[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.971 views

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-12 09:23
FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:44:
[...]

Lijkt me ook logisch. Ik vond het al raar dat dat niet gebeurde.
Beveiligingsrisico als dat maar gewoon de hele dag door open blijft staan, zelfs als je de browser sluit.
Niet meer dan normaal dat een dergelijke site je uitlogt na 5-10-15 minuten.
Hoezo is het raar dat het niet gebeurde en een beveiligingsrisico?
Ik weet toch echt zeker dat mijn desktop en laptop veiliger zijn dan de telefoon van vele android gebruikers.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Brontosaurus99 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:47:
[...]

Ik weet toch echt zeker dat mijn desktop en laptop veiliger zijn dan de telefoon van vele android gebruikers.
Bij jou wellicht wel, maar durf je je hand ook voor de rest van de wereldbevolking in het vuur te steken?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• FijneKerst
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Brontosaurus99 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:47:
[...]

Ja, en wie zegt dat jij je laptop niet even onbewaakt achterlaat gedurende de dag?
Het is standaard beveiliging dat dit soort sites (die met geldzaken, persoonsgegevens e.d. omgaan), je sessie uitloggen na een x periode, meestal niet meer dan een paar minuten.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Brontosaurus99
  • Laatst online: 19-12 09:23
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:48:
[...]

Bij jou wellicht wel, maar durf je je hand ook voor de rest van de wereldbevolking in het vuur te steken?
Dus daarom moet ik maar iedere dag opnieuw inloggen voor iets waarbij je sowieso niks kan doen zonder mijn email en authenticator? Beetje rare redenering.
Groot deel van de wereldbevolking kan niet met hun geld omgaan, moeten we dan maar iedereen toegang tot crypto en aandelen ontzeggen?
FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:49:
[...]

Ja, en wie zegt dat jij je laptop niet even onbewaakt achterlaat gedurende de dag?
Het is standaard beveiliging dat dit soort sites (die met geldzaken, persoonsgegevens e.d. omgaan), je sessie uitloggen na een x periode, meestal niet meer dan een paar minuten.
En wat gebeurd er dan als ik mijn laptop onbewaakt achterlaat? Is toch mijn eigen verantwoordelijkheid?

[ Voor 32% gewijzigd door Brontosaurus99 op 01-09-2021 09:51 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:01

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards” :P

Ik denk aan deze über-ranzige shitcoins (in no particular order)

1. SNT (Status) :: decentralised messaging
2. ENJ (Enjin) :: gaming
3. EWT (Energy Web Token) :: energietransitie
4. FET (Fetch.ai) :: AI via blockchain
5. AUDIO (Audius) :: audio sharing/streaming
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing kleine twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace
8. REN (Republic Protocol) :: darknode voor liquiditeit tussen chains
9. GET (GET Protocol) :: NFT ticketing (NL product)
10. FIL (Filecoin) :: data / cloud backup
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
12. RLC (iExec RLC) :: cloud computing
13. CHZ (Chiliz) :: sport NFT’s
14. THETA (Theta) :: streaming video
15. HNT (Helium) :: wifi sharing
16. BAT (Basic Attention Token) :: browser advertising

Paar eisen die ik mezelf heb gesteld:

* Gevarieerde set tokens met een duidelijke usecase
* Goed bereikbaar voor de meute, dus listing op de grote exchanges
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.

De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.

Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?

Welke shitcoin zou je toevoegen? Welke moet plaats maken? En waarom?
Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of ik nog tokens moet switchen.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet m00nboys, wie doet er mee? d:)b
Wat ik in dit stukje nog mis, is de termijn waar je aan denkt bij het vasthouden van deze coins. Heb je een bepaalde periode voor ogen waarbinnen je verwacht dat er wat mee gebeurd en wanneer zou je je verlies nemen, mocht het de andere kant op gaan?

Mooi lijstje en het stemt mij positief dat ik er een heel aantal van ook op mijn lijstje met alts staan die ik eventueel op zou willen pikken gedurende een bear market :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zal er wel weer naast zitten, maar heb net een kleine fluf dot en ksm verkocht. Uiteraard niet alles, mochten we toch doorstijgen.

Zero.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:57

resusaapje

h less

Khaelos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:35:
Man man man.. de gas fee om mining uit te betalen is weer torenhoog.. zo'n 30% zou ik kwijt zijn.
Klopt. Dankjewel. Mijn maandelijkse mining opbrengst is ook weer torenhoog :>
Toen zag ik dat ik ook via matic/polygon uit kan betalen, wat blijkt; daar moet je weer door allemaal hoepels springen om "gewone" ETH te krijgen.. ;(
Mja, binnen de matic-omgeving kan je er echter van alles mee, tegen lage kosten. Pro's en contra's...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Brontosaurus99 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:50:
[...]

