AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:22:
[...]
Same here, ETH op Binance compleet verkocht en staat nu alweer een leuk stuk lager. 4 inkoop punten staan al klaar.
Net als hun stukje over "Klisjee" mannetjes. Ouderwetse humor met ik denk 20 verschillende manieren op "ketsen"te beschrijven. YouTube: De Klisjee Mannetjes (Live) van de LP Hengstenbal.
En dan moonshot2 missen?knakworst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:52:
[...]
110 procent.
* knakworst zoekt goed moment om flufje ADA te verkopen.
$FIL gimme my FILL....! 😅#FIL #alcoins #crypto pic.twitter.com/JKN78khGDL
— DoopieCash® (@DoopieCash) 31 augustus 2021
nothing stops this train
Ik hou van jouw financiële adviezen.
Keep them coming
dit is niet mijn advies, ik zag dit alleen voorbij komen 😉Tartarus schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:55:
[...]
Ik hou van jouw financiële adviezen.
Keep them coming
nothing stops this train
Nou vooruit dan maar,ik heb er maar een handje vol van aangeschaft om jullie te steunen.Kol Nedra schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:01:
[...]
dit is niet mijn advies, ik zag dit alleen voorbij komen 😉
Ksm gaat trouwens hard, mijn sell order maar wat bijstellen...
[ Voor 10% gewijzigd door Ronald.42 op 31-08-2021 18:05 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Toch weer wat profit per ongeluk...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Uit sand bedoel je ?roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:11:
Fuck iedereen van sol naar ksm gegaan?
Idem hier voor DOT en KSM, leuke gains kunnen maken want gisterenochtend gekocht. Nu weer rustig afwachten op een goed instapmoment.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:19:
[...]
Kwestie van bij moon verkopen en bij rekt weer inkopen
Hier is alle SOL en KSM, incl. wat in staking stond de deur uitgegaan.
had me een beetje verdiept in die Parachain op Kraken, misschien toch die fluff KSM om in KILT te staken..
ik snap nu eindelijk het nut van de stablecoin BTC; je koopt er Altjes voor 👀
[ Voor 57% gewijzigd door Kol Nedra op 31-08-2021 18:26 ]
nothing stops this train
+10% in een uur. Zo kennen we Kusama weer.Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:04:
Damn dat KSM...
Expect chaos!
Via Kraken kun je investeren op 6 verschillende Parachain projecten. 16 oktober wordt vervolgens bekend gemaakt of het project waaraan je hebt geparticipeert gewonnen heeft. Weet iemand of er meerder projecten kunnen winnen ?
Zoek even op Moody zijn posts, die heeft hier een aantal keer kwalitatieve epistels over geschreven.Spyhard666 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:32:
Is mij ook niet helemaal duidelijk dat Parachain gebeuren.
Via Kraken kun je investeren op 6 verschillende Parachain projecten. 16 oktober wordt vervolgens bekend gemaakt of het project waaraan je hebt geparticipeert gewonnen heeft. Weet iemand of er meerder projecten kunnen winnen ?
Hodl.
nothing stops this train
#2 ADA
#3 ETH
#4 BTC
#5 AR
AR - what the heck is da?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Btc trapte even op de rem.-W0kk3L- schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:03:
KSM heeft er nu ook even geen zin meer in.
Idd waardeloze prutscoin, verpest al onze gains.
Verwijderd
Of zijn het de speculanten die hun eigen glazen staan in te gooien door alles in dikke tech pompen?
Zal Bitcoin deze run dominant blijven?
Is dit de run waarin de elitaire Bitcoin verlaten wordt vanwege gecentraliseerd China mining en de dikke tech projecten de overhand nemen?
Blijft crypto speculatie zonder onderliggende waarde, of is dit pure adoptie van de nieuwe jonge generatie mensen? Die de oude boomer overheden laten zien dat het fossiele fiat feestje lang genoeg heeft geduurd?
Zit de slowchat erin voor de dikke tech?
Is dit de berenmarkt of gewoon een higher low op de weekly?
