Anno 2021 zijn er geen ijsbergen meer, dus hoax.
Ijsberen hebben we nu.. dat is veel erger.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 07:23:
[...]
Anno 2021 zijn er geen ijsbergen meer, dus hoax.
Zero.
Verdwijnen ook vanzelf
Verwijderd
Ik heb vandaag BHV herhaling les, misschien kan ik opperen om Bitcoin te reanimeren met een lokale AED.
Ja, maar alsnog was het more profitable om RVN te minen of via Octopus. Wat ik vreemd vond is dat ik meer minede dan aanvankelijk mogelijk zou zijn met een LHR kaart. Meer dan 4 dollar/dag met een 3060 LHR.resusaapje schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:36:
[...]
ERG, RVN, etc zijn flink gedaald in waarde
https://www.kryptex.org/en/best-gpus-for-mining
De LHR kaarten hadden een ETH hashrate 50% van die van non-LHR, dat is nu 34MH/s tegenover 47MH/s.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Hopelijk gebeurt er nu eindelijk eens iets. Alle financiële en macro-economische indicatoren staan op groen voor BTC om door te breken naar boven en dat 'september bad month' gezeik achter ons te laten. 44k of 42k testen vind ik ook goed, maar maak een keuze.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja, graag, al was het sideways in mei en juni natuurlijk nog veel erger qua keus maken. hoop wel dat we uiteindelijk de zelfde keus maken als toen overigens, al dan niet zoals jij zegt met even een mooie retest.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:08:
Hopelijk gebeurt er nu eindelijk eens iets. Alle financiële en macro-economische indicatoren staan op groen voor BTC om door te breken naar boven en dat 'september bad month' gezeik achter ons te laten. 44k of 42k testen vind ik ook goed, maar maak een keuze.
September bad month? We moesten toch juist in september terugkomen/kopen..Jedi_Pimp schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:08:
Zero.
haha ja alleen als je het eerste gedeelte hebt gevolgd natuurlijk he.Pelox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:15:
[...]
September bad month? We moesten toch juist in september terugkomen/kopen..
Sell in May and go away, but remember to come back in September..
Also hodl in April, because it does what it will.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:19:
Hodl in May and never go away, but remember to also hodl September.
ben eigenlijk wel benieuwd of er uberhaupt iemand zo strikt dit heeft gevolgd hierVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:19:
Hodl in May and never go away, but remember to also hodl September.
ik gok van niet
Verwijderd
In May lay all birds an egg.Qunix schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:20:
[...]
Also hodl in April, because it does what it will.
Huh that didn't rhyme. But hodl anyways. Also sideways.
In May the birds give it all away?Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:23:
[...]
In May lay all birds an egg.
Huh that didn't rhyme. But hodl anyways. Also sideways.
Verwijderd
In May Bitcoin dollar value goes away. But remember, you get even rekter in September.
High prices catch allot of wind.
In March the prices act like starch, but be sober for OctoberVerwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
In May Bitcoin dollar value goes away. But remember, you get even rekter in September.
High prices catch allot of wind.
Be happitember in September, because the prices will Skyrocketember.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb een poging gedaan maar ben na 2 a 3 minuten gestopt. Ik HODL mijn link muntjes wel gewoon en zie wat er gaat komen.Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:56:
Niet helemaal fan van Chico (teveel amerikaans-geblaat), maar hij heeft wel dezelfde longterm visie als het gaat om Chainlink:
YouTube: $1000 Chainlink!? Here Is Exactly Why It Will Happen!
Heb weleens flufjes ETH en BTC verkocht, maar nog nooit een LINK-token sinds aankoop in 2018. Ik zie de gruwelijke potentie en houd daar stellig aan vast.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Pelox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:15:
[...]
September bad month? We moesten toch juist in september terugkomen/kopen..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Waar kijken we naar? Aandelen, crypto, alleen btc?
#legenda's_ftw
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
En ten opzichte van de maand ervoor, van de maand het jaar ervoor of nog een ander vergelijkingspunt?Wiley99 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:36:
[...]
#legenda's_ftw
BTC maand op maand. Opzich ook wel op te maken uit de post waarop ik gequoot werd volgens mijWiley99 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:36:
[...]
#legenda's_ftw
Goed project, noodzakelijke use case voor de hele space, maar wel met kanttekeningen:Mooody schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:56:
Niet helemaal fan van Chico (teveel amerikaans-geblaat), maar hij heeft wel dezelfde longterm visie als het gaat om Chainlink:
YouTube: $1000 Chainlink!? Here Is Exactly Why It Will Happen!
