[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 250 Laatste
Acties:
  • 852.000 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:23:
[...]

Tja, dat blijft altijd een risico natuurlijk echter hoe groot is die kans.

Bij Nexo is het wel zo dat er een hoop verzekeringen achter zitten dus ik maak me daar niet zoveel zorgen over. FIAT is trouwens altijd gedekt bij Nexo.
Hoe groot die kans is weet niemand.
Ben je door die verzekeringen als klant/consument beschermt? Of heeft NEXO die puur om andere bedrijven/stakeholders te compenseren mocht zoiets gebeuren?

Ik ben waarschijnlijk veel te sceptisch wat dat betreft ;)

Ik ga komend weekend gewoon doen wat ik eerder al zei, ik spreid het over een aantal partijen en als het me over een maand nog steeds jeukt/bezighoudt dan haal ik het er weer weg :)

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:16

Rsj

Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:33:
https://blog.kraken.com/p...ading-starts-september-2/

ben benieuwd wat de prijs wordt, want als die mooi hoog is dan is die Parachain van Shiden interessant 🙃
Bijna 5 dollar..staan ze nu...

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
BTC de afgelopen 12 uur: 50k stablecoin

what is this, stonks?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rvz9HByztFGkQJwlUlM1YWJE1rI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SudoyqkTkHwEnmOzfSnktAbS.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstÀndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-12 16:24
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:25:
[...]

Ben je door die verzekeringen als klant/consument beschermt? Of heeft NEXO die puur om andere bedrijven/stakeholders te compenseren mocht zoiets gebeuren?

Ik ga komend weekend gewoon doen wat ik eerder al zei, ik spreid het over een aantal partijen en als het me over een maand nog steeds jeukt/bezighoudt dan haal ik het er weer weg :)
Jup niemand weet het natuurlijk en bij een hack moet maar blijken wat al die praatjes waard zijn.

Daarom is spreiden het toverwoord. Ik heb het ook 50% bij Nexo en 50% bij Blockfi. De verschillen in rentes zijn te verwaarlozen in mijn ogen. Al wijzigen die bij Blockfi onderhand maandelijks :+

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Jedi_Pimp schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:27:

what is this, stonks?

[Afbeelding]
Laat maar mooi een beetje sideways gaan, kunnen de alts up ;)

• D-Ed
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:19:
[...]

IOTA komt los en daar is Ed dan ook weer :)

Mooi project, echt wel onderbelicht de afgelopen maanden. Ik heb ze ook niet meer. Keuzes, keuzes.
Ik had een jaar geleden nog wel een beetje nare ervaring doen mijn 10k IOTA opeens niet meer traceerbaar was op de tangle. Met wat fixes en rare fratsen kon ik er uiteindelijk wel weer bij, maar dat was toen ff niet zo'n tof en betrouwbaargevoel
Ik zit nog op m’n vakantieadres in Zeeland en kreeg vanmorgen allemaal appjes binnen _O-

• YES

YES

Moderator General Chat

what is this, stonks?

[Afbeelding]
We gaan stabiel richting de 69k en daarna stabiel en organisch door naar de 420k.

• D-Ed
  • Niet online
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:17:
[...]

Maar ze waren toch na de vorige bullrun eigenlijk gewoon op sterven na dood? Of verwar ik het met een ander projecT? Ik dacht echt dat ze toen bij de coins/projecten hoorden die de bear niet goed doorkwamen en de slag gemist hadden om zich echt tussen de blijvertjes te nestelen.
Als je puur naar prijs kijkt dan snap,ik dat maar op de achtergrond hebben ze flink doorgepakt in ieder geval.. Toffe partnerships (Dell, Intel bv). Afscheid genomen van twee founders, organisatie uitgebreid en de tangle techniek compleet opnieuw geschreven. Teveel om nu te pennen, want vakantie ;)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:25:
[...]

In feite is het net zo (on)veilig als je tokens op een exchange laten staan.

