[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 186 ... 250 Laatste
Acties:
  • 851.918 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

Qunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Eth heeft geen harde cap op het aantal muntjes idd. Zo heeft Vitalik meerdere malen meer muntjes bijgedrukt zodra de fee hem te hoog werd. En ja, er zullen vast wel fixes zijn, maar er is nog steeds geen harde cap. Dit is schaarste en dat is iets wat goud en ook zilver heeft.
Vitalik heeft op eigen houtje muntjes bijgedrukt? Heb je daar een bron van?

Volgens mij volgt Ethereum haar eigen protocol, zit gewoon ingebakken in de code. Zit nu op een inflatie net boven die van Bitcoin en straks minder dan die van Bitcoin.

Een hard capped aantal tokens boeit maar half. Meestal is het meer een promotiemiddel, dan dat het zinvol is voor de tokenomics betreffende adoptie.

De tokenwaarde van een project met hard cap zonder adoptie zal minder snel groeien, dan een project met adoptie en zonder hard cap. Gaat om de jaarlijkse inflatie icm de vraag naar de token. #opendeur

Als de groei van Ethereum blijft gaan zoals het nu gaat, is een negatieve inflatie (cq. deflatie) goed mogelijk. Veel mensen beseffen zich dat niet goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 30-08-2021 20:22 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik heb nog geen staking ontvangen van Bitvavo :(

Ja @twain4me zegt het maar, Bitvavo straft me voor mijn "lelijke" plaatje :+

[ Voor 46% gewijzigd door Pingo76 op 30-08-2021 20:18 ]

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 18:25

Chaes

#HODL

Zijn inmiddels weer wat nieuwe parachain auctions open op Kraken: Genshiro, Altair, Crust Shadow (volgens mij pas sinds vandaag open?). Overweegt iemand deze nog?

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
D_Jeff schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:47:
Zilver schijnt ook sterker te zijn dan goud.
Tsja -- beetje de strijd BTC vs ETH
Zilver sowieso _/-\o_
Ali Baba verzamelt zilveren munten (zoals wel al vaker meegedeeld)

En het is mega ontopic, want ik heb een deel gekocht met cryptowinst :)

En deze foto had ik al eens gepost toen ik ze binnenkreeg vorig jaar, maar nogmaals ken geen kwaad denk ik :9~
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VvoVsqx-TFhcGMkeb69-AbFAD7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GHOA17k8GhiXYNxCBMRJb1sm.webp?f=fotoalbum_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:56

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pingo76 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:18:
Ik heb nog geen staking ontvangen van Bitvavo :(

Ja @twain4me zegt het maar, Bitvavo straft me voor mijn "lelijke" plaatje :+
Hier ook niet hoor,ze hebben het vast te druk met hun platform veranderen in shitcoin heaven

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:30
@Ali Baba 1001 Die zien er zeker gaaf uit!

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:39
Bitvavo is imo niet ideaal voor staken omdat ze maar 1x per week uitgeven. dus rente op rente wat je 1 week later krijgt mis je toch wat.....compounden met 1 week vertraging.
per dag is fijner, of nog beter is bij Pancakeswap; auto cake compound per keer als er iets bijkomt.... in principe per minuut dus als je staking maar hoog genoeg is 🥲

nothing stops this train

• Mooody

Mooody

elmoody

Ali Baba 1001 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

Zilver sowieso _/-\o_

En deze foto had ik al eens gepost toen ik ze binnenkreeg vorig jaar, maar nogmaals ken geen kwaad denk ik :9~
[Afbeelding]
Zijn ze puur zilver of alibabazilver?

Heb 3 jaar geleden 10 “zilveren BTC’s” voor $40 op ali gekocht, zaten ook in zulke zakjes. Leuk om geintjes mee uit te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 30-08-2021 20:28 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ali Baba 1001
Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:24:
[...]

Zijn ze puur zilver of alibabazilver?

Heb 3 jaar geleden 10 “zilveren” BTC’s voor $40 op ali gekocht. Leuk om geintjes mee uit te halen.
Nee deze zijn echt 999 zilver, 1 oz (32 gram).
Er zijn er nog wel een paar uitgebracht met crypto-thema’s. Maar inderdaad ook genoeg nep zooi.
Ik heb ooit 10 zilveren ‘999 clad’ munten gekocht voor de volle prijs en dat was een dure les. Clad is gewoon een zilverlaagje.

Een beetje zoals BitcoinCash kopen terwijl je denkt dat je bitcoin koopt, maar dan wel de volle btc prijs betalen ervoor :s

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nSsiz010EieUZHRQzlxO32EzBh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DRcDxewESv0n0bDc8jm1OVIe.jpg?f=fotoalbum_large

ik denk trouwens dat BTC nog ff onder de 50k blijft. als we rond 7 September zijn gaat het stijgen (hype creeeren El Salvador)
en dan is het ook bijna 12 September; Cardano hype!

nothing stops this train

• twain4me

twain4me

Kol Nedra schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:23:
Bitvavo is imo niet ideaal voor staken omdat ze maar 1x per week uitgeven. dus rente op rente wat je 1 week later krijgt mis je toch wat.....compounden met 1 week vertraging.
per dag is fijner, of nog beter is bij Pancakeswap; auto cake compound per keer als er iets bijkomt.... in principe per minuut dus als je staking maar hoog genoeg is 🥲
volgens mij (en mijn account) rekenen ze het nog niet uitgekeerde ook mee. het is dus alsof ze het per dag zouden uitkeren.. dat uitkeren heeft alleen vertraging. maar je mist geen rente.

• JoKo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

JoKo

͡❛ ͜ʖ ͡❛

Taro schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:02:
En SOL ook niet, die tikt misschien zo nog wel de >110 aan.
d:)b *O*

All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-12 11:30
Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:16:
[...]

Volgens mij volgt Ethereum haar eigen protocol, zit gewoon ingebakken in de code. Zit nu op een inflatie net boven die van Bitcoin en straks minder dan die van Bitcoin.

Een hard capped aantal tokens boeit maar half. Meestal is het meer een promotiemiddel, dan dat het zinvol is voor de tokenomics betreffende adoptie.

De tokenwaarde van een project met hard cap zonder adoptie zal minder snel groeien, dan een project met adoptie en zonder hard cap. Gaat om de jaarlijkse inflatie icm de vraag naar de token. #opendeur

Als de groei van Ethereum blijft gaan zoals het nu gaat, is een negatieve inflatie (cq. deflatie) goed mogelijk. Veel mensen beseffen zich dat niet goed.
Op https://watchtheburn.com/ is het al mooi visueel te zien wat de net issuance is geweest van het laatste aantal blocks. Ook al ruim 138k aan ETH geburned sinds EIP-1559, bedankt OpenSea 8)

• niels j
  • Laatst online: 05-12 09:01
Allemachtig hoe meer SOL blijft stijgen, hoe meer zorgen ik me maak hoe hard het een keer flink gaat crashen. Heb SOL (en andere crypto) voor mijn eigen veiligheid vastgezet in Binance Locked Staking, maar ik krijg steeds meer de drang om vroegtijdig te redeemen en te cashen. En dan weer wat lager inkopen en weer vastezetten. Dit kan toch niet door blijven gaan zo?

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tierd schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:34:
[...]

Geen idee of het verstandig is, maar ik ben gisteren geswitched ADA naar SOL.

nog geen spijt van 8)
Goede zet geweest!

Motor-forum.nl

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
niels j schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:42:
Allemachtig hoe meer SOL blijft stijgen, hoe meer zorgen ik me maak hoe hard het een keer flink gaat crashen. Heb SOL (en andere crypto) voor mijn eigen veiligheid vastgezet in Binance Locked Staking, maar ik krijg steeds meer de drang om vroegtijdig te redeemen en te cashen. En dan weer wat lager inkopen en weer vastezetten. Dit kan toch niet door blijven gaan zo?
Je weet dat als je redeemed het niet meteen terug in je spot wallet staat he?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
niels j schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:42:
Ik heb 2 uurtjes geleden nog extra SOL bijgekocht met verse fiat 8)7

De koers stijgt altijd langer door dan je verwacht, daalt altijd hard nadat je dacht dat het nog wel iets hoger kon, stijgt als je verkoopt en daalt als je instapt.

Ik heb ze o.a. op Kraken in staking staan, normaal kan ik niet holden, maar SOL hou ik nog wel even zolang Bitcoin niet gaat paniekeren.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• niels j
roflexx schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Je weet dat als je redeemed het niet meteen terug in je spot wallet staat he?
Ja dat duurt een dag en ben de "rente" kwijt. :(

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
achteraf altijd makkelijk praten he. Ene dag doet SOL 't beter, andere dag ADA & nog een andere dag een 3e munt.

irony > *

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uncle_Charles schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:48:
[...]

achteraf altijd makkelijk praten he. Ene dag doet SOL 't beter, andere dag ADA & nog een andere dag een 3e munt.
Klopt. Nu ff zien te achterhalen wat die derde munt is :+

Motor-forum.nl

• niels j
Taro schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:48:
[...]

De koers stijgt altijd langer door dan je verwacht, daalt altijd hard nadat je dacht dat het nog wel iets hoger kon, stijgt als je verkoopt en daalt als je instapt.
Hahaha klinkt bekend. Ik houd het in stakes en hopelijk blijft hij langer stijgen dan verwacht.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jazeker, dat kan niet mis gaan. Zoals we hier altijd zeggen: organische groei :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRpW4WzPfFqlg6jH4Nx-JamroZc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JWPp7P8b8dkq2m6mj5qUoVhC.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• roflexx
Damn mn sellorder sol eerder gehit dan ik had verwacht haha

• Uncle_Charles
@Bananeman die mag jij zoeken, is me teveel werk. Ik hou slechts enkele posities aan, 100% hodl

irony > *

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-12 19:03
Je hoort mij niet klagen ;)

Disclaimer: je moet soms ook een beetje mazzel hebben.

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

Hier kom ik later op terug. Ik moet even zoeken.
Ik weet wel dat hij dit had gepost (als grap want 1 april), maar ook vooral om te kijken wat de reacties waren.
[...]

Okay, maar Vitalik kan elk moment dit aanpassen, toch? En met PoS zal dit nog makkelijker gaan.
[...]

Een hard capped aantal token boeit maar half. Meestal is het meer een promotiemiddel, dan dat het bijdraagt aan een zinvolle groei.

Nu het nog steeds een PoW is, krijgen miners een vergoeding. Dat was 5 ETH in het begin, toen 3 en nu 2 ETH. Het aantal in omloop is onbekend, maar groeit nog steeds. Bij PoS echt geen idee hoe dat gaat verlopen.
Soms komen er verschillende updates waarbij een poging gedaan wordt om het aantal te veranderen (burnen of creatie te beinvloeden). Dit is dus geen schaarste.

De denkwijze (het bestaan van inflatie en dat dit goed is) is hetzelfde als wat overheden wereldwijd ook denken. Maar met schaarste kijk je anders tegen producten aan. In plaats van een drang hebben om het uit te geven (want de munt is meer waard), ben je juist wat terughoudend en vraag je jezelf af of het echt nuttig is om de munt uit te geven, wetende dat het product in de toekomst minder waard zal zijn. Dit was ook het geval in de periode met de goudstandaard. Toen waren er ook de meeste uitvindingen (lees: een uitvinding is van 0 naar 1, oftewel van niets naar iets, en niet 1 naar 2, oftewel van iets wat bestaat en dan dat verbeteren).

Edoch, ik denk dat van alle alt/shitcoins ETH het meest interessante is. Wat ik alleen niet begrijp is waarom ieder applicatie een eigen munt moet hebben op het ETH netwerk en daarom ook veel shitcoins bestaan. Daarom verwatert juist ETH in waarde naar mijn mening.

