[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.974 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:16

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
WhySoSerious schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:50:
[...]

Helpt dat ook tegen vroegtijdig klaarkomen?

Asking for a friend.
klaar is klaar, hoe kan dat vroegtijdig zijn :+

top tip: ik zou de colchicine overslaan dat is echt troep. daar gaan ook je zwemmertjes een stuk minder van zwemmen, hoewel dat natuurlijk ook een pluspunt kan zijn. :+

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-12 13:12
knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:40:
Mina is ook weer vertrokken, plus 31 procent in 24 uur. Hoezo shitcoinaltseason
Gelukkig wel het is voor mij het grootste deel van mijn portefeuille. Niemand die hier in Mina zit?

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Wat vinden jullie van RADIX? Lijkt me een mooie coin. Schaalbaar, snel en ruimte voor groei.

:{ ²

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 21:22

WhySoSerious

Be the change.

Bansheeboy!

:{ ²

• twain4me

twain4me

ik stel een hardfork van het topic voor

BTC slowchat

Shitcoin slowchat

uiteraard volgens deze flowchart
.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfFMMp_MTdweVAjdBfdQbHxHXGY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/75H3JqjxEQnyAbur8Mt1Q7Z1.png?f=user_large

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:05
zenith schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:23:
Zit ETH in een verkeerde tijdzone?
Meestal is een pump bij een maandsluiting.. nu helaas gisteren een deel verkocht op 2900..... :)
Ik ook :-(

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 16:05
Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
Sinds kort word ik automatisch uitgelogd bij Binance, voor mijn gevoel dagelijks. Alleen op de website, niet de mobiele app.

Voorheen was dat niet het geval. Hebben meer mensen hier last van? Is er iets veranderd ofzo?
Ik heb dat op de mobiele app.. eens in de zoveel dagen, ik kijk dan een keer en een half uur later nog eens en dan ben ik ineens uitgelogd...zeer irritant :-(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:10:
[...]

Serieuze suggesties zijn welkom.
Ik ken niet van elk project de exacte tokenomics moet ik bekennen. Van FLOW bijvoorbeeld wel, maar die kan nog ontiegelijk-onmeunig groeien dwars door de matige tokenomics heen :) Zelfde met GRT (vrij beroerde tokenomics voor snelle gains). Beide projecten zijn meer van de lange adem, precies wat ik ook wil zijn met deze rommelpot.
Waarom heb je geen ADA eigenlijk?
Buiten het feit dat je niet alles kan hebben uiteraard...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
VET naar de moon

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Alles naar de moon... Altseason part deux...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:12:
[...]

Omdat ik alle ADA heb, gulzig he!?

[ Voor 3% gewijzigd door Uncle_Charles op 01-09-2021 13:14 ]

irony > *

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12 18:01

hmr

hahaha, weet niet of dit al langs is gekomen. Maar knoop het maar in je oren:

https://www.itenrecht.nl/artikelen/verdeling-cryptomunten

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:01

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:11:

BTC slowchat

Shitcoin slowchat

.
[Afbeelding]
Ik ben tegen. Ik heb zowel BTC en shitcoins en gebruik graag mijn hypocrisie om alts en shitcoins af te zeiken alsof ik alleen BTC een warm hart toedraag. Ik draag alleen dikke vette gains een warm hart toe. Ja en dikke tech ook natuurlijk, zoals iedereen toch?!

Dat (af)zeiken is makkelijker als we gewoon in één topic zitten met alle rommel (behalve de memecoins natuurlijk).

[ Voor 11% gewijzigd door YES op 01-09-2021 13:16 ]

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:11:

BTC slowchat

Shitcoin slowchat

.
[Afbeelding]
> BTC slowchat
> Shitcoin slowchat

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:50:
[...]

Heb je wellicht een stream gekeken van Hearthstone op Twitch en je battlenet account gekoppeld op twitch? Ik hoorde dat er random rewards vergeven waren.
Wel paar dagen geleden ja, maar ik zou dan toch wel te horen krijgen als ik gewonnen had?
naja maakt niet uit ik ben blij met al die extra's waar ik nooit geld aan uit zou geven 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r54gW8K1XexFOdSVP6UCdmUe0fk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rctb9oDcQwFOSY9tsjkolE8x.jpg?f=fotoalbum_large

voeg mij anders maar toe, mijn battletag:
Mooyini#2181

sorry voor de offtopic, was de laatste

ontopic: 0.08 ETH/BTC soon :7

nothing stops this train

• Uncle_Charles
snel een NFT van maken, valt bakken geld met te rapen nu

irony > *

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:31
hmr schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:14:
hahaha, weet niet of dit al langs is gekomen. Maar knoop het maar in je oren:

https://www.itenrecht.nl/artikelen/verdeling-cryptomunten
Vreemd convenant, waarom niet gewoon de crypto zelf verdelen, ieder de helft... Het is soms net 'gewoon geld'.
(nog beter is gewoon elk je eigen financiën houden)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Verwijderd

Draadje.

