ojawel.. dat zijn auto's die mogelijk nog lelijker zijn dan "jouw" BEN
Nee heb een vw maar geen fiat…
En ETH voor 2000 euro blijft duur als je ze zelf voor 200 hebt gekocht
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Oke daar heb je ook wel een punt. Misschien een deel cashen en ergens anders in investeren.Gelukszoekr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:18:
[...]
Maar stel dat je dan 20 BTC hebt. Zou je het dan verkopen? Ik denk dat je juist wel rente zou moeten trekken en daarvan gaan leven. Een bak BTC als onderpand gebruiken om je leven van te financieren lijkt mij wel het ultieme doel
Deman23 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:04:
[...]
Volgens mij ben je vergeten de bovenste 2 bedragen te bewerken haha
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb vandaag gratis boodschappen gedaan met mijn Binance Card.
Dus enkele uren geleden heb ik EUR uit de funding omgezet in BUSD en toen in XEC om zo enkele procenten hoger weer terug te zetten naar EUR.
Echter was ik ondertussen vergeten dat ik dit aan het doen was en ben boodschappen gaan halen, netjes met Curve via Apple Pay betaald en weggelopen na akkoord te krijgen van de kassa.
Nog voordat ik de winkel uit ben krijg ik meldingen en sms binnen van zowel Binance als Curve dat betaling niet gelukt is wegens insufficient funds. Ja duh
Dus ik loop terug en zeg dat de betaling niet gelukt is. Kassiere nakijken, hoofdkassiere er bij, die ook nakijken en ze vertelden me doodleuk dat kassa zegt dat ik heb betaald, dus ik heb dan ook echt betaald
Toen ben ik met tegenzin weggelopen uit de winkel, want ik kom er dagelijks en woon er letterlijk boven.
Dus enkele uren geleden heb ik EUR uit de funding omgezet in BUSD en toen in XEC om zo enkele procenten hoger weer terug te zetten naar EUR.
Echter was ik ondertussen vergeten dat ik dit aan het doen was en ben boodschappen gaan halen, netjes met Curve via Apple Pay betaald en weggelopen na akkoord te krijgen van de kassa.
Nog voordat ik de winkel uit ben krijg ik meldingen en sms binnen van zowel Binance als Curve dat betaling niet gelukt is wegens insufficient funds. Ja duh
Dus ik loop terug en zeg dat de betaling niet gelukt is. Kassiere nakijken, hoofdkassiere er bij, die ook nakijken en ze vertelden me doodleuk dat kassa zegt dat ik heb betaald, dus ik heb dan ook echt betaald
Toen ben ik met tegenzin weggelopen uit de winkel, want ik kom er dagelijks en woon er letterlijk boven.
Verwijderd
ga je morgen terug inkopen doen?Tartarus schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:21:
Ik heb vandaag gratis boodschappen gedaan met mijn Binance Card.
Nog voordat ik de winkel uit ben krijg ik meldingen en sms binnen van zowel Binance als Curve dat betaling niet gelukt is wegens insufficient funds. Ja duh![]()
Dus ik loop terug en zeg dat de betaling niet gelukt is. Kassiere nakijken, hoofdkassiere er bij, die ook nakijken en ze vertelden me doodleuk dat kassa zegt dat ik heb betaald, dus ik heb dan ook echt betaald![]()
Die twee pakjes waterijs en twee blikjes gin&tonic kan me gestolen worden eerlijk gezegd. Ging me puur om het principe.
Kijk nou uit wat je zegt over LTC. Anders komt @Mooody je weer corrigeren omdat een waardeloze coin is.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:49:
Litecoin doet ook wat 👀 lekkere oude dino shitcoin!
Anyway, ik heb 50% van mijn pf in LTC zitten dus ik zal niet klagen 😉
Hier een Crypto-Winst-Tijdmachine!
https://cryptostart.nl/winst-tijdmachine/
Als ik <X> Crypto in <vul datum in> had aangeschaft, wat was het dan nu waard?!
We hadden allemaal Multimiljonair kunnen zijn..
HODL!!
https://cryptostart.nl/winst-tijdmachine/
Als ik <X> Crypto in <vul datum in> had aangeschaft, wat was het dan nu waard?!
We hadden allemaal Multimiljonair kunnen zijn..
HODL!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Stap ik net de lokale buurtsuper uit met een plastieken tasje vol ijskalde biéren, word ik bijna van mijn sokken gereden door een fel oranje lambo met excentrieke stilstaande Bitcoin spinners als velgen.
