ADA, Waves, Vet, Aave, Cake, Ltc, Sol, BNB, StormX, Swipe, Tron, Band, Shib, Sushi, Chiliz, Raven, Doge, Loom, Verge en Ripple…
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
troje schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
ADA, Waves, Vet, Aave, Cake, Ltc, Sol, BNB, StormX, Swipe, Tron, Band, Shib, Sushi, Chiliz, Raven, Doge, Loom, Verge en Ripple…
Verwijderd
troje schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Om trouw te blijven aan mijn theorie ook maar XLM en LTC verkocht. XLM met nog wat winst kunnen verkopen, op LTC twee tientjes laten liggen die ik elders wel gecompenseerd heb.Scirocco schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 11:50:
Zo, BTC maar verkocht.
Als noob (wat ik nog steeds ben) veel te hoog ingekocht net na de ATH. Daarna nog eens voor 33% van m'n originele inleg BTC gekocht toen die op 33k stond, ter compensatie. Ik stond vandaag eindelijk weer quitte, maar ik heb er geen vertrouwen in dat BTC vanaf dit punt een nieuwe ATH gaat zetten. Er komt eerst een dip als ik zo de trends bekijk en het NK topic volg.
Dus even m'n geld weer terug genomen (plus 1,14 euro winst) en dan bij de eerst volgende dip richting 40k of lager weer instappen.
Gelukkig maak ik met ADA al wel bij 100% winst, die mijn hele portfolio naar een mooie winst sleept.
Ethereum nog 20% verlies, dus die hodl ik nog even. Die komt ter zijner tijd wel weer op het niveau op waar ik het gekocht heb
LTC lijkt een dood paard en XLM reageert ook maar amper op de koersstijging van BTC of andere alts.
Nu wel mooi wat geld klaar staan om bij de volgende dip toe te slaan. Laat maar komen
Verwijderd
Maar 3 dollar ADA verwacht ik wel een sappige babe!
Helaas kan ik deze zelf niet posten vanwege de Bitcoin censuur waaraan ik als halfslappe verzuurde maxi vast zit.
Dus een fervent fundemADAlist moet haar ff verzorgen.
Ik heb net op 2.5 euro 75% verkocht. Ongeveer 3x winst dus dat is mooi. De overige 25% hou ik nog even vast.Error404! schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 13:29:
[...]
Ikzelf heb vandaag 25% van mijn bag verkocht, rond de 3.50 zal ik nog eens 50% verkopen. Alles wat ik daarna overhoud is voor longterm (mocht het inderdaad ooit naar de $10 stijgen).
Ik check alvast even uit, ik heb mijn ada al lang en breedt verkocht, ik ben een verADArVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:41:
Jongens niet om het 1 of ander...
Helaas kan ik deze zelf niet posten vanwege de Bitcoin censuur waaraan ik als halfslappe verzuurde maxi vast zit.
Nee maar echt. Tenzij je een bizarre risk/reward appetite hebt of niet kan slapen van de FOMO.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jonguhhhh wat lul jij, Cardano 15,- EOY toch?????Jedi_Pimp schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:49:
Koop. Nu. Geen. Cardano.
Nee maar echt. Tenzij je een bizarre risk/reward appetite hebt of niet kan slapen van de FOMO.
Je vergeet een 0. 150dollar!Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Jonguhhhh wat lul jij, Cardano 15,- EOY toch?????
Dan volg jij het nieuws niet!Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:51:
[...]
Jonguhhhh wat lul jij, Cardano 15,- EOY toch?????
https://newsbit.nl/cardan...rspelt-ada-prijs-van-150/Charles Hoskinson heeft namelijk voorspelt dat 1 Cardano token aan het eind van dit jaar $150 waard kan zijn.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Nee grapje, dat wil ik de hodlers niet aandoen.
Stort ie straight naar de 10 cent.
Het zou zomaar een artikel van de Speld kunnen zijnBTFD schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:53:
[...]
