Mijn transactie was vastgelopen in de indexer bij gobit en heeft 2,5 dag vastgezeten. Kudo's naar Nexo support die dit hebben opgelost, mocht je overwegen een Nexo account te nemen en twijfelen, ik ben erg content met Nexo tot dusver. Ben goed geholpen hiermee en de support was prima en responsive!zenith schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:36:
[...]
Bovenstaande is opgelost, ik hoop dat mijn transactie straks nog binnenkomt.......
Issue processing Tron(TRX) transactions due to indexer slowdown
Incident resolved
This incident has been resolved.
Time posted
Aug 31, 04:33 PDT
Components affected
Operational Digital Assets - Tron
In crypto gebruiken we ser i.p.v. sir; “ser wen contracts? Devs are sleeping”Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:47:
[...]
But sir, smart contracts komen pas over 11 jaar!
"een rekt" - wat is dat?Ronald.42 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:04:
Vind het wel weer tijd voor een rekt.
Pingo waar blijf je met die dalende donderdag?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nou dat het net niet scheurt maar wel heel erg rekt. Dat is een rekt.
TIJD VOOR EEN REKT Yo.
"random Tweaker die sinds begin 2021 is geregistreerd"
"random Tweaker die sinds begin 2021 is geregistreerd"
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind het oprecht jammer dat het nu nog geen dalende donderdag is (wat niet is kan nog komen). Maar als ik naar Bitvavo grafiekje kijk heb ik alle vertrouwen dat er een daling gaat komenJoosie200 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:14:
[...]
Ja, maar dalende donderdag dip dan/sadtrombone of niet @Pingo76
Compounden bij Nexozenith schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:13:
[...]
Mijn transactie was vastgelopen in de indexer bij gobit en heeft 2,5 dag vastgezeten. Kudo's naar Nexo support die dit hebben opgelost, mocht je overwegen een Nexo account te nemen en twijfelen, ik ben erg content met Nexo tot dusver. Ben goed geholpen hiermee en de support was prima en responsive!
hoeveel % kan er nog ingezet worden voor Sakura? ben op me werk dus hopelijk vanavond nog plek ervoor, maar ben bang dat het dan al vol is.....Twee Dee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:04:
Interessant die Kusama parachain auctions. Sommige coins zijn al listed, sommigen niet. Dat geeft bij bijv. MOVR een prettige verrassing voor wie mee heeft gedaan. Bij anderen kun je al een voorzichtige inschatting maken.
Van de auction muntjes die gelist zijn staat Genshiro bijv op $0,077, waar je per KSM er 2400 van krijgt. Met de huidige prijzen is dat $185, oftewel 44% resultaat.
Voor Sakura is dat op dit moment 21%. Terwijl je voor KILT nog maar moet gissen - al is deze nu al vol bij Kraken dus hopelijk zegt de interesse wel iets...
Zegt nog niks over de koers als het vrijkomt natuurlijk... Maar je blijft sowieso bijna een jaar van je KSM af als je meedoet en "wint"
nothing stops this train
Misschien volgende week donderdagPingo76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:22:
[...]
Ik vind het oprecht jammer dat het nu nog geen dalende donderdag is (wat niet is kan nog komen). Maar als ik naar Bitvavo grafiekje kijk heb ik alle vertrouwen dat er een daling gaat komen
Weken loopt iedereen te zeiken dat de koers weer omhoog mag gaan, de koers gaat omhoog en jawel hoor!Pingo76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:22:
[...]
Ik vind het oprecht jammer dat het nu nog geen dalende donderdag is (wat niet is kan nog komen). Maar als ik naar Bitvavo grafiekje kijk heb ik alle vertrouwen dat er een daling gaat komen
De koers mag wel weer omlaag
Wat Bitcoin betreft bied NEXO helemaal niet zulke goede voorwaarden. Ik gebruik nu deze platforms:
Crypto.com - 6.75% rente (als je wat CRO hebt)
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
NEXO - 5.25% (met een silver status, en 1 maand lockup)
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Onze gevaarlijke paraplu-zwaaiende mevrouw is wel consequent wat dat betreft.elektriekert schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:27:
[...]
Weken loopt iedereen te zeiken dat de koers weer omhoog mag gaan, de koers gaat omhoog en jawel hoor!
In het aard van dit beestje zit het nou eenmaal om dingen anders te doen dan anderenelektriekert schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:27:
[...]
Weken loopt iedereen te zeiken dat de koers weer omhoog mag gaan, de koers gaat omhoog en jawel hoor!
Echt he.elektriekert schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:27:
[...]
"Whaaaa whaaaa de prijs is zo laag kan die ajb omhoog"
"Ja nu is die wel erg hoog en had ik bij willen kopen kan die weer omlaag!!!"
Sakura staat op 2,61%, 2.609 van 100.000 max.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:25:
[...]
hoeveel % kan er nog ingezet worden voor Sakura? ben op me werk dus hopelijk vanavond nog plek ervoor, maar ben bang dat het dan al vol is.....
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
De dag is nog jong, wat is niet is kan nog komentwain4me schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:50:
Het is donderdag, dus tijd voor het inhaal DCA momentje, maar wat is het vandaag @Pingo76
dalende donderdag
sideways thursday
steigender donnerstag
je ne sais pas jeudi
Had ik je al verteld dat ik weer (twain4me schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:02:
[...]
AMEN!
@Pingo76 laveloos in het gras liggen mag ook
apart dat het dan nog zo weinig is.Twee Dee schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:30:
[...]
