Zero.
Verwijderd
* Jaapio telt even op de vingers van zijn linkerhandzenith schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:59:
Ik zie net dat mijn profielplaatje op GoT een geweldige NFT is, bieden vanaf 5 ETH.
Conclusie: helemaal dure dingen joh, die Ethers.
Tsja als je 10000 KSM vogeltjes hebt zoals jij, dan gaat de fiatwaarde wel lekker op en neer op zo’n dag als vandaag.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:55:
[...]
Ik heb m'n PF-waarde al genoteerd in maandelijkse overzichten, maar blijft maar bouncen
Trouwens ben jij dan ook een whale?
Of een of andere grote roofvogel?
Buizerd Sjoerd
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ik verwacht dat Whales rond die tijd misschien een pumpje doen in Bitcoin voor extra Bitcoin te shillen/promoten
nothing stops this train
YouTube: AronChupa - I'm an Albatross | OFFICIAL VIDEOAli Baba 1001 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:22:
[...]
Tsja als je 10000 KSM vogeltjes hebt zoals jij, dan gaat de fiatwaarde wel lekker op en neer op zo’n dag als vandaag.
Trouwens ben jij dan ook een whale?
Of een of andere grote roofvogel?
Buizerd Sjoerd
Haha maar nee, dat springen gaat hier maar om eurootjes hoor. Heb geen 400 rovers tot m'n beschikking boefje.
[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious op 31-08-2021 21:26 ]
Ff je avatar veranderen!Pelox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:34:
Even iets om wellicht in de gaten te houden. Vanaf morgen start de neo legacy -> N3 migratie.
Misschien een pumpje in het vooruitzicht?
Ik pak m’n rovers in en ben weg. Er loopt hier een legendarische moordenaar rond en ik wil nog genieten van alle cryptogains @MooodyWhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:25:
[...]
YouTube: AronChupa - I'm an Albatross | OFFICIAL VIDEO
Haha maar nee, dat springen gaat hier maar om eurootjes hoor. Heb geen 400 rovers tot m'n beschikking boefje.
Ik denk dat ik vanaf nu af aan een stuk aardiger ga doen als @Mooody in een "Daddy is grumpy today" mood is
Nee man, Moody loopt rond in Californië.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:34:
[...]
Ik pak m’n rovers in en ben weg. Er loopt hier een legendarische moordenaar rond en ik wil nog genieten van alle cryptogains @Mooody
[Afbeelding]
Heerlijke serie overigens...
Ten eerste.....I'm not your daddyPingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:37:
[...]
Ik denk dat ik vanaf nu af aan een stuk aardiger ga doen als @Mooody in een "Daddy is grumpy today" mood is
Aan jouw "76" toevoegsel te zien, ben jij mijn granny
Ten tweede....vrouwen zijn soms ook heus niet aardig hoor
Ten derde (en tevens laatste)......users die lief zijn voor mij, stuur ik de wekelijkse "m00nshot newsletter" met gegarandeerde +500% gains.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 21:47 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat is best een goede lijst, daar heb ik een mooie fluf ADA aan overgehoudenMooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:43:
Ten derde (en tevens laatste)......users die lief zijn voor mij, stuur ik de wekelijkse "m00nshot newsletter" met gegarandeerde +500% gains.
WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Dat is best een goede lijst, daar heb ik een mooie fluf ADA aan overgehouden![]()
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zal morgen wel weer -50% doen
Sjoerd, nee.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:47:
KSM 30% op de daily, wat een heldenmunt!
Zal morgen wel weer -50% doen
Sinds deze week zit er weer gruwelijk veel KSM een jaar gelocked in de parachains crowdloans, die prijs moet gewoon omhoog.
in KILT?Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:48:
[...]
Sjoerd, nee.
Sinds deze week zit er weer gruwelijk veel KSM een jaar gelocked in de parachains crowdloans, die prijs moet gewoon omhoog.
nothing stops this train
Doe ik iets verkeerd?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Normaal wordt dit vaak als geintje/commentaar gezegd maar in dit geval denk ik dat je daadwerkelijk beter terecht kan in het Memecoin topic. Volgens mij weten ze daar veel over verschillende swap platforms en slippages en zoDa_maniaC schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:10:
Probeer op Uniswap (v2) ETH voor CARDS te swappen maar welk bedrag ik ook in voer, de transactie wil er niet door. Slippage ook al op 12% gehad.
Doe ik iets verkeerd?
