[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.995 views

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Sta in de wacht bij de Lambo dealer, zijn jullie ook aan het bellen?
50K
MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Zijn er nog mensen hier die nog steeds een aanzienlijk deel in fiat hebben, of zijn die nu toch wel ingestapt?

Ik geloof dat de verwachting was dat hij naar 32k of lager zou gaan en ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die in fiat zaten dat nog steeds denken...
Ja ik heb ongeveer 70% van mijn altcoins van de hand gedaan vannacht.
Toch wel fijn als ze je voor een storing bellen in de nacht :+ dat je gelijk even kan meekijken met Crypto.

Mocht er een terug test komen dan stap ik weer in, zo niet dan ga ik met de flow mee.

[ Voor 82% gewijzigd door Griffx op 02-09-2021 09:08 ]

PC Specs

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zich geen onaardige timing, Europa wordt / is wakker en is nooit te beroerd om geld uit te geven als het er positief uitziet.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

majic schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:04:
[...]

Er is geen enkele aanwijzing dat ADA BTC mee omhoog trekt. Sorry. Zelfs van Eth is lastig te zeggen, maar iets waarschijnlijker.
Je mist denk ik het sarcasme

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Het gaat niet langer om het medium maar om de booschap.

Die boodschap is; we willen geen fiat, we hebben geen fiat nodig. We willen geen onderdeel meer zijn van dit verotte systeem totdat het gefixt is.

Of het nu Ethereum, Cardano of Bitcoin is die daarvoor gaat zorgen is irrelevant. Het doel, is waar het om gaat.

Het enige waar we nog fiat voor nodig hebben is om dikke jetsers te posten wanneer de fiatwaarde van crypto's ATH's neerzet.

Hodl.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik hou wel van dikke jetsers

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Begin steeds meer te denken aan een ledger, heb nu behoorlijk wat op bitvavo staan. Wat raden jullie aan?

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
Jackson6 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:09:
Begin steeds meer te denken aan een ledger, heb nu behoorlijk wat op bitvavo staan. Wat raden jullie aan?
Ik heb vorige week mijn Nano X binnen gekregen, moet hem nog inrichten.

PC Specs

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-12 16:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Zolang je geen grossier in shitcoins bent is de standaard ledger prima.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-12 16:24
Is niet te zeggen. Je moet zelf die afweging maken. Voelt het niet meer safe dan stap je over op een ledger.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Ben je zeker dat je wil dat ik de babe plaats? Ik ben tenslotte de hombre met bizarre kledingkeuzes... nevertheless I love my alpaca poncho

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y07dRw2u5urc5DDN6tJ2YrRix40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uxiBn5BleqTZcY8nAHbdYFLm.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

Verwijderd

Wie niet, young roflexx, wie niet?

Maar, ook de bescheiden jetsers mogen er soms zijn.

Er is schoonheid te ontdekken in alle facetten van vormgeving.

Soms moet je die schoonheid trachten tasbaar te maken, maar altijd met wederzijds goedkeuren.

• Servor
  • Niet online
Same. Nog steeds geen keuze in gemaakt. Misschien is er wel een topic over in CC?

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Griffx schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:05:
Sta in de wacht bij de Lambo dealer, zijn jullie ook aan het bellen?
50K

[...]

Ja ik heb ongeveer 70% van mijn altcoins van de hand gedaan vannacht.
Toch wel fijn als ze je voor een storing bellen in de nacht :+ dat je gelijk even kan meekijken met Crypto.

Mocht er een terug test komen dan stap ik weer in, zo niet dan ga ik met de flow mee.
Ik zal voor een huis gaan. Die stijgen ook mee

Weg

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 09-12 16:29
Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:12:
[...]

Soms moet je die schoonheid trachten tasbaar te maken, maar altijd met wederzijds goedkeuren.
Jaapio, ik geniet echt van jouw positiviteit d:)b Een inspiratiebron!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-12 13:17
MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Zijn er nog mensen hier die nog steeds een aanzienlijk deel in fiat hebben, of zijn die nu toch wel ingestapt?

Ik geloof dat de verwachting was dat hij naar 32k of lager zou gaan en ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die in fiat zaten dat nog steeds denken...
Ik wacht op 0.6$

• Uncle_Charles
Uncle_Charles schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:53:
[...]

Dan ga ik maar snel verder coden...
Afgaande op de groene kaarsen van vanacht moet ik maar wat meer gaan coden. Helaas zal de boerderij dan wat minder aandacht krijgen }:O

irony > *

• BootjeVaren
Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:11:
[...]

Ben je zeker dat je wil dat ik de babe plaats? Ik ben tenslotte de hombre met bizarre kledingkeuzes... nevertheless I love my alpaca poncho

[Afbeelding]
Ik heb soms het idee dat de microdosissen LSD macrodosissen geworden zijn bij Charles. :+

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12 09:01

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:12:
[...]