Sakura staat op 2,61%, 2.609 van 100.000 max.
ik bedoel maar, je legt 1 KSM in en je ontvangt $~185 👀
nothing stops this train
Ik stop ook altijd de dag nadat ik dronken geweest ben met drinken. Zo ongeveer tot de volgende avond. Maar 2 dagen.. dan ben je wel erg lang brak zegPingo76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:32:
Had ik je al verteld dat ik weer () gestopt met drinken? tot nu toe bijna 2 dagen alcoholvrij
Leeftijd heYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:33:
[...]
Ik stop ook altijd de dag nadat ik dronken geweest ben met drinken. Zo ongeveer tot de volgende avond. Maar 2 dagen.. dan ben je wel erg lang brak zeg
Waar kun je Bitcoin staken op crypto.com dan? Ik raak altijd de weg kwijt op die site / appGelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Wat Bitcoin betreft bied NEXO helemaal niet zulke goede voorwaarden. Ik gebruik nu deze platforms:
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
Hoe bekijk of bepaal jij in hoeverre je zo'n partij vertrouwt? Ik wil mijn BTC/ETH uit mijn hodl potje eigenlijk ook laten renderen maar ik ben wat huiverig nog.. Celsius heeft mooie percentages maar ik kende die partij tot eergisteren nog helemaal niet.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
Ik hoef geen pasklaar antwoord voor welke partijen nou betrouwbaar zijn maar ben meer benieuwd naar of je bepaalde indicatoren hanteert bij het kiezen van waar je je crypto parkeert voor rente.
Rustig. Voor je het weet zwaait er wat.elektriekert schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:27:
[...]
Crypto returns kunnen zeker beter, maar om winsten in stablecoins te parkeren tegen 12% icm met de Nexo token daar ben ik wel tevreden over.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
Dat en het feit dat ze op complaince en support wat mij betreft goed scoren en returns dagelijks worden uitgekeerd.
Edit, ik zit trouwens op 8% return (incl. 2% Nexo) op BTC zie ik net
[ Voor 8% gewijzigd door Crawl NL op 02-09-2021 13:46 ]
Uitbetalen in Nexo tokens geeft je nog 2% erbij he (6.25%, silver, geen lockup).Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
De middelste knop, dan onder Finance - EarnMcPoowl schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:35:
[...]
Waar kun je Bitcoin staken op crypto.com dan? Ik raak altijd de weg kwijt op die site / app
Nee die 185 is bij Genshiro. Bij Sakura ongeveer de helft daarvan.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:32:
[...]
apart dat het dan nog zo weinig is.
Disclaimer huidige koers blabla geen garantie blabla /disclaimer.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik ben superblij met NexoGelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:28:
Celcius - 6..2%
LEDN - 6.1%
1: 12% op FIAT
2: Uitbetaling vaak binnen 4 uur op de rekening
3: Makkelijk coins swappen
4: Iedere dag rente uitbetaling ipv 1x week/maand
Ik zit nog te dubben over mijn ADA stakings volgens bitvavo is het 5% bij hun en ik geloof via Yoroi is het 5.5% als ik het in hun software wallet zet.
Nadeel is dat ik dan om de zoveer keer transactie kosten hebt van wallet naar wallet. De bitcoins staan dan veilig op mijn eigen software wallet maar daar staat tegenover dat ik dan met verschillende partijen te maken hebt waar verschillende crypto op staat.
Nadeel is dat ik dan om de zoveer keer transactie kosten hebt van wallet naar wallet. De bitcoins staan dan veilig op mijn eigen software wallet maar daar staat tegenover dat ik dan met verschillende partijen te maken hebt waar verschillende crypto op staat.
Dat is inderdaad de moeilijkste vraag. Hoe weet je of een partij betrouwbaar is. Dat weet je nooit tot het mis gaat uiteindelijk. We kunnen niet in hun boeken kijken, alleen in wat ze zelf naar buiten brengen. Het is een mengelmoes van wat je tegenkomt online, wat je kan vinden, en wat vertrouwt. Ik heb dus ook maar gespreid over 4 platformen omdat ik denk dat je zo nog een beetje aan risicospreiding doet. Coinbureau en Dan Held hebben ook nog wel aardige reviews gemaakt over deze platformsYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:37:
[...]
Hoe bekijk of bepaal jij in hoeverre je zo'n partij vertrouwt? Ik wil mijn BTC/ETH uit mijn hodl potje eigenlijk ook laten renderen maar ik ben wat huiverig nog.. Celsius heeft mooie percentages maar ik kende die partij tot eergisteren nog helemaal niet.
Ik hoef geen pasklaar antwoord voor welke partijen nou betrouwbaar zijn maar ben meer benieuwd naar of je bepaalde indicatoren hanteert bij het kiezen van waar je je crypto parkeert voor rente.
Crypto.com is het oude Monaco. Gaat al wat jaartjes mee, is een bekende naam. Heeft nog wel eens wat domme dingen uitgehaald, maar hoe langer ze bestaan zonder berichten over een grote hack, hoe veiliger het zal zijn.
LEDN - is niet heel bekend maar werkt samen met een aantal grote partijen. Zijn transparant in hun liquiditeit. Hebben de juiste papieren/licenties en zijn gevestigd in Canada wat niet echt een 3e wereldland is betreffende financiële diensten. Ze maken geen gebruik van een eigen token wat een voordeel zou moeten zijn.
Celcius - Redelijk nieuw voor mij ook. De eigenaar schijnt nog wel een aardige CV te hebben. Maar hier laat ik me vooral leiden doordat ik het tegenkom bij anderen die ik wel hoog heb zitten.
