[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 204 ... 250 Laatste
Acties:
  • 852.037 views

• Langerakpc
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:04
YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 08:28:
[...]

Ik herken je ongeduld en dat is ook een valkuil voor velen denk ik. Op gegeven moment is je vertrouwen dat je een goede keuze gemaakt hebt weg en verkoop je snel weer. Afhankelijk van waarop je je keuzes baseert en wat het marktsentiment is, is dat ongeduld je grootste vijand denk ik. Bij mij wel in ieder geval.

Een aantal keer op je bek gaan en winst zien verdampen hoort er denk ik ook gewoon bij, je moet leren hoe je die fouten niet maakt ;)

Hoe ik bepaal welke munten ik koop? BTC/ETH vormen de basis van mijn portfolio, daarnaast koop ik op basis van use case. Als ik een interessant muntje voorbij zie komen (hier, op twitter of op een ander kanaal) dan google ik die munt en voeg daar use case aan toe. En dan een beetje rondsnuffelen. Je komt er dan vaak best snel achter waartoe een munt dient en als je denkt, goh wat een boel moderne termen door elkaar maar het lijkt me nog een beetje gebakken lucht, dan is het in 99% van de gevallen ook gebakken lucht.
Bij het zoeken naar de use case kan je vaak op de eigen website van een munt/project wel wat informatie ophalen en vaak zijn er ook nog genoeg andere bronnen.

Mocht je nou een startpunt zoeken voor muntjes met een use case, lees dan eens deze post van @Mooody en de reacties erop. Als iets geen use case of kans op adoptie heeft doet Mooody er sowieso niets mee dus dat is wel goed om te weten.

Mijn advies zou overigens zijn geen enkele van deze munten direct te gaan kopen, maar ze gewoon eens op te zoeken, lezen waarvoor ze dienen en op basis daarvan zelf een inschatting doen of jij ze wil hebben.

En houdt er daarnaast rekening mee dat we volop in een bullrun zitten. Als de bear market zijn intrede doet is de kans aanwezig dat deze alts voor 90% verdampen in waarde. Je kan dan de komende maanden een leuke winst gemaakt hebben maar dan alsnog alles kwijt zijn. Denk dus ook na over doelen, wanneer heb je er genoeg aan verdient (en bedenk of je in sats of in fiat winst wilt maken) en ga je dus verkopen. Je kan sowieso al verkooporders instellen op die winstdoelen, dan hoef je ook niet zelf continue aan de knoppen te zitten.
Ik ga nu nog maar niet instappen en wacht tot het spul weer iets zakt.
en even goed orienteren en mijn shitcoins kwijt raken.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 20:39

YES

Moderator General Chat
Klopt het dat je op Coinbase een bank/credit kaart moet koppelen aan je account om er überhaupt gebruik van te kunnen maken?

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12 23:13
Net voor een flinke dump inkopen en onderaan een totaal onverwachte pump missen... ik kan dat... *zucht*

[ Voor 5% gewijzigd door -W0kk3L- op 03-09-2021 09:36 ]

• Langerakpc
-W0kk3L- schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:34:
Net voor een flinke drop inkopen en onderaan een totaal onverwachte spike missen... ik kan dat... *zucht*
Dat kan ik ook heel goed.
Lang leve ongeduldig zijn

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:25
2 dagen geleden sol verkocht wel met een enorm leuke winst maar was ik maar wat meer greedy

• Langerakpc
Jnaaazer schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:39:
2 dagen geleden sol verkocht wel met een enorm leuke winst maar was ik maar wat meer greedy
in de bitvavo app wat koers meldingen instellen en dan ga ik verder.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:17:
Heb nog wat fiat staan, winst te vroeg genomen. Laat het staan in busd tot er een dip komt, als die komt. Ga het nu in ieder geval niet inzetten.
Ik sta ook klaar langs de zijlijn...was van plan all in te gaan in moonbeam maar de maximale inleg is zeer beperkt helaas....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
Niet alles verkopen maar in stapjes? Omgekeerde DCA zeg maar?

Is mijn plan in elk geval ALS iets wat ik heb echt leuk gaat worden.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
MicroWhale schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:25:
[...]