Verhoudingen, proporties, naturel en niet teveel last van de zwaartekracht gehad hebben. Een beetje mag best. Niet precies even groot of even rond maar elk zijn eigen unieke vorm en omvang.

De kleine imperfecties maken ze juist nog mooier, echter, tastbaarder (alleen met toestemming natuurlijk).

Verwijderd

Nou vooruit, omdat ik me bullish voel vandaag 8)
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:27:
[...]

Het is oppression. Dubbel p. Maar dat kan ik de dame met dubbel D moeilijk kwalijk nemen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvTFrUoWuIKGZdThwBTKej056SU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f7mvZoWG3sUOqHDe8DH3FW0t.jpg?f=fotoalbum_large

Gelukkeg zit ik in Bitcoin wn hoef ik niet per definitie dedikated te zijn in me spelling.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2021 09:35 ]

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:23:

[Afbeelding]
_/-\o_

• New Yorker
  • Niet online

[Afbeelding]
Hi man maak je nog steeds zelfde fouten. :+

Weg

• YES

YES

Moderator General Chat
ETH had op mijn Ledger BTC geflipped in waarde in vieze, smerige dollars. BTC vecht terug nu, mooi om te zien wat voor een invloed mijn Ledger op de markt heeft.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
Daar gaan we :)!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19

[Afbeelding]
Het is oppression. Dubbel p. Maar dat kan ik de dame met dubbel D moeilijk kwalijk nemen...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52

[Afbeelding]
Lelijke bootkussens. Geen enkel contrast te herkennen in de kleurschakering van de kussens ten opzichte van het blauwe polyester en de parasol, waardoor het geheel verwordt tot een brei van blauwe nietszeggendheid. Tot overmaat van ramp heeft ze zelf ook nog eens een blauw bikinibroekje aan.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-12 16:54
Uncle_Charles schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:11:
[...]

[Afbeelding]
Stukkie tekst met 3 USD erbij en we hebben een ADA is over $3 Hunk :9 _O-

PS5

• BTC100K2021

BTC100K2021

Even voorbij die local top van 50.500 zou wel lekker zijn.

• Uncle_Charles
kernie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:28:
[...]

Stukkie tekst met 3 USD erbij en we hebben een ADA is over $3 Hunk :9 _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYRXmHlajMhkw2F1cGMI_wbocYs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/uD7Br2Sy1ZiFuSsGkhJYqMso.gif?f=user_large

irony > *

• BootjeVaren

[Afbeelding]
Lijkt wat op m'n ex. Veel bezig met het uiterlijk, fillers, binnenkort valse borsten. Intelligentie bezat ze ook wel. Alleen dat karakter was ondermaats. En nog eens rot verwend ook. Je kan niet alles hebben zeker? :+

• New Yorker
  • Niet online
BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:35:
[...]

Lijkt wat op m'n ex. Veel bezig met het uiterlijk, fillers, binnenkort valse borsten. Intelligentie bezat ze ook wel. Alleen dat karakter was ondermaats. En nog eens rot verwend ook. Je kan niet alles hebben zeker? :+
Hoeveel BTC moet je voor dat hebben??

Weg

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Los van het uiterlijk lijkt het me dat je er niet veel aan mist nu het je ex is. Als ze zo druk is met zichzelf/haar uiterlijk (fillers en nepborsten) en ook nog eens verwend is, dan doe ik de aanname dat haar karakter een beetje verrot is.

• BootjeVaren
New Yorker schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:37:
[...]

Hoeveel BTC moet je voor dat hebben??
Misschien moet ik een onlyfans page starten met het beeldmateriaal dat ik nog heb. I only accept BTC.

Verwijderd

[...]

Altijd leuk, van die prachtige lege lichamen zonder ziel.

Ik zie er in de sportschool ook altijd veel. Jongeren van ergens begin 20 die zondag om 10 uur alweer aan het trainen zijn en foto's van zichzelf maken voor op hun Instagram.

Op die leeftijd hoor je zondag om 10 uur in bed te liggen met een MDMA kater en een naakt persoon naast je waarvan je de naam even bent vergeten.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:41:
[...]

Ik zie er in de sportschool ook altijd veel. Jongeren van ergens begin 20 die zondag om 10 uur alweer aan het trainen zijn en foto's van zichzelf maken voor op hun Instagram.

Op die leeftijd hoor je zondag om 10 uur in bed te liggen met een MDMA kater en een naakt persoon naast je waarvan je de naam even bent vergeten.
Of, zoals wij, omringt door lege blikken Schultenbräu op je zolderkamertje in je bed (of onder een random brug) wakker worden in je eigen pis en kots.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
[...]

Kijk zo doen wij dat hier.... 8)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BootjeVaren
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:39:
[...]