Heb weleens flufjes ETH en BTC verkocht, maar nog nooit een LINK-token sinds aankoop in 2018. Ik zie de gruwelijke potentie en houd daar stellig aan vast.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Laatste maanden kopiëren we het meeste 2018. September tot december 2018 is dus de beste verwachting.
Volledig rekt dus.knakworst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:41:
[...]
Laatste maanden kopiëren we het meeste 2018. September tot december 2018 is dus de beste verwachting.
Deze gast kijkt zoveel prettiger weg en hun background checks en info zijn erg goed.MicroWhale schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:40:
[...]
Goed project, noodzakelijke use case voor de hele space, maar wel met kanttekeningen:
[YouTube: Chainlink: Still BULLISH on LINK But Are There Risks?! 🧐]
Die thumbnail... Wacht ie op een lading bitcoins op zijn gezicht?
knakworst schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:41:
[...]
Zero.
Ja, ik wist niet goed wat doen vanacht...StevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 00:31:
Voor wie zich nog even flink wil ergeren voor het slapen gaan, oes profeet Charles is live aan het oreren.
YouTube: Surprise AMA August 30th, 2021
irony > *
Kom op ETH, ram die smerige clones als ADA en SOL maar terug naar waar ze vandaag komen.
Vieze scammunten allemaal!
Haha, niet te geloven, en ik de hele tijd maar denken dat het te laat is om in te stappen. Nu is het in ieder geval te laat om in te stappen... toch?roflexx schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:26:
Sol gaat doge bijna flippen!
En lekkere moodswings weer in het topic! September is inderdaad vaak een slechte maand maar mei, juni en juli zijn vaak prima maanden. Dus ik ga er niet op rekenen. Vingers aan de knoppen.
Ik ben ook een beetje salty doordat ik niet ingestapt ben in SOL.WhySoSerious schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:39:
Kom op ETH, ram die smerige clones als ADA en SOL maar terug naar waar ze vandaag komen.
FOMO's a bitch. Ik laat SOL lekker voor wat het is, ik kom liever niet nuchter op het feestje als iedereen al straalbezopen isSluw schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:41:
[...]
Haha, niet te geloven, en ik de hele tijd maar denken dat het te laat is om in te stappen. Nu is het in ieder geval te laat om in te stappen... toch?
En lekkere moodswings weer in het topic! September is inderdaad vaak een slechte maand maar mei, juni en juli zijn vaak prima maanden. Dus ik ga er niet op rekenen. Vingers aan de knoppen.
Zeker! Let the pump come to you, maar toch zuur als je tas Chainlink dan wel aan de grond blijft, $25 stablecoin. HODL, LINK 100 soon, 1000 in de chartsYES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:43:
[...]
FOMO's a bitch. Ik laat SOL lekker voor wat het is, ik kom liever niet nuchter op het feestje als iedereen al straalbezopen is
BTC pumpt een beetje en er kwam een rijtje mooie rekts langs
Ach ja, ik heb ook, sinds niet al te lange tijd, een tasje LINK, oorspronkelijk gekocht om sats mee te vergaren maar het blijft gewoon voor dood liggen inderdaad. Maar ik las hier Mooody iets posten over dat hij veel potentie ziet in LINK dus ik kies ervoor hem te geloven en alles komt goed.Sluw schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:45:
[...]
Zeker! Let the pump come to you, maar toch zuur als je tas Chainlink dan wel aan de grond blijft. HODL, LINK 100 soon, 1000 in de charts![]()
BTC pumpt een beetje en er kwam een rijtje mooie rekts langs
[Afbeelding]
Zijn die rekts geliquideerde shorts?
Precies, er moet order zijn in the Galaxy.Pelox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:48:
Ksm en dot doen ook pumperdepump.
Prachtig project, LINK lekker laten zitten in je PF, die komt echt wel.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:47:
[...]
Ach ja, ik heb ook, sinds niet al te lange tijd, een tasje LINK, oorspronkelijk gekocht om sats mee te vergaren maar het blijft gewoon voor dood liggen inderdaad. Maar ik las hier Mooody iets posten over dat hij veel potentie ziet in LINK dus ik kies ervoor hem te geloven en alles komt goed.![]()
Ja ik heb ze al een tijd en ze staan goed in de plus maar ik heb er alle vertrouwen in. LINK pumpt op de raarste momenten, soms gewoon lekker in de bearmarket.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:47:
[...]