Ik snap dit dus niet... en daarom vind ik Charles een naar mannetje. Hij heeft beef, dus hij ontwikkelt een compleet andere chain met compleet andere talen/basis. Vanuit tech oogpunt juich ik dit soort dingen toe, maar vanuit product/adoptie oogpunt is dit imo een architecturele misser.
Denk niet dat het alleen te maken heeft met zijn relatie met Gavin, want dan had ie b.v. ook wel Java of JavaScript kunnen kiezen als basis. Keuze voor Haskell is fundamenteler.
Programmeertalen ontstaan vanuit een behoefte om een bepaald fenomeen eenvoudig vorm te kunnen geven. Solidity is een specifieke taal ontwikkeld om contracten mee te definieren.
Eens, alleen is mij niet helder waarom niet b.v. JavaScript als basis had kunnen dienen. Qua syntax lijken ze sowieso al veel op elkaar, wat natuurlijk een bewuste keuze is omdat je dan veel ontwikkelaars aanspreekt.
Zo heeft Charles voor Cardano dus ook twee DSLs (domein-specifieke programmeertalen) moeten ontwikkelen voor zijn contracten. Zonde van de tijd imo, maar beef en grudge is blijkbaar belangrijker.
Waarom denk je dat DSLs zonde van de tijd zijn? Overigens moesten die DSLs niet per se worden ontwikkeld, dat is een keuze geweest om ontwikkelen van contracten makkelijker te maken.
Die laatste alinea is cruciaal. 2022 zitten we weer in een bear. Leuk, maar Eth zit dan op PoS, Polkadot is live en er zullen best wat chains zijn die (o.a. vanwege compatibiliteit) overstappen van Eth naar Dot. Waarom? Omdat dat handig is. Waarom niet Cardano? Omdat ze dan nog een jaar moeten wachten, een nieuwe programmeertaal moeten leren én veel onzekerheid hebben mbt tijdlijnen.
Dit is idd een scenario, maar zeker niet het enige. Daarom hodl ik eth, dot en ada en ik juich de onderlinge concurrentie toe.
True that. Ik hoop voor de hodlers dat het ooit goed van de grond gaat komen.
Wat mij betreft zijn de technische haken en ogen een enorme drempel voor adoptie. Wellicht dat de community daar in kan helpen.
Let's see. Cardano is voor mij momenteel high-risk, heb ook alle ada uit locked staking inmiddels dus kan alle kanten op :)

Motor-forum.nl

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:53
Hier ook op de uitkijk met een leuke zak FIAT na het verkopen (75%) van mijn ADA en voel niet echt de behoefte hier nog veel van te hebben. Dus zoekende naar een nieuw project, maar merk toch dat iets mij tegenhoud om uit te wijken naar de "onbekende" munten..

Had een gokje gewaagd op IOST, achteraf niet verkeerd, maar met een dusdanig klein bedrag dat ik nu van de winst hooguit een kop koffie kan bestellen! :)

Eerst maar even het weekend afwachten en proberen een mooi project te vinden!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12 17:28
Ripple staat er ook weer fijn voor. De laatste week is hij bezig met een mooie mars naar de resistance van 1.28. Met het huidige markt sentiment en de positieve signalen rondom de rechtzaak zie ik de toekomst positief in. De 1,47/1,48 lijkt mij een mooi target om een deel van de winst te nemen, of zijn er hier mensen met een ander idee?

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Je kunt ook een (beetje strakke) stop loss neerzetten in plaats van verkopen. Dan kun je die af en toe handmatig naar boven bijstellen en als 'ie wordt geraakt heb je alsnog met goeie winst verkocht.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12 11:59

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:33
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:21:
[...]

En zo is er ook nog Youhodler.

Maar met dat soort namen weet ik meteen al niet of dit te vertrouwen is :P
Hoe meer partijen, hoe meer je kan spreiden natuurlijk. En als je plots met meer dan 20 btc zit hoef je mi ook niet per sé meer rente te trekken. Kan je gewoon met pensioen naar de maan. :+

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:25
UniMatrix schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:43:
[...]

Niet alles verkopen maar in stapjes? Omgekeerde DCA zeg maar?

Is mijn plan in elk geval ALS iets wat ik heb echt leuk gaat worden.
Goed idee voor de volgende keer maar ach helemaal op de top verkopen lukt natuurlijk ook nooit

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:00
BootjeVaren schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:13:
[...]

