Kan je beter even bij de buren in het memecointopic vragenhsst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:
Iemand hier die nog een leuk moon-pareltje aan me kan shillen die op pancakeswap staat? Heb nog allerlei rommel in een wallet staan, kan ik die mooi inruilen.
Heb je gelijk aan inderdaad.Darrell schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:24:
[...]
Kan je beter even bij de buren in het memecointopic vragen
Ik denk dat veel coins, iig zeker ADA, zowel critici als tegenstanders hebben. Critici kijken naar de inhoud, tegenstanders anti-shillen zonder goede onderbouwing omdat ze een ander belang hebben.Richh schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:09:
[...]
Toch zal je altijd open moeten staan, onafhankelijk van de context, voor de argumentatie die jouw tegenstanders aandragen. Want uiteindelijk bleken die 'tegenstanders' (ik noem ze liever 'critici')
Persoonlijk doe ik mijn own research, iig tot op zekere hoogte. Ik zie mogelijkheden in ADA, maar ik hodl b.v. meer ETH en meer DOT. Dus ik heb er zeker geen belang bij dat ADA een ETH-killer wordt, ik wil dat ze naast elkaar kunnen bestaan. Ik denk ook dat dat mogelijk is én wenselijk, zoals ik eerder in dit topic al riep zou ik het kwalijke zaak vinden als welk platform dan ook een monopoliepositie verkrijgt of behoudt (je zou kunnen stellen dat ETH die positie momenteel heeft). Dat zou innovatie in de weg staan.Dat is imho uiteindelijk de kern van 'do your own research'
Voor mij ook, en ik gok op meerdere paarden die hopelijk allemaal als eerste over de streep komen - alleen in andere racesBTC kent logischerwijs enorm veel critici wereldwijd. Ik kan zelfs niet alle kritiekpunten tegenspreken, zeker niet. Maar de 'gok' is het mij meer dan waard.
Wat was er precies mis gegaan? Ik kan me idd voorstellen dat zodra je het kwijt bent je het ook echt kwijt bent omdat het een DEX is maar had je zelf een fout gemaakt? Just curiousTaro schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:24:
[...]
Zo heb ik al >10x geprobeerd of ik ook 400 stuks UNI kan claimen met een wallet waarbij er een Uniswap transactie mislukt is, omdat ik destijds te weinig fee had meegegeven. Ik weet wel beter, maar je weet maar nooit. Ach, was nu maar 11.450 USD waard geweest
Mijn flater is Axie Infinity, 2000 stuks op 10 cent in de Launchpad gekocht. Voor het tienvoudige verkocht, helemaal top. Alleen zou het nu USD 152.000 dollar waard zijn. Tja...
DOGE, SHIBA, CAKE. Is geen financieel advies.DYOR #sacarsememodeuit#hsst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:
Iemand hier die nog een leuk moon-pareltje aan me kan shillen die op pancakeswap staat? Heb nog allerlei rommel in een wallet staan, kan ik die mooi inruilen.
CAKE in hetzelfde rijtje als SHIB en DOGE?? Jij durftMozes123 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:31:
[...]
DOGE, SHIBA, CAKE. Is geen financieel advies.DYOR #sacarsememodeuit#
Ik had in een oude wallet nog een aantal RLC (geloof ik) gevonden. Die wilde ik omwisselen voor ETH, maar er stond maar weinig ETH op tbv de fee en ik wilde geen extra ETH kopen, het erheen sturen, etc. want dan werd het gerommel in de marge. Dus uiteindelijk geprobeerd het met een gedeelte van de ETH om te wisselen (met de rest wilde ik het daarna versturen), foutmelding gekregen ivm té lage fee en het toen laten zitten omdat het restant ook onvoldoende was. Maar door die té lage fee is de RLC nooit bij het Uniswap ERC-20 contract aangekomen. Destijds was dat geen enkel probleem, maar, toen ineens werd bekend dat je 400 UNI kreeg op ieder adres waar je eerder mee met Uniswap had gehandeld... Had ik dus destijds maar wel 5-10 USD aan ETH erheen gestuurd.....Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:29:
[...]
Wat was er precies mis gegaan? Ik kan me idd voorstellen dat zodra je het kwijt bent je het ook echt kwijt bent omdat het een DEX is maar had je zelf een fout gemaakt? Just curious
Heb gelukkig wel met een ander adres UNI kunnen claimen, maar toch eeuwig zonde. En het destijds natuurlijk direct voor +-4 USD per stuk verkocht ipv het te holden tot de huidige koers van 28 USD/stuk. Maarja, achteraf...
Die 100 stuks ETH die ik op 70 USD wilde kopen had ik ook gewoon moeten doen. Net als die 100.000 ADA op 0,03 USD. Daarom, als er weer een mooie bearmarket komt weet ik wel wat ik ga doen...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Yay. Ik heb weer Ada gekocht.
Stop loss stond op 2,8850 maar was uiteindelijk verkocht voor 2,89
Heb het nu terug gekocht voor 2,8880
Ik ga maar een iets lagere stop loss instellen. Om dit soort wickjes te ontwijken dus.
Ik ga maar een iets lagere stop loss instellen. Om dit soort wickjes te ontwijken dus.
Als jullie euro's naar binance zetten om bijvoorbeeld btc van te kopen. Zetten jullie het dan eerst om naar busd en daarna pas btc ivm de 0% trading fees?
En (day)traden is toch ook altijd het best in busd? Dan is bnb voor de extra korting op de fees nog niet nodig toch?
Of zie ik wat over het hoofd?
En (day)traden is toch ook altijd het best in busd? Dan is bnb voor de extra korting op de fees nog niet nodig toch?
USDT heeft meer volume.sjakieman schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:47:
Als jullie euro's naar binance zetten om bijvoorbeeld btc van te kopen. Zetten jullie het dan eerst om naar busd en daarna pas btc ivm de 0% trading fees?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Is er ergens een instelling op binance dat je kan instellen dat crypto niet sideways gaat ?
Je stellingen zijn juist.sjakieman schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:47:
BUSD is voordeligst.
Helaas kost euro’s op Binance zetten tegenwoordig weer 1.8% fee
Volgens mij moet je dan kiezen voor 'market' bij je koop- en verkoopordersTartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:52:
Is er ergens een instelling op binance dat je kan instellen dat crypto niet sideways gaat ?
dat is de rabobank route, klinkt ingewikkelder dan hij is.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:
Weet iemand hoe je een analoge munt van 50 cent op Binance krijgt toevallig?
Ik probeer hem in ADA te drukken, maar er zitten nu paarse strepen op het scherm van mijn laptop...
- je loopt naar de rabobank
- je stopt je 50 cent in de stortings machine (en betaald later in de maand iets van 7 euro)
- je loopt naar huis
- je opent bitvavo
- je doet met ideal 0,50 betalen
- je koopt TRX oid
- je verzend het naar binance
- je koopt BNB
- je stopt het in de vault
- je koopt met je binance cc kaart bij een broker naar keuze ada voor 500 euro
- je krijgt 2% BNB cashback.
- je verzend BNB naar bitvavo
- je laat de waarde van de stortings kosten uitkeren, van de rest koop je een ada
- Nu alleen nog de 500 euro terug storten en je bent klaar
Ja mooie drop was datTaro schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:24:
[...]
Zo heb ik al >10x geprobeerd of ik ook 400 stuks UNI kan claimen met een wallet waarbij er een Uniswap transactie mislukt is, omdat ik destijds te weinig fee had meegegeven. Ik weet wel beter, maar je weet maar nooit. Ach, was nu maar 11.450 USD waard geweest
Ik heb direct na de drop 400 extra UNI gekocht. Sommigen in dit topic verklaarden me voor gek
Achteraf wel veel te snel winst gepakt. Mijn redenering was dat Uniswap zich alleen richt op ERC-20 tokens, terwijl de markt toch enigzins zou gaan verschuiven. Ik dacht dat dat sneller zou gaan gebeuren (o.a. via Cosmos), maar eigenlijk is er nog niets gebeurd sinds vorig jaar.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Volgens mij heb jij ‘gratis geld’ uitgevondentwain4me schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:56:
[...]
dat is de rabobank route, klinkt ingewikkelder dan hij is.
- je loopt naar de rabobank
- je stopt je 50 cent in de stortings machine (en betaald later in de maand iets van 7 euro)
- je loopt naar huis
- je opend bitvavo
- je doet met ideal 0,50 betalen
- je koopt TRX oid
- je verzend het naar binance
- je koopt BNB
- je stopt het in de vault
- je koopt met je binance cc kaart bij een broker naar keuze ada voor 500 euro
- je krijgt 2% BNB cashback.
- je verzend BNB naar bitvavo
- je laat de waarde van de stortings kosten uitkeren, van de rest koop je een ada
- Nu alleen nog de 500 euro terug storten en je bent klaar
Ik was net op tijd, had het de 19e overgemaakt. Een dag (of een paar uur) voordat de fee van 0% naar 1,8% ging.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:53:
[...]
Je stellingen zijn juist.
BUSD is voordeligst.
Helaas kost euro’s op Binance zetten tegenwoordig weer 1.8% fee
$0,002 per ADA winst, minus fees. Trade je met 100k ADA ($290.000), dan heb je $200 winst gepakt.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:45:
Yay. Ik heb weer Ada gekocht.
Je bent terug in een trade in een coin die net +300% is gegaan, lekker riskant.
Waarom niet een paar dagen laten rusten? Als-ie doorschiet, lekker boeien, je hebt je winst gepakt.
Als je alts trade tegen het USDT pair, moet je vooral BTC in de gaten houden. Die wil nu ff een dipje gaan maken, dus ff op je winst blijven zitten zou het beste advies zijn. ADA klapt zo weer terug naar $2.30 (flinterdun supportje) als BTC een klein nat scheetje laat.
[ Voor 37% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 22:12 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Is dat voor jou belangrijker dan de 0% trading fees?
Verwijderd
Vitalik staart verloren uit het zolderraam van zijn ouderlijk huis. Donkere wolken drijven tergend traag voorbij. Loodzware druppels zure regen kletteren op de dakpannen, als knikkers die uit de hemel worden geschoten met een shitcoin katapult.
Zuchtend opent hij Binance. Heel snel klikt hij langs de top gainers om in een oogwenk vol walging zijn gezicht af te wenden... ADA. Cardano. Die kleine vervloekte hoerenmunt zonder werkend product. 'Godverdomme. Al bijna 3 dollar...' schiet er door zijn gigantische big brains.
Woedend probeert hij met al zijn kracht zijn laptop dicht te klappen, maar zijn armen zijn te zwak. De RSI heeft zich na 6 jaar non stop coden diep genesteld in zijn magere gewrichten. Een hoge kreet van frustratie schiet uit zijn puberale keel waar de baard nog niet inzit.
'Straks flipt die stomme Charles zijn duplo muntje mijn meesterwerk.' Schiet er door zijn hoofd. 'Ik moet voorkomen dat die uitgerangeerde cyberpunk mijn marketcap opsnoept.'
Plotseling hoort hij getoeter vanaf de straat. Nieuwsgierig en avontuurlijk als de jonge Vitalik is, opent hij zijn zolderraam. Zijn huid schiet meteen in kippenvel na aanraking met de buitenlucht, een fris zomers briesje slaat naar binnen en blaast hem 3 meter achteruit. Weer hoort hij getoeter...
Voorzichtig steekt hij zijn hoofd uit het raam om te zien wie er een poging zoekt tot analoog sociaal contact op brutale, ongeschoolde wijze met de claxon van een verbrandingsmotor aangedreven voertuig.
Hij ziet een blauwe lambo op het gazon staan. Het raam gaat open... Vitaliks hart slaat over...
'Hey hey hey Vitalikjeeeeee ouwe rukkert!' Schreeuwt Charles met zijn fatsige behaarde bakkes. 'Sta al op plek 3 maatje, hahhaha had je niet gedacht he? Niet eens smartcontractjes maatje, hahhaa!'
Vitaliks hart bonkt in zijn keel. Zulke directe confrontatie is hij niet gewend. 'G... Ga... Ga naar huis, schavuit!' Stottert hij naar Charles die inmiddels zijn dikke fatsige pens uit de lambo heeft weten te vouwen.
'Wat nou Vitalikjeee, krijg je het benauwd jongeee? Iedereen en z'n moeder koopt m'n muntje ouwe pikkepijpert! En straks helemaal als ik smartcontractjes heb.' Charles steekt een dikke sigaar in de mondhoek van zijn iconische bakkes en maakt zijn riem los. 'Kom je flippen goos, je weet toch? Proof of Stake al bijna klaar voor die kutmunt van je?'
'Wat wil je in godsnaam?' Kermt Vitalik vanuit zijn rukbunker. 'Laat me met rust! Ik werk hard aan 2.0...'
'Ja jonge, ben zo weer weg ouwe nerd, kon het niet laten haha.' Met een flits draait Charles zich om, bukt, en laat zijn broek zakken. 'Mijn Cardano dikke vette moon Vitalikjeeee hhahhaah!' Schreeuwt Charles.
Vitalik is geschokt. De aanblik van Charles zijn naakte, behaarde derrière in volledige gruwelijkheid is hem teveel. Trillend doet hij een poging het raam dicht te doen, maar het wordt zwart voor zijn ogen en hij voelt zijn benen zwaar worden.