NEXO - Ook redelijk nieuw, Mooody was hier nog wel enthousiast over. Hier heb ik het minste staan. Vanwege de apy, en de verplichting aardig wat van hun eigen shitcoin te hebben.
Het is en blijft een gevoelsdingetje. Er zitten risico's aan. Meestal loont het niet meer dan 1 BTC weg te zetten bij welk plaftorm dan ook omdat je rente dan behoorlijk naar beneden gaat. Maar het is ook zo zonde het op je Ledger te zetten als je er ook 6% op kan krijgen...
Precies... minder rente, meer service?Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:48:
[...]
Ik ben superblij met Nexo
1: 12% op FIAT
2: Uitbetaling vaak binnen 4 uur op de rekening
3: Makkelijk coins swappen
4: Iedere dag rente uitbetaling ipv 1x week/maand
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ze weet toch niet waar ik woon, zit hier veilig achter het schermpjeDarrell schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:37:
[...]
Rustig. Voor je het weet zwaait er wat.
[Afbeelding]
Thanks, en daar was ik dus al bang voor, dat het eigenlijk niet met zekerheid te zeggen is. Ik twijfel nog altijd enorm of ik dit ga doen. Eigenlijk wil ik die Ledger die ik heb gewoon ergens wegleggen en er jaren niet naar om kijken. Maar als je dan een rente van +/- 6% misloopt is dat ook wel heel zonde..Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:52:
[...]
Dat is inderdaad de moeilijkste vraag. Hoe weet je of een partij betrouwbaar is. Dat weet je nooit tot het mis gaat uiteindelijk. We kunnen niet in hun boeken kijken, alleen in wat ze zelf naar buiten brengen. Het is een mengelmoes van wat je tegenkomt online, wat je kan vinden, en wat vertrouwt. Ik heb dus ook maar gespreid over 4 platformen omdat ik denk dat je zo nog een beetje aan risicospreiding doet. Coinbureau en Dan Held hebben ook nog wel aardige reviews gemaakt over deze platforms
Crypto.com is het oude Monaco. Gaat al wat jaartjes mee, is een bekende naam. Heeft nog wel eens wat domme dingen uitgehaald, maar hoe langer ze bestaan zonder berichten over een grote hack, hoe veiliger het zal zijn.
LEDN - is niet heel bekend maar werkt samen met een aantal grote partijen. Zijn transparant in hun liquiditeit. Hebben de juiste papieren/licenties en zijn gevestigd in Canada wat niet echt een 3e wereldland is betreffende financiële diensten. Ze maken geen gebruik van een eigen token wat een voordeel zou moeten zijn.
Celcius - Redelijk nieuw voor mij ook. De eigenaar schijnt nog wel een aardige CV te hebben. Maar hier laat ik me vooral leiden doordat ik het tegenkom bij anderen die ik wel hoog heb zitten.
NEXO - Ook redelijk nieuw, Mooody was hier nog wel enthousiast over. Hier heb ik het minste staan. Vanwege de apy, en de verplichting aardig wat van hun eigen shitcoin te hebben.
Het is en blijft een gevoelsdingetje. Er zitten risico's aan. Meestal loont het niet meer dan 1 BTC weg te zetten bij welk plaftorm dan ook omdat je rente dan behoorlijk naar beneden gaat. Maar het is ook zo zonde het op je Ledger te zetten als je er ook 6% op kan krijgen...
Hier hoef ik me dan weer geen enkele zorgen om te makenMeestal loont het niet meer dan 1 BTC weg te zetten bij welk plaftorm dan ook omdat je rente dan behoorlijk naar beneden gaat.
Wellicht, kost tenslotte allemaal fiat om dat goed in te richten.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:52:
[...]
Precies... minder rente, meer service?
Crypto.com => Founded 2016Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:52:
[...]
ik me vooral leiden doordat ik het tegenkom bij anderen die ik wel hoog heb zitten.
NEXO => Founded 2017
Is dit nu wat ze noemen bias?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sta jij ook altijd naakt met een paraplu bij een gracht?Pingo76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:29:
[...]
In het aard van dit beestje zit het nou eenmaal om dingen anders te doen dan anderen
Zoja, dan sta je op Dumpert
Man, ik ben 32 en ben nog brak van de vrijmibo van 3 weken terug. Blijkbaar is er recent ergens een punt geweest waar mijn alcohol tolerantie -10x is gegaan.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:33:
[...]
Ik stop ook altijd de dag nadat ik dronken geweest ben met drinken. Zo ongeveer tot de volgende avond. Maar 2 dagen.. dan ben je wel erg lang brak zeg
Ik hoop dat dit een tijdelijke dip/consolidatie fase is waar mijn lever even aan moet wennen.
[ Voor 9% gewijzigd door JW04 op 02-09-2021 14:03 ]
Min of meer. Ik noem het gemak en betrouwbaarheid.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:52:
[...]
Precies... minder rente, meer service?
Ik heb ook voldoende onderzoek gedaan naar de diverse platformen en ik gebruik er ook meerdere. Maar de ervaring is gewoon anders. Blockfi gebruik ik ook maar daar merk je aan alles dat het vooral op de USA is gericht. Je kunt daar gewoon niet makkelijk FIAT naar toe sturen.
Bij Nexo kan dat wel. Ik vind dat vooral fijn omdat iedere 1e van de maand mijn spaargeld automatisch verdeeld kan worden. Van mijn 100% spaargeld gaat 70% naar de spaarrekening, 10% spaarpot auto onderhoud en 20% naar Nexo in EUR. Eenmaal daar krijg ik 12% (Platinum lvl) op FIAT. Zonder dat ik daar maar om hoef te kijken.
