irony > *
Die is te vol. Liever zo eentje:Kol Nedra schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:32:
[...]
als hij het beetje bijhoudt kan het zeker mooi zijn
[Afbeelding]
Precies dit.StevenzeN schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:39:
[...]
"Never underestimate the power of stupid people in large groups"
Een crypto asset heeft niet of nauwelijks een use case nodig om dikke ATHs weg te zetten. Zelfs de koers van BTC wordt voor een belangrijk deel bepaald door goudzoekers als ik - maar dan betere, met diepere zakken.
En wij springen allemaal, enkel en alleen op die trein in de hoop dat die internetmunten minder snel in waarde dalen dat fiat. Als er maar genoeg zijn die dat kunnen en durven met Cardano, en zij daar genoeg geduld mee houden, dan gaat dit 'feest' nog heul lang door.
In ieder geval heeft Charles één deel van het eco systeem goed op orde: de marketing machine. Zolang die de community nog geloof geeft dat ooit heel Afrika aan de ADA zit, kan het nog lang zo door gaan.
Maktub
Bijna wekelijks en eigenlijks zie ik alles nog steeds als gebakken luchtBananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:47:
[...]
Aangezien jij per 2 weken van favoriete coin wisselt zien we je over 2 weken vast weer ada shillen
[...]
Exact. Marketing tot dusver en de komende maanden wellicht echte waarde - of niet. Als ze de beloftes niet waarmaken hevel ik mijn investering over naar wat anders, sowieso heb ik nu al minder ADA dan ik een paar maanden geleden had.Kol Nedra schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:37:
[...]
niet, allemaal lucht nog
maartoch staan ze op nr3, stel je voor dat ADA echt een product neerzet die de beloftes namaken
Die man is een zegen en een vloek voor het project.Darrell schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:08:
[...]
Geen idee of die dat overweegt maar ada drijft op charles en veel instabieler kan je het niet krijgen.
Wat een lovende en nare woorden aan mijn adresBananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:51:
[...]
Die man is een zegen en een vloek voor het project.
[ Voor 3% gewijzigd door Uncle_Charles op 30-08-2021 12:55 ]
irony > *
Jullie lezen het allemaal verkeerd.
Diegene met de slechtste ratio's (btc) is nou toevallig het meeste waard.
Verkoop dus alle Sol, bnb, ADA, ETH voor btc als je er niet voor de techniek in zit maar voor geld verdienen. Just saying.
Inderdaad, al verlies ik mijn laatste smerige, ouderwetse, gecentraliseerde ponzi-euro eraan, alles voor de dikke techroflexx schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:11:
Iedereen zit er toch in voor dikke tech?
Yep.... maar dat wil niet zeggen dat je daar dan blind achteraan moet hobbelen.StevenzeN schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:39:
[...]
Zoals George Carlin ooit zei; "Never underestimate the power of stupid people in large groups"
Zie doge.
We zullen zien. ADA roept al een (aantal) jaar dat het enorm groot gaat worden. XRP aanhangers willen ook nog steeds naar $589 en geloven dat XRP het nieuwe bankieren is. Een omgekeerde voor de liefhebbers: ARK en DGB leveren al jaren een goede oplossing, maar hebben nooit tractie gehad van een community.
SOL doet het nu goed en ik hoop voor de investeerders dat dat zo zal blijven. Het werkt namelijk enorm in hun voordeel dat ze een écht gat vullen in het ETH ecosysteem met een goed product en dus écht meerwaarde bieden in de adoptie en het gebruik van crypto.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 11% gewijzigd door Wowhead op 30-08-2021 13:39 ]
Ik heb 0Wowhead schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:38:
Ach we hebben allemaal toch wel stiekem een portie ADA etcjust in case
Welke gains? Eerder een burn binnenkortBananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:47:
[...]
Zonde dat je alle recente gains bent misgelopen.
BTW, SOL werd gewoon gecoordineerd geshilled door aantal grote VCs and influencers, zij hebben tokens op 14 dollar gekocht en wordt binnenkort unlocked.
Ben de tweet kwijt, maar eigen DD
De recente. Je hebt niet opgelet dus.
Da's binnenkort wellicht, ik had het over de huidige/recente gains.Eerder een burn binnenkort
Ja crypto is te groot om overal op te letten helaas.Bananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
[...]
Da's binnenkort wellicht, ik had het over de huidige/recente gains.
Als je gains maakt, dan is dat wel fijn natuurlijk
Solana heeft toch iets van tering grote blocken?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
De stijging van ADA is in Cryptotermen alweer lichtjaren geleden.Bananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
[...]