Dan volg jij het nieuws niet!![]()
[...]
https://newsbit.nl/cardan...rspelt-ada-prijs-van-150/
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
wacht dan ff, dan short ik die bende eerstVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:54:
Misschien moek maar eens 1 ADA koop'n.
Nee grapje, dat wil ik de hodlers niet aandoen.
Stort ie straight naar de 10 cent.
Jaaaaa misschien in het altseason in de bullrun van 2040 waar een brood een ton kost en Cardano 150,-St@m schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:55:
In een alt-season (naar ik begrepen heb) gaan alts met honderden procenten omhoog per week, dus hij kan best eens gelijk krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door Immutable op 23-08-2021 18:58 ]
Als mijn dochter anderhalf jaar geleden als mijn zoon geboren was zou ik hem Charles genoemd hebben.Immutable schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:57:
De Cardano kerk, onze pastoor Charles Hoskinson. Onze verlosser. Amen.
Zo veel vertrouwen heb ik in ADA.
Waarom staat die shitcoin van je onder de 50K?Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:41:
Is gewoon een kwestie van je stop loss telkens naar boven bijstellen en lekker strak houden zodat je niet al te veel winst misloopt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kan ook redelijk fout gaan met die naamWhySoSerious schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:58:
[...]
Als mijn dochter anderhalf jaar geleden als mijn zoon geboren was zou ik hem Charles genoemd hebben.
Zo veel vertrouwen heb ik in ADA.
Wikipedia: Charles Sobhraj
en als we het toch over sektes hebben
Wikipedia: Charles Manson
Niet gekeken wat clickbait, maar het is duidelijk dat de groei van BTC stopt wanneer ADA stijgt.Richh schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:00:
Slijptol en mijn hopium dealer Michael staan weer eens op YouTube:
[YouTube: Bitcoin weer boven de 50K; Slijptol ruikt Rolex!]
Juist om die reden heb ik bij het kiezen van haar naam even een onderzoek gedaan, kwam gelukkig niets vreemds naar voren. Maar dat is ook minder waarschijnlijk met een Nederlandse, niet zo vaak gebruikte naamtwain4me schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:01:
[...]
Kan ook redelijk fout gaan met die naam
Wikipedia: Charles Sobhraj
en als we het toch over sektes hebben
Wikipedia: Charles Manson
Zo erg hopium is het eigenlijk helemaal nietWhySoSerious schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:02:
[...]
Niet gekeken wat clickbait, maar het is duidelijk dat de groei van BTC stopt wanneer ADA stijgt.
Dit is fake nieuws. Charles Hoskinson heeft het nooit over hoeveel ADA waard gaat zijn. Er is nergens op het internet het interview te vinden. Hetzelfde geld volgens mij voor Vitalik Buterin die claimt dat ETH aan het einde van het jaar 30000 dollar waard is. Ook hiervan is geen enkele bron.BTFD schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:53:
[...]
Dan volg jij het nieuws niet!![]()
[...]
https://newsbit.nl/cardan...rspelt-ada-prijs-van-150/
https://adapools.org/richlist !!!!
Zero.
Verwijderd
Vraag ik me ook af, hij wil niet door de 2.5...WhySoSerious schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:59:
[...]
Waarom staat die shitcoin van je onder de 50K?
Oh je bedoelt Bitcoin. Ik dacht dat je POLS bedoelde
Gezien de circlejerks zijn het denk ik ook gewoon dezelfde fanboysPelox schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:10:
Ada heeft haast net zoveel fanboys als cumrocket
just HODL, staken compounden ---> rente op rente.
over 10 jaar stoppen met werken? 🥲🚀
nothing stops this train
Nee, alles wat in dit topic word gezegd en geschreven is 100% de waarheid.I am a noob schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:04:
[...]
Dit is fake nieuws. Charles Hoskinson heeft het nooit over hoeveel ADA waard gaat zijn. Er is nergens op het internet het interview te vinden. Hetzelfde geld volgens mij voor Vitalik Buterin die claimt dat ETH aan het einde van het jaar 30000 dollar waard is. Ook hiervan is geen enkele bron.
Looks like scam..Cardano ADA PUMP Breaking News - NFT Platform, Q2 Earnings, Smart Contracts August 2021
[ Voor 17% gewijzigd door BTFD op 23-08-2021 19:23 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijder die link maar, want het is 100% scam
Edit: nvm, je hebt het al gedaan
[ Voor 8% gewijzigd door keinless op 23-08-2021 19:27 ]
heel youtube staat vol met dat soort scam. Ook van andere blockchains. Snap echt niet waarom youtube daar niet tegen optreed. Sommige mensen trappen er ook nog in ook.
NVM, Scam it is..
Nice Sushi! Een van mijn long term bags en zeker bullish voor Sushi op de lange termijn. Binnenkort een update (Trident) en ook de lancering van hun NFT platform Shoyu. Door het te staken voor xSushi krijg je ook een gedeelte van de fees.troje schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:23:
[...]
Zie Twitter thread van de ETH Croissant voor meer info.
It’s time for some $SUSHI 🍣
— croissant (@CroissantEth) 11 augustus 2021
What started not even a year ago as “just a fork,” has now become one of the top DEXs in the industry with constant innovation
But there’s still a lot more to the story that people often don’t talk about…
Al 8 uur sideways aan het gaan?xaos schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:20:
Ik was even afgeleid door de ADAs in de wallet, maar w.t.f. is BNB aan het doen?
Zero.
Er zijn best leuke ADA's out there.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 18:41:
Jongens niet om het 1 of ander...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Minimaal, ik vermoed nog iets veel ergers zelfs...Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:58:
REKT! Begin van de bear?
Klopt:

Wat een lekkerding zeg, en kan ook nog eens programmeren!!
[ Voor 10% gewijzigd door Immutable op 23-08-2021 20:04 ]
https://www.reddit.com/r/...name=iossmf&utm_term=link
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
The flippening, deathcross, goldencross, bullrun, beartrap alles in één tsjartNgangatar schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:01:
[...]
Minimaal, ik vermoed nog iets veel ergers zelfs...
[Afbeelding]
Geniale zet.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:02:
Visa moest $150k aan ETH kopen om dit te kunnen doen:
Hoe debieler de NFT en des te groter het bedrag, des te meer reuring en reclame.
Een C&H en dan m00n?Ngangatar schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:01:
[...]
Minimaal, ik vermoed nog iets veel ergers zelfs...
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Beetje rommelen in de marge en door moonen inderdaad.
Dank, voorlopig staat ie op +0.8% :-)jvel92 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:35:
[...]
Nice Sushi! Een van mijn long term bags en zeker bullish voor Sushi op de lange termijn. Binnenkort een update (Trident) en ook de lancering van hun NFT platform Shoyu. Door het te staken voor xSushi krijg je ook een gedeelte van de fees.
Zie Twitter thread van de ETH Croissant voor meer info.
[Embed: title]
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Visa verwerkt ook al een gedeelte van de betalingen in USDC, wat natuurlijk ook een ERC-20 coin is. Mensen slapen echt op ETH.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:02:
Visa moest $150k aan ETH kopen om dit te kunnen doen:
[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 23-08-2021 20:09 ]
Slapen weet ik niet.jvel92 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:08:
[...]
Visa verwerkt ook al een gedeelte van de betalingen in USDC, wat natuurlijk ook een ERC-20 coin is. Mensen slapen echt op ETH.
+750% in 1 jaar tijd is een gigantische groei natuurlijk.
Maar de adoptie breidt zich snel uit. De voorsprong tav andere projecten wordt steeds groter. Niet qua prijs, wel qua activiteit op het netwerk. We zitten midden in een bull run, mensen fomo-en liever in op iets dat $2.50 kost ipv $3000. Snap ik heel goed als je er verder geen verstand van hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 20:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik denk eerlijk gezegd dat je de meeste mensen een beetje onderschat, je ziet toch dat ze voor "dikke tech" kiezen ipv het dure, trage erc20Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:16:
[...]
Slapen weet ik niet.
Maar de adoptie breidt zich snel uit. De voorsprong tav andere projecten wordt steeds groter. Niet qua prijs, wel qua activiteit op het netwerk. We zitten midden in een bull run, mensen fomo-en liever in op iets dat $2.50 kost ipv $3000. Snap ik heel goed als je er verder geen verstand van hebt.
Ik hoop moon, dan word ik happyhappymoon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:15:
Nog even en al de xvg munten zijn gemined... wat denken jullie? Gaat dit invloed hebben op de prijs?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hoeveel marktaandeel heeft alle dikke tech gezamelijk dan precies kunnen vergaren tot nu toe?Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:20:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat je de meeste mensen een beetje onderschat, je ziet toch dat ze voor "dikke tech" kiezen ipv het dure, trage erc20
Het is natuurlijk speculatie dat deze andere tech een leuk marktaandeel gaat pakken op den duur, eerst zien dan geloven toch? Voor hetzelfde geld wordt het gat tussen Ethereum en de rest steeds groter.
En daarbij: Ethereum is een getest netwerk, dat is een groot goed bij ontwikkelaars. Je gaat je miljoenen-idee niet op een ongetest netwerk uitrollen, je kijkt dan liever eerst de kat uit de boom.
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 20:38 ]
Sorry dude, was een beetje aan het trollen... probeerde dat Cardano fanboys een beetje te porren maar het kwam niet over blijkbaarMooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:34:
[...]
Hoeveel marktaandeel heeft alle dikke tech gezamelijk dan precies kunnen vergaren tot nu toe?
Het is natuurlijk speculatie dat deze andere tech een leuk marktaandeel gaat pakken op den duur, maar eerst zien dan geloven toch?
En daarbij: Ethereum is een getest netwerk, dat is een groot goed bij ontwikkelaars.
Tabacca schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:38:
[...]
Sorry dude, was een beetje aan het trollen... probeerde dat Cardano fanboys een beetje te porren maar het kwam niet over blijkbaar
2 uurtjes later en ik had het begrepen. Ben nu nog volledig "aan" dankzij de kids die net 10 minuten geleden in bed zijn gestopt
En net zo veel haters als cumrocketPelox schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 19:10:
Ada heeft haast net zoveel fanboys als cumrocket
Met slapen bedoel ik dat mensen ETH en de ontwikkelingen rondom ETH zwaar onderschatten, en het eigenlijk al soort van afschrijven op basis beloftes door zogeheten ETH killers.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:16:
[...]
Slapen weet ik niet.
Tuurlijk iedereen hoopt de volgende BTC of ETH te ontdekken en er vroeg bij te zijn. Maar als ik kijk naar ADA is dat mijn inziens op dit moment gewoon overgewaardeerd, dus relatief gezien duur. Derde in marketcap zonder een actueel werkend product te hebben. BTC en ETH hebben beide adoptie vanuit institutionele partijen. Daarnaast heeft ETH een heel eco systeem live. ADA heeft qua dat betreft nog een lange weg te gaan en al zo'n hoge waardering. Dan is de huidige prijs mijn inziens niet houdbaar op de langere termijn, of de huidige waardering is juist en ETH en BTC zijn zwaar ondergewaardeerd
Maar goed, je kunt er nu wel mooi geld mee verdienen.
Verwijderd
Wat een tegenvaller.
Benieuwd wat we morgen gaan meemaken met ADA.
Heb al stop loss klaar op 2,89.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:46:
Kom je thuis uit de sportschool, staat ADA nóg niet op 3 dollar![]()
Wat een tegenvaller.
Mocht hij uiteindelijk plotsklaps leeglopen, dan heb ik in ieder geval een stukje winst veiliggesteld.
Ben elke zoveel uur aan het bijstellen naar boven indien nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door Tartarus op 23-08-2021 20:49 ]
Ik heb het gevoel dat ADA de markt tegenhoudt. Wordt tijd dat ie over de 3 gaat zodat de shitcoins ook meekunnen.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:46:
Kom je thuis uit de sