Ik heb de maan in mijn reactie genoemd, dat is goed voor een flinke korting dacht ik.Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:11:
Jullie zijn inmiddels bekend met Taro zn modtarieven?
Ik heb al wat "invoices" in mijn mailbox mogen ontvangen ja.Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:11:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ja, goede tokenomics, wanneer is de ICO, ik bedoel auction?Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:11:
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik ben de laatste tijd weer verder gegaan met de crypto's.
Het was een tijdje stil met mijn posts omdat we redelijk omlaag gingen.
Nu zijn er weer kansen en heb er alvast eentje om in de gaten te houden en zich in het einde van een driehoek bevind.
Het gaat om PPT/BTC
:strip_exif()/f/image/j2xCWEzDLJrjcqD3mgx1oa1x.jpg?f=fotoalbum_large)
Van mijn winsten heb ik een leuke 49 inch ultra widescreen monitor gekocht om alles nog beter in de gaten te houden
Nu zijn er weer kansen en heb er alvast eentje om in de gaten te houden en zich in het einde van een driehoek bevind.
Het gaat om PPT/BTC
:strip_exif()/f/image/j2xCWEzDLJrjcqD3mgx1oa1x.jpg?f=fotoalbum_large)
Van mijn winsten heb ik een leuke 49 inch ultra widescreen monitor gekocht om alles nog beter in de gaten te houden
Leuk dat je weer post, lang niet gezien!0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:18:
Het gaat om PPT/BTC
[Afbeelding]
Wel jammer dat de waardes rechts in de grafiek niet te zien zijn, ik wilde even kijken of ik een mooie entry kon bepalen voor mijzelf en niet meteen blind instappen
Speel je op je nieuwe monitor nog Cities:Skylines?
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 31-08-2021 14:21 ]
Yes! Ik hield je kansjes altijd in de gaten, altijd leuk om mee te gluren.0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:18:
Het gaat om PPT/BTC
[Afbeelding]
30 is niet oud... by any stretch of the imagination.MicroWhale schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:06:
[...]
Mss ben je nog wat jonger. Kijk maar eens naar oudere, niet meer sportende vrouwen dan...
But enough about hangende tieten...
@Mooody hoe zit het nou met dat AIR?
Ik heb nu een account op Kraken, maar hoe doneer/lock ik nou KSM aan die AIR actie?
Staat niks erover op Kraken...
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
https://www.kraken.com/u/earn/parachainsFijneKerst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:21:
[...]
30 is niet oud... by any stretch of the imagination.
But enough about hangende tieten...
@Mooody hoe zit het nou met dat AIR?
Ik heb nu een account op Kraken, maar hoe doneer/lock ik nou KSM aan die AIR actie?
Staat niks erover op Kraken...
Paar klikken op de knop en klaar.
Moet je daarvoor het hoogste niveau aan verify hebben???Chaes schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:22:
[...]
https://www.kraken.com/u/earn/parachains
Paar klikken op de knop en klaar.
Dat duurt een paar dagen, dan is die actie alweer voorbij....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Wat zijn een beetje de 80/20 stappen die jullie aan een beginner aan zou raden voor iemand met 5k en 10k fiat?
Krijg best wat vragen uit mijn omgeving en tot nu toe raad ik altijd gewoon DCA / Lump Sum in BTC of ETH aan met een klein percentage 'speel geld' waarmee je bijv. kan speculeren op SOL of andere opkomende munten.
Dingen als Nexo, CoinLoan, Staken, Yield Farmen, NFT's lijken interessant tot je de daadwerkelijke voorwaarden leest en dan loont het volgens mij niet heel erg tenzij je grote bedragen hebt al.
(Dus NFT's hoge gas fees, Nexo moet je veel van de eigen munt aanhouden voor je beetje fatsoenlijke rente krijgt etc...)
Krijg best wat vragen uit mijn omgeving en tot nu toe raad ik altijd gewoon DCA / Lump Sum in BTC of ETH aan met een klein percentage 'speel geld' waarmee je bijv. kan speculeren op SOL of andere opkomende munten.
Dingen als Nexo, CoinLoan, Staken, Yield Farmen, NFT's lijken interessant tot je de daadwerkelijke voorwaarden leest en dan loont het volgens mij niet heel erg tenzij je grote bedragen hebt al.
(Dus NFT's hoge gas fees, Nexo moet je veel van de eigen munt aanhouden voor je beetje fatsoenlijke rente krijgt etc...)
