Die zijn er 100% zeker.Jackson6 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:39:
[...]
Dit hoor ik altijd zoveel mensen zeggen inderdaad, ik denk dan altlijd maar van: is er überhaupt iemand ie BTC 10 jaar (bewust) heeft laten staan tot nu?
Maar hebben die ook nog toegang tot genoemde BTC of zijn die verloren?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
ik HODL ongeacht, ben er voor de stakings (kan beter want ik zit op bitvavo) maar mijn focus is persoonlijk op coins waar ik op kan staken en daar steeds meer van te kopen om zo mijn stakes te vergroten en het laten sneeuwball effecten maar dan berg op hopelijk.
Precies.. zo zat ik in 2017 bij de badkamerboer. Ja doe die titanium kranen maar en die geioniseerde spiegel whahaha weet je wat gooi er ook maar een industriële verwarming in welke 4x zo duur is dan die standaard, boeit mij het ik heb een zak vol ripples! Over 3 maanden koop ik heel de tent hier!Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:37:
[...]
Maar zo is het wel, dan is alles mogelijk.
Wanneer je rektheid jarenlang in de ogen hebt gekeken wordt je voorzichtiger. Het betast je op plaatsen waarvan je het bestaan niet wist en dat laat zijn littekens achter op je ziel.
Je kunt beter ontwetende zijn in een markt die alleen maar stijgt. Mooiste wat er is. Alsof je een straatje staatsloten hebt en al fantaseert over wat je met de gewonnen jackpot gaat doen.
3 maanden later:
Zero.
Ik kan me dat moment nog goed herinneren ja..... Mooie tijden....cursquidHome schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:39:
[...]
Klopt zeker, zijn de echte holders. Die iets kopen en vervolgens na paar jaar weer eens kijken en tot de verbazing komen dat ze miljonair zijn
Kocht je een maden in een doosje voor een paar cent en vergat je die na het vissen weg te gooien om na 2 weken warme zomer plots duizenden vliegende shitcoins te hebben.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Mu.siQ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:19:
[...]
Mijn eerste profit genomen, ooit. Ben ik nu pro? Of mag ik een babe als crypto expert?
Maktub
My man! Behalve het Bitvavo gedeelte,not your keys not your coinsWowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:41:
ik HODL ongeacht, ben er voor de stakings (kan beter want ik zit op bitvavo) maar mijn focus is persoonlijk op coins waar ik op kan staken en daar steeds meer van te kopen om zo mijn stakes te vergroten en het laten sneeuwball effecten maar dan berg op hopelijk.
irony > *
De meeste mensen die groot handelen rekenen in % van hun portofolio. Je kan beginnen met 10,000 euro en dan groeien tot 100,000 euro. Vanuit daar ga je niet met dezelfde paar duizend inleggen maar tienduizend. Het klinkt eng, maar in % tov je portofolio is dat hetzelfde. Key dat je een aantal goede ICO's moet spotten en verkrijgen door in te lezen, met mensen praten en komen in de seed sales, etc.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:23:
[...]
Ik denk dat de meeste beginnen met relatief weinig. En zo van een paar honderd een paar duizend maken.
Het is op den duur wel lastiger, dan is tenminste mijn ervaring. Als je dan ineens in de tienduizenden euro's zit. Is het dan nog speelgeld? Hoe lang heb jij "diamond hands" en vertrouwen om er nog meer van te maken.
Er zitten dips tussen, en dat is dan ineens wakker worden met een maandsalaris minder aan crypto. Dat knaagt aan je. Naar mijn ervaring is het wel een kwestie van oefening voor jezelf ook. Hoe lang kan jij rustig blijven met de gedachte dat er grote bedragen heen en weer schuiven. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl en casht alles of een deel. En daar is dat ook helemaal niks mis mee. Winst is winst.
Het is niet zo simpel zoals mens soms voorsteld. "Oh, als ik toen had gekocht was ik nu miljonair geweest". HODLen is écht een kunst als het om grote bedragen gaat wat mij betreft
Deze mensen worden miljonairs door die seed te houden voor aantal jaar en niet door te traden met je ADA, ATOM, LUNA, etc. Met dat laatste verdien je goed zakgeld maar het maakt je geen miljonair, terwijl crypto wel die mogelijkheid biedt.
Verwijderd
Bitcoin is begonnen als statement tegen het monetaire beleid van centrale banken. Het is de belichaming van de evolutie van geld in de 21e eeuw.Mu.siQ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:41:
[...]
Daar zitten nu eenmaal fundementalisten die andere belangen nastreven dan het gros van deze samenleving.
Geld en materialisme zijn niet vanzelfsprekend een drijfveer voor ieder individu.
Wat je ook kan doen is met een TP1, TP2 en TP3 werken. Zo probeer ik het toch meestal te doen en gewoon die market sell knop wegscripten.BTC100K2021 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:30:
[...]
Zelfde hier, ik heb mezelf al meerdere lambo's door de neus geboord. In de bear hodl ik netjes en koop ik stoïcijns bij, vervolgens in de bull panic sell ik bij de eerste de beste +30% en mis ik vaak de echte grote gains.
Alleen BTC heb ik van 10K tot 57K weten te holden, de alts en ik zijn geen gelukkig huwelijk. Te volatiel voor mij.
Achja, winst is winst zullen we maar zeggen.
mmmm, we zijn nog niet echt door de 50K. heen want ik lees er nog niks over in de Televaag of
op Nu.nl
op Nu.nl
Bitcoin en Ethereum blijven wel King en Queen, maar op een dag worden die ook vervangen.Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:46:
[...]
Bitcoin is begonnen als statement tegen het monetaire beleid van centrale banken. Het is de belichaming van de evolutie van geld in de 21e eeuw.
Daar zitten nu eenmaal fundementalisten die andere belangen nastreven dan het gros van deze samenleving.
Geld en materialisme zijn niet vanzelfsprekend een drijfveer voor ieder individu.
Ik denk mensen die hodlen en nooit terugkijken, dan op een dag zal het een duur grapje zijn (t.o.v. mensen die bewust hodlen en de markt volgt).
@Gelukszoekr had geen tijd voor een interview, die was zijn muntjes aan het tellen. Volgens mij zaterdag pas.RaptorXS schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:48:
mmmm, we zijn nog niet echt door de 50K. heen want ik lees er nog niks over in de Televaag of
op Nu.nl![]()
Mocht btc door de 51k gaan ben ik heel erg benieuwd wat er daarna gaat gebeuren. De weg daarboven ligt vrij open naar 55 en 60. En wat alts dan vervolgens gaan doen. Zullen eersf wel leeggetrokken worden. Spannend.
Lekker boys. Weer boven de 50k.
We hodlen de moeder
We hodlen de moeder
Dan Held is volgens mij sinds 2012 een holder. Hij heeft ook fouten gemaakt onderweg, maar respect voor de professional BTC maximalistMu.siQ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:41:
[...]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Toch grappig dat dat korte interview zoveel impact heeft gemaakt. Als de kans zich weer voordoet vind ik het altijd leuk te vertellen over cryptoNgangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:49:
[...]
@Gelukszoekr had geen tijd voor een interview, die was zijn muntjes aan het tellen. Volgens mij zaterdag pas.
Ik krijg deze week nog wat centjes van de belastingdienst, een deel zet ik ouderwets op de spaarrekening, een ander deel reserveer ik voor een ander doel, wat overblijft mag ik nog in crypto investeren van mijzelf, maar pas wanneer de boel flink zakt. Doen we dat niet dan blijft het gewoon gereserveerd staan.
Zero.
Onze crypto OG. Als de media iets over crypto willen weten bellen ze Roellie.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:56:
[...]
Toch grappig dat dat korte interview zoveel impact heeft gemaakt. Als de kans zich weer voordoet vind ik het altijd leuk te vertellen over crypto
Kan je niet wat rente trekken met stablecoins?Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:58:
Ik krijg deze week nog wat centjes van de belastingdienst, een deel zet ik ouderwets op de spaarrekening, een ander deel reserveer ik voor een ander doel, wat overblijft mag ik nog in crypto investeren van mijzelf, maar pas wanneer de boel flink zakt. Doen we dat niet dan blijft het gewoon gereserveerd staan.
Ja ik zet dat bedrag dan wel ergens weg in een stable ja.Darrell schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:59:
[...]
Kan je niet wat rente trekken met stablecoins?
Zero.
Jij bent onze persoonlijke Bob Woodward, de mannelijke versie van Fredricka Whitfield, de crypto versie van Louis Theroux, een sympathieke versie van Wilfred Genee, een nog levende Jan Pelleboer, een onaantrekkelijkere Sascha de Boer.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:56:
[...]
Toch grappig dat dat korte interview zoveel impact heeft gemaakt. Als de kans zich weer voordoet vind ik het altijd leuk te vertellen over crypto
Niet te bescheiden ajb @Gelukszoekr
Of gewoon in EUR op nexo zetten voor 6%. Binnen 4 uur(werkdagen) heb je het weer terug op je rekening.Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:00:
[...]
Ja ik zet dat bedrag dan wel ergens weg in een stable ja.
Mag ie niet gewoon zichzelf zijn?Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:01:
[...]
Jij bent onze persoonlijke Bob Woodward, de mannelijke versie van Fredricka Whitfield, de crypto versie van Louis Theroux, een sympathieke versie van Wilfred Genee, een nog levende Jan Pelleboer, een onaantrekkelijker versie van Sascha de Boer.
Verwijderd
Hangt er vanaf. Als jij gelooft dat het huidige fiat systeem altijd zal blijven bestaan en dat evolutie van geld zijn eindstatium heeft bereikt, dan heb je wellicht gelijk.Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:49:
[...]
Bitcoin en Ethereum blijven wel King en Queen, maar op een dag worden die ook vervangen.
Ik denk mensen die hodlen en nooit terugkijken, dan op een dag zal het een duur grapje zijn (t.o.v. mensen die bewust hodlen en de markt volgt).
Maar dat zou wel redelijk naïef zijn aangezien we pas 40 jaar op de fiat standaard zitten en onszelf daarmee, licht uitgedrukt, lichtelijk in de nesten hebben gewerkt.
Ik geloof in evolutie van geld. Vrijheid en privacy van uitgave. En ik denk dat digitale valuta daar zeker een grote rol in gaan spelen in de toekomst.
Op dit moment zien meer mensen dat zo en wordt er getracht die waarde van digitale valuta uit te drukken in bestaande valuta, waarvan er 100% zeker een tijd komt dat deze bestaande valuta niet de huidige vorm zullen hebben.
3e partijen zoals banken horen geen macht te hebben over omloopbeheer. Overheden horen geen monopoly te hebben op uitgave.
Interessante tijden.
Ik voel de liefdeNgangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:01:
[...]
Jij bent onze persoonlijke Bob Woodward, de mannelijke versie van Fredricka Whitfield, de crypto versie van Louis Theroux, een sympathieke versie van Wilfred Genee, een nog levende Jan Pelleboer, een onaantrekkelijkere Sascha de Boer.
Gelukkig zit alles vast in de parachainsPelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:03:
Kusama is weer wakker geworden
Van die domme quote word ik zo moe....Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:43:
[...]
My man! Behalve het Bitvavo gedeelte,not your keys not your coins
Alsof iedereen vroeger zijn geld in een oude sok had zitten ipv op de bank had staan.
"Not your bankaccount, not your money"
Het is gewoon een afweging en zelfkennis.
Wil je verdienen op je coins, zet het dan op een goede exchange.
Wil je een goede beveiliging met verzekering?, zet het dan op een goede exchange.
Vertrouw je niemand en ben je zeker dat je je passphrase of je hardware wallet niet kwijtraakt in de komende 10 jaar?.... zet het dan idd op een hardware wallet...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ho ho, it was something with two zero's
But i'll take it, thanks
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ja zeker, ik geloof ook wat jij zegt, maar denk alleen dat BTC en ETH op ten duur vervangen gaat worden, dus belangrijk om je portofolio te spreiden. Vervanging kan zijn iets uit de huidige crypto industry of iets van buitenaf (veel chains zijn ook open source, dus wat houdt een rijk land tegen om dit zelf op te zetten en kopieren?) Ik denk de grote landen kijken met schuin oog mee met hoe de ontwikkeling gaat en dan komt er een top G9 meeting, waar men gaan samenwerken. Privacy en vrijheid, etc. is allemaal belangrijk totdat de overheden de geldstroom (en dus de mensen) niet meer onder controlle kan houden. Dan gaan ze ingrijpen (undercover, etc.).Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:02:
[...]
