Die gaat net als ETH als de brandweer
[ Voor 34% gewijzigd door Khaelos op 03-09-2021 11:49 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
oke en eventueel de naam van je partner
nothing stops this train
Allemaal verplichtingen..twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:27:
[...]
misschien stoppen met naar waardeloze plekken gaan: indoor speeltuinen, kikkerbadje in limburg, uiteten met je schoonmoeder, kan je echt niets leukers/beter verzinnen?
en ik kom uit brabant dus "alles voor het jong".
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 03-09-2021 11:55 ]
Zero.
is die berekening in of exclusief de scheiding?hmr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:38:
Benieuwd of deze september/november mijn huwelijk kunnen bekostigen.
Gelukkig woon ik dan nog (net) aan de "goede" kant van de rivier, hier is nee ook gewoon een antwoord.Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
[...]
Allemaal verplichtingen..
Al de nieuwe instromers hebben de echte gekke bull nog niet meegemaakt. Die staan nog wat te wachten.
Sluw schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:02:
[...]
Al de nieuwe instromers hebben de echte gekke bull nog niet meegemaakt. Die staan nog wat te wachten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aJ9IYRw5JrttE3ldLtsTMWgf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QaF45vX6Wd7rrM0CVPGBtI4L.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Tip; ga met een kofferbak vol ouwe troep naar de lokale stort.Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
[...]
Die kinderen vermaken zich harder dan een dag in de Efteling.
Ook wel begrijpelijk, alles mag je stukmaken en vervolgens met grof geweld in containers flikkeren + het is niet erg als je vies wordt (wel beetje oppassen bij de asbest sanering
Als ik weer eens een rondje stort moet rijden staan ze te smeken of ze mee mogen
Scheelt mij weer werk en het geld wat ik bespaar met pretparken en overdekte speelhallen kan mooi 1 of andere shitcoin op ATH in, zodat het alsnog weg is en ik gegrond kan jammeren over hoe duur kinderen wel niet zijn.
Beren?jorwas schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:37:
man man man wat een gevecht. laat die BTC nou is vliegen beeren
Ja gok dat ie beren bedoeld. Tot de 51k zal het hakken en zagen blijven aan de ordersboeken te zien. Daarna is het aardig vlak
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Acherm, komt allemaal goed als NEO boven de 200$ staatPelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:54:
[...]
nothing stops this train
elektriekert schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:15:
[...]
Acherm, komt allemaal goed als NEO boven de 200$ staat
Zero.
Yes excuus iets te enthousiast aan het typen
Griffx schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:17:
50k babe, waar is ze
:strip_exif()/f/image/64amqecWigy4wE2TQEFBjYrY.jpg?f=fotoalbum_large)
42k euro
Lol 43k. Nouja voor straks
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 03-09-2021 12:19 ]
Bij BTC word er wel een keurig vlaggetje getekend hoor, verwacht toch snel actie-W0kk3L- schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
Inmiddels zakken, na de korte boost van net, zowel BTC als ETH weer naar beneden... Kortom, ik hou weer rekening met een flinke boost op SOL.
Huh??-W0kk3L- schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:
Inmiddels zakken, na de korte boost van net, zowel BTC als ETH weer naar beneden... Kortom, ik hou weer rekening met een flinke boost op SOL.
***zoekt leesbril***
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Damn dude en het is al zo warm hier!knakworst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
[Afbeelding]
42k euro
Ben as we speak de de helft pepers aan het bakken om de sambal van te maken, de zaadjes en zaadlijsten zijn op 45 graden in de oven aan het drogen om daar chili olie van te maken (no waste!) en de rest van de pepers drogen ook in de oven om daarna te voor de helft te vermalen tot chiliflakes.
Die flakes ga ik dan in 2 porties verdelen waarvan er 1 gerookt gaat worden met een rook machientje, een beetje zoals gerookt paprikapoeder. Kwam vanmorgen in me op als idee dus waarom niet.
