Is te duur.
Lekker, door een Coinskid video zijn mijn Firo's gepumped. Dat projectje blijft wel overeind.
Men weet niet wat een primaire bron is.. Olé Olé
Simpel.. ik zie LTC nog wel x10 gaan binnen nu en 3 jaar.
BTC zie ik zo snel nog niet de 500k aantikken
Daarbij, check gewoon wat de institutionele beleggers zoals Grayscale inkopen, die gaan ook hard op LTC, iets met adoptie en schaarste.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Al het bovenstaande is zeker waar maar ltc is mijn eerste crypto die ik ooit gekocht heb voor een habbekrats. Die heb ik maandelijks de afgelopen jaren bijgekocht en op nexo gezet. In de loop der jaren is dat een mooi aantal geworden en ik heb er moeite mee om daar afscheid van te nemen.
Wellicht niet voor iedereen maar ik zie veel potentie in LTC. Zoals hierboven al geschreven zie ik een x10 niet snel gebeuren de eerste jaren maar een x3 moet wel te doen zijn. Maar volgens mij is het met alle crypto zo dat je erin moet geloven. Dan is alles mogelijk.
Maar meer ltc koop ik niet meer. Het is mooi geweest. Nu voornamelijk dot en eth. En zo bouwen we maar rustig verder aan een hopelijk zorgeloze toekomst 😉
Wellicht niet voor iedereen maar ik zie veel potentie in LTC. Zoals hierboven al geschreven zie ik een x10 niet snel gebeuren de eerste jaren maar een x3 moet wel te doen zijn. Maar volgens mij is het met alle crypto zo dat je erin moet geloven. Dan is alles mogelijk.
Maar meer ltc koop ik niet meer. Het is mooi geweest. Nu voornamelijk dot en eth. En zo bouwen we maar rustig verder aan een hopelijk zorgeloze toekomst 😉
Ik zie ltc echt geen x10 doen. Zijn veel betere techcoins en dat gaat steeds belangrijker worden.Vis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:13:
[...]
Simpel.. ik zie LTC nog wel x10 gaan binnen nu en 3 jaar.
BTC zie ik zo snel nog niet de 500k aantikken
Daarbij, check gewoon wat de institutionele beleggers zoals Grayscale inkopen, die gaan ook hard op LTC, iets met adoptie en schaarste.
"Litecoin is toch een 'light' versie van bitcoin. toch?"
- en wat is bitcoin cash dan?
"Bitcoin cash is bitcoin maar dan als cash"
- okay...
zucht
- en wat is bitcoin cash dan?
"Bitcoin cash is bitcoin maar dan als cash"
- okay...
zucht
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 01-09-2021 23:23 ]
Zullen we ophouden over de shitcoins als Bitcoin, Bitcoin Cash en Litecoin? HEX moet je hebben!
Ondertussen in El Salvador...YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:40:
Zullen we ophouden over de shitcoins als Bitcoin, Bitcoin Cash en Litecoin? HEX moet je hebben!
Niks gaat in een rechte lijn naar bovenPWSteal schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:13:
[...]
Ik begrijp die tweet niet helemaal. Als je de kleur van het stipje vergelijkt met de vorige runs lopen we flink achter op het S2F model.
Je krijgt toch niks als er alleen geld staat? Alleen als je transacties doet met die kaartTartarus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:47:
[...]
Kan beide.
Het loont zelfs om in de bull periode Crypto in de funding wallet te gooien. Dan hou je aan het eind van de maand meer geld over dan wat je er in hebt gegooid.
Hij bedoelt dat stel je gooit er 500euro btc in en btc stijgt dat je dan maar dan 500euro kan uitgeven.wimpie007 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:48:
[...]
Je krijgt toch niks als er alleen geld staat? Alleen als je transacties doet met die kaart
Ja, nu ik het teruglees staat het er best vreemd. Maar dat is inderdaad wat ik bedoel.roflexx schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:50:
[...]
