Ik ben deze week nog vrij had mijn vorige baan opgezegd voor een andere baan die ik niet heb gekregen, wat alleen maar mooi is. Want die heeft geleid tot de maan van maandaag as, dus dan ik wel mee doen. Alleen drink ik een spaatje rood, ik ben klaar met alcoholNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:15:
[...]
Waarschijnlijk is dit jouw eerste Full Moon gathering met Tweakers. De vorige was erg gezellig in ieder geval en de volgende dag op werk was geen succes....
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
nice, of een volvo p1800Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:03:
[...]
Ik heb echt niets met auto's dus mijn verdiende cryptomunten zullen niet in een brok ijzer op 4 wielen belanden, maar zoiets als dit kan mijn goedkeuring wel wegdragen mochten jullie hiermee aan komen zetten.
Een ouderwetse Austin-Healey 3000.
[Afbeelding]
En mods van bv chip foose, boyd connigton etc kunnen ook echt nice zijn, maar die bentley.... dat is zoiets als de Mona Lisa verknippen om vervolgens met papier-mâché een asbak mee te klussen voor moederdag..
Is dat een nieuwe font? Naast monospace, monotype etc. etc.twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:19:
[...]
nice, of een volvo p1800(roger more in the saint)
En mods van bv chip foose, boyd connigton etc kunnen ook echt nice zijn, maar die bentley.... dat is zoiets als de monolisa verknippen om vervolgens met papiermacier een asbak mee te klussen voor moederdag..
errortypePingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:21:
[...]
Is dat een nieuwe font? Naast monospace, monotype etc. etc.
Hoe ik het zie:twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:11:
ik stel een hardfork van het topic voor
BTC slowchat
Shitcoin slowchat
uiteraard volgens deze flowchart
.
[Afbeelding]
3-4 weken geleden ging BNB omhoog, ETH ook wel
2 weken geleden ADA omhoog
1 week geleden ALLE BNB shitcoins, van ATA to ALICE
deze week SOL, KSM, DOT
Eth af en toe in die andere weken, overall een superresultaat. BTC van 29k naar 50k maar blijft nu wel hangen.
Elke andere shitcoin kun je ergens in die bovenstaande weken proppen. Er zijn bijna geen verliezers. Alleen bijvoorbeeld als je van de ene groene candle naar de andere groene candle hopt. Maar data is altijd superonverstandig.
Als voorbeeld heb ik ATA verkocht op 1,42. Daarna schoot hij door boven de 2 dollar. Tuurlijk verleidelijk om weer in te stappen, maar kijk nu eens naar de koers. Ik begin er pas weer aan onder een dollar.
Maar in the end, is er OOIT een moederbeermarkt die alle shitcoins door het putje duwt. En dan hoop ik voor een ieder dat die erin zit voor de techniek. Voor alle anderen, vergeet niet op tijd om te zetten in BTC. De flowchart is echt niet moeilijk te begrijpen. Die bearmarket komt echt. Ik hoop dat hij nog heel lang wegblijft. Maar in de tussentijd zorg ik maar voor één ding en dat is meer sats.
En dat laatste is bijvoorbeeld gelukt met ETH: Tijdje geleden ingewisseld op 0,062 ten opzichte van BTC. Nu bij 0,075 teruggewisseld naar BTC. Een flufje, ik heb nog steeds ETH in portefeuille. Maar met wat geduld ook meer sats. Ik weet niet eens wat het in dollars en euro's was, ik keek puur naar eth/BTC verhouding en die vond ik met 0,062 te laag en nu wel heeeel snel hersteld dus teruggewisseld. Dat is stiekem toch 20% meer sats.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 01-09-2021 18:28 ]
Je hebt trouwens wel echt engelengeduld.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:08:
[...]
Bedoel je hiermee dat het morgen een "Dalende Donderdag" wordt, want dat is inderdaad wat ik ff nodig heb. Dat BTC een onsje minder wordt dan 39K EURO komt.
Stick to the plan. Ik kan dat niet.