Heerlijk om steeds even terug te komen en het PF te zien groeien
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
De wens is de vader van de gedachte is van toepassing op zijn post denk ik
naja op de jaar chart is er nog wel een redelijke wickYES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:28:
[...]
De wens is de vader van de gedachte is van toepassing op zijn post denk ik
Verwijderd
Klopt. Ik denk ook dat hij met 'net' december 2013 bedoelde.malarkan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:29:
[...]
naja op de jaar chart is er nog wel een redelijke wick
Euro’s?knakworst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:18:
[...]
[Afbeelding]
42k euro
Toch maar eens aan @twain4me vragen wat dat ook alweer zijn
Verwijderd
Shitcoins.elektriekert schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:30:
[...]
Euro’s?
Toch maar eens aan @twain4me vragen wat dat ook alweer zijn
soms werkt het wel die banken..... maar blijft traag!
[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 03-09-2021 12:35 ]
nothing stops this train
#k*tcoins
Er moet toch een correctie komen vroeg of laat?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ja vet kut dat die dingen soms omhoog zakken of omlaag stijgen
Ik verwacht pas wanneer bitcoin er ook even geen zin meer in heeftDa_maniaC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:36:
Zonet weer een pluk ETH verkocht op 3963 USD. en winst gepakt. Wat is die coin aan het knallen zeg.
Zekers, einde van het jaar een grote correctie bij 10K.Da_maniaC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:36:
Zonet weer een pluk ETH verkocht op 3963 USD. en winst gepakt. Wat is die coin aan het knallen zeg.
Correctie omhoog is ook een correctie.Da_maniaC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:36:
Echt wel, gelukkig kan het nog erger... Als ze sideways gaan zakken of stijgen dan kap ik ermee...YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:37:
[...]
Ja vet kut dat die dingen soms omhoog zakken of omlaag stijgen
Verwijderd
Bitcoin en Ethereum zijn hoge liquiditeit shitcoins met respectabel volume.
Een aanzienlijk verschil.
Dat durf ik nog wel uit te zitten. Pas als de koersen naar links afbuigen ben ik er echt klaar mee.iVibes schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:40:
[...]
Echt wel, gelukkig kan het nog erger... Als ze sideways gaan zakken of stijgen kap ik ermee...
Winst = winst.RaptorXS schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:39:
[...]
Zekers, einde van het jaar een grote correctie bij 10K.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Geen op ponzi-short huntende longen?Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:40:
We mogen dan ook niet vergeten dat Bitcoin en Ethereum niet zomaar pump en dump shitcoins zijn die zomaar weer inkakken.
Bitcoin en Ethereum zijn hoge liquiditeit shitcoins met respectabel volume.
Een aanzienlijk verschil.
ja in 2028 komt er een correctie; na de grote bullrun 50k zakt ETH naar de 35k!! big dip!Da_maniaC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:36:
Solana die dan op plek 3 staat neemt momentum en flipt ETH voor een korte tijd.
waarna ETH zich herpakt en weer richting 40k gaat, dan staat ETH weer op plek 2....
nothing stops this train
Verwijderd
Denk er maar om.jorwas schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:42:
whoop whoop BTC gaat er van door
Van 28k tot hier is nog steeds overduidelijk een bulltrap en fakeout.
Nu bedenken of ik zo doorga of toch met een gedeelte uit ga stappen om bij hopelijk een goeie correctie weer in stappen, niet echt zin als alles weer flink daalt dat ik mag wachten tot ik terug bij inzet ben.
Voor mij 99% zeker niet. Nadat we 46 k zone doorgekomen zijn. Als we nu de 51-52k door komen kan die bulltrap onzin echt de prullenbak in.Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:
[...]
Denk er maar om.
Verwijderd
hodllllVeertien14 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:46:
Ergens in mei onder aht ethereum ingestapt, voordat alles in elkaar donderde... nu eindelijk wat winst, 80% pf is namelijk eth. Gelijk maar wat winst gepakt en daarmee wat zitten webshoppen, voelt wel goed.