Ach ja, ik heb ook, sinds niet al te lange tijd, een tasje LINK, oorspronkelijk gekocht om sats mee te vergaren maar het blijft gewoon voor dood liggen inderdaad. Maar ik las hier Mooody iets posten over dat hij veel potentie ziet in LINK dus ik kies ervoor hem te geloven en alles komt goed.![]()
Yes, geliquideerde shorts. Zie hier, altijd leuk! Net gingen ze nog hoger > 2.5M
Edit: ondertussen loopt die BTC pump gewoon door, 48K soon?
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 31-08-2021 09:52 ]
Ja ik ben nog niet overtuigt van het HODL-en van alts die ik in de bullrun verzameld heb, denk als ze nog een keer pumpen ik het gewoon weer van de hand doe voor BTC of voor DCA BUSD of zo. Heb al een flinke lijst met alts die ik in de gaten ga houden als deze bullrun definitief de nek omgedraaid is, wat hopelijk nog even niet zo is.Sluw schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:51:
[...]
Ja ik heb ze al een tijd en ze staan goed in de plus maar ik heb er alle vertrouwen in. LINK pumpt op de raarste momenten, soms gewoon lekker in de bearmarket.
Yes, geliquideerde shorts. Zie hier, altijd leuk! Net gingen ze nog hoger > 2.5M
Edit: ondertussen loopt die BTC pump gewoon door, 48K soon?
Shorts die geliquideerd worden is altijd wel mooi vind ik. Natuurlijk zijn er mensen die er rekt op gaan maar dat is een risico dat je willens en wetens neemt door te shorten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O52mIV9HX9EQHBcABAiFDOM4.jpg?f=user_large)
Momenteel in Spanje aan deze rakkers. Maar had beter wat muntjes kunnen kopen. Waar gaat dat heen?
Eth blijft niet achter op de shitcoins
Tja, van het product wat jij gekocht hebt ken je tenminste de usecase en het heeft zich al bewezen. De SOL die hier een aantal mensen schathemeltje rijk maakt moet dat nog maar aantoneneldeegee schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:57:
[Afbeelding]
Momenteel in Spanje aan deze rakkers. Maar had beter wat muntjes kunnen kopen. Waar gaat dat heen?
En mooi op tijd begonnen met de drank trouwens
eldeegee schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:57:
[Afbeelding]
Ook in Spanje is het nog steeds ochtend toch..eldeegee schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:57:
[Afbeelding]
En sommige ploppen nog een Corona open, om vervolgens de tijd te vergeten.
Ik noem verder geen namen
Ik noem verder geen namen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Natuurlijk is een rekt klote maar het blijft fascinerend. Dit zijn gewoon grote traders en whales die al genoeg miljoenen binnen hebben gesleept. Easy come easy go. Daar heb ik geen medelijden mee.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:54:
[...]
Ja ik ben nog niet overtuigt van het HODL-en van alts die ik in de bullrun verzameld heb, denk als ze nog een keer pumpen ik het gewoon weer van de hand doe voor BTC of voor DCA BUSD of zo. Heb al een flinke lijst met alts die ik in de gaten ga houden als deze bullrun definitief de nek omgedraaid is, wat hopelijk nog even niet zo is.
Shorts die geliquideerd worden is altijd wel mooi vind ik. Natuurlijk zijn er mensen die er rekt op gaan maar dat is een risico dat je willens en wetens neemt door te shorten.
Sja LINK, ik zie die wel wat anders dan andere alts. Beetje bij de top coins. Maar ik stap sowieso soms in en uit en hodl vooral over kleinere hobbels.
Ongelooflijk niet? Voorspelling was $120 einde dit jaar. En das nu al gehaald!StevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:41:
[...]
Ik ben ook een beetje salty doordat ik niet ingestapt ben in SOL.
Ben benieuwd of de voorspelling van $360 voor begin volgende jaar, dit jaar al gehaald gaat worden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb ik weer, mijn TRX transactie kwam niet aan. Voor andere hier zou ik even wachten als je TRX gaat sturen:
https://status.bitgo.com/
https://status.bitgo.com/
Eens hoor. Het is voornamelijk fascinerend om te zien dat een koers/munt het 'wint' van een aantal grote inzetten op een koersdaling, dat bedoelde ik met dat het mooi om te zien is.Sluw schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:02:
[...]
Natuurlijk is een rekt klote maar het blijft fascinerend. Dit zijn gewoon grote traders en whales die al genoeg miljoenen binnen hebben gesleept. Easy come easy go. Daar heb ik geen medelijden mee.
Ja maar ik vind alts in een bullrun voor de HODL kopen toch wat gevaarlijk. Dus mijn plan is wel er winst in sats of BUSD mee te maken tijdens de bullrun. Projecten/munten waar ik potentie in zie zet ik op een lijst voor eventueel goedkope inkoop tijdens de bear.Sja LINK, ik zie die wel wat anders dan andere alts. Beetje bij de top coins. Maar ik stap sowieso soms in en uit en hodl vooral over kleinere hobbels.
Ah zo ja, ik heb ze vanaf begin dit jaar ±10 euro toen bij de dip was ik met 50% uitgestapt en later teruggekocht. Nu kun je denk ik nog prima gains halen maar dan ben je wel op een iets ander punt.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:05:
...
[...]
Ja maar ik vind alts in een bullrun voor de HODL kopen toch wat gevaarlijk. Dus mijn plan is wel er winst in sats of BUSD mee te maken tijdens de bullrun. Projecten/munten waar ik potentie in zie zet ik op een lijst voor eventueel goedkope inkoop tijdens de bear.
Niet als je de volgende crypto winter ook gewoon kan uitzitten. Uiteindelijk komt "alles" altijd goedYES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:05:
[...]
Ja maar ik vind alts in een bullrun voor de HODL kopen toch wat gevaarlijk....
irony > *
Deze man weet.Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Niet als je de volgende crypto winter ook gewoon kan uitzitten. Uiteindelijk komt "alles" altijd goed
Ja dat is natuurlijk waar. Sommige alts zou je inderdaad prima op die manier kunnen HODL-en dwars door de bear heen. Maar sommige alts herstellen zich niet meer helemaal van een bear market. Ik houd voor nu aan dat ik mijn alts nog deze bullrun de deur uit ga doen, en dan zie ik ETH trouwens niet als een alt.Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:09:
[...]
Niet als je de volgende crypto winter ook gewoon kan uitzitten. Uiteindelijk komt "alles" altijd goed
Hier wel een leuke analyse en vooral de risk metric is wel interessant. Benjamin Cowen is een grote LINK shiller maar wel met onderbouwing haha.YES schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:11:
[...]
Ja dat is natuurlijk waar. Sommige alts zou je inderdaad prima op die manier kunnen HODL-en dwars door de bear heen. Maar sommige alts herstellen zich niet meer helemaal van een bear market. Ik houd voor nu aan dat ik mijn alts nog deze bullrun de deur uit ga doen, en dan zie ik ETH trouwens niet als een alt.
[ Voor 12% gewijzigd door Sluw op 31-08-2021 10:14 ]
Help me even: financieel is het toch gewoon ver uit het verstandigst om te proberen rond de top van deze bull cycle alles te traden naar stable coins en dan als de bear echt is losgelaten met dca weer in te kopen links en rechts?
Hoezo zou je dwars door alle exit point heen gewoon blijven hodlen?
Ik dacht altijd dat het plan was genoeg te hebben zodat je zelfs in bear market kan leven van je return on stakeMrKennedy1985 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:18:
Help me even: financieel is het toch gewoon ver uit het verstandigst om te proberen rond de top van deze bull cycle alles te traden naar stable coins en dan als de bear echt is losgelaten met dca weer in te kopen links en rechts?
irony > *
Omdat het goed timen van de top of het einde van de bullrun nagenoeg niet te doen is en je daarmee de mist in zou kunnen gaan.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:18:
En omdat het gedoe is/stressvol kan zijn.
Gokte deze ochtend op een dumpje voor KSM zoals gisteren, niets is minder waar...Pelox schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:48:
Ksm en dot doen ook pumperdepump.
Buy high, sell low
Omdat ik niet kan bepalen wanneer wij in een bear zijn terechtgekomen, daarnaast als je als hodler aan dca doet maakt dat ook vrij weinig uit en kan je wel je staking rewards blijven ontvangen.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:18:
Fair enough, staking even niet meegerekend idd. Valide punt.Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:20:
[...]
Ik dacht altijd dat het plan was genoeg te hebben zodat je zelfs in bear market kan leven van je return on stake
Ja, FML.. vanacht SL gehit (in de plus) en toen ik vanmorgen wakker werd weer op 320. Niet meer ingestapt met het idee dat het wel weer zou inzakken.. FML.. Altijd als ik eruit ben gaat het stijgen als een MOFO. Geldt uiteraard ook voor jullieMasstje schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:21:
[...]
Gokte deze ochtend op een dumpje voor KSM zoals gisteren, niets is minder waar...
Buy high, sell low
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ach dat is herkenbaar denk ik. Verkocht vanmorgen ook een deel LTC op 168.3 en 10 minuten later staan we weer op 172.5St@m schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:49:
[...]