Een ander voordeel is dat wanneer de markt dipt, er altijd voldoende FIAT beschikbaar is om coins te kopen.
Ik zit voor 50% in kilt, 25% in sakura en 25% in altair.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:32:
[...]
apart dat het dan nog zo weinig is.
Zoals ik al eerder zei:
Zero.
Gezellig om te lezen dat als dat Kilt en Altair compleet flopt en ondertussen ook KSM gewoon verdampt om welke reden dan ook, we hier met meerdere mensen lekker rekteroni kunnen eten
Dat valt wel mee hoor, mijn percentage ksm en dus kilt etc is 1% van mijn pf.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:07:
Gezellig om te lezen dat als dat Kilt en Altair compleet flopt en ondertussen ook KSM gewoon verdampt om welke reden dan ook, we hier met meerdere mensen lekker rekteroni kunnen eten
Zero.
Doe maar decadent, ouwe whale.Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:08:
[...]
Dat valt wel mee hoor, mijn percentage ksm en dus kilt etc is 1% van mijn pf.
Haha nee hoor, zegt alleen maar dat ik heel weinig in ksm heb zitten
Zero.
KSM verwacht ik nog wel een prijs van $1250 deze cycle, met gemiddelde van 300-500 per KSM
in 2030 dan $3500
in 2030 dan $3500
nothing stops this train
Procentueel bedoel je?Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:10:
[...]
Of dat je een whale bent.Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:10:
[...]
Maar zonder gein, ik heb er ook vrij weinig in zitten procentueel gezien. Maar ook als een heel klein percentage van je PF rekt gaat, ga je gewoon rekt. Zo werkt dat toch?
Dit moet je even uitleggen denk ik.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:12:
KSM verwacht ik nog wel een prijs van $1250 deze cycle, met gemiddelde van 300-500 per KSM
in 2030 dan $3500
Als mijn PF zakt met mijn jaarsalaris dan heb ik negatieve crypto, en dan heb ik nog maar een prutser salarisjeanti elppa schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:48:
[...]
Is gewoon ook erg persoonlijk. Ik vind hodl makkelijker en makkelijker. In 2013 voelde ik me zo kut als mijn pf 100 euro minder was....maar door alle littekens, haaruitval door stress, rimpels overal, raak je eraan gewend. Dit is mijn 3e cycle en heb er gewoon ook veel meer vertrouwen in. Al zakt mijn pf nu met een jaarsalaris dan slaap ik er nog geen seconde minder om.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
na de bullrun als alles gaat droppen....
sideways/bear market zegmaar
nothing stops this train
Ja oké. Maar wat bedoel je dan met gemiddeld 300-500? Gemiddelde deze bullrun? Of is 300 de bodem en gaat ie tussen 300 en 500 schommelen in de bear denk je?Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:15:
[...]
na de bullrun als alles gaat droppen....
sideways/bear market zegmaar
Al een tijdje niet gezien, maar met discussies als deze is het altijd leuk om @Glenn Hoddle toe te voegen.Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:33:
[...]
Als de mod niet erg vind wil ik hier op reageren, anders kan de mod het deleten, het is slow chat anyways
Hoe je kijkt links of rechts, wij in het westen denken dat we veel vrijheid hebben en veel dingen kunnen maken. Dit is ook zo en begrijp me niet verkeerd: maar hier loop je ook tegen dingen aan, maar achter de schermen (vooral in Amerika waar lobbyen 1 ding is). Daar zijn de Chinezen gewoon anders is, die zeggen gewoon NEE en that's it.
Het individu is ook ondergeschikt aan het collectief, of dit je familie, werk of overheid is. Zo zit de wereld in elkaar en slechts het Westen denkt anders. Wij zetten onszelf (individu) voorop en vinden onze belangen en normen & waarden nummer 1, de rest is kut. Kijk hoe een gemiddelde Nederlander reageert op zaken in buitenland, terwijl 95% nooit in China of Rusland is geweest. Hier worden we ook tegen elkaar opgezet, denken dat wij superieur zijn die armzalige mensen in Azie, Afrika, Rusland, enzovoort (Behalve Israël natuurlijk, met hun grootste gevangenis wereldwijd - Palestijnen).
En juist dit is jammer, ik denk de wereld is mooier als je samenwerkt en minder de wij-hen verhaal opzet, vooral als je dit alleen leest van je computer ipv. daar wonen en werken, enzovoort.
Om je trouwens 1 voorbeeld te geven, thuiszorg voor je familie of ouders is in Azie normaal, geen haan die kraait die nee zegt om hun ouders niet te verzorgen in huis. Zij hebben je groot gebracht en gebaard, dus ten alle tijden altijd respect. In Nederland is dat heel anders. Familie, werk en overheid - dit is anders in China dan hier. Het is niet slechter of beter, gewoon anders (China is niet zo terror als Hunger Games oid..)
Trouwens ,ik zou Amerikaans spul ook verbieden als land, anders word je net als Europa gekoloniseerd door Google, Android, Apple, Microsoft en Amazon. Het is maar wat je wiltWordt Huawei te groot? OK, Google verbiedt alles maar, en dan stoort heel Huawei eigen OS in, want jouw ING bankieren zonder die Google toestemmingen gaat niet lekker werken. En juist de gedachtegang van EU/USA vs. China (of de rest) is hier heel effectief in (beetje geopolitiek en eigen belangen beschermen, alhoewel ik vind dat EU gewoon mee moet met de beste jongens en vanuit daar hun eigen shit moet onwikkelen op e.g. 5G).