Hangt er vanaf. Als jij gelooft dat het huidige fiat systeem altijd zal blijven bestaan en dat evolutie van geld zijn eindstatium heeft bereikt, dan heb je wellicht gelijk.
Maar dat zou wel redelijk naïef zijn aangezien we pas 40 jaar op de fiat standaard zitten en onszelf daarmee, licht uitgedrukt, lichtelijk in de nesten hebben gewerkt.
Ik geloof in evolutie van geld. Vrijheid en privacy van uitgave. En ik denk dat digitale valuta daar zeker een grote rol in gaan spelen in de toekomst.
Op dit moment zien meer mensen dat zo en wordt er getracht die waarde van digitale valuta uit te drukken in bestaande valuta, waarvan er 100% zeker een tijd komt dat deze bestaande valuta niet de huidige vorm zullen hebben.
3e partijen zoals banken horen geen macht te hebben over omloopbeheer. Overheden horen geen monopoly te hebben op uitgave.
Interessante tijden.
Ben ook benieuwd waar China heen gaat, daar gebruiken ze nauwlijks cash. Cash gaat de society verlaten, misschien FIAT ook op ten duur.
Ik denk 1 van de reden waarom China crypto verbiedt, is dat geld het land niet verlaat (dat wil je niet als land), dus die miljardairs moeten in China blijven en geen villa kopen in Malta (en dus ook een EU paspoort)
[ Voor 5% gewijzigd door Hexxagon op 02-09-2021 11:11 ]
Weet iemand hoelang een transactie van Cardano ongeveer duurt? Heb wat Cardano overgeschreven van binance naar Coinbase om uit te laten betalen maar het duurt al 3 kwartier. Dacht dat Cardano zo snel was?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
China heeft sinds kort die digitale Yuan (E-Yuan?).Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:09:
[...]
Ja zeker, ik geloof ook wat jij zegt, maar denk alleen dat BTC en ETH op ten duur vervangen gaat worden, dus belangrijk om je portofolio te spreiden. Vervanging kan zijn iets uit de huidige crypto industry of iets van buitenaf (veel chains zijn ook open source, dus wat houdt een rijk land tegen om dit zelf op te zetten en kopieren?) Ik denk de grote landen kijken met schuin oog mee met hoe de ontwikkeling gaat en dan komt er een top G9 meeting, waar men gaan samenwerken. Privacy en vrijheid, etc. is allemaal belangrijk totdat de overheden de geldstroom (en dus de mensen) niet meer onder controlle kan houden. Dan gaan ze ingrijpen (undercover, etc.).
Ben ook benieuwd waar China heen gaat, daar gebruiken ze nauwlijks cash. Cash gaat de society verlaten, misschien FIAT ook op ten duur.
Ik denk 1 van de reden waarom China crypto verbiedt, is dat geld het land niet verlaat (dat wil je niet als land), dus die miljardairs moeten in China blijven en geen villa kopen in Malta (en dus ook een EU paspoort)
Daar gooien ze alles op...
Maar ja, China is niet echt een maatstaaf waar wij ons in het westen aan willen meten.
Het is puur dat ze met zovelen zijn dat we rekening met China moeten houden.... maar verder is het natuurlijk net Noord Korea... 0 mensen rechten en zoveel mogelijk de deuren en gordijnen dicht.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
ermmm.... sarcasme?dennis112 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:14:
Weet iemand hoelang een transactie van Cardano ongeveer duurt? Heb wat Cardano overgeschreven van binance naar Coinbase om uit te laten betalen maar het duurt al 3 kwartier. Dacht dat Cardano zo snel was?
Je haalt dingen door de war.
Je hebt geen Cardano transactie gedaan, je hebt gewoon wat ADA verplaatst tussen exchanges..
Dat heeft niks te maken met de transactie snelheid van Cardano
Heeft weinig met Cardano zelf te maken, Binance is gewoon sloom om deze effectief te versturen.dennis112 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:14:
irony > *
Ik hoop dat dit uiteindelijk uitkomt. Maar ik vrees er voor. Momenteel zie je al dat er vanuit overheden, banken en andere fiat-fossielen (met aanzienlijke invloed) behoorlijk gewerkt wordt om ofwel negativiteit rondom crypto te creëren, ofwel gereguleerde, gecentraliseerde alternatieven voor de huidige cryptocurrencies worden bedacht.Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:02:
[...]
Interessante tijden.
Het gaat denk ik een gevecht worden tussen de huidige instituten die hun machtspositie willen behouden, wellicht gesterkt door overheden die privacy lastig vinden en in de traditionele financiële instellingen en veel grote bedrijven uitstekende partners kunnen vinden op dat gebied.
Op veel andere gebieden merk je dat goed lobbyen regeringsbesluiten kan beïnvloeden en als dat in bovenstaande situatie ook opgaat is er nog best een kans dat veel grote economieën kiezen voor de kant van banken met hun eigen digitale muntje waaraan weer allerlei fundamentele zaken hangen die de privacy niet ten goede zullen komen.
Ik denk dat overheden/regeringen/economische grootmachten pas grondig zullen hervormen bij een absolute noodzaak, in de vorm van een mega-crisis of iets als een derde wereldoorlog.
Cardano rechtreeks vanuit een wallet naar wallet is een kwestie van minuten. Hier is het van exchange naar exchange. Geen idee wat endennis112 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:14:
Binance en coinbase interne uitspoken.
Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?dennis112 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:14:
Ik kom best wel vaak in China, bijna iedereen daar is net wij - gewoon werken, brood verdienen en leuk leven leiden. Wellicht dat de overheden lijnrecht tegen over elkaar staan, maar ik vind het ook lastig, je praat over een land wat 200x meer inwoners heeft dan bv Frankrijk. Hoe de regering effectief gaat reageren = anders dan wat wij hier kennen en gewend zijn. Daarnaast ook het culturele verschil in geloof of het leven. China was vroeger niet echt welwarend, ondergeschikt aan het westen/Japan, etc. Europa is heel rijk geworden door vroeger te stelen, kijk wat Amerika is geworden, etc (Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Britten vooral (midden oosten)). Geschiedenis is niet zo zwart wit (met goed en slecht) en ik denk mensen moeten meer effort spenden om samen te leven ipv. wij (Europa/Amerika) vs. zij (Rusland, Azie, etc.) verhaal optuigen.FijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:14:
[...]