Hoe meer partijen, hoe meer je kan spreiden natuurlijk. En als je plots met meer dan 20 btc zit hoef je mi ook niet per sé meer rente te trekken. Kan je gewoon met pensioen naar de maan. :+
Maar stel dat je dan 20 BTC hebt. Zou je het dan verkopen? Ik denk dat je juist wel rente zou moeten trekken en daarvan gaan leven. Een bak BTC als onderpand gebruiken om je leven van te financieren lijkt mij wel het ultieme doel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:26
Amd RuLuzzz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:49:
Ripple staat er ook weer fijn voor. De laatste week is hij bezig met een mooie mars naar de resistance van 1.28. Met het huidige markt sentiment en de positieve signalen rondom de rechtzaak zie ik de toekomst positief in. De 1,47/1,48 lijkt mij een mooi target om een deel van de winst te nemen, of zijn er hier mensen met een ander idee?
Ripple is het bedrijf, XRP de token. (XRP betekent ook gewoon Ripple, maar dan ontstaat er verwarring)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:29
Jnaaazer schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:17:
[...]

Goed idee voor de volgende keer maar ach helemaal op de top verkopen lukt natuurlijk ook nooit
als Bitcoin goud gaat flippen zelfs dan zitten we nog lang niet aan de top!

the only way is up, zo is het gemaakt

s&p 500 ook; al 70+ jaren alleen maar omhoog 👍

nothing stops this train

• Chaes
  • Laatst online: 22-12 19:12

Chaes

#HODL

Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:15:
[...]

LINK voelt voor mij nog aan ondergewaardeerd
Zou eerder zeggen “minder overgewaardeerd”.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:25:
[...]

s&p 500 ook; al 70+ jaren alleen maar omhoog 👍
Hmmz, niet echt.
Indien je in 2000 gestart was stond je pas eind 2007 terug op hetzelfde niveau en pas half 2013 hoger..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlfUnWyBFVv599SM_QtuQDur8Ac=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oJIZXPKyp9Hc18vJCuHvH15x.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Uncle_Charles op 03-09-2021 11:00 ]

irony > *

• YES

YES

Moderator General Chat
Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:33:
[...]

Hmmz, niet echt.
Indien je in 2000 gestart was stond je pas eind 2007 terug op hetzelfde niveau en pas half 2013 hoger..

[Afbeelding]
Wat kom jij nou met feiten strooien dan!? :(

• Uncle_Charles
YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:34:
[...]

Wat kom jij nou met feiten strooien dan!? :(
Omdat er voor de rest enkel maar onzin uit mijn mond komt dacht ik deze keer "let's keep it real" >:)

irony > *

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Bananeman schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:44:
[...]

Denk niet dat het alleen te maken heeft met zijn relatie met Gavin, want dan had ie b.v. ook wel Java of JavaScript kunnen kiezen als basis. Keuze voor Haskell is fundamenteler.

[...]

Eens, alleen is mij niet helder waarom niet b.v. JavaScript als basis had kunnen dienen. Qua syntax lijken ze sowieso al veel op elkaar, wat natuurlijk een bewuste keuze is omdat je dan veel ontwikkelaars aanspreekt.

[...]

Waarom denk je dat DSLs zonde van de tijd zijn? Overigens moesten die DSLs niet per se worden ontwikkeld, dat is een keuze geweest om ontwikkelen van contracten makkelijker te maken.
Als je denkt dat iets beter kan, dan achter de gemaakte keuzes inderdaad fundamentele (non-functionele) beslissingen. In dit geval denkt Charles (ik ga even op zijn stoel zitten, correct me if i'm wrong) dat het nodig is om én een andere programmeertaal én een nieuwe smart contract taal én een andere manier van werken te moeten implementeren om bijvoorbeeld de claim 'schaalbaar naar 1 miljoen transacties per seconde' waar te kunnen maken.