Hij bedoelt dat stel je gooit er 500euro btc in en btc stijgt dat je dan maar dan 500euro kan uitgeven.
Haha, thnxtwain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:57:
@Richh hopelijk gaat het in je PF minder stressvol vandaag![]()
Richh in "Ervaring met huis kopen - Deel 8"
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Maar PF gaat dus best oké
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 01-09-2021 23:56 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Let's go Crypto!
Morgenochtend zijn we allemaal miljonair. Of allemaal Slux...
Sommige alts gaan wel een beetje te snel for my liking...
Had liever gezien dat BTC nog even de markt dicteert voor een aantal weekjes.
[ Voor 41% gewijzigd door Chaes op 02-09-2021 00:05 ]
Het is inmiddels donderdag, aardige kans op een correctie vandaag.Chaes schreef op donderdag 2 september 2021 @ 00:05:
Sommige alts gaan wel een beetje te snel for my liking...
Zero.
Maandag was toch dip dag. Of was het niet zondag? Of naja, donderdag kan ook.Pelox schreef op donderdag 2 september 2021 @ 00:06:
[...]
Het is inmiddels donderdag, aardige kans op een correctie vandaag.
Je suis Slux.WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 00:03:
Let's go Crypto!
You've been sluxxed.
En ETH en BTC vertrekken weer.
Mooi moment om te gaan pitten en morgen wakker worden met een 4K ETH en een 50K BTC.
Mooi moment om te gaan pitten en morgen wakker worden met een 4K ETH en een 50K BTC.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
https://youtu.be/cNc9qUcwg-sYES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:40:
Ik heb net mijn tweede crypto in elkaar gezet, en mijn eerste stablecoin!
Ga de komende weken veel manueel werk hebben maar daarna zal het allemaal geautomatiseerd worden.
DeFi is zo leuk om mee te spelen en experimenteren.
Je kunt nu op benswap.cash (eerste dex op BCH) mijn stablecoin gebruiken om BCH en andere tokens mee te traden.
Ga de komende weken veel manueel werk hebben maar daarna zal het allemaal geautomatiseerd worden.
DeFi is zo leuk om mee te spelen en experimenteren.
Je kunt nu op benswap.cash (eerste dex op BCH) mijn stablecoin gebruiken om BCH en andere tokens mee te traden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
He he stablecoin ADA doet ook wat...
Wie 3 dollar babe? @Uncle_CharlesWhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 06:31:
He he stablecoin ADA doet ook wat...
20% winst op ADA binnen 2 weken, net verzilverd.
[ Voor 18% gewijzigd door GioStyle op 02-09-2021 07:10 ]
Goedemorgen! Voelde mij zowaar een Warren Buffet deze ochtend.. 
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Jaren geleden wat euro's verzilverd in BTC. Staat nu op ruim 3500%. Als je zou willen terugrekenen naar de euro shitcoinGioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:09:
[ Voor 30% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-09-2021 07:45 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Not really, denk dat ik het via Coinbase of een Bitcoinmeester ga doen o.i.d. Zal even wat moeten uitzoeken!ybos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:36:
[...]
Ken je niet iemand met een Kraken account die je vertrouwd
Dan ff daarheen sturen en die bekende laten uitcashen en dan naar jou overmaken.
Je hebt gelijkt! Thanks!iVibes schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:48:
[...]
Metamask gewoon op de standaard fee settings laten staan en dan krijg je voordat je op 'confirm' klikt te zien hoe hoog de fees zijn. Dan kan je zelf bepalen of je dat schappelijk vindt....
(edit: zal zo'n 0.000105 BNB zijn)
Zonde joh, dikke Tech, veel implementatie.GioStyle schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:09:
Staat eind van het jaar op 150 dollar.
Ajah dat land wat zo succesvol is! Die zullen vast wel weten wat de toekomst van crypto is
Is dit niet gewoon een Crypto atm waarbij alleen btc nu een legaal betaalmiddel is?