Ik zie het tot nu toe als een spelletje, zeker als je bedenkt wat de bedragen zijnDarrell schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:25:
[...]
Je hebt trouwens wel echt engelengeduld.
ik was vergeten te dca-en dit weekend.. ik heb toen besloten om te wachten op dalenende donderdagDarrell schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:25:
[...]
Je hebt trouwens wel echt engelengeduld.
Nog niet erdoorheen. Hooguit tegenaan geswaffeld.
Ook jij wakker blijvenDarrell schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:29:
[...]
Nog niet erdoorheen. Hooguit tegenaan geswaffeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 18:30 ]
maakt het alleen maar knapper.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:27:
[...]
Ik zie het tot nu toe als een spelletje, zeker als je bedenkt wat de bedragen zijnwaarmee ik speel. Dus ik vind dat wel leuk als mijn plan werkt. Of zoals Hannibal ooit zei "I love it when a plan comes together
"
Met fake money of wisselgeld is het makkelijker om "all-in" te gaan.. juist keer op keer kleine gains veilig te stellen is gewoon best wel knap
Nu geef je me te veel eertwain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:31:
[...]
maakt het alleen maar knapper.
het fake money of wisselgeld is het makkelijker om "all-in" te gaan.. juist keer op keer kleine gains veilig te stellen is gewoon best wel knap
Ja nu wel en goed ookNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:30:
[...]
Ook jij wakker blijven. Een reden voor een Babe niet gaan zitten downsizen he
![]()
[Afbeelding]
MAAN
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik kijk of je gelijk hebt zie ik 3.680 in mijn BinanceNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:30:
[...]
Ook jij wakker blijven. Een reden voor een Babe niet gaan zitten downsizen he
![]()
[Afbeelding]
nope. ik heb in zoon soort gelijke situatie gezeten. klein beetje wisselgeld met geduld en stress verdubbelen (in coins) in de bearmarket zorgde dat mijn inleg niet keer 10- 20 is gegaan maar x 40 en dan is een beetje wisgeld ineens wel echt geld.. jij bent bezig in een meer bull market gewoon op deze manier proberen je fiat te vergroten en dan in de bear toeslaan voor de lange termijn. zelfs 25 euro nu kan dan "echt" geld worden in de volgende cycle. en het mooie is dat je het gecalculeerd doet iedere aap kan op 20 shitcoins 25 euro zetten en hopen dat er 1 x 1000 gaat (en het dan uiteraard verkopen als skills achteraf)
Ohhhhh dat is niet aardig om @moody zijn plan zo af te schieten.twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:41:
[...]
nope. ik heb in zoon soort gelijke situatie gezeten. klein beetje wisselgeld met geduld en stress verdubbelen (in coins) in de bearmarket zorgde dat mijn inleg niet keer 10- 20 is gegaan maar x 40 en dan is een beetje wisgeld ineens wel echt geld.. jij bent bezig in een meer bull market gewoon op deze manier proberen je fiat te vergroten en dan in de bear toeslaan voor de lange termijn. zelfs 25 euro nu kan dan "echt" geld worden in de volgende cycle. en het mooie is dat je het gecalculeerd doet iedere aap kan op 20 shitcoins 25 euro zetten en hopen op die x 1000 (en het dan verkopen als skills achteraf)
Dem fighting words! Wil je mijn paraplu lenenNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:43:
[...]
Ohhhhh dat is niet aardig om @moody zijn plan zo af te schieten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De 3700 eth babe kan ook gepost worden
3800 ETH babe denk. Wat een raket.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
ETH pumperino!!
nothing stops this train
Zit je in fiat?Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:47:
Shit.. fout gegokt.
Denk hey ik zie een plusje bij bitcoin. Eth gaat alvast vooruit. Kom op bitcoin erop en erover. Pak wat dominance terug.
Niet alleen ETH... Prachtige candle bij Bitcoin, maar benieuwd of dit zo weer eindigt in een nog grotere rode candle, zou niet de eerste keer zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik had toch een flufje verkocht gisteren en vanmorgen. Gelukkig 95% hodl, maar blijft jammer..