Da's binnenkort wellicht, ik had het over de huidige/recente gains.
Dat hij er NU geen heeft, betekend niet dat hij ze niet gehad heeft.
ik heb mijn bag ADA ook gedumpt tussen 2.25 en 2.4 euro.
Al dat arrogante van de toren blazen over je favoriete crypto, hou toch op zeg.
Zijn gewoon allemaal kutmunten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2021 14:09 ]
Verwijderd
Zo is dat.Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:08:
[...]
De stijging van ADA is in Cryptotermen alweer lichtjaren geleden.
Dat hij er NU geen heeft, betekend niet dat hij ze niet gehad heeft.
ik heb mijn bag ADA ook gedumpt tussen 2.25 en 2.4 euro.
Zijn gewoon allemaal kutmunten
Alle kutmunten zijn gelijk. Maar sommige kutmunten zijn meer gelijk dan anderen.
Neem aan dat je het niet over mij hebt want ADA is niet mijn favoriete crypto. En als je het wel over mij had snap je er niks van.Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:08:
[...]
Het eeuwige geschop tegen de andere crypto dan mensen toevallig hodlen, dát vind ik arrogant.
(1) TOKEMAK, als concept werkt, dan tokenized liquidity for liquidity bootstrapping. Instant win voor DEFI space.
(2) Sushi, als Shoyu (hun eigen NFT market) gaat werken, dan krijgt OS en Rarity een competitor, dus als Defi vliegt, dan gaat (x)sushi mee. Deze is tenopzichte van Uniswap (pionier, first move) veel innovatiever en tenminste beschikbaar ook op bsc, polygon, etc. chains. Alle chains schalen mee als BTC gaat, dus ik geloof sushi groei > uniswap groei. Sowieso DEX wordt toekomst, dingen zoals die CEX is puur om onze centjes om te zetten naar Euro.
't werkt inderdaad in beide richtingen, tribalism is helaas van alle tijden...Bananeman schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:20:
[...]
Het eeuwige geschop tegen de andere crypto dan mensen toevallig hodlen, dát vind ik arrogant.
irony > *
FTFY. Sommige stablecoins zijn er niks bijVerwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:13:
[...]
Zo is dat.
Alle kutmunten zijn gelijk. Maar sommige kutmunten zijn blijven meer gelijk dan anderen.
Kom er maar in met de Rekteroni
Wacht zelf nog steeds op de listing van de shitcoin die ik hold. En dan maar hopen op x10
En dan hopen dat x10 in BNB nog wat waard is
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 30-08-2021 14:31 ]
Crypto is als een MTB/racefiets met versnellingen.knakworst schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:25:
Ondertussen gaan de crypto's naar beneden, meeste alts harder dan bitcoin.
Bitcoin is de voorste tanden waar je met je benen op staat. En de alts zijn de achterste. De ene alt heeft meer tanden en draait trager mee, is daardoor iets stabieler en de andere alt is kleiner, gaat dus harder.
https://nomics.com/ is een werkend alternatief.Joosie200 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:32:
Coinmarketcap kaput krijg een error 500. Lang leve bitcoin wisdom. Bitcoin glijdt af na het afketsen op 49k om 00:00u naar beneden.
wacht maar tot elke beweging van btc creperende alts als gevolg heeft. dan gaan we zien of er alts zijn die echt op eigen benen kunnen staan. ofwel datwerkelijk nog mee bewegen.Tartarus schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:32:
[...]
Crypto is als een MTB/racefiets met versnellingen.
[Afbeelding]
Bitcoin is de voorste tanden waar je met je benen op staat. En de alts zijn de achterste. De ene alt heeft meer tanden en draait trager mee, is daardoor iets stabieler en de andere alt is kleiner, gaat dus harder.
ik denk dat het een 3 gangen etentje wordt.
pasta rekterasi als voorgerecht, het hoofdgerecht een pizza peperoni-rekteroni en het nagerecht pannacotta rekterini.
uiteraard spoelen we dat weg met een marrektini
[ Voor 32% gewijzigd door WhatsappHack op 30-08-2021 14:50 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verrekte handig om pasta rekteroni te serveren. En op zoek te gaan naar goud en alle troep eruit te filteren in de rivier.Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:47:
Weet je wat pas écht een shitcoin is?
[Afbeelding]
Ben al tijd terug uit Zeefmoon gestapt. Was even leukVerwijderd schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:47:
Weet je wat pas écht een shitcoin is?
