in deze topicreeks, definieer shitcoin, zelfde als een x bedrag voordat je moon of rekt mag roepen. Dan is het opgelost en kunnen we ons allemaal aan de regeltjes houden en hebben de Mods een dagtaak erbij! :+
En dat vind ik ontzettend zonde, naast @Mooody zijn mening vind ik de jouwe ook wel belangrijk. Ook al ben je het niet eens met mijn strategie :+

• Joosie200
  • Niet online

Great team.
Ouwe tech ouwe.

efl wordt het helemaal! Toen onze gulden nog een daalder waard was. Hoog tijd om dat opnieuw te ervaren met Crypto.

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:05:
[...]

Ouwe tech ouwe.

efl wordt het helemaal! Toen onze gulden nog een daalder waard was. Hoog tijd om dat opnieuw te ervaren met Crypto.
Las gister een interessant stukje over de ontwikkeling van second en third layer techniek boven op core, die in feite alle smartcontract platform coins overbodig maakt.

Hodl.

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:02:
[...]

Bijzondere manier van rugpull meestal verdwijnd het geld en daarna pas de CEO, maar hebben ze wel twitter om de anouncements te doen en een Joetjoep kanaal voor de maandelijkse AMA?
Klinkt allemaal een beetje alsof een stel kleuters bankje zijn gaan spelen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDYlThQTnajNX__DdZDNGUNT4mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large

De Amerikanen/Chinezen/Nigerianen/Indiërs (*) zorgen weer voor een middagdip

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 04-09-2021 13:15 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:07:
[...]

Las gister een interessant stukje over de ontwikkeling van second en third layer techniek boven op core, die in feite alle smartcontract platform coins overbodig maakt.

Hodl.
Zat jij gisteren niet aan de drank en grote plukken tabak?

Verwijderd

Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:15:
[...]

Zat jij gisteren niet aan de drank en grote plukken tabak?
Klopt. Het was een mooie dag :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

@malarkan Ik lees nog ff terug en zie dat jouw post meer aan aanvulling was dan dat je er tegenin ging.

Mocht ik iets te fel zijn geweest in mijn counter beargumentatie, dan excuus. :(:)

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2021 13:18 ]

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:44
@Pingo76 kunnen we er dalende Zaterdag van maken ipv Donderdag.😡

• Pingo76
pletter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:37:
Van mij mag je :9

• Bananeman
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...rst_daap_on_testnet_live/

Eerste dapp op Cardano testnet is live en brengt een fundamenteel potentieel probleem aan het licht (wat wel al bekend was). Daar (b)lijkt nog geen oplossing voor te zijn.

Ik ga het iig op de voet volgen, zat er al aan te denken een deel ada te dumpen vóór de 12e en die kans wordt alleen maar groter.

Motor-forum.nl

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

MicroWhale

The problem is choice

pletter schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:37:
Nog nergens voor nodig toch?

Dit is de 1D grafiek:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CGxAdN90xBGBQLM2Z8FutkzsNg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Eg9VQtxT1xUTTjA8dNbOn0jj.png?f=user_large

Daling is meer zoiets als die candles van een paar dagen geleden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Druktemakers. Denk er is wat aan de hand.

Verwijderd

Bananeman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:51:
https://www.reddit.com/r/...rst_daap_on_testnet_live/

Eerste dapp op Cardano testnet is live en brengt een fundamenteel potentieel probleem aan het licht (wat wel al bekend was). Daar (b)lijkt nog geen oplossing voor te zijn.

Ik ga het iig op de voet volgen, zat er al aan te denken een deel ada te dumpen vóór de 12e en die kans wordt alleen maar groter.
Fijn om te horen. Hopelijk kopen jullie dan allemaal SOL.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Darrell schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:51:
Druktemakers. Denk er is wat aan de hand.
Precies. Lekker quali kijken dadelijk.... en ondertussen hier mee bezig:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GstJawq9p2wecqboJzZcKv8qQRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tsRSIwrUmbX3JQPnYaod0mnn.png?f=user_large

Iemand ideeën voor de kaarten 2-10?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Bananeman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:53:
[...]