Ontopic: daarom zit ik trouwens ook veel in crypto/blockchain, omdat men samenwerkt vanuit heel de wereld, en er zijn geen grenzen en men vertrouwt elkaar op basis van de Smart Contract, enz. En geen geo-politiek zoals dat 5G verhaal, etc.
heb geen glazenbol maar dat bedoel ik wel jaYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:16:
[...]
Ja oké. Maar wat bedoel je dan met gemiddeld 300-500? Gemiddelde deze bullrun? Of is 300 de bodem en gaat ie tussen 300 en 500 schommelen in de bear denk je?
nothing stops this train
jaKol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:18:
[...]
heb geen glazenbol maar dat bedoel ik wel ja
Dat je geen glazen bol hebt snap ik. Die heeft niemand hier (al verdenk ik Jaapio en Taro ervan er wel één te hebben).Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:18:
[...]
Maar ik begreep niet precies hoe je je opmerking wat betreft het gemiddelde van KSM bedoelde en nu wel, dus bedankt! Ik denk zelf dat ie nog wel een stuk lager kan overigens.
Verwijderd
Maak daar maar alleen Taro van, die zit vaak goed.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:21:
[...]
Dat je geen glazen bol hebt snap ik. Die heeft niemand hier (al verdenk ik Jaapio en Taro ervan er wel één te hebben).
Maar ik begreep niet precies hoe je je opmerking wat betreft het gemiddelde van KSM bedoelde en nu wel, dus bedankt! Ik denk zelf dat ie nog wel een stuk lager kan overigens.
Bij mij is het puur en alleen dom geluk.
Dat is precies iets wat iemand die zijn glazen bol niet kwijt wil en de aandacht op iemand anders wil vestigen zou zeggen..Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:24:
[...]
Maak daar maar alleen Taro van, die zit vaak goed.
Bij mij is het puur en alleen dom geluk.
Overigens is die van Taro sowieso defect, met zijn all-in een tijd terug..
Wat aangeeft dat ik uiteindelijk ook maar wat doeMicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:02:
[...]
Crypto.com => Founded 2016
NEXO => Founded 2017
Is dit nu wat ze noemen bias?![]()
Ik heb NEXO pas vorig jaar leren kennen
Hoe groter de bag hoe groter de rektheid. Ik ben geen whale trouwens.. die kans had ik wel als ik gewoon had gehodled..YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:12:
[...]
Of dat je een whale bent.
Maar zonder gein, ik heb er ook vrij weinig in zitten procentueel gezien. Maar ook als een heel klein percentage van je PF rekt gaat, ga je gewoon rekt. Zo werkt dat toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 02-09-2021 14:30 ]
Zero.
Volgens mij is dit het eerste uur dat BTC >50k gestart is sinds ergens in mei. Vooralsnog lijkt 'ie het te houden (BUSD pair). Is natuurlijk een statistiek van niets, maar keihard bullish. Toch?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
23 augustus was ie er toch ook?St@m schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:29:
Volgens mij is dit het eerste uur dat BTC >50k gestart is sinds ergens in mei. Vooralsnog lijkt 'ie het te houden (BUSD pair). Is natuurlijk een statistiek van niets, maar keihard bullish. Toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
St@m schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:29:
Ik wil niet lullig doen hoor maar reken er maar op dat KSM in een echte crypto winter wel terug naar de 5 dollar regio gaat.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:18:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dan koop ik er 1000zwembroek schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:35:
[...]
Ik wil niet lullig doen hoor maar reken er maar op dat KSM in een echte crypto winter wel terug naar de 5 dollar regio gaat.
OPWARMING VAN DE AARDE enzozwembroek schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:35:
[...]
Ik wil niet lullig doen hoor maar reken er maar op dat KSM in een echte crypto winter wel terug naar de 5 dollar regio gaat.
Let’s go! (Heeft ook iets met dit te maken volgens mij: https://www.reddit.com/r/...gac6j/iota_short_squeeze/)
KSM is er dan zeker eentje die ik ook ga oppikken.
Het "probleem" is dat alles dan zo lekker goedkoop is. Dus welke kies je dan hè. Alsof je als klein kind in een snoepwinkel staat met slechts een briefje van €5 in je hand
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Wat betreft ETH: sinds kort kun je ETH rechtstreeks vanuit je ledger in een ETH 2.0 contract staken. Dit doe je dan bij Lido Finance. ETH 2.0 kun je niet unstaken (tot de merge), maar bij Lido krijg je er stETH voor terug en deze kun je terug swappen voor ETH om dan eventueel weer te verkopen. De rente ~5% ontvang je dagelijks in de vorm van stETH.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:57:
[...]
Thanks, en daar was ik dus al bang voor, dat het eigenlijk niet met zekerheid te zeggen is. Ik twijfel nog altijd enorm of ik dit ga doen. Eigenlijk wil ik die Ledger die ik heb gewoon ergens wegleggen en er jaren niet naar om kijken. Maar als je dan een rente van +/- 6% misloopt is dat ook wel heel zonde..
[...]
Hier hoef ik me dan weer geen enkele zorgen om te maken
Daarnaast kun je je stETH ook gebruiken in diverse DeFi protocollen voor nog wat extra yield. Op dit moment zit bijna 15% van de totale ETH supply in een staking contract van Lido.
Snap ik, ik lees al je posts over dit soort platformen met veel plezier... je kent er veel meer dan ik, dus handig om via de wandelgangen nieuws over andere platformen te horen. :-) Vond het wel grappig hoe je e.e.a. geformuleerd had en kan er wel doorheen lezen. Iedereen heeft zijn bias. Vraag maar aan @Verwijderd.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:26:
[...]