Waarschijnlijk gebruik je een mooi rond aantal, maak er aan het eind eens bijv. 99 van ipv 00?Da_maniaC schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:10:
Probeer op Uniswap (v2) ETH voor CARDS te swappen maar welk bedrag ik ook in voer, de transactie wil er niet door. Slippage ook al op 12% gehad.
Doe ik iets verkeerd?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zal ik doen. Ik dacht ik probeer het hier ff. Ik weet dat er mensen in dit topic zitten die alles behalve BTC een shitcoin vinden. Maar omdat het op Uniswap zat...dacht ik, ik probeer het ff.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:14:
[...]
Normaal wordt dit vaak als geintje/commentaar gezegd maar in dit geval denk ik dat je daadwerkelijk beter terecht kan in het Memecoin topic. Volgens mij weten ze daar veel over verschillende swap platforms en slippages en zo
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
BTC is ook een shitcoin hoor. Alleen net een beetje minder shit.Da_maniaC schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
Zal ik doen. Ik dacht ik probeer het hier ff. Ik weet dat er mensen in dit topic zitten die alles behalve BTC een shitcoin vinden. Maar omdat het op Uniswap zat...dacht ik, ik probeer het ff.
Ja wellicht zit ik helemaal mis natuurlijk. Maar ik doe niets met uniswap/pancakeswap et cetera. En ik doe naast BTC ook genoeg met alts dus ik hoor niet tot die club waar jij op doeltDa_maniaC schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
Zal ik doen. Ik dacht ik probeer het hier ff. Ik weet dat er mensen in dit topic zitten die alles behalve BTC een shitcoin vinden. Maar omdat het op Uniswap zat...dacht ik, ik probeer het ff.
Beide automerken dus prima.Ronald.42 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:25:
Straks nog even een dikke pump voor de groene daily en dan heben we het weer over lambo's of niet en dan hebben we het over fiat..
Flip die fiat maar in een Lambo.
Zolang bitcoin stil staat mooi even genoten van Arjen Lubach zijn try out.
Deze had ik ook al gekocht maar zag vanavond de stijging.
Dus misschien niet helemaal eerlijk dat ik het nu plaats maar verwacht nog een verdere stijging.
Op de dag grafiek is PNT/BTC laag met een kruis in aantocht.
:strip_exif()/f/image/KQ7DmuJsD5AqGMfPLmGTMT5e.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog niet telaat om in te stappen
Uitstapmoment zal rond de 2940 zijn waar ik mijn verkooporder op heb staan.
Succes voor degene die deze meepakken!
Ik denk aan deze über-ranzige shitcoins (in no particular order)
1. SNT (Status) :: decentralised messaging
2. ENJ (Enjin) :: gaming
3. EWT (Energy Web Token) :: energietransitie
4. FET (Fetch.ai) :: AI via blockchain
5. AUDIO (Audius) :: audio sharing/streaming
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace twijfel ivm tokenomics
8. REN (Republic Protocol) :: darknode voor liquiditeit tussen chains
9. GET (GET Protocol) :: NFT ticketing (NL product)
10. FIL (Filecoin) :: data / cloud backup
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
12. RLC (iExec RLC) :: cloud computing
13. CHZ (Chiliz) :: sport NFT’s
14. THETA (Theta) :: streaming video
15. HNT (Helium) :: wifi sharing
16. BAT (Basic Attention Token) :: browser advertising
Paar eisen die ik mezelf heb gesteld:
* Gevarieerde set tokens met een duidelijke usecase
* Goed bereikbaar voor de meute, dus listing op de grote exchanges
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.
De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.
Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?
Welke shitcoin zou je toevoegen? Welke moet plaats maken? En waarom?
Ik sta open voor suggesties en ben benieuwd of ik nog tokens moet switchen.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet m00nboys, wie doet er mee?
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 01-09-2021 11:17 ]
De gratis coins via learn en earn van coinbase.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Dus fetch, rly, bal, clover, graph, Matic, skl, forth. Hoeveel zooi ik al niet zo gratis in eth heb kunnen omzetten is niet meer bij te houden.
Gratis? Hoe dan?Joosie200 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:36:
[...]
De gratis coins via learn en earn van coinbase.
Dus fetch, rly, bal, clover, graph, Matic, skl, forth. Hoeveel zooi ik al niet zo gratis in eth heb kunnen omzetten is niet meer bij te houden.
Oeh, jij durft.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen.