Fijn om te horen. Hopelijk kopen jullie dan allemaal SOL.
Hooguit een klein deel, meeste gaat in ETH, DOT, KSM.

Motor-forum.nl

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:55:
[...]

[Afbeelding]

Leuk man, heel fijne sfeer roept het op!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:59:
[...]

Leuk man, heel fijne sfeer roept het op!
Thanks. Ben alleen totaal geen tekenaar en zo, dus ik jat wat links en rechts, maar echt aanpassen is moeilijk.

Ik moet bijvoorbeeld de koningin nog maken. Daar wil ik die astronaut voor gebruiken, maar hoe maak je die vrouwelijk op een manier die bij deze stijl past? 8)7

• twain4me

twain4me

[...]

[Afbeelding]

alvast voor de vrouw... @Pingo76
:+

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.dreamstime.com/z/teen-alcohol-addiction-15541319.jpg

• Ray_
  • Registratie: November 2003
MicroWhale schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:01:
[...]

Thanks. Ben alleen totaal geen tekenaar en zo, dus ik jat wat links en rechts, maar echt aanpassen is moeilijk.

Ik moet bijvoorbeeld de koningin nog maken. Daar wil ik die astronaut voor gebruiken, maar hoe maak je die vrouwelijk op een manier die bij deze stijl past? 8)7
Langer haar, smallere taille, wimpers en 2 kromme lijntjes die wat vormen moeten duiden op de borst.

Ik hoef niet te weten hoeveel geslachten ik nu op de tenen trap.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:05:
[...]

Langer haar, smallere taille, wimpers en 2 kromme lijntjes die wat vormen moeten duiden op de borst.

Ik hoef niet te weten hoeveel geslachten ik nu op de tenen trap.
Waarom, je omschrijving was spot on, behalve dan dat je 1 ding miste: Gat in haar hand,

• Kol Nedra
[...]

[Afbeelding]

ziet er gaaf uit, merchandise die je gaat verkopen? :*)
voor een mooie tweakersprijs zou ik het kopen! uiteraard betalen we via crypto :)

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:07:
[...]

Hodl.
Care to share?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:11:
[...]

ziet er gaaf uit, merchandise die je gaat verkopen? :*)
voor een mooie tweakersprijs zou ik het kopen! uiteraard betalen we via crypto :)
Gaat een paar euro kosten per set van 14 kaarten. Denk 8 euro voor een heel kaartspel. Mag je 4 muntjes uitkiezen. Zonder verzendkosten uiteraard.

Zit dan geen winst op te voor mij, omdat ik het leuk vind om ze te maken en ervaring op wil doen in het maken (produceren) van dit soort content. Gewoon voor de leuk dus.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

En we zijn weer terug boven de 50K.

Lekkere bodem, laten we die maar eens vast gaan pinnen.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:39

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:17:
[...]

Gaat een paar euro kosten per set van 14 kaarten. Denk 8 euro voor een heel kaartspel. Mag je 4 muntjes uitkiezen. Zonder verzendkosten uiteraard.

Zit dan geen winst op te voor mij, omdat ik het leuk vind om ze te maken en ervaring op wil doen in het maken (produceren) van dit soort content. Gewoon voor de leuk dus.
Ik heb net geprobeerd de koning lang haar te geven met photoshop maar ik krijg geen layers toegevoegd aan de afbeelding. Ik ben hier verder niet in thuis dus ik heb het maar weer opgegeven, maar ik denk dat je die astronaut best snel/makkelijk vrouwelijk kan maken hoor!

Desnoods doe je vlechtjes die aan de zijkant nog uit de astronautenhelm komen :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dikke BNB

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

• twain4me

twain4me

[...]

[Afbeelding]

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQKoH9GAUvsGINlfrOeJgCVZUME=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p8BPBmiHze56DWPZRnpS3Nbn.jpg?f=user_large

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
[...]

