Even testen of de fundering goed is.Servor schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:00:
Zijn dit trouwens weer die paper hands amerikanen die alles dumpen ofwa?
Holy shit, this is bigSluw schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:57:
[...]
[YouTube: Previously unreleased TV footage of the bogdanoffs [WEIRD] [MYSTERIOUS]]
Deze heb ik van 'm opgeslagen, goed om de mood vast te houden. A87 appreciation topic.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UJXsXUAlHNABra5jEZODxs9A.webp?f=user_large)
Nog iemand input?
- paraplu
- boormachine
- vieze .... ..... markt
<continent> wordt wakker
[ Voor 61% gewijzigd door St@m op 02-09-2021 17:40 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Witte broccoli say whut?
Under the bridge
Slux
Hodl
Pizza/pasta rekteroni
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 02-09-2021 17:41 ]
Bier
Kut die staat er al, net wakker geworden van mijn schoonheids slaapje.
Heeft overigens niks opgeleverd...
[ Voor 13% gewijzigd door Ronald.42 op 02-09-2021 17:44 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nog een klein hopium nieuwsberichtje voordat ik aan een speciaalbiertje ga..:YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:35:
[...]
Ja ik dacht dus niet alleen qua prijs maar dat ze ook echt dood aan het gaan waren als project in zijn geheel. Dat samenwerkingen opgeschort werden en mensen vertrokken. Maar ik heb dat of niet goed gelezen, of ze zijn net aan de ondergang ontsnapt
Ben benieuwd dan wel, ga het ff in de gaten houden en wellicht een keer een alt verpatsen en wat IOTA er voor terug halen
En geniet nog ff van je vakantie! Ik moet nog werken vandaag bedenk ik me net
Ferrari heeft een nieuwe CEO benoemd. Niemand minder dan de (nu oud) CEO van STMicroelectronics (één van de grootste chipbakkers die vol inzetten op IOTA) Benedetto Vigna.
https://www.usnews.com/ne...aker-executive-as-new-ceo
opzich belangrijk genoeg voor 2 keerRonald.42 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:43:
[...]
Bier
Kut die staat er al, net wakker geworden van mijn schoonheids slaapje.
Heeft overigens niks opgeleverd...
Keeps it nog dipping? Of zal ik maar weeer inslaan om de koersen te steunen?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
hoe kan je makkelijk geld op binance zetten nu ze geen SEPA meer hebben?
nothing stops this train
Mand!Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:47:
[...]
Maar wel een goeie.
Ideal Binance
Why u no SEPA
En er weer afhalen?Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:47:
[...]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
in fiat gelden.
Daarom koop ik sats bij
en dat maakt mij ontzettend blij."
Allemaal!
Naar zuid amerika gaan, cocaine kopen met je binance card, terugvliegen en vervolgens cocaine verkopen.
Ik stel voor dat we deze erin houden als de vraag weer gesteld wordt.Prozaq schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:57:
[...]
Naar zuid amerika gaan, cocaine kopen met je binance card, terugvliegen en vervolgens cocaine verkopen.
Ah, ja, de market voor de pair COKE/EUR is in een uptrend als ik de TA mag gelovenProzaq schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:57:
[...]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
HEX
Hunten
Hodl, Rekt(eroni), Paper hands.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ja.Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:10:
Weet iemand ongeveer hoe laat dalende donderdag afloopt?
@Pingo76 heeft daar de agenda van dacht ik...Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:10:
Die gaat goed ja, heb er net onder het eten nog 8 tientjes uitgeplukt.pletter schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:13:
@Tartarus ik mag niet klagen met Solana op dalende donderdag.😁
Even een groene candle jagen, soms gaat het goed.
Ik zie het ja.pletter schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:13:
@Tartarus ik mag niet klagen met Solana op dalende donderdag.😁
We staan meer dan 4% tov BTC gisteren, prima koers.Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:10:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
#Bitcoin is losing market dominance because it competes for market share with over 11,500 other #cryptos. None of these digital tokens are really scarce, as new cryptos are created every day and the most significant difference is the name. Supply will eventually overwhelm demand.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 2 september 2021
OK boomer.