• D_Jeff
Bij 70 US Dollar durfde ik mn vingers er niet aan te branden, nu nog steeds niet.
Maar ben dan wel zo eerlijk om een ieder de mooie gains te gunnen ;)

Der zijn foto's beschikbaar waar het tegenovergestelde bewezen wordt....

• MrMrq
  • Laatst online: 06:40
Als ik de ADA’s, SOLs en FTM zo zie gaan, dan vraag ik me sterk af wie al die BTCs op weg naar 69K moet gaan kopen… Laat staan 288K.

Maktub

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:18
Kol Nedra schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:34:
[Afbeelding]

ik denk trouwens dat BTC nog ff onder de 50k blijft. als we rond 7 September zijn gaat het stijgen (hype creeeren El Salvador)
en dan is het ook bijna 12 September; Cardano hype!
Die Strike app voor dat Lightning gebeuren gaat niet alleen met bitcoin werken maar ook andere Crypto valuta ;)

• Chaes

Chaes

#HODL

MrMrq schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:57:
Als ik de ADA’s, SOLs en FTM zo zie gaan, dan vraag ik me sterk af wie al die BTCs op weg naar 69K moet gaan kopen… Laat staan 288K.
Juist de mensen die hun winsten op die tokens gaan inruilen tegen een 'ondergewaardeerde' Bitcoin :P

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

Zilver sowieso _/-\o_

[Afbeelding]
Waar heb je die vandaan? Erg tof!! :o

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12 11:09

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:55:
[...]

Okay, maar Vitalik kan elk moment dit aanpassen, toch? En met PoS zal dit nog makkelijker gaan.

[...]
Nee, de code moet middels voting goedgekeurd worden door een meerderheid. Daarna kan/mag die code pas uitgerold naar de 10000+ nodes. Je kunt niet zomaar even de code aanpassen om wat muntjes bij te drukken dus. Mocht dat er in zitten dan was ETH allang failliet, want dan zou dat regeltje al gevonden zijn in die code/dat contract en dan zou iedereen het schip verlaten.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MrMrq
  • Laatst online: 06:40
Chaes schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

Juist de mensen die hun winsten op die tokens gaan inruilen tegen een 'ondergewaardeerde' Bitcoin :P
Ja, dat schoot me ook even door het hoofd. Maar of het zo werkt betwijfel ik. De maxi’s doen dat, en dat gaat helpen. Maar alles wat er aan retail in FOMOt, om mij heen, denkt zo niet. Die gaan hun PING in WANDER omzetten…

Maktub

• Chaes

Chaes

#HODL

Gaat nu wel hard met ETH, DOT, en consorten. Tja, wat niet eigenlijk.

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Chaes schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:04:
ADA

• roflexx
Bitcoin

• twain4me

twain4me

MrMrq schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:57:
het is altijd de verhouding tussen kopen en verkopen.. je kan dus ook inzetten op minder mensen die willen verkopen ;)

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:59
ETH gaat hard? Stond een week geleden hoger, mag van mij wel naar een nieuwe ath.

• Uncle_Charles
ADA is even op vakantie....

irony > *

• Chaes

Chaes

#HODL

Veertien14 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:13:
ETH gaat hard? Stond een week geleden hoger, mag van mij wel naar een nieuwe ath.
Minute chart ;)

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
SOL is eruit nu, dus effe lekker een beetje ADA inslaan.

• Uncle_Charles
Ik sla meestal Duvel in, heb je tenminste wat aan.

irony > *

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:14
[...]

Zilver sowieso _/-\o_

[Afbeelding]
Tof, waar heb je die gekocht?

• twain4me

twain4me

Verwijderd

Lol. Iemand met 40 rovers vragen waar hij zijn zilveren munten koopt? >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmQkktHvYQ3ihG2GZpP_PWOsJKg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/suMluhbkBq90Zm1FT8vY25Jt.jpg?f=user_large

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:24
Long way van mijn 31euro aankoop hoor haha

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-12 11:53
Taro schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:48:
[...]

