Zou eens tijd worden! Ben wel weer toe aan een nieuwe athServor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:35:
BTC ook wakker geworden ja?
Vandaag toch een behoorlijke mijlpaal qua crypto voor mijzelf bereikt. Voor het eerst sinds ik in crypto ben gaan investeren leverde de dag-gains ruim meer op dan een dag werken!
Mede dankzij FTM.
Mede dankzij FTM.
[ Voor 5% gewijzigd door merauder op 01-09-2021 20:47 ]
Dan weet ik hoeveel jij ongeveer in crypto hebt zitten:)merauder schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:46:
Vandaag toch een behoorlijke mijlpaal qua crypto voor mijzelf bereikt. Voor het eerst sinds ik in crypto ben gaan investeren leverde de dag-gains ruim meer op dan een dag werken!
Mede dankzij FTM.
Moeten we opzoek gaan naar de boormachinesroflexx schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:49:
[...]
Dan weet ik hoeveel jij ongeveer in crypto hebt zitten:)
Mooie mijlpaal! Nu zorgen dat je dat lukt 1 keer per maand. Dan 1 keer per week. Dan elke dag en dan kan je stoppen met werken.merauder schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:46:
Mede dankzij FTM.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Mooie mijlpaal, nu is het nog leuk. Straks een weeksalaris en een maandsalaris in de plus op een dag.. en dan ineens.. poef -6 maanden salaris op 1 dag.. en dan is het janken geblazen.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 01-09-2021 20:54 ]
Zero.
Alles wentPelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:53:
Mooie mijlpaal, nu is het nog leuk. Straks een weeksalaris en een maandsalaris in de plus op een dag.. en dan ineens.. poef -6 maanden salaris op 1 dag..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bij mij niet.. ik schiet nog wekelijks vol..
Zero.
Behalve een vent
Ja, dat is dus het probleem!!!
Hou op, schei uit! Ik weet er alles van helaasze "lenen" het aan banken en die lenen het aan jou voor het kopen van een huis.. maar omdat er zoveel geld is is de rente extreem laag en de huizenprijs extreem hoog.. ondertussen verdienen de banken miljarden kunnen je kinderen geen huis kopen en durven ze voor het storten van een briefje van 200 euro 5 euro te vragen...
Best duur dat gratis geld....
Saai wordt het in ieder geval niet met ons bedoel je?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:56:
[...]
Behalve een ventis me weer eens heel duidelijk geworden aan de discussies die ik hier heb opgeroepen.
Laten we het erop dat ik blij ben dat ik alleen woonYES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:58:
[...]
Saai wordt het in ieder geval niet met ons bedoel je?
Ja, de schuld ligt immers altijd bij een ander?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:56:
[...]
Behalve een ventis me weer eens heel duidelijk geworden aan de discussies die ik hier heb opgeroepen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als @Verwijderd een Satoshi zou krijgen voor elke keer dat ik moest lachen om zijn meme's dan was hij nu al rijk geweest
Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:55:
[...]
Bij mij niet.. ik schiet nog wekelijks vol..
Snap nu wel wat beter waarom je zo vaak uitstapt.
Jaapio heeft niets te klagen hoor....PWSteal schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:00:
Als @Verwijderd een Satoshi zou krijgen voor elke keer dat ik moest lachen om zijn meme's dan was hij nu al rijk geweest
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
gezien je smaak in auto's zal je smaak in mannen ook wel ruk zijn..Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:59:
[...]
Laten we het erop dat ik blij ben dat ik alleen woon
Toch is het ook wel ergens belachelijk als ik mijn gains van de afgelopen 2 a 3 maanden bekijk!
Flink ingezet tijdens de dip en zo aardig wat BTC voor 30K, ETH voor 1750, LINK 15 enz. kunnen oppikken! Ook waar eerst een panic sell om de hoek kwam, probeer ik nu die dip te kopen (iets met avatar eer aan doen)
Voorheen was het juichen met die paar euro spaarrente van de bank, maar crypto heeft voor mij toch een aantal mooie aankopen aardig versneld!
En merk dat als ik mensen erover vertel, de interesse bij hun steeds groter wordt! Verse FIAT
Flink ingezet tijdens de dip en zo aardig wat BTC voor 30K, ETH voor 1750, LINK 15 enz. kunnen oppikken! Ook waar eerst een panic sell om de hoek kwam, probeer ik nu die dip te kopen (iets met avatar eer aan doen)
Voorheen was het juichen met die paar euro spaarrente van de bank, maar crypto heeft voor mij toch een aantal mooie aankopen aardig versneld!