Los van het uiterlijk lijkt het me dat je er niet veel aan mist nu het je ex is. Als je zo druk bent met jezelf/je uiterlijk (fillers en nepborsten) en ook nog eens verwend bent, dan doe ik de aanname dat je karakter een beetje verrot is.
Ik denk niet dat ze ooit echt gelukkig zal zijn met haarzelf en haar leven ook al beweert ze van wel. Zeer materialistisch ook en tegelijk ook wel vrij succesvol. Ik heb ook ambitie om naar de maan te gaan maar niet ten koste van levenskwaliteit en daar heb ik wel aan ingeboet de laatste jaren met haar.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Even bent vergeten?

Sommige weet ik nog steeds niet na 15 jaar...... MDMA, geweldig spul, maar man wat slaat het een gaten in je korte termijn geheugen _/-\o_ :? .

En inderdaad, tussen de 20 en de 30 hoor je op zondag bij te komen, en op maandag.... Soms op dinsdag... Zolang je maar weer fit bent voor vrijdag. Of dipdonderdag, om on topic te blijven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
komop hou die 50K vast!!!

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:45:
[...]

Even bent vergeten?

Sommige weet ik nog steeds niet na 15 jaar...... MDMA, geweldig spul, maar man wat slaat het een gaten in je korte termijn geheugen _/-\o_ :? .

En inderdaad, tussen de 20 en de 30 hoor je op zondag bij te komen, en op maandag.... Soms op dinsdag... Zolang je maar weer fit bent voor vrijdag. Of dipdonderdag, om on topic te blijven.
Sorry maar wie ben jij? :+

• New Yorker
  • Niet online
[...]

Ik moet aan je echte geheime naam denken. :+

Weg

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Da's te laat :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Oeps...

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ik hoor hier nog niemand over FTT (De token van FTX, een tegenhanger van Binance/BNB).
Ziet eruit alsof FTT BNB achterna gaat qua winst %

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZzx-NnFcrOjoeGA3NMvz5bGhVg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OC2gKfRQvKSXjJF1A29Jsr82.png?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:44:
[...]

Ik denk niet dat ze ooit echt gelukkig zal zijn met haarzelf en haar leven ook al beweert ze van wel. Zeer materialistisch ook en tegelijk ook wel vrij succesvol. Ik heb ook ambitie om naar de maan te gaan maar niet ten koste van levenskwaliteit en daar heb ik wel aan ingeboet de laatste jaren met haar.
Ik had net een gesprek met buuf tijdens uitlaten van mijn kleine trouwe viervoet. Of mijn stukgelopen relatie niet jammer is. Tuurlijk, maar er zit ook altijd zoveel positiefs aan.

Leer van de shit die je had, geniet van de mooie momenten en herinneringen, move on en zorg net als in crypto dat je er niet REKT op gaat.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jup, die troep laat je heel rare dingen doen :). _O-

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:31

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Het is donderdag, dus tijd voor het inhaal DCA momentje, maar wat is het vandaag @Pingo76

dalende donderdag
sideways thursday
steigender donnerstag
je ne sais pas jeudi

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 02-09-2021 09:51 ]

Verwijderd

Lieve Fiat,

Vandaag was ik weer eens te bullish en heb ik wederom je goede naam bevlekt op het interwebz.

Ik bedoelde het niet zo.

Mag ik nog een keer in je schuilen tegen de volatiele rode candles?

Groetjes, Jaapio.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-12 20:42
FijneKerst schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:47:
Ik hoor hier nog niemand over FTT (De token van FTX, een tegenhanger van Binance/BNB).
Ziet eruit alsof FTT BNB achterna gaat qua winst %

[Afbeelding]
Er was gisteren aardig wat positief nieuws wat betreft FTX wat voor de prijsstijging heeft gezorgd :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• YES

YES

Moderator General Chat
BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:44:
[...]

Nou denk ik sowieso dat dingen aan jezelf laten verbouwen/aanpassen de definitie is van ongelukkig zijn met jezelf en teveel waarde aan je uiterlijk hechten. Materialistisch zijn past ook wel in dat rijtje. Altijd wel zonde om te merken dat iemand dat nodig heeft vind ik. Maar goed, uiteindelijk is dat ook aan diegene zelf.

• roflexx
Weer onder de 50k:(

• BootjeVaren
[...]

Oh ja, die instagram was ik al vergeten. Dat mis ik toch ook niet. Maakte ik een hele reeks foto's in 5 minuten in de hoop dat er wel 1 goeie tussen zat en ik zsm me gezapig met bier kon laten vol lopen op een terras. Kreeg ik dan eerst een hele hoop shit naar m'n hoofd om dan nog maar een reeksje te maken. Post ze dan doodleuk een foto van de eerste reeks. 8)7
Zum kotsen. :r

Nou ja, we lagen ook wel vaak de zondag met een MDMA kater in bed hoor maar dat was het laatste jaar wel wat minder. En als dat dan nog de enigste leuke momenten zijn, moet je je wel vragen gaan stellen. En plus, ze had echt een geit van moeder.

Nuja, veel tijd die is vrijgekomen. Meer tijd voor crypto. 8)
En ik heb ontdekt dat er sinds dit jaar een opleiding blockchain development is gestart op de school waar ik mijn huidige opleiding volg.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aaand it's gone

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

sjorremans schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:51:
[...]

Er was gisteren aardig wat positief nieuws wat betreft FTX wat voor de prijsstijging heeft gezorgd :)
Hij is in een jaar tijd toch eigenlijk alleen maar aan het stijgen, 1400% bijna.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jr6NFmIcv5OKDwLn9oESB69AMA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9v4tgIgnaj2dGs3mjh6FehvX.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:54:
[...]

Oh ja, die instagram was ik al vergeten. Dat mis ik toch ook niet. Maakte ik een hele reeks foto's in 5 minuten in de hoop dat er wel 1 goeie tussen zat en ik zsm me gezapig met bier kon laten vol lopen op een terras. Kreeg ik dan eerst een hele hoop shit naar m'n hoofd om dan nog maar een reeksje te maken. Post ze dan doodleuk een foto van de eerste reeks. 8)7
Zum kotsen. :r

Nou ja, we lagen ook wel vaak de zondag met een MDMA kater in bed hoor maar dat was het laatste jaar wel wat minder. En als dat dan nog de enigste leuke momenten zijn, moet je je wel vragen gaan stellen. En plus, ze had echt een geit van moeder.

Nuja, veel tijd die is vrijgekomen. Meer tijd voor crypto. 8)
En ik heb ontdekt dat er sinds dit jaar een opleiding blockchain development is gestart op de school waar ik mijn huidige opleiding volg.
Laat even weten wanneer jouw ICO start ;). Succes met de opleiding en het vinden van een schoonmoeder welke geen geit is.

Verwijderd

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:51:
[...]

Nou denk ik sowieso dat dingen aan jezelf laten verbouwen/aanpassen de definitie is van ongelukkig zijn met jezelf en teveel waarde aan je uiterlijk hechten. Materialistisch zijn past ook wel in dat rijtje. Altijd wel zonde om te merken dat iemand dat nodig heeft vind ik. Maar goed, uiteindelijk is dat ook aan diegene zelf.
Zo is het toch.

Kijk, ik ben ook lelijk geboren en opgegroeid, en eigenlijk nu nog steeds een verafschuwende klomp biologisch materiaal.

Maar ik heb er mee leren leven en het geaccepteerd voor wat het is.

Soms is het nog wel even lastig als je ergens binnenkomt en mensen beginnen te braken en wegrennen, maar ach, dankzij het internet heb ik zo nu en dan wel wat sociale interactie.

En dat, is waardevol.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
twain4me schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:50:
Het is donderdag, dus tijd voor het inhaal DCA momentje, maar wat is het vandaag @Pingo76

dalende donderdag
sideways thursday
steigender donnerstag
je ne sais pas jeudi
Zodra iedereen overtuigd is van steigender donnerstag en instapt met het laatste restant fiat, begint jankende jeudi.

Zero.

• twain4me

twain4me

[...]

AMEN!

@Pingo76 laveloos in het gras liggen mag ook :+

• roflexx
Go IOTA

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:58:
[...]

Zo is het toch.

Kijk, ik ben ook lelijk geboren en opgegroeid, en eigenlijk nu nog steeds een verafschuwende klomp biologisch materiaal.

Maar ik heb er mee leren leven en het geaccepteerd voor wat het is.

Soms is het nog wel even lastig als je ergens binnenkomt en mensen beginnen te braken en wegrennen, maar ach, dankzij het internet heb ik zo nu en dan wel wat sociale interactie.

En dat, is waardevol.
Ja inderdaad. Zo zie ik het ook. En ik heb een vriendin (nou ja, dat was de meid die het minst hard kon rennen en niet wist te ontsnappen) dus uiterlijk zegt ook niet zoveel!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Er is een ding dat me een beetje stoort aan die sucsess stories van mensen die milionaires zijn geworden door alt-coin XXX.

Ze hebben meestal al bakken met geld te besteden aan gloednieuwe alt-coins die net gereleased zijn op de gok, ivm de max coin cap vaak veel hoger zit, spenderen hun vaak 5/10k USD of meer aan zo`n nieuwe coin en average joe mischien 50/100 USD max.

Leuk dat een coin dan 100x gaat, maar dan zijn de meeste nog steeds geen millionair van die 100 USD investment, dan had je toch echt duizenden USD hebben moeten investeren.

Carrot on a stick voor common folks

• BootjeVaren
Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:57:
[...]

Laat even weten wanneer jouw ICO start ;). Succes met de opleiding en het vinden van een schoonmoeder welke geen geit is.
Ik ben al wat aan het spelen geweest en heb de ultieme piramide-ponzi-scheme-coin gemaakt genaamd HEX. :+

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:25

MicroWhale

The problem is choice

Dus sporten is het nieuwe MDMA? Werkt op mijn leeftijd (40+) wel, maar op je 20-30 moet je idd lam zijn op zondag. Mja, met corona is dat misschien ook anders nu. Geen kroegen, geen feesten, etc...

Anyways, Spectaculember September is begonnen!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Wowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:04:
Er is een ding dat me een beetje stoort aan die sucsess stories van mensen die milionaires zijn geworden door alt-coin XXX.

Ze hebben meestal al bakken met geld te besteden aan gloednieuwe alt-coins die net gereleased zijn op de gok, ivm de max coin cap vaak veel hoger zit, spenderen hun vaak 5/10k USD of meer aan zo`n nieuwe coin en average joe mischien 50/100 USD max.

Leuk dat een coin dan 100x gaat, maar dan zijn de meeste nog steeds geen millionair van die 100 USD investment, dan had je toch echt duizenden USD hebben moeten investeren.

100 x 100 is toch al 10K? kan je bij de volgende meer inleggen als je succes heb natuurlijk :9

• Wowhead
Dat is wel weer waar ja, je kan met een beetje beginnen en dan grote risico`s nemen met de hoop dat de volgende coin ook 100X doet en op die manier jezelf naar de milioen grind. Maar dan moet je van shit coin naar shitcoin gaan betten, want als je eenmaal uitkeert in fiat kom je niet meer terug in de coin die 100x is gegaan tot dat die weer helemaal in kakt :P

[ Voor 34% gewijzigd door Wowhead op 02-09-2021 10:13 ]

• Uncle_Charles
Wowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:11:
Dat is wel weer waar ja, je kan met een beetje beginnen en dan grote risico`s nemen met de hoop dat de volgende coin ook 100X doet en op die manier jezelf naar de milioen grind.
om zo uiteindelijk met niets niets te eindigen

irony > *

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19

Crypto verdwijnt niet, dus je kan gewoon voor de volgende cycle iets goedkoper inkopen, wanneer ETH en BTC laag zitten.

En vanuit daar misschien met je profits handelen op ICO/IDO/NFT.

Anders vanuit een bull market zoals deze is wel lastig idd (tenzij je veel risico wilt lopen).

• Wowhead
Ja dat is echt het gevaar van deze cloud chase :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Lekker sprokkelen nu en over een paar jaar heb je ook een potje waarmee je iets serieuzer kan aanklooien. In de tussentijd lekker "average Joe" blijven en schik hebben van de gains en leren van de losses en met rooie oortjes kijken naar de Babes.

• YES

YES

Moderator General Chat

Ik vraag me sowieso af hoeveel van dit soort figuren 1) daadwerkelijk miljonair zijn en 2) hoeveel ze daadwerkelijk in [insert random scamcoin] gestoken hebben. Mij bekruipt altijd het gevoel dat dit soort figuren ofwel namens die coin (dus betaald) FOMO proberen te creëren ofwel voor hun eigen investering FOMO proberen te creëren.

Ik kijk vrijwel geen enkele video op Youtube, lees geen Reddit threads en volg nauwelijks Twitteraars mbt crypto, hooguit wat hier af en toe gepost wordt. Dan kom je gelukkig nauwelijks van dit soort flapdrollen tegen.

• Wowhead
Ja dat merkte ik vrij snel hoeveel clickbait troep er op youtube is, allemaal "experts" ik geloof er geen zak van.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:05:
[...]

Ik ben al wat aan het spelen geweest en heb de ultieme piramide-ponzi-scheme-coin gemaakt genaamd HEX. :+
Die is nieuw voor me, maar ik heb mij dan ook nog niet verdiept in de lucratieve wereld die Ponzi schemes heet. HEX zei je?

He, wat jammer nou, nog niet te koop op Binance en Bitvavo..... Nou, dan nog maar even wachten tot ze onbetaalbaar geworden zijn.

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-12 00:19
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:14:
[...]

Ik vraag me sowieso af hoeveel van dit soort figuren 1) daadwerkelijk miljonair zijn en 2) hoeveel ze daadwerkelijk in [insert random scamcoin] gestoken hebben. Mij bekruipt altijd het gevoel dat dit soort figuren ofwel namens die coin (dus betaald) FOMO proberen te creëren ofwel voor hun eigen investering FOMO proberen te creëren.

Ik kijk vrijwel geen enkele video op Youtube, lees geen Reddit threads en volg nauwelijks Twitteraars mbt crypto, hooguit wat hier af en toe gepost wordt. Dan kom je gelukkig nauwelijks van dit soort flapdrollen tegen.
YouTube: Ian Balina ft. How To Rap Drew - Crypto Retirement [MUSIC VIDEO]

Dit was top signal vorig seizoen :+ :o :')

Al die influencers (incl. VC) shillen wel hard. Denk twitter en telegram zijn je source to go, alleen je moet de juiste mensen volgen. Das de moeilijkste stuk.