[Afbeelding]

Astronaut met tulband :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8DlI2aR7iQ60mgatocMM3BdSgYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXU6QBjVLZOpEKV6JWBNRZLW.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, mijn nieuwe koffiemok is binnen d:)b

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:59
Tering, heel reddit zit vol met moonboys _O- ,
5 future digits over 5 jaar e.d.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Dikke BNB

Edit; net te laat. Knakworst was me voor.

[ Voor 71% gewijzigd door Tartarus op 04-09-2021 15:36 ]

• Khaelos
BNB MOON!
iemand meer info?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afgelopen dagen iets achtergebleven, nu een kleine inhaalrace.

Er zijn voor zover ik weet nog geen nieuwe activities bij savings, MBOX loopt al even en de volgende burn is pas in week 3 van oktober ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door Ngangatar op 04-09-2021 15:59 ]

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Niet gewoon omdat Bitcoin heel moeilijk in te schatten is op het moment en veel mensen hun deel even in BNB parkeren?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
3.5% is al moon tegenwoordig?

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qhrE-DmDrcXVg7D3ELAwOTZFU04=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwL4FKWsEoAAp8Nxjlsj4DMS.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben nog een whelpje dus (feb 2021 begonnen)

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:59:
[...]

3.5% is al moon tegenwoordig?
Ik vind vooral de volumes even een stuk interessanter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MXvLiLhH0-OuR9_TEK_H_dG38I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wZlBgcngl4PncPkdMOUXHev4.png?f=fotoalbum_large

• Bananeman
  • Niet online
https://www.reuters.com/l...swap-labs-wsj-2021-09-03/
The U.S. Securities and Exchange Commission (SEC) is investigating Uniswap Labs, the main developer behind one of the world's largest cryptocurrency exchanges, Uniswap, the Wall Street Journal reported on Friday, citing people familiar with the matter.

Enforcement attorneys are looking for more information on how investors use Uniswap and the manner in which it is marketed, the report said.

Uniswap did not immediately reply to a Reuters request for comment.

SEC's probe into Uniswap Labs comes amid heightened regulatory interest into cryptocurrencies and the digital asset market, with Chair Gary Gensler calling on Congress last month to give the agency more authority to better police crypto trading and lending.

Motor-forum.nl

• majic
Hmmmm ....tijd om ADA te shorten ? Ziet er niet zo best uit met die DAPPS...

https://twitter.com/sassal0x/status/1434114386931552256

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
C&H-patroon is bijna compleet. :)

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 16:40
majic schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:05:

FUD, was al bekend

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Verwijderd

Lmao.

Meer niet.

• Bananeman
  • Niet online
Was al bekend, maar er is geen structurele oplossing. Ik had wel verwacht dat die er zou zijn/komen.

Geen FUD.

Motor-forum.nl

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

En weer wat nieuwe coins op Bitvavo. Wellicht al gepost?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WChn0FtxJzYvsKmYblgeGy61Yo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fcYW2Xi5apjODv0FaKkx8V15.png?f=user_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xI8gItDaTVTaSNCs7TVakgiQzsE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Am2XD2sT7ajg0IPcZLTs5uMX.gif?f=user_large

• majic
Bananeman schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:09:
[...]

Was al bekend, maar er is geen structurele oplossing. Ik had wel verwacht dat die er zou zijn/komen.

Geen FUD.
Dit dus. Maar ADA fanboys willen dat niet horen. Ik vind het wel mooi, 90 miljard aan investeringen die wachten op een nieuw baasje in andere, werkende/functionele L1 projecten :9~ :9~ :9~

Weet niet hoeveel van de ADA holders het testnet gebruiken..maarre....niet echt heel fijn, en ook geen oplossingen voor behalve centraliseren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkijRtbrVyYIRg9j7MD3YylYeRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5RUcpmT1JkcfOIXNU6H6sgG4.png?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door majic op 04-09-2021 16:33 ]

• Bananeman
  • Niet online

Heb 50% verkocht met mooie winst, op korte termijn herinvesteren in iets anders. De andere 50% ga ik nog ff aankijken.