Ik heb vandaag all-in SOL en KSM gezeten, rond de top winst genomen en 100% naar fiat gegaan. Daar blijf ik t/m donderdag eind van de middag in zitten. Ik vertrouw Bitcoin niet helemaal...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lekker! Heb de uitbraak van eth gebruikt om wat sats bij elkaar te sprokkelen. Meer vertrouwen in btc dan eth op dit moment. Wacht nog braaf op de 2kTaro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Oeh, jij durft.
Ik heb vandaag all-in SOL en KSM gezeten, rond de top winst genomen en 100% naar fiat gegaan. Daar blijf ik t/m donderdag eind van de middag in zitten. Ik vertrouw Bitcoin niet helemaal...
De vorige cycle ging ik all-in op alles, dat werkte nietTaro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Oeh, jij durft.
Wij zijn toch tegenpolen wat dat betreft. Ik ben absoluut geen trader, ik laat KSM lekker 12% trekken of ik gooi het in parachain auctions (vrij lucratief gebleken).
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 23:21 ]
Op de 1 of t andere manier verwacht ik ook nog wel wat van INJ vooral gezien al de samenwerkingen die ze aangaan. En in mijn beleving een vrij uniek project.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards”
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing kleine twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace
11. UBT (Unibright) :: enterprise blockchain solutions (stramienen voor bedrijven)
* Bij voorkeur tokens die reeds markleider zijn op hun werkgebied, zoals FLOW dat bijv. is op NFT-marketplace-gebied
* Bij voorkeur niet in de “CMC top-20”, zodat er nog flink gegroeid kan worden. Liefst ook niet lager dan #200 ivm liquiditeit/overlevingskansen.
De huidige PF bestaat uit de hodl-coins BTC, ETH, LINK, DOT en KSM. Wellicht ga ik wat DOT en KSM verschuiven richting Solana, Cosmos en Avalanche, mocht daar aanleiding voor zijn. (is er nu nog niet)
De “shitcoin basket” (10%) moet deze HODL-coins (90%) dus optimaal aanvullen met een zo breed mogelijk bereik.
Ik mis nog goede projecten op gebied van digital identity, supply chain (voornamelijk op gebied van medicijnen) en wellicht nog meer goede usecases?
UberLurker Departement #GG.
INJ stond op mijn schaduwlijst (ondanks dat het een Binance-coin is).Skrunsies schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:20:
[...]
Op de 1 of t andere manier verwacht ik ook nog wel wat van INJ vooral gezien al de samenwerkingen die ze aangaan. En in mijn beleving een vrij uniek project.
Welke coin moet er uit voor INJ, dat is de vraag?
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 23:27 ]
Bij ‘het waarom’ durf ik haast geen antwoorden te geven. Behalve dat ik persoonlijk een haat liefde verhouding heb met GRT. Deze heb ik dus recent allemaal omgezet voor INJ. Waarom ? Tsja, voor mij op basis van een vertrouwen en/of gevoel.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
INJ stond op mijn schaduwlijst. Welke coin moet er uit voor INJ, dat is de vraag?
Zal je net zien dat GRT naar de moon gaan
Verwijderd
Laat je nou niet verleiden door die shitcoins, je had juist zo'n zelfverzekerde solide strategie waar ik respect voor had.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:32:
Ik ben overtuigd dat alt season nog ff blijft doorknallen. Ik overweeg om een "shitcoin basket" te maken met 16 kleinere posities die ik ruimte ga geven om zich te bewijzen. In totaal betreft dit zo'n 10% van de totale portfolio, dus ik gok op “small risk, high rewards”
6. GRT (The Graph) :: blockchain indexing kleine twijfel ivm tokenomics
7. FLOW (Flow Dapper Labs) :: NFT marketplace
En dan nu op een twijfelachtig punt (misschien wel de voorlopige top komende maanden) een gokje met shitcoins? Is dit fomo? Wat is dit?
Maar affijn, als je het dan toch doet koop dan tenminste 1 DOGE als een soort geluksdubbeltje die je door de vallei der schaduwen van de deadcoins kan leiden.
In een shitfolio is the Doge onmisbaar, anders haal je alle negatieve spirituele energiën op de nek die tussen moon en rektcity rondzwerven.
Op basis van gevoel ga ik niet switchenSkrunsies schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:28:
[...]
Bij ‘het waarom’ durf ik haast geen antwoorden te geven. Behalve dat ik persoonlijk een haat liefde verhouding heb met GRT. Deze heb ik dus recent allemaal omgezet voor INJ. Waarom ? Tsja, voor mij op basis van een vertrouwen en/of gevoel.
Zal je net zien dat GRT naar de moon gaan
GRT is imo een beter/zinvoller project dan INJ, maar de tokenomics van GRT zijn zo agressief in deze eerste jaren, dat het eerst vergaande adoptie moet krijgen, voordat het iets kan opleveren.