Ik kan dat niet voor hem controleren, maar vind het absurd als een taal als javascript dat niet zou kunnen. Zoals het vaak gaat kiest de programmeur de taal die hij 'het fijnst' vindt en gaat daarna op zoek naar redenen om zijn keuze te verantwoorden.
Als software architect kijk ik anders naar dit soort keuzes. Je hebt namelijk Functionaliteit, Techniek en 'Organisatie' (mensen, geld, etc...) die met elkaar in evenwicht moeten zijn. Als ik in Charles' schoenen had gestaan dan had ik er veel aan gedaan om Techniek en Organisatie zo in te richten dat er van meet af aan een breed draagvlak zou zijn voor adoptie. Dat is in de wereld van platform startups (want dat zijn cryptomuntjes in beginsel, maar dan vaak zonder legaal bedrijf als organisatie) een bepalende factor of adoptie gaat plaatsvinden.
Nu heeft hij aan de Organisatie kant een mooie community opgebouwd in de afgelopen 6 (!!!!) jaar. Dat wel. Maar snel is anders.... en dat is ook iets waar startups vaak last van hebben. Desalniettemin heeft hij blijkbaar nog genoeg resources. In startup-land was dit project allang gekilld vanwege "overpromise-underdeliver". In dit geval geeft het muntje zelf hem als founder de funding, dus hij hoeft geen verantwoording af te leggen en kan lekker blijven aanmodderen.
[...]

Dit is idd een scenario, maar zeker niet het enige. Daarom hodl ik eth, dot en ada en ik juich de onderlinge concurrentie toe.
Groot gelijk! Dat is de safest bet om stinkend rijk te worden. Ik denk dat ze alledrie de potentie hebben om groot te worden. En ook naast elkaar kunnen bestaan. Ik houd het op ETH en DOT/KSM.
[...]

Let's see. Cardano is voor mij momenteel high-risk, heb ook alle ada uit locked staking inmiddels dus kan alle kanten op :)
Ik zou voor jezelf even een strategie bepalen voor de 12e. Wil je wat winst pakken en daarna eventueel lager inkopen, of hodl je die ADA gewoon de moeder? That's the question. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
[...]

Hmmz, niet echt.

[Afbeelding]
longterm nog steeds up hoor, dot.com bubble in 2000 was zeker een serieuze, maar als je in 2001 lekker doorgaat met dca ben je voor 2007 al weer in de plus

nothing stops this train

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:12

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Hmmz, niet echt.

[Afbeelding]
En als je dividend-uitkering herinvesteert?

;)

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:15
Meer mensen met een flufje Presearch? Hele organische groei daar.

• Uncle_Charles
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:36:
[...]

longterm nog steeds up hoor, dot.com bubble in 2000 was zeker een serieuze, maar als je in 2001 lekker doorgaat met dca ben je voor 2007 al weer in de plus
Akkoord dat je door hodl en DCA (2000 - 2007) dik in te plus staat. Neemt niet weg dat de koers langere tijd neerwaarts gegaan is.

Vraag me trouwens af hoeveel mensen hier bereid zijn 7 jaar te hodlen....

irony > *

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:
[...]

Akkoord dat je door hodl en DCA (2000 - 2007) dik in te plus staat. Neemt niet weg dat de koers langere tijd neerwaarts gegaan is.

hoi, ikke 🙌

staken/compounden/ divident gebruiken nieuwe te kopen..... noem maar op!
7 jaar is niks in aandelenmarkt, in crypto wel maar ik zie mijzelf BTC/ADA en ETH gewoon door te hodlen..... denk ook voor DOT en KSM

het mooiste zou zijn bv over 10+ jaar dat mijn dagelijkse/maandelijkse passieve inkomen zo hoog is dat ik ervan kan leven...... dan ben ik 48 jaar en wie weet hoef ik dan niet meer te werken 🙌

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 03-09-2021 10:44 ]

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Uncle_Charles schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:38:
[...]

Denk dat ik verkoop na 6 jaar en 364 dagen.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:42:
[...]

hoi, ikke 🙌

7 jaar is niks in aandelenmarkt, in crypto wel maar ik zie mijzelf BTC/ADA en ETH gewoon door te hodlen..... denk ook voor DOT en KSM
Same, geen BTC/ADA/ETH though.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20

hmr

Blij dat ik wat sol kocht voor die DegenApe bullshit. 35$ bleek geen slechte prijs.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Uncle_Charles
Kol Nedra schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:42:
[...]

hoi, ikke 🙌

Ik zelf ook ( 82% IWDA - 18% EMIM) + ADA / BTC (DCA only)

Traden doe ik al jaren niet meer.

irony > *

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:44:
[...]