Zero.
Dit keer gaan we door, tot ongekende hoogtesTaro schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:50:
Niet alleen ETH... Prachtige candle bij Bitcoin, maar benieuwd of dit zo weer eindigt in een nog grotere rode candle, zou niet de eerste keer zijn.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Iemand op Ethereum discord halfuur geleden:
wist je dat ADA nog geen werkend product heeft?
volgende week staat Bitcoin 52k!!
in het mom van: extra in het nieuws: BTC 52k +El Salvador Legal Tender
in het mom van: extra in het nieuws: BTC 52k +El Salvador Legal Tender
nothing stops this train
knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:51:
Zero.
Dan ga ik maar snel verder coden...knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:51:
irony > *
Plus 30 % binnen 1.5 dag. dan maar een waardeloos muntje
Hoe laat begint dalende donderdag vandaag @Pingo76 ?
Kweenie, sorryTartarus schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:55:
Hoe laat begint dalende donderdag vandaag @Pingo76 ?
Bitcoin stijgt hard, maar ETH veel harder
ETH/BTC pair zeer goed te zien
ADA/BTC gaat door het putje nu
ETH/BTC pair zeer goed te zien
ADA/BTC gaat door het putje nu
nothing stops this train
Eerste wat ik ook denk tegenwoordig.Taro schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:50:
Enjoy it while it lasts.
Celer.. jeetje die heeft er zin in 🚀
Ah Bitvavo heeft hem gelist. Zou dat het zijn
Ah Bitvavo heeft hem gelist. Zou dat het zijn
[ Voor 38% gewijzigd door Vis op 01-09-2021 19:05 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nou inderdaad, ik wacht al weken op de neo 3.0 hypepumproflexx schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:55:
Waar blijft die neo pump
De tijd leert of het tij keert
Dankzij @Verwijderd associeer ik jou met micropenis. Bedankt hèUncle_Charles schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:53:
[...]
Dan ga ik maar snel verder coden...
ETH --> ATH
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Verdraaid...ETH blijft maar gaan.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Yep. Mijn limit order van EUR2700 van vanochtend laat maar eens zien dat ik er geen reet van kan.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
ik was vanochtend net op tijd om die van mij met zo'n 100 dollar omhoog te schroeven. ging hij net keihard alsnog doorheentroje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:13:
[...]
Yep. Mijn limit order van EUR2700 van vanochtend laat maar eens zien dat ik er geen reet van kan.
Ik heb 25% verkocht op 3535 USD. En nu weer een sell limit staan voor 25% van mijn ETH PF.troje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:13:
[...]
Als hij corrigeert stap ik weer in.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:51:
[...]
Ik had toch een flufje verkocht gisteren en vanmorgen. Gelukkig 95% hodl, maar blijft jammer..
Ja alle 3 mijn trades die ik had staan ETH/BTC zijn gevuld, dus heb maar kleine fluff ETH over die in staking staat..... nu wachten dat Bitcoin gaat stijgeren zodat ik buy low orders kan plaatsen voor ETH
nothing stops this train
Ik heb net 1/3 van mijn ETH PFje verkocht, zie wel wanneer ik dat weer inkoopDa_maniaC schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:15:
[...]
Ik heb 25% verkocht op 3535 USD. En nu weer een sell limit staan voor 25% van mijn ETH PF.
Als hij corrigeert stap ik weer in.
Tweaker-servers rekt?
Nee dat is een haperende permaban voor jou denk iktwain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:20:
Tweaker-servers rekt?
Wanneer gaan we die Ring of Fire nou optuigen?
Ik dacht al, welke whale pakt hier even snel wat winst..Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:18:
[...]
Ik heb net 1/3 van mijn ETH PFje verkocht, zie wel wanneer ik dat weer inkoop
Wacht maar tot haar eerste salaris straks binnen is, dan pumpt ze alle muntjes tot de maan.YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:24:
[...]