Motor-forum.nl

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Pingo76 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:05:
[...]

En dat vind ik ontzettend zonde, naast @Mooody zijn mening vind ik de jouwe ook wel belangrijk. Ook al ben je het niet eens met mijn strategie :+
Over jouw strategie kan en wil ik niks zeggen, ieder heeft zo zijn eigen plan! Het ging mij meer om de toejuiching van een daling, but forget it! ;)

Om terug te komen op de inhoud:

Zo had ik gisteren IOST al eens aangehaald, had deze al een tijdtje op het oog en bij de laatste dip met een klein beetje ingestapt, na de stijging van gisteren heb ik vanmorgen mijn ADA winsten omgezet in IOST en daar zojuist weer +20% meer van gemaakt. Alleen als je hem hier aanhaalt ben je bijna verplicht er de hele usecase van te melden of anders ben je een shiller, terwijl dit nu juist iets is waar je dan zelf mee verder komt..

Dus beter houd ik mijn mond en pak ik die snelle winsten!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Kol Nedra

mijn visie veranderd niet, de ADA die ik gekocht heb ~0.81-0.85 range blijf ik HODLen
als het echt te hard groeit verkoop ik 100% maar wel dat het hele bedrag ook weer 100% naar ADA gaat. (sell high buy low)
maargoed het staat locked, dus kan ook niet verkopen scheelt weer :)

nothing stops this train

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:41:
[...]

mijn visie veranderd niet, de ADA die ik gekocht heb ~0.81-0.85 range blijf ik HODLen
als het echt te hard groeit verkoop ik 100% maar wel dat het hele bedrag ook weer 100% naar ADA gaat. (sell high buy low)
Panic sell op basis van 1 tweet die weer gebaseerd is op 1 hier ook al gepostte Reddit thread lijkt me niet de weg inderdaad.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:09
UniMatrix schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:46:
[...]

Panic sell op basis van 1 tweet die weer gebaseerd is op 1 hier ook al gepostte Reddit thread lijkt me niet de weg inderdaad.
En panic sell is meer iets dat je doet nadat er een grote dump is geweest.

Volgens mij is dit een heel verstandig moment wat winst te pakken. De release van de smart contracts is om de hoek, wat meestal een "sell the news" effect heeft. Dan is de munt al x20 gegaan in het afgelopen half jaar. En als er dit soort fundamentele problemen zijn...

Nu heb je nog de kans $3 per ADA te pakken. Ik zou het wel weten.. :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Bananeman
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 16:41:
[...]

Prima strategie. Ik verklein mijn ada-positie en breid mijn btc, eth, ksm en dot posities uit. Heb ook nog steeds de verwachting dat ada het goed blijft doen, maar deze herbalancering van mijn pf was eigenlijk al long overdue.

Motor-forum.nl

Verwijderd

Ik denk dat ADA de XRP van deze run wordt.

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 16:40
Wat is de dollar toch een shitcoin

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Iota!!!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:03:
Ik denk dat ADA de XRP van deze run wordt.
XRP ging rekt toen in 2017?

ben benieuwd hoor, ik was er niet bij in 2017 maar is er niet meer adoptie in crypto nu dan in 2017?

nothing stops this train

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPZKgRA2QpML-MzISI-j4mAUGXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sQDJwyLzGShGvcbyEo09ECzN.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:10:
[...]

XRP ging rekt toen in 2017?

ben benieuwd hoor, ik was er niet bij in 2017 maar is er niet meer adoptie in crypto nu dan in 2017?
XRP flipte ETH en is daarna een langzame dood gestorven.

Ok, het stuiptrekt nog wat, maar dat kan gebeuren met hardnekkig ongecointe.
Pagina: 1 ... 209 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!