Dus daarom moet ik maar iedere dag opnieuw inloggen voor iets waarbij je sowieso niks kan doen zonder mijn email en authenticator? Beetje rare redenering.
Groot deel van de wereldbevolking kan niet met hun geld omgaan, moeten we dan maar iedereen toegang tot crypto en aandelen ontzeggen?
We (althans ik) denken hier vanuit de aanbieder, niet vanuit de gebruiker. En dan vind ik het niet meer dan normaal dat na een bepaalde periode van inactiviteit er mensen automatisch worden uitgelogd. En eerlijk gezegd vind ik de huidige periode nog steeds erg lang zelfs en log ik tussendoor dus vaak zelf uit wanneer ik iets anders ga doen.

Daar kunnen we fundamenteel van mening over verschillen, feit is dat het nu eenmaal zo is sinds korte tijd.

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:44:
[...]

Lijkt me ook logisch. Ik vond het al raar dat dat niet gebeurde.
Beveiligingsrisico als dat maar gewoon de hele dag door open blijft staan, zelfs als je de browser sluit.
Niet meer dan normaal dat een dergelijke site je uitlogt na 5-10-15 minuten.
Dat klopt, maar dat was voorheen dus niet zo. Ook nergens gelezen dat Binance het zou hebben aangepast.

Ik zou het graag als optie hebben gezien bij het inloggen (sessie die wel/niet automatisch verloopt), want op mijn desktop thuis wil ik gewoon ingelogd blijven.

Motor-forum.nl

• resusaapje

resusaapje

h less

Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
Sinds kort word ik automatisch uitgelogd bij Binance, voor mijn gevoel dagelijks. Alleen op de website, niet de mobiele app.

Voorheen was dat niet het geval. Hebben meer mensen hier last van? Is er iets veranderd ofzo?
Ah kijk, ik dacht al dat het aan mij lag 8)

Mega-irritant. Met name omdat het niet zichtbaar is, op pagina's die ik openlaat.
De Trade pagina bijvoorbeeld ziet er hetzelfde uit, alleen reageert hij niet meer op koop/verkoop opdrachten. Pas als ik refresh, krijg ik een inlogscherm. :'(

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:44:
[...]

Heb dit ook wel eens gehad. Opnieuw inloggen hielp bij mij.

Dan ben je weer ingelogd.
Je hebt gelijk, ik ben net als jou ingelogd en het werkt weer, dank.

Motor-forum.nl

• FijneKerst
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Leuk om te lezen dat er blijkbaar een groep mensen hier geen waarde hecht aan beveiliging van hun financiële gegevens, puur omdat het "vervelend" is om 2 tikken op je mobiel te doen om in te loggen.

Voorziet mij weer van meer werk :)

Dank.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Verwijderd

Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:06:
[...]

Je hebt gelijk, ik ben net als jou ingelogd en het werkt weer, dank.
Geen dank, dikke tech, moon, lambo, over.

• resusaapje

resusaapje

h less

Wilde gok: Iemand anders toevallig ook MOVR aan het staken?

Waar kan je zien wat dat staken oplevert? Ik vind nergens de percentages of bedragen.
Niet bij de pending rewards iig, want dat zijn volgens mij alleen de vrijvallende bedragen van de crowdloan.

Ik zoek me suf...

• Pelox
FijneKerst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:21:
Leuk om te lezen dat er blijkbaar een groep mensen hier geen waarde hecht aan beveiliging van hun financiële gegevens, puur omdat het "vervelend" is om 2 tikken op je mobiel te doen om in te loggen.

Voorziet mij weer van meer werk :)

Dank.
Hoe minder klikken, hoe eerder ze weg zijn met de klopboor. ;)

#omdenken

Zero.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-12 14:11
Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:23:
[...]

Hoe minder klikken, hoe eerder ze weg zijn met de klopboor. ;)

#omdenken
Als ze nou maar gewoon gelijk alles naar me overmaken, hoef ik ook niet langs te komen d:)b

• YES

YES

Moderator General Chat
Jeaust schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:29:
[...]

Als ze nou maar gewoon gelijk alles naar me overmaken, hoef ik ook niet langs te komen d:)b
Pm even je passphrase dan zet ik alles meteen even op je wallet. d:)b

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door Valar Morghulis op 01-09-2021 10:32 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 21:22

WhySoSerious

Be the change.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:30:
[...]