En merk dat als ik mensen erover vertel, de interesse bij hun steeds groter wordt! Verse FIAT
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Heee ik heb dus nog steeds $ op Coinlist staan nav dat Casper-fiasco. Iemand bekend met de goedkoopste manier om dit naar mn Bitvavo-account of Binance over te hevelen. Via welke crypto is dit het goedkoopst? Maar mn bank over laten boeken wordt namelijk geweigerd door mn bank…
TRX kan een mooie optie, mits het daar TRC20 ondersteuntVincentB93 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
Heee ik heb dus nog steeds $ op Coinlist staan nav dat Casper-fiasco. Iemand bekend met de goedkoopste manier om dit naar mn Bitvavo-account of Binance over te hevelen. Via welke crypto is dit het goedkoopst? Maar mn bank over laten boeken wordt namelijk geweigerd door mn bank…
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
https://coinlist.co/feesVincentB93 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
Bitvavo heeft TRX met de TRC20 netwerk, als coinlist ook deze netwerk gebruikt lijkt dit iig zeer goedkoop:
Tezos Withrawal fees 0.2 XTZ
zelf goed kijken en oordelen.....dyor
[ Voor 36% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 21:22 ]
nothing stops this train
Verwijderd
The truth:iVibes schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:02:
[...]
Jaapio heeft niets te klagen hoor....
[Afbeelding]
XLM of CeloVincentB93 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:16:
zo dan DOT gaat voor fase 2
Btc is toch hopelijk niet met een boogje terug naar de afgrond aan het gaan he. Ga is een mooie bullfllag tekenen ofzo
Is nu 23% van mijn pf ik vind hem.helemaal lief.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wordt leeggezogen door ETH.jorwas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:23:
Btc is toch hopelijk niet met een boogje terug naar de afgrond aan het gaan he. Ga is een mooie bullfllag tekenen ofzo
ontspan, bouncje komt zo...jorwas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:23:
Touché! Het type macabere bankier is wel mijn ding ja, zoals deze meneer.twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:13:
[...]
gezien je smaak in auto's zal je smaak in mannen ook wel ruk zijn..
Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
[...]
Touché! Het type macabere bankier is wel mijn ding ja, zoals deze meneer.
[Afbeelding]
Ah, die met die gouden handPingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
[...]
[Afbeelding]
100%Ronald.42 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:25:
[...]
Is nu 23% van mijn pf ik vind hem.helemaal lief.
Dat soort pillen vind ik niet moeilijk te slikken hoor, slik ze als zoete koekVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:34:
Ethereum fucking ripped right now.
[Afbeelding]
Het wisselt hier nogal wat, ik heb vroege dienst dus 04:30 gaat de wekker.
We hebben nu al een paar dagen een nachtelijk dipje dus ik probeer in te schatten hoe hoog de alts die ik heb nog gaan komen en zet daar mijn sell orders.
Smorgens met een bakkie leut verdeel ik dan weer de fiat van wat er verkocht is.
Nu bnb fil ksm dot en btc en nog wat kleine rommeltjes.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
En dan moet ie zeker ook nog je breur zijn?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
[...]
[Afbeelding]
@Verwijderd Laat maar komen, heb de helft van de PF in ETH zitten...
Heb je ook een dergelijk potje pillen voor BTC? Dan is de andere helft ook gedekt!
Heb je ook een dergelijk potje pillen voor BTC? Dan is de andere helft ook gedekt!
Daytraden gaat bij mij niet zo best... zo nu en dan waag ik een klein gokje en de aanpassing van de strategie werkt wel:Ronald.42 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:39:
[...]
Het wisselt hier nogal wat, ik heb vroege dienst dus 04:30 gaat de wekker.
We hebben nu al een paar dagen een nachtelijk dipje dus ik probeer in te schatten hoe hoog de alts die ik heb nog gaan komen en zet daar mijn sell orders.
Smorgens met een bakkie leut verdeel ik dan weer de fiat van wat er verkocht is.
Nu bnb fil ksm dot en btc en nog wat kleine rommeltjes.
Voorheen klapte ik 100% eruit, en probeerde 100% weer wat lager in te kopen. Stijgt de boel dan wat,meteen paniek want ik liep geld mis en was bang om duur terug te kopen, dat heeft me meerdere keren serieus geld gekost!