Tuurlijk kan de boel ploffen, net zoals je bij een bank je spaartegoed boven de 100k kwijt kunt raken.
Maar hoe langer zo'n platform bestaat, hoe kleiner de kans is dat de boel ploft. Verdelen is de truuk - en wellicht je rentes eens per maand of kwartaal te cashen (of te herinvesteren buiten het platform om).

Daarbij is de token van NEXO geen verkeerde investering geweest. Doet in amper een jaar een mooie +1000%, je groeit in feite mee met het platform.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 15:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:18
Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:18:
[...]

Ter aanvulling: Wat Lido tegen 4,4% doet, kan ook op andere plekken, o.a via Ankr tegen 4,9%:

https://stakefi.ankr.com/internet-bonds

Ik heb het nooit aantrekkelijk gevonden om mijn ETH nu al in een ETH 2.0 contract te steken.
Op Crypto.com krijg ik 8,5% (6,5 + 2% in CRO) voor mijn ETH bij een 3 maand termijn. Als je minder CRO hebt, gaat dat naar 5,5% dacht ik, nog steeds meer dan vroegtijdig staken op ETH2.
Ja klopt, Lido haalt houdt inderdaad fees in op de rente. Keuze is voor mij op Lido gevallen vanwege de integraties met andere DeFi protocollen en andere PoS netwerken in de toekomst (op dit moment ETH en Terra, binnenkort Sol en Polkadot). Daarnaast gaat het interessant worden zodra het overgaat naar een PoS netwerk.

Een gedeelte van mijn ETH zit dan weer verdeeld over een curve pool en anchor protrocol, voor extra yield.

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:33:
[...]

In feite is het net zo (on)veilig als je tokens op een exchange laten staan.

Tuurlijk kan de boel ploffen, net zoals je bij een bank je spaartegoed boven de 100k kwijt kunt raken.
Maar hoe langer zo'n platform bestaat, hoe kleiner de kans is dat de boel ploft. Verdelen is de truuk - en wellicht je rentes eens per maand of kwartaal te cashen (of te herinvesteren buiten het platform om).
Ja en dat is waarom ik zo'n 2/3 van mijn totale PF op een Ledger geparkeerd heb staan.

Maar goed. Ik weet ook wel dat ik zo een dief van mijn eigen sats ben. Komend weekend maar eens doorpakken.

• YES

YES

Moderator General Chat
D-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:32:
[...]

Als je puur naar prijs kijkt dan snap,ik dat maar op de achtergrond hebben ze flink doorgepakt in ieder geval.. Toffe partnerships (Dell, Intel bv). Afscheid genomen van twee founders, organisatie uitgebreid en de tangle techniek compleet opnieuw geschreven. Teveel om nu te pennen, want vakantie ;)
Ja ik dacht dus niet alleen qua prijs maar dat ze ook echt dood aan het gaan waren als project in zijn geheel. Dat samenwerkingen opgeschort werden en mensen vertrokken. Maar ik heb dat of niet goed gelezen, of ze zijn net aan de ondergang ontsnapt :)

Ben benieuwd dan wel, ga het ff in de gaten houden en wellicht een keer een alt verpatsen en wat IOTA er voor terug halen :D

En geniet nog ff van je vakantie! Ik moet nog werken vandaag bedenk ik me net 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 02-09-2021 15:36 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:04

Darrell

Fiat moonboy

Mochten mensen ETH voor 2.0 willen staken bij Nance kan je beter je eth verkopen voor beth. Gunstige koers en aan het einde van de rit wel 1 op 1 ruilen voor eth 2.0.

Is al gelijk 4% winst in de pocket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cP0MB75XwqkeapjaML3XI8OY8C0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYo4b8hrgXN3jdIqjJU0QbGw.jpg?f=fotoalbum_large

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Wanneer komt dat eth2 eigenlijk? Moet zien dat mn smart contracts pas later klaar zijn...

irony > *

• YES

YES

Moderator General Chat
Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:38:
Wanneer komt dat eth2 eigenlijk? Moet zien dat mn smart contracts pas later klaar zijn...
In de razendsnelle wereld van crypto gaan releases in moordend traag tempo dus doe lekker kalm aan.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:18
Darrell schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:36:
Mochten mensen ETH voor 2.0 willen staken bij Nance kan je beter je eth verkopen voor beth. Gunstige koers en aan het einde van de rit wel 1 op 1 ruilen voor eth 2.0.