China heeft sinds kort die digitale Yuan (E-Yuan?).
Daar gooien ze alles op...
Maar ja, China is niet echt een maatstaaf waar wij ons in het westen aan willen meten.
Het is puur dat ze met zovelen zijn dat we rekening met China moeten houden.... maar verder is het natuurlijk net Noord Korea... 0 mensen rechten en zoveel mogelijk de deuren en gordijnen dicht.
--
De doorsnee Chinees daar is net als de doorsnee Nederlander hier - wij staan ook niet elke dag op Malieveld te protesteren met spandoeken. Verschil is wel hier met extreme waanbeelden/denkbeelden word je meer 'toegelaten' dan daar, that's the truth en kut voor de 1 tot w/e percent van de bevolking.
[ Voor 10% gewijzigd door Hexxagon op 02-09-2021 11:25 ]
Inderdaad zeg, deze week precies en netjes binnen een bandbreedte van 30%…
Deze maand 85%. Zo is er geen eer en/of winst meer te behalen!
[ Voor 13% gewijzigd door MrMrq op 02-09-2021 11:24 ]
Maktub
Ik zit er sinds gister inMrMrq schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:22:
[...]
Inderdaad zeg, deze week precies en netjes binnen een bandbreedte van 30%…
Zonder ook maar iets van koersgrafieken gezien te hebben kan ik jullie zeggen: De koersen zijn aan het stijgen.
Hoe ik dat weet?
Nou, dit topic gaat weer als de brandweer.
Niet bij te houden!
Hoe ik dat weet?
Nou, dit topic gaat weer als de brandweer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
23% up over de afgelopen 7 dagen.
En dan te bedenken dat we in theorie nog een paar maanden bullmarkt hebben...
Als we keihard rekt gaan loopt het hier de spuigaten ook wel uit hoor.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:23:
Zonder ook maar iets van koersgrafieken gezien te hebben kan ik jullie zeggen: De koersen zijn aan het stijgen.
Hoe ik dat weet?
Nou, dit topic gaat weer als de brandweer.Niet bij te houden!
![]()
![]()
![]()
Maar toch, ik blijf ervan elke keer denken dat het mogelijk moet zijn hier een bot op te bouwen. Die dan op een paar termen (rekt en moon en varianten daarop) en het aantal berichten dit topic scant en daar naar handelt. Ik denk dat zo'n bot best winst kan maken. Het lastige zal zijn dat je moet configureren dat die op tijd aan slaat (gaat kopen) en ook merkt wanneer het weer afkoelt (stopt met kopen/gaat verkopen).
Nog lastiger is zo'n bot maken, als iemand hem af heeft hoor ik het graag.
Een maand geleden kon je ze nog halen voor de helft van de prijs. Gare stablecoin.
Het doel van de communistische partij van China is om hun ideologie te verspreiden buiten de landsgrenzen. En China is inderdaad zeer welvarend geworden. Ik had trouwens onlangs eens een kaartje gezien van Afrika dat in 1950/1960 alle Afrikaanse landen op 1 na welvarender waren dan China. Nu zijn er dat nog 0. Maar wat economisch goed is, is niet per sé goed voor ons als mensheid.Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:22:
[...]
Ik kom best wel vaak in China, bijna iedereen daar is net wij - gewoon werken, brood verdienen en leuk leven leiden. Wellicht dat de overheden lijnrecht tegen over elkaar staan, maar ik vind het ook lastig, je praat over een land wat 200x meer inwoners heeft dan bv Frankrijk. Hoe de regering effectief gaat reageren = anders dan wat wij hier kennen en gewend zijn. Daarnaast ook het culturele verschil in geloof of het leven. China was vroeger niet echt welwarend, ondergeschikt aan het westen/Japan, etc. Europa is heel rijk geworden door vroeger te stelen, kijk wat Amerika is geworden, etc (Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Britten vooral (midden oosten)). Geschiedenis is niet zo zwart wit (met goed en slecht) en ik denk mensen moeten meer effort spenden om samen te leven ipv. wij (Europa/Amerika) vs. zij (Rusland, Azie, etc.) verhaal optuigen.
--
De doorsnee Chinees daar is net als de doorsnee Nederlander hier - wij staan ook niet elke dag op Malieveld te protesteren met spandoeken. Verschil is wel hier met extreme waanbeelden/denkbeelden word je meer 'toegelaten' dan daar, that's the truth en kut voor de 1 tot w/e percent van de bevolking.
Ik wil hier eigenlijk geen politieke/economische/sociale discussie beginnen.
OT: Raketje naar de maan of wordt het nog wat verder?
Hehe ja heb m'n inleg eruit gehaald en klein beetje winst en met de andere winst speel ik verderYES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:18:
[...]
[...]
Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?
Maar ik zal binance wel afwachten, daar staat die inderdaad nog op pending.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Bereid je dan maar voor op de correctie....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja met je eens, elk grootmacht wilt zijn macht verspreiden. Amerika ook met bommen en vrije markt om alles te repareren daarna, maar gelukkig zijn dat onze beste vriendenBootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:31:
[...]
Het doel van de communistische partij van China is om hun ideologie te verspreiden buiten de landsgrenzen. En China is inderdaad zeer welvarend geworden. Ik had trouwens onlangs eens een kaartje gezien van Afrika dat in 1950/1960 alle Afrikaanse landen op 1 na welvarender waren dan China. Nu zijn er dat nog 0. Maar wat economisch goed is, is niet per sé goed voor ons als mensheid.
Ik wil hier eigenlijk geen politieke/economische/sociale discussie beginnen.
OT: Raketje naar de maan of wordt het nog wat verder?
Ontopic: ADA, wen smarT contract!
Ik praat ook niet over de Chinese bevolking ansich, maar meer de regering en hun methodes om de bevolking in gareel te houden en te ontzien van "westerse invloeden".Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:22:
[...]