Maar GRT zie ik absoluut als langetermijninvestering. Coinbase zit ook dik in GRT, niet zonder reden.
Ik zat mij ook te verbazen dat 1 van de lagere DCA's BTC order ingevuld werd (~46k USD / 39.8k EUR). Verder blijft BTC een beetje ping pong spelen tussen de 46 en 47k USD, waardoor ik de alts in beweging zie.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Oeh, jij durft.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Mensen betalen nog altijd 0,27 usd voor DOGE hè...Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:19:
Nu is de space volwassener
Resultaten uit het verleden...(vrij lucratief gebleken)
Zolang al die shitcoins omhoog gaan, kan Bitcoin niet fatsoenlijk stijgen. En zolang Bitcoin niet een nieuwe ATH behaalt kunnen TA grafiekjes van altcoins nooit (noemenswaardig) nieuwe ATH's neerzetten. Zolang traders rekenen op TA en dat feitelijk de enige noemenswaardige koopdruk is bij alts (plus wat mensen die het bewaren om het met winst te verkopen relatief short term; niemand wil zo'n coin zelf echt gebruiken), zie ik short term geen enkele reden om zo'n gok te nemen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jaapio, ik begrijp je verbazing, maar dit is gewoon aanklooien en lol hebben. Zoals voor de Corona dat kon met een pubquiz of indierock-gig. Zoals aangegeven is dit +/- 10% van de PF, dus slapeloze nachten ga ik er niet van krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Laat je nou niet verleiden door die shitcoins, je had juist zo'n zelfverzekerde solide strategie waar ik respect voor had.
En dan nu op een twijfelachtig punt (misschien wel de voorlopige top komende maanden) een gokje met shitcoins? Is dit fomo? Wat is dit?
Maar affijn, als je het dan toch doet koop dan tenminste 1 DOGE als een soort geluksdubbeltje die je door de vallei der schaduwen van de deadcoins kan leiden.
In een shitfolio is the Doge onmisbaar, anders haal je alle negatieve spirituele energiën op de nek die tussen moon en rektcity rondzwerven.
Daarbij geloof ik ook echt in blockchain tech en ben overtuigd dat er shitcoins op gaan staan waarbij we spijt hebben dat we die niet vroeger gespot hebben.
Maar vooral:
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 23:49 ]
Nee das waar. Maar ook ik moet het niet hebben van traden. Respect voor de mensen die het kunnen. Ik lees me dan wat in in bepaalde projecten. Tuurlijk moet je niet op basis van een gevoel gaan switchen. Maar in mijn geval waren het teveel verkeerde acties aan de GRT kant.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:35:
[...]
Op basis van gevoel ga ik niet switchen
GRT is imo een beter/zinvoller project dan INJ, maar de tokenomics van GRT zijn zo agressief in deze eerste jaren, dat het eerst vergaande adoptie moet krijgen, voordat het iets kan opleveren.
Maar GRT zie ik absoluut als langetermijninvestering. Coinbase zit ook dik in GRT, niet zonder reden.
Denk ook zeker wel dat je gelijk hebt. Maar dan worden een GRT, GET en SOL eerder projecten die ik in een Bear market toe voeg. Ach misschien zitten we nu wel in een bear market. En maakt het niet uit waar je geld in dondert. En gaat alles voor t einde van t jaar wel een paar keer over de kop. Dan maar projecten vinden waar je nog wat rewards krijgt
Total cap van crypto is in 12 maanden van 350 miljard naar 2000 miljard gegaan. Doge is van de dommen en boeit niet.Richh schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:36:
[...]
Mensen betalen nog altijd 0,27 usd voor DOGE hè...
Dit klopt 100% als je het bekijkt vanuit de vrij bekromende Bitcoin-focussed crypto space.Resultaten uit het verleden...
Zolang al die shitcoins omhoog gaan, kan Bitcoin niet fatsoenlijk stijgen. En zolang Bitcoin niet een nieuwe ATH behaalt kunnen TA grafiekjes van altcoins nooit (noemenswaardig) nieuwe ATH's neerzetten. Zolang traders rekenen op TA en dat feitelijk de enige noemenswaardige koopdruk is bij alts (plus wat mensen die het bewaren om het met winst te verkopen relatief short term; niemand wil zo'n coin zelf echt gebruiken), zie ik short term geen enkele reden om zo'n gok te nemen.