Ondertussen..
JUST IN – Vast Bank is now the first federally chartered U.S. bank to let customers buy and sell #Bitcoin from checking accounts 🙌 pic.twitter.com/xMG37OJhGP
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 2 september 2021
Hier in een kwartierpletter schreef op donderdag 2 september 2021 @ 18:16:
@Ronald.42 Hier ff 118 dus niet slecht in uurtje 🍺😁
Altijd leuk zulke plukjes.
Verwijderd
Welkom terug.
Please show us the way, young Tominatie.
Guide the plebs to 69k and beyond.
Oh oh. Mn pst speelt op en heb een dejavu naar afgelopen mei.
[ Voor 127% gewijzigd door Thommie.nl op 02-09-2021 19:18 ]
Zeker niet, zonder uber-bull @Tominatie zaten we nu nog steeds in de 6k - 3k sideways hij en "zijn" bitcoinrollercoasterguy avatar hebben er voor gezorgd dat we zijn waar we zijn en helemaal niets of iemand anders.. Hij kan het onmogelijk jinxen.
Das ff terug. Wat heb je allemaal gedaan? Crypto helemaal links laten liggen?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
vakantie, nu kan die weer soggenanti elppa schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:02:
[...]
Das ff terug. Wat heb je allemaal gedaan? Crypto helemaal links laten liggen?
Wie er toen 69K riep laten we maar even in het midden.
Ik twijfel tussen Tominatie en jaapioRonald.42 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:03:
Als je 69k invult in het zoek balkje hier bovenaan de pagina zul je zien dat de eerste datum ongeveer samen valt met de rode candles als je btc op de 1 maand grafiek zet....( ongeveer kan een paar weekjes verschil zijn)![]()
Wie er toen 69K riep laten we maar even in het midden.
Sorry voor mijn ietwat langdurige afwezigheid. Gelukkig leeft de 69K nog steeds voort bij mijn broeders in het topic.
Wat een geruststellend idee eigenlijk, ik had met een gerust hart kunnen sterven.
Al ben ik daar nog wat te jong voor.
Ik heb niet echt een spectaculaire reden voor mijn afwezigheid. Vakantie gehad, fulltime werken en nja we gingen natuurlijk fucking lang sideways rond die 30K. De laatste weken zijn we gelukkig weer aan een opmars bezig en nu de 69K upon is vond ik weer'ns tijd wat te melden.
Je zit 50% goedanti elppa schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:09:
[...]
Ik twijfel tussen Tominatie en jaapio
fuck
Verwijderd
@Tominatie gaf absoluut het voorzetje voor de 69k, maar hij weet dondersgoed dat ik echt een zwak heb voor dat soort dingen en dat ik me er volop in zou vastbijten als de halfbrain die ik ben.anti elppa schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:09:
[...]
Ik twijfel tussen Tominatie en jaapio
Waarom heb je die dan ook zo snel al verkocht haha.Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:17:
Zijn er trouwens nog nieuwe miljonairs? Ada bijv. wtf haha, ik heb daar ooit 320000 stuks van gehad vorig jaar zomer.![]()
fuck
Wij willen Puck!
Moonen.WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:19:
Kom op, pumpen! Lang genoeg sideways gegaan weer...
Wij willen Puck!
they told me it was shitcoinroflexx schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:18:
[...]
Waarom heb je die dan ook zo snel al verkocht haha.
ja achteraf natuurlijk wel kutje
uiteindelijk brengt positief denken je wel ver in het leven, we hadden tijdens de berenmarkt toen bitcoin dood was ook kunnen verkopen. Look where we at nowVerwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:18:
[...]
@Tominatie gaf absoluut het voorzetje voor de 69k, maar hij weet dondersgoed dat ik echt een zwak heb voor dat soort dingen en dat ik me er volop in zou vastbijten als de halfbrain die ik ben.
Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:17:
Zijn er trouwens nog nieuwe miljonairs? Ada bijv. wtf haha, ik heb daar ooit 320000 stuks van gehad vorig jaar zomer.![]()
fuck
Verwijderd
Ja inderdaad. Zo had ik ooit ook 100k DOGE, helft al voor een paar sats winst gedumpt, de andere 50k blij als een kind verpatst aan een gast met clownschoenen, voor 1200 dollar.Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:23:
[...]
uiteindelijk brengt positief denken je wel ver in het leven, we hadden tijdens de berenmarkt toen bitcoin dood was ook kunnen verkopen. Look where we at now
Tja.
H****nmunten.
Maargoed, we mogen niet klagen. Waarom ook alweer niet?
Het kan erger, een kennis van mij verkocht 980.000 ADA paar maand geleden voor een totaal van €600.000.
bijna 3 miljoen nu
Had ie even wat inside info aan ome Charles moeten vragen...Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:29:
[...]
Het kan erger, een kennis van mij verkocht 980.000 ADA paar maand geleden voor een totaal van €600.000.
bijna 3 miljoen nu
[Afbeelding]
irony > *
Verwijderd
Arme stakker.Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:29:
[...]
bijna 3 miljoen nu
[Afbeelding]
Nee maar medelijden, oprecht.
Mja, met 600k ben je ook al bijna klaar.Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:29:
[...]
bijna 3 miljoen nu
[Afbeelding]
Ach, gras is altijd groener bij de buren en op deze manier denken brengt je geen centimeter verder.
Ben blij dat we skin in the game hebben, nu even wachten op moonshots.
True man, maar toch kijkt hij elke dag nog wat het waard zou zijn. Mentaal spelletje. Fucking 20k naar 600K in een paar jaar crypto.WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:32:
[...]
Mja, met 600k ben je ook al bijna klaar.
Ach, gras is altijd groener bij de buren en op deze manier denken brengt je geen centimeter verder.
Ben blij dat we skin in the game hebben, nu even wachten op moonshots.
Maargoed kan mij voorstellen dat het kut voelt als je een paar maanden later 3 miljoen had kunnen hebben.
Tis ook maar geld.....denk dat iedereen meer had kunnen hebben achteraf
Had ik met SHIB, gekocht voor €30 en verkocht voor €1700Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:17:
fuck
had ik maar langer gewacht.....dan was het ~€20.000
nothing stops this train
in een ver verleden ooit ge-exit scammed door Oyster PRL, die gast erachter zit overigens nu wel in de cel(niet voor de exit-scam maar voor belasting ontduiking ofzo)GioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:36:
Ja, leuk al die 'what if' verhalen, maar niemand van jullie die daadwerkelijk geld is kwijtgeraakt door coins die door het putje zijn gegaan?
Op een haar na niet ge-exit scammed door Bitconnect, had een account gemaakt en dacht eraan om aan te schaffen maar toch wat twijfels en toen opeens plofte het hele in elkaar.
jawel, stuk of 6 coinsGioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:36:
Ja, leuk al die 'what if' verhalen, maar niemand van jullie die daadwerkelijk geld is kwijtgeraakt door coins die door het putje zijn gegaan?
allemaal met in inleg ~€30 en nu bagholder
nothing stops this train
Wat ik niet goed snap (tenzij ie ADA echt een rukmunt vond er dacht dat die naar 0 zou gaan) dat hij niet gewoon wacht om van zijn staking rewards te leven. Dan moest ie nooit aan zijn main holding komenTominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:35:
[...]
True man, maar toch kijkt hij elke dag nog wat het waard zou zijn. Mentaal spelletje. Fucking 20k naar 600K in een paar jaar crypto.
Maargoed kan mij voorstellen dat het kut voelt als je een paar maanden later 3 miljoen had kunnen hebben.![]()
Tis ook maar geld.....denk dat iedereen meer had kunnen hebben achteraf
980k ADA * 2.5EUR/ADA * 0.05 =122500EUR op jaarbasis (of een dikke 10kEUR / maand).
irony > *
Hij blijft toch een beetje onze Buddha hè.