Je verwacht het niet.
Had eerder het Ethereum logo verwacht.
Je verwacht het niet.
HODL!Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:43:
plastieken tasje
Worden geld waard, hier al bijna nergens meer te verkrijgen. 69K s00n..
Heh?BTFD schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:45:
[...]
HODL!
Worden geld waard, hier al bijna nergens meer te verkrijgen. 69K s00n..
Wat krijg je dan?
Papieren of zelf een meenemen..
Edit:
Denk dat ik een illegale handel ga beginnen in plastic zooi, vooral de rietjes!
Heb nog geen één iemand gehoord die er tevreden mee is, houten lepels idem..
[ Voor 30% gewijzigd door BTFD op 03-09-2021 19:50 ]
Ik neem altijd het hele karretje mee, thuis de 50 cent eruit slopen en de rest verkopen op marktplaats.
Allemaal gratis fiat.
Allemaal gratis fiat.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat is echt helemaal de hel die kartonnen rietjes. En koffie met houten lepeltjes smaak.BTFD schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:48:
[...]
Papieren of zelf een meenemen..
Edit:
Denk dat ik een illegale handel ga beginnen in plastic zooi, vooral de rietjes!
Heb nog geen één iemand gehoord die er tevreden mee is, houten lepels idem..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
https://akarshnalawade01....-already-won-ea028936f016
mwa, iets met bullish!
mwa, iets met bullish!
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 03-09-2021 20:03 ]
nothing stops this train
LTC verliest toch ook flnk terrein de laatste jaren? Is op het moment gewoon een handelsmuntje, niet meer en niets minder.Vibravis schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:34:
[...]
Kijk nou uit wat je zegt over LTC. Anders komt @Mooody je weer corrigeren omdat een waardeloze coin is.
Anyway, ik heb 50% van mijn pf in LTC zitten dus ik zal niet klagen 😉
Ter illustratie: https://coinmarketcap.com/nl/historical/20170903/
Exact 4 jaar geleden was LTC $76 waard en stond het op plek #5.
Nu is LTC $213 waard en staat het op plek #12.
280% in 4 jaar tijd, terwijl "slow daddy" Bitcoin 1100% doet ($4.5k naar $50k). Dan mag je wel zeggen dat het een project is dat over haar hoogtepunt heen is en veel tractie is verloren t.o.v. andere projecten.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 20:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pics or it didnt happenVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:43:
Stap ik net de lokale buurtsuper uit met een plastieken tasje vol ijskalde biéren, word ik bijna van mijn sokken gereden door een fel oranje lambo met excentrieke stilstaande Bitcoin spinners als velgen.
Je verwacht het niet.
Haha. Niet zo happen 😉Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:05:
[...]
LTC verliest toch ook flnk terrein de laatste jaren? Is op het moment gewoon een handelsmuntje, niet meer en niets minder.
Ter illustratie: https://coinmarketcap.com/nl/historical/20170903/
Exact 4 jaar geleden was LTC $76 waard en stond het op plek #5.
Nu is LTC $213 waard en staat het op plek #12.
280% in 4 jaar tijd, terwijl "slow daddy" Bitcoin 1100% doet ($4.5k naar $50k). Dan mag je wel zeggen dat het een project is dat over haar hoogtepunt heen is en veel tractie is verloren t.o.v. andere projecten.
Happen is mijn middelste naam
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De achternaam is Blues.Ray_ schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:11:
Mooo happen dy?
Ik ben van de hit song Nights in Green Dildos.
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 20:13 ]
Heb mijn LTC verkocht. Leuke gains erop gehad, alles staat nu weer in € op de rekening.
Als alles weer beetje terugvalt ga ik in BTC/ETH zitten met een flufje ADA en dan ga ik me hier niet mee bezighouden. Word een beetje onrustig van cryptovaluta.
Als alles weer beetje terugvalt ga ik in BTC/ETH zitten met een flufje ADA en dan ga ik me hier niet mee bezighouden. Word een beetje onrustig van cryptovaluta.
In Your wildest dreams zeker?Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:11:
[...]
De achternaam is Blues.
Ik ben van de hit song Nights in Green Dildos.
Iemand kent zijn klassiekers
Nee net terug van corona vaccin krijgen, was eerste prikkieMooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:42:
25 minuten lang geen post in dit topic? Is iedereen een Lambo aan het configureren?
Dus nu voorzien van 5g?Pingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:45:
[...]