Bekijk je het met net iets meer afstand, dan zou je hier en daar "shitcoins" ook als "blue chips" kunnen gaan herkennen.
Verwijderd
Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:38:
[...]
Jaapio, dit is gewoon aanklooien en lol hebben. Zoals voor de Corona dat kon met een pubquiz of indierock-gig.
Daarbij geloof ik ook echt in blockchain tech en ben overtuigd dat er shitcoins op gaan staan waarbij we spijt hebben dat we die niet vroeger gespot hebben.
Maar vooral:
Doge heeft desondanks meer impact gemaakt dan alle shitcoins op je lijstjeMooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Total cap van crypto is in 12 maanden van 350 miljard naar 2000 miljard gegaan. Doge is van de dommen en boeit niet.
Je stelde dat de markt meer volwassen is, ik heb echt geen enkel idee waar je dat in de huidige cryptomarkt op kan baseren
Zolang het BTC/shitcoin pair by far het meest verhandelde pair is, is er simpelweg geen enkele andere mogelijkheid. Of dacht je echt dat er een flippening met bijvoorbeeld ENJ mogelijk is?Dit klopt 100% als je het bekijkt vanuit de vrij bekromende Bitcoin-focussed crypto space.
Bekijk je het met net iets meer afstand, dan zou je hier en daar "shitcoins" ook als "blue chips" kunnen gaan herkennen.
Het draait allemaal om de verhoudingen en om wat er dus nodig is om dingen te veranderen. Ik snap oprecht niet hoe je 'op afstand' een ander beeld kan vormen, juist omdat je zelf ook aangeeft de vorige run meegemaakt te hebben.
Maar het is ook een feit dat de catalysators van mijn PF shitcoins zijn. Zonder shitcoins zou mijn sats-leven er anders uit zien. Met die kennis probeer ik nu ook te handelen, we zien over 12 maanden wel of dat de juiste keuze was
Je mist echt 3 essentiele zaken.Richh schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:52:
[...]
Doge heeft desondanks meer impact gemaakt dan alle shitcoins op je lijstje
Je stelde dat de markt meer volwassen is, ik heb echt geen enkel idee waar je dat in de huidige cryptomarkt op kan baseren
[...]
Zolang het BTC/shitcoin pair by far het meest verhandelde pair is, is er simpelweg geen enkele andere mogelijkheid. Of dacht je echt dat er een flippening met bijvoorbeeld ENJ mogelijk is?
Het draait allemaal om de verhoudingen en om wat er dus nodig is om dingen te veranderen. Ik snap oprecht niet hoe je 'op afstand' een ander beeld kan vormen, juist omdat je zelf ook aangeeft de vorige run meegemaakt te hebben.
1. Het gaat in dit geval om slechts 10% van de PF, dus lekker boeien....lang leve de lol.
2. Er is echt meer dan alleen Bitcoin, ergens anders kun je meer winst pakken mits goed gekozen. Dat is de laatste 2 jaar ook bewezen door o.a. ETH en LINK.
3. Ik probeer iets inhoudelijks toe te voegen aan dit topic, zodat het even niet over Charles gaat.
Mijn oprechte vraag aan jou: Denk je dat Ethereum of Chainlink over 5 jaar niet meer bestaan?
Bestaat het na 5 jaar namelijk nog wel, dan zal het ongetwijfeld een betere investering zijn dan Bitcoin. Zeg ik BTC-addict.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 01-09-2021 00:30 ]
Verwijderd
Haha ja inderdaad waar. Stel je voor dat deze markt Bitcoin only zou zijn... Saai als de neten.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:54:
[...]
![]()
Maar het is ook een feit dat de catalysators van mijn PF shitcoins zijn. Zonder shitcoins zou het leven er anders uit zien. Met die kennis probeer ik nu ook te handelen, we zien over 12 maanden wel of dat de juiste keuze was
Ik hoop in ieder geval dat het prachtig uitpakt en dat je er een paar dikke moonshots tussen hebt
P.s. mijn tip van DOGE blijft staan. Goede karma
Doge is absoluut geen optie, voor payment hebben we Bitcoin.Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 00:02:
[...]
Haha ja inderdaad waar. Stel je voor dat deze markt Bitcoin only zou zijn... Saai als de neten.
Ik hoop in ieder geval dat het prachtig uitpakt en dat je er een paar dikke moonshots tussen hebt![]()
P.s. mijn tip van DOGE blijft staan. Goede karma
Doge is als Litecoin en Bitcoin Cash. Even lekker de show stelen en daarna een treetje lager settlen, totdat mensen (eindelijk) doorhebben dat het geen ruk toevoegt.