Same, geen BTC/ADA/ETH though.
:o

Ben jij tegenwoordig 100% DOT? Of ook nog een stukje KSM er bij?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Met alle respect, maar volgens mij snap je geld niet als je denkt dat ETH de global reserve currency zou zijn ipv BTC.

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik heb zo'n voorgevoel dat we zo weer de 50,5K gaan opzoeken hopelijk schieten we er gewoon doorheen

EDIT DAAR GAAAN WE :D

[ Voor 11% gewijzigd door jorwas op 03-09-2021 10:50 ]

Verwijderd

LarryD schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:46:
[...]

Met alle respect, maar volgens mij snap je geld niet als je denkt dat ETH de global reserve currency zou zijn ipv BTC.
Ik vond dit wel een mooie comment onder die twitter post:

"While this is of course a parody post, if we take a step back and think if aliens saw the current world, or this variant of the world, would they really be able to tell which is more ridiculous?"

• StevenzeN
MicroWhale schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:46:
[...]

Ben jij tegenwoordig 100% DOT? Of ook nog een stukje KSM er bij?
Ik zit nu op 50% DOT, 20% KSM, 20% LINK en de overige 10 procent in nog grotere shitcoins(ZIL/MATIC/ENJ/INJ)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Deze vind ik wel interessant! Leg eens uit?

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:47:
[...]

"While this is of course a parody post, if we take a step back and think if aliens saw the current world, or this variant of the world, would they really be able to tell which is more ridiculous?"
Ik begrijp ook nu pas dat de andere statements ook belachelijk zijn ja :') Ben nog niet helemaal wakker!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

jorwas schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:47:
Ik heb zo'n voorgevoel dat we zo weer de 50,5K gaan opzoeken hopelijk schieten we er gewoon doorheen

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:47:
[...]

Mooie comment maar ik denk dat aliens onze wereld, met of zonder crypto, hoe dan ook een heel bijzondere/interessante vinden (dus dat crypto totaal niet relevant is in hoe zij onze wereld zouden zien) 8)7

Of we overschatten onszelf en ze zijn totaal niet onder de indruk van ons inefficiënt opgebouwde wereldje. Eén keer een grote laserbeam schieten en ze harvesten alle grondstoffen die door het uit elkaar spatten van de aarde vrij door de ruimte ronddwarrelen.
;w

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 03-09-2021 10:52 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

StevenzeN schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:48:
[...]

Ik zit nu op 50% DOT, 20% KSM, 20% LINK en de overige 10 procent in nog grotere shitcoins(ZIL/MATIC/ENJ/INJ)
Wow! Ik zou toch wel een partijtje hebben zitten zweten na de ATH dan. Die zijn heftig neer gegaan. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van je doel en de hoeveelheid fluf dat er in zit. :+

• StevenzeN
MicroWhale schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:51:
[...]

Wow! Ik zou toch wel een partijtje hebben zitten zweten na de ATH dan. Die zijn heftig neer gegaan. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van je doel en de hoeveelheid fluf dat er in zit. :+
Ik had er geen problemen mee, DOT op +/- 12$ was een mooi moment om mijn stack te verdubbelen.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

StevenzeN schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:48:
[...]

Kom in m'n armen! Broeva! Haro! :9B

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

hmr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:45:
Blij dat ik wat sol kocht voor die DegenApe bullshit. 35$ bleek geen slechte prijs.
WAT DE FVCK IS DIE SHIT! 8)7

$1000 om een pointer naar een locatie van een plaatje van een cartoon-aap te mogen bezitten? :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:51:
[...]

Mooie comment maar ik denk dat aliens onze wereld, met of zonder crypto, hoe dan ook een heel bijzondere/interessante vinden (dus dat crypto totaal niet relevant is in hoe zij onze wereld zouden zien) 8)7

Of we overschatten onszelf en ze zijn totaal niet onder de indruk van ons inefficiënt opgebouwde wereldje. Eén keer een grote laserbeam schieten en ze harvesten alle grondstoffen die door het uit elkaar spatten van de aarde vrij door de ruimte ronddwarrelen.
;w
Tuurlijk niet.

Ze komen hier, terug uit de tijd, om gretig Bitcoin te kopen voor de grote bullrun van het jaar 8959.