'Wat nou Vitalikjeeee beetje paniek pikkie? Hahhahaa ik kom je flippen sukkeltje! Fuck jou en je gigantisch dure elite shitcoin!' Schreeuwt Charles. Hij swaffelt nog even stoer zijn micropenis naar Vitalik terwijl hij een hijs neemt van zijn sigaar. 'Dure fees, dure swaps, fuck jou!' Schreeuwt hij, om vervolgens zijn boomerbouw lichaam in zijn blauwe lambo te proppen en volgas weg te rijden.
Vitalik ziet nog net het nummerbord van zijn custom lambo voor hij driftend de straathoek inslaat: 'tnx buy ers'.
Vitalik zakt verslagen in elkaar op de vloer van zijn kamertje. Een dikke traan rolt over zijn magere wang, zijn huid zuigt direct gretig het vocht op...
When 2.0? When?
Zuchtend opent hij Binance. Heel snel klikt hij langs de top gainers om in een oogwenk vol walging zijn gezicht af te wenden... ADA. Cardano. Die kleine vervloekte hoerenmunt zonder werkend product. 'Godverdomme. Al bijna 3 dollar...' schiet er door zijn gigantische big brains.
Woedend probeert hij met al zijn kracht zijn laptop dicht te klappen, maar zijn armen zijn te zwak. De RSI heeft zich na 6 jaar non stop coden diep genesteld in zijn magere gewrichten. Een hoge kreet van frustratie schiet uit zijn puberale keel waar de baard nog niet inzit.
'Straks flipt die stomme Charles zijn duplo muntje mijn meesterwerk.' Schiet er door zijn hoofd. 'Ik moet voorkomen dat die uitgerangeerde cyberpunk mijn marketcap opsnoept.'
Plotseling hoort hij getoeter vanaf de straat. Nieuwsgierig en avontuurlijk als de jonge Vitalik is, opent hij zijn zolderraam. Zijn huid schiet meteen in kippenvel na aanraking met de buitenlucht, een fris zomers briesje slaat naar binnen en blaast hem 3 meter achteruit. Weer hoort hij getoeter...
Voorzichtig steekt hij zijn hoofd uit het raam om te zien wie er een poging zoekt tot analoog sociaal contact op brutale, ongeschoolde wijze met de claxon van een verbrandingsmotor aangedreven voertuig.
Hij ziet een blauwe lambo op het gazon staan. Het raam gaat open... Vitaliks hart slaat over...
'Hey hey hey Vitalikjeeeeee ouwe rukkert!' Schreeuwt Charles met zijn fatsige behaarde bakkes. 'Sta al op plek 3 maatje, hahhaha had je niet gedacht he? Niet eens smartcontractjes maatje, hahhaa!'
Vitaliks hart bonkt in zijn keel. Zulke directe confrontatie is hij niet gewend. 'G... Ga... Ga naar huis, schavuit!' Stottert hij naar Charles die inmiddels zijn dikke fatsige pens uit de lambo heeft weten te vouwen.
'Wat nou Vitalikjeee, krijg je het benauwd jongeee? Iedereen en z'n moeder koopt m'n muntje ouwe pikkepijpert! En straks helemaal als ik smartcontractjes heb.' Charles steekt een dikke sigaar in de mondhoek van zijn iconische bakkes en maakt zijn riem los. 'Kom je flippen goos, je weet toch? Proof of Stake al bijna klaar voor die kutmunt van je?'
'Wat wil je in godsnaam?' Kermt Vitalik vanuit zijn rukbunker. 'Laat me met rust! Ik werk hard aan 2.0...'
'Ja jonge, ben zo weer weg ouwe nerd, kon het niet laten haha.' Met een flits draait Charles zich om, bukt, en laat zijn broek zakken. 'Mijn Cardano dikke vette moon Vitalikjeeee hhahhaah!' Schreeuwt Charles.
Vitalik is geschokt. De aanblik van Charles zijn naakte, behaarde derrière in volledige gruwelijkheid is hem teveel. Trillend doet hij een poging het raam dicht te doen, maar het wordt zwart voor zijn ogen en hij voelt zijn benen zwaar worden.
'Wat nou Vitalikjeeee beetje paniek pikkie? Hahhahaa ik kom je flippen sukkeltje! Fuck jou en je gigantisch dure elite shitcoin!' Schreeuwt Charles. Hij swaffelt nog even stoer zijn micropenis naar Vitalik terwijl hij een hijs neemt van zijn sigaar. 'Dure fees, dure swaps, fuck jou!' Schreeuwt hij, om vervolgens zijn boomerbouw lichaam in zijn blauwe lambo te proppen en volgas weg te rijden.
Vitalik ziet nog net het nummerbord van zijn custom lambo voor hij driftend de straathoek inslaat: 'tnx buy ers'.
Vitalik zakt verslagen in elkaar op de vloer van zijn kamertje. Een dikke traan rolt over zijn magere wang, zijn huid zuigt direct gretig het vocht op...
When 2.0? When?
Laten we deze opslaan mocht Ada ooit de Bitcoin flippen, dan passen we de naam aan van Vitalik naar JaapioVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:06:
Vitalik staart verloren uit het zolderraam van zijn ouderlijk huis. Donkere wolken drijven tergend traag voorbij. Loodzware druppels zure regen kletteren op de dakpannen, als knikkers die uit de hemel worden geschoten met een shitcoin katapult.
Vitaliks hart bonkt in zijn keel. Zulke directe confrontatie is hij niet gewend. 'G... Ga... Ga naar huis, schavuit!' Stottert hij naar Charles die zich inmiddels zijn dikke fatsige pens uit de lambo heeft weten te vouwen.
When 2.0? When?
Ik ben een sucker voor de soft-homo-erotische verhalen van JaapioVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:06:
Vitaliks hart bonkt in zijn keel. Zulke directe confrontatie is hij niet gewend. 'G... Ga... Ga naar huis, schavuit!' Stottert hij naar Charles die zich inmiddels zijn dikke fatsige pens uit de lambo heeft weten te vouwen.
When 2.0? When?
Of zijn het homo-soft-erotische verhalen? Erotische softhomo-verhalen?
Whatever. Geniaal stukje weer
Ik neem aan dat je achter een Windows machine zit. Met de ingebouwde "Verteller" app kan je het laten voorlezen. Dan heb je ook nog eens je handen vrij en kan je je ogen sluiten voor de premium ervaringMooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:15:
[...]
Ik ben een sucker voor de soft-homo-erotische verhalen van Jaapio
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Weet iemand of/waar je historical market cap data via een api kunt ophalen? Ik kan het wel per munt vinden, maar ik zoek de historische ranking. (Een simpele
Python:
geeft helaas alleen de eerste 20 regels; mocht iemand daar een fix voor hebben dan ben ik ook uit de brand.)
1
| pd.read_html('http://coinmarketcap.com/historical/20210103/')[2] |
Ik gebruik al jaren het Ethereum van de computermerken, maar ook daar is een voorleesoptie te vindenGelukszoekr schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:19:
[...]