Pm even je passphrase dan zet ik alles meteen even op je wallet. d:)b
Sorry man, daar moet ik tegenwoordig mijn kluis voor openmaken met een beveiligingscode om die te kunnen zien, te veel werk. Vroeger stond de deur gewoon open.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:33:
[...]

Sorry man, daar moet ik tegenwoordig mijn kluis voor openmaken met een beveiligingscode om die te kunnen zien, te veel werk. Vroeger stond de deur gewoon open.
Pfff, ben je paranoïde of zo? 8)7
Met die kleine bedragen van jou hoef je echt niet zo voorzichtig te zijn hoor.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:34:
[...]

Pfff, ben je paranoïde of zo? 8)7
Met die kleine bedragen van jou hoef je echt niet zo voorzichtig te zijn hoor.
Wat voor mij een klein bedrag is, is voor jou een nog veel kleiner bedrag! Oh wait... Dat maakt mijn punt alleen maar zwakker...

Opnieuw:

Je hebt volkomen gelijk, mijn (kluis)deur staat altijd voor je open. :z

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:37:
[...]

Wat voor mij een klein bedrag is, is voor jou een nog veel kleiner bedrag! Oh wait... Dat maakt mijn punt alleen maar zwakker...

Opnieuw:

Je hebt volkomen gelijk, mijn (kluis)deur staat altijd voor je open. :z
Thanks! Ik wil mijn flufje a tree fiddy graag nog eens verdubbelen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlkrvRY7j8PQa2r4AZzJ9eSfcuk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q6UcNYZVlxSxfFYKINRdRSTv.jpg?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:50:
[...]

Wat ik in dit stukje nog mis, is de termijn waar je aan denkt bij het vasthouden van deze coins. Heb je een bepaalde periode voor ogen waarbinnen je verwacht dat er wat mee gebeurd en wanneer zou je je verlies nemen, mocht het de andere kant op gaan?
Ik zie dit lijstje echt als het deeltje van de PF dat ik lekker laat aanklooien. Sommige projecten kunnen uit het niets de lucht in schieten, door bijv. samenwerking met grote speler e.d. Dus ik zie mezelf deze coins niet snel verkopen, wellicht gefaseerd wat winst pakken als de gains te grappig worden. Misschien juist wel leuk om maandelijks in dit topic te melden hoe dit rommelpotje erbij hangt :)

Maar goed, het is nog slechts een gedachte. Ik moet voor mezelf de knoop nog doorhakken of ik er ETH voor wil verkopen (want dat moet dan gaan gebeuren...) :S
Mooi lijstje en het stemt mij positief dat ik er een heel aantal van ook op mijn lijstje met alts staan die ik eventueel op zou willen pikken gedurende een bear market :)
Ik weet net zoveel als jij, beide hebben we het internet tot onze beschikking. In zo'n lijstje is het ook veel hypecoins wegstrepen, er staat bijv. geen enkel smartcontractplatform (teveel concurrentie) of payment-muntje (geloof ik niet in) in.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:52:
Zal er wel weer naast zitten, maar heb net een kleine fluf dot en ksm verkocht. Uiteraard niet alles, mochten we toch doorstijgen.
Logisch is het niet.

Wanneer ETH stijgt, gaan de rest van de alts er vaak nog een stapje overheen.

En ETH gaat binnenkort (paar rejecties nog wellicht) door die 0.08 BTC knallen. Daarna wordt het vuurwerk *O*

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelox
Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:52:
[...]

Logisch is het niet.

Wanneer ETH stijgt, gaan de rest van de alts er vaak nog een stapje overheen.

En ETH gaat binnenkort (paar rejecties nog wellicht) door die 0.08 BTC knallen. Daarna wordt het vuurwerk *O*
Crypto is niet logisch en als btc zegt dat dit hem was dan is het einde verhaal. Maar goed, het is maar een plukje de rest hodl ik sowieso altijd.

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:49:
[...]

Ik zie dit lijstje echt als het deeltje van de PF dat ik lekker laat aanklooien. Sommige projecten kunnen uit het niets de lucht in schieten, door bijv. samenwerking met grote speler e.d. Dus ik zie mezelf deze coins niet snel verkopen, wellicht gefaseerd wat winst pakken als de gains te grappig worden. Misschien juist wel leuk om maandelijks in dit topic te melden hoe dit rommelpotje erbij hangt :)

Maar goed, het is nog slechts een gedachte. Ik moet voor mezelf de knoop nog doorhakken of ik er ETH voor wil verkopen (want dat moet dan gaan gebeuren...) :S

[...]