Ik kom best wel vaak in China, bijna iedereen daar is net wij - gewoon werken, brood verdienen en leuk leven leiden. Wellicht dat de overheden lijnrecht tegen over elkaar staan, maar ik vind het ook lastig, je praat over een land wat 200x meer inwoners heeft dan bv Frankrijk. Hoe de regering effectief gaat reageren = anders dan wat wij hier kennen en gewend zijn. Daarnaast ook het culturele verschil in geloof of het leven. China was vroeger niet echt welwarend, ondergeschikt aan het westen/Japan, etc. Europa is heel rijk geworden door vroeger te stelen, kijk wat Amerika is geworden, etc (Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Britten vooral (midden oosten)). Geschiedenis is niet zo zwart wit (met goed en slecht) en ik denk mensen moeten meer effort spenden om samen te leven ipv. wij (Europa/Amerika) vs. zij (Rusland, Azie, etc.) verhaal optuigen.
--
Cultuur verschil, Geschiedenis, effectief regeren... alles heel leuk en aardig, maar de individu is compleet ondergeschikt aan het geheel in China... en met geheel wordt dan de regering bedoelt.
Het feit dat ze alles de grenzen over duwen wat niet aan hun (regering) beeld voldoet en alles blokkeert wat maar westers ruikt, zonder dat de bevolking daar wat over te zeggen heeft, spreekt boekdelen imho.
Maarja, Communisme in a nutshell
Snap wel wat je zegt. Je wordt snel greedy. Het helpt wel als het geld is wat je verder totaal niet nodig hebt om leuk te leven.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:23:
[...]
Ik denk dat de meeste beginnen met relatief weinig. En zo van een paar honderd een paar duizend maken.
Het is op den duur wel lastiger, dan is tenminste mijn ervaring. Als je dan ineens in de tienduizenden euro's zit. Is het dan nog speelgeld? Hoe lang heb jij "diamond hands" en vertrouwen om er nog meer van te maken.
Er zitten dips tussen, en dat is dan ineens wakker worden met een maandsalaris minder aan crypto. Dat knaagt aan je. Naar mijn ervaring is het wel een kwestie van oefening voor jezelf ook. Hoe lang kan jij rustig blijven met de gedachte dat er grote bedragen heen en weer schuiven. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl en casht alles of een deel. En daar is dat ook helemaal niks mis mee. Winst is winst.
Het is niet zo simpel zoals mens soms voorsteld. "Oh, als ik toen had gekocht was ik nu miljonair geweest". HODLen is écht een kunst als het om grote bedragen gaat wat mij betreft
Is gewoon ook erg persoonlijk. Ik vind hodl makkelijker en makkelijker. In 2013 voelde ik me zo kut als mijn pf 100 euro minder was....maar door alle littekens, haaruitval door stress, rimpels overal, raak je eraan gewend. Dit is mijn 3e cycle en heb er gewoon ook veel meer vertrouwen in. Al zakt mijn pf nu met een jaarsalaris dan slaap ik er nog geen seconde minder om.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:23:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Tja.. En zo is het de Chinese regering, maar ook de regeringen van westerse landen of USA er veel aan gelegen om de ander af te schilderen als het grote boze buitenland. Helaas zijn veel ideologieën erop gericht andersdenkenden af te stoten waardoor ze ook naar binnen uitsluiting/vervolging van afwijkende meningen in de hand gaan werken.FijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:43:
[...]
Ik praat ook niet over de Chinese bevolking ansich, maar meer de regering en hun methodes om de bevolking in gareel te houden en te ontzien van "westerse invloeden".
Cultuur verschil, Geschiedenis, effectief regeren... alles heel leuk en aardig, maar de individu is compleet ondergeschikt aan het geheel in China... en met geheel wordt dan de regering bedoelt.
Het feit dat ze alles de grenzen over duwen wat niet aan hun (regering) beeld voldoet en alles blokkeert wat maar westers ruikt, zonder dat de bevolking daar wat over te zeggen heeft, spreekt boekdelen imho.
https://www.vrt.be/vrtnws...biljetten-overstromingen/
Zo zie je maar hoe nutteloos die eurobiljetten zijn. Crypto is naast alle andere voordelen ook gewoon water resistent.Nationale Bank kreeg al 60.000 besmeurde biljetten na watersnood: "Men had tijd niet om geld in veiligheid te brengen"
Done. OCO ingesteld.zwembroek schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:39:
[...]
Bereid je dan maar voor op de correctie....
Het moet eigenlijk altijd geld zijn dat je niet nodig hebt. Maar als het dan wat echte waarde heeft ga je toch fantaseren over wat je er van in de echte wereld kan kopen...Biohazzard21 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:44:
[...]
Snap wel wat je zegt. Je wordt snel greedy. Het helpt wel als het geld is wat je verder totaal niet nodig hebt om leuk te leven.
Dat is precies wat ik bedoel. Het belangrijkste element hier is volgens mij tijd. Niet zozeer de tijd waarin alles meer waard word. Tijd om te wennen aan de schommelingen en hiermee te leren dealen.anti elppa schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:48:
[...]
Is gewoon ook erg persoonlijk. Ik vind hodl makkelijker en makkelijker. In 2013 voelde ik me zo kut als mijn pf 100 euro minder was....maar door alle littekens, haaruitval door stress, rimpels overal, raak je eraan gewend. Dit is mijn 3e cycle en heb er gewoon ook veel meer vertrouwen in. Al zakt mijn pf nu met een jaarsalaris dan slaap ik er nog geen seconde minder om.
Ik ben niet echt een whale, maar kan me nog goed herinneren in 2017 dat ik er niet meer van kon slapen. Dat ging met maandsalarissen per uur heen en weer. Je kent het gevoel. Nu, bijna 5 jaar later ben ik er veel rustiger onder. Dat is ook onderdeel van het leren hodlen ofzo imo
Klopt, maar dan blijft het daarna stil. Het is nu al een aantal dagen enorm druk en dat blijft zo.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:28:
[...]
Als we keihard rekt gaan loopt het hier de spuigaten ook wel uit hoor.
Je hoeft alleen maar een bot te maken die het volgende doet:Maar toch, ik blijf ervan elke keer denken dat het mogelijk moet zijn hier een bot op te bouwen. Die dan op een paar termen (rekt en moon en varianten daarop) en het aantal berichten dit topic scant en daar naar handelt. Ik denk dat zo'n bot best winst kan maken. Het lastige zal zijn dat je moet configureren dat die op tijd aan slaat (gaat kopen) en ook merkt wanneer het weer afkoelt (stopt met kopen/gaat verkopen).
Nog lastiger is zo'n bot maken, als iemand hem af heeft hoor ik het graag.