Ik neem aan dat je achter een Windows machine zit. Met de ingebouwde "Verteller" app kan je het laten voorlezen. Dan heb je ook nog eens je handen vrij en kan je je ogen sluiten voor de premium ervaring
Ga het prachtige verhaal alleen luisterend ondergaan als Jaapio himself het inspreekt met de juiste tonatie en emotie. Verwacht ook wel een lichtelijk hijgje zo nu en dan.
Daarom heb ik ook stoploss maar ingesteld.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:04:
[...]
$0,002 per ADA winst, minus fees. Trade je met 100k ADA ($290.000), dan heb je $200 winst gepakt.
Je bent terug in een trade in een coin die net +300% is gegaan, lekker riskant.
Waarom niet een paar dagen laten rusten? Als-ie doorschiet, lekker boeien, je hebt je winst gepakt.
Als je alts trade tegen het USDT pair, moet je vooral BTC in de gaten houden. Die wil nu ff een dipje gaan maken, dus ff op je winst blijven zitten zou het beste advies zijn. ADA klapt zo weer terug naar $2.30 (flinterdun supportje) als BTC een klein nat scheetje laat.
Vooralsnog trekt ADA zich weinig aan van BTC, maar ik ben wel op mijn hoede.
ADA trekt zich weinig aan van BTC, okee.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:24:
[...]
Daarom heb ik ook stoploss maar ingesteld.
Vooralsnog trekt ADA zich weinig aan van BTC, maar ik ben wel op mijn hoede.
ADA zou ook op $3 staan, wanneer BTC niet eerst van $10k naar $60k is gegaan denk je?
Als BTC over 2 maand weer op €10k zou zitten, moeten veel ADA-kopers van de laatste maanden een 2e bijbaan nemen in de supermarkt nemen.
Niemand, echt niemand op macro-economisch niveau interesseert het ook maar iets wat Cardano doet.
Ze nemen BTC maar half serieus. Eerst BTC, dan (met wat gratie) ETH en dan kan de rest eventueel aanhaken. Cardano (en 90-95% van de coins) zijn lucht die hun bestaansrecht moeten bevechten. Dat moment is aanstaande en gaat interessant worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 22:54 ]
Net als de doge kopers van 0.74 dollarMooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:50:
[...]
ADA trekt zich weinig aan van BTC, okee.
ADA zou ook op $3 staan, wanneer BTC niet eerst van $10k naar $60k is gegaan denk je?
Als BTC over 2 maand weer op €10k zou zitten, moeten veel ADA-kopers van de laatste maanden een 2e bijbaan nemen in de supermarkt nemen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ja en nee.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:50:
[...]
ADA trekt zich weinig aan van BTC, okee.
Tuurlijk lift ADA schaamteloos mee op BTC, net zoals alle andere alts en memes en shits.
Echter heb ik wel de indruk dat ADA de laatste dagen wel is blijven doorgroeien toen BTC sideways ging.
ADA to the moon 150$.
Vrijwel altijd als BTC sideways gaat in een bull season, gaan alts eroverheen. Profiteer er van, maar pak je winsten, want als BTC klaar is met de bullrun, moet je je geld uit de alts trekken.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Ja en nee.
Tuurlijk lift ADA schaamteloos mee op BTC, net zoals alle andere alts en memes en shits.
Echter heb ik wel de indruk dat ADA de laatste dagen wel is blijven doorgroeien toen BTC sideways ging.
ADA to the moon 150$.![]()
![]()
Ik wacht het af
BTC gaat naar mijn verwachting de 100k zeker aantikken deze cycle. ADA kan binnen nu en een jaar zeker nog flink groeien in prijs. Zeker wanneer het ook echt een platform gaat worden waar op gebouwd kan worden en niet alleen een speculatiemiddel.
$150 slaat nergens op natuurlijk of je moet 2030 bedoelen. In dat geval is de kans op $150 net zo groot als $0.05. Want zoals Cardano een "ETH killer" lijkt te zijn, zal er over een jaar een "Cardano killer" kunnen zijn. De markt groeit exponentieel, wellicht is de "Google of Amazon" nog niet eens geboren en zitten we hier met z'n allen tegen de Worldonline's en Altavista's aan te kijken.
Oftewel: Gewoon je geld in adoptie steken en niet in speculatie, dan ben je aan het investeren met je hoofd. Pas switchen als je de markt ziet verschuiven, anders lekker DCA blijven investeren in projecten die er nu toe doen.....niet over 4 of 6 of 9 maand als update 3.1 eventueel uit zal komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 23:07 ]
Zoals ik zei: ik heb dikke verliezen gemaakt door foute trades. Die probeer ik nu een beetje ongedaan te maken door mee te liften op groene candles, totdat ze niet groen meer zijn. Dan ga ik over op de volgende.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Vrijwel altijd als BTC sideways gaat in een bull season, gaan alts eroverheen. Profiteer er van, maar pak je winsten, want als BTC klaar is met de bullrun, moet je je geld uit de alts trekken.
BTC gaat naar mijn verwachting de 100k zeker aantikken deze cycle. ADA kan binnen nu en een jaar zeker nog flink groeien in prijs. Zeker wanneer het ook echt een plaform gaat worden waar op gebouwd kan worden en niet alleen een speculatiemiddel.
$150 slaat nergens op natuurlijk of je moet 2030 bedoelen. In dat geval is de kans op $150 net zo groot als $0.05. Want zoals Cardano een "ETH killer" lijkt te zijn, zal er over een jaar een "Cardano killer" kunnen zijn. De markt groeit exponentieel, wellicht is de "Google of Amazon" nog niet eens geboren en zitten we hier met zijn allen tegen de Worldonline's en Altavista's aan te kijken.
Oftewel: Gewoon je geld in adoptie steken en niet in speculatie, dan ben je aan het investeren met je hoofd.
Het is geen risicovrije bedoening, maar daarom maak ik ook gretig gebruik van stop losses.
Ik stop ook geen vers fiat meer in crypto, totdat ik mijn inleg terug heb.
Pas wanneer dit mij allemaal gelukt is, zie ik wel of en welke crypto de beste is.
Ik neem alle adviezen daarom ook gretig in me op.
Oh, en ik ben een Apple fan, dus Google en Amazon zeggen mij niets
0.14% is de fee op kraken. We hebben het beide over hetzelfde, namelijk percentages.Nopheros schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:33:
[...]
Euro naar XLM 0,14 zegt me niets, we hebben het over percentages
Daarnaast is van crypto naar euro op binance helemaal niet gratis..
Over de convert fee vind ik op binance het volgende:
"We do not charge any fees on OTC trades. However, there will be a spread (if you are buying, our prices will be above the market price. If you are selling, our price will be below the market price)."
Aah daar is het fout gegaan dusTartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Oh, en ik ben een Apple fan, dus Google en Amazon zeggen mij niets![]()
Zero.