Ja, FML.. vanacht SL gehit (in de plus) en toen ik vanmorgen wakker werd weer op 320. Niet meer ingestapt met het idee dat het wel weer zou inzakken.. FML.. Altijd als ik eruit ben gaat het stijgen als een MOFO. Geldt uiteraard ook voor jullie
Stuur me volgende keer uw plan door, dan anticipeer ik hier omgekeerd op :St@m schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:49:
[...]
Ja, FML.. vanacht SL gehit (in de plus) en toen ik vanmorgen wakker werd weer op 320. Niet meer ingestapt met het idee dat het wel weer zou inzakken.. FML.. Altijd als ik eruit ben gaat het stijgen als een MOFO. Geldt uiteraard ook voor jullie
Ik ga proberen deze te kijken maar van de meeste YouTube filmpjes krijg ik echt ontzettend jeukSluw schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:14:
[...]
Hier wel een leuke analyse en vooral de risk metric is wel interessant. Benjamin Cowen is een grote LINK shiller maar wel met onderbouwing haha.
[YouTube: Chainlink Market Update]
Nou, op dit moment dus naast BTC en ETH, DOT en LINK en een flufje CAKE, BNB en ENJ. Die hoef je dus allemaal niet te kopen. TP's bij de alts staan pas over een dollar bij DOT, LINK en CAKE. BNB iets onder de 500 en ENJ over +10%.Masstje schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:51:
[...]
Stuur me volgende keer uw plan door, dan anticipeer ik hier omgekeerd op :
Die hoef je dus allemaal niet te kopen. Zullen zo wel hard crashen. Ben ik mijn verdiende profits met KSM weer kwijt.
Kan je nu al op een briefje geven dat het zo zal gaan
KSM wacht ik wel weer mee tot die lager staat, wat uiteraard nu nooit meer zal gebeuren.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Alts zijn risicovol.MrKennedy1985 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:18:
Iemand nog een bag HTMLcoin en Reddcoin kopen?
Bitcoin: die hodl ik over de top dwars door de supercyclus bear. Ik wil naast fiat en wat fysieke edelmetalen gewoon altijd wat Bitcoin hebben. You never know.
Stelling van de dag: De periode half mei t/m half juli was de "bear market" cq. correctie van deze "cycle".
Crypto is al lang geen retailspeeltje meer. Nu er zoveel grote machtige en vermogende partijen van de partij zijn in Bitcoin en Ethereum, wordt de kans steeds kleiner om een echte bear market met bloed aan de muur. Die partijen verkopen niet bij elke scheet omlaag en bepalen keiharde bodems na gezonde pullbacks.
Als het goed gaat met Bitcoin, gaat het goed met Ethereum en de rest van de markt. Projecten met een zinnige usecase trekken zich los van de rest en trekken de markt nog verder omhoog. Het enige dat de markt echt kan laten instorten, zou een economische crisis zijn.
Oftewel: Kies de juiste projecten, heb geen stress en HODL
Tegenstanders van deze stelling?
Crypto is al lang geen retailspeeltje meer. Nu er zoveel grote machtige en vermogende partijen van de partij zijn in Bitcoin en Ethereum, wordt de kans steeds kleiner om een echte bear market met bloed aan de muur. Die partijen verkopen niet bij elke scheet omlaag en bepalen keiharde bodems na gezonde pullbacks.
Als het goed gaat met Bitcoin, gaat het goed met Ethereum en de rest van de markt. Projecten met een zinnige usecase trekken zich los van de rest en trekken de markt nog verder omhoog. Het enige dat de markt echt kan laten instorten, zou een economische crisis zijn.
Oftewel: Kies de juiste projecten, heb geen stress en HODL
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 11:02 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
This time it is different toch?Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:59:
Stelling van de dag: De periode half mei t/m half juli was de "bear market" cq. correctie van deze "cycle".
Als het goed gaat met Bitcoin, gaat het goed met Ethereum en de rest van de markt. Projecten met een zinnige usecase trekken zich los van de rest en trekken de markt nog verder omhoog.
Oftewel: Kies de juiste projecten, heb geen stress en HODL![]()
Dave the Wave vind van niet:Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:59:
Oftewel: Kies de juiste projecten, heb geen stress en HODL![]()
Op korte termijn iets te zwart-wit maar op langere termijn helemaal met je eens. Cycles zullen steeds vlakker worden inderdaad en al zal er de komende jaren nog flink verdiend worden met airballooncoins, use-cases zullen belangrijker worden om een coin te worden in de uiteindelijke "top 100".Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:59:
Als het goed gaat met Bitcoin, gaat het goed met Ethereum en de rest van de markt. Projecten met een zinnige usecase trekken zich los van de rest en trekken de markt nog verder omhoog.