Nee net terug van corona vaccin krijgen, was eerste prikkie
@A87 kreeg vorige week zijn prik, sindsdien niets meer van hem vernomen.Pingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:45:
[...]
je lag dus laveloos in het gras toen je geboortejaar eigenlijk aan de beurt was?Pingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:45:
[...]
Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:52:
[...]
@A87 kreeg vorige week zijn prik, sindsdien niets meer van hem vernomen.
je zou denken dat daar een oplossing zit voor het "probleem"
Ik schat Pingo in als een dromerig type, ik denk dat de hele FUD aan haar voorbij gegaan is.twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:54:
[...]
je lag dus laveloos in het gras toen je geboortejaar eigenlijk aan de beurt was?
Fear, uncertainty and doubt, daar ben ik veel te nuchter voor. Ben als behalve dromerig kan ik je vertellenMooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:55:
[...]
Ik schat Pingo in als een dromerig type, ik denk dat de hele FUD aan haar voorbij gegaan is.
Waarom stond je niet eerder in de rij dan? Je had het hele topic kunnen besmettenPingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:56:
[...]
Fear, uncertainty and doubt, daar ben ik veel te nuchter voor. Ben als behalve dromerig kan ik je vertellen
Mocht niet van dokterMooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:57:
[...]
Waarom stond je niet eerder in de rij dan? Je had het hele topic kunnen besmetten
komt er nog iemand een coin shillen ofzo.. ik verveel mij een beetje...
Nou POWR, daarvan gaan geruchten de ronde op Telegram (waar ik niet op zittwain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:12:
EOS!twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:12:
Koop EOS!
Al eens van HEX gehoord?twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:12:
nee, vertel me meer!
Dat was toch EWT?Pingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:13:
[...]
Nou POWR, daarvan gaan geruchten de ronde op Telegram (waar ik niet op zit) dat ze samen gaan werken met Elon Musk.
Geen idee de ontwikkelaar zelf noemt het een piramide spel, en daar zijn toch best wel veel mensen rijk mee geworden.
Kan niet mis gaan zou je zeggen!
LAMBO SOON!!!!
Ik schiet zo weer in de grumpy modus hoor
Die van mij woont ver weg, die belt alleen zo nu en dan.
Thank God voor nummer weergave
Ben jij Ronald Goedemondt????
YouTube: Ik bel je wel effe - Sluipschutters
Geniale sketch heb je gemaakt
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 21:22 ]
😂🤣🤣Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:22:
[...]
Ben jij Ronald Goedemondt????![]()
Prachtig, ik vind deze ook goud:Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:22:
[...]
Ben jij Ronald Goedemondt????![]()
"Das stront"
Laat ‘m dan maar gelijk een voorbeeld aan eCash nemenVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:42:
gevoel in mijn dikke teen zegt dat SOL nog eens gaat uitbreken
twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:12:
Hoe lang nog voordat Ethereum zijn ATH haalt?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
42troje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:47:
23 uur 32 minuten en 45 seconden.troje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:47:
Heeft ‘ie al gedaantroje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:47:
De bijdehandjes waren wel in de aanbieding vanmiddag
** Corona bespreken mag in een ander topic, niet hier **
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 03-09-2021 22:09 ]
Geel/roze is het nieuwe blauw!Ronald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:18:
[...]
Geen idee de ontwikkelaar zelf noemt het een piramide spel, en daar zijn toch best wel veel mensen rijk mee geworden.
Kan niet mis gaan zou je zeggen!
LAMBO SOON!!!!
Jatroje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:47:
Ik dacht al ben ik nu abuis er zijn wat berichten verdwenen sinds ik de reactie begon te typenRonald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:07:
[mbr]** Corona bespreken mag in een ander topic, niet hier **[/mbr]
De man met de schaar en blauwe lettertjes is geweest.
Tjah, inmiddels heb je voldoende offtopic ervaring, dus ooit moet het kwartje (of willekeurige crypto) gaan vallen.Ronald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:11:
[...]
Ik dacht al ben ik nu abuis er zijn wat berichten verdwenen sinds ik de reactie begon te typen
De man met de schaar en blauwe lettertjes is geweest.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Kan iemand zijn kristallen bol checken om te zien of xrp nog iets gaat doen? Zit er aan te denken die tamme meuk in te wisselen voor hex
Friezen zijn nu eenmaal.wat koppigTaro schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:15:
[...]
Tjah, inmiddels heb je voldoende offtopic ervaring, dus ooit moet het kwartje (of willekeurige crypto) gaan vallen.