Nu bedenken of ik zo doorga of toch met een gedeelte uit ga stappen om bij hopelijk een goeie correctie weer in stappen, niet echt zin als alles weer flink daalt dat ik mag wachten tot ik terug bij inzet ben.
Hoewel Jaapio normaliter super serieus is, vermoed ik dat zijn post dit keer met een korrel zout geserveerd moet worden.anti elppa schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:47:
[...]
Voor mij 99% zeker niet. Nadat we 46 k zone doorgekomen zijn. Als we nu de 51-52k door komen kan die bulltrap onzin echt de prullenbak in.
Verwijderd
Geintje natuurlijk heanti elppa schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:47:
[...]
Voor mij 99% zeker niet. Nadat we 46 k zone doorgekomen zijn. Als we nu de 51-52k door komen kan die bulltrap onzin echt de prullenbak in.
Ja ik twijfel watYES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:48:
[...]
Hoewel Jaapio normaliter super serieus is, vermoed ik dat zijn post dit keer met een korrel zout geserveerd moet worden.
Ik heb gelijk alles verkocht, thnx voor het inzichtVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:
[...]
Denk er maar om.
Alle btc eruit voor doge
Verwijderd
Ik kan met de pumps van laatste weken die crypto niet echt meer serieus nemen.YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:48:
[...]
Hoewel Jaapio normaliter super serieus is, vermoed ik dat zijn post dit keer met een korrel zout geserveerd moet worden.
Ergens is dat jammer natuurlijk, maar het is wat het is.
Een fiat dump festijn.
Soort huizen/occasionmarkt zeg maar. Iedereen moet van zijn waardeloze fiat af.Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:52:
[...]
Ik kan met de pumps van laatste weken die crypto niet echt meer serieus nemen.
Ergens is dat jammer natuurlijk, maar het is wat het is.
Een fiat dump festijn.
Zero.
Behalve mijn fancy falconVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:52:
[...]
Ik kan met de pumps van laatste weken die crypto niet echt meer serieus nemen.
irony > *
Fakeout?jorwas schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:55:
tsja jammer weer zo'n fakeout
Zal er 1 dezer dagen toch wel door heen gaan, ben ik van overtuigd.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En toen werd je wakker....hahahaKol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:
[...]
ja in 2028 komt er een correctie; na de grote bullrun 50k zakt ETH naar de 35k!! big dip!
Solana die dan op plek 3 staat neemt momentum en flipt ETH voor een korte tijd.
waarna ETH zich herpakt en weer richting 40k gaat, dan staat ETH weer op plek 2....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
OOh denk dat er later vandaag nog wel een keer geprobeerd gaat worden. was ook meer een grapje. Of word de Bulltrap van Jaapio toch realiteit?sjorremans schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:56:
[...]
Fakeout?Gewoon nog een keer afgeketst op de 50.5K
Zal er 1 dezer dagen toch wel door heen gaan, ben ik van overtuigd.
#rekt
[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 03-09-2021 12:59 ]
Verwijderd
Ik ga straks nog ff de sportschool in en vanavond lekker biertjes tikken en dikke plukken tabak roken bij een maat.
Die magische digitale internet muntjes zoeken het maar lekker uit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MP4OGRcBfQ9eZCIsnxSu3GDT.jpg?f=user_large)
Fijne dag nog luitjes!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:
[...]
Denk er maar om.
Dat gaat ze toch echt een keer nekken hoor.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je was gestopt met roken toch?Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:03:
Saaie hoerenmunten.
Ik ga straks nog ff de sportschool in en vanavond lekker biertjes tikken en dikke plukken tabak roken bij een maat.
Die magische digitale internet muntjes zoeken het maar lekker uit.
[Afbeelding]
Fijne dag nog luitjes!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tja, zolang er geen concurrentie is die proberen dezelfde diensten te bieden.FijneKerst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:06:
ETH Gas fees gaan ook weer door het plafond.
...Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 21:32:
Ben ook gestopt met roken en vrij fanatiek weer aan het sporten.
Je ruggengraat is defect JaapioVerwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:03:
Saaie hoerenmunten.