TLDR; Altcoins geven een groter potentieel op financiële vrijheid voor 9 tot 5ers dan Bitcoin.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:36:
Draadje.

[Twitter]
TLDR; Altcoins geven een groter potentieel op financiële vrijheid voor 9 tot 5ers dan Bitcoin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzsUcSSeYRg3AlekgS4GxfJKc6g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11 21:23
Draadje.

[Twitter]
Ja ongetwijfeld.

moet je wel 100% raak schieten gok ik?

• Chaes
  • Laatst online: 18-12 22:38

Chaes

#HODL

Draadje.

[Twitter]
Over open deuren intrappen gesproken :+

• hmr

hmr

Chaes schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:39:
[...]

Over open deuren intrappen gesproken :+
Moet je net de goede altcoins weten :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• twain4me

twain4me

Wiley99 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:30:
[...]

Vreemd convenant, waarom niet gewoon de crypto zelf verdelen, ieder de helft... Het is soms net 'gewoon geld'.
(nog beter is gewoon elk je eigen financiën houden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qjcRp8M1L8T8cKsG9PXSDOHhAic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9aXKhY9ZzLLAJKBwoSfiKbEp.jpg?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:15
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:21:
[...]

euro's je weet wel de waardeloze dingen in je porto waar je brood voor kan ruilen.
Ooohhh, die dingeR, die de ECB gratis weggeeft bedoel je? :9

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:51

Darrell

Fiat moonboy

[YouTube: Doubt me Now- $5.4 Million Dollar Trade Day 2 - Trust in Market Cipher]

Cryptoface Is nu live.

Moon? Of Mars? Milkyway mag ook.

Edit: stream is ineens verdwenen.

[ Voor 16% gewijzigd door Darrell op 01-09-2021 14:14 ]

• twain4me

twain4me

elektriekert schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:45:
[...]

Ooohhh, die dingeR, die de ECB gratis weggeeft bedoel je? :9
Ja, maar niet aan jou...

ze "lenen" het aan banken en die lenen het aan jou voor het kopen van een huis.. maar omdat er zoveel geld is is de rente extreem laag en de huizenprijs extreem hoog.. ondertussen verdienen de banken miljarden kunnen je kinderen geen huis kopen en durven ze voor het storten van een briefje van 200 euro 5 euro te vragen...

Best duur dat gratis geld....

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:12:
[...]

Waarom zou ik ADA moeten hebben? :P

Vorig jaar alles verkocht. Had iets langer moeten wachten gezien de gains van de laatste maanden, maar zeker niet van plan terug te kopen (mede dankzij de huidige prijs cq. waardering).

ADA vist uit dezelfde "layer 1 vijver" waar veel projecten in vissen (Ethereum, Cosmos, Polkadot/Kusama, Solana, Terra, Avalanche, Tezos, Algorand, EOS, Hedera Hashgraph etc.). Er is vast voldoende ruimte voor ADA om verder te groeien, maar ik geef de voorkeur aan Ethereum (layer 1) en Polkadot/Kusama (layer 0) voor de langere termijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 01-09-2021 13:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Uncle_Charles
@Mooody omdat je dan op bezoek mag komen op mijn ranch in Colorado!

[ Voor 3% gewijzigd door Uncle_Charles op 01-09-2021 14:04 ]

irony > *

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19
Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:39:
[...]

Ik denk daar iets anders over. Als je ziet dat iets veel gebruikt wordt, dan is verdere groei vanzelfsprekender dan bij een project dat nog weinig voeten in aarde heeft. Het firstmover advantage is niet te onderschatten.

Ik denk bijvoorbeeld dat Cosmos of Solana sneller zullen groeien dan Ethereum het komende jaar, maar ik kies graag de weg met de minste weerstand. Het wereldje is al onzeker genoeg, waarom je geld dan steken in de donkere krochten, terwijl je het ook in de "obvious choices" kan steken? :)

Maar ik ga die coins zeker even uitpluizen, je zal ze niet zomaar noemen d:)b
Ja zeker, daarnaast :) Join de discord zou ik zeggen:

Toke market cap is not 4 billion, that is fully diluted. Current market cap is 146 million, with presale investors locked for years, not to mention coinbase is an investor and will likely list TOKE in the future. Once people realize the potential of this, they will ape. Tokens no longer will need taxes to feed liquidity, offer huge amounts of their token supply to LP providers which destroys their projects. I know I speak for most people here that we have all seen good projects fail because they had to offer too much rewards to LP providers. This is the Rockefeller of liquidity, taking over everything and will be amazing. Eventually the real market cap (current 146 million) will reach 146 Billion. Pretty much EVERY single project will want to use TOKE for liquidity.