[ Voor 9% gewijzigd door JasonSub op 31-08-2021 14:30 ]
Intermediate. Duurt een paar seconden normaliter.FijneKerst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:28:
[...]
Moet je daarvoor het hoogste niveau aan verify hebben???
Dat duurt een paar dagen, dan is die actie alweer voorbij....
Zaken als yield farming zeker al niet aan beginnen om uit te leggen.JasonSub schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:29:
Wat zijn een beetje de 80/20 stappen die jullie aan een beginner aan zou raden voor iemand met 5k en 10k fiat?
Laat ze de basics leren, investeren idd in BTC en ETH in DCA stappen en als ze het dan interessant genoeg vinden dan stoppen ze er zelf wel tijd in om de risicovollere assets te leren kennen.
Denk dat je gelijk gaat krijgen maar soms vind ik het ook gewoon verstandig om eens wat winst te pakken en aan de zijlijn te kijken.Justevo schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:59:
[...]
Gekocht op $3Gewoon op een wilde gok gekocht toen.
Zolang BTC voort blijft kabbelen zoals het nu doet zie ik geen reden waarom SOL niet verder kan stijgen. De overextension ligt ergens rond de $200.
Ik hoop voor je dat ie naar de 500 gaat
DOT moon!Ray_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:31:
De rewards uit DOT en KSM beginnen zowaar weer interessant te worden
Tapering geruchten in Jackson Hole - REKT
Geruchten afbouw ECB stimulus - MOON
Geruchten afbouw ECB stimulus - MOON
[ Voor 7% gewijzigd door forzaracing op 31-08-2021 14:40 ]
Leuk dat je weer een kansje post! Ik join gezellig0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:18:
Het gaat om PPT/BTC
[Afbeelding]
Mijn Binance wallet overview doet het niet meer, zal vast zijn omdat hij te hard naar de maan gaat denk ik?
Geen problemen op desktop hier maar jij hebt een paar 00000 meer voor de comma, dus kan best kloppenYES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:50:
Mijn Binance wallet overview doet het niet meer, zal vast zijn omdat hij te hard naar de maan gaat denk ik?
Ik nadat ik mijn DOT positie de afgelopen dagen heb vergroot:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Mensen vragen mij waarom ik zit te hinniken achter mijn bureau.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:52:
[Afbeelding]
Ray_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Mensen vragen mij waarom ik zit te hinniken achter mijn bureau.
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:52:
[Afbeelding]
exactRay_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Mensen vragen mij waarom ik zit te hinniken achter mijn bureau.
daniel, je leeft nog 😁0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:18:
Het gaat om PPT/BTC
[Afbeelding]
ik heb je wel gemist hoor 🤗
nothing stops this train
Je hebt gezien het screenshot in iedergeval plek genoeg voor de dagen die nog komen gaan0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:18:
[Afbeelding]
Staking is eindelijk binnen 
En ik heb een nieuwe baan
Grats! Vooral met het 2ePingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:24:
Gefeliciteerd! Wat ga je doen?Pingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:24:
mwa een baan willen we liever vanaf toch?
iig mijn doel is met leeftijd 45-50 met pensioen te gaan 💪
nothing stops this train
Nou ik ga van net iets boven het minimumloon hysterisch gegil en gekrijs aanhoren dat de factuur 0,05 cent hoger is dan normaal
[ Voor 8% gewijzigd door Pingo76 op 31-08-2021 15:30 ]
Super toch! Met vele kleine stapjes kom je ook. En wat is een goed salaris?Pingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:29:
[...]
Nou ik ga van net iets boven het minimumloon hysterisch gegil en gekrijs aanhoren dat de factuur 0,05 cent hoger is dan normaalNaar een medewerkerbedrijfsburo bij een technisch bedrijf voor een heel (voor mijn doen dan
) salaris.
In mijn ogen is een goed salaris een salaris waar jij tevreden mee bent.
Mooi, crypto heeft meer nieuw geld nodig.
Pumpen die markten!
Pumpen die markten!
Keurig! Veel plezier met je nieuwe baan en collega'sPingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:24:
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ach, als je dat dan niet gered hebt, zoals ikzelf, dan maar het beste er van maken toch?Kol Nedra schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:27:
[...]
mwa een baan willen we liever vanaf toch?
iig mijn doel is met leeftijd 45-50 met pensioen te gaan 💪
Je hebt de 45-50 niet gered? Hoe typ je dit dan?Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:31:
[...]