Leuke uitbraak, mooie symetrische driehoek gezien op de 4H. Gisteren ingestapt rond de 2,77 met een behoorlijke duit. Max target 3,50 obv het patroon. Had verwacht dat er meer resistance was op de 3 dollar wat ook het fibonacci level 1.618 was. Nu een uitstap moment bepalen voor deze trade
Het gaat erom dat dit steeds meer gemeengoed wordt. In de algemene zin van het woord, nu zijn het wellicht de minder gestelde landen die gebukt gaan onder de macht van de dollar. Maar het is een begin van een alternatief, dit is huge 😎 Adoptie 2.0 voor de massa.Egeau schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:48:
[...]
Ajah dat land wat zo succesvol is! Die zullen vast wel weten wat de toekomst van crypto is
Hey hey, niet zo streng tegen mij. Ik ben een noob en dan is 20% gain prima voor de eerste trades.
https://t.co/ngqsPVYZdO
— Tyler Strejilevich (@TylerSCrypto) 1 september 2021
"They may be fake. Who knows what they are?" he said in the Tuesday interview. "They certainly are something that people don't know very much about. I have not been a big fan."
"They may be fake. Who knows what they are?"
LOL
THIS IS BULLISH#Bitcoin
M'kay boomer Donald.
Goh, zonder te weten dat het the Donald was las ik het al met zijn stem.
Turns out I was right....
ook zo mooi dat hij zichzelf the people noemt: "They certainly are something that people don't know very much about. I have not been a big fan."
The Donald moet echt uit het openbaar gehouden worden.
vandaag misschien wel laatste kans om BTC onder de 50k te kunnen kopen 👀
nothing stops this train
inderdaad misschien. Of we ketsen lekker af en gaan de 43K eens opzoeken. Zou leuk zijnKol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:10:
vandaag misschien wel laatste kans om BTC onder de 50k te kunnen kopen 👀
Maak een account aan op Bitvavo, zet je crypto op Binance om naar TRX (of een andere munt, zoek maar in deze topic, komt iedere dag 5x voorbij). Stuur je TRX naar Bitvavo, zet het om naar Euro's. Stuur het naar je rekening.Syn3rgi schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:44:
[...]
Not really, denk dat ik het via Coinbase of een Bitcoinmeester ga doen o.i.d. Zal even wat moeten uitzoeken!
Kunnen de programmeurs hier niet iets moois van maken?
Als men een post maakt waarin staat "Hoe + Binance + SEPA OR iDEAL" dat dan direct de uitleg voorbij komt ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 02-09-2021 08:13 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Laat hem lekker golfen op zijn eigen resorts. Geen crypto gains voor hem, meer voor ons. Is bitcoin dan eindelijk zover om 50k definitief door te breken.malarkan schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:09:
[...]
ook zo mooi dat hij zichzelf the people noemt: "They certainly are something that people don't know very much about. I have not been a big fan."
The Donald moet echt uit het openbaar gehouden worden.
Ik vraag me af waarom mensen dat leuk vinden. Als je graag laag wilt kopen ben je gewoon te laat. Accepteren en nu kopen. Je bent nog steeds early
vind ik ook prima, what goes down.....must go up!Valar Morghulis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:11:
[...]
inderdaad misschien. Of we ketsen lekker af en gaan de 43K eens opzoeken. Zou leuk zijn
verwacht eerder een uitbraak naar boven; whales zullen vast btc beetje gaan shillen volgende week El Salvador big event 🙂
nothing stops this train
Ja, maar dalende donderdag dip danVibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:12:
[...]
Ik vraag me af waarom mensen dat leuk vinden. Als je graag laag wilt kopen ben je gewoon te laat. Accepteren en nu kopen. Je bent nog steeds early
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 02-09-2021 08:15 ]
een linkje misschien bij "let op" plaatsen over uitleg hierover?St@m schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:12:
[...]
Maak een account aan op Bitvavo, zet je crypto op Binance om naar TRX (of een andere munt, zoek maar in deze topic, komt iedere dag 5x voorbij). Stuur je TRX naar Bitvavo, zet het om naar Euro's. Stuur het naar je rekening.