Ik dacht al, welke whale pakt hier even snel wat winst..
[Afbeelding]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik heb zojuist een nier en een long verkocht, die worden morgen operatief verwijderd en dat geld gaat rechtstreeks richting Binance. Welke muntjes ga je kopen van je nieuwe rijkdom @Pingo76 ?Ronald.42 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:27:
[...]
Wacht maar tot haar eerste salaris straks binnen is, dan pumpt ze alle muntjes tot de maan.
Ik zit te denken aan Nano, BNB en pancakeYES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:28:
[...]
Ik heb zojuist een nier en een long verkocht, die worden morgen operatief verwijderd en dat geld gaat rechtstreeks richting Binance. Welke muntjes ga je kopen van je nieuwe rijkdom @Pingo76 ?
BTC +3% in een uurtje tijd. Het is weer helemaal los.
Dalende trendlijnen zijn doorbroken.
Niks bijzonders , gewoon organische groei
Even wat anders, ik wil nou toch maar eens (een deel van) mijn HODL pot gaan laten renderen ergens. Crypto.com biedt een best prima rente volgens mij, maar die hebben alleen een app..
Wat zijn alternatieven? Is er een pagina waar je een beetje overzichtelijk kan vergelijken wat welke platformen bieden qua voorwaarden (hoe lang moet je het vastzetten en tegen welke rente et cetera)?
Wat zijn alternatieven? Is er een pagina waar je een beetje overzichtelijk kan vergelijken wat welke platformen bieden qua voorwaarden (hoe lang moet je het vastzetten en tegen welke rente et cetera)?
Verwijderd
NANO, mijn oude liefde... Toen ik nog een onschuldige, onbevlekte jongeman was. Integer, sympathiek en naïef, gelovend in een plaats voor altcoins in deze digitale financiële revolutie.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:29:
[...]
Ik zit te denken aan Nano, BNB en pancakeMaar weet het nog niet zeker, kan nog altijd van gedachten veranderen
+1.
Hmmm, denk dat ik mijn nier nog maar even in de koelkast leg hier, voor ik hem verkoopPingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:29:
[...]
Ik zit te denken aan Nano, BNB en pancakeMaar weet het nog niet zeker, kan nog altijd van gedachten veranderen
Celcius is een (waardig) alternatief. Check https://defirate.com/lend/YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:30:
Even wat anders, ik wil nou toch maar eens (een deel van) mijn HODL pot gaan laten renderen ergens. Crypto.com biedt een best prima rente volgens mij, maar die hebben alleen een app..![]()
irony > *
Nexo kan ik wel aanraden, prima app en desktop platform. En anders kan je altijd nog op bijv. Binance, Coinbase, Kraken, etc. je tokens staken.YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:30:
Even wat anders, ik wil nou toch maar eens (een deel van) mijn HODL pot gaan laten renderen ergens. Crypto.com biedt een best prima rente volgens mij, maar die hebben alleen een app..![]()
Was dit nog voor je een cryptosletje werd?Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:31:
[...]
NANO, mijn oude liefde... Toen ik nog een onschuldige, onbevlekte jongeman was. Integer, sympathiek en naïef, gelovend in een plaats voor altcoins in deze digitale financiële revolutie.
+1.
Crypto.com/exchangeYES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:30:
Verwijderd
Ver daarvoor. Ik was toen nog maagd zelfs.
Vele kinderen geleden, toen de zon altijd scheen in mijn leven.
FixedVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:34:
[...]
Vele kilo'sgeleden, toen de zon altijd scheen in mijn leven.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Verwijderd
Actually, na bijna 2 maanden sporten ben ik al zo'n 3 kilo zwaarder geworden.
Het schattige zachte stootkussentje boven mijn mannelijkheid is wel flink gekrompen.
Mijn armen zijn inmiddels bijna hydraulische cilinders. Als ik flex in de gym vallen de huisvrouwtjes van hun loopband.
Maar dat zal voornamelijk door mijn Bitcoin petje komen.
