Wanneer 6.9k, als bitcoin 69k aantikt.Tominatie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:59:
Wanneer ETH 5K boys?
Darrell schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Ja dit gaat hem worden. Ik voel het. Moon.
Dat duurt nog wel ff vermoed ik. Ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer we die ultra pumper >50K gaan krijgen want nu hangen we een flinke tijd en doen we niks.
Daarna kan het vrij snel gaan, 58K ofzo weer weerstandje.
ETH morgen 5K denk ik.
Heb je haar nummer? Ik zoek nog een nanny
Ik wil nog wat kopen maar Bitcoin heeft nog geen idee welke kant hij op wil dus ik durf niet. Gaan we door de 69k dan is het weer eens tijd voor Corry Konings & Ronnie ....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Jezus ga je nou ineens realistische dingen schrijven. Gedurende het diepe dal na de 65k hield ik me vast aan jouw 69k posts elk uur van de dag.Tominatie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:03:
[...]
Dat duurt nog wel ff vermoed ik. Ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer we die ultra pumper >50K gaan krijgen want nu hangen we een flinke tijd en doen we niks.
Daarna kan het vrij snel gaan, 58K ofzo weer weerstandje.
mooi uitzicht en mooie boot, jammer dat er zoon aandachtshoer in de weg staat.
vieze .... ...... markt kan wat mij betreft prima, maar aandachtsmeisjes-van-plezier munten is toch echt een brug tev er al die arme aandachttrekkers over 1 kam scheren..twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:05:
[...]
mooi uitzicht en mooie boot, jammer dat er zoon aandachtshoer in de weg staat.
#dewonderewereldvancensuur
Ik hoop dat die selwall opgegeten wordt voor ze hem weg kunnen halen
Ook interessant (*insert Lange Frans*)
MarketCap in EUR exc. Bitcoin was kortstondig 1.233 miljard, de piek uitvlakkend iets onder de 1.200 miljard. Vandaag is deze MarketCap weer geklommen naar 1.115 miljard, oftewel bijna weer een ATH. Maar de klim gaat veel geleidelijker dan de periode 23 april - 14 mei.
MarketCap in EUR exc. Bitcoin was kortstondig 1.233 miljard, de piek uitvlakkend iets onder de 1.200 miljard. Vandaag is deze MarketCap weer geklommen naar 1.115 miljard, oftewel bijna weer een ATH. Maar de klim gaat veel geleidelijker dan de periode 23 april - 14 mei.
WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:09:
Ook interessant (*insert Lange Frans*)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0q0bSWeK7eTiIGAcqQFJvuwn.gif?f=user_large)
Dat die groei nu geleidelijker gaat is in mijn ogen wel positief trouwens.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NFQh0orrkBJWAJhYazlIqzAJ.gif?f=user_large)
Hoppa, BTC, hopelijk nu vasthouden. En ETH op de schouders meedragen naar de 4K please.
edit: Vitalik reptillian ultrasound money
edit 2:
/f/image/uwR9PfvhcbuhzWG4OK1v3ef5.png?f=fotoalbum_large)
ETH/BTC daalt ook weer wat natuurlijk meer ruimte voor ETH groei geeft. Het mes snijdt aan 2 kanten.
[ Voor 47% gewijzigd door Sluw op 03-09-2021 14:44 ]
Ik ben echt goed.Darrell schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:01:
Ja dit gaat hem worden. Ik voel het. Moon.
Beetje support dadelijk vanuit de usa en we knallen zo richting de maan
52k en dan een correctie naar 46k.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Vraag in Afghanistan maar hoe die support bevallen is...Vibravis schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:41:
Beetje support dadelijk vanuit de usa en we knallen zo richting de maan
Thanks, pas ik gelijk mijn plan ff aan.zwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:48:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Too soon.WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:48:
[...]
Vraag in Afghanistan maar hoe die support bevallen is...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Fixedzwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:48:
52k en dan een correctie naar 0,00046k.
Daar zat juist veel resistance.WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:48:
[...]
Vraag in Afghanistan maar hoe die support bevallen is...
zwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 14:48:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn de 24h +45% stijgingen?? Dit is rommelen in de marge.
Zero.