Kunnen de programmeurs hier niet iets moois van maken?
Als men een post maakt waarin staat "Hoe + Binance + SEPA OR iDEAL" dat dan direct de uitleg voorbij komt ofzo?
nothing stops this train
Is afgeschaft per vorige week. De hele markt is bullish dus we gaan gewoon doorJoosie200 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:14:
[...]
Ja, maar dalende donderdag dip dan/sadtrombone of niet @Pingo76
Wachten op de 43K terwijl je had kunnen kopen op 28K. Ik snap die mensen niet.Vibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:12:
[...]
Verwijderd
People and countries are waking up and searching for alternatives from the dollar ponzi scheme.
Boomers sad.
Boomers sad.
WhySoSerious schreef op donderdag 2 september 2021 @ 00:03:
Let's go Crypto!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kopen op 28k terwijl je ze kon kopen voor $1.. ik snap mensen niet..JW04 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:17:
[...]
Wachten op de 43K terwijl je had kunnen kopen op 28K. Ik snap die mensen niet.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb nu inmiddels zovaak gekocht en weer verkocht sinds we de 30K hebben aangetikt. Beetje daytraden is een leuke hobby. En ik zit gewoon 100% erin hoor, wel met stop losses zodat ik nog een goede winst heb en bij een daling nog wat sats kan harkenVibravis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:12:
[...]
Nou dit dus. Hamsteren die satsValar Morghulis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:18:
[...]
Ik heb nu inmiddels zovaak gekocht en weer verkocht sinds we de 30K hebben aangetikt. Beetje daytraden is een leuke hobby. En ik zit gewoon 100% erin hoor, wel met stop losses zodat ik nog een goede winst heb en bij een daling nog wat sats kan harken
Zo..das ff een mooi aantal groene dildo's om bij op te staan zeg!!
...
Elk andere setting zou deze zin me wat opgetrokken wenkbrauwen bezorgen..
...
Elk andere setting zou deze zin me wat opgetrokken wenkbrauwen bezorgen..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Niets mis mee maar je moet de hodlers ook wat gunnen in deze zware tijdValar Morghulis schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:18:
[...]
Ik heb nu inmiddels zovaak gekocht en weer verkocht sinds we de 30K hebben aangetikt. Beetje daytraden is een leuke hobby. En ik zit gewoon 100% erin hoor, wel met stop losses zodat ik nog een goede winst heb en bij een daling nog wat sats kan harken
Nou, ik hoop dat de 50k nu weer eens goed doorbroken wordt en daar ook blijft. Het liefst een mooie run naar 55. Blijven we daarna maar weer een tijdje sideways gaan tussen de 53 en 55k. En dan in oktober/november/december de run naar 100k.
Dan ben ik wel een happy camper.
En toch is het weinig voorgekomen dat september een mooie maand is voor bitcoin.St@m schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:26:
Nou, ik hoop dat de 50k nu weer eens goed doorbroken wordt en daar ook blijft. Het liefst een mooie run naar 55. Blijven we daarna maar weer een tijdje sideways gaan tussen de 53 en 55k. En dan in oktober/november/december de run naar 100k.
Alleen september 2012 gaf dubbele cijfers. In september 2015/2016 had je een whopping 3 en 6%. Alle andere jaren rood roder roodst.
[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 02-09-2021 08:31 ]
Verwijderd
Ik hoop dat een brede crypto adoptie onder de jongere generatie politici forceert het huidige financiële systeem op de schop te nemen met een gelijkere verdeling van de globale welvaart tot gevolg. Dan ben ik wel een happy camper.St@m schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:26:
Dat zou helemaal mooi zijn, maar ik denk even korte termijnVerwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
Ik hoop dat een brede crypto adoptie onder de jongere generatie politici forceert het huidige financiële systeem op de schop te nemen met een gelijkere verdeling van de globale welvaart tot gevolg. Dan ben ik wel een happy camper.
I know, maar hopen mag altijd.Joosie200 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
En toch is het weinig voorgekomen dat september een mooie maand is voor bitcoin.
[YouTube: Bitcoin in September: Recency Bias?]
Alleen september 2012 gaf dubbele cijfers. In september 2015/2016 had je een whopping 3 en 6%. Alle andere jaren rood roder roodst.
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 02-09-2021 08:31 ]
Lekker dan. Verkoop je XEC voor DOT, blijft DOT op zelfde niveau zweven en XEC moont ineens
DOT hodl dan maar.
DOT hodl dan maar.
ik verblijf dan liever in 5 sterren hotels.Verwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
Ik hoop dat een brede crypto adoptie onder de jongere generatie politici forceert het huidige financiële systeem op de schop te nemen met een gelijkere verdeling van de globale welvaart tot gevolg. Dan ben ik wel een happy camper.
Hopelijk komt VET ook eens uit zijn schulp gekropen. Kijkend naar het verleden komt VET altijd als laatst op gang.
Ik hoop gewoon dat ik lekker in m'n huis kan blijven wonen. Voor mij geen happy camper dusVerwijderd schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
Dat klopt maar de maanden waarin we nu een crash hadden zijn normaal ook groen. Altijd rekening houden met een daling maar het is tot nu nog niet echt een standaard jaar geweest.Joosie200 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
En toch is het weinig voorgekomen dat september een mooie maand is voor bitcoin.
Aan de kleur, het lettertype en de scheve positionering van de tekst kan je direct zien dat het over een shitcoin gaat. Om nog maar te zwijgen over de dame zelf. Die ketting kan gewoon écht niet.
Het is maar waar je naar kijkt...Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:43:
[...]
Aan de kleur, het lettertype en de scheve positionering van de tekst kan je direct zien dat het over een shitcoin gaat. Om nog maar te zwijgen over de dame zelf. Die ketting kan gewoon écht niet.
Verwijderd
Sorry, maar voor een eerlijkere verdeling van de globale welvaart zullen wij met luxe volgevreten westerlingen het één en ander moeten inleveren.Gelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:41:
[...]
Ik hoop gewoon dat ik lekker in m'n huis kan blijven wonen. Voor mij geen happy camper dus
Al zullen de triljairdairs de grootste duit in het zakje doen.
It's not about the money, it's about sending a message.
Houden jullie eigenlijk bij wat jullie gemiddelde aankoopprijs was per coin in jullie PF? En hoe doen jullie dat dan? Met een Excelleke of bestaat hier een app voor?
Lijkt mij interessant om bij te houden, zeker als je dca't. Dan krijg je ook een zicht welke winst/verlies je maakt per coin. Maar ik vind het nogal omslachtig om al mijn trades in een excel bij te houden...
Lijkt mij interessant om bij te houden, zeker als je dca't. Dan krijg je ook een zicht welke winst/verlies je maakt per coin. Maar ik vind het nogal omslachtig om al mijn trades in een excel bij te houden...
Delta is nog wel een aardige appgeusie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:46:
Houden jullie eigenlijk bij wat jullie gemiddelde aankoopprijs was per coin in jullie PF? En hoe doen jullie dat dan? Met een Excelleke of bestaat hier een app voor?
Carlie Whalen als ik de interwebs mag geloven
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
whale n? die is wel erg toepasselijk heKhaelos schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:47:
[...]
Carlie Whalen als ik de interwebs mag geloven
Neuh, ik alleen mijn laatste aankoop prijs.geusie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:46:
Ik hou wel alles bij verder in Excel, en ook wat "what if" berekeningen... das leuk voor de DCA vooruitzichten.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Coinmarketcap kan je in je 'portfolio' trades toevoegen met specifieke fiat aankoopprijs.geusie schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:46:
Voor mij niet zo nuttig want ik wil vaak de relatieve waarde tov BTC weten (sideways trading) maar als het je om FIAT gaat...dan is dat een makkelijke oplossing!