Je ziet het allemaal in een gloednieuwe aflevering van: Dikke tech tijden, adoptie tijden.
Flink gegaan ook. Even terug naar de 370 dollar.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Welk pair? Niet op KSMUSDT / KSMBUSD iig.PlanR schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:14:
[...]
Flink gegaan ook. Even terug naar de 370 dollar.
Nog niet, zie ik wel gebeuren na zo’n steiging
Wat te doen met MTL? M’n verstand zegt eruit nu het kan.
[ Voor 42% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 31-08-2021 19:23 ]
Lijkt me sterk!fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:22:
Inslaan. Volgende week staat SOL op $200.
:strip_exif()/f/image/is1GyITsdKf7n2jNruftuOin.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee echt! Geen grapje.... Gender FUD.
Kennen ze onze @Pingo76 nog niet.
nothing stops this train
Is dat de vrouwelijke variant?roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:35:
Kut bitcoin
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Die dames hebben vaak een back up, als in pappie en mammie of een partner die er voor ze is. Ik heb geen back up, dus ik moet welKol Nedra schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:34:
is helemaal logisch te verklaren; Dames geven liever geld uit aan kleding, schoenen, tassen en Action meuk 👀
Kucoin?roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:35:
Kut bitcoin
Waarom dan? De meeste *experts* zeggen dat de BTC aankomende maand naar de 40K. gaat.roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:35:
Kut bitcoin
Dus verkoop ze maar.
Edit: laat ook maar, dat is een Exchange en geen coin of token.
Ik ben het er niet mee eens... Kijk hier maar in deze reeks. Ik zie een hoop dames voorbij komen.Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:27:
https://www.cnbc.com/2021...a-big-gender-problem.html
[Afbeelding]
Ze creëren dit 'probleem' echt zelf. Om van te kotsen gewoon, bah.Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:27:
[Afbeelding]
Cumrocket <<>> SquirtFountain
En de rest van de markt gaat dan procentueel verder mee naar beneden.RaptorXS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:37:
[...]
Waarom dan? De meeste *experts* zeggen dat de BTC aankomende maand naar de 40K. gaat.
Dus verkoop ze maar.
Maarreh, positiever nieuws. Na de gigantische hash rate crash na de laatste China fud begint het toch een beetje bij te trekken. Ondertussen zitten we op het zelfde niveau als december vorig jaar. Geen vuiltje aan de lucht en BTC is minder gecentraliseerd in China.
Ondertussen is er ook alweer bijna een half miljard $ aan ETH verbrand
@USA:Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:27:
[Afbeelding]
"The world should be equal" - kaart is weer getrokken, zucht.
Terwijl onze Pingo76 indd vrolijk bewijst dat crypto doesn't give a damn f**** wie je bent (jong / oud/ klein/groot / afghaan of Europeaan /enz)
Edit: Het valt mee...
[ Voor 24% gewijzigd door -W0kk3L- op 31-08-2021 19:47 ]
Heb SOL juist 33 procent gecashed en in LINK gestopt... 500 procent gains en genoeg over.. Ik miste m'n linkies.. Ben net als mooody link fanfRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:22:
Inslaan. Volgende week staat SOL op $200.
Even niet zo Boomer doen he...Chaes schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:42:
[...]
Ze creëren dit 'probleem' echt zelf. Om van te kotsen gewoon, bah.
In de tekst staan de nummers gewoon;
Dus niet zo vanuit die onderbuik reageren aub.Black women face the highest investing barriers
Personal investing, and the world of finance in general, is notorious for its historic exclusion of women and people of color. For decades, women could not take out a loan, sign a mortgage, or even own a credit card without having a male co-signer. People of color, too, faced discrimination and systemic barriers to investing.
The legacy of these discriminatory practices continues even through today. In the new survey results, Black women are about half as likely as Black men, one third as likely as white women, and one-fourth as likely as white men to own real estate. Similarly, just 51% of Black women say they have a traditional checking account, compared with 63% of Black men, 71% of white women and 78% of white men.
Percent of gender, race who own different types of investments - bar chart
At the same time, Black women have by far the highest rates of student debt: 30% of Black women but just 17% of Black men, 16% of white women, and 13% of white men have student debt.
As a still-nascent industry, cryptocurrency is well-positioned to avoid many of the discriminatory pitfalls the traditional investing world has inculcated over the years. Today’s would-be investors have more accessible resources — social media channels, online trainings, and targeted marketing — that can get them involved in new or more traditional forms of investing.
Verwijderd
Of je nu bent geboren met een candle of een vajayjay.
Not sure if trolling, maar ik bijt deze keer. Cryptocurrency heeft helemaal geen genderprobleem. Als het al zo is dat bepaalde minderheden / bevolkingsgroepen minder met crypto bezig zijn, dan hoeft dat in de eerste plaats geen probleem te zijn. En als het dat wel is, dan ligt dat aan de financiële situatie van die bevolkingsgroepen, wat weer een gevolg is van een opeenstapeling van problemen in de VS zelfWhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:47:
[...]
Even niet zo Boomer doen he...
In de tekst staan de nummers gewoon;
[...]
Dus niet zo vanuit die onderbuik reageren aub.
En verder; welke cijfers die in het artikel genoemd worden hebben iets met crypto te maken?
Verder eens met wat @Verwijderd zegt.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 31-08-2021 19:54 ]
Ik hou ze nog ff vast om te zien waar dit heen gaat. Ondertussen schraap ik er nog wat op als de koers dipt.Ezekielll schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:47:
[...]
Heb SOL juist 33 procent gecashed en in LINK gestopt... 500 procent gains en genoeg over.. Ik miste m'n linkies.. Ben net als mooody link fan
Als iedereen 100% van zijn geld in andere coins dan Bitcoin stopt, moet je idd niet gaan piepen als Bitcoin daalt en de altcoins daardoor ook dalen. Hopen dat iemand anders de Bitcoin bal hoog houdt terwijl je zelf alleen maar met shitcoins zit te cashen gaat niet opVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:14:
Is het Bitcoin die wederom roet in het eten gooit?
Of zijn het de speculanten die hun eigen glazen staan in te gooien door alles in dikke tech pompen?
[...]
Hoeveel % Bitcoin heb je in je pf?roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:35:
Kut bitcoin
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Welke correctieVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:54:
SOL mag stoppen met "corrigeren" nu. Ik wil 200usd zien!
:strip_exif()/f/image/lRMGFbzIHm7gVU8WGHCt2lEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is gewoon 1 dikke groene streep naar de maan.
Als SOL dit tempo volhoudt mag BTC van mij nog 5 jaar afglijden.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:55:
[...]
Hopen dat iemand anders de Bitcoin bal hoog houdt terwijl je zelf alleen maar met shitcoins zit te cashen gaat niet op
nothing stops this train
Edit: Echt, ik zeg het nog niet..... going down again....
[ Voor 45% gewijzigd door -W0kk3L- op 31-08-2021 20:07 ]
Ach ja, SOL moet nog bijna 3X om ADA te flippen, 30X voor BTC. DOGE, ADA en XRP zijn alweer oud nieuws dus die zullen vast geen giga sprint meer trekken. ETH sound money wordt nog een hels karwei en die is zich aan het opmaken voor een dikke pomp. Remember the fallen shitcoins along the way.Kol Nedra schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:00:
sjonge wordt druk op plek 1 straks, alle shitcoins willen BTC flippen!
Daarom moet je na zo'n run ook even winst pakken als je hier van baalt. Die grote groene candle is altijd een onhoudbare variant. Ja, daarna is de koers er nog even boven gekomen, maar bij zo'n candle verkoop ik altijd, daarna is een daling nagenoeg gegarandeerd:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
HODL is the way.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Daarom moet je na zo'n run ook even winst pakken als je hier van baalt. Die grote groene candle is altijd een onhoudbare variant. Ja, daarna is de koers er nog even boven gekomen, maar bij zo'n candle verkoop ik altijd, daarna is een daling nagenoeg gegarandeerd:
[Afbeelding]
Ik vraag me af of dat moment rond 18:00 voor KSM was. De dip kwam er wel na, maar lijkt toch wat te herstellen. Alleen voor hoe lang.Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door -W0kk3L- op 31-08-2021 20:21 ]
Verwijderd
Maar geeft niks. Deze dikke tech heeft zoveel adoptie dat het in de long run wel goed moet komen toch?