Convert != OTC.MF Doom schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
"We do not charge any fees on OTC trades. However, there will be a spread (if you are buying, our prices will be above the market price. If you are selling, our price will be below the market price)."
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik hoop zo dat jij morgen weer 50 cent vindt....Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:06:
When 2.0? When?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik zie het voordeel niet van converteren. Verkopen tegen BUSD en dan een ander coin kopen met die BUSD is toch voordeliger?
Same here, het is volgens mij een optie voor starters, die limit orders niet kennen, kunnen vinden of te lastig vinden.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Ik zie het voordeel niet van converteren. Verkopen tegen BUSD en dan een ander coin kopen met die BUSD is toch voordeliger?
Over een paar jaar gaat MBOX 1000000000000x doen. Dus je kan ze beter nog ff hodlen. Al helemaal sinds je het übergratis en helemaal voor niks heb gekregen.Kol Nedra schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:18:
[Afbeelding]
zo dat gaat hard! heb me baan net opgezegd 👀
Geinig altijd die dit vs dat.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Ik ben Apple fan vanwege het feit dat de apps perfect samenwerken met de devices en het ecosysteem.
Echter ben ik Windows fan omdat ik daar al jaren mee werk naar alle tevredenheid.
Daarnaast ben ik ook Android fan, omdat voordat ik Apple ontdekte qua gebruiksgemak, ik het tweaken op Android devices te gek vond.
Ach, ik ben waarschijnlijk geen echte fan van alles besef ik me nu maar een gigantische tech slettenbak,,,
Dan hebben we het over 2 totaal verschillende dingen; traden vs hodlen (cq. future "blue chips" tijdig herkennen)Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Zoals ik zei: ik heb dikke verliezen gemaakt door foute trades. Die probeer ik nu een beetje ongedaan te maken door mee te liften op groene candles, totdat ze niet groen meer zijn. Dan ga ik over op de volgende.
Het is geen risicovrije bedoening, maar daarom maak ik ook gretig gebruik van stop losses.
Ik stop ook geen vers fiat meer in crypto, totdat ik mijn inleg terug heb.
Pas wanneer dit mij allemaal gelukt is, zie ik wel of en welke crypto de beste is.
Ik neem alle adviezen daarom ook gretig in me op.
Tevens is het najagen van groene candles leuk in de bullmarkt, maar juist omdat je niet "all-in" durft te gaan blijft het meestal gerommel in de marge. Je kan je beter focussen, daar ben ik van overtuigd.
Maar ik word ook wel een beetje moe van mezelf dat ik dit blijf herhalen
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 23:24 ]
"Scherm automatisch draaien" uitzetten op je mobiel.Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:52:
Kan niet voor anderen spreken natuurlijk maar voor mij is het de snelste route. Ik had er wat meer winst uit kunnen halen maar neem genoegen met wat minder winst en wat meer gemak.Taro schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:20:
[...]
Same here, het is volgens mij een optie voor starters, die limit orders niet kennen, kunnen vinden of te lastig vinden.
Het is een psychologisch iets. Ik ben x bedrag in fiat of een x aantal sats kwijt, vanwege foute trades, dus ik moet eerst dat teniet doen zodat ik rustig verder kan kijken wat de gouden ei leggende kip is onder de crypto.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Dan hebben we het over 2 totaal verschillende dingen; traden vs hodlen (cq. future "blue chips" tijdig herkennen)
Tevens is het najagen van groene candles leuk in de bullmarkt, maar juist omdat je niet "all-in" durft te gaan blijft het meestal gerommel in de marge. Je kan je beter focussen, daar ben ik van overtuigd.
Maar ik word ook wel een beetje moe van mezelf dat ik dit blijf herhalenBen gewoon al tijden stellig overtuigd dat dit "nieuwe wereldje" gigantische kansen biedt voor mensen die tijdig inzien dat het die kansen kan bieden. Het wereldje doet tevens zijn uiterste best om je van dat pad af te willen laten wijken. Smart money is slim genoeg om semi-smart money het geld af te troggelen.
Het "fan zijn" beperkt je in je objectiviteit, dus fan van iets zijn is vrijwel nooit bevordelijk.Ngangatar schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Geinig altijd die dit vs dat.
Ik ben Apple fan vanwege het feit dat de apps perfect samenwerken met de devices en het ecosysteem.
Echter ben ik Windows fan omdat ik daar al jaren mee werk naar alle tevredenheid.
Daarnaast ben ik ook Android fan, omdat voordat ik Apple ontdekte qua gebruiksgemak, ik het tweaken op Android devices te gek vond.
Ach, ik ben waarschijnlijk geen echte fan van alles besef ik me nu maar een gigantische tech slettenbak,,,
Daarbij ben je vaak "fan" van iets, omdat je het zelf in bezit hebt en je aankoop wilt verantwoorden naar anderen.
Ik zit zelf tot mijn kruin in het Apple ecosysteem tot tevredenheid, want krijg de productiviteit die ik wil. De spullen zijn mooi en ze werken goed, dus ik koop ze graag. Maar ik ben absoluut geen Apple-fan, het is een vreselijk hypocriet bedrijf.
Wil niet doorzeuren, maar doe het wel....Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:26:
[...]
Het is een psychologisch iets. Ik ben x bedrag in fiat of een x aantal sats kwijt, vanwege foute trades, dus ik moet eerst dat teniet doen zodat ik rustig verder kan kijken wat de gouden ei leggende kip is onder de crypto.
Als je kan omschrijven wat het is en daarbij herkent bij jezelf, kun je het dus objectief bekijken en gebruiken in je voordeel.
Zorg jij dan ook dat ik tegen het einde van het jaar bij mijn inleg kan komen en dit kan omzetten naar fiat?Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:33:
[...]
Wil niet doorzeuren, maar doe het wel....
Als je kan omschrijven wat het is en daarbij herkent bij jezelf, kun je het dus objectief bekijken en gebruiken in je voordeel.
Ik heb dus wel ietsjes meer geïnvesteerd dan ik kwijt kan, blijkt achteraf. Natuurlijk is dat dom en zonde en whatnot, maar niet onoverkomelijk.
Plus ik vind deze nieuwe adrenalinerush wel leuk, voorlopig.
Je gaat ada nu toch niet in staking zetten he?Kol Nedra schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:38:
ben benieuwd naar reset waarschijnlijk veel weak hands eerder laten redeemen. en komt vast plek vrij voor 90 dagen staken.
verwacht na reset wel een dump
[Afbeelding]
En de geldprinter gaat een tandje harder, Buy Bitcoin Bitchezzz !!! 
Bron: https://www.telegraaf.nl/...ard-imf-in-wereldeconomieExtra injectie $650 miljard IMF in wereldeconomie
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 23-08-2021 23:45 ]
Over 2 dagen komt 60% van m'n 60day locked Ada vrij, daar gaat zeker een deel winst van genomen worden en komt er wellicht toch zo'n mooie shiny rtx 3080 of zelfs een hele nieuwe rigKol Nedra schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:38:
ben benieuwd naar reset waarschijnlijk veel weak hands eerder laten redeemen. en komt vast plek vrij voor 90 dagen staken.
verwacht na reset wel een dump
[Afbeelding]
Edit: die Ada zijn gekocht ruim onder de 1$
[ Voor 3% gewijzigd door Khaelos op 23-08-2021 23:48 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Geen idee wat OTC was dus heb het even opgezocht. Voor zover ik kan zien heeft dat te maken met binance.us?MF Doom schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
0.14% is de fee op kraken. We hebben het beide over hetzelfde, namelijk percentages.
"Binance.US has launched an OTC trading portal for major orders. The feature will allow users of Binance's US affiliate to process orders worth $10,000 or more directly between customers, off of the normal exchange's order book. ... Coley said the addition complements Binance.US' other trading options."
Als ik op binance van crypto naar euro ga dan betaal ik daar helaas wel fees over. Bij kraken begrijp ik van jou dus 0.14%, ga je richting de 0.25%.
Zeker niet veel, maar als dat van de 2% afgaat dan wordt het wel steeds minder interessant.
Euro’s verkopen voor BUSD is gratis. Andersom ook.Nopheros schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:46:
[...]
Geen idee wat OTC was dus heb het even opgezocht. Voor zover ik kan zien heeft dat te maken met binance.us?
"Binance.US has launched an OTC trading portal for major orders. The feature will allow users of Binance's US affiliate to process orders worth $10,000 or more directly between customers, off of the normal exchange's order book. ... Coley said the addition complements Binance.US' other trading options."
Als ik op binance van crypto naar euro ga dan betaal ik daar helaas wel fees over. Bij kraken begrijp ik van jou dus 0.14%, ga je richting de 0.25%.
Zeker niet veel, maar als dat van de 2% afgaat dan wordt het wel steeds minder interessant.
Traden met BUSD is ook gratis.
Dus waarom wil je dan blijven traden in euro’s?
Gaat om de binance kaartTartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:49:
[...]
Euro’s verkopen voor BUSD is gratis. Andersom ook.
Traden met BUSD is ook gratis.
Dus waarom wil je dan blijven traden in euro’s?
Binance kaart accepteerd gewoon busd hoor, je hoeft het niet naar euro's te zetten.
dus iDeal (gratis) Bitvavo TRX kopen (kleine fee)
TRX sturen naar Binance (gratis)
TRX omzetten naar busd (ook gratis dan? zal volgende keer checken)
en de busd zetten op binance kaart
nothing stops this train
Ik heb Ethererum in mijn Funding Wallet zitten.
Tartarus schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:55:
[...]
Ik heb Ethererum in mijn Funding Wallet zitten.
Zero.
Ik weet niet wat er in Friesland te krijgen is voor 50 cent, maar dat moet goed spul zijnVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:06:
When 2.0? When?
Ik reed net langs Sneek uit mijn werk...paul-s83 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:05:
[...]
Ik weet niet wat er in Friesland te krijgen is voor 50 cent, maar dat moet goed spul zijn
:strip_exif()/f/image/6K2ATd8JztHp7b7bp3zC9Qlx.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn ramen zijn wat smerig, maar dikke vette moon boven Snits.
Die @Verwijderd zit gebakken.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hebben woonplaatsen in Friesland geen hoofdletters?Ronald.42 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:12:
[...]
Ik reed net langs sneek uit mijn werk...
[Afbeelding]
Mijn ramen zijn wat smerig, maar dikke vette moon boven snits.
Misschien kunnen ze dat nu wel financieren als ze verstandig investeren in crypto
Fixed!!Tartarus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:14:
[...]
Hebben woonplaatsen in Friesland geen hoofdletters?![]()
Misschien kunnen ze dat nu wel financieren als ze verstandig investeren in crypto
Valt niet mee allemaal na zo'n eerste werkdag na 5 weken vakantie 🤪
zijn er wegen in friesland? 👀Ronald.42 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:12:
[...]
Ik reed net langs Sneek uit mijn werk...
[Afbeelding]
Mijn ramen zijn wat smerig, maar dikke vette moon boven Snits.
nothing stops this train
Ja die A7 moest zo nodig door onze zand weggetjes...
Mijn beste move is het verkopen van ongeveer 410 BNB op 7 januari, bracht maar liefst bijna 15.000 euro op. Was nu ietsje meer waard geweest. Trots.Taro schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:24:
[...]
PSN/Steam: Xamsix
Moest even lachen: 
Toch mis ik um wel een beetje.A87
2 maart 2018 20:15 • Rapporteer
ben jij nu rijk?
Jongens, ik heb gevonden waar we ons nieuwe accuboormachines uit kunnen proberen.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:23:
[...]
Mijn beste move is het verkopen van ongeveer 410 BNB op 7 januari, bracht maar liefst bijna 15.000 euro op. Was nu ietsje meer waard geweest. Trots.
Als je goed leest staat er "verkocht". Dus bespaar je de investering van een boormachine.Tartarus schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:25:
[...]
Jongens, ik heb gevonden waar we ons nieuwe accuboormachines uit kunnen proberen.
Ik denk dat de meesten van ons die al ff meegaan dit soort momenten hebben gehad.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:23:
[...]
Mijn beste move is het verkopen van ongeveer 410 BNB op 7 januari, bracht maar liefst bijna 15.000 euro op. Was nu ietsje meer waard geweest. Trots.
Achteraf is mooi wonen, in januari was dit dus blijkbaar de beste move voor jou.
BRILJANT!!!!Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:06:
When 2.0? When?
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Is ook zo hoor, kan ermee leven, valt niks meer aan te doen. Als ik het allemaal vooraf wist was ik natuurlijk miljonair. Goed om mee te nemen iig en trades rustig te bekijken en overdenken.paul-s83 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:35:
[...]
Ik denk dat de meesten van ons die al ff meegaan dit soort momenten hebben gehad.
Achteraf is mooi wonen, in januari was dit dus blijkbaar de beste move voor jou.
Overigens merk ik in dit topic dat er nogal sceptisch naar ADA wordt gekeken. Beetje vreemd vind ik dat, in een bull market is in principe alles overgewaardeerd. Daarom is het ook een bull market.
Als je naar de technische fundamenten van ADA kijkt en de gigantische community daaromheen staat de wind gewoon volop mee met ADA. ETH, BNB, AVAX zijn allemaal flink gegroeid door smart contracts. Dit zal voor ADA niet anders zijn.
Er staan al 100en projecten klaar om gelanceerd te worden op ADA en daarnaast is ADA ook nog eens 100% gedencentraliseerd. Dit geeft alweer voordeel tov BNB.