Ik weet net zoveel als jij, beide hebben we het internet tot onze beschikking. In zo'n lijstje is het ook veel hypecoins wegstrepen, er staat bijv. geen enkel smartcontractplatform (teveel concurrentie) of payment-muntje (geloof ik niet in) in.
Yes, dus als je het uitvoert gewoon HODL en absurde winsten verzilveren. Ben benieuwd hoe het je af gaat! Ik heb gisterenavond laat mijn trade-pot ETH positie al wel verkocht op $3400,- (helaas want hij steeg nog wel even door, maar toch een prima winst gepakt).

Van de dollars heb ik een deel in enkele alts gestopt, niet in zoveel als jij in de planning hebt en kleine bedragen maar ik ben nieuwsgierig wat het oplevert of kost :P

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-12 09:09
Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:49:
[...]

[...]

Ik volg.
En ik zou ETH bijhouden. Side projects zijn leuk, maar ik zou er niets voor schrappen 😉

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Vet stijgt ook eindelijk weer eens

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards” :P

1. SNT (Status) :: decentralised messaging
2. ENJ (Enjin) :: gaming
3. EWT (Energy Web Token) :: energietransitie
4. FET (Fetch.ai) :: AI via blockchain
5. AUDIO (Audius) :: audio sharing/streaming
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing kleine twijfel ivm tokenomics
8. REN (Republic Protocol) :: darknode voor liquiditeit tussen chains
9. GET (GET Protocol) :: NFT ticketing (NL product)
10. FIL (Filecoin) :: data / cloud backup
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
12. RLC (iExec RLC) :: cloud computing
13. CHZ (Chiliz) :: sport NFT’s
14. THETA (Theta) :: streaming video
15. HNT (Helium) :: wifi sharing
16. BAT (Basic Attention Token) :: browser advertising

Paar eisen die ik mezelf heb gesteld:

* Gevarieerde set tokens met een duidelijke usecase
* Goed bereikbaar voor de meute, dus listing op de grote exchanges
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.

De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.

Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?

Welke shitcoin zou je toevoegen? Welke moet plaats maken? En waarom?
Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of ik nog tokens moet switchen.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet m00nboys, wie doet er mee? d:)b
Mooi lijstje! Kijk je wel naar de tokenmetrics en hun releases? Ik vind sommige namelijk vrij riskant als je puur kijkt naar potentiele ROI vs. risk. Bijvoorbeeld, FLOW is redelijk high risk, maar low reward. Deze is sinds coinlist (vorig jaar) wel 15000% gegaan en de token releases zijn nog gaande. Ik ken wel wat mensen die het hebben en die zijn klaar.

Waarom zou je FLOW willen kopen tov de potentiele dump/correctie? Misschien win je max 1-3x, maar kans op down is stukken groter voor FLOW.

Ik houd persoonlijk van TOKEMAK of echte small caps met goede fundament/team/tokenmetrics/vibe. I.e. The next sushiswap, Yearn of Aave. Risk is min of meer hetzelfde, maar potentieel ROI is gigantisch.

Vind trouwens user case alleen belangrijk binnen de crypto wereld, daar moet het goed bewegen en dan pas komt het echte wereldje aan. Follow the aping money

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:39

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:33:
[...]

#touwtjeuitdebrievenbus #dekluisdeurstondvroegergewoonopen

• Kol Nedra
  • Laatst online: 11:47

Flow is een no-brainer:
ga naar https://www.onflow.org/ en klik op het filmpje!
zet je geluid hard aan 8)
must have :)

zonder gein, ik heb een kleine fluff op Kraken (staken)

KILT: 93.35% - 205,378 / 220,000 KSM ParaChain, bijna helemaal gevuld!

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 11:12 ]

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

Hexxagon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:03:
[...]

Mooi lijstje! Kijk je wel naar de tokenmetrics en hun releases? Ik vind sommige namelijk vrij riskant als je puur kijkt naar potentiele ROI vs. risk. Bijvoorbeeld, FLOW is redelijk high risk, maar low reward. Deze is sinds coinlist (vorig jaar) wel 15000% gegaan en de token releases zijn nog gaande. Ik ken wel wat mensen die het hebben en die zijn klaar.

Waarom zou je FLOW willen kopen tov de potentiele dump/correctie? Misschien win je max 1-3x, maar kans op down is stukken groter voor FLOW.

Ik houd persoonlijk van TOKEMAK of echte small caps met goede fundament/team/tokenmetrics/vibe. I.e. The next sushiswap, Yearn of Aave. Risk is min of meer hetzelfde, maar potentieel ROI is gigantisch.