Ali Baba heeft in de cryptorun van de afgelopen 2,5 jaar nog niet veel te klagen gehad…ja wat tegenvallende keuzes ten opzichte van Doge-gainsVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:22:
In de dikste pumps zit altijd het meeste short term tradegeld. Zodra de koers onzeker wordt verzekeren die hun winsten.
Maar geeft niks. Deze dikke tech heeft zoveel adoptie dat het in de long run wel goed moet komen toch?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Jaroflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:30:
Wat zijn de verwachtingen voor de monthly close hier?
Dat die precies op tijd is.roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:30:
In de dikste pumps zit altijd een zweem van tragiek, zo'n dikke groene gaat over de rug van onwetenden en hopium verslaafden.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:22:
In de dikste pumps zit altijd het meeste short term tradegeld. Zodra de koers onzeker wordt verzekeren die hun winsten.
Misschien een pumpje in het vooruitzicht?
Zero.
Die zie ik binnen enkele etmaal gewoon ff $500 doen.-W0kk3L- schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:05:
KSM schiet weer even goed de lucht in
Edit: Echt, ik zeg het nog niet..... going down again....
Mark my words!
Doe mij ook zo’n glaze bol.Tartarus schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:43:
[...]
Die zie ik binnen enkele etmaal gewoon ff $500 doen.
Mark my words!
fixed!Tartarus schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:43:
[...]
Die zie ik binnen enkele etmaal gewoon ff $1250 doen.
Mark my words!
nothing stops this train
Ik heb m'n PF-waarde al genoteerd in maandelijkse overzichten, maar blijft maar bouncenroflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:30:
[...]
Als iedereen 100% van zijn geld in andere coins dan Bitcoin stopt, moet je idd niet gaan piepen als Bitcoin daalt en de altcoins daardoor ook dalen. Hopen dat iemand anders de Bitcoin bal hoog houdt terwijl je zelf alleen maar met shitcoins zit te cashen gaat niet op
[...]
Ik denk dat dit wel een beetje het dingetje aan het worden is inderdaad, maar zou zomaar kunnen dat BTC straks ineens vertrekt.
[ Voor 100% gewijzigd door zenith op 31-08-2021 20:59 ]
About damn time. Zit al sinds mei te wachten....zenith schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:56:
[quote]Taro schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:55:
[...]
Als iedereen 100% van zijn geld in andere coins dan Bitcoin stopt, moet je idd niet gaan piepen als Bitcoin daalt en de altcoins daardoor ook dalen. Hopen dat iemand anders de Bitcoin bal hoog houdt terwijl je zelf alleen maar met shitcoins zit te cashen gaat niet op
[...]
Ik denk dat dit wel een beetje het dingetje aan het worden is inderdaad, maar zou zomaar kunnen dat BTC straks ineens vertrekt.
Dacht ik van ADA ook 2-3 weken terug! En zie nu...MrKennedy1985 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:01:
Ondertussen is VET buiten ieders weten om getransformeerd tot stable coin
Gaat ooit wel weer voorbij zijn ATH.
Dat is wel een prachtig exemplaar idd, een kruis op een grafzenith schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:59:
Ik zie net dat mijn profielplaatje op GoT een geweldige NFT is, bieden vanaf 5 ETH.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/NZr6QzzfrSNg3UUfktZ2emQb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/foZ4ShS7e9TineV5HVNg4FkM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kEUHoE6JUuvCqsuDrJU7xbki.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lttS5r3ZwhtECsmjARU4Tkeg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q3HWofU3DawYhOMKQL4CLW3s.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YWUvHSsHxkAZQJQQVMZjDaVr.jpg?f=fotoalbum_large)