1. Massieve piek en daarna beneden gemiddeld aantal posts => daling
2. Bovengemiddeld aantal posts => stijging
Je zou idd nog een sentiment meting kunnen doen, maar in beide gevallen ben je te laat met kopen/verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 02-09-2021 11:56 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
En één pensioen a.u.b.Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:56:
Sorry. Niveau wordt wel erg hoog hier.
Wat meer hodl, rekt, moon en lambo a.u.b.
Dank u!
Ik denk dat naast tijd ook geluk een belangrijk element is. Geluk bedoel ik dan niet de schommelingen van de koersen maar meer in de prive sfeer.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:53:
[...]
Het moet eigenlijk altijd geld zijn dat je niet nodig hebt. Maar als het dan wat echte waarde heeft ga je toch fantaseren over wat je er van in de echte wereld kan kopen...
[...]
Dat is precies wat ik bedoel. Het belangrijkste element hier is volgens mij tijd. Niet zozeer de tijd waarin alles meer waard word. Tijd om te wennen aan de schommelingen en hiermee te leren dealen.
In principe hoop ik altijd dat mensen geld in crypto steken wat ze echt kunnen missen. Omdat je het kunt missen is het hodlen ansich wel wat makkelijker. Maar stel voor dat het prive tegenzit. Slecht scenario maar wat als je auto en je wasmachine ermee ophouden in korte tijd. Dan moet je het geld wellicht terughalen om alle kosten te kunnen dekken.
Niet iedereen heeft de luxe om bijvoorbeeld een bedrag x als reserve op de bank te hebben en staan en daarnaast te kunnen hodlen in crypto.
Maar als het internet er uit ligt of er een stroomstoring is, dan ben je blij met die 'nutteloze' eurobiljettenBootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:52:
https://www.vrt.be/vrtnws...biljetten-overstromingen/
[...]
Zo zie je maar hoe nutteloos die eurobiljetten zijn. Crypto is naast alle andere voordelen ook gewoon water resistent.
Heeft niks met afschilderen te maken... feiten zijn feiten.YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:49:
[...]
Tja.. En zo is het de Chinese regering, maar ook de regeringen van westerse landen of USA er veel aan gelegen om de ander af te schilderen als het grote boze buitenland. Helaas zijn veel ideologieën erop gericht andersdenkenden af te stoten waardoor ze ook naar binnen uitsluiting/vervolging van afwijkende meningen in de hand gaan werken.
Ben helemaal met je eens dat westerse regeringen ook niet heilig zijn, maar ik heb liever vrijheids van meningsuiting en democratie dan alles opgelegd krijgen door de regering op straffe van arrestatie e.d.
Maar anyway.... MOON LAMBO 50K BABES
Ja ken het gevoel idd. Echt mega fucked up en stressy. Ik kan het nu ook veel makkelijker los laten. Zit lekker 2 weken in Frankrijk in het zonnetje en kijk nu na 7 dagen pas weer....heb zelfs een x6 long lopen. Paar jaar terug zou ik elke 5 min kijken.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:53:
[...]
Het moet eigenlijk altijd geld zijn dat je niet nodig hebt. Maar als het dan wat echte waarde heeft ga je toch fantaseren over wat je er van in de echte wereld kan kopen...
[...]
Dat is precies wat ik bedoel. Het belangrijkste element hier is volgens mij tijd. Niet zozeer de tijd waarin alles meer waard word. Tijd om te wennen aan de schommelingen en hiermee te leren dealen.
Ik ben niet echt een whale, maar kan me nog goed herinneren in 2017 dat ik er niet meer van kon slapen. Dat ging met maandsalarissen per uur heen en weer. Je kent het gevoel. Nu, bijna 5 jaar later ben ik er veel rustiger onder. Dat is ook onderdeel van het leren hodlen ofzo imo
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik bedoelde het meer algemeen dat heel veel ideologieën dat in de hand werken.FijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:06:
[...]
Heeft niks met afschilderen te maken... feiten zijn feiten.
Ben helemaal met je eens dat westerse regeringen ook niet heilig zijn, maar ik heb liever vrijheids van meningsuiting en democratie dan alles opgelegd krijgen door de regering op straffe van arrestatie e.d.
Maar anyway.... MOON LAMBO 50K BABES
Als ik de Chinese 'average Yao' tegenkom wil ik hem gewoon een hand schudden (als dat weer mag van Rutte) en niet denken dat hij uit dat boze land van verderop komt.
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 02-09-2021 12:09 ]
Denk je de groene en rode kaarsen te ontwijken door naar een speeltuin te gaan.. :strip_exif()/f/image/wyQjn28G8qL9VwjPV2jLQafI.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze gaan hier zelfs horizontaal..
:strip_exif()/f/image/wyQjn28G8qL9VwjPV2jLQafI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 02-09-2021 12:13 ]
Zero.
Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:09:
Denk je de groene en rode kaarsen te ontwijken door naar een speeltuin te gaan.. [Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door YES op 02-09-2021 12:19 ]
Als je geen bedrag x als reserve op de bank hebt staan waarmee je wat normale risico's (wasmachine, reparatie auto of huis...) gedurende een half jaar kan afdekken, moet je helemaal niets doen met crypto.Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:01:
[...]
Niet iedereen heeft de luxe om bijvoorbeeld een bedrag x als reserve op de bank te hebben en staan en daarnaast te kunnen hodlen in crypto.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
dat heb ik ook met kwaliteitscontrole als ik QC controles gedraaid heb: wanneer mijn QC eruit vliegt bijvoorbeeld -3S dan denk ik; Bijkopen!! 🥲Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:09:
Denk je de groene en rode kaarsen te ontwijken door naar een speeltuin te gaan.. [Afbeelding]
nothing stops this train
Denk dat ook vooral afhankelijk is van je maandelijkse inkomsten en uitgaven. Als de inkomsten voldoende zijn om eventuele tegenvallers te kunnen financieren, kun je natuurlijk wat meer risico nemen. De meeste crypto assets zijn vrij liquide, dus eenvoudig te verkopen en je hebt weer fiat voor op je bankrekening.Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:01:
[...]
Ik denk dat naast tijd ook geluk een belangrijk element is. Geluk bedoel ik dan niet de schommelingen van de koersen maar meer in de prive sfeer.