[Afbeelding]
Ah eeh Sushi holder, altijd +1Hexxagon schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:21:
Yes, veelal shitcoins, maar take your picks, hier is my 5 cents
(1) TOKEMAK, als concept werkt, dan tokenized liquidity for liquidity bootstrapping. Instant win voor DEFI space.
(2) Sushi, als Shoyu (hun eigen NFT market) gaat werken, dan krijgt OS en Rarity een competitor, dus als Defi vliegt, dan gaat (x)sushi mee. Deze is tenopzichte van Uniswap (pionier, first move) veel innovatiever en tenminste beschikbaar ook op bsc, polygon, etc. chains. Alle chains schalen mee als BTC gaat, dus ik geloof sushi groei > uniswap groei. Sowieso DEX wordt toekomst, dingen zoals die CEX is puur om onze centjes om te zetten naar Euro.
Sushi is echt een community project, waar Uniswap een VC project is. Daarnaast zijn de tokenomics van Sushi ook beter dan die van UNI, waarbij UNI een governance coin is met een aantal grote VC's die alles in handen hebben en er geen protocol inkomsten worden verdeeld onder de UNI holders.
Nadeel van Sushi is dat ze een verwarrende productlijn hebben, waardoor het lastig is uitleggen wat ze nou precies zijn en de naamgeving van de verschillende producten helpt ook niet echt mee (Bento, Miso, Shoyu, Kashi etc). Daarnaast is het ook een farm coin, waardoor er een constante verkoopdruk is. Daar loopt nu wel een voorstel voor om een soort gelijk model te hanteren als CRV en je je Sushi kunt locken voor oSushi.
Niet zo oneerbiedig over het vergiet, dat heeft voor de pastafaries grote betekenis als religieus hoofddeksel.
Nope. En dat heeft niets met principes, gebakken lucht of een fantastisch project te maken, puur keuzes maken in portfolio. Miste ik ADA gains hierdoor? Ja. Had ik daardoor gains op andere munten? ja.Wowhead schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:38:
Ach we hebben allemaal toch wel stiekem een portie ADA etcjust in case
Linksom, rechtsom, het was een prima instapjaar, mijn inleg is inmiddels ruim verdubbeld en stijgt wekelijks, ook als de koersen dalen. Hopelijk blijft het geluk aan mijn zijde.
Ga ik nog ADA in mijn PF krijgen? Niet tijdens de huidige bull run iig.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
bij mij werkt hij gewoon.Joosie200 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:32:
Coinmarketcap kaput krijg een error 500. Lang leve bitcoin wisdom. Bitcoin glijdt af na het afketsen op 49k om 00:00u naar beneden.
en de juiste getallen van de top 100 crytocoins worden getoond.
Hoe dan?Ngangatar schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:55:
[...]
mijn inleg is inmiddels ruim verdubbeld en stijgt wekelijks, ook als de koersen dalen.
naja als zijn inleg stijgt gooi je er gewoon nog wat geld tegenaan
return on staking / farming > daling in waarde
irony > *
Meen je dat nou? Door te traden. Hoog verkopen, lager inkopen, wederom hoger verkopen. Vandaag een heel mooie trade op FTM weten te maken met 30% winst en inmiddels staat deze alweer 8% lager. Dat soort verschillen geeft mogelijkheden.
Kijk ook eens naar C98, de volatiliteit in die munt heeft in 2 weken tijd mijn aantal verdubbeld.
Hehe, ja, ook mogelijk maar mijn DCA tel ik niet mee.malarkan schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:59:
[...]
naja als zijn inleg stijgt gooi je er gewoon nog wat geld tegenaan
irony > *
Gaat hier ook met regelmaat mis hoor. Zo heb ik onlangs een flink percentage BTC verkocht en kwam niet meer op het prijspeil dat ik wilde. Gelukkig vrijdag weer in kunnen stappen op hetzelfde niveau.Uncle_Charles schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:04:
Traden kan ik niet en doe ik dus ook niet. Hodlen wel, maar blijkbaar enkel de verkeerde coins
Soms heb je mazzel en komt het na een week of langer weer goed. Soms komt het niet goed en moet je keuzes maken wat je dan met je geld gaat doen. Coins zoeken die nog zouden kunnen stijgen of in FIAT houden.
Het blijft een spelletje.
Klopt. Few knowjvel92 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:54:
[...]