Verwijderd
Rustig, rustig... Laten we nu niet serieus worden, het gaat tenslotte om shitcoinsMooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 00:06:
[...]
Doge is absoluut geen optie, voor payment hebben we Bitcoin.
Doge is als Litecoin en Bitcoin Cash. Even lekker de show stelen en daarna een treetje lager settlen, totdat mensen (eindelijk) doorhebben dat het geen ruk toevoegt.
Ik bedoelde 1 DOGE voor de goede karma, die is onmisbaar in mijn bescheiden en bekrompen optiek. DOGE heeft krachten die blockchain tech te boven gaan. 1 DOGE in je PF en je moongains zijn onvermijdelijk.
Je weet nu ook dat als je toch REKT gaat, ik ook altijd zal zeggen: told you so.
Dus mocht je het echt niet over je hart verkrijgen om die ene DOGE te kopen, stuur me je Binance adres, dan stuur ik je een DOGE.
Ik kan je niet op dit pad zien vertrekken zonder...
LTC was mijn eerste aankoop, daar blijf ik altijd een flufje van houdenMooody schreef op woensdag 1 september 2021 @ 00:06:
[...]
Doge is absoluut geen optie, voor payment hebben we Bitcoin.
Maar verder hodl ik al langere tijd BTC, ETH, DOT, LINK, KSM en IOTA samen 90%.
Ook heb ik nog flufjes AAVE, QTUM, QNT, PCX, PHA, BNT, ONT, EGLD, ATOM en jawel, ETC…
Als ik kijk wat ik ooit wel gehad heb…XRP, XLM, XMR, DASH, ADA, RVN, REEF, HNT, AKRO, KMD, MKR, EOS, FIL, KAVA, GRT, REN en er zullen er nog wel een paar zijn…
En als je vraagt waarom ik voor deze coins heb/had gekozen, want dat wil je ook graag weten……dan zeg ik heel snel welterusten
(omdat ik er de ballen verstand van heb)
PlanB zag dat wel goed dus.
Best wel jammer dattie zich ook al gaat bemoeien met het Covid gebeuren, mottie niet doen.
oh ja nog fftjes.volhouden; SOL en DOT zullen beide binnenkort die Doge flippen 🙌
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 01-09-2021 01:03 ]
nothing stops this train
Het is geen persoonlijke aanval ofzo hèMooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:59:
[...]
Je mist echt 3 essentiele zaken.
1. Het gaat in dit geval om slechts 10% van de PF, dus lekker boeien....lang leve de lol.
2. Er is echt meer dan alleen Bitcoin, ergens anders kun je meer winst pakken mits goed gekozen. Dat is de laatste 2 jaar ook bewezen door o.a. ETH en LINK.
3. Ik probeer iets inhoudelijks toe te voegen aan dit topic, zodat het even niet over Charles gaat.
2. Klopt, maar het zou op dit punt in de run veel beter zijn als de 'insiders' nu eerst even Bitcoin pumpen naar een ATH. Talloze investeerders zullen volgen, en dus ook altcoins to the max. Nu al die altcoins pakken in de hoop dat iemand anders maar Bitcoin gaat pumpen, is de reden waarom die bullrun maar niet terug keert in mijn ogen
Het is letterlijk in iedereens interest om eerst BTC omhoog te krijgen voordat we watertanden aan onze shitcoin winsten denken.
Het mooie aan crypto's is dat ze altijd zullen blijven bestaanMijn oprechte vraag aan jou: Denk je dat Ethereum of Chainlink over 5 jaar niet meer bestaan?
Bestaat het na 5 jaar namelijk nog wel, dan zal het ongetwijfeld een betere investering zijn dan Bitcoin. Zeg ik BTC-addict.
Maar nee, dat laatste is dus verre van gegarandeerd. Neem Litecoin of Dash uit de vorige run('s), die bestaan ook nog maar zijn geen betere investering.
Alt nazomer
[ Voor 20% gewijzigd door Palindrome op 01-09-2021 03:27 ]
3500 USD hoppaaaaaaaaaaa
Gisteren (een fluf) verkocht hoppeeeeeeeee
Zero.
Zero.
Lijkt geen kracht meer in te zitten.Valar Morghulis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:56:
Nou BTC, ga je mee of ga je alles weer even door het putje trekken
Valar Morghulis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:56:
Turbo?Servor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:18:
Nou zelfs die shitcoin van een ETH zit in de turbolift maar de whales houden de handrem erop bij BTC lijkt het.