(iets met ETH verkopen op 335 euro en weekje of 7 later ongeveer factor 10 hoger, dat heeft echt heel erg serieus geld gekost, ongeveer een dik jaarsalaris, als ik op het juiste moment verkocht had natuurlijk, als als als...)
Nu verkoop ik 15% en probeer zo wat klein spul er bij te harken. Dan is de FOMO ook niet zo erg als het na verkopen doorstijgt. Want in het verleden is gebleken dat het 99 van de 100 keer wel weer dipt. Nu kan ik dan eindelijk geduld hebben om te wachten op die dip. De gains zijn niet giga op deze manier, maar alle beetjes helpen.
Kwaliteitsadvies:
Een echte rasoptimist zo te lezen
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Je hebt contact met een uberbull zo te zien
Het gaat bij mij ook niet altijd goed, meestal als ik te greedy wordt kost het me een klap geld.ybos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:45:
[...]
Daytraden gaat bij mij niet zo best... zo nu en dan waag ik een klein gokje en de aanpassing van de strategie werkt wel:
Voorheen klapte ik 100% eruit, en probeerde 100% weer wat lager in te kopen. Stijgt de boel dan wat,meteen paniek want ik liep geld mis en was bang om duur terug te kopen, dat heeft me meerdere keren serieus geld gekost!
(iets met ETH verkopen op 335 euro en weekje of 7 later ongeveer factor 10 hoger, dat heeft echt heel erg serieus geld gekost, ongeveer een dik jaarsalaris, als ik op het juiste moment verkocht had natuurlijk, als als als...)
Nu verkoop ik 15% en probeer zo wat klein spul er bij te harken. Dan is de FOMO ook niet zo erg als het na verkopen doorstijgt. Want in het verleden is gebleken dat het 99 van de 100 keer wel weer dipt. Nu kan ik dan eindelijk geduld hebben om te wachten op die dip. De gains zijn niet giga op deze manier, maar alle beetjes helpen.
Dus ik doe nu wat voorzichtiger als ik denk dat munt x 50 dollar kan halen doe ik de sell order wat lager zodat ik iets meer kans heb om hem te verkopen, dan maar wat minder winst.
Ik zit nu al een paar dagen rond de 5% op mijn pf.
En als ik erbij ben als een munt in de buurt van mijn sell order komt dan wil ik hem nog wel eens annuleren en er dan achteraan met een stop limit.
Maar ja ik heb ook weleens door een typo 500 dollar verprutst.
Of als de sell order geraakt is er weer in fomoen en dan als een speer de afgrond in.....
Hoe dan ook al met al een stuk meer profijt als dat het nog bij de rabobank staat te verotten
Whoops had geen alerts meer staan, nu weer gezet tot 4200
[ Voor 45% gewijzigd door Khaelos op 01-09-2021 21:57 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat is breur?StevenzeN schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:42:
[...]
En dan moet ie zeker ook nog je breur zijn?
Een bekakte broer
Kan ook dialect wee'n, mien breur.
Verwijderd
Indicator: Kucoin Shares staat weer boven de $14
Meestal dondert de boel dan weer flink in elkaar.
Meestal dondert de boel dan weer flink in elkaar.
Crypto.com app geïnstalleerd, verificatie doorgelopen en krijg de mededeling:
"Het kan 2 tot 3 werkdagen duren voor de verificatie voltooid is."
Volgende scherm de mededeling:
"Het is erg druk in de applicatie, hierdoor kan het verifiëren langer duren dan normaal."
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xx4ZJ1nzeo0NyBI3klIEMCWG.jpg?f=user_large)
"Verificatie voltooid."
"Het is erg druk in de applicatie, hierdoor kan het verifiëren langer duren dan normaal."
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xx4ZJ1nzeo0NyBI3klIEMCWG.jpg?f=user_large)
"Verificatie voltooid."
Welke uithoek is dat dan ?
Underpromise & overdeliver...YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:00:
Crypto.com app geïnstalleerd, verificatie doorgelopen en krijg de mededeling:
[Afbeelding]
"Verificatie voltooid."
![]()
Wat ik net tikte weet ik niet, was maarzo wat, ik spreek niet goed dialect. Ik kom zelf uit het oosten van het land, maar breur komt volgens mij echt in een heel aantal dialecten terug hoor.
Mooie ronde poepertKhaelos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:53:
[...]
Whoops had geen alerts meer staan, nu weer gezet tot 4200
[Afbeelding]
Ja zie ik liever dan andersom, dus prima zo.