Ik heb 2 uurtjes geleden nog extra SOL bijgekocht met verse fiat 8)7

Ik heb ze o.a. op Kraken in staking staan, normaal kan ik niet holden, maar SOL hou ik nog wel even zolang Bitcoin niet gaat paniekeren.
Ik heb oprecht alleen de tabbladen van BTC en SOL open staan. Zolang BTC lekker voortkabbelt ga ik geen enkele SOL verkopen.

Rond de $125 is wel het volgende target op de 1.618. Als ie daar weer doorheen vliegt zoals hij de afgelopen weken heeft gedaan en BTC blijft rond deze koers hangen.. maak je borst dan maar nat. Dan zie ik richting de $200 ook wel gebeuren deze run.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Zojuist ook een flufje ksm in kilt parachain gestoken..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtE4RkcwNTEwFdHUT0evPJj1XC4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JsQlN1f31VVJk0KIkrYjsUUY.jpg?f=user_large

Zero.

• PWSteal
  • Laatst online: 16-12 06:00
Bij meer mensen de staking vergoedingen bij Bitvavo niet uitbetaald vandaag? Normaal gebeurt dat al ergens rond het middaguur.

• Ali Baba 1001
Qunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

Waar heb je die vandaan? Erg tof!! :o
Duitse webshop, maar of deze nog te vinden zijn…
Zoek maar op ‘Chad Crypto Series 1 oz 2020’, zal vast te vinden zijn op ebay tegen een dikke premium..dus beter echte bitcoin kopen joh voordat het straks onbetaalbaar is :p

• D_Jeff
Ik vroeg mij af hoe oud dat plaatje van Musk's schoothondje al rondzwerft op deze planeet.
Mijn archief: Hold my beer

Mijn archief, iets later:
-- 2015, april

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7qUIZR616luIR0PR_NG-DiEeZRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PrO8ZjGbJzva5Ld5r4eNhagd.png?f=fotoalbum_large

• twain4me

twain4me

PWSteal schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:58:
Bij meer mensen de staking vergoedingen bij Bitvavo niet uitbetaald vandaag? Normaal gebeurt dat al ergens rond het middaguur.
twain4me in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmM2lqUhdD96xQBiiTNWgqIUizU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCHBFFkHDFkMsfw2GmxvrVKO.jpg?f=fotoalbum_large

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Iemand is net een maandsalaris aan een enkele Gas fee kwijt geraakt. Of meerdere iemanden. Jezus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBEWjHS2eJxPL61vWgjtR_rNJX4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b1CsMKwBSAhxmIQwWw0Df76X.png?f=user_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71KYRBGgmk6HL7XM_bndW41QR7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrQct4IdJ4Ty2r7tNLAVpvNG.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jv_gSBOHSjMxbqkwgj13pxg2NdY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0N8B8sNW9R6gBv6quVfn0r0N.jpg?f=user_large

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ETH behoorlijk in de lift :D

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:53:
Jazeker, dat kan niet mis gaan. Zoals we hier altijd zeggen: organische groei :)
[Afbeelding]
Solana heeft nu het momentum, net als Cardano. Zoals eerder Doge, zoals eerder XRP, zoals eerder Polygon etc.etc.

Zoals met alles: Gewoon je dikke winst veilig stellen en eventueel een mooie basis in SOL hodlen. De nieuwe Solana-killer wordt waarschijnlijk volgende maand gelanceerd, zo snel kan het gaan.

• Mooody

Mooody

elmoody

Mozes123 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 21:15:
[...]

SOL is eruit nu, dus effe lekker een beetje ADA inslaan.
Ja logisch, de ene moonshot verkopen voor de andere moonshot 8)7

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 23:30
Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:17:
[...]

Solana heeft nu het momentum, net als Cardano. Zoals eerder Doge, zoals eerder XRP, zoals eerder Polygon etc.etc.

Zoals met alles: Gewoon je dikke winst veilig stellen en eventueel een mooie basis in SOL hodlen. De nieuwe Solana-killer wordt waarschijnlijk volgende maand gelanceerd, zo snel gaat het.
Ahem kuch *fantom* kuch. Blijft steeds maar over het hoofd worden gezien, even +80% gedaan in een paar dagen tijd hé : ) tikte vandaag de 90c aan 8)7

• D_Jeff
Fantom heeft nu een lekke band, en loopt daarom langzaam leeg :+
/flauw

• Mooody

Mooody

elmoody

majic schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:20:
[...]

Ahem kuch *fantom* kuch. Blijft steeds maar over het hoofd worden gezien, even +80% gedaan in een paar dagen tijd hé : ) tikte vandaag de 90c aan 8)7
Weleens van gehoord, maar is niet blijven hangen.

Met zoveel gains is het tijd om de boel te verkopen toch? Daag jezelf uit om de nieuwe Fantom te zoeken en vertigvoudig je gains. Blijven hangen in +500% moonshots is nooit handig heeft het verleden uitgewezen :P

Meeste projecten gaan het niet redden, dus wees zuinig op je behaalde winsten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 30-08-2021 22:24 ]

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Wat is er aan de hand met ETH al mn kaarten minen opeens ETH zelfs de LHR kaarten en de hashrate zelfs omhoog van de LHR kaarten… niet meer 50%

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Verwijderd

Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:19:
[...]

Ja logisch, de ene moonshot verkopen voor de andere moonshot 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgRZM7Pl3iGHRTEn-Jb5Za9I4I4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/woAaFoRhd8KmzOjVnrmaFeKB.jpg?f=fotoalbum_large

• Mooody

Mooody

elmoody

Deze vlieger is lachen, maar gaat natuurlijk voor geen meter op :/

Netwerken zijn updatable, dus je zou bedrijven met elkaar moeten vergelijken, niet producten.
Dus hang even labels van bedrijven aan de netwerken en dan gaan we in de goede richting.

• Mooody

Mooody

elmoody

Dat doen de dummies inderdaad, totdat ze met een bag vol shitcoins zitten en niet meer weten wat ze moeten doen als het beertje om de hoek komt kijken. Been there, it's a shithole :/

Dus gewoon ff lekker normaal doen met zijn allen. We zitten al in supersnelle markt t.o.v. reguliere stocks, dus kies gewoon de "crypto stocks" die grote bedrijven, instituties en overheden ook kiezen (zij weten het). Dan hoeft je niet elke dag je Blockfolio zwetend te checken.

We doen ons best, Jaapio (y)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8PeiR8ZbMXIYdt0S51vDmHoehQ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/r3kOjeBO5ABSd7ghLkQjZIVq.jpg?f=user_large

• D_Jeff
@Mooody Ik was juist begonnen met Real Estate crowd investing..
Eens per maand tot eens per kwartaal een beetje uitgekeerd krijgen ging mij toch te langzaam.

De beurs: Qua fees is Bitcoinmeester er niets bij ; Daarnaast hebben bijna ALLE brokers bewezen te buigen voor het systeem (2 uitgezonderd, Vanguard is de bekendste van de 2)

BTC & sommige coins: Blockchain is mijn systeem, zolang er tenminste 5 nodes in de lucht zijn, gaat alles door. There will be no sale-stop, no cooldown, door het putje is de bodem ;)

Verwijderd

Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:32:
[...]

Dat doen de dummies inderdaad, totdat ze met een bag vol shitcoins zitten en niet meer weten wat ze moeten doen als het beertje om de hoek komt kijken. Been there, it's a shithole :/

Dus gewoon ff lekker normaal doen met zijn allen. We zitten al in supersnelle markt t.o.v. reguliere stocks, dus kies gewoon de "crypto stocks" die grote bedrijven, instituties en overheden ook kiezen (zij weten het). Dan hoeft je niet elke dag je Blockfolio zwetend te checken.

We doen ons best, Jaapio (y)
Fuck de bedrijven, instituties en overheden.

Deze markt is van het volk. Als wij willen dat shitcoins pumpen, dan pumpen we die shitcoins.

Oké, longterm misschien niet houdbaar, maar toch. Paupers to te piepel!

• Mooody

Mooody

elmoody

De users die hun verstand gebruiken, zien we volgend jaar terug in dit topic. Sommige andere blijven lurken, maar horen we niets meer van. Zo ging het de vorige keer in ieder geval.