Ik hoop eindelijk weer op iets leuks, maar als btc het laat varen zakt neo gewoon weer naar de 25 dollar of zo..-W0kk3L- schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:15:
BTC is lange termijn. Ik ben meer benieuwd wat NEO vanaf vandaag gaat doen
Zero.
Zou leuk wezen, ga ik eens mee als ie weer op 25 dollar staat.Pelox schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:29:
[...]
Ik hoop eindelijk weer op iets leuks, maar als btc het laat varen zakt neo gewoon weer naar de 25 dollar of zo..
Zo fckng flauw en elke keer lig ik weer dubbel.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat is er mis met jouw armpjes? Doe eens juichen dan? Juichen? Hup, je kan het!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! goedzo!
Ik heb de afgelopen weken heel vaak gedacht, ik zie BTC niet terugvallen tot de 42K zoals sommigen dat wel verwachten.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Oeh, jij durft.
Maar nu BTC blijft hangen en de ene na de andere coin tijdelijk naar de moon vertrekt en er overal alt initiatieven de grond uitspuiten, ga ik wat BTC betreft ook voor een groot gedeelte naar de zijlijn.
Tsja en als iedereen zo denkt kan BTC rustig naar 42K terug vallen hoor, met de alts er bijNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:04:
[...]
Ik heb de afgelopen weken heel vaak gedacht, ik zie BTC niet terugvallen tot de 42K zoals sommigen dat wel verwachten.
Maar nu BTC blijft hangen en de ene na de andere coin tijdelijk naar de moon vertrekt en er overal alt initiatieven de grond uitspuiten, ga ik wat BTC betreft ook voor een groot gedeelte naar de zijlijn.
Valar Morghulis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:56:
De gedachte is niet vreemd, er gaat dit moment gewoon heel erg veel geld alts in. Check de historie om te kijken wat er dan in eerste instantie met BTC zal gebeuren en daarna met de meeste alts.jorwas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:06:
[...]
Tsja en als iedereen zo denkt kan BTC rustig naar 42K terug vallen hoor, met de alts er bij
Waarom zou ik geen profijt trekken uit geleerde lessen uit het verleden?
Zeg ook niet dat je het niet moet doen geef je geen ongelijk om in een dode BTC te blijven zitten terwijl de rest aan het moonen isNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:09:
[...]
De gedachte is niet vreemd, er gaat dit moment gewoon heel erg veel geld alts in. Check de historie om te kijken wat er dan in eerste instantie met BTC zal gebeuren en daarna met de meeste alts.
Goed punt om rekening mee te houden. Sws gaat het geld uit de alts stromen. Dat kan zijn door rekt te gaan of een dikke BTC pumpNgangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:09:
[...]
De gedachte is niet vreemd, er gaat dit moment gewoon heel erg veel geld alts in. Check de historie om te kijken wat er dan in eerste instantie met BTC zal gebeuren en daarna met de meeste alts.
Jup, nu proberen om te timen.jorwas schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:12:
[...]
Zeg ook niet dat je het niet moet doen geef je geen ongelijk om in een dode BTC te blijven zitten terwijl de rest aan het moonen isMaar als er geen geld naar BTC gaat dan is er toch een reele kans op een dip naar 42K of misschien wel lager? meestal vloeit het geld naar BTC terug na een goede dip.
Gelukkig zijn mijn flufjes zo klein dat het geen enkele impact heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 09:14 ]
Dat blijft toch een heen en weer pompen van geld.. nu gaan flink wat alts best netjes zonder dat BTC al te veel doet.. andere dagen is het andersom.Valar Morghulis schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:12:
[...]
Goed punt om rekening mee te houden. Sws gaat het geld uit de alts stromen. Dat kan zijn door rekt te gaan of een dikke BTC pump
Je vergeet dat Bitcoin op een raket zit he... die moet even druk opbouwen om dan naar de maan te gaan.Servor schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:18:
Nou zelfs die shitcoin van een ETH zit in de turbolift maar de whales houden de handrem erop bij BTC lijkt het.
Hij komt traag op gang, maar als die gaat... JONGUH!!.. dan gaat tie ook he!.. poeh.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:09:
[...]
/f/image/YF8GUpLN0rniUFtwn96M6d6k.png?f=fotoalbum_large)
Inderdaad interessant, de all time low BTC dominance was net na de blow off top van 2018 > alt season. Daar komen we ook weer in de buurt maar de markt is zo ontzettend veranderd. Want in 2017 was BTC nog alleenheerser met een dominance van >95% Ik zie de huidige lage dominance dan ook niet als een heel slecht teken maar ben benieuwd wat we er over een jaar van kunnen zeggen.