Wat aangeeft dat ik uiteindelijk ook maar wat doe
Ik heb NEXO pas vorig jaar leren kennen
Ik heb uit de vorige bear market nog een klein beetje IOTA. Staat ergens op één of andere obscure wallet waar ik bij kan maar wel altijd weer vet moet uitzoeken hoe precies. Dus tell me. Gaat ie moon? Hoe hard? Ik wil het niet jinxen door zelf de koers op te zoeken met mn greedy mindD-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:37:
[...]
Let’s go! (Heeft ook iets met dit te maken volgens mij: https://www.reddit.com/r/...gac6j/iota_short_squeeze/)
Thanks!jvel92 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:38:
[...]
Wat betreft ETH: sinds kort kun je ETH rechtstreeks vanuit je ledger in een ETH 2.0 contract staken. Dit doe je dan bij Lido Finance. ETH 2.0 kun je niet unstaken (tot de merge), maar bij Lido krijg je er stETH voor terug en deze kun je terug swappen voor ETH om dan eventueel weer te verkopen. De rente ~5% ontvang je dagelijks in de vorm van stETH.
Daarnaast kun je je stETH ook gebruiken in diverse DeFi protocollen voor nog wat extra yield. Op dit moment zit bijna 15% van de totale ETH supply in een staking contract van Lido.
Nu even jouw brei aan termen die ik nog niet goed ken ontcijferen en dan eens uitzoeken hoe het werkt. Overigens, rechtstreeks vanuit de Ledger staken, dan zit het alsnog vast dus en heb je er technisch gezien niets aan dat het op de Ledger staat? Of zie ik dat verkeerd?
Geen idee wat je hier mee wilt zeggen....
:fill(white):strip_exif()/f/image/oLVCAQiGX9ua52PC1RcTUbSr.png?f=user_large)
Is dit wat?
Plan:
- Set van 14 speelkaarten per munt (de standaard speelkaarten 2-10,B,V,H,A plus een joker)
- Setjes zijn per munt te bestellen/kopen.
- Bestel 4 sets en je hebt een volledig kaartspel.
- Bij succes extra sets met 'speciale' kaarten (speciale afbeeldingen)
Zo kan ieder een kaartspel met zijn eigen favoriete muntjes samenstellen. Bijvoorbeeld een kaartspel met BTC, ETC, USDT en XRP kaarten.
@Verwijderd het moeten natuurlijk wel 4 verschillende muntjes zijn, want 4x een setje BTC-kaarten heeft niet zoveel zin.
Poll: Goed idee?
• Ja
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Euhm… Tja… All in hier eigenlijk.. Af en toe uitstapjes gemaakt maar minimaal 80% van m’n stack is altijd IOTA geweest. Ooit met klein bedrag voor de lol begonnen. Nu nog steeds voor de lol eigenlijk en lekker hold. DYOR want staat veel op stapelYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:39:
[...]
Ik heb uit de vorige bear market nog een klein beetje IOTA. Staat ergens op één of andere obscure wallet waar ik bij kan maar wel altijd weer vet moet uitzoeken hoe precies. Dus tell me. Gaat ie moon? Hoe hard? Ik wil het niet jinxen door zelf de koers op te zoeken met mn greedy mind
Alleen als Charles de jokert is!MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:46:
[Afbeelding]
Is dit wat?
Plan:
- Set van 14 speelkaarten per munt (de standaard speelkaarten 2-10,B,V,H,A plus een joker)
- Setjes zijn per munt te bestellen/kopen.
- Bestel 4 sets en je hebt een volledig kaartspel.
- Bij succes extra sets met 'speciale' kaarten (speciale afbeeldingen)
Zo kan ieder een kaartspel met zijn eigen favoriete muntjes samenstellen. Bijvoorbeeld een kaartspel met BTC, ETC, USDT en XRP kaarten.
@Verwijderd het moeten natuurlijk wel 4 verschillende muntjes zijn, want 4x een setje BTC-kaarten heeft niet zoveel zin.
Poll: Goed idee?
• Ja
• Nee
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
LINK bijna nieuwe local high! moon soon!
nothing stops this train
Jij snapt t... Die raket gaat bij USDT natuurlijk ook niet omhoog.
... en meer van dat soort subtiele 'waarheden'.
Nee ik heb deze munt nog als een soort aandenken aan mijn eerste stapjes in crypto. Enige munt waar ik destijds zelf wat onderzoek naar had gedaan en voor zover ik dat kon inschatten een aantrekkelijke use case had. Volgens mij staan ze voor mij nog altijd onder water al weet ik niet meer wat de aankoopprijs destijds was. Ik hou ze gewoon altijd. Ze worden nooit een substantieel bedrag waard voor mij, zo wel, dan ben jij al lang en breed miljonair denk ikD-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:53:
[...]
Euhm… Tja… All in hier eigenlijk.. Af en toe uitstapjes gemaakt maar minimaal 80% van m’n stack is altijd IOTA geweest. Ooit met klein bedrag voor de lol begonnen. Nu nog steeds voor de lol eigenlijk en lekker hold. DYOR want staat veel op stapel
Betalen voor parkeersessie kan voortaan met bitcoin in Antwerpen en Brussel
https://www.hln.be/binnen...rpen-en-brussel~ac94f38a/Het is voortaan mogelijk om voor parkeersessies in Antwerpen en Brussel te betalen met bitcoin. Seety, de Belgische start-up rond digitaal parkeren, biedt naast de traditionele methodes de mogelijkheid om zelfs met zeven verschillende cryptomunten te betalen.