Ach, als je dat dan niet gered hebt, zoals ikzelf, dan maar het beste er van maken toch?
Altijd goed geweest in het schrijven van script bots.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:31:
[...]
Je hebt de 45-50 niet gered? Hoe typ je dit dan?
Meet my legacy Sjoerd.
Leuke uitvaart gehad?Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:31:
[...]
Ach, als je dat dan niet gered hebt, zoals ikzelf, dan maar het beste er van maken toch?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Stelletjes klootzakkies
Ik zie 750 euro fiat de maand vrij komen voor MEER CryptoPingo76 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:29:
[...]
Nou ik ga van net iets boven het minimumloon hysterisch gegil en gekrijs aanhoren dat de factuur 0,05 cent hoger is dan normaalNaar een medewerkerbedrijfsburo bij een technisch bedrijf voor een heel (voor mijn doen dan
) net salaris. Het bedrijf is 1000 euro BOVEN mijn salarisindicatie gaan zitten
Congratz !
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Oeh, interessante gedachte!Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:20:
[...]
Ik dacht altijd dat het plan was genoeg te hebben zodat je zelfs in bear market kan leven van je return on stake
Zeg, 6% en zeg €50.000/jr
Dan heb je dus 1.000.000 USDT nodig.
Of 20 BTC
Of 285 ETH
Of etc etc
Ik heb nog even wat jaartjes te gaan...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vergeet niet om een opslag toe te passen, om te corrigeren voor inflatieresusaapje schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:49:
[...]
Oeh, interessante gedachte!![]()
Zeg, 6% en zeg €50.000/jr
Dan heb je dus 1.000.000 USDT nodig.
Of 20 BTC
Of 285 ETH
Of etc etc
Ik heb nog even wat jaartjes te gaan...
Maktub
@resusaapje maar je hebt alvast een doel ....
irony > *
MrMrq schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:53:
[...]
Vergeet niet om een opslag toe te passen, om te corrigeren voor inflatie
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:54:
@resusaapje maar je hebt alvast een doel ....
En mensen, vergeet je winst niet te pakken!
Volgens mij is @Pingo76 begonnen met kopen
Bestaan er websites waar je SEPA rekeningen kan betalen met crypto? Dus jij betaalt crypto aan de website, zij rekenen fee en betalen je rekening?
WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:01:
Volgens mij is @Pingo76 begonnen met kopen
Grappig, Binance is bezig met een NFT marketplace. Zit erover te denken om een crypto-cardgame te publiceren als NFTs. 54 kaarten.
De kinderen hebben in de vakantie een reken-kaartspel bedacht en ik 'mag' nu al hun tekeningen digitaliseren... Voorbeeld:
/f/image/7zyVtKZu4UYO8k96dTy9ROTS.png?f=fotoalbum_large)
Dit nieuwe 'talent' kan ik natuurlijk ook gebruiken om leuke crypto-kaarten te maken.
Zie je al een bitcoin logo op die engel staan? Ik wel!
De kinderen hebben in de vakantie een reken-kaartspel bedacht en ik 'mag' nu al hun tekeningen digitaliseren... Voorbeeld:
/f/image/7zyVtKZu4UYO8k96dTy9ROTS.png?f=fotoalbum_large)
Dit nieuwe 'talent' kan ik natuurlijk ook gebruiken om leuke crypto-kaarten te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 31-08-2021 16:03 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Helaas, alles gestaket. Nog een maandje in de achtbaankeanu_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:00:
nu al? hodl!keanu_ schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:00:
nothing stops this train
OH NEE!!!
ADA IS AAN HET CRASHEN!!!
Abandon ship!!
HODL'ers en ATH Babes eerst!!!
ADA IS AAN HET CRASHEN!!!
Abandon ship!!
HODL'ers en ATH Babes eerst!!!
Alles boven je aankoopprijs+fees.Servor schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:10:
wat is winst
Graag gedaan
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
REKT
Überbear @Verwijderd komt net online. Ik zie een verband
[ Voor 89% gewijzigd door WhySoSerious op 31-08-2021 16:12 ]
Waar heb je je pijn gedaan dan?WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:12:
REKT
Verwijderd
@Pingo76 gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dat je maar veel voldoening en leuke dagen mag halen uit je nieuwe baan, en natuurlijk vers fiat deze markt in pompt als een verantwoorde crypto investeerder.