In principe hoop ik altijd dat mensen geld in crypto steken wat ze echt kunnen missen. Omdat je het kunt missen is het hodlen ansich wel wat makkelijker. Maar stel voor dat het prive tegenzit. Slecht scenario maar wat als je auto en je wasmachine ermee ophouden in korte tijd. Dan moet je het geld wellicht terughalen om alle kosten te kunnen dekken.
Daarnaast zijn er ook voldoende platforms om je crypto als onderpand te gebruiken, en daar tegen te lenen. Of dat verstandig is, is natuurlijk puur afhankelijk van je persoonlijke financiele situatie.
https://blog.kraken.com/p...ading-starts-september-2/
ben benieuwd wat de prijs wordt, want als die mooi hoog is dan is die Parachain van Shiden interessant 🙃
ben benieuwd wat de prijs wordt, want als die mooi hoog is dan is die Parachain van Shiden interessant 🙃
nothing stops this train
Als de mod niet erg vind wil ik hier op reageren, anders kan de mod het deleten, het is slow chat anywaysFijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:43:
[...]
Ik praat ook niet over de Chinese bevolking ansich, maar meer de regering en hun methodes om de bevolking in gareel te houden en te ontzien van "westerse invloeden".
Hoe je kijkt links of rechts, wij in het westen denken dat we veel vrijheid hebben en veel dingen kunnen maken. Dit is ook zo en begrijp me niet verkeerd: maar hier loop je ook tegen dingen aan, maar achter de schermen (vooral in Amerika waar lobbyen 1 ding is). Daar zijn de Chinezen gewoon anders is, die zeggen gewoon NEE en that's it.
Het individu is ook ondergeschikt aan het collectief, of dit je familie, werk of overheid is. Zo zit de wereld in elkaar en slechts het Westen denkt anders. Wij zetten onszelf (individu) voorop en vinden onze belangen en normen & waarden nummer 1, de rest is kut. Kijk hoe een gemiddelde Nederlander reageert op zaken in buitenland, terwijl 95% nooit in China of Rusland is geweest. Hier worden we ook tegen elkaar opgezet, denken dat wij superieur zijn die armzalige mensen in Azie, Afrika, Rusland, enzovoort (Behalve Israël natuurlijk, met hun grootste gevangenis wereldwijd - Palestijnen).
En juist dit is jammer, ik denk de wereld is mooier als je samenwerkt en minder de wij-hen verhaal opzet, vooral als je dit alleen leest van je computer ipv. daar wonen en werken, enzovoort.
Om je trouwens 1 voorbeeld te geven, thuiszorg voor je familie of ouders is in Azie normaal, geen haan die kraait die nee zegt om hun ouders niet te verzorgen in huis. Zij hebben je groot gebracht en gebaard, dus ten alle tijden altijd respect. In Nederland is dat heel anders. Familie, werk en overheid - dit is anders in China dan hier. Het is niet slechter of beter, gewoon anders (China is niet zo terror als Hunger Games oid..)
Trouwens ,ik zou Amerikaans spul ook verbieden als land, anders word je net als Europa gekoloniseerd door Google, Android, Apple, Microsoft en Amazon. Het is maar wat je wilt
Ontopic: daarom zit ik trouwens ook veel in crypto/blockchain, omdat men samenwerkt vanuit heel de wereld, en er zijn geen grenzen en men vertrouwt elkaar op basis van de Smart Contract, enz. En geen geo-politiek zoals dat 5G verhaal, etc.
Verwijderd
Oftewel: hodl.Hexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:33:
[...]
Als de mod niet erg vind wil ik hier op reageren, anders kan de mod het deleten, het is slow chat anyways
Hoe je kijkt links of rechts, wij in het westen denken dat we veel vrijheid hebben en veel dingen kunnen maken. Dit is ook zo en begrijp me niet verkeerd: maar hier loop je ook tegen dingen aan, maar achter de schermen (vooral in Amerika waar lobbyen 1 ding is). Daar zijn de Chinezen gewoon anders is, die zeggen gewoon NEE en that's it.
Het individu is ook ondergeschikt aan het collectief, of dit je familie, werk of overheid is. Zo zit de wereld in elkaar en slechts het Westen denkt anders. Wij zetten onszelf (individu) voorop en vinden onze belangen en normen & waarden nummer 1, de rest is kut. Kijk hoe een gemiddelde Nederlander reageert op zaken in buitenland, terwijl 95% nooit in China of Rusland is geweest. Hier worden we ook tegen elkaar opgezet, denken dat wij superieur zijn die armzalige mensen in Azie, Afrika, Rusland, enzovoort (Behalve Israël natuurlijk, met hun grootste gevangenis wereldwijd - Palestijnen).
En juist dit is jammer, ik denk de wereld is mooier als je samenwerkt en minder de wij-hen verhaal opzet, vooral als je dit alleen leest van je computer ipv. daar wonen en werken, enzovoort.
Om je trouwens 1 voorbeeld te geven, thuiszorg voor je familie of ouders is in Azie normaal, geen haan die kraait die nee zegt om hun ouders niet te verzorgen in huis. Zij hebben je groot gebracht en gebaard, dus ten alle tijden altijd respect. In Nederland is dat heel anders. Familie, werk en overheid - dit is anders in China dan hier. Het is niet slechter of beter, gewoon anders (China is niet zo terror als Hunger Games oid..)
Trouwens ,ik zou Amerikaans spul ook verbieden als land, anders word je net als Europa gekoloniseerd door Google, Android, Apple, Microsoft en Amazon. Het is maar wat je wiltWordt Huawei te groot? OK, Google verbiedt alles maar, en dan stoort heel Huawei eigen OS in, want jouw ING bankieren zonder die Google toestemmingen gaat niet lekker werken. En juist de gedachtegang van EU/USA vs. China (of de rest) is hier heel effectief in (beetje geopolitiek en eigen belangen beschermen, alhoewel ik vind dat EU gewoon mee moet met de beste jongens en vanuit daar hun eigen shit moet onwikkelen op e.g. 5G).
Ontopic: daarom zit ik trouwens ook veel in crypto/blockchain, omdat men samenwerkt vanuit heel de wereld, en er zijn geen grenzen en men vertrouwt elkaar op basis van de Smart Contract, enz. En geen geo-politiek zoals dat 5G verhaal, etc.
Ja zeker, 110%.
I'm in for the tech haha.