If I may add as well, imo most exciting part of tokemak is that it has the potential to become THE single gateway into providing liquidity on any DEX or defi platform. One of the main issues currently is that people have Token ABC let's say LINK but need to pair it with ETH to provide liquidity to put those assets to 'work'. They might not have the ETH, don't want to sell half of their LINK, and also don't want the exposure to impermanent loss (IL). All these factors are major hurdles into those asset hodlers not being able to put their asset to work and provide liquidity. Tokemak solves all of this by offering a single asset liquidity staking service with no IL which means that in reality, anyone currently providing liquidity on Uniswap, Sushi or any sort of DEX would benefit tremendously from actually providing that liquidity through tokemak (on a single sided, without having the matching ETH and IL exposure). I know Bancor offers this but the problem is Bancor doesn't have any volume and also all orders on Bancor are routed through BNT which imo is a major inefficiency to its design. Again you don't have this problem with tokemak because you can stake in a reactor whose liquidity is directed to the best DEX, let's say uniswap. Not only that, but on top of that asset hodlers benefit from composability. For every asset they deposit they get a 'tasset' in return which acts like a casset on compound or aasset on Aave. So not only can you put your asset to work in the liquidity machine of tokemak, you can then put your tasset to work by lending it out on aave or rari or any other type of yield strategy that you may discover and essentially stack yield in multiple places. With the above in mind, I can perfectly imagine a world where all liquidity on DEXs is directed from the tokemak protocol

Nu even wachten totdat de cores worden gelanceerd.

@jvel92 omdat je ook fan bent van Sushi.

Ik heb ook stack ATOM en SOL vroeg gekocht, maar ik ga die nu weg doen 8)

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Net op 3535 USD wat ETH verkocht. Zakken maar weer jongens *O*

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Kol Nedra
bijna vol parachain KILT 98.46% - 216,616 / 220,000 KSM

wees er snel bij om samen rekt te gaan *O*

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:23:

Ik zit al in mijn KILT. Klaar voor REKT

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:51:
[...]

Waarom zou ik ADA moeten hebben? :P

Vorig jaar alles verkocht. Had iets langer moeten wachten gezien de gains van de laatste maanden, maar zeker niet van plan terug te kopen (mede dankzij de huidige prijs cq. waardering).

ADA vist uit dezelfde "layer 1 vijver" waar veel projecten in vissen (Ethereum, Cosmos, Polkadot/Kusama, Solana, Terra, Avalanche, Tezos, Algorand, EOS, Hedera Hashgraph etc.). Er is vast voldoende ruimte voor ADA om verder te groeien, maar ik geef de voorkeur aan Ethereum (layer 1) en Polkadot/Kusama (layer 0) voor de langere termijn.
Duidelijk, thnx :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:27:
[...]

Ik zit al in mijn KILT. Klaar voor REKT
Oppassen dat je BIFI geen kou vat :p

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:32:
[...]

Oppassen dat je BIFI geen kou vat :p
Mijn BIFI is enorm, die wordt niet zo snel koud.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12 14:58
Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards” :P

Ik denk aan deze über-ranzige shitcoins (in no particular order)

1. SNT (Status) :: decentralised messaging
2. ENJ (Enjin) :: gaming
3. EWT (Energy Web Token) :: energietransitie
4. FET (Fetch.ai) :: AI via blockchain
5. AUDIO (Audius) :: audio sharing/streaming
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace twijfel ivm tokenomics
8. REN (Republic Protocol) :: darknode voor liquiditeit tussen chains
9. GET (GET Protocol) :: NFT ticketing (NL product)
10. FIL (Filecoin) :: data / cloud backup
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
12. RLC (iExec RLC) :: cloud computing
13. CHZ (Chiliz) :: sport NFT’s
14. THETA (Theta) :: streaming video
15. HNT (Helium) :: wifi sharing
16. BAT (Basic Attention Token) :: browser advertising

Paar eisen die ik mezelf heb gesteld:

* Gevarieerde set tokens met een duidelijke usecase
* Goed bereikbaar voor de meute, dus listing op de grote exchanges
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.

De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.

Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?

Welke shitcoin zou je toevoegen? Welke moet plaats maken? En waarom?
Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of ik nog tokens moet switchen.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet m00nboys, wie doet er mee? d:)b
Rally , staat wel op Coinbase.

Sociamedia tokens worden de shit.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:08
Over ADA gesproken... Nu de lancering van smart contracts steeds dichterbij komt. Is er al iets bekend over interessante kwaliteitsprojecten, die op dat moment gaan lanceren? En zijn er ook projecten, die zich op een bepaalde manier onderscheiden van alle varianten, die we al hebben op de 20 andere netwerken?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-12 23:55
Ik weet niet of dit allemaal zo'n goed teken is dat alle alts ineens aan hun tweede leven zijn begonnen. Het voelt een beetje als 2018. Ik blijf hopen op de supercycle en een Bitcoin van 100k eind dit jaar, maar ik ben er niet gerust op.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
Je mag je mening nog herzien. ;)

• Uncle_Charles
jvel92 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:36:
Over ADA gesproken... Nu de lancering van smart contracts steeds dichterbij komt. Is er al iets bekend over interessante kwaliteitsprojecten, die op dat moment gaan lanceren? En zijn er ook projecten, die zich op een bepaalde manier onderscheiden van alle varianten, die we al hebben op de 20 andere netwerken?
Ik denk niet dat je moet verwachten dat complexere projecten meteen 12 september zullen lanceren.
SundeaSwap & Liqwid mikken op half oktober. (oa omdat de externe audit van hun smart contracts nog niet klaar is)

SingularityNET (AGIX) zal wel meteen naar Cardano komen.