Naast een technisch fundament is er gunning nodig, een reden dat mensen het willen kopen. ADA heeft beiden en daarom gaat het nog veel beter presteren dan we tot nu toe gezien hebben.
Als je naar de technische fundamenten van ADA kijkt en de gigantische community daaromheen staat de wind gewoon volop mee met ADA. ETH, BNB, AVAX zijn allemaal flink gegroeid door smart contracts. Dit zal voor ADA niet anders zijn.
Er staan al 100en projecten klaar om gelanceerd te worden op ADA en daarnaast is ADA ook nog eens 100% gedencentraliseerd. Dit geeft alweer voordeel tov BNB.
Naast een technisch fundament is er gunning nodig, een reden dat mensen het willen kopen. ADA heeft beiden en daarom gaat het nog veel beter presteren dan we tot nu toe gezien hebben.
Stel, als iets aan de hand is, bijvoorbeeld een 'hack', kan iemand ADA terugdraaien of represailles uitvoeren? Als ADA een smartcontract is op ETH, dan is het ja en per definitie niet gedecentraliseerd. Vervolgens, hoe verifieer je de beveiliging van het netwerk? Ik ken ADA niet, maar weet wel dat tot nu toe BTC de enige is wat mij heeft overtuigd écht onafhankelijk van alles te zijn. Als iemand maar iets kan beinvloeden door bijvoorbeeld meer geld in te gooien (want je bent er vroeg bij) en dus meer stake hebt, of dat het onderdeel is van een contract wat te beinvloeden is van buitenaf, danwel via een 'master key', is het voor mij duidelijk niet decentraal.juggle schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:48:
Overigens merk ik in dit topic dat er nogal sceptisch naar ADA wordt gekeken. Beetje vreemd vind ik dat, in een bull market is in principe alles overgewaardeerd. Daarom is het ook een bull market.
BNB is overigens een token om te handelen op een platform en uitgegroeid tot het te kunnen gebruiken op een 'smart contract netwerk van zichzelf'. Zodoende kan men producten bouwen waarbij transactiekosten gedaan worden door diezelfde (goedkope) token. Inderdaad totaal niet decentraal, maar dat adverteren ze ook niet mee.
BTC is nog steeds in handen van een paar grote mining pools, dus of je dat volledig decentralized kan noemen is ook de vraag...Qunix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:59:
[...]
Stel, als iets aan de hand is, bijvoorbeeld een 'hack', kan iemand ADA terugdraaien of represailles uitvoeren? Als ADA een smartcontract is op ETH, dan is het ja en per definitie niet gedecentraliseerd. Vervolgens, hoe verifieer je de beveiliging van het netwerk? Ik ken ADA niet, maar weet wel dat tot nu toe BTC de enige is wat mij heeft overtuigd écht onafhankelijk van alles te zijn. Als iemand maar iets kan beinvloeden door bijvoorbeeld meer geld in te gooien (want je bent er vroeg bij) en dus meer stake hebt, of dat het onderdeel is van een contract wat te beinvloeden is van buitenaf, danwel via een 'master key', is het voor mij duidelijk niet decentraal.
BNB is overigens een token om te handelen op een platform en uitgegroeid tot het te kunnen gebruiken op een 'smart contract netwerk van zichzelf'. Zodoende kan men producten bouwen waarbij transactiekosten gedaan worden door diezelfde (goedkope) token. Inderdaad totaal niet decentraal, maar dat adverteren ze ook niet mee.
https://finance.yahoo.com...ralization-220615285.html
Want een pool die de opbrengst verdeelt is niet meer decentraal, ookal beheren andere individuen de mining hardware zelf en zitten ze verspreid over de gehele wereld?juggle schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 01:06:
[...]
BTC is nog steeds in handen van een paar grote mining pools, dus of je dat volledig decentralized kan noemen is ook de vraag...
https://finance.yahoo.com...ralization-220615285.html
Los van dat decentraal om veel meer gaat dan hoe de miners zich georganiseerd hebben imho.
Verder is het argument 'ja maar pietje doet het ook, kijk daar eens naar' eigenlijk nooit een goed argument
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Xpose scam? Kwam hier paar keer langs. Hoop niet dat er leden hebben geïnvesteerd. Hier draadje van een BNR journalist :
https://twitter.com/aaron.../1429389866316570632?s=19
https://twitter.com/aaron.../1429389866316570632?s=19
Adalite.io, in combinatie met een Ledger.miikebtc schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:25:
[...]
Even uit nieuwsgierigheid: Welke wallet gebruik je voor het staken/hodlen?
Je kunt dan je ADA verdelen over meerdere accounts en apart staken.
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Messari eerste impressie:Mooody schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 20:31:
[...]
Ziet er strak uit.
Ik gebruik zelf voornamelijk CoinGecko en https://messari.io/ (die laatste is wellicht de beste qua crypto statistieken)
:fill(white):strip_exif()/f/image/f8fankyUOEtqcQ2YpPLcPz35.png?f=user_large)
Beetje aparte top 4 hé
Verder kennen ze ook best grote nieuwe projecten zoals Moonpot ($POTS) niet dus heel erg scherp op marktonwikkelingen lijken ze niet te zijn.
Jij kent Cardstack nog niet? Vitalik had een list bedacht op die dikke moon van Charles en heeft een nieuwe shitcoin in zijn smart contract gezet en net zoveel munten uitgebracht todat de market cap hoger was dan Cardano.majic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:15:
[...]
Messari eerste impressie:
[Afbeelding]
Beetje aparte top 5 hé![]()
Verder kennen ze ook best grote nieuwe projecten zoals Moonpot ($POTS) niet dus heel erg scherp op marktonwikkelingen lijken ze niet te zijn.
Eind mei 700 geïnvesteerd op Binance(toen je nog met iDeal en SEPA kon betalen), sinds eergisteren een beetje de coins gaan verkopen in afwachting van wat de market gaat doen in september. Mooi rendement behaald van 80%, het kon hoger, maar ik heb in het begin toch een partijtje ge'fud en ik heb me toen zeker ook schuldig bevonden aan panic selling.
Nu maar hopen dat we inderdaad gaan zakken anders is het wel heel zonde dat ik heb verkocht. Ook hoop ik dat SEPA en iDeal snel weer beschikbaar worden zodra Binance hun zaken op orde heeft, de andere betalingswijzen vind ik 10x niks.
Nu maar hopen dat we inderdaad gaan zakken anders is het wel heel zonde dat ik heb verkocht. Ook hoop ik dat SEPA en iDeal snel weer beschikbaar worden zodra Binance hun zaken op orde heeft, de andere betalingswijzen vind ik 10x niks.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik zou zelfs haast zeggen aparte top 4..majic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:15:
[...]