Oftewel: Geen stress en HODL![]()
Ik vermoed dat ook in Crypto er een complete tweedeling, nog meer dan nu al, tussen de zogenaamde shitcoins (verdienmodel pump en dump) en de meer gearriveerde projecten (toepasbaarheid is organische groei) . Verdere adoptie en toepasbare use-case zullen echte investors en landen over de streep gaan trekken.
Je ziet hier ook duidelijk dat de boel volwassener wordt. Steeds minder verschil tussen top en bodem gedurende de cycles.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
log scaleMooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:04:
[...]
Je ziet hier ook duidelijk dat de boel volwassener wordt. Steeds minder verschil tussen top en bodem gedurende de cycles.
irony > *
De vraag is eigenlijk of je verwacht je dat Bitcoin op korte termijn (zeg: binnen 6 maanden) onder de 30k duikt?Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:04:
[...]
Op korte termijn iets te zwart-wit maar op langere termijn helemaal met je eens.
Ach, iedereen heeft zo zijn/haar mening over de crypto markt.
Zelf vond ik deze wel geinig:
Hoewel Wadsworth ervan overtuigd is dat we in een bull-cirkel zitten ziet hij de Bitcoin prijs in september nog geen record bereiken. Sterker nog, hij verwacht in eerste instantie een terugval naar $ 40.000,-. Pas als de koers rond die waarde stabiel blijft verwacht hij dat er ruimte is om een nieuwe bull-run naar records te starten. Wanneer dit gaat gebeuren? Volgens Wadsworth vanaf de derde week vanaf september.
Hele artikel met meer nieuws: https://www.want.nl/bitco...ords-technsiche-analyses/
Gaat de Bitcoin prijs eerst terugvallen in september?Let op! Zo snel gaat de Bitcoin prijs alle records verbreken! Video-analyse
Hoewel Wadsworth ervan overtuigd is dat we in een bull-cirkel zitten ziet hij de Bitcoin prijs in september nog geen record bereiken. Sterker nog, hij verwacht in eerste instantie een terugval naar $ 40.000,-. Pas als de koers rond die waarde stabiel blijft verwacht hij dat er ruimte is om een nieuwe bull-run naar records te starten. Wanneer dit gaat gebeuren? Volgens Wadsworth vanaf de derde week vanaf september.
Hele artikel met meer nieuws: https://www.want.nl/bitco...ords-technsiche-analyses/
Procentueel toch gewoon kleinere marktfluctuaties?
die % miste wel in je eerdere commentMooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:09:
[...]
Procentueel toch gewoon kleinere marktfluctuaties?
irony > *
Ik heb de afgelopen tijd mij PF enigszins aangepast. Ik zit nu op 50% DOT, 20% KSM, 20% LINK en de overige 10 procent in nog grotere shitcoins(ZIL/MATIC/ENJ/INJ).
Ga maar haten op mij en mijn wallet zonder ETH en BTC.
Het grote probleem van Bitcoin is haar prijs. Zelfs mensen die er in geloven, krabben zich een extra keer achter de oren vooordat ze een "sprookjestoken" van $40.000 aanschaffen.RaptorXS schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:09:
Ach, iedereen heeft zo zijn/haar mening over de crypto markt.
[...]
Gaat de Bitcoin prijs eerst terugvallen in september?
Als je de supply met een factor 1000 kon vergroten en zodoende 3 nullen van de prijs af kon halen, zouden we compleet de lucht inschieten op korte termijn. Het is voor een overgroot deel psychologisch. Ik zou zelfs nog 100 extra Bitcoins kopen voor $40 per stuk
Mbt jouw stelling nam ik dat geheel niet mee. Ik gaf antwoord op hoe ik denk dat crypto zich zal ontwikkelen op de lange termijn en dan heb ik het over 4 jaar +.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:08:
[...]
De vraag is eigenlijk of je verwacht je dat Bitcoin op korte termijn (zeg: binnen 6 maanden) onder de 30k duikt?
Betreffende korte termijn heb ik het over 1 a enkele jaren.
*edit/toevoeging, nee ik verwacht niet dat negatief nieuws in september BTC al onder de 30k zal terugwerpen.
