YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:34:
[...]
Ja en dat is waarom ik zo'n 2/3 van mijn totale PF op een Ledger geparkeerd heb staan.
Maar goed. Ik weet ook wel dat ik zo een dief van mijn eigen sats ben. Komend weekend maar eens doorpakken.
Je crypto op je Ledger bewaren is alsof je fiat in een oude sok op zolder bewaard. In beide gevallen ben je niet 100% safe en moet je voorzorgmaatregelen treffen; sok in brandwerende kluis of Ledger keys veilig splitsen en bewaren op tenminste 2 plekken. Weet je exact wat je doet, dan kun je zodoende wel volledige controle houden over je assets.
Zet je het op Nexo o.i.d, dan doe je hetzelfde dan wanneer je je contante geld bij de Rabobank zou stallen. Je fiat is in feite ook niet in jouw bezit,
je heb recht op die fiat bij de betreffende bank.
Het gaat dus puur om vertrouwen en het vertrouwen in de Rabobank is logischerwijs (
en terecht) een heel stuk groter dan in bijv Nexo (zusje van Credissimo overigens).
Het heeft veel meer tijd nodig, maar ook bij dit soort dingen geldt vaak dat het loont om een early adopter te zijn. In mijn geval had ik anders nooit een Icy white CRO card gehad, ik ga geen $40.000 aan CRO staken

Destijds kon je zo'n kaart voor ~$5000 CRO ontvangen, ondertussen groei je mee met het platform, zodat je nu gebruik kunt maken van alle voordelen van die "higher tier" kaart.
[
Voor 9% gewijzigd door
Mooody op 02-09-2021 15:44
]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.