SVM 02-09-21, 08:26 Laatste update: 09:12
Seety verwacht dat cryptomunten milieuvriendelijker zullen worden, waardoor ze meer en meer gebruikt zullen worden om alledaagse goederen en diensten te betalen.
Wie cryptomunten wil gebruiken om een parkeerplaats te betalen, kan via de app Seety credits kopen met cryptomunten. Momenteel kan men kiezen tussen bitcoin, ethereum, bitcoin cash, litecoin, dai, dogecoin en USD coin. De transactiekosten zijn gelijk aan die van een betaling met kredietkaart of bancontact.
Seety lanceerde zijn app onlangs ook in meer dan honderd Nederlandse steden en gemeenten. De app telt nu 355.000 actieve leden en verwacht een omzet van 400.000 euro in 2021. Voor 2022 streeft de start-up naar een omzet van 2 miljoen.
Bitcoin is ongeveer 42.000 euro waard momenteel. Voor een parkeerticket van 5 euro zou je dan 0.00012 bitcoin betalen.
irony > *
Overigens lijkt het volgens de website inderdaad wel alsof ze druk bezig zijn. Al zeggen al die termen die ze verkondigen me niet zoveel.D-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:53:
[...]
Euhm… Tja… All in hier eigenlijk.. Af en toe uitstapjes gemaakt maar minimaal 80% van m’n stack is altijd IOTA geweest. Ooit met klein bedrag voor de lol begonnen. Nu nog steeds voor de lol eigenlijk en lekker hold. DYOR want staat veel op stapel
Door je ETH te staken in een ETH 2.0 contract zet je je ETH in feite vast tot ETH 2.0 live is en het ook daadwerkelijk mogelijk is om je ETH te unstaken. Dat maakt het hele staken eigenlijk minder aantrekkelijk, want je wilt eigenlijk niet dat je zolang vast zit in iets.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 14:40:
[...]
Thanks!
Nu even jouw brei aan termen die ik nog niet goed ken ontcijferen en dan eens uitzoeken hoe het werkt. Overigens, rechtstreeks vanuit de Ledger staken, dan zit het alsnog vast dus en heb je er technisch gezien niets aan dat het op de Ledger staat? Of zie ik dat verkeerd?
Daarom krijg je bij Lido voor elke ETH een stETH voor terug, dus je staked 1 ETH in het contract en je krijgt er 1 stETH voor terug. Die stETH staat gewoon in je wallet en vertegenwoordigd dezelfde waarde als ETH.
Wil je je ETH verkopen, omdat het 20k waard is ofzo. Dan zou dat normaal gesproken niet kunnen, je ETH zit immers in een contract tot ETH 2.0. Maar die stETH in je wallet, kun je in een Curve pool omruilen naar ETH en vervolgens verkopen.
Het is wel wat complexer en meer hands on dan het rente laten trekken bij bijvoorbeeld Nexo en je hebt te maken met smart contract risk etc. Beetje persoonlijke afweging waar je jezelf het prettigst bij voelt. Op de website is overigens ook veel documentatie beschikbaar en op de Discord kun je ook altijd je vragen stellen.
Damn gaat weer hard hier sinds mijn peukje pauze gewoon een aantal pagina's erbij, en nog niet rekt..
Volgens pingo komt het wel goed dus daar vertrouw ik volledig op.
Volgens pingo komt het wel goed dus daar vertrouw ik volledig op.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja bij al die termen en constructies begint het mij al snel te duizelen. Blijft lastigjvel92 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:10:
[...]
Door je ETH te staken in een ETH 2.0 contract zet je je ETH in feite vast tot ETH 2.0 live is en het ook daadwerkelijk mogelijk is om je ETH te unstaken. Dat maakt het hele staken eigenlijk minder aantrekkelijk, want je wilt eigenlijk niet dat je zolang vast zit in iets.
Daarom krijg je bij Lido voor elke ETH een stETH voor terug, dus je staked 1 ETH in het contract en je krijgt er 1 stETH voor terug. Die stETH staat gewoon in je wallet en vertegenwoordigd dezelfde waarde als ETH.
Wil je je ETH verkopen, omdat het 20k waard is ofzo. Dan zou dat normaal gesproken niet kunnen, je ETH zit immers in een contract tot ETH 2.0. Maar die stETH in je wallet, kun je in een Curve pool omruilen naar ETH en vervolgens verkopen.
Het is wel wat complexer en meer hands on dan het rente laten trekken bij bijvoorbeeld Nexo en je hebt te maken met smart contract risk etc. Beetje persoonlijke afweging waar je jezelf het prettigst bij voelt. Op de website is overigens ook veel documentatie beschikbaar en op de Discord kun je ook altijd je vragen stellen.
Ze hebben nu zo’n 180 medewerkers en binnen nu en een maand of 8 tot 12 verwacht ik dat ze ook decentraal zijn (buiten de feeles en schaalbare transacties). Ik zit er ook niet meer zo in en kijk eens in de paar weken weer eens op de IOTA Discord. Vandaag is weer een mooi moment om eens een kijkje te gaan nemen met een biertje in de hand 😉YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:08:
[...]
Overigens lijkt het volgens de website inderdaad wel alsof ze druk bezig zijn. Al zeggen al die termen die ze verkondigen me niet zoveel.
Haha heb me er ook de nodige tijd in moeten verdiepen. Qua gebruiksgemak valt er met het hele wallet en smart contract gebeuren nog veel te winnen.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:12:
[...]
Ja bij al die termen en constructies begint het mij al snel te duizelen. Blijft lastig
Maar ze waren toch na de vorige bullrun eigenlijk gewoon op sterven na dood? Of verwar ik het met een ander projecT? Ik dacht echt dat ze toen bij de coins/projecten hoorden die de bear niet goed doorkwamen en de slag gemist hadden om zich echt tussen de blijvertjes te nestelen.D-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:15:
[...]