Bij mijn weten is dat een erectieWhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:39:
[...]
Correctie omhoog is ook een correctie.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik probeer al 5 jaar dezelfde diensten aan te bieden, maar coden duurt nu eenmaal langNgangatar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:07:
[...]
Tja, zolang er geen concurrentie is die proberen dezelfde diensten te bieden.
irony > *
Gebruik dan ook een bestaande coding taal ipv het wiel opnieuw uit te vinden, ouwe luchtjesbakkert.Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:10:
[...]
Ik probeer al 5 jaar dezelfde diensten aan te bieden, maar coden duurt nu eenmaal lang
Ik hoop het niet, het verdient lekkerFijneKerst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:06:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Je kan best zeggen dat het een verkeerde keuze is, maar eerlijk is eerlijk... Haskell is niet nieuw "The first version of Haskell ("Haskell 1.0") was defined in 1990."Ngangatar schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:11:
[...]
Gebruik dan ook een bestaande coding taal ipv het wiel opnieuw uit te vinden, ouwe luchtjesbakkert.
irony > *
What een fucking ouderwetse troep is ADA ook eigenlijk hè.Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:13:
[...]
Je kan best zeggen dat het een verkeerde keuze is, maar eerlijk is eerlijk... Haskell is niet nieuw "The first version of Haskell ("Haskell 1.0") was defined in 1990."
Dat kan je wel stellen. Gelukkig ben ik zelf nog maar 33 (ookal zie ik er veel jonger uit)YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:15:
[...]
What een fucking ouderwetse troep is ADA ook eigenlijk hè.
irony > *
Waar sta jij op deze foto dan?Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:16:
[...]
Dat kan je wel stellen. Gelukkig ben ik zelf nog maar 33 (ookal zie ik er veel jonger uit)
[Afbeelding]
Aan te schuiven in de rij achter die oude tak met de wulpse dame.
irony > *
vieze .... ...... markt kan wat mij betreft prima, maar saaie meisjes-van-plezier munten is toch echt een brug tever al die arme muntjes over 1 kam scheren..Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:03:
Saaie hoerenmunten.
#dewonderewereldvancensuur
[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 03-09-2021 13:20 ]
Ik denk dat mijn blikveld te selectief is. Heb nog een keertje gekeken, maar al wat ik zie is een best mooi exemplaar van een golddigger en een strakke blauwe lucht.Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:19:
[...]
Aan te schuiven in de rij achter die oude tak met de wulpse dame.
Ahh, de ADA 4,00 USD. Babe staat al in de startblokken zie ik.Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:16:
[...]
Dat kan je wel stellen. Gelukkig ben ik zelf nog maar 33 (ookal zie ik er veel jonger uit)
[Afbeelding]
Slechts 129$ voor een Uniswap transactie..FijneKerst schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:06:
wel erg bearish......Da_maniaC schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:24:
[...]
Ahh, de ADA 4,00 USD. Babe staat al in de startblokken zie ik.
nothing stops this train
bewijs ! jij fluisterd gewoon al die announcement in zijn oren..Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:16:
[...]
[Afbeelding]
Voorzichtig optimistisch noem ik het juist.
twain4me schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:36:
[...]
bewijs ! jij fluisterd gewoon al die announcement in zijn oren..
[Afbeelding]
irony > *
die BH kan iig ook goed HODlen 👀
nothing stops this train
Krijg ik tieten? Statief ik ook gammel trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door Firestorm op 03-09-2021 13:57 ]
ATH van USD 4.373 op 12 mei. Dag later naar USD 3.560. Weer een dag later een opleving naar USD 4.160 om weer een dag later finaal door de USD 4.000 heen te zakken naar USD 1.711 op 22 juni. En nu, 3 september, hikken we weer tegen diezelfde USD 4.000 aan.
Ach ja
BTC eerst ff naar 69k toch?Tominatie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 13:59:
Wanneer ETH 5K boys?
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/f024WdycgXcC1NCoCGmFpNZB.png?f=fotoalbum_large)