Dat is 30 minuten langzamer dan dat ik iDeal naar BinanceKol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:32:
zozo, binnen 45 minuten SEPA van bank naar Kraken 🙌
soms werkt het wel die banken..... maar blijft traag!
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat is 29 minuten langzamer dan ik met iDeal naar BitvavoWiley99 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:03:
[...]
Dat is 30 minuten langzamer dan dat ik iDeal naar Binance![]()
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Vorig jaar?Wiley99 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:03:
[...]
Dat is 30 minuten langzamer dan dat ik iDeal naar Binance![]()
Zero.
nee, vorige week, de week ervoor, de week daarvoor
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Die 29 minuten heb ik nodig om die fiat met winst naar Binance te XLM-enFijneKerst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:03:
[...]
Dat is 29 minuten langzamer dan ik met iDeal naar Bitvavo
lekker bezig die Bitcoin, ik zie gelukkig nog geen nieuws erover op de casual nieuws-sites.... voorlopig nog geen media hype voor henk en ingrids 🙌
bullish!
bullish!
nothing stops this train
Ideal naar binance werkt al maanden niet.Wiley99 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:05:
[...]
Zero.
He played you like a violin.
Tja, als er maar voor EUR 20K op bepaalde beurzen verhandeld wordt krijg je zoiets als dit snel.zwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:02:
PlayandLike strong! #nooitmeerwerken
https://coinmarketcap.com/currencies/playandlike/
#shitcoins
Haha het was ook echt een klassiek pump en dump, nu alweer te pletter geslagen op de rotsen.WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:10:
[...]
Tja, als er maar voor EUR 20K op bepaalde beurzen verhandeld wordt krijg je zoiets als dit snel.
#shitcoins
Is er misschien een route die we kunnen volgen?Wiley99 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:05:
[...]
Gaat vooralsnog prima moet ik zeggenRonald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 06:52:
Vandaag maar eens volledig in btc, kijken of we de week nog leuk kunnen afsluiten.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Daar let ik ook op. Zodra t in t nieuws is, kakt alles weer in.Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:08:
lekker bezig die Bitcoin, ik zie gelukkig nog geen nieuws erover op de casual nieuws-sites.... voorlopig nog geen media hype voor henk en ingrids 🙌
bullish!
Polkadot & Kusama Parachains Primer (van Kraken)
Kraken Intelligence has compiled a deep dive “Polkadot & Kusama Parachains Primer” to examine the similarities and differences in these two blockchains in addition to the promise that parachains offer. These auctions serve several purposes, most notably an opportunity for developers to seek funds on a secure blockchain in a cost-effective method. For crypto enthusiasts, it grants them a lower-risk, early access opportunity to fund the potentially next great project.
In this report, we also examine the first five parachain auction winners — Kurara, Moonriver, Shiden, Khala, and Bifrost — and what each project is aiming to accomplish. These projects are funded through a process known as a ‘crowdloan.’ The enthusiasts who loaned their KSM or DOT can be rewarded with the new native token from the auction winner. We explain how this dynamic works.
Download this report and you will learn how to participate in this emerging opportunity as well as why this is an important development for the overall health of the crypto industry.
En ik ben eruit, vol fiat.
We zullen zien of het slim was, mijn doel voor vandaag is gevuld.
Nu maar even een tukkie doen, 4 uurtjes slaap is te weinig schijnbaar 😖
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Mijn zak met “chips” zit nog vol genoeg, daar mogen ze wel van snoepen deze keer
All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4
Nu al?Ronald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
Pamp it!Ronald.42 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:37:
PS5
Zal waarschijnlijk wel in het weekend gebeuren, wanneer de meesten op de weekenddip wachten.jorwas schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:37:
man man man wat een gevecht. laat die BTC nou is vliegen beren
Was met Dalende Donderdag ook zo.
@Ronald.42 solana doet weer pump btc naar beneden. niet gaan slapen😲
Dalende donderdag is @Pingo76 ding, soms heeft ze ook wel gelijk.
Dat hij een reactie uit aan het lokken was en dat het ook lukte.
Slux is zn stonks aan het sellen voor btc
-0,89% Oeeehhhhhhhhhhh schrik ik niet van sinds ik crypto doe
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik heb mijn winst gepakt op 50750. Lekker van F1 in Zandvoort en een mooi zomers weekendje in september gaan genieten. Tijd voor een
BTC gaat gewoon naar de 53k vandaag hoor
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
53k maar? Dacht dat de eerste halte 57k was in de weg omhoog naar 64k.