No joke
Status quo breken en waarde brengen naar N-users, daar zet ik mijzelf voor in. Wat je bijverdiend is mooi meegenomen
je hebt hodl (cold storage) en je hebt staken/compounden hodl
ga maar eens 10+ jaar staken en compounden 🙌
ik zeg dan daaag werk 🥲👋
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 02-09-2021 12:42 ]
nothing stops this train
Mooi omschrevenHexxagon schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:33:
[...]
Als de mod niet erg vind wil ik hier op reageren, anders kan de mod het deleten, het is slow chat anyways
Waarbij niet genegeerd mag worden dat allerlei taken nu vermarkt geworden zijn. Kinderopvang, ouderopvang, vermaak.
Kwestie van perspectief, maar belangrijk om stil te staan bij je eigen "normen en waarden", en hoe deze de blik op andere systemen beïnvloeden.
doe gewoon cold storage staking / compound.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:40:
[...]
ik zeg dan daaag werk 🥲👋
irony > *
daar moet ik mij in verdiepen, heb nog geen ledger.Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:42:
[...]
doe gewoon cold storage staking / compound.
en ja not your keys not your shitcoin..... maar heb het wel goed verspreid over 5 exchanges.
next stop is idd wel een Ledger
nothing stops this train
Verwijderd
10 jaar staken is idd daaag werk.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:40:
[...]
ik zeg dan daaag werk 🥲👋
In Frankrijk of in het onderwijs niet
Yes i said it.
Zero.
But sir, smart contracts komen pas over 11 jaar!
irony > *
oh hahaha ik zie het nu pas staken in het nederlands 😆
nou ik denk als ik 1 week ga staken dat ze me al ontslaan 👀
nothing stops this train
Ik speel nu met 400% APR en dan weekly compouding, op jaarbasis is dat een APY van 20,000%. Het is no brainer als je de token veilig genoeg vindtKol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:40:
[...]
ik zeg dan daaag werk 🥲👋
[Afbeelding]
Thanks Sjoerd. Ik vind alles naar vrije markt spelen gewoon gevaarlijk en alles in benefit van de grote jongens - het kapitalisme nu kan gewoon kut zijn: grote jongens eten alle kleine visjes op. Stel jij komt met goed idee en je werkt het uit, dan Microsoft geeft je 3 miljoen en jij gaat op pensioen. En Microsoft is nog steeds leading. Ik denk daarom crypto waar je een DAO opzet en community kan stemmen is mooi (en wellicht te idealistisch maar wel het streven waard is (net als meer samenwerken en minder vechten/vooroordelen).WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:41:
[...]
Mooi omschreven![]()
Waarbij niet genegeerd mag worden dat allerlei taken nu vermarkt geworden zijn. Kinderopvang, ouderopvang, vermaak.
Kwestie van perspectief, maar belangrijk om stil te staan bij je eigen "normen en waarden", en hoe deze de blik op andere systemen beïnvloeden.
Topic gaat weer veel te snel. Wordt langzaam weer tijd om winsten veilig te stellen.
ah, the fomo was great in this one, buy high sell low you will.
50k weer!
gaan we nog terugtesten of gelijk 69k?
nothing stops this train
Gelijk 69kKol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:54:
50k weer!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gelijk 69kKol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:54:
50k weer!
hangt wel 2 beetjes van je afkomst af(China is niet zo terror als Hunger Games oid..)
Enig idee welke volken ze uit naam van de staat allemaal onderdrukken, dood willen neuken, en /of terroriseren?
Het is dat we er zo lekker goedkoop shit kunnen maken zodat de schappen bij de action vol staan met troep. en we ons allemaal lekker westers rijk kunnen voelen. anders zou geen westers land handel drijven met china en hun mensenrechten verkrachtende beleid.
"doodneuken" is daadwerkelijk beleid. ze hebben een overvloed van "goede"mannen naar regio's gestuurd met "foute" mensen zodat de kinderen (in de ogen van de staat) steeds gematigderd zouden worden.
Dat land is volledig stuk, maarja zo zijn er wel meer.
https://www.nu.nl/buitenl...-krijgt-10000-dollar.html
Interessant die Kusama parachain auctions. Sommige coins zijn al listed, sommigen niet. Dat geeft bij bijv. MOVR een prettige verrassing voor wie mee heeft gedaan. Bij anderen kun je al een voorzichtige inschatting maken.
Van de auction muntjes die gelist zijn staat Genshiro bijv op $0,077, waar je per KSM er 2400 van krijgt. Met de huidige prijzen is dat $185, oftewel 44% resultaat.
Voor Sakura is dat op dit moment 21%. Terwijl je voor KILT nog maar moet gissen - al is deze nu al vol bij Kraken dus hopelijk zegt de interesse wel iets...
Zegt nog niks over de koers als het vrijkomt natuurlijk... Maar je blijft sowieso bijna een jaar van je KSM af als je meedoet en "wint"
Van de auction muntjes die gelist zijn staat Genshiro bijv op $0,077, waar je per KSM er 2400 van krijgt. Met de huidige prijzen is dat $185, oftewel 44% resultaat.
Voor Sakura is dat op dit moment 21%. Terwijl je voor KILT nog maar moet gissen - al is deze nu al vol bij Kraken dus hopelijk zegt de interesse wel iets...
Zegt nog niks over de koers als het vrijkomt natuurlijk... Maar je blijft sowieso bijna een jaar van je KSM af als je meedoet en "wint"
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Vind het wel weer tijd voor een rekt.
Pingo waar blijf je met die dalende donderdag?
Pingo waar blijf je met die dalende donderdag?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Mhoah, ik ben ik hier wel mee eens hoor maar je kunt gewoon domweg een keer gruwelijk pech hebben natuurlijk. Dat was meer mijn punt. Iedereen moet voor zichzelf de risico's afwegen natuurlijk maar ik sta hier hetzelfde in als jijWiley99 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:24:
[...]
Als je geen bedrag x als reserve op de bank hebt staan waarmee je wat normale risico's (wasmachine, reparatie auto of huis...) gedurende een half jaar kan afdekken, moet je helemaal niets doen met crypto.
Ik heb een noodgenerator en er zijn genoeg mogelijkheden om internet te hebben zonder je vaste provider bij je thuis.chrisO schreef op donderdag 2 september 2021 @ 12:02:
[...]
Maar als het internet er uit ligt of er een stroomstoring is, dan ben je blij met die 'nutteloze' eurobiljetten
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!