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:39:
[...]

Fuck de bedrijven, instituties en overheden.

Deze markt is van het volk. Als wij willen dat shitcoins pumpen, dan pumpen we die shitcoins.

Oké, longterm misschien niet houdbaar, maar toch. Paupers to te piepel!
Godsamme :(

Probeer ik er enige nuance in te brengen voor de nieuwe investeerders, heeft Jaapio weer teveel bier op }:|

• roflexx
Hmmm ik zit nu in 12 shitcoins. Als dat maar goed gaat

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik nog in 3..
Sol voor 105 van de hand gedaan 😂

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• D_Jeff
"Buy when there's blood on the street, even when it's your own"

Verder eensch met @Mooody : Alleen diegene met ballen gaan dooorrrrrrrrrr

• Chaes

Chaes

#HODL

D_Jeff schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:44:
"Buy when there's blood on the street, even when it's your own"

Verder eensch met @Mooody : Alleen diegene met ballen gaan dooorrrrrrrrrr
Laten we wel inclusief blijven hè. :+

• D_Jeff
* D_Jeff Gooit een tennisbal naar alle andere sexen in dit topic

Zo, fixed :+ O-)

• Mooody

Mooody

elmoody

D_Jeff schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:38:
@Mooody Ik was juist begonnen met Real Estate crowd investing..
Eens per maand tot eens per kwartaal een beetje uitgekeerd krijgen ging mij toch te langzaam.

De beurs: Qua fees is Bitcoinmeester er niets bij ; Daarnaast hebben bijna ALLE brokers bewezen te buigen voor het systeem (2 uitgezonderd, Vanguard is de bekendste van de 2)

BTC & sommige coins: Blockchain is mijn systeem, zolang er tenminste 5 nodes in de lucht zijn, gaat alles door. There will be no sale-stop, no cooldown, door het putje is de bodem ;)
Eens en ik zit op dit moment ook voor 60-70% van het vermogen in blockchain/Bitcoin/shizzle.

Maar er is een wezelijk verschil tussen hypes te kopen in de bullmarkt (zoveel nieuwe users in dit topic nu, niet normaal) en gefaseerd de cycles te slim af te zijn met weloverwogen posities. (lukt ook niet altijd optimaal, maar dat moet je incalculeren)

Het is geen magische geldmachine. Maar als je er in gelooft, durft om vrijwel je gehele (spaar)vermogen er in te zetten en behoudend te werk gaat, dan kan het "life changing" worden. Je hebt daar de kleinere shitcoins niet voor nodig, slechts een visie die langer reikt dan enkele maanden.....

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 30-08-2021 22:50 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdjmNoYC5MqVrr1zEvK0iidkqws=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FE1WOhWDLsJAXqmDx40q8mGj.gif?f=user_large

• roflexx
Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:47:
[...]

Eens en ik zit op dit moment ook voor 60-70% van het vermogen in blockchain/Bitcoin/shizzle.

Maar er is een wezelijk verschil tussen hypes te kopen in de bullmarkt (zoveel nieuwe users in dit topic nu, niet normaal) en gefaseerd de cycles te slim af te zijn met weloverwogen posities. (lukt ook niet altijd optimaal, maar dat moet je incalculeren)

Het is geen magische geldmachine. Maar als je er in gelooft, durft om vrijwel je gehele (spaar)vermogen er in te zetten en behoudend te werk gaat, dan kan het "life changing" worden. Je hebt daar de kleinere shitcoins niet voor nodig, slechts een visie die langer reikt dan enkele maanden.....
Zo zei ik laatst tegen mn vriendin dat ik 1.5miljoen ga verdienen in 20 jaar met crypto. Ze gelooft mij niet. Maar ik ben van mening als je niet te gierig bent in de bull en flink gaat inkopen met je winsten in de bear en dat zo blijft volhouden is het zeker wel haalbaar.

• twain4me

twain4me

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
roflexx schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:04:
[...]