Ja, of het is gewoon een broodje aap verhaal.Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:40:
[...]
Wat ik niet goed snap (tenzij ie ADA echt een rukmunt vond er dacht dat die naar 0 zou gaan) dat hij niet gewoon wacht om van zijn staking rewards te leven. Dan moest ie nooit aan zijn main holding komen
980k ADA * 2.5EUR/ADA * 0.05 =122500EUR op jaarbasis (of een dikke 10kEUR / maand).
Ik had iemand op Youtube gezien die echt een enorme bag aan Cake heeft, hij ontvangt dagelijks ~$120 aan cakeUncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:40:
[...]
Wat ik niet goed snap (tenzij ie ADA echt een rukmunt vond er dacht dat die naar 0 zou gaan) dat hij niet gewoon wacht om van zijn staking rewards te leven. Dan moest ie nooit aan zijn main holding komen
kun je prima mee leven ^^
nothing stops this train
Met mijn 2.4B ADA heb ik die plebsproblemen natuurlijk niet.GioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:42:
[...]
Ja, of het is gewoon een broodje aap verhaal.
Helaas, de dieren moeten wel verzorgd blijven worden...
irony > *
En rektWhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:41:
Toch mooi, Tominatie terug en we gaan gelijk op de filosofische toer.
Hij blijft toch een beetje onze Buddha hè.
Godnondeju vervelende markt is het ook
Aloha! Klein wist-je-datje.... I was born in HawaiiWhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:48:
Hawaii weer wakker hoor. Ik zei het nog vanochtend aan de ontbijttafel.
irony > *
haha sorry makker. Als ik 69K roep gaan we meestal ook rekt, hopelijk deze keer niet.Maarja, 69k komt vanzelf.StevenzeN schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:43:
Als we morgen weer helemaal rekt gaan dan met pek en veren naar Tominatie met zn 69k getetter.
Grapje, mooi dat je er weer bent!Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:50:
[...]
haha sorry makker. Als ik 69K roep gaan we meestal ook rekt, hopelijk deze keer niet.Maarja, 69k komt vanzelf.
Daarom always hodl!Tominatie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:29:
[...]
bijna 3 miljoen nu
[Afbeelding]
Ja zeker. Bij sites die "ineens" uit de lucht gingen. Oa bij btc-e, cryptsy, enz. Zal bij elkaar zeker 0.5 btc geweest zijn. Bij btc e aardig wat terug kunnen halen door die tokens die ze uitkeerden.GioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:36:
Maargoed dat was allemaal tussen 2015 en 2018. Dat verlies is volledig weg gepoetst.....and then some....
Met alts in 2013 en 14 wel wat kwijt geraakt. Daarna mijn lesje mbt shitcoins wel geleerd.
Verwijderd
Jawel, alleen meer dan goed gemaakt met andere coins en BTC dca.GioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:36:
daarom zal ik SOL/DOT/KSM/ADA nu zeker voorlopig vasthouden! die platformen worden allemaal flink gebruikt (exept ADA, puur lucht nog?)
en natuurlijk BTC en ETH
FIL en LINK hold ik ook, maar zijn zeer kleine fluffjes
nothing stops this train
We leven met je meeGioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:59:
Ik heb in 2 weken tijd meer verdiend dan vorig heel jaar met mijn fiat. Het is best wel treurig.
Ho ho, ADA in één adem noemen met de andere 3 projecten is echt not done...Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 19:59:
[...]
daarom zal ik SOL/DOT/KSM/ADA nu zeker voorlopig vasthouden! die platformen worden allemaal flink gebruikt (exept ADA, puur lucht nog?)
en natuurlijk BTC en ETH
FIL en LINK hold ik ook, maar zijn zeer kleine fluffjes
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/NwwwRLELQ5jiJgQVR8u351NS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4MnP5PFTkLxyqL9TDnD74Iia.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/761QE1vzdjpPY0VqrWHLlVvn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tg8luYn2NYjTp1T9a4hfvTm5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P7wESE0alVav8EIxyb0mw088.jpg?f=fotoalbum_large)