Moet je nog meer weten? Zoek dan zelf maar effe op Twitter }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Uncle_Charles op 01-09-2021 14:43 ]

irony > *

• hmr

hmr

Palindrome schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:35:
[...]

Rally , staat wel op Coinbase.

Sociamedia tokens worden de shit.
@Mooody - heb er mooi wat fiat tegenaan gegooid tegen dit lijstje. Cu in december. Dood of de gladiolen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-12 08:12
jvel92 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:36:
YAYSWAP is al een rug pull gebleken :P

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Uncle_Charles

irony > *

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Waar blijft die pump nou :'(

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
15:30 zei @Verwijderd toch?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Die zegt wel meer :+

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8j_TQFHoCVslv1wKdxwv_IUQCkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q1nN9B6ZfDuZC9SHab6etvxd.png?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

hmr schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:50:
[...]

@Mooody - heb er mooi wat fiat tegenaan gegooid tegen dit lijstje. Cu in december. Dood of de gladiolen.
Hele lijstje gekocht? :o

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:25

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Chaes schreef op woensdag 1 september 2021 @ 13:05:
Coinbase lijkt ook flink de portemonnee te trekken voor marketing tegenwoordig, aangezien ze zelfs MrBeast (één van de grootste Youtubers) aan het sponsoren zijn.

YouTube: Last To Leave Circle Wins $500,000
Die klootzakken maken mij skeer. Heb nog steeds geen toegang tot een aardige stapel doezoe daar. Betalen ze zeker de sponsoring van :(

* sh4d0wman : straattaal je weet toch, want we mogen geen getallen posten 8)

@twain4me haha ik weet het meervoud ook niet precies :+ Als ik het aan de lokale straatmeneer vraag staan ze straks op de stoep met hun boor...

[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 01-09-2021 15:36 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 08:57

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:32:
Bitcoin Dominance (BTC.D) daalt wel heel erg hard nu. Veteranen (@Mooody @MicroWhale ), is dit niet te vroeg in deze cycle en lopen we niet het gevaar om een 2018 scenario te krijgen als dit zo doorgaat?
BTC.D is maar één indicator.

En aangezien N~=3 qua cycles valt er weinig te correleren. Oftewel: Het kan alle kanten op.

Het huidige scenario lijkt qua %-maand en BTC.D inderdaad het meeste op 2018, maar aan de andere kant is de influx en interesse tov 2017-2018 totaal anders: Corporate is nu aan zet. En dat is imo totaal niet te vergelijken met de Retail-piek van de vorige cycle. Ook andere long-term indicatoren staan nog uitermate gunstig, dus het zou mij eerlijk gezegd verbazen als we keihard omlaag gaan...

... maar als dat dan toch zo is ... HODL en on to the next cycle. In geen geval zie ik een gevaar.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
We zitten nu in een heel andere situatie namelijk extreem veel extra fiat geprint vanwege de ''lockdown covid event''

Dankzei dit gaan we naar mars!! 269k soon!

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

sh4d0wman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:25:
[...]

Die klootzakken maken mij skeer. Heb nog steeds geen toegang tot een aardige stapel doezoe daar. Betalen ze zeker de sponsoring van :(

* sh4d0wman : straattaal je weet toch, want we mogen geen getallen posten 8)
het is een stapel doekoe

anders staat er stapel duizend, wellicht kan doezoetjes wel weer. :+

#straattaalnazi

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:34:
[...]

het is een stapel doekoe

anders staat er stapel duizend, wellicht kan doezoetjes wel weer. :+

#straattaalnazi
Maak het dan crypto straattaal. Floefoe of zo

Verwijderd

YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:37:
[...]

Maak het dan crypto straattaal. Floefoe of zo
Ey swa, je weet toch, had die floefoe op Nance dieeeep in die coin gedrukt brother.

Komt die skere Bitcoin *poef* mijn gainz tjoppen bro, ik zeg je, echt skeer.

Tfoe.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-12 16:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

zwembroek schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:38:
Ik weet niet of dit allemaal zo'n goed teken is dat alle alts ineens aan hun tweede leven zijn begonnen. Het voelt een beetje als 2018. Ik blijf hopen op de supercycle en een Bitcoin van 100k eind dit jaar, maar ik ben er niet gerust op.
Gewoon niet te veel naar de grafieken kijken, ik ben 100% overtuigd dat op de middellange en lange termijn BTC de koning zal blijven.

De alts zijn zeker lucratief als je een ritje van 1000% kan maken, enige jaloezie kan ik soms ook niet onderdrukken terwijl ik alleen "saai" BTC aan het holden ben.