@de rest; gefeliciteerd met de extra liquiditeit die Pingo76 haar werkgever gaat verschaffen.
Moon. Lambo.
@de rest; gefeliciteerd met de extra liquiditeit die Pingo76 haar werkgever gaat verschaffen.
Moon. Lambo.
Verwijderd
Ik überbear?WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:12:
REKT
Ik reed vanmorgen nog op een stier naar de zaak.
https://www.piixpay.com/ardana123 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:02:
Bestaan er websites waar je SEPA rekeningen kan betalen met crypto? Dus jij betaalt crypto aan de website, zij rekenen fee en betalen je rekening?
Even een gezonde retrace bedoel je.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:12:
REKT
Deze is wel heel easy:MicroWhale schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:03:
Grappig, Binance is bezig met een NFT marketplace. Zit erover te denken om een crypto-cardgame te publiceren als NFTs. 54 kaarten.
[Afbeelding]
Dit nieuwe 'talent' kan ik natuurlijk ook gebruiken om leuke crypto-kaarten te maken.Zie je al een bitcoin logo op die engel staan? Ik wel!
:fill(white):strip_exif()/f/image/CG3lbzEzFBXjolb1x2AjqwcC.png?f=user_large)
Al snap ik niet goed waarom het logo zo pixelig geworden is
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 31-08-2021 16:18 ]
Fixed
valt me op dat KSM em DOT altijd samen moonen, vast te maken met die Parachain
nothing stops this train
Verwijderd
Ik weet niet, maar ik zie al mijn shitcoins moddervetdik in het groen.
Bitcoin blijft wat achter maar geeft niks. Er moeten eerst sells gehit worden op nutteloze pump en dump knakenmuntjes.
Ik wil die blockchains horen kraken van de overbelasting.
Adoptie is hier.
Bitcoin blijft wat achter maar geeft niks. Er moeten eerst sells gehit worden op nutteloze pump en dump knakenmuntjes.
Ik wil die blockchains horen kraken van de overbelasting.
Adoptie is hier.
Nee, rood = REKT.
Puck wil ik zien, PUCK!
Om maar even aan de verwachting te voldoen...WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Nee, rood = REKT.
Puck wil ik zien, PUCK!
HODL, het 2 stapjes vooruit en 1 stapje terug principe blijft zich herhalen.
Over 2 jaar gewoon een lambo hoor.
Over 2 jaar gewoon een lambo hoor.
[ Voor 93% gewijzigd door Jackson6 op 31-08-2021 16:28 ]
die 48K is em weer niet geworden toch wel jammer steeds die lower highs.
Hodl. Bitcoin x2. Het is een signaal!YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:17:
[...]
Deze is wel heel easy:
[Afbeelding]
Lower Highs?...jorwas schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:28:
#ongeduld is een vieze zaak
jorwas schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:28:
Fantastisch! Jij hebt ook talent!YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:17:
[...]
Deze is wel heel easy:
[Afbeelding]
en het is zo pixelig omdat je hem uber-overcompressed hebt.
Ik heb het idee al klaar, nu nog ff x keer 14 kaarten maken
Ik snap weinig van overcompressed et cetera, maar ik heb wel wat creatieve ingevingen zo nu en dan en een beetje fotosoepen lukt me ook wel. Maar om het echt mooi opgepoetst te krijgen, dat lukt me door gebrek aan inhoudelijke kennis niet altijdMicroWhale schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Fantastisch! Jij hebt ook talent!![]()
Ik heb het idee al klaar, nu nog ff x keer 14 kaarten maken![]()
Als ik je kan helpen met wat hersenspinsels roept u maar
Ik weet niet hoe of wat het zit met de copyright/rechten maar ik zie echt wel toekomst in een soort Magic: The Gathering spel.MicroWhale schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Fantastisch! Jij hebt ook talent!![]()
Ik heb het idee al klaar, nu nog ff x keer 14 kaarten maken![]()
Men kan kaarten kopen (bij jou) en daar spelen ze mee.
Winner wint de kaarten van de verliezer. Of je hebt een soort "pot" wat je kan winnen.
Heel veel "standaard kaarten" en enkele "specials".
En jij maakt zo nu en dan een nieuwe "special card" dat 1 iemand (de hoogste bieder/airdrop) kan ontvangen
En uiteraard om de 2 jaar "uitbreidingen".