Maar dat zal niet in 1 uurtje geklaard zijn of 1 dag. September is pas net begonnen, er komt mooi weer aan. Dus even een break. Ondertussen draait mijn rx 6800 xt rustig door met het hamsteren van eth. Dus when 6.9k?
Eth 4k vandaag misschien wel.
Lekkah
Lekkah
Altijd wel relaxed om gewaagde uitspraken te lezen
Gaaf man, enjoy!Jeaust schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:32:
[Afbeelding]
Festivalletje in Zandvoort is heet, hoe heet is het op de crypto markt?
ETH net over de 4K gegaan en BTC bijna 51K,
[ Voor 23% gewijzigd door BTFD op 03-09-2021 19:20 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nou, ik zit klaar voor die 4k eth babe!
Kom er maar!
Kom er maar!
Jup, kom maar door.
Met een 24uurs stijging van 6% durf ik op $3990 dat ook wel te roepen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik geloof er niets vanVibravis schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:35:
[...]
Met een 24uurs stijging van 6% durf ik op $3990 dat ook wel te roepen
Boven de weekly candle close van de ATH week
Zou lekker zijn.Sluw schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:37:
[...]
Boven de weekly candle close van de ATH weekzo dicht bij het weekend zouden we hem hoger kunnen sluiten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vKQmVZuRSz4X79YCavMUBywd.jpg?f=user_large)
It was...
Maar wel laatste kans op dca onder 50k ooit gemist. Toch?
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 03-09-2021 16:41 ]
Zo lekker voorspelbaar altijd, klein pumpje gevolgd door een klein dumpje.
knakworst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:40:
[Afbeelding]
It was...
Maar wel laatste kans op dca onder 50k ooit gemist. Toch?
PS5
Deze heeft ons wel weer 2 (mooie) Babes opgeleverd!Chaes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:41:
klein pumpje gevolgd door een klein dumpje.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Wat dat tukkie of eruit?
Beide pakken goed uit in ieder geval
Volgens mij ben je vergeten de bovenste 2 bedragen te bewerken haha
OfwelJoosie200 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:05:
[Afbeelding]
Gaat bitcoin weer terug de driehoek in of niet.
En pf weer op het niveau van mei…dus eigenlijk niks opgeschoten nog 
En nu doorrrr naar de OZ, daar waar meerdere manen schijnen!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
verkeerde sprookje, hup, terug naar je grot jijAli Baba 1001 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:16:
Niet met crossovers bekend zijntwain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:22:
[...]
verkeerde sprookje, hup, terug naar je grot jij
POWR doet het ook behoorlijk goed
Tegenwoordig zijn die grotten ledgers, wallets en exchanges voor metwain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:22:
[...]
verkeerde sprookje, hup, terug naar je grot jij
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Snap!Pingo76 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:24:
[...]
Niet met crossovers bekend zijn
POWR doet het ook behoorlijk goed
Fijn weekend allemaal, ik een cryptoloos avondje tot een uur of 23:00, ben benieuwd of jullie het allemaal een beetje heel houden.
Dan heb jij niks gekocht in de dip?Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:16:
Nou ik doe ook maar weer even mee. Vanaf 50510 en nu maar zien waar het schip strand.
Sponge bob op de tv voor de jeugd en ik een biertje en wat telefoon staren..🙃
Sponge bob op de tv voor de jeugd en ik een biertje en wat telefoon staren..🙃
Litecoin doet ook wat 👀 lekkere oude dino shitcoin!
nothing stops this train
Vind hem nog maar matig de laatste tijdroflexx schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:41:
Oja icx moon!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:fill(white):strip_exif()/f/image/3TsLECuOtbs99LFfMKOQztud.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/yBcDWiLtzgeisKclEfryFxEi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9uOvSVG5igIYAqF4eY0M7uPv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/A3rm9Ggr5pBuXg366YhEDSeW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hbnHIcUkFgiK2Iu102d64k0a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8nloRmITpO52DTHE2zWGyt6e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dcNdbTHDgx0N4kXKznFgyxTI.jpg?f=fotoalbum_large)