De fomo run van BTC na het nieuws dat het de intergalactische ruimte reserve munt wordt.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:54:
[...]

Tuurlijk niet.

Ze komen hier, terug uit de tijd, om gretig Bitcoin te kopen voor de grote bullrun van het jaar 8959.

De fomo run van BTC na het nieuws dat het de intergalactische ruimte reserve munt wordt.
Ah ja, die optie was ik ff vergeten, excuses!

• jorwas
Welcome back 50K

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Nom nom nom daar ging een deel van de sell wall

[ Voor 4% gewijzigd door Valar Morghulis op 03-09-2021 11:00 ]

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08:22
Doorheen vlammen nu! *O*

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:54:
[...]

Tuurlijk niet.

Kak zeg! Ik dacht dat ik een vooruitziende blik had, maar dit is een werkelijk briljante visie! _/-\o_

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik drop twee getallen voor vandaag

5052
en
4

52 weken per jaar, 4 weken per maand

toeval? Ik denk 't niet

[ Voor 44% gewijzigd door Smultie op 03-09-2021 11:00 ]

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ethereum bijna 3900!

God morks in wysterious ways.

• StevenzeN
Smultie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:00:

50
en
4
Bingo!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23

50
en
4
50 k voor 4 september?

die durfde ik ook wel aan! :+

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
En we zitten op 3900! Wat gaat ETH lekker de laatste tijd.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Iemand interesse in een zak Busd? Ik kom er niet meer vanaf..

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:06:
Ik bied een bounty en een snicker!

• twain4me
  • Registratie: December 2017

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

5052
en
4

52 weken per jaar, 4 weken per maand

toeval? Ik denk 't niet
In dat geval heeft je jaar wel 13 maanden er zijn dan ook maar 2 getallen echt belangrijk, de rest is maar multi-interpretabelle meuk die tegen je word gebruikt.

1337 en 42

• jorwas
Komop nog ff een laatste zetje, we zijn zo close :D

• Kol Nedra
Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:06:
geen advies maar ik weet het wel;
fluffjes DOT/KSM/BTC en LINK 😌

geen advies, Rekt!

nothing stops this train

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12 12:18
Genieten weer het 50k gevecht :D

PS5

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

GOOOOOOOOOOOOOOO EE TEE HAA!!!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:08:
[...]

Ik bied een bounty en een snicker!
Ik zou dit accepteren @Pelox, beter ga je het niet krijgen!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
YES schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:15:
[...]

Ik zou dit accepteren @Pelox, beter ga je het niet krijgen!
Ik kan het ook weer in een waardeloze vakantie steken of zo.. Je moet wat he..

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

Het is een parodieaccount, maar ik denk dat ETH meer kans heeft om een global currency te worden dan Bitcoin. Dat komt omdat de overheden Vitalik kunnen paaien met roem en nog meer geld, zodat overheden via ETH meer geld kunnen bijdrukken. Sterker nog, er zijn landen die een EIP standaard gebruiken voor hun eigen digitale munt onder het mom van CBDC. Volgens mij enkele 'arme' landen experimenteren hiermee.

• Chaes

Chaes

#HODL

$4k ETH elk moment..

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
50.500 is de challenge

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:16
ETH --> pump eeet

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:15:
[...]

Met een bounty en een snicker verhonger je minder snel, just sayin'..

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WTF?!

*start grafiekje op*

Ik had al niet meer gekeken sinds gisterochtend.

• Chaes

Chaes

#HODL

MicroWhale schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:19:
[...]

WTF?!

*start grafiekje op*

Ik had al niet meer gekeken sinds gisterochtend.
Welcome to the Ethereum Tsunami _/-\o_

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Beetje vervelend dat sinds gister begin van de avond Kraken de koersdata niet meer aan Delta doorspeelt...

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:22:
Beetje vervelend dat sinds gister begin van de avond Kraken de koersdata niet meer aan Delta doorspeelt...
Kraken houdt de boel vast?

Release the Kraken(-data)!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WQWE_z-ITWNQ-ZdoShUkFGUj6p4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qwx5hvn0p4N0B1jjV9gzSBHq.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Uncle_Charles
WhySoSerious schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:22:
over een delta gesproken.

irony > *

• twain4me
  • Registratie: December 2017

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pelox schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:15:
[...]

misschien stoppen met naar waardeloze plekken gaan: indoor speeltuinen, kikkerbadje in limburg, uiteten met je schoonmoeder, kan je echt niets leukers/beter verzinnen?