Ik ken er voldoende om dat te kunnen bevestigen. Maar pas je wel op, samen met een aantal anderen? De waarschuwing is niet ver weg, dat zou jammer zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik voel me deels verantwoordelijk en moet ff reageren. Excuus voor Ronald Goedemondt.Taro schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:23:
[...]
Ik ken er voldoende om dat te kunnen bevestigen. Maar pas je wel op, samen met een aantal anderen? De waarschuwing is niet ver weg, dat zou jammer zijn.
Was wel een leuke sketch toch? Kende je 'm al?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 22:29 ]
Iemand enig idee of we dit weekend ook een weekenddip gaan krijgen?
Graag serieuze reacties. Bedankt.
Ja, denk het wel.Tartarus schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:30:
Ik klik niet eens meer op zijn video's, niet mijn humorMooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:29:
[...]
Ik voel me deels verantwoordelijk en moet ff reageren. Excuus voor Ronald Goedemondt.
Was wel een leuke sketch toch? Kende je 'm al?
Jij bent van Herman Finkers toch?Taro schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:32:
[...]
Ik klik niet eens meer op zijn video's, niet mijn humor
vinden jullie het ook zo lastig om stoplosses te zetten?
hetgeen waar ik het meest voor vrees is een dikke wick naar beneden en dan weer hard omhoog..
hetgeen waar ik het meest voor vrees is een dikke wick naar beneden en dan weer hard omhoog..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee, SOL.
Dit kan de ADA-hype veroorzaken bij 3rd party companies:
https://coinmarketcap.com/currencies/celsius/?period=7d
ADA is gelist op Celsius, alle ADA-gekkies gaan CEL kopen, terwijl ze meer gains krijgen op ADA-mainnet
https://coinmarketcap.com/currencies/celsius/?period=7d
ADA is gelist op Celsius, alle ADA-gekkies gaan CEL kopen, terwijl ze meer gains krijgen op ADA-mainnet
staat zelfs in de TSKhaelos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:33:
Ja opeens of zit je er al een jaar in?
Als je enkel "Ja" zou hebben gezegd zou je offtopic zijn geweest en kon ik je reporten. Shit
[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 22:36 ]
Idem.Khaelos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:33:
Daarom handig om ook een alert in te stellen voor dezelfde waarde als de stoploss. Dan kan je tenminste even kijken of je weer moet kopen.
Nog erger is dat wanneer je na zo een flinke neerwaartse wick weer omhoog gaat om vervolgens sideways te gaan, en daarna weer wick omlaag en dan lower high enz enz enz etc etc.
Al sinds 2012.
* Taro is ondertussen aan het pokeren.
Ja.troje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 21:47:
Wat vind je er zelf van en waarom?BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:45:
Wat vinden jullie van RADIX?
Ken ik niet.BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:45:
Wat vinden jullie van RADIX?
Hier meer info over. Het heeft nog veel exposure maar wellicht daarom juist interessant qua instapmoment.
https://www.radixdlt.com/
Ze schijnen vooral problemen als schaalbaarheid en snelheid op te lossen.
Mij lijkt het wel wat.
:{ ²
Ik ben op het punt dat ik me er heel even niet meer aan durf te wagen. Ik had in de twee weekenden hier voor telkens al een grotere retrace verwacht en die bleef uit.Tartarus schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:30:
Ongetwijfeld zal hij nog wel weer wat terug zakken maar kan prima zijn dat het vrij minimaal is en we lekker een paar dagen tussen de 49 en 51 gaan bouncen.
Wat BTC vooral nodig lijkt te hebben is dat de altcoin hype / hysterie wat af gaat zwakken. In dat kader wel een opvallende ervaring gehad deze week. Jaar of twee geleden voor het eerst met wat vrienden en kennissen gesproken over crypto. Iedereen die toen overwoog in te stappen kende alleen bitcoin en overwoog dus alleen bitcoin.
Vandaag de dag heb ik een man of tien in mijn directe kringen die overweegt in te stappen. Slechts 1 wil dat in bitcoin doen, de overige 9 willen volledig in altcoins en shitcoins om de grote gains te zoeken. Is wel een potentieel risico voor massa BTC adoptie.
Ah, het standaard praatje. Dan zou ik vooral investeren.BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:54:
[...]
Hier meer info over. Het heeft nog veel exposure maar wellicht daarom juist interessant qua instapmoment.
Mij lijkt het wel wat.