Maar dit was wel grappig. 2-3 dagen zeggen, je voorbereiden op 4-5 en dan hoppa 2 minuten later: done. Haha
Maar wat bedoelde je nou? Want dat snap ik nog steeds niet
Een breur is de deuchter van je meuder.YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:01:
[...]
Wat ik net tikte weet ik niet, was maarzo wat, ik spreek niet goed dialect. Ik kom zelf uit het oosten van het land, maar breur komt volgens mij echt in een heel aantal dialecten terug hoor.
Edit: Zeun bedoel ik.
[ Voor 3% gewijzigd door niels j op 01-09-2021 22:06 ]
dialect mienwicht..Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:05:
[...]
Zonder die shitpumps zaten we nu wellicht op 10k btc icm met een veel kleinere community/markt/industry (dat staat uiteraard buiten s2f) maar die shitcoins zullen ongetwijfeld wel hun nut hebben hoe veel we momenteel de 'afleiding' ook 'haten'.Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:18:
[...]
S2F heeft ook nooit rekening gehouden met de enorme hoeveelheid ultra shit coin pumps.
:strip_exif()/f/image/8dG0o3luRCnZN4vad122d4dX.jpg?f=fotoalbum_large)
Litecoin ook he, klote munt zulke kleine gains 👀
ff een pijl, zie je hem? 😌
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 22:09 ]
nothing stops this train
Breur = broer.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:05:
[...]
Als je dus goed had opgelet toen papa @Mooody mij de les ging lezen toen ik over Litecoin klaagde, had je dit kunnen wetenKol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:08:
[Afbeelding]
Litecoin ook he, klote munt zo kleine gains 👀
Litecoin lijkt erg op Bitcoin qua koers, loopt alleen een paar jaar achter. Sleeping giant dus 😉 komt wel goed met LTC.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Er is een serie die heet spel van de tronen en daar is hij een zusterfokker. En zijn zuster is een broerfokker. Er zijn ook draken en zo. Er is zelfs een enkele episode waarin ze banken beroven en de bank ze terugberoofd.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:10:
[...]
Nee dat hoeft hij dan zeer zeker niet te zijn
Leuke serie.
Ja, ik dacht dan maar 2 voor de prijs van uh.. 2
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Oooh hij doelde op GoT, nooit de serie gezien maar wel de eerste 4 boeken gelezen. Ik ben meer een lezert, sorry mensenTartarus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:16:
[...]
Er is een serie die heet spel van de tronen en daar is hij een zusterfokker. En zijn zuster is een broerfokker. Er zijn ook draken en zo. Er is zelfs een enkele episode waarin ze banken beroven en de bank ze terugberoofd.
Leuke serie.
Ding ding ding. Je mag door naar de volgende ronde.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:18:
[...]
Oooh hij doelde op GoT, nooit de serie gezien maar wel de eerste 4 boeken gelezen. Ik ben meer een lezert, sorry mensen
De kamasutra heb je ook alleen maar het boek van?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:18:
[...]
Oooh hij doelde op GoT, nooit de serie gezien maar wel de eerste 4 boeken gelezen. Ik ben meer een lezert, sorry mensen
Zou je het dan niet A Song of Ice and Fire moeten noemen?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:18:
[...]
Zijn broertje in GOT is meer van jouw lengte.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:26:
[...]
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Je hebt gelijk, sinds ik een ereader heb (2016) valt het me op dat ik geen titels van boeken meer onthoudmalarkan schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:22:
[...]
Zou je het dan niet A Song of Ice and Fire moeten noemen?
Komen te fietsers voorbij mijn appartement hoor ik er eentje zeggen: met bitcoin kan je lekker anoniem betalingen doen.
Dat is een beetje alsof ze bij de kapper het allemaal over Crypto hebben. Oftewel, alles direct verkopen!!!!
Van de andere kant, nlg doet nog geen moer, dat is mijn ultieme oververhitte bullmarkt indicator. Die sloeg in april helemaal door.
Dat is een beetje alsof ze bij de kapper het allemaal over Crypto hebben. Oftewel, alles direct verkopen!!!!
Van de andere kant, nlg doet nog geen moer, dat is mijn ultieme oververhitte bullmarkt indicator. Die sloeg in april helemaal door.
Mooiste is nog, als je met bitcoin betaald in een webshop, hoe denk je dan dat je anoniem betaalt met je webshop accountje en je adresgegevens :knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:25:
Komen te fietsers voorbij mijn appartement hoor ik er eentje zeggen: met bitcoin kan je lekker anoniem betalingen doen.
Ik wil m'n FIAT van Binance halen. Ideal is maanden in maintenance geweest en nu niet meer beschikbaar. Overigens ook de SEPA...
Even benieuwd naar t volgende. Ik wil mijn bnb van metamask halen en naar mijn binance sturen. Wat is een goede gas price hiervoor? Gaat om 0.172 bnb..
Even benieuwd naar t volgende. Ik wil mijn bnb van metamask halen en naar mijn binance sturen. Wat is een goede gas price hiervoor? Gaat om 0.172 bnb..
Ken je niet iemand met een Kraken account die je vertrouwdSyn3rgi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:31:
Ik wil m'n FIAT van Binance halen. Ideal is maanden in maintenance geweest en nu niet meer beschikbaar. Overigens ook de SEPA...
Dan ff daarheen sturen en die bekende laten uitcashen en dan naar jou overmaken.
Binance Card is ideaal om cash van Binance af te halen.
Krijg je zelfs nog gratis BNB voor terug ook.
Verwijderd
Zo een kaart spreekt me wel aan. Vooral omdat deze gratis is.Tartarus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:40:
Binance Card is ideaal om cash van Binance af te halen.
Is het mogelijk om EUR in je binance funds te plaatsen en dan de kaart daarmee te gebruiken? Of ben je verplicht van crypto in je funds te plaatsen?
Euro's kan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kan beide.Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:45:
[...]
Zo een kaart spreekt me wel aan. Vooral omdat deze gratis is.
Is het mogelijk om EUR in je binance funds te plaatsen en dan de kaart daarmee te gebruiken? Of ben je verplicht van crypto in je funds te plaatsen?
Het loont zelfs om in de bull periode Crypto in de funding wallet te gooien. Dan hou je aan het eind van de maand meer geld over dan wat je er in hebt gegooid.
Metamask gewoon op de standaard fee settings laten staan en dan krijg je voordat je op 'confirm' klikt te zien hoe hoog de fees zijn. Dan kan je zelf bepalen of je dat schappelijk vindt....Syn3rgi schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:31:
(edit: zal zo'n 0.000105 BNB zijn)
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 01-09-2021 22:56 ]
je kan zeker met euro's only gebruiken, dit is wat ik namelijk doe. is mijn nieuwe pinpas geworden...Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:45:
[...]
Zo een kaart spreekt me wel aan. Vooral omdat deze gratis is.
crypto gebruiken? zeker niet! (voor mij dan, ik hodl al mijn crypto tot te volgende halving.)
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 22:52 ]
nothing stops this train
@Richh hopelijk gaat het in je PF minder stressvol vandaag
Richh in "Ervaring met huis kopen - Deel 8"
Richh in "Ervaring met huis kopen - Deel 8"
Ik hoop het! Is voor mij 50% van mijn pf. Had alleen wel iets eerder een harde stijging verwacht maar precies zoals werd gezegd, het is exact hetzelfde koersverloop als btc. Dus hup btc, naar de maan met die handel!Vis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:15:
Litecoin lijkt erg op Bitcoin qua koers, loopt alleen een paar jaar achter. Sleeping giant dus 😉 komt wel goed met LTC.
waarom koop je dan niet gewoon BTC?Vibravis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:58:
[...]
het is exact hetzelfde koersverloop als btc.
50 % ltc?🤔Vibravis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:58:
[...]
Ik hoop het! Is voor mij 50% van mijn pf. Had alleen wel iets eerder een harde stijging verwacht maar precies zoals werd gezegd, het is exact hetzelfde koersverloop als btc. Dus hup btc, naar de maan met die handel!
Koersverloop LTC hetzelfde als BTCVibravis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:58:
[...]
Ik hoop het! Is voor mij 50% van mijn pf. Had alleen wel iets eerder een harde stijging verwacht maar precies zoals werd gezegd, het is exact hetzelfde koersverloop als btc. Dus hup btc, naar de maan met die handel!
Mwah, lijkt me niet. BTC heeft ze ATH van 2017 dik Dik DIK overtroffen.
LTC heeft de ATH van 2017 nét wel, of nieteens verbroken.
Als ik moest kiezen tussen LTC en BTC zette ik mijn geld op BTC
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spklxG31uNIsWdxOjlbSvF9i.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MN2Z1wNbCMBWLI0hQ6cdjleR.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/qBs0mykGq7CFPsV2btUUZrru.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pCkSuCK2WIBPs9QJjockaphx.jpg?f=fotoalbum_large)