Vind trouwens user case alleen belangrijk binnen de crypto wereld, daar moet het goed bewegen en dan pas komt het echte wereldje aan. Follow the aping money
Serieuze suggesties zijn welkom.
Ik ken niet van elk project de exacte tokenomics moet ik bekennen. Van FLOW bijvoorbeeld wel, maar die kan nog ontiegelijk-onmeunig groeien dwars door de matige tokenomics heen :) Zelfde met GRT (vrij beroerde tokenomics voor snelle gains). Beide projecten zijn meer van de lange adem, precies wat ik ook wil zijn met deze rommelpot.

• Mooody

Mooody

elmoody

Beug schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:01:
[...]

Ik volg.
En ik zou ETH bijhouden. Side projects zijn leuk, maar ik zou er niets voor schrappen 😉
Ik ga ook zeker niet alle ETH verkopen, ben gekke Henkie nie 8)7
Het is +/- 16% van de ETH-stack die ik eventueel wil herinvesteren.

Ruim 2 jaar geleden had ik +/- 30 coins, nu zit ik op 7. Kleine PF geeft wel rust, maar ik mis de reuring ook wel een beetje moet ik bekennen :P Ik zie dit mandje van 16 coins eigenlijk als 1 positie, dus ik kom op 8 coins in totaal :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 01-09-2021 11:13 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Eth 3000euro!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
maar ik ben nieuwsgierig wat het oplevert of kost :P
#metoo :)

• resusaapje

resusaapje

h less

resusaapje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:22:
Wilde gok: Iemand anders toevallig ook MOVR aan het staken?

Waar kan je zien wat dat staken oplevert? Ik vind nergens de percentages of bedragen.
Niet bij de pending rewards iig, want dat zijn volgens mij alleen de vrijvallende bedragen van de crowdloan.

Ik zoek me suf...
Goed bezig dude! d:)b

Ik ben er achter hoor: Staking MOVR is momenteel 50% APY. Ik ben bijna zo gek om uit te zoeken hoe ik meer MOVR naar m'n bag kan sturen

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zit ETH in een verkeerde tijdzone?
Meestal is een pump bij een maandsluiting.. nu helaas gisteren een deel verkocht op 2900..... :)

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19
Mooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:10:
[...]

Serieuze suggesties zijn welkom.
Ik ken niet van elk project de exacte tokenomics moet ik bekennen. Van FLOW bijvoorbeeld wel, maar die kan nog ontiegelijk-onmeunig groeien dwars door de matige tokenomics heen :) Zelfde met GRT (vrij beroerde tokenomics voor snelle gains). Beide projecten zijn meer van de lange adem, precies wat ik ook wil zijn met deze rommelpot.
Als je denkt dat er nog groei in zit na zoveel groei, dan is dat prima. Denk dat ik toch liever ga voor een kleinere MC en dan diezelfde gigantische groei pak. Iets meer speurwerk, maar dat is ook fijn in crypto :)

https://twitter.com/0xshroom/status/1421254426547867651?s=20

Er zijn al aantal goede threads omtrent Tokemak, dus ik tweet hier (ipv dat ik het hertype). Uniek concept - als het werkt, ben je klaar en vult het een gat in de markt waar nog geen competitor voor is. Ik praat hier niet over IRL applications, maar gewoon de crypto wereld zelf zoals waar LINK voor dient. Destijds de ICO is nu de IDO, dus $TOKE gaat die markt deels vullen gok ik.

Andere token waar ik bullish over ben ik Sushi. Openseas is marktleider. Sushi gaat daar iets aan doen en de token holders (xSushi) krijgen deels van de fees, Wordt geen 3x, maar wel goede stijging zoals markt aanhoudt (zie voorgaande berichten van mij en jvel92).

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nog 50 euro voor de selltrigger hier...kom op O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:23

knakworst

Get more sats!

Zeg BTC wat doe je nu? Zomaar een paar honderd dollar omhoog???

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:26:
Zeg BTC wat doe je nu? Zomaar een paar honderd dollar omhoog???
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xw340mI1E1MyJgWAOGY7w0duZS0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h9ROJ5wuECFW0eOqUAGibjMV.png?f=user_large

• YES

YES

Moderator General Chat

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, die verpeste pixels zijn juist omdat ik dat zelf heb gedaan en alleen "OOPS" leesbaar heb gehouden :).

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Bitcoin Dominance (BTC.D) daalt wel heel erg hard nu. Veteranen (@Mooody @MicroWhale ), is dit niet te vroeg in deze cycle en lopen we niet het gevaar om een 2018 scenario te krijgen als dit zo doorgaat?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:32:
[...]