• YES

YES

Moderator General Chat
Wowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:15:
Ja dat merkte ik vrij snel hoeveel clickbait troep er op youtube is, allemaal "experts" ik geloof er geen zak van.
Ik check alle crypto gerelateerde video's die hier gepost worden in een incognitovenster. Heb dat op YouTube een paar maanden terug één keer vergeten te doen en ik krijg nog stééds van die onuitstaanbare bagger thumbnails door mijn strot geduwd door dat algoritme. Echt, Google/YouTube zou je de optie moeten geven dat algoritme gewoon helemaal uit te schakelen en alleen van abonnementen video's te tonen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:15:
Youtube, paradijs voor aandachtzoekers met video editting software.

Ik tube alleen bij Coins Kid, omdat hij eerlijk is dat iets up en down kan en om te leren hoe hij zijn indicators gebruikt op lange termijn en Coins Bureau vanwege de achtergrond informatie en omdat ik kan genieten van de droeftoeter die het presenteert. Heerlijk om te kijken en leerzaam om de achtergrond van zaken te ontdekken.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:15:
[...]

Die is nieuw voor me, maar ik heb mij dan ook nog niet verdiept in de lucratieve wereld die Ponzi schemes heet. HEX zei je?

He, wat jammer nou, nog niet te koop op Binance en Bitvavo..... Nou, dan nog maar even wachten tot ze onbetaalbaar geworden zijn.
Nee nee, nu snel een account aanmaken op de juiste exchanges en all-in gaan. Voor je te laat ben. Het is echt beter dan bitcoin. Ik heb geen tijd om het uit te leggen. Als je het nu nog niet snapt ga je het nooit snappen. Have fun staying poor!!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:06:
Dus sporten is het nieuwe MDMA? Werkt op mijn leeftijd (40+) wel, maar op je 20-30 moet je idd lam zijn op zondag. Mja, met corona is dat misschien ook anders nu. Geen kroegen, geen feesten, etc...
Ik ben net 30+ maar zodra het kan doe ik graag mee met de lam-op-zondag, met welke reden dan ook :9

Verder leuke groene kaarsen weer deze weken 8)

Mijn eerste profit genomen, ooit. Ben ik nu pro? Of mag ik een babe als crypto expert? :*)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mu.siQ schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:19:
[...]

Ik ben net 30+ maar zodra het kan doe ik graag mee met de lam-op-zondag, met welke reden dan ook :9

Mijn eerste profit genomen, ooit. Ben ik nu pro? Of mag ik een babe als crypto expert? :*)
Nee, weak hands worden hier niet beloond.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

StevenzeN schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:19:
[...]

Nee, weak hands worden hier niet beloond.
HODL or |:( only?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 02-09-2021 10:21 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:18:
[...]

Nee nee, nu snel een account aanmaken op de juiste exchanges en all-in gaan. Voor je te laat ben. Het is echt beter dan bitcoin. Ik heb geen tijd om het uit te leggen. Als je het nu nog niet snapt ga je het nooit snappen. Have fun staying poor!!
Thanks man, dan ga ik dat maar doen. _/-\o_

Ik word altijd doodmoe van die gasten die een hele uitleg hebben waarom coin x of z beter is dan andere coins. Als je zoveel tekst nodig hebt om iets uit te leggen, dan moet het wel een shitcoin zijn.

Het feit dat jij de moeite geeneens neemt, is voor mij het ultieme bewijs dat het een superproduct is. Want goede zaken behoeven geen uitleg. :Y

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Wacht maar tot je 50 plus bent, dan is het Lam-op-zo-maar-een-dag.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19
Wowhead schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:11:
Dat is wel weer waar ja, je kan met een beetje beginnen en dan grote risico`s nemen met de hoop dat de volgende coin ook 100X doet en op die manier jezelf naar de milioen grind.
Ik denk dat de meeste beginnen met relatief weinig. En zo van een paar honderd een paar duizend maken.

Het is op den duur wel lastiger, dan is tenminste mijn ervaring. Als je dan ineens in de tienduizenden euro's zit. Is het dan nog speelgeld? Hoe lang heb jij "diamond hands" en vertrouwen om er nog meer van te maken.

Er zitten dips tussen, en dat is dan ineens wakker worden met een maandsalaris minder aan crypto. Dat knaagt aan je. Naar mijn ervaring is het wel een kwestie van oefening voor jezelf ook. Hoe lang kan jij rustig blijven met de gedachte dat er grote bedragen heen en weer schuiven. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl en casht alles of een deel. En daar is dat ook helemaal niks mis mee. Winst is winst.

Het is niet zo simpel zoals mens soms voorsteld. "Oh, als ik toen had gekocht was ik nu miljonair geweest". HODLen is écht een kunst als het om grote bedragen gaat wat mij betreft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:21:
[...]

Thanks man, dan ga ik dat maar doen. _/-\o_

Ik word altijd doodmoe van die gasten die een hele uitleg hebben waarom coin x of z beter is dan andere coins. Als je zoveel tekst nodig hebt om iets uit te leggen, dan moet het wel een shitcoin zijn.

Het feit dat jij de moeite geeneens neemt, is voor mij het ultieme bewijs dat het een superproduct is. Want goede zaken behoeven geen uitleg. :Y
Weet je. Mensen hoeven mijn advies niet op te volgen. Als ze het niet doen. Prima, blijven ze maar dom en arm.

Maar kom dan achteraf niet haten. Ik haat dat zo, die jaloezie en al die misgunners.

Ik bedoel. Ik zie kansen en deel ze omdat ik iedereen iets gun. Kom dan niet achteraf haten omdat je chicken was.

Ik zeg altijd maar zo: alles kan op twee manieren gebracht worden en op twee manieren worden opgevat. Ja toch?

• Pelox
Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:23:
[...]

Ik denk dat de meeste beginnen met relatief weinig. En zo van een paar honderd een paar duizend maken.

Het is op den duur wel lastiger, dan is tenminste mijn ervaring. Als je dan ineens in de tienduizenden euro's zit. Is het dan nog speelgeld? Hoe lang heb jij "diamond hands" en vertrouwen om er nog meer van te maken.

Er zitten dips tussen, en dat is dan ineens wakker worden met een maandsalaris minder aan crypto. Dat knaagt aan je. Naar mijn ervaring is het wel een kwestie van oefening voor jezelf ook. Hoe lang kan jij rustig blijven met de gedachte dat er grote bedragen heen en weer schuiven. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl en casht alles of een deel. En daar is dat ook helemaal niks mis mee. Winst is winst.

Het is niet zo simpel zoals mens soms voorsteld. "Oh, als ik toen had gekocht was ik nu miljonair geweest". HODLen is écht een kunst als het om grote bedragen gaat wat mij betreft
Klopt. Hodl is het moeilijkste van alles. Ik hodl een stuk makkelijker door een bearcycle heen dan tijdens een bullrun.. helaas.

Zero.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-12 16:24
[...]

Dat klopt helemaal. Vaak hoor dat bijvoorbeeld coin x naar $xxxx gaat in 2025 maar op die weg daarheen stappen de meeste al uit want winst = winst. Je moet wel flinke ballen hebben wil je met grote bedragen blijven zitten terwijl je ook zekerheid kunt pakken

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Dit is precies waarom ik niet geloof in al die "ik had niets en dankzij crypto ben ik nu miljonair" verhalen. Een enkeling lukt dit wellicht, maar als je echt van niets naar miljonair gaat met crypto dan ben je naast succesvol ook gewoon een totaal roekeloos persoon.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:25:
[...]

Klopt. Hodl is het moeilijkste van alles. Ik hodl een stuk makkelijker door een bearcycle heen dan tijdens een bullrun.. helaas.
Hier ook hoor! Tijdens de vorige run al m'n ADA van de hand gedaan op $1.20 ongeveer. Goeie winst mee gemaakt, maar was toch een lekker extra potje geweest als ik die had geHODLed. Aan de andere kant, wel weer nieuwe shitcoins kunnen kopen van m'n winsten :+

• Uncle_Charles
Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:26:
[...]

Dat klopt helemaal. Vaak hoor dat bijvoorbeeld coin x naar $xxxx gaat in 2025 maar op die weg daarheen stappen de meeste al uit want winst = winst. Je moet wel flinke ballen hebben wil je met grote bedragen blijven zitten terwijl je ook zekerheid kunt pakken
Zekerheid is overrated, daarom stel ik de release van de smart contracts ook steeds uit

irony > *

• Pelox
McPoowl schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:27:
[...]

Hier ook hoor! Tijdens de vorige run al m'n ADA van de hand gedaan op $1.20 ongeveer. Goeie winst mee gemaakt, maar was toch een lekker extra potje geweest als ik die had geHODLed. Aan de andere kant, wel weer nieuwe shitcoins kunnen kopen van m'n winsten :+
Hier precies hetzelfde... 100% van mijn ada verkocht rond de 1 dollar. Helaas pindakaas. Gelukkig maar 75% van mijn eth verkocht :')

Maar ik moest gewoon cashen, trok de bedragen niet. Call it weak hands.. maar ik was tevreden na een periode -95% toch op +1000% te staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 02-09-2021 10:32 ]

Zero.

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Zelfde hier, ik heb mezelf al meerdere lambo's door de neus geboord. In de bear hodl ik netjes en koop ik stoïcijns bij, vervolgens in de bull panic sell ik bij de eerste de beste +30% en mis ik vaak de echte grote gains.

Alleen BTC heb ik van 10K tot 57K weten te holden, de alts en ik zijn geen gelukkig huwelijk. Te volatiel voor mij.

Achja, winst is winst zullen we maar zeggen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ik merk ook dat wanneer alles omhoog schiet er eerst greed is, dan komt er het besef dat dit al voldoende moet wezen en daarna het gevoel ja maar wat als het nu gaat zakken :). En dat binnen 1 seconde meestal, en dan weer terug qua emoties in willekeurige volgorde ;).

Daarom neem ik tegenwoordig op zo'n moment gas terug, denk ik ff na, pak ik het plan (in mijn hoofd) er bij en bepaal wat ik ga doen. Gelukkig doe ik nu alles in percentages ipv 100% in en out, dat gaf echt problemen, vooral tussen de oren.

Beslissingen zijn in percentages zoveel makkelijker en leuker. Voelt een stuk minder als een casino.

Ben benieuwd hoe HODL tijdens de bear is, heb daar echt zin in. En ja, daar zal ik wel weer flink commentaar op krijgen :). Maar alles wat ik nu doe is tbv PF opbouw en accumulatie tijdens de bear. Niets is voor nu, behalve dan de schik die we hebben.

• twain4me

twain4me

[...]

pas als je buy high, hodl de berg af, volledig rekt gaan in de bear, de handdoek in de ring pleurd en even op het randje van de brug hebt gestaan vanwegen je enorme fallen en 2 jaar later pas weer naar je PF durft te kijken ben je expert.

Profit nemen? zo wordt je nooit crypto expert

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/fintechs.fi/wp-content/uploads/2021/05/hodl-meme.jpg?w=700&ssl=1

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:31:
[...]

pas als je buy high, hodl de berg af, volledig rekt gaan in de bear, de handdoek in de ring pleurd en even op het randje van de brug hebt gestaan vanwegen je enorme fallen en 2 jaar later pas weer naar je PF durft te kijken ben je expert.

Profit nemen? zo wordt je nooit crypto expert

[Afbeelding]
"Expert" zijn zuigt bigtime, "noob" zijn is pas rewarding.

• Pelox
Tja als je eerst echt alles hebt zien verdampen pak je gewoon eerder winst.

Zero.

• Servor
  • Niet online
Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:26:
[...]

Dit. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik erin blijf tot begin volgend jaar, even al die voorspellingen afwachten en kijken hoe het laat, plus dat dat samenvalt met onze verhuizing en we wellicht dan wat extra centjes kunnen gebruiken, maar ik zit naar de koersen te gluren als een geile daytrader.

Verwijderd

Ngangatar schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:32:
[...]

"Expert" zijn zuigt bigtime, "noob" zijn is pas rewarding.
Maar zo is het wel, dan is alles mogelijk.

Wanneer je rektheid jarenlang in de ogen hebt gekeken word je voorzichtiger. Het betast je op plaatsen waarvan je het bestaan niet wist en dat laat zijn littekens achter op je ziel.

Je kunt beter ontwetende zijn in een markt die alleen maar stijgt. Mooiste wat er is. Alsof je een straatje staatsloten hebt en al fantaseert over wat je met de gewonnen jackpot gaat doen.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
YES schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:27:
[...]

Dit is precies waarom ik niet geloof in al die "ik had niets en dankzij crypto ben ik nu miljonair" verhalen. Een enkeling lukt dit wellicht, maar als je echt van niets naar miljonair gaat met crypto dan ben je naast succesvol ook gewoon een totaal roekeloos persoon.
Klopt zeker, zijn de echte holders. Die iets kopen en vervolgens na paar jaar weer eens kijken en tot de verbazing komen dat ze miljonair zijn

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:37:
[...]

Maar zo is het wel, dan is alles mogelijk.

Wanneer je rektheid jarenlang in de ogen hebt gekeken wordt je voorzichtiger. Het betast je op plaatsen waarvan je het bestaan niet wist en dat laat zijn littekens achter op je ziel.

Je kunt beter ontwetende zijn in een markt die alleen maar stijgt. Mooiste wat er is. Alsof je een straatje staatsloten hebt en al fantaseert over wat je met de gewonnen jackpot gaat doen.
Dat inderdaad, zo benader ik al mijn hobby's en die zijn zo leuk sinds die mindset.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Dit hoor ik altijd zoveel mensen zeggen inderdaad, ik denk dan altlijd maar van: is er überhaupt iemand ie BTC 10 jaar (bewust) heeft laten staan tot nu?

• Uncle_Charles
cursquidHome schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:39:
[...]

Klopt zeker, zijn de echte holders. Die iets kopen en vervolgens na paar jaar weer eens kijken en tot de verbazing komen dat ze miljonair zijn
miljardair

irony > *

Pagina: 1 ... 197 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!