Ik stuur je mijn walletadres wel
@MicroWhale op welke chain plan je te releasen?
irony > *
Is dat een metafoor???Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:39:
Darrell schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:35:
Wat me opvalt is dat iedereen en zn moeder moord en brand schreeuwde dat er zich een death cross op de weekly af ging tekenen.
Nu er zeer binnenkort een golden cross aankomt hoor je daar niemand over.
Kijk, in Benjamin i trust.
aha, staat die B daarvoor dus 👀Darrell schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:43:
[...]
[YouTube: Bitcoin: Blueprint For A Golden Cross]
Kijk, in Benjamin i trust.
nothing stops this train
Ik denk dat dit toch wel een dead cat bounce is jongus.
Waar zat die kat dan?
Ik zal het wat verlengen, want de waardes zijn inderdaad niet zichtbaar zie ik.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:19:
[...]
Leuk dat je weer post, lang niet gezien!
Wel jammer dat de waardes rechts in de grafiek niet te zien zijn, ik wilde even kijken of ik een mooie entry kon bepalen voor mijzelf en niet meteen blind instappen![]()
Speel je op je nieuwe monitor nog Cities:Skylines?
Momenteel speel ik vooral Anno 1800 waarmee ik lekker producten kan treden
Thanks0108daniel schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:00:
[...]
Ik zal het wat verlengen, want de waardes zijn inderdaad niet zichtbaar zie ik.
Momenteel speel ik vooral Anno 1800 waarmee ik lekker producten kan treden
Anno 1800 heb ik ook maar speel ik al tijden niet meer. Maar je kan er wel lekker mee traden inderdaad
Voor het traden speel ik Football Manager, daar maak ik altijd belachelijke winsten op transfergebied
Ik dan weer met fifa ultimate team. Vond het traden leuker dan spelen op een gegeven momentYES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:01:
[...]
Thanks
Anno 1800 heb ik ook maar speel ik al tijden niet meer. Maar je kan er wel lekker mee traden inderdaad
Voor het traden speel ik Football Manager, daar maak ik altijd belachelijke winsten op transfergebied
Ben alleen een vuige bitcoin maximalist atm. Dus tot zover de gains. Gelukkig mine ik eth, pak ik nog een beetje mee.
[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 31-08-2021 17:05 ]
Beetje saaie bedoeling elke dag richting moon en dan weer rekt
Kwestie van bij moon verkopen en bij rekt weer inkopenroflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 17:06:
Beetje saaie bedoeling elke dag richting moon en dan weer rekt
Hier is alle SOL en KSM, incl. wat in staking stond de deur uitgegaan.
:fill(white):strip_exif()/f/image/U2bBQo68EnJdzazkP3F4a7cl.png?f=user_large)
Nu weer wat DCA'en denk ik, morgen eind van de dag weer verkopen om rode donderdag voor te zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nog eentje om in de gaten te houden.
GVT/BTC
Houd keurig steun op de diagonale steunlijn.
Zelf had ik hem al op 8240 gekocht.
Doel is om de weerstand te raken op ongeveer 11580.
:strip_exif()/f/image/bFjGZdfPZcmZ8T4bX67tFj8R.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarbij word dit versterkt op de dag grafiek waarbij er een kruis aan het vormen is op de stoch RSI en de RSI laag staat.
Hierbij kan je kijken naar 10 augustus waar hetzelfde het geval was.
Al denken handelaren hetzelfde als ik (zal wel niet) dan kan het een mooie bull-run worden
GVT/BTC
Houd keurig steun op de diagonale steunlijn.
Zelf had ik hem al op 8240 gekocht.
Doel is om de weerstand te raken op ongeveer 11580.
:strip_exif()/f/image/bFjGZdfPZcmZ8T4bX67tFj8R.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarbij word dit versterkt op de dag grafiek waarbij er een kruis aan het vormen is op de stoch RSI en de RSI laag staat.
Hierbij kan je kijken naar 10 augustus waar hetzelfde het geval was.
Al denken handelaren hetzelfde als ik (zal wel niet) dan kan het een mooie bull-run worden
Geen idee. BSC denk ik (via Binance NFT zodra de gewone gebruiker daar op kan minten)?Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:39:
Eerst maar eens kaarten maken. Die kan ik dan sowieso uitbrengen als kaartspel op The Game Crafter. Daarna kijken of t levensvatbaar is als NFT.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O52mIV9HX9EQHBcABAiFDOM4.jpg?f=user_large)