Vind het ook niet erg om de top 10 coins hier langs te zien komen. Maar ath roepen (en dan nog in dollars ook) bij de meest gure shitcoins....nee liever niet. Daar is dat andere topic voor. Maargoed, ik gun iedereen uiteraard dikke gains. Ik zal mijn zure praat dat 99% vd mensen die hier nu ath roept bij een shitcoin volledig totaal naar de rektheid gaat nog ff achterwegen laten.Ngangatar schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 12:29:
Het topic begint vrij zuur en giftig te worden zodra iemand ook maar een alt en bijbehorende gains durft te benoemen.
Ik zit voor het grootste gedeelte in de grote 2 coins maar kan prima genieten als iemand hier enthousiast verteld over gains. Kom op zeg, iedereen is toch een keertje ergens begonnen? Of zaten jullie allemaal vanaf dag 1 in BTC en nergens anders in? Hebben jullie hier ook nooit DOT, LINK, ADA, ETH etc besproken?
Toch fijn dat mensen zien dat hun inzet geld opbrengt?
Er zit een megaverschil tussen shillers en mensen die gewoon happy en excited zijn.
Een waarschuwing geven dat het ook zo over kan zijn is zeer prettig, maar de zuurgraad is flink gestegen bij enkelen de laatste paar dagen.
Oh en ja, ik ben uiteraard met btc gestart (maar dat was 2013).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
/f/image/e6SzUrUMk1ERY43PFQrpC89C.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wE0wRKM4f3syELmm3uRgudNp.jpg?f=fotoalbum_large)

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pCxTEEUoSwJjY3VmCehQMhuu.gif?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Eg9VQtxT1xUTTjA8dNbOn0jj.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tsRSIwrUmbX3JQPnYaod0mnn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/SXU6QBjVLZOpEKV6JWBNRZLW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xwL4FKWsEoAAp8Nxjlsj4DMS.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wZlBgcngl4PncPkdMOUXHev4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sQDJwyLzGShGvcbyEo09ECzN.jpg?f=fotoalbum_large)