De meeste mensen zetten hier ook alleen succesverhalen neer. Ik hoor niemand meer over Safemoon, Shiba etc. Nu duikt de massa kennelijk op KSM en DOT als dit topic een goede graadmeter is. Prima, maar ook daar zullen weer een hoop bagholders gecreëerd gaan worden. Uiteraard zijn er ook een paar Taro's die met de poen gaan lopen.

[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 01-09-2021 15:50 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:39:
[...]

Ey swa, je weet toch, had die floefoe op Nance dieeeep in die coin gedrukt brother.

Tfoe.
Gesundheid. Daar hebben ze pillen voor he...

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 14:23:

Fomo, me too en nu rekt gaan *O*

• twain4me

twain4me

[...]

Tfoe.
fakka brada, Echt kaka, geen nieuwe Waggie voor jou, lekker op je gare patta's naar Appie. Tram 11 for life, je weet tog.

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Tfoe.
Wollah broer. Ik zweer ik heb deze tasje GVT aan op Nance. Doet niks broer, echt tantoe vies.

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:34:
We zitten nu in een heel andere situatie namelijk extreem veel extra fiat geprint vanwege de ''lockdown covid event''

Dankzei dit gaan we naar mars!! 269k soon!
Hoe moet ik dit zien, het bijgedrukte geld word in Crypto gepumpt maar die bijgedrukte biljetten zorgen voor een deflation van FIAT dus ja meer FIAT voor je crypto maar het is uiteindelijk minder waard dan voor COVID toch?

Aan de andere kant dat is alle FIAT die we er nu in stoppen ook wel, dus zijn die FIAT nummers nog wel een goede maatstaaf voor hoe goed Crypto het nu doet, en zou het pre-covid niet gewoon lagere FIAT nummers zijn en dus eigenlijk niet zo rooskleurig als het nu lijkt :P ik bedoel BC zit nu rond de 41.000 euro, maar wat zou dat pre-covid zijn, want volgens mij is de markt minder sterk dan dat het lijkt in Crypto.

[ Voor 29% gewijzigd door Wowhead op 01-09-2021 15:55 ]

• Kol Nedra
Wowhead schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:48:
[...]

Hoe moet ik dit zien, het bijgedrukte geld word in Crypto gepumpt maar die bijgedrukte biljetten zorgen voor een deflation van FIAT dus ja meer FIAT voor je crypto maar het is uiteindelijk minder waard dan voor COVID toch?
Fiat wordt elk jaar minder waard maar nu accelereert het nog wat sneller, de bubble fiat zou uiteindelijk klappen.
Dus stijgt vanwege 2 redenen:
1. Er gaat extra fiat naar crypto toe
2. fiat verliest nu sneller dan normaal de waarde
100% gehaald O+

nothing stops this train

• Wowhead
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:53:
[...]

Fiat wordt elk jaar minder waard maar nu accelereert het nog wat sneller, de bubble fiat zou uiteindelijk klappen.
Dus stijgt vanwege 2 redenen:
1. Er gaat extra fiat naar crypto toe
2. fiat verliest nu sneller dan normaal de waarde

[...]

100% gehaald O+
Maar die extra FIAT zijn toch gewoon bloated numbers? onze koop kracht is juist achteruit gegaan. Dan word er toch gewoon gebakken lucht in Crypto gepompt en devalueert het de crypto currency?

[ Voor 14% gewijzigd door Wowhead op 01-09-2021 16:00 ]

Verwijderd

Wowhead schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:48:
[...]

Van sound money naar een monetair beleid van krediet en schuld, schulden die worden gedekt met nieuwe schulden met lagere rentes, en... en...

Ach fuck it. Hier heb je het konijnenhol, kruip er zelf maar in.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De yanks zijn online..... ;)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

zenith schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:06:
[...]

De yanks zijn online..... ;)
Weinig verschil nog......
En dat duurt en duurt....

• Wowhead
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:01:
[...]

Van sound money naar een monetair beleid van krediet en schuld, schulden die worden gedekt met nieuwe schulden met lagere rentes, en... en...

Ach fuck it. Hier heb je het konijnenhol, kruip er zelf maar in.

[YouTube: Gold & Dollar: How Money Became Worthless | Currencies Explained | Documentary | Fiat Currency]
Dankje ik zal vanavond na werk eens gaan bekijken met een bakkie pleur.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12 13:41
Wowhead schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:59:
[...]
Maar die extra FIAT zijn toch gewoon bloated numbers? onze koop kracht is juist achteruit gegaan. Dan word er toch gewoon gebakken lucht in Crypto gepompt en devalueert het de crypto currency?
Als er met fiat wordt gestrooid, dan neemt de waarde hiervan af. Andersom gezegd, alles word duurder, of je koopkracht gaat achteruit inderdaad. Het heeft zoveel met crypro te maken. Het is van toepassing op alles

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Sluw
LINK gaat ook weer lekker, de 200 D MA is weer doorbroken, dat bleek een ruime week geleden een sterke resistance. Als dit de komende dagen vastgehouden kan worden kan de echte stijging gaan komen.