Zo zei ik laatst tegen mn vriendin dat ik 1.5miljoen ga verdienen in 20 jaar met crypto. Ze gelooft mij niet. Maar ik ben van mening als je niet te gierig bent in de bull en flink gaat inkopen met je winsten in de bear en dat zo blijft volhouden is het zeker wel haalbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFo9RctCT4yiAJP1qJ9MyWDYyQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5QE7HRUQHwlJWPImn4nLDJIt.gif?f=user_large

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

20 jaar in de toekomst kijken is vrij onzinnig. Als Google de quantum-computer gaat inzetten, gaat Bitcoin en daarbij de hele cryptospace flink zweten. Doet Google niet, die zijn gebaat bij rustige groei.

Je kan beter zeggen dat je 10k in 100k kan toveren in 3 jaar tijd. En dat gaat je gewoon lukken als je behoudend investeert en je coins rente laat trekken waar dat kan.

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Ixva_YiCn1OTDL7M-YAEq2qRic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FGg2Hjga69qCmP0tOTQRKatB.png?f=user_large

Zero.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:22
[...]

1,5 miljoen sats moet te doen zijn :P

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:37

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwKUcf1apD9O5foU_oq_epbnDLg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jMj0JC7E3lDk28640xrvOovV.gif?f=user_large

Jaapio en Mooody de afgelopen uren.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:56

resusaapje

h less

JDx schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:23:
Wat is er aan de hand met ETH al mn kaarten minen opeens ETH zelfs de LHR kaarten en de hashrate zelfs omhoog van de LHR kaarten… niet meer 50%
ERG, RVN, etc zijn flink gedaald in waarde

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:02
mooi bagje SOL , had ik maar meer gekocht begin dit jaar :X

Mijn bag EGLD is groter maar die blijft nog wat achter helaas, dat terwijl ik die volgens mij technisch beter is maar $700+ lijkt nog ver.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:56

resusaapje

h less

Ronald.42 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 22:44:
Ik nog in 3..
Sol voor 105 van de hand gedaan 😂
Tsk, ik zit nog in 22. Dieversiefieseren jonguh!

B-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:02
Chaes schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

De grote crypto stoelendans die vooralsnog altijd eindigd op de BTC stoel.

• Mooody

Mooody

elmoody

Wel interessant om te zien dat de kleinere SC-platforms de laatste 2 maand allemaal flinke gainen; Cardano, Solana, Fantom, Kusama, Cosmos, Tezos etc.

Na de ICO-hype, defi-hype en de NFT-hype (allen volledig Ethereum-minded), hebben we. nu een hype rondom platforms die tegen Ethereum willen schoppen.

Als ETH- "maxi" ga ik dit goed volgen, want ik ben benieuwd of een van deze platforms echt voet aan de grond kunnen krijgen. Ik had Cosmos altijd hoog zitten, maar die zijn nu op de achtergrond lekker bezig denk ik.....

• Mooody

Mooody

elmoody

Niet helemaal fan van Chico (teveel amerikaans-geblaat), maar hij heeft wel dezelfde longterm visie als het gaat om Chainlink:

YouTube: $1000 Chainlink!? Here Is Exactly Why It Will Happen!

Heb weleens flufjes ETH en BTC verkocht, maar nog nooit een LINK-token sinds aankoop in 2018. Ik zie de gruwelijke potentie en houd daar stellig aan vast.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Voor wie zich nog even flink wil ergeren voor het slapen gaan, oes profeet Charles is live aan het oreren.

YouTube: Surprise AMA August 30th, 2021

• roflexx
En weer rekt!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0eP7t0o4mHzA-6t1XS1ghmPXOW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ir5YlthMkRsEu71ddDtAel4y.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:18
[...]

Met een goeie inleg maak je daar zo 10 jaar van!

Verwijderd

elektriekert schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 03:55:
[...]

Met een goeie inleg maak je daar zo 10 jaar van!
Of 10 euro _O-

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZe4RRhE10jAOObBaKc96XjRS_Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GI4bw49O3geJEdHEjep0Vkx0.gif?f=user_large

Zero.

Pagina: 1 ... 186 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!