Ja, als we dit verhaal maar hard genoeg blijven pushen, wordt het uiteraard vanzelf een self fulfilling prophecy.Joosie200 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:30:
[...]
50K en de alts beginnen te bibberen
Haha, als je het zo bekijkt heb je altijd te klagen...StevenzeN schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:54:
Ja verdomme nog geen miljonair.
... maar mij hoor je niet hoor. Leuke aanvullingen voor de pensioenpot.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Holy f*ck wat een kwarktassen!
Ik moest terugscrollen om de ketting te checkenGelukszoekr schreef op donderdag 2 september 2021 @ 08:43:
[...]
Ik heb nog een beetje stablecoin in mijn wallet van de verkoop van wat alts afgelopen week. Nu erin smijten aangezien we zo vertrekken naar de 69k dan maar?
Benieuwd of @Tominatie dan ook weer terugkomt.
Benieuwd of @Tominatie dan ook weer terugkomt.
ETH en ADA beide aan het stijgen, je ziet gewoon dat die 2 coins dan BTC mee omhoog trekt...... 52k soon!
nothing stops this train
Zijn er nog mensen hier die nog steeds een aanzienlijk deel in fiat hebben, of zijn die nu toch wel ingestapt?
Ik geloof dat de verwachting was dat hij naar 32k of lager zou gaan en ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die in fiat zaten dat nog steeds denken...
Ik geloof dat de verwachting was dat hij naar 32k of lager zou gaan en ik ben eigenlijk wel benieuwd of de mensen die in fiat zaten dat nog steeds denken...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zit grotendeels in fiat maar dat heeft niet zoveel met 32k te maken, maar alles met 44k. Sterker nog, ik neem nu ook geleidelijk steeds TPs op mijn alt posities. Ik zie niet echt in hoe we in één stoot doorgaan naar 57k en ook al zou dat gebeuren, zitten er nog steeds mooie entries voor zowel longs als shorts in de weg daar naartoe. Ik ben dan ook geen hodler maar meer een swing trader/korte termijn investeerder met altijd een deel USDT achter de hand.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Zijn er nog mensen hier die nog steeds een aanzienlijk deel in fiat hebben, of zijn die nu toch wel ingestapt?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb, vooral door ongelukkig toeval, nu ongeveer 10% fiat. Buy-order ook net niet gehit dus ik denk dat ik er nog eventjes mee blijf zitten. Even kijken of 50k als support gaat dienen, dan gooi ik het er wel weer in. Overigens hoorde ik niet tot de groep pessimisten die jij noemt.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Er is geen enkele aanwijzing dat ADA BTC mee omhoog trekt. Sorry. Zelfs van Eth is lastig te zeggen, maar iets waarschijnlijker.Kol Nedra schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:00:
ETH en ADA beide aan het stijgen, je ziet gewoon dat die 2 coins dan BTC mee omhoog trekt...... 52k soon!
Ik ben gisteren vooral met alts en mijn binance gedeelte BTC en ETH uitgestapt. Dat is 25% van mijn totaal PF over 2 exchanges heen bekeken. Op BTC stapte ik bijvoorbeeld op 48,8 uit, dus dat voelt nog prima.MicroWhale schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:02:
Van die 75% die ik nu nog in crypto zit, zit ongeveer 70% in gelijke delen ETH/BTC en het overige in een paar mooie lange termijn projecten en 1 gokje dat al maanden loopt.
Dus ja, ik heb nog fiat staan voor ong 25%.
Toevoeging, ik ben niet negatief over de markt, maar heb de afgelopen maanden geleerd grote groene candles te verzilveren, geduld te hebben en weer meer te pakken. Op een gegeven moment gaat dat een keertje mis en dan mis ik met een stukje Fiat de boot. Prima, aangezien dat stuk fiat al winst is.
[ Voor 19% gewijzigd door Ngangatar op 02-09-2021 09:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t7CBx2msLYcpNKq5HV8jd47I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jh8eDTAwarHhF5ngoYpCUn53.jpg?f=fotoalbum_large)