Is al gelijk 4% winst in de pocket.
[Afbeelding]
Die arbitrage mogelijkheden zijn overigens wel interessant.

Maar ETH is voor mij een lange termijn investering en ik draag graag bij aan het decentrale karakter. Door het via Binance te doen, draag ik in mijn ogen niet bij aan dat decentrale karakter.

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:34:
[...]

Ja en dat is waarom ik zo'n 2/3 van mijn totale PF op een Ledger geparkeerd heb staan.

Maar goed. Ik weet ook wel dat ik zo een dief van mijn eigen sats ben. Komend weekend maar eens doorpakken.
Je crypto op je Ledger bewaren is alsof je fiat in een oude sok op zolder bewaard. In beide gevallen ben je niet 100% safe en moet je voorzorgmaatregelen treffen; sok in brandwerende kluis of Ledger keys veilig splitsen en bewaren op tenminste 2 plekken. Weet je exact wat je doet, dan kun je zodoende wel volledige controle houden over je assets.

Zet je het op Nexo o.i.d, dan doe je hetzelfde dan wanneer je je contante geld bij de Rabobank zou stallen. Je fiat is in feite ook niet in jouw bezit, je heb recht op die fiat bij de betreffende bank.

Het gaat dus puur om vertrouwen en het vertrouwen in de Rabobank is logischerwijs (en terecht) een heel stuk groter dan in bijv Nexo (zusje van Credissimo overigens).

Het heeft veel meer tijd nodig, maar ook bij dit soort dingen geldt vaak dat het loont om een early adopter te zijn. In mijn geval had ik anders nooit een Icy white CRO card gehad, ik ga geen $40.000 aan CRO staken 8)7 Destijds kon je zo'n kaart voor ~$5000 CRO ontvangen, ondertussen groei je mee met het platform, zodat je nu gebruik kunt maken van alle voordelen van die "higher tier" kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 15:44 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:40:
[...]

Die arbitrage mogelijkheden zijn overigens wel interessant.

Maar ETH is voor mij een lange termijn investering en ik draag graag bij aan het decentrale karakter. Door het via Binance te doen, draag ik in mijn ogen niet bij aan dat decentrale karakter.
Ik ben nog minder dan plankton dus ik vind het wel prima zo :)

Als het meer was geweest had ik ook buiten een exchange overwogen.

• Uncle_Charles
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:40:
[...]

In de razendsnelle wereld van crypto gaan releases in moordend traag tempo dus doe lekker kalm aan.
Bedankt voor de tip, ga even lekker voortspelen met mijn cock
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3cJTLQrGp0Eu_Eklvt0kFVOQec=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f5bJxV7EuHzdSWdsrbi4OFTb.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:44:
[...]

[Afbeelding]
leghen..

• Mooody

Mooody

elmoody

Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:44:
[...]

[Afbeelding]
Small cock sits on big cock :P

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:41:
[...]

Je crypto op je Ledger bewaren is alsof je fiat in een oude sok op zolder bewaard. In beide gevallen ben je niet 100% safe en moet je voorzorgmaatregelen treffen; sok in brandwerende kluis of Ledger keys veilig splitsen en bewaren op tenminste 2 plekken. Weet je exact wat je doet, dan kun je zodoende wel volledige controle houden over je assets.

Zet je het op Nexo o.i.d, dan doe je hetzelfde dan wanneer je je contante geld bij de Rabobank zou stallen. Je fiat is in feite ook niet in jouw bezit, je heb recht op die fiat bij de betreffende bank.

Het gaat dus puur om vertrouwen en het vertrouwen in de Rabobank is logischerwijs (en terecht) een heel stuk groter dan in bijv Nexo (zusje van Credissimo overigens).

Het heeft veel meer tijd nodig, maar ook bij dit soort dingen geldt vaak dat het loont om een early adopter te zijn. In mijn geval had ik anders nooit een Icy white CRO card gehad, ik ga geen $40.000 aan CRO staken 8)7
Ja en vroeger bewaarden mensen ook niet voor niets hun geld in een oude sok of in hun matras ;) Heeft inderdaad tijd en vertrouwen nodig en ik ben van nature niet zo'n avonturier dus ik zit ook nog met allerlei vraagtekens in mijn hoofd. Meegekregen vanuit huis I guess.

Maar zoals ik al zei. Dit weekend maar eens werk van maken, ik laat mijn crypto niet langer verpieteren in een digitale oude sok!
Renderen zullen ze!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hennen leggen inderdaad. Eieren dan. Maar op die foto is geen wezen te zien wat eieren legt dus leghen gaat niet op.

• D-Ed
  • Niet online
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:35:
[...]

Ja ik dacht dus niet alleen qua prijs maar dat ze ook echt dood aan het gaan waren als project in zijn geheel. Dat samenwerkingen opgeschort werden en mensen vertrokken. Maar ik heb dat of niet goed gelezen, of ze zijn net aan de ondergang ontsnapt :)

Ben benieuwd dan wel, ga het ff in de gaten houden en wellicht een keer een alt verpatsen en wat IOTA er voor terug halen :D

En geniet nog ff van je vakantie! Ik moet nog werken vandaag bedenk ik me net 8)7
Ach tja, afscheid nemen van twee founders, een hack in de Trinity wallet en het compleet op de schop,gooien van de techniek/plannen heeft nogal wat stof doen opwaaien inderdaad. Maar je hebt diamond hands of niet he :*)

Edit. Overigens heb ik reeds twee keer winst eruit getrokken (eind 2017 en mei 2021)

[ Voor 5% gewijzigd door D-Ed op 02-09-2021 15:49 ]

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

Woah, $RAMP gaat even +50% :o

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
D-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:48:
[...]

Ach tja, afscheid nemen van twee founders, een hack in de Trinity wallet en het compleet op de schop,gooien van de techniek/plannen heeft nogal wat stof doen opwaaien inderdaad. Maar je hebt diamond hands of niet he :*)
Werd hier vanmiddag al eerder besproken, er zijn ook veel hodlers die zonder het zelf door te hebben diamond hands hebben. Ik ben er ook pas in maart van dit jaar achter gekomen mijn IOTA nooit van de hand gedaan had :*)

• Mooody

Mooody

elmoody

Ramp Defi.
Met zo'n naam durf je er als Nederlander geen geld in te steken toch? :/

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:50:
[...]

Werd hier vanmiddag al eerder besproken, er zijn ook veel hodlers die zonder het zelf door te hebben diamond hands slecht geheugen hebben. Ik ben er ook pas in maart van dit jaar achter gekomen mijn IOTA nooit van de hand gedaan had :*)
fixed

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• YES

YES

Moderator General Chat

• D-Ed
  • Niet online
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:50:
[...]

Werd hier vanmiddag al eerder besproken, er zijn ook veel hodlers die zonder het zelf door te hebben diamond hands hebben. Ik ben er ook pas in maart van dit jaar achter gekomen mijn IOTA nooit van de hand gedaan had :*)
Volgens mij is dat dan niet de definitie van ‘Diamond hands’ maar meer een ‘och ja, die had ik ook nog!’ momentje _/-\o_ Tegen beter weten in heb ik de laatste jaren nog wat getrade met als doel meer IOTA te vergaren met ultieme trade maart vorig jaar toen ik verkocht op $0,15 en terugkocht op $0,12.5 ongeveer _/-\o_

Maar zo hebben we allemaal onze dips en tops gehad over de jaren, Its all good baby baby 8)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Niemand Link hier?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDHLZmiF3lF_ETLJDTqaa4KLVcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MggfwLdLbBtUPPl4t5KM4XXZ.gif?f=user_large

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Klein stukje PF is LINK, staat voor lange termijn op de aanschaflijst.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-12 16:54

PS5

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Tuurlijk wel, grootste alt na ETH in m'n pf. Lekker geDCAd en ik ga ze ook nog een tijd houden. Hij is net door de local high en goed op de rails voor een stuk meer stijging.