Gore shit is het. Met een waardeloze website.BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:54:
[...]
Mij lijkt het wel wat.
Ga je nou gewoon focussen op projecten die al een voetje in de aarde hebben, dat scheelt een boel onzekerheid.
Ik zie jou soms voorbijkomen met de meest kansloze projecten, terwijl er goud te verdienen valt in crypto op het moment. Je moet gewoon ff de logische keuzes maken en geduld hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 22:59 ]
Het enige antwoord hierop is: HODLKhaelos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:33:
Ik gebruik nauwelijks stop losses. Of (deels) fiat, of all-in en dan accepteer ik de gevolgen. Stop losses zorgen doorgaans voor het nemen van verlies en daarna missen van winst. Je kunt beter hoge sell orders plaatsen, of uitstappen bij winst.Khaelos schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:33:
FIL is imo nog erg interessant, die loopt achter en leek best veel op LTC-grafiek (net onder daily 200ma)
LTC is erdoorheen gegaan vandaag, FIL volgt snel?
nothing stops this train
Ja, die gaat binnenkort door naar de 120 om vervolgens vanaf daar sideways te gaan.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:12:
FIL is imo nog erg interessant, die loopt achter en leek best veel op LTC-grafiek (net onder daily 200ma)
Ik gok op maandag of dinsdag.
Ben ik niet met je eens. De CEO is een bevlogen man en kan behoorlijk inspirerend spreken. Daarnaast somt de website best wel wat zaken op die van toegevoegde waarde kunnen zijn in crypto. In grote lijnen inderdaad het standaard riedeltje:Mooody schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:57:
[...]
Gore shit is het. Met een waardeloze website.
- Eigen wallet
- Snelle transacties
- Schaalbaar
- Staken
Noem er eens een paar?Ik zie jou soms voorbijkomen met de meest kansloze projecten, terwijl er goud te verdienen valt in crypto op het moment. Je moet gewoon ff de logische keuzes maken en geduld hebben.
:{ ²
Een CEO met goede praatjes betekent geen goede resultaten. Iets met marketing en verkoop enzo...BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:20:
[...]
Ben ik niet met je eens. De CEO is een bevlogen man en kan behoorlijk inspirerend spreken. Daarnaast somt de website best wel wat zaken op die van toegevoegde waarde kunnen zijn in crypto. In grote lijnen inderdaad het standaard riedeltje:Kan geen kwaad om wat fast cash tegen wat kleinere potentiële gems aan te gooien.
- Eigen wallet
- Snelle transacties
- Schaalbaar
- Staken
Smijt er vooral wat geld tegenaan als het goed voelt, maar meld het ook even als je hebt ervaren hoe een rugpull voelt en kom hier dan niet huilen.
morgen uit eten met familie......je snapt natuurlijk wel dat ik de rekening ga betalen en daarna splitten met tikkie...... hallow morgen een heerlijke cashback 😁
nothing stops this train
langzaam maar zeker wordt crypto volwassen, welbesprakte CEO's waren de vorige BEAR de muntjes die je moest hebben.. die kregen veel fans etc.. dus veel momentum bij de bullrun, bij de volgende run zet ik toch echt meer in op daadwerkelijke tech. en daarvoor zou ik persoonlijk iets anders kiezen dan weer een eth "killer" daar bestaan er echt al duizend van.BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:20:
[...]
Ben ik niet met je eens. De CEO is een bevlogen man en kan behoorlijk inspirerend spreken. Daarnaast somt de website best wel wat zaken op die van toegevoegde waarde kunnen zijn in crypto. In grote lijnen inderdaad het standaard riedeltje:Kan geen kwaad om wat fast cash tegen wat kleinere potentiële gems aan te gooien.
- Eigen wallet
- Snelle transacties
- Schaalbaar
- Staken
[...]
Noem er eens een paar?
wel een beetje raar om over de volgende run te spreken als we er nog in zitten
[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 03-09-2021 23:31 ]
Take my money!!1BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:54:
[...]
Mij lijkt het wel wat.
Dit is grappiger dan Jiskefet. Je doet werkelijk je best om een muntje te shillen die met 99,9% zekerheid geen slagingskans heeft. Even voetjes op de grond. We zitten vol in de bullmarket die nog wat maandjes gaat duren. Wil jij centjes verdienen?BansheeBoy schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:20:
[...]
- Eigen wallet
- Snelle transacties
- Schaalbaar
- Staken
[...]
Noem er eens een paar?
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 23:35 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!