[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 31-08-2021 11:20 ]
StevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:13:
Ik heb de afgelopen tijd mij PF enigszins aangepast. Ik zit nu op 50% DOT, 20% KSM, 20% LINK en de overige 10 procent in nog grotere shitcoins(ZIL/MATIC/ENJ/INJ).
Dit is exact de belangrijkste reden dat 99% van de alts bestaan. Hopen op die 2e BTC voor een fractie van de prijs, gaat alleen niet gebeuren.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:14:
[...]
Het grote probleem van Bitcoin is haar prijs. Zelfs mensen die er in geloven, krabben zich een extra keer achter de oren vooordat ze een "sprookjestoken" van $40.000 aanschaffen.
Als je de supply met een factor 1000 kon vergroten en zodoende 3 nullen van de prijs af kon halen, zouden we compleet de lucht inschieten op korte termijn. Het is voor een overgroot deel psychologisch. Ik zou zelfs nog 100 extra Bitcoins kopen voor $40 per stuk
Waarom niet toch een deel BTC? Je loopt nu de stijging tov de alts mis. Sats/alts zal bij een stijging toch echt een beter koop zijn.StevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:13:
Edit: Ik heb bijvoorbeeld ook maar 15% in BTC en dat deel gaat verkocht worden voor wat alts tzt.
[ Voor 9% gewijzigd door JW04 op 31-08-2021 11:22 ]
BTCStevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:13:
Alts
Shitcoins
Jouw rijtje valt voor mij in de category Alts en nog mooie ook, en ja, er zal wel een schema naar voren komen nu met geen BTC? --> Shitcoin.
Prijs is toch geen issue aangezien je fracties (satoshis, lovelaces, ....) kan kopen
irony > *
bij mij is het ongeveer 65% BTC+ETH en de rest zit voornamelijk inStevenzeN schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:13:
KSM/LINK/ADA/DOT/Cake
ik ga wel mijn pf% uitbreiden naar KSM en DOT
nothing stops this train
Het gros van de mensen dat nog niet is ingestapt begrijpt dat niet.Uncle_Charles schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:22:
Prijs is toch geen issue aangezien je fracties (satoshis, lovelaces, ....) kan kopen
Ik begrijp heel goed dat een nieuwe user op Coinbase begint met het kopen van 50 ADA i.p.v. 0.002 BTC.
Die onwetendheid is in feite op lange termijn alleen maar gunstig voor Bitcoin, wanneer steeds meer mensen de principes van tokenomics en marketcap gaan begrijpen.
Dit gezegd hebbende: Het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat ADA (/ insert coin x) een betere longterm investering gaat blijken dan Bitcoin.
[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 31-08-2021 11:29 ]
Check die fiat waarde. When Satan?
Dit inderdaad. Zodra er een keer een programma op tv aan Henk & Ingrid kan uitleggen dat het mogelijk is om kleine plukjes te kopen en dat zelfs de kleinste investering van 10 euro per maand al leuk kan zijn, dan zullen we leuke stapjes gaan zien.Mooody schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:23:
[...]
Het gros van de mensen dat nog niet is ingestapt begrijpt dat niet.
Helaas is het voor de meeste programma's alleen maar interessant om de meest bizarre verhalen uit welke nieuwsrubriek dan ook te publishen en zullen dit soort initiatieven tbv snellere adoptie achterwege blijven. Crypto zal daardoor langer in het schimmenhoekje blijven als dat nodig is.
Crypto is niet behouden aan Nederlanders hoor, en ik durf wel te stellen dat H&I met hun tientje weinig verschil gaan maken. Ook als alle Nederlanders dat gaan doen.Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Dit inderdaad. Zodra er een keer een programma op tv aan Henk & Ingrid kan uitleggen dat het mogelijk is om kleine plukjes te kopen en dat zelfs de kleinste investering van 10 euro per maand al leuk kan zijn, dan zullen we leuke stapjes gaan zien.
Helaas is het voor de meeste programma's alleen maar interessant om de meest bizarre verhalen uit welke nieuwsrubriek dan ook te publishen en zullen dit soort initiatieven tbv snellere adoptie achterwege blijven. Crypto zal daardoor langer in het schimmenhoekje blijven als dat nodig is.
Edit: Hoeveel mensen zitten er nu in? Wereldwijd? 2%
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 31-08-2021 11:31 ]
Wat in feite natuurlijk gunstig is voor de vroege investeerders (ook voor mensen die nu instappen).Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:27:
Wanneer ook de media er niet meer omheen kunnen, kan het feest eigenlijk beginnen.
Moet ik er dan echt bij zetten dat dit wereldwijd geldt en alle buitenlandse varianten van Henk & Ingrid benoemen?? Uiteraard spreken we hier over internationaal.St@m schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:30:
[...]
Crypto is niet behouden aan Nederlanders hoor, en ik durf wel te stellen dat H&I met hun tientje weinig verschil gaan maken. Ook als alle Nederlanders dat gaan doen.
Toevoeging, ik denk dat die tientjes wel heel veel verschil gaan maken, zoals je kon lezen had ik er namelijk bij staan dat dat maandelijkse tientjes zijn en als je dat over de welvarende landen heen trekt, is dat een fikse bak met geld.
[ Voor 21% gewijzigd door Ngangatar op 31-08-2021 11:35 ]
Tja, je hebt het over Henk en Ingrid, da's echt wel een Nederlands begrip. En aangezien er hier mensen rondlopen die denken dat crypto echt alleen voor Nederlanders is (salaris wordt de 20e gestort, dus pump), of denken dat de Aziaten, de Amerikanen de weet ik veel wat, de markt beïnvloeden op bepaalde tijdstippen.. doe maar wel wat specifieker zijn danNgangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:31:
[...]
Moet ik er dan echt bij zetten dat dit wereldwijd geldt en alle buitenlandse varianten van Henk & Ingrid benoemen?? Uiteraard spreken we hier over internationaal.
Wellicht heb je gelijk maar je weet toch zelf ook wie er hier nationaal en internationaal denken? Schrap de eurowriters en je hebt een internationaal denkend gezelschap over.St@m schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:34:
[...]
Tja, je hebt het over Henk en Ingrid, da's echt wel een Nederlands begrip. En aangezien er hier mensen rondlopen die denken dat crypto echt alleen voor Nederlanders is (salaris wordt de 20e gestort, dus pump), of denken dat de Aziaten, de Amerikanen de weet ik veel wat, de markt beïnvloeden op bepaalde tijdstippen.. doe maar wel wat specifieker zijn dan
Mocht ik tot nog toe als Hollandse Harry zijn overgekomen, dan is dat mijn fout
De NL. brokers moeten meer reclame maken met dca.
Ik kreeg er wel emails over maar dat helpt niet want ik zit al in crypto's.
Dus meer reclame met een vast bedrag per tijdseenheid, beleggen in crypto.
Want dan gaat het over euro's en niet hoeveel (bijv.) BTC je er voor krijgt.
Ik kreeg er wel emails over maar dat helpt niet want ik zit al in crypto's.
Dus meer reclame met een vast bedrag per tijdseenheid, beleggen in crypto.
Want dan gaat het over euro's en niet hoeveel (bijv.) BTC je er voor krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 31-08-2021 11:41 ]
Ik houd geen lijstjes bij (maar achteraf had ik je post anders kunnen interpreteren i.c.m. username), maar we zijn het wel eens inderdaad.Ngangatar schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:37:
[...]
Wellicht heb je gelijk maar je weet toch zelf ook wie er hier nationaal en internationaal denken? Schrap de eurowriters en je hebt een internationaal denkend gezelschap over.
Mocht ik tot nog toe als Hollandse Harry zijn overgekomen, dan is dat mijn fout. Ik heb overigens nog een kleine toevoeging op mijn vorige post gegeven mbt de tientjes. Ik vermoed dat we het best wel eens zijn maar dat je mijn vorige post heel erg op de letter van het geschrevene hebt opgevat.
Janneke en Mieke zullen op een bepaald moment ook wel willen meedoenSt@m schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:34:
[...]
Tja, je hebt het over Henk en Ingrid, da's echt wel een Nederlands begrip. En aangezien er hier mensen rondlopen die denken dat crypto echt alleen voor Nederlanders is (salaris wordt de 20e gestort, dus pump), of denken dat de Aziaten, de Amerikanen de weet ik veel wat, de markt beïnvloeden op bepaalde tijdstippen.. doe maar wel wat specifieker zijn dan
Uiteindelijk ga ik daar ook naar toe, echter heb ik gewoon bepaalde doelen qua aantallen coins die ik wil hebben. Voor DOT heb ik dat gehaald maar mijn aantal KSM wil ik vergroten. Zodra dat het geval is gaat mijn DCA naar ETH en BTC.JW04 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 11:21:
[...]
Waarom niet toch een deel BTC? Je loopt nu de stijging tov de alts mis. Sats/alts zal bij een stijging toch echt een beter koop zijn.
Edit: Ik heb bijvoorbeeld ook maar 15% in BTC en dat deel gaat verkocht worden voor wat alts tzt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!