Na 1,5 a 2 dagen braaf gewacht te hebben nu toch weer lager dan verkooppunt kunnen instappen en zo'n 9% mijn positie kunnen verbeteren en nu wachten op de 3e pump.
Leuk muntje voorlopig om mee te traden, en dan laat ik de door jouw uitgelegde use-case nog even achterwege. Al is die wel de reden waarom ik er meer van probeer te krijgen door traden.
De vraag is inderdaad niet of de lessen nu nog opgaan, maar in hoeverre ze nu nog op gaanSluw schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:17:
[...]
[Afbeelding]
Inderdaad interessant, de all time low BTC dominance was net na de blow off top van 2018 > alt season. Daar komen we ook weer in de buurt maar de markt is zo ontzettend veranderd. Want in 2017 was BTC nog alleenheerser met een dominance van >95% Ik zie de huidige lage dominance dan ook niet als een heel slecht teken maar ben benieuwd wat we er over een jaar van kunnen zeggen.
Helaas zat ik toen nog niet in deze handel dus het is pittig om soms ergens een voorstelling van te kunnen maken. Ik ben zo'n gast die het meegemaakt moet hebben om het echt te snappen. Een langzame leercurve zeg maar, maar als het er eenmaal in zit, gaat het er ook niet meer uit. Tot die tijd denk ik het heel soms te snappen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 09:22 ]
Zou leuk zijn, prima muntje.roflexx schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:19:
[Afbeelding]
Benieuwd of dit nog een pump gaat opleveren oo korte termijn.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je de 2018 run hebt meegemaakt om te weten wat de BTC dominance betekent. Hoe je het ook wendt of keert, BTC zal nooit meer 95% dominance hebben. Dit deel van de markt is voor iedereen nieuw. Prijsontwikkelingen van losse munten kun je natuurlijk wel analyseren.Ngangatar schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:21:
[...]
De vraag is inderdaad niet of de lessen nu nog opgaan, maar in hoeverre ze nu nog op gaan![]()
Helaas zat ik toen nog niet in deze handel dus het is pittig om soms ergens een voorstelling van te kunnen maken. Ik ben zo'n gast die het meegemaakt moet hebben om het echt te snappen. Een langzame leercurve zeg maar, maar als het er eenmaal in zit, gaat het er ook niet meer uit. Tot die tijd denk ik het heel soms te snappen.
Toen zag ik dat ik ook via matic/polygon uit kan betalen, wat blijkt; daar moet je weer door allemaal hoepels springen om "gewone" ETH te krijgen..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Heb je ook een binance account? Daar is het mogelijk om ETH te mining en volgens mij gratis om het vervolgens in je spot wallet te plaatsen. Kan wel zijn dat de opbrengsten daar minder zijn natuurlijk, daar heb ik nooit echt naar gekeken.Khaelos schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:35:
Man man man.. de gas fee om mining uit te betalen is weer torenhoog.. zo'n 30% zou ik kwijt zijn.
Toen zag ik dat ik ook via matic/polygon uit kan betalen, wat blijkt; daar moet je weer door allemaal hoepels springen om "gewone" ETH te krijgen..
Ik gebruik als software T-rex en trek daar tussen de 42.5 en 42,8 MH/s binnen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 01-09-2021 09:39 ]
Voorheen was dat niet het geval. Hebben meer mensen hier last van? Is er iets veranderd ofzo?
Same here.Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
Sinds kort word ik automatisch uitgelogd bij Binance, voor mijn gevoel dagelijks. Alleen op de website, niet de mobiele app.
Voorheen was dat niet het geval. Hebben meer mensen hier last van? Is er iets veranderd ofzo?
Lijkt me ook logisch. Ik vond het al raar dat dat niet gebeurde.Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
Sinds kort word ik automatisch uitgelogd bij Binance, voor mijn gevoel dagelijks. Alleen op de website, niet de mobiele app.
Beveiligingsrisico als dat maar gewoon de hele dag door open blijft staan, zelfs als je de browser sluit.
Niet meer dan normaal dat een dergelijke site je uitlogt na 5-10-15 minuten.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Heb dit ook wel eens gehad. Opnieuw inloggen hielp bij mij.Bananeman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 09:39:
Dan ben je weer ingelogd.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/sQDJwyLzGShGvcbyEo09ECzN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3p4XEYDiyAYTlpBqCPqOifo8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j68Nijx2BtY26GZudvaeohwB.jpg?f=fotoalbum_large)