[ Voor 8% gewijzigd door Sluw op 02-09-2021 16:00 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:51:
[...]

Ramp Defi.
Met zo'n naam durf je er als Nederlander geen geld in te steken toch? :/
Ik heb ook een zwarte kat en min keer min is plus, toch? 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Mooody

Mooody

elmoody

resusaapje schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:02:
[...]
Ik heb ook een zwarte kat en min keer min is plus, toch? 8)
Kan wel zijn, maar volgens Murphy (die gozert van die law) mag je de minnen niet vermenigvuldig, maar moet je ze optellen.
Min + min = nog meer min. Sorry.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 16:07 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

what is this, stonks?

[Afbeelding]
Dus als iets 12 uur zijwaarts gaat is het een stablecoin??
|:(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Neuh, mij te link.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
GO ETH!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
FijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:08:
[...]

Dus als iets 12 uur zijwaarts gaat is het een stablecoin??
|:(
Afbeeldingslocatie: https://pics.esmemes.com/the-joke-you-sarcasm-detected-7347152.png

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstÀndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Mooody

Mooody

elmoody

10% van de PF is LINK. Koester ik hard, binnen afzienbare tijd staat het weer netjes in de top #10.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zet er dan een # bij zoals het hoort!
Net zoals #geenadvies enzo.... #sacrasm

• Chaes
  • Laatst online: 18-12 22:38

Chaes

#HODL

Zeker wel, sinds $6.

Verwijderd

Kom net terug van de tandarts, wortelkanaaltje.

Halve gezicht verdoofd joh. Anderhalf uur in die stoel gelegen.

* Jaapio gaat rustig even bijlezen en proberen een bak koffie naar binnen te werken zonder dat de helft uit zijn bakkes loopt

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Boven de 50.3, nu komen we ergens.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Cardanooooooooooooo!!!!!! *O* *O* *O*

:7

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mis ik iets?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Mooi te zien dat er zoveel Link gehodled wordt.

Begon mijn vertrouwen in de mensheid een beetje kwijt te raken door al dat getoeter over Cardano.

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Wat Bitcoin betreft bied NEXO helemaal niet zulke goede voorwaarden. Ik gebruik nu deze platforms:

Crypto.com - 6.75% rente (als je wat CRO hebt)
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
NEXO - 5.25% (met een silver status, en 1 maand lockup)
Bij hodlnaut krijg je nog net ietsje meer als je er tot 2 BTC parkeert.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-12 16:54

PS5

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
zwembroek schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:46:
[...]

Geen idee wat je hier mee wilt zeggen....
Dat crypto winter niet meer de winter van vroeger zal zijn :+

• Uncle_Charles

irony > *

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:12:

* Jaapio gaat rustig even bijlezen en proberen een bak koffie naar binnen te werken zonder dat de helft uit zijn bakkes loopt
Sorry, kan je lastig verstaan.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nee, pas net voor het eerst gekeken vandaag :D

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:17:
Mooi te zien dat er zoveel Link gehodled wordt.

Begon mijn vertrouwen in de mensheid een beetje kwijt te raken door al dat getoeter over Cardano.
Ik denk er zelfs aan met een gedeelte van mijn FIAT nog in extra LINK te stappen maar twijfel nog gezien de raise van afgelopen dagen. Zou net kunnen nog.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:27
BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:17:
[...]

Bij hodlnaut krijg je nog net ietsje meer als je er tot 2 BTC parkeert.
En zo is er ook nog Youhodler.

Maar met dat soort namen weet ik meteen al niet of dit te vertrouwen is :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Nog mensen in Polkastarter? Kijken of dat nog leeft..

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:21:
Nog mensen in Polkastarter? Kijken of dat nog leeft..
Tuurlijk leeft het, het heeft nog een POLS.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Derde keer rejected op 50.450 maar een steeds hogere low.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

Darrell schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:26:
Derde keer rejected op 50.450 maar een steeds hogere low.
Dat is meestal een teken dat ie er uiteindelijk doorheen gaat knallen. En dan ineels met veel (dus richting en over 51k).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:27:
[...]

Dat is meestal een teken dat ie er uiteindelijk doorheen gaat knallen. En dan ineels met veel (dus richting en over 51k).
Ik heb mijn laatste restje fiat er net na de laatste bounce ook in gegooid, heb er ook wel enig vertrouwen in dat we nog een mooie beuk naar boven gaan zien.

Uuuhm, jinxed it? :+

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 02-09-2021 16:34 ]

• YES

YES

Moderator General Chat

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:16
Ook Link hier, flufje maar, in de ATH week gekocht, dus die staat nog samen met twee andere te wachten tot het water zakt.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:44
@Pingo76 ik zit hier nog steeds in fiat op dalende donderdag te wachten.
Weet jij er iets meer over?

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:34:
Is het nu niet net begonnen? :P

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 22:04

WhySoSerious

Be the change.

REKT

Afbeeldingslocatie: https://ih1.redbubble.net/image.1996198052.7774/flat,750x1000,075,f.jpg

• YES

YES

Moderator General Chat
Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:34:
Pingo is vroeger in een schermgevecht verslagen door Satoshi himself en Vitalik was haar huurbaas die ze mishandeld heeft. Zij wil ons alleen maar weg praten bij crypto met haar dalende donderdag.

Don't fall for it!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-12 13:28
LINK, zeker ik ook ongeveer ~2% pf 😌

nothing stops this train

• Tartarus
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:35:
[...]

Pingo is vroeger in een schermgevecht verslagen door Satoshi himself en Vitalik was haar huurbaas die ze mishandeld heeft. Zij wil ons alleen maar weg praten bij crypto met haar dalende donderdag.

Don't fall for it!
En dat we allemaal in paraplu’s gaan investeren of zo staat me nog bij.

• YES

YES

Moderator General Chat
Tartarus schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:37:
[...]

En dat we allemaal in paraplu’s gaan investeren of zo staat me nog bij.
Klopt, dat is een metafoor voor dat het sinds die incidenten altijd regent in haar hoofd. Ze wil ons eigenlijk beschermen tegen iets wat er niet is. Aandoenlijk.

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:12:

Pro-tip: rietje

surgeon-general's warning: niet te heet

Verwijderd

Ik ook wel een beetje. Ik zal hem even imiteren zodat we in ieder geval nog een klein beetje het gevoel hebben dat hij erbij is.

* Jaapio schraapt keel

WTF!!!!!! Zat net in een short ff low risk 4% UITGESTOPT werd sowieso gehunt WTF 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZlBrjTufwdCelEPFWj8CAvkvzs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MaGSJt7EPT1Lx6ANnwPMoHAz.jpg?f=fotoalbum_large

Ging ff low risk bij rode pijl, obvious trade ZOU JE ZEGGEN

Snap niet dat mensen dit traden. Sowieso ff no trade zone voor mij nu |:(

Denk wel dat we down gaan straks deze candle is niet houdbaar op deze manier

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Rekt

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-12 16:24

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFlnkYBBBMIawTBT1P9oXLbq6P4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VGMYjzIKbT6LOmbLuZqfXSdp.gif?f=user_large

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:28:
[...]

Ik heb mijn laatste restje fiat er net na de laatste bounce ook in gegooid, heb er ook wel enig vertrouwen in dat we nog een mooie beuk naar boven gaan zien.

Uuuhm, jinxed it? :+
Yep, we gaan naar 6 cent nu. 7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

• Tartarus
jorwas schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:35:
[...]

Is het nu niet net begonnen? :P
Ik zie het ja. Gelukkig op tijd in fiat gegaan dus.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:41:
[...]

Ik ook wel een beetje. Ik zal hem even imiteren zodat we in ieder geval nog een klein beetje het gevoel hebben dat hij erbij is.

* Jaapio schraapt keel

WTF!!!!!! Zat net in een short ff low risk 4% UITGESTOPT werd sowieso gehunt WTF 8)7

[Afbeelding]

De paranoia spat van het scherm, heerlijk :)

• Servor
  • Niet online
Let op mensen voor de zesde keer de laatste kans om in te stappen onder de 50K!!!!!!

• YES

YES

Moderator General Chat
Lekker goedkoop inkopen!!!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Servor schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:45:
Let op mensen voor de zesde keer de laatste kans om in te stappen onder de 50K!!!!!!
Hahaha, die kennen we nog van 1k, 10k en 20k. You never know.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:47:
[...]

Lekker goedkoop inkopen!!!
Yep, ik koop ze allemaal!!! O-)

O, wacht... mss niet zo slim.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:49:
[...]

Yep, ik koop ze allemaal!!! O-)

O, wacht... mss niet zo slim.
Ja doen!! Dan stijgt de prijs en worden mijnes veel meer waard!!

• Mooody

Mooody

elmoody

Is iedereen aan boord die filthy rich wil worden? :9B Gegarandeerd (!!) de laatste kans om nog onder de 100k te kopen!! :)F :)B

spoiler:
:')

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 16:55 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12 22:04

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:41:
[...]

* Jaapio schraapt keel

[Afbeelding]

_/-\o_

Sprekend!

Nu nog een corona-is-fake/vaccinatie-is-moord filmpje er bij en we hoeven niet eens meer naar je avatar te kijken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Oké genoeg gekletst. Ik ga buiten spelen. Tot later vanavond of morgen maar weer!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:49:
[...]

Ja doen!! Dan stijgt de prijs en worden mijnes veel meer waard!!
:/

Welk gedeelte van "allemaal" had je niet begrepen?

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:50:
[...]

:/

Welk gedeelte van "allemaal" had je niet begrepen?
"Allemaal" op die van mij na, is niet allemaal :w

Cause I'm not selling })

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 16:51 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:51:
[...]

"Allemaal" op die van mij na, is niet allemaal :w

Cause I'm not selling })
Goed idee. d:)b

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Top heb er gelijk 6 mee genomen.

was het maar waar. :|

PC Specs

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:36
ADA in je zakje

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:49:
[...]

_/-\o_

Sprekend!

Nu nog een corona-is-fake/vaccinatie-is-moord filmpje er bij en we hoeven niet eens meer naar je avatar te kijken.

Deze heb ik van 'm opgeslagen, goed om de mood vast te houden. A87 appreciation topic.

• Servor
  • Niet online
Zijn dit trouwens weer die paper hands amerikanen die alles dumpen ofwa?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op donderdag 2 september 2021 @ 16:57:
[...]

[YouTube: Previously unreleased TV footage of the bogdanoffs [WEIRD] [MYSTERIOUS]]

Deze heb ik van 'm opgeslagen, goed om de mood vast te houden. A87 appreciation topic.
Bizar he? Ik weet nog hoe ze er uit zagen voor al die cosmetische verbouwingen, waren helemaal geen lelijke mensen getuige de foto die ik net vond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-gVY4f0sW1sgaytc7IxuYymcUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZTa3ClQBG44wbIl44YKvOlXh.jpg?f=fotoalbum_large

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Servor schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:00:
Zijn dit trouwens weer die paper hands amerikanen die alles dumpen ofwa?
ik zat al te wachten op de ... "het is de schuld van dit of dat werelddeel"

ik heb al bijna bingo op de slowchat-bingokaart

• Chaes
  • Laatst online: 18-12 22:38

Chaes

#HODL

Het is de schuld van de Rabobank.

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Chaes schreef op donderdag 2 september 2021 @ 17:03:
Het is de schuld van de Rabobank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tqDq_BcAkoAxh5vc8E8xSe2WpMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4YFcSBsaMbVawYUr2gdpXf7.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 200 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiĂ«ren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!