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 03-09-2021 11:31 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mooooon

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Als de 0.08 BTC er aan gaat, gaan we pas echt vlammen. Op naar de 0.1 BTC _/-\o_

Het is allemaal zo voorspelbaar :P

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 11:31 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• hmr

hmr

resusaapje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:54:
[...]

WAT DE FVCK IS DIE SHIT! 8)7

$1000 om een pointer naar een locatie van een plaatje van een cartoon-aap te mogen bezitten? :X
Dingen waren 1 tot 3 Sol op een koers van 35$

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• zwembroek
Ik dacht dat september geen moon maand was voor BTC. Ik zie nu allemaal dure dingen jonge....

Verwijderd

Wat een kutfeest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5m2lMyvynaTQApLxtHC0_vJVepk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EnEmvax3gVQkGzm2vPJPTYFo.jpg?f=user_large

Geintje natuurlijk lui, geniet van deze mooie tijden 8) d:)b

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:36:
Ik dacht dat september geen moon maand was voor BTC. Ik zie nu allemaal dure dingen jonge....
Vanaf 4 september gaat het meestal mis.
#wrektember

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• jorwas
man man man wat een gevecht. laat die BTC nou is vliegen beren

• hmr

hmr

Benieuwd of deze september/november mijn huwelijk kunnen bekostigen. :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:38:
Dat hangt er vanaf. De bruiloft of de complete run?

Dat laatste zie ik somber in voor je. ;)

• Urbanus
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-12 16:31
Dat zal wel lukken, denk ik....Maar besef dat een huwelijk meer kan kapotmaken dan drank kan goedmaken :+

• Mooody

Mooody

elmoody

Is een jurk van de kringloop ook een optie?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:11:
[...]

99% van de cryptomunten is wellicht overgewaardeerd?
Je bericht is ondergewaardeerd, bij deze mijn duimpje omhoog

• zwembroek
Huwelijk? Ja dat kan je beter met gratis geld bekostigen. Je zal ook nog maar voor je huwelijk moeten betalen. Een man zou geld toe moeten krijgen man...

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:39:
[...]

Dat hangt er vanaf. De bruiloft of de complete run?

Dat laatste zie ik somber in voor je. ;)
Scherp Jaaaapio! Maar het gaat met name om het huwelijk. Heb iig een leuk gokje gewaagd. Als ik mijn targit hit TP ik en ga ik er weer uit ;)

F*ck tech enzo..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mooody

Mooody

elmoody

zwembroek schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:40:
[...]

Huwelijk? Ja dat kan je beter met gratis geld bekostigen. Je zal ook nog maar voor je huwelijk moeten betalen. Een man zou geld toe moeten krijgen man...
En daarnaast een maandelijkse compensatie, uitbetaald in natura tot haar 40e. Daarna graag uitbetaald in Doge.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 03-09-2021 11:47 ]

• StevenzeN
Trouwen op maandagochtend is graties toch.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

hmr schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:41:
[...]

Scherp Jaaaapio! Maar het gaat met name om het huwelijk. Heb iig een leuk gokje gewaagd. Als ik mijn targit hit TP ik en ga ik er weer uit ;)

F*ck tech enzo..
Weet je aanstaande al dat je al een TP voor haar hebt ingesteld? Mag tegenwoordig ook al voor het huwelijk he. :Y

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 03-09-2021 11:43 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:16
StevenzeN schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:41:
Trouwen op maandagochtend is graties toch.
Trouwen wel, een bruiloft niet ;-)

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
gm

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Biohazzard21 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:43:
[...]

Fuck bruiloften... 21 varianten op ome Henk & tante Ingrid die REKT zijn gegaan en hun jaarinslag alcohol op jouw kosten komen innemen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• hmr

hmr

Ach crypto betaalde al voor de verlovingsring en het aanzoek ;p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mooody

Mooody

elmoody

Biohazzard21 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:43:
[...]

Wel als je de bruiloft maandagmiddag houdt en de uitnodigingen zondagavond verstuurd d:)b

Pagina: 1 ... 204 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!