Hehe, die verpeste pixels zijn juist omdat ik dat zelf heb gedaan en alleen "OOPS" leesbaar heb gehouden :).
Soooo, you actually got anymore of them pixels

• Kol Nedra
Hearthstone 🙌
de game die ik dagelijks speel 🙃

nothing stops this train

• Pelox
KSM is aan zijn landing bezig, nu de rest nog.

Zero.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:35:
KSM is aan zijn landing bezig, nu de rest nog.
Hoezo, wil je goedkoop inkopen? Ik heb zelf geen KSM, en ook geen SOL en DOT. Maar wat mij betreft gaan ze allemaal naar de maan.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:37:
[...]

Hoezo, wil je goedkoop inkopen? Ik heb zelf geen KSM, en ook geen SOL en DOT. Maar wat mij betreft gaan ze allemaal naar de maan.
Appreciated!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hexxagon schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:24:
[...]

Als je denkt dat er nog groei in zit na zoveel groei, dan is dat prima. Denk dat ik toch liever ga voor een kleinere MC en dan diezelfde gigantische groei pak. Iets meer speurwerk, maar dat is ook fijn in crypto :)
Ik denk daar iets anders over. Als je ziet dat iets veel gebruikt wordt, dan is verdere groei vanzelfsprekender dan bij een project dat nog weinig voeten in aarde heeft. Het firstmover advantage is niet te onderschatten.

Ik denk bijvoorbeeld dat Cosmos of Solana sneller zullen groeien dan Ethereum het komende jaar, maar ik kies graag de weg met de minste weerstand. Het wereldje is al onzeker genoeg, waarom je geld dan steken in de donkere krochten, terwijl je het ook in de "obvious choices" kan steken? :)

Maar ik ga die coins zeker even uitpluizen, je zal ze niet zomaar noemen d:)b

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mina is ook weer vertrokken, plus 31 procent in 24 uur. Hoezo shitcoinaltseason

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:35:
[...]

Hearthstone 🙌
de game die ik dagelijks speel 🙃
Same here, al sinds de beta. Tussendoor 2 jaar weggeweest maar tijdje terug weer begonnen maar niet meer met ranked. Te veel voorgekauwde google decks.

Speel nu Battlegrounds. Zin in de nieuwe league.

• twain4me

twain4me

ETH door de 3000 euro

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En BTC 40.000 euro, en BNB 400 euro.Ik ben alleen niet van de eurobabes O-)

• Pelox
knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:37:
[...]

Ik heb ksm in staking en in 3 parachain projecten, dus van mij mag hij doorstijgen :)

Zero.

• twain4me

twain4me

knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:45:
[...]

En BTC 40.000 euro, en BNB 400 euro.Ik ben alleen niet van de eurobabes O-)
mooi, mag ik dat zwart op wit... :+

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:42:
[...]

Same here, al sinds de beta. Tussendoor 2 jaar weggeweest maar tijdje terug weer begonnen maar niet meer met ranked. Te veel voorgekauwde google decks.

Speel nu Battlegrounds. Zin in de nieuwe league.
Ik voornamelijk Battlegrounds en WILD ranked (standaard ranked =idd google decks)

nieuwe league lijkt me idd ook vet, gisteren filmpje van gezien, komt ergens in october pas -O-

nothing stops this train

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:48:
[...]

Ik voornamelijk Battlegrounds en WILD ranked (standaard ranked =idd google decks)

nieuwe league lijkt me idd ook vet, gisteren filmpje van gezien, komt ergens in october pas -O-
League of Legends TFT wel eens gecheckt? Ook een leuke variant.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:19:
@majic Paar dagen terug mooi kunnen meegenieten van de 1e pomp van FTM, dank daarvoor. Jouw kuitenbijterij overtuigde me om een beetje FTM te kopen. Tijdnes de 2e pump ben ik uitgestapt, te vroeg zo later bleek.

Na 1,5 a 2 dagen braaf gewacht te hebben nu toch weer lager dan verkooppunt kunnen instappen en zo'n 9% mijn positie kunnen verbeteren en nu wachten op de 3e pump.

Leuk muntje voorlopig om mee te traden, en dan laat ik de door jouw uitgelegde use-case nog even achterwege. Al is die wel de reden waarom ik er meer van probeer te krijgen door traden.
Graag gedaan! zag nog wat andere tweakertjes die FTM bagjes hadden na mijn betoog.