• hmr

hmr

Nee eigen selectie daarvan en overal een leuk aandeeltje in genomen. We gaan het zien dus ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:33:
LINK gaat ook weer lekker, de 200 D MA is weer doorbroken, dat bleek een ruime week geleden een sterke resistance. Als dit de komende dagen vastgehouden kan worden kan de echte stijging gaan komen.
En doe eens een gok welke Sheissemünzen ik gisteren net weer van de hand gedaan heb. Mijn geduld is echt geweldig afgestemd, het raakt altijd net te vroeg op :+

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:30:
[...]

Als er met fiat wordt gestrooid, dan neemt de waarde hiervan af. Andersom gezegd, alles word duurder, of je koopkracht gaat achteruit inderdaad. Het heeft zoveel met crypro te maken. Het is van toepassing op alles
Inflatieverwachting voor eurozone naar 3 procent, hoogste niveau sinds 2011
Eurostat verwacht dat de inflatie in de eurozone deze maand op 3 procent uitkomt. Dat maakt statistiekbureau Eurostat dinsdag bekend op basis van voorlopige cijfers. In juli was de inflatie nog 2,2 procent. Vooral de gestegen energieprijzen drijven de inflatie op. Nederland zit met een verwachte inflatie van 2,7 procent voor deze maand in de Europese middenmoot.
https://www.nu.nl/economi...te-niveau-sinds-2011.html

Er zijn bij mij CAO-onderhandelingen gaande (eigenlijk is huidige CAO al sinds 1 januari dit jaar verlopen). Voorstel van werkgevers is nu 0,5% loonsverhoging. Gelukkig gaan de vakbonden daar niet mee akkoord. Dekt niet eens de inflatie van 2.7% :(

• Sluw
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:38:
[...]

En doe eens een gok welke Sheissemünzen ik gisteren net weer van de hand gedaan heb. Mijn geduld is echt geweldig afgestemd, het raakt altijd net te vroeg op :+
LINK is geen Sheissemünze, daar gaat het denk ik fout.

Edit: kijk die prijsontwikkeling op de LOG scale eens, ook al zijn er pieken en dalen, gaat gewoon omhoog. En we komen net uit een dal.

Edit 2: plaatje vervangen voor een versie met de 200 D MA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2lVWmtYZZ5gr9vkytNXI-WFlAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NGYMSu1QPbCDkJdZO4VH9V6G.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Sluw op 01-09-2021 16:49 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:43:
[...]

Edit: kijk die prijsontwikkeling op de LOG scale eens, ook al zijn er pieken en dalen, gaat gewoon omhoog. En we komen net uit een dal.

[Afbeelding]
Echt wel een seissemünze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYtwm8VKuwrZgSox5ejNgsxRK54=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YDwiQEJri1ypliGhlu6hM3VA.jpg?f=user_large

Zonder gein, ik weet wel dat het een best goed project is et cetera. Ik had hem alleen voor wat korte termijn sats verzamelen ingeslagen maar dat schoot niet zo op, dus maar weer van de hand gedaan en hop, een dag later gaat ie er vandoor, vond ik wel frappant :+

• twain4me

twain4me

Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:43:
[...]

`

Zeker wel, zie hier het bewijs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JfFMMp_MTdweVAjdBfdQbHxHXGY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/75H3JqjxEQnyAbur8Mt1Q7Z1.png?f=user_large

Ohw, lol ik moest telang zoeken @YES :+

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 01-09-2021 16:55 ]

• Sluw
Jaja, zo kun je het topic vol blijven spammen, ik ben ook niet vies van shitcoins, alle shitcoins zijn gelijk, alleen sommige wat meer dan andere.

• twain4me

twain4me

Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:55:
Jaja, zo kun je het topic vol blijven spammen, ik ben ook niet vies van shitcoins, alle shitcoins zijn gelijk, alleen sommige wat meer dan andere.
maakt wieinig uit of we het vol spammen met shitcoins of flowcharts.. O-)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Wat is die matige 10% VET waar men over spreekt ? O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5SKKkcfH6TdXOdnuI_tC9HhHHk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/42P57XDICaXjr49iVCsVhtU3.png?f=user_large

(insert : reason below)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3E-BEdd4iadtcPVObEXPRv-6yzM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/abnq0zX1D601a8GqGA9OAd3f.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door majic op 01-09-2021 17:12 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:55:
Ja ik ben het met je eens hoor. Mijn geduld is eindeloos met alle coins, alleen met de één wat meer eindeloos dan met de ander :9

• Sluw
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:08:
[...]

Ja ik ben het met je eens hoor. Mijn geduld is eindeloos met alle coins, alleen met de één wat meer eindeloos dan met de ander :9
En dan heb je natuurlijk nog de kans dat link weer onder de 200 d ma zakt en door blijft modderen :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:14:
[...]