Messari eerste impressie:
[Afbeelding]
Beetje aparte top 5 hé![]()
Best grote projecten als Moonpot? Eh..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- In Binance's MVP III programme opgenomen en zwaar favoriet top contender (big deal..)Stokstaart schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:25:
[...]
Ik zou zelfs haast zeggen aparte top 4..
Best grote projecten als Moonpot? Eh..
- 100,000,000 TVL in minder dan een maandje
- Marketcap staat nu +- op 70-80 miljoen en is daar mee top500 coinmarketcap token geworden
- Van de Beefy Finance devs dus qua veiligheid zit het erg goed.
Win/Win lottery concept is nieuw en risicoloos : Krijg hoge APY (100%+) op tokens zoals CAKE en POTS + grote winkans op lottery.
Zou er even een oogje op houden
[ Voor 5% gewijzigd door majic op 24-08-2021 08:35 ]
Als je dan hoort van de echte grote crypto fanboys dat crypto het huidige financiële stelsel gaat vervangen binnen een paar jaar zit ik toch altijd weer met gefronste wenkbrauwen te kijken naar projecten met namen als Moonpot, Spermrocket etc etc.
De jeugdigheid is er nog niet helemaal vanaf volgens mij
Je hebt de obvious pump en dump coins. Voor de twijfelgevallen:r0bb schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:57:
Als je dan hoort van de echte grote crypto fanboys dat crypto het huidige financiële stelsel gaat vervangen binnen een paar jaar zit ik toch altijd weer met gefronste wenkbrauwen te kijken naar projecten met namen als Moonpot, Spermrocket etc etc.
Verwijderd
Dat ligt ook erg aan het ongereguleerde en super-eenvoudige karakter van het opzetten van een Crypto.r0bb schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:57:
5 minuten en een catchy tiener-naam en je bent klaar.
ik heb dezelfde grote "fouten" gemaakt.. maar ja, niemand weet wat de koers gaat doen en winst is winst uiteindelijk en dat kunnen er een hele hoop al niet zeggen.Xamsix schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 00:40:
[...]
Is ook zo hoor, kan ermee leven, valt niks meer aan te doen. Als ik het allemaal vooraf wist was ik natuurlijk miljonair. Goed om mee te nemen iig en trades rustig te bekijken en overdenken.
Zero.
De jeugdigheid is van ons af. Dát is het probleem.r0bb schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:57:
De grote fout die mensen maken (mijzelf inbegrepen) is om de naam van een project synoniem te maken aan de integriteit, de utiliteit en het marktpotentieel. Ik heb héél veel goede projecten gemist omdat ik simpelweg in een Gen X mentaliteit bleef hangen.
Reddit mensen (nerds) en Gen Z lui die beslissen nu welke projecten er groot worden. En die hebben een voorkeur voor projecten met "meme" namen. Ongeacht of het meme's (rommel) zijn.
Dogecoin is daar een vroege voorloper en kickstarter van geworden. Maar kijk je naar Crypto heeft die trend zich doorgezet:
- Sushiswap
- Pancakeswap
- Uniswap
- Beefy.Finance
- Apeswap
Dit soort "themed" branding is erg populair en heeft de trend om dingen van "BIT" en "COIN" te voorzien vervangen. Bittrex, Bithumb, Bitstamp, Bitfenex, Bitcoinica etc.
Als je daar niet door heen kan kijken dan ga je héél veel marktpotentieel en goede projecten missen.
Net als dat onze grootouders moeite hadden met "hippe" branding, en onze ouders moeite hebben met namen als "Transferwise" of AirBnB of Uber of JustEat of Tinder hebben wij nu moeite met meme-bedrijfsnamen. (Boring Company is een edge case voorbeeld dat niet met crypto te maken heeft).
Kijk er ff doorheen, zie de fundamentals. Ik heb Pancakeswap en Sushiswap, Beefy Finance en Apeswap voor maanden, ja, een jaar niet serieus genomen. En daardoor heb ik nu honderdduizenden euro aan makkelijke winsten weggegooid.
Don't be a majic.
Als jij denkt dat je in het MVP III programme van Binance terecht komt met een 5-minuten crypto project dan moet je echt even je op je hoofd krabbenVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:02:
[...]
Dat ligt ook erg aan het ongereguleerde en super-eenvoudige karakter van het opzetten van een Crypto.
5 minuten en een catchy tiener-naam en je bent klaar.
De naam heeft tegenwoordig weinig meer te maken met hoe goed of slecht een project is (helaas).
Verwijderd
Ik weet niet waar jij het over hebt maar ik reageerde niet op jou & ik heb Spermrocket nog niet bij het Binance MVP programma voorbij zien komen dus haal even rustig ademmajic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:12:
[...]
Als jij denkt dat je in het MVP III programme van Binance terecht komt met een 5-minuten crypto project dan moet je echt even je op je hoofd krabben![]()
De naam heeft tegenwoordig weinig meer te maken met hoe goed of slecht een project is (helaas).
:fill(white):strip_exif()/f/image/hEhva7Oo3FJTl6SxrPTL4wgV.png?f=user_large)
On a more serious note: Lunchen met 50K vandaag?
[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 24-08-2021 09:33 ]
Je reageerde op iemand die moonpot en spermrocket noemdeVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:28:
[...]
Ik weet niet waar jij het over hebt maar ik reageerde niet op jou & ik heb Spermrocket nog niet bij het Binance MVP programma voorbij zien komen dus haal even rustig adem
En dat is precies waar ik het over heb : Memenamen zijn tegenwoordig zowel miljarden-entiteiten als rommelcoins. De naam zelf is nietszeggend.
Je hebt gelijk, ik heb daar moeite mee. Ik kan er wel doorheen kijken maar een project krijgt een 3 x zo'n kritische analyse als een ander projectmajic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:34:
[...]
Je reageerde op iemand die moonpot en spermrocket noemde.
En dat is precies waar ik het over heb : Memenamen zijn tegenwoordig zowel miljarden-entiteiten als rommelcoins. De naam zelf is nietszeggend.
Geloven in memenamen =majic schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:34:
[...]
Memenamen zijn tegenwoordig zowel miljarden-entiteiten als rommelcoins. De naam zelf is nietszeggend.
Jullie doen dan wel lacherig over ADA maar ik heb een werkend product gevonden:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XtyFDXOYbI2JzeHNzWZ3rsVv.jpg?f=user_large)
Green plus gain, dat kan btc niet zeggen. 10 dollar s00n.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XtyFDXOYbI2JzeHNzWZ3rsVv.jpg?f=user_large)
Green plus gain, dat kan btc niet zeggen. 10 dollar s00n.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/RJ7qNTG7WwZv3ZsiScGwx60l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jMF3qQibiEEzSn8QW9viSkRF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OBE5osdouzF7bSZKfSo1q2Yj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ars6hkUt8WfNPRpTlddJga3.jpg?f=fotoalbum_large)