Voor wie te laat was met Cardano/ADA/Matic ...was het een mooie optie. Nu op 75 cent zou ik niet zo heel snel grote bedragen er in pompen, alhoewel als BTC niet onder de 47k komt dan verwacht ik dat er langzaam $1 aangetikt gaat worden. Mocht je er echt voor de technologie inzitten dan is 75 cent prima, wordt vanzelf meer nu de TVL op het platform omhoog gaat met de nieuwe DAPPS.

Disclaimer: Ik heb zelf 0,0 verkocht, zit er dus voor de long term in.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twain4me schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:48:
[...]

mooi, mag ik dat zwart op wit... :+
Tuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1ZPx0IIlH1O312_Ccj86K-nnYU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7znxUAeod5JgRR6jMfeaQ5Xr.png?f=user_large

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 09:53
Eindelijk gaan MATIC en VET weer eens een keertje omhoog na langere tijd te dalen zeg. Hopen dat die ff doorzetten.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Zelfs ADA begint weer te ontwaken ;)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 10:46
Vorige week was het momenteel hamer time:
Rond 12:00 uur werd de piek bereikt, waarna de wekelijkse uitverkoop begon.

Hoe het deze week verloopt?
#StaaaayyyTuned

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Voor degene die ook op de VET raket zitten: hou een oog op VTHO. Die zou ik ook maar tijdens de bullrun omzetten naar harde knaken. Kun je later eventueel weer meer VET van kopen. Of een lambo :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• dennis112
knakworst schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:55:
Idd, in een keer door naar de 10 euro >:)

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• YES

YES

Moderator General Chat
dennis112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:01:
[...]

10? Waarom niet meteen naar de 100? Toon een beetje ambitie man.

• dennis112
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:02:
[...]

Ja moet niet te hebberig zijn he ;)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 22:04
dennis112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:54:
Eindelijk gaan MATIC en VET weer eens een keertje omhoog na langere tijd te dalen zeg. Hopen dat die ff doorzetten.
Beiden hebben half augustus een piekje gehad en daarna iets gezakt, maar staan ruim in de plus t.o.v. een maand geleden.

Maar eens, beide raketten mogen vertrekken naar de maan ;)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 10:46
YES schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:02:
[...]

Dennis112 doet aan DCA-en tijdens de stierenloop.
Een fluf op 10 en een fluf op 100

:+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:07:
[...]

Dennis112 doet aan DCA-en tijdens de stierenloop.
Een fluf op 10 en een fluf op 100

:+
Is hij dan een fluffer?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aTWNmbSoCTPoDGa5lJl3dDpFCtg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HFic44ouJTgSwOfxnUAZEHov.png?f=fotoalbum_large

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
Heb net een modderbad genomen & de dieren op de boerderij eten gegeven, ben er weel helemaal klaar voor

irony > *

• Uncle_Charles
dennis112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:01:
[...]

NO, it's going to zero!

irony > *

• dennis112
** Let op je taalgebruik, dit is niet ok **

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 01-09-2021 18:25 ]

• Pelox
dennis112 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:11:
[...]

Nee ik ben de flaffer, zorg dat de kut nat blijft :)
Dude.. :F

Iemand nog iets zinnigs te melden over de koers? Er is geen pijl op te trekken volgens mij..

Zero.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:15
Richh schreef op woensdag 1 september 2021 @ 01:13:
[...]

Het is geen persoonlijke aanval ofzo hè :P
2. Klopt, maar het zou op dit punt in de run veel beter zijn als de 'insiders' nu eerst even Bitcoin pumpen naar een ATH. Talloze investeerders zullen volgen, en dus ook altcoins to the max. Nu al die altcoins pakken in de hoop dat iemand anders maar Bitcoin gaat pumpen, is de reden waarom die bullrun maar niet terug keert in mijn ogen ;)
Het is letterlijk in iedereens interest om eerst BTC omhoog te krijgen voordat we watertanden aan onze shitcoin winsten denken.

[...]

Het mooie aan crypto's is dat ze altijd zullen blijven bestaan :+

Maar nee, dat laatste is dus verre van gegarandeerd. Neem Litecoin of Dash uit de vorige run('s), die bestaan ook nog maar zijn geen betere investering.
Zou men gaan inzien dat Bitcoin de grootste shit kon van alles is? :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:15
Hoeveel!????

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:15:
[...]

Iemand nog iets zinnigs te melden over de koers? Er is geen pijl op te trekken volgens mij..
Gaat over het algemeen naar rechts.

• twain4me

twain4me

euro's je weet wel de waardeloze dingen in je porto waar je brood voor kan ruilen.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MVpMRVfo-pQZb8uTT1X7pers3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K9v8MwnA54oVJwB0Vg3D2IQv.jpg?f=fotoalbum_large

Nou eerste keer dat ik meedoe, REKT confirmed?

nothing stops this train

• dennis112
Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:15:
[...]

Tja wat moet je erover zeggen. Het gaat omhoog en omlaag. De daling is alweer ingezet zie ik nu en als de bange Amerikanen straks wakker worden daalt het nog wat meer.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:48:
[...]

Ff afwachten inderdaad, de eerste shopitems staan er al.

2 packs met een prijs van 0,0012 BTC
1 pack met een prijs van 0,00074 BTC

Om het on topic te houden :).

Nieuwe Battleground hero Nguyen is vet. Maar ff grinden om weer mijn ranking te halen op BG.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 12:29 ]

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:31
Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:26:
[Afbeelding]

Nou eerste keer dat ik meedoe, REKT confirmed?
Voor mij hetzelfde. Ben benieuwd.

Verwijderd

Woensdag dipdag?

Ik zeg een kleine stijging naar plusminus $48500 rond een uur of 15:30, en dan een daling naar $0.6

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:38:
Woensdag dipdag?

Ik zeg een kleine stijging naar plusminus $48500 rond een uur of 15:30, en dan een daling naar $0.6
Bedankt voor de tip ik zet alvast een 50X short klaar :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:38:
Woensdag dipdag?

Hoezo geen $0.69?

• twain4me

twain4me

mooie organische groei bij Aelf (ELF)

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

6 cent stond op nu.nl

• Kol Nedra
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:28:
[...]

Ff afwachten inderdaad, de eerste shopitems staan er al.

2 packs met een prijs van 0,0012 BTC
1 pack met een prijs van 0,00074 BTC

Om het on topic te houden :).

Nieuwe Battleground hero Nguyen is vet. Maar ff grinden om weer mijn ranking te halen op BG.
Ik login vandaag in Hearthstone heb ik opeens bepaald dingen unlocked en snap niet waarom:

-Battlegrounds Perks zijn unlocked
- +15 gratis packs
- Rewards Track (de bovenste laag rewards ook beschikbaar)

maar waarom snap ik niet.....ik heb niks gekocht want speel Hearthstone 100% gratis :o
weet jij waarom? foutje van Blizzard?
heb mijn afschrijvingen ook bekeken, niks eraf gegaan :+

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 12:46 ]

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

fake news ik koop alles op 7 cent.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Oh sorry.. Dan is het waar.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ADA is op een of andere manier altijd wat trager :)

• Uncle_Charles
zenith schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:46:
[...]

ADA is op een of andere manier altijd wat trager :)
Ik heb dan ook jicht, slows things down

irony > *

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kol Nedra schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:45:
[...]

Ik login vandaag in Hearthstone heb ik opeens bepaald dingen unlocked en snap niet waarom:

-Battlegrounds Perks zijn unlocked
- +15 gratis packs
- Rewards Track (de bovenste laag rewards ook beschikbaar)

maar waarom snap ik niet.....ik heb niks gekocht want speel Hearthstone 100% gratis :o
weet jij waarom? foutje van Blizzard?
heb mijn afschrijvingen ook bekeken, niks eraf gegaan :+
Heb je wellicht een stream gekeken van Hearthstone op Twitch en je battlenet account gekoppeld op twitch? Ik hoorde dat er random rewards vergeven waren.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Uncle_Charles schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:49:
[...]

Ik heb dan ook jicht, slows things down
Helpt dat ook tegen vroegtijdig klaarkomen?

Asking for a friend.

• Uncle_Charles
@WhySoSerious Jicht op zich niet, maar de bergen pillen die ik daarvoor neem wel

irony > *

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

WhySoSerious schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:50:
[...]

Helpt dat ook tegen vroegtijdig klaarkomen?

Asking for a friend.
Geen dagelijkse ATH babes zal je ook wel helpen...

Oh, sorry: "your friend" O-)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro zal weer met plezier lezen hoe mooi we ontopic blijven :+

Verwijderd

Kun je het niveau van dit topic ook shorten?

×100 baby.

• Chaes
  • Laatst online: 18-12 22:38

Chaes

#HODL

Coinbase lijkt ook flink de portemonnee te trekken voor marketing tegenwoordig, aangezien ze zelfs MrBeast (één van de grootste Youtubers) aan het sponsoren zijn.

YouTube: Last To Leave Circle Wins $500,000
Pagina: 1 ... 192 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!