Ze hebben nu zo’n 180 medewerkers en binnen nu en een maand of 8 tot 12 verwacht ik dat ze ook decentraal zijn (buiten de feeles en schaalbare transacties). Ik zit er ook niet meer zo in en kijk eens in de paar weken weer eens op de IOTA Discord. Vandaag is weer een mooi moment om eens een kijkje te gaan nemen met een biertje in de hand 😉
Ter aanvulling: Wat Lido tegen 4,4% doet, kan ook op andere plekken, o.a via Ankr tegen 4,9%:jvel92 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:10:
[...]
Door je ETH te staken in een ETH 2.0 contract zet je je ETH in feite vast tot ETH 2.0 live is en het ook daadwerkelijk mogelijk is om je ETH te unstaken. Dat maakt het hele staken eigenlijk minder aantrekkelijk, want je wilt eigenlijk niet dat je zolang vast zit in iets.
https://stakefi.ankr.com/internet-bonds
Ik heb het nooit aantrekkelijk gevonden om mijn ETH nu al in een ETH 2.0 contract te steken.
Op Crypto.com krijg ik 8,5% (6,5 + 2% in CRO) voor mijn ETH bij een 3 maand termijn. Als je minder CRO hebt, gaat dat naar 5,5% dacht ik, nog steeds meer dan vroegtijdig staken op ETH2.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 02-09-2021 15:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
IOTA komt los en daar is Ed dan ook weerD-Ed schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:15:
[...]
Ze hebben nu zo’n 180 medewerkers en binnen nu en een maand of 8 tot 12 verwacht ik dat ze ook decentraal zijn (buiten de feeles en schaalbare transacties). Ik zit er ook niet meer zo in en kijk eens in de paar weken weer eens op de IOTA Discord. Vandaag is weer een mooi moment om eens een kijkje te gaan nemen met een biertje in de hand 😉
Mooi project, echt wel onderbelicht de afgelopen maanden. Ik heb ze ook niet meer. Keuzes, keuzes.
Ik had een jaar geleden nog wel een beetje nare ervaring doen mijn 10k IOTA opeens niet meer traceerbaar was op de tangle. Met wat fixes en rare fratsen kon ik er uiteindelijk wel weer bij, maar dat was toen ff niet zo'n tof en betrouwbaargevoel
Zelfs op Binance voor 4.9%Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:18:
[...]
Ter aanvulling: Wat Lido tegen 4,4% doet, kan ook op andere plekken, o.a via Ankr tegen 4,9%:
https://stakefi.ankr.com/internet-bonds
Ja ik neig toch gewoon naar laten renderen op een NEXO, Crypto.com of Celsius of zo. Het is alleen dat ik het gewoon niet zo vertrouw, als zo'n partij een dikke hack om de oren krijgt kan je wel leuk 6% rente getrokken hebben maar is de kans aanwezig dat je 100% kwijt bent. Ik blijf huiverig eigenlijk..jvel92 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:16:
[...]
Haha heb me er ook de nodige tijd in moeten verdiepen. Qua gebruiksgemak valt er met het hele wallet en smart contract gebeuren nog veel te winnen.
Doe anders een deel, en dan verdelen voor wat extra risicospreidingYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:19:
[...]
Ja ik neig toch gewoon naar laten renderen op een NEXO, Crypto.com of Celsius of zo. Het is alleen dat ik het gewoon niet zo vertrouw, als zo'n partij een dikke hack om de oren krijgt kan je wel leuk 6% rente getrokken hebben maar is de kans aanwezig dat je 100% kwijt bent. Ik blijf huiverig eigenlijk..
Maar dan zet je het niet zelf vast in ETH2.0 toch? Dat doet Binance voor je.
Als ik ETH persé minimaal een jaar lang vast moest zetten, zou ik dat het liefst via een eigen contractje doen en niet via een exchange als Binance.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha ja dat dacht ik ook. Stel je ze 1/4 bij NEXO, 1/4 bij Crypto.com en 1/4 bij Celsius, de laatste 1/4 laat je op de Ledger. Als dan alsnog één van die toko's omvalt, affikt, leeggeroofd wordt, heb je 25% verlies op je HODL PFGelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:20:
[...]
Doe anders een deel, en dan verdelen voor wat extra risicospreiding
Zo werkt mijn denkproces op zo'n moment zeg maar
Klopt, je krijgt er dan Beth voor.Mooody schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:21:
[...]
Maar dan zet je het niet zelf vast in ETH2.0 toch? Dat doet Binance voor je.
Als ik ETH persé minimaal een jaar lang vast moest zetten, zou ik dat het liefst via een eigen contractje doen en niet via een exchange als Binance.
Tja, dat blijft altijd een risico natuurlijk echter hoe groot is die kans.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 15:19:
[...]
Ja ik neig toch gewoon naar laten renderen op een NEXO, Crypto.com of Celsius of zo. Het is alleen dat ik het gewoon niet zo vertrouw, als zo'n partij een dikke hack om de oren krijgt kan je wel leuk 6% rente getrokken hebben maar is de kans aanwezig dat je 100% kwijt bent. Ik blijf huiverig eigenlijk..
Bij Nexo is het wel zo dat er een hoop verzekeringen achter zitten dus ik maak me daar niet zoveel zorgen over. FIAT is trouwens altijd gedekt bij Nexo.
Moet je @A87 even roepen. Kun je 'm persoonlijk de liefde verklaren.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!