Ah eeh Sushi holder, altijd +1![]()
Sushi is echt een community project, waar Uniswap een VC project is. Daarnaast zijn de tokenomics van Sushi ook beter dan die van UNI, waarbij UNI een governance coin is met een aantal grote VC's die alles in handen hebben en er geen protocol inkomsten worden verdeeld onder de UNI holders.
Nadeel van Sushi is dat ze een verwarrende productlijn hebben, waardoor het lastig is uitleggen wat ze nou precies zijn en de naamgeving van de verschillende producten helpt ook niet echt mee (Bento, Miso, Shoyu, Kashi etc). Daarnaast is het ook een farm coin, waardoor er een constante verkoopdruk is. Daar loopt nu wel een voorstel voor om een soort gelijk model te hanteren als CRV en je je Sushi kunt locken voor oSushi.
Uni is puur governance.
Sushi of als je xSushi hold, dan krijg je deels de fees. Als OS 2.5% charged over elk NFT transactie.
Hieronder wat getallen.
OpenSea has officially surpassed $1 billion in gross market volume after a record few days.
More impressively
@opensea
facilitated $1 billion in volume in 2021 alone!
2018 – $473k
2019 – $8 million
2020 – $24 million
2021 (YTD) – $1.02 billion
Just absolutely insane growth.
Als Shoyu een deel van de markt pakt, dan huidige sushi prijs? Hmm..
Ah ik was in de veronderstelling dat je hodler was.Ngangatar schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:02:
[...]
Meen je dat nou? Door te traden. Hoog verkopen, lager inkopen, wederom hoger verkopen. Vandaag een heel mooie trade op FTM weten te maken met 30% winst en inmiddels staat deze alweer 8% lager. Dat soort verschillen geeft mogelijkheden.
Kijk ook eens naar C98, de volatiliteit in die munt heeft in 2 weken tijd mijn aantal verdubbeld.
Met het grootste gedeelte van mijn PF, echter puur HODL-en is best saai.StevenzeN schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:21:
[...]
Ah ik was in de veronderstelling dat je hodler was.
Dus trade ik met 25% van mijn BTC/ETH en met een aantal andere coins voor de volle 100%.
Toevoeging: ik zet mijn DCA soms in een altcoin en zodra die voor een mooi percentage is gestegen, zeg bijv 20 a 25% in een paar weken, dan zet ik de winst om in BTC en ETH en zet ik het originele bedrag weer in een andere coin.
[ Voor 24% gewijzigd door Ngangatar op 30-08-2021 15:28 ]
Het is ook gewoon leuker in een raket naar de maan of zelfs een stuurloze bus het ravijn in met sushi ipv een vracht stinkende doge.Hexxagon schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:19:
[...]
Klopt. Few know
Uni is puur governance.
Sushi of als je xSushi hold, dan krijg je deels de fees. Als OS 2.5% charged over elk NFT transactie.
Hieronder wat getallen.
OpenSea has officially surpassed $1 billion in gross market volume after a record few days.
More impressively
@opensea
facilitated $1 billion in volume in 2021 alone!
2018 – $473k
2019 – $8 million
2020 – $24 million
2021 (YTD) – $1.02 billion
Just absolutely insane growth.
Als Shoyu een deel van de markt pakt, dan huidige sushi prijs? Hmm..De namen zijn OK, gewoon Japanse gerechten/drank/ingredienten.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik heb toen aan de airdrop van SpookySwap meegedaan en het altijd in de gaten gehouden, heb laatst rond $3 een bag gekocht. Pakt nu goed uit
[ Voor 10% gewijzigd door Lunamous op 30-08-2021 16:25 ]
waarom heb ik nou 50% al verkocht voor Bitcoin?
klote munt die BTC 🥲
nothing stops this train
Moon soon boys, moon soon
Wat is er, gaat het weer over HEX?
Oh misschien heeft iemand nog een leuke chart liggen
jaja, we weten allemaal dat HEX natuurlijk BTC gaat flippen 👍
nothing stops this train
Pingo76 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:37:
[...]
Ja de hele SC is er van overtuigd inmiddels, iedereen heeft zijn baar afgeschoren, en heeft alles omgezet naar HEX en zit nu in de [Afbeelding]
Houding
[ Voor 87% gewijzigd door pletter op 30-08-2021 18:23 ]
Jaaaha! Bitcoin kan dit niet doen! Sterker nog, geen enkele crypto!
De goud market cap. is $11,515 trillion. Bitcoin zit momenteel op $0,904 trillion. Alle crypto's tezamen op $2,080 trillion. Oftewel, nog een lange weg te gaan...
Dat is een hoop geld voor fantasiemuntjesQunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:30:
[Afbeelding]
De goud market cap. is $11,515 trillion. Bitcoin zit momenteel op $0,904 trillion. Alle crypto's tezamen op $2,080 trillion. Oftewel, nog een lange weg te gaan...
Zero.
Nu er zeer binnenkort een golden cross aankomt hoor je daar niemand over.
Mijn tradepotje is 5% van mijn totaal btwDarrell schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:37:
Oh ja, en ik heb vandaag een hidden bullish divergence op de slowchatchart gespot. Pelox is bearish en heeft zn tradepotje verkocht.
#hodldemoeder
Zero.
Mooi tochQunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:30:
[Afbeelding]
Nog meer voor een beetje glimmend metaal. Wat kan je daar nou mee?
Zilver heeft wel een functie.
Tsja -- beetje de strijd BTC vs ETH
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Vergelijkbaar met de geldpers van de centrale banken?
Eth heeft geen harde cap op het aantal muntjes idd. Zo heeft Vitalik meerdere malen meer muntjes bijgedrukt zodra de fee hem te hoog werd. En ja, er zullen vast wel fixes zijn, maar er is nog steeds geen harde cap. Dit is schaarste en dat is iets wat goud en ook zilver heeft.D_Jeff schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:56:
Je bedoelt te zeggen dat er een "muntjespers" zit in ETH?
Vergelijkbaar met de geldpers van de centrale banken?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Is gewoon orgaaniesje groeiKhaelos schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:01:
Ok.. wie heeft er een paar nulletjes teveel getypt bij zijn eth aankoop?
bulletje? 👀Khaelos schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:01:
Ok.. wie heeft er een paar bulletjes teveel getypt bij zijn eth aankoop?
nothing stops this train
Mwha, ik koop ze liever per 100 als/dan per stukKhaelos schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:01:
Ok.. wie heeft er een paar nulletjes teveel getypt bij zijn eth aankoop?
Zelfs voor SOL ben je dan al te laatRaptorXS schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:06:
[...]
Mwha, ik koop ze liever per 100 als/dan per stuk
Ik vermoed dat >20% van de mensen die hier rondhangt prima zo 100 SOL kan aanschaffen. Het gaat om per 100 stuks, niet voor 100/USD stuk.
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 30-08-2021 19:29 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Minder lang dan 1,5 jaar geleden toen we op 1/10e van huidige cap stonden.Qunix schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:30:
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat is ‘zo aanschaffen’? Ik denk dat zeker 75% van de mensen hier dan veroordeeld is tot de bank/camping/brug/ouders etcTaro schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:28:
[...]
Ik vermoed dat >20% van de mensen die hier rondhangt prima zo 100 SOL kan aanschaffen. Het gaat om per 100 stuks, niet voor 100/USD stuk.
Blijft lekker.
Hebben we al een naam voor onze nederzetting op de maan?
Via hun huidige crypto pf of eerder onttrokken geld uit crypto. Maar als ruim 75% dat niet kan, 5% misschien, is 20% nog niet eens zo vreemd toch?merauder schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:35:
[...]
Wat is ‘zo aanschaffen’? Ik denk dat zeker 75% van de mensen hier veroordeeld is tot de bank/camping/brug/ouders etc
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Linkje voor de liefhebbers: https://bitcoinmagazine.n...-bitcoin-op-de-blockchainAnonieme whales verplaatsen in grote brokken 1,3 miljoen bitcoin op de blockchain
vandaag, 18:43
In de afgelopen 24 uur is er een groot aantal transacties gespot waarin 21.000 of meer bitcoin zijn bewogen. In totaal is er voor meer dan 60 miljard dollar aan bitcoin heen en weer gestuurd.
De whales slaan met hun staart en dat is altijd interessant om te volgen. Vandaag ging dat dus om een totaal van 1,3 miljoen bitcoin. Meer dan 5 procent van de gehele supply is daarmee in beweging gekomen tussen aan aantal anonieme wallets.
Fantom heeft toch wel een aardige sloot met DAPPS. Geen 300+ zoals Solana, maar ook zeker geen "--" zoals aangegeven staat in de chart.
jaja ik trade een deeltje van mijn ETH met KSM/ETH en DOT/ETH pair 👀
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cH5McgTKrYZbnIkxvSQUYszY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fFvsW0zG0ERvtZvTvciZljgC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UtFmbKyzHUv0CoaOhidgyGkt.jpg?f=fotoalbum_large)