En dan heb je natuurlijk nog de kans dat link weer onder de 200 d ma zakt en door blijft modderen :+
Gezien de winst vandaag zou je zeggen dat er nog wel een correctie in zit, de vraag is alleen even hoe dik die zal zijn :) Ik hoop voor je dat ie lekker door klimt, ik blijf er nog even vanaf.

Verwijderd

Shitcoins vs Bitcoin.

Zoals @Luuk het ooit mooi omschreef:

"De intrinsieke waarde van Bitcoin is het veiligste waardetransportnetwerk dat er bestaat op deze planeet. En dat zonder derde partijen, grenzen of mogelijkheden tot uitsluiting, controle of censuur. Totaal UNIEK. Als je Bitcoin bezit, bezit je een stukje van het belangrijkste element uit dit netwerk. Alsof je een stukje van het internet zou bezitten. Geen onderliggende waarde m'n reet."

Bitcoin is ultra sound money met een gedecentraliseerd ingeprogrammeerde schaarste. Uit handen van (r)overheden, uit handen van grote financiële partijen. Niet te stoppen. Vertrouwensloos, niet gebacked door schulden.

Beter dan goud.

Er is geen vervanging. Dit is hét.

Maar je kunt er winst mee maken in monopoly muntjes genaamd fiat. Fiat, dat centrale banken kunnen creëren wanneer ze willen. Gratis en voor niets. En voor een flintertje van het kleinste molecuultje van al die fiat in omloop, mag jij arbeid verrichten. Een compleet mensenleven lang.

8)7

• Sluw
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:17:
[...]

Gezien de winst vandaag zou je zeggen dat er nog wel een correctie in zit, de vraag is alleen even hoe dik die zal zijn :) Ik hoop voor je dat ie lekker door klimt, ik blijf er nog even vanaf.
Gezien de prijsontwikkeling van de afgelopen tijd waar link redelijk stable is gebleven en als de 200 D MA van resistance naar support flipt verwacht ik dat 'ie gewoon langzaam blijft stijgen. Maar ik koop en verkoop sowieso niet op deze korte tijdsframes, als ik verwacht dat de markt (even) onderuit gaat stap ik uit maar voor nu verwacht ik gezonde organische groei 8) Ik heb ze trouwens al een hele tijd hoor, heb geDCAt onder de $20

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

majic schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:57:
Wat is die matige 10% VET waar men over spreekt ? O-)

[Afbeelding]

(insert : reason below)

[Afbeelding]
Pure "shitcoin" volgens de geleerden die me nu helemaal doet glimlachen :). Jouw tips zijn welkom _/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:56:
[...]

maakt wieinig uit of we het vol spammen met shitcoins of flowcharts.. O-)
Of mijn mooie Bentley })

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:21:
Nog eentje om in de gaten te houden.
GVT/BTC
Houd keurig steun op de diagonale steunlijn.
Zelf had ik hem al op 8240 gekocht.
Doel is om de weerstand te raken op ongeveer 11580.
[Afbeelding]

Daarbij word dit versterkt op de dag grafiek waarbij er een kruis aan het vormen is op de stoch RSI en de RSI laag staat.
Hierbij kan je kijken naar 10 augustus waar hetzelfde het geval was.
Al denken handelaren hetzelfde als ik (zal wel niet) dan kan het een mooie bull-run worden :)
Deze pakt alvast mooi uit.
Momenteel 1400 satochi's erbij.
Volgende run komt er ook al aan zo te zien.
Succes voor degene die deze hebben/hadden meegepakt! :)

Verwijderd

Fiat heeft een 100% failrate door de geschiedenis. Alle landen waar hyperinflatie heeft plaatsgevonden waren door het verlies in vertrouwen in valuta gebacked door niets.

Een 100% failrate.

Ik herhaal het maar even. Onze huidige wereldeconomie loopt op fiat.

Je zou kunnen zeggen dat het hoarden van fiat een zekerheidje is om rekt te gaan, vroeg of laat.

Sorry, ik heb weer lopen youtuben en ben weer opgehitst.

Ik hodl BTC niet meer voor de gains maar als safe betje tegen het monetaire beleid.

Fuck de overheden.

Ik ga vanavond maar eens een plukje bijkopen.

• Kol Nedra
lool ik weet niet waarom maar Bitvavo heeft naast mijn TRX ook nog eens 0.000001 BTT meegestuurd op dezelfde tijd? vage shit lol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYPcffy_jk8d9aYn2Q6NcK-qf4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dsAu9vkHNTlTJajVRd3eR4gj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 17:44 ]

nothing stops this train

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:25:
Shitcoins vs Bitcoin.

Zoals @Luuk het ooit mooi omschreef:

"De intrinsieke waarde van Bitcoin is het veiligste waardetransportnetwerk dat er bestaat op deze planeet. En dat zonder derde partijen, grenzen of mogelijkheden tot uitsluiting, controle of censuur. Totaal UNIEK. Als je Bitcoin bezit, bezit je een stukje van het belangrijkste element uit dit netwerk. Alsof je een stukje van het internet zou bezitten. Geen onderliggende waarde m'n reet."