Je weet zeker dat het niet door de lucht komt??[b]Jaapio in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"Jaapio schreef op woensdag 1 september 2021
Als ik flex in de gym vallen de huisvrouwtjes van hun loopband.
Maar dat zal voornamelijk door mijn Bitcoin petje komen.
Verwijderd
Niet 100%. Misschien toch maar wat minder eieren eten.Ronald.42 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:41:
[...]
Je weet zeker dat het niet door de lucht komt??
Ik blijf mijn hele leven maagd, maar dat komt door mijn geboortedatumVerwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:34:
[...]
Ver daarvoor. Ik was toen nog maagd zelfs.
Vele kinderen geleden, toen de zon altijd scheen in mijn leven.
#Bitcoin August closing price $47,156 .. like clockwork pic.twitter.com/3hkp71FTXo
— PlanB (@100trillionUSD) 1 september 2021
49k komt er aan en alle alts lopen leeg
49k babe please.
Fascinerend, stond op 48.950 en bam in 1 keer 200 dollar erbij naar 49.150
And gone...Darrell schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:50:
49k babe please.
Kut mijn sell order op btc is net geraakt.
Bedankt.Ronald.42 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:56:
Kut mijn sell order op btc is net geraakt.
Waarschijnlijk heb ik die sats nu.
Ik kan je ook vertellen dat ik ze niet verkoop.
Net weer ingekocht, hij gaat alweer omhoogQunix schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:59:
[...]
Bedankt.
Waarschijnlijk heb ik die sats nu.
Ik kan je ook vertellen dat ik ze niet verkoop.
Ik begrijp die tweet niet helemaal. Als je de kleur van het stipje vergelijkt met de vorige runs lopen we flink achter op het S2F model.
Celsius ken ik niet. Eén van de oprichters heeft wel geinige dingen gedaan met techUncle_Charles schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:32:
[...]
Celcius is een (waardig) alternatief. Check https://defirate.com/lend/
Is het een platform wat als betrouwbaar te boek staat? Wel leuke percentages
S2F heeft ook nooit rekening gehouden met de enorme hoeveelheid ultra shit coin pumps.PWSteal schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:13:
[...]
Ik begrijp die tweet niet helemaal. Als je de kleur van het stipje vergelijkt met de vorige runs lopen we flink achter op het S2F model.
Zero.
had @Verwijderd niet iets met nano?Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 19:29:
[...]
Ja was zijn eerste grote liefde die hem kennelijk anaal ontmaagd heeft
Verwijderd
True story.Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:20:
[...]
Zeer traumatische ervaring overigens.
Ik werd er direct Bitcoin maximalist door. Maar wel een hele hypocriete die ook nog wel shitcoins handelt met stable coins.
Eigenlijk een soort minimalistische maximalist.
Jouw naam doet mij echt hieraan denkenPingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:20:
[...]
YouTube: PANGU - Pingu goes brutally out of hand...
Ik wil het niet weten..Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:20:
[...]
Wel een geinig wagentje eigenlijk...
Wat acties van vanavond:
Binance:
Binance:
- Meerdere Alts verkocht en ook BTC en ETH.
- Nog over en niet voor de verkoop: DOT & LINK.
- Tevens nog een fluf XRP over tot er meer duidelijk is over SEC.
- Fiat gebruiken om weer ETH, BTC, DOT & LINK te kopen op een leuk moment.
- ETH en BTC HODL (risicospreiding t.o.v. Binance en dit is mijn grootste % in deze twee munten).
- LINK & DOT HODL.
- Met mooie winst ZIL, HOT, Polygon en ICX verkocht.
- Fiat gebruiken om op mooi moment positie in BTC en ETH te versterken.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 20:33 ]
Lekker geweldadig jaPWSteal schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:27:
[...]
Jouw naam doet mij echt hieraan denken
YouTube: PANGU - Pingu goes brutally out of hand...
Ja en is druk bezig een stierenvlaggetje kleurenServor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:35:
BTC ook wakker geworden ja?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large)