Bitcoin is ultra sound money met een gedecentraliseerd ingeprogrammeerde schaarste. Uit handen van (r)overheden, uit handen van grote financiële partijen. Niet te stoppen. Vertrouwensloos, niet gebacked door schulden.

Beter dan goud.

Er is geen vervanging. Dit is hét.

Maar je kunt er winst mee maken in monopoly muntjes genaamd fiat. Fiat, dat centrale banken kunnen creëren wanneer ze willen. Gratis en voor niets. En voor een flintertje van het kleinste molecuultje van al die fiat in omloop, mag jij arbeid verrichten. Een compleet mensenleven lang.

8)7
Dus als ik fiat shitcoins koop, dan gaan andere een mensenleven lang voor mij werken? :+

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-12 16:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

0108daniel schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:41:
[...]

Deze pakt alvast mooi uit.
Momenteel 1400 satochi's erbij.
Volgende run komt er ook al aan zo te zien.
Succes voor degene die deze hebben/hadden meegepakt! :)
@Verwijderd je Govert wordt geshilled, bearmarket confirmed

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:43:
Fiat heeft een 100% failrate door de geschiedenis. Alle landen waar hyperinflatie heeft plaatsgevonden waren door het verlies in vertrouwen in valuta gebacked door niets.

Een 100% failrate.

Ik herhaal het maar even. Onze huidige wereldeconomie loopt op fiat.

Je zou kunnen zeggen dat het hoarden van fiat een zekerheidje is om rekt te gaan, vroeg of laat.

Sorry, ik heb weer lopen youtuben en ben weer opgehitst.

Ik hodl BTC niet meer voor de gains maar als safe betje tegen het monetaire beleid.

Fuck de overheden.

Ik ga vanavond maar eens een plukje bijkopen.
Weet je zeker dat het alleen een portie Youtube was? Oh, gij grote grote BTC maximalist?

Of heb je stieken ook weer een muntje gevonden vandaag?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yteTO3dAUUhPugdr2JWHIQCObxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u9FNzNxmlVQJeT4dby7TdhDA.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:44:
[...]

@Verwijderd je Govert wordt geshilled, bearbullmarket confirmed
Als govert pumpt weet je zeker dat het geld van gekkigheid tegen het plafond klotst.

Mensen die hun zuurverdiende fiat valuta in obscure internetmunten zonder eigen blockchain pompen.

Fuck me. This is ultrabull.

• twain4me

twain4me

1 Daar is helemaal niets van jouw bij..

2 Mooie .. tsja smaken verschillen en sommige mensen hebben gewoon helemaal geen smaak, helaas zorgt meer geld niet voor meer smaak zoals "jouw" bentley bewijst :+

• Pingo76
twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:53:
[...]

1 Daar is helemaal niet van jouw bij..

2 Mooie .. tsja smaken verschillen en sommige mensen hebben gewoon helemaal geen smaak, helaas zorgt meer geld niet voor meer smaak zoals "jouw" bentley bewijst :+
1 Wat er niet is kan nog komen 8)

2 Je lenzen zijn overduidelijk smerig, tijd voor een schoonmaak beurt :+

Ontopic ETH gaat verdomde goed vandaag :D

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:53:
[...]

1 Daar is helemaal niet van jouw bij..

Ik heb echt niets met auto's dus mijn verdiende cryptomunten zullen niet in een brok ijzer op 4 wielen belanden, maar zoiets als dit kan mijn goedkeuring wel wegdragen mochten jullie hiermee aan komen zetten.

Een ouderwetse Austin-Healey 3000.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2h_jixcgrkwSvVIaF0Ad1znFEI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BiKIMAUYYed8KYZd1oQAhP0z.png?f=fotoalbum_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik voorspel volle maan op dumpdonderdag.

Onderbuikgevoel.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:30
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:44:
[...]

Heb dit ook wel eens gehad. Opnieuw inloggen hielp bij mij.

Dan ben je weer ingelogd.
275 berichten sinds gisteravond.
Toch de moeite van het teruglezen waard. _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Pingo76
Darrell schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:04:
Ik voorspel volle maan op dumpdonderdag.

Onderbuikgevoel.
Bedoel je hiermee dat het morgen een "Dalende Donderdag" wordt, want dat is inderdaad wat ik ff nodig heb. Dat BTC een onsje minder wordt dan 39K EURO komt.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:08:
[...]

Bedoel je hiermee dat het morgen een "Dalende Donderdag" wordt, want dat is inderdaad wat ik ff nodig heb. Dat BTC een onsje minder wordt dan 39K EURO komt.
Nee maan betekent geen daling ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:08:
[...]

Waarschijnlijk is dit jouw eerste Full Moon gathering met Tweakers. De vorige was erg gezellig in ieder geval en de volgende dag op werk was geen succes....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GuRq2Gvn7ceLTzJ4GdZUuJfPd-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QGKQbr4D0IiIweXSgEMCATKS.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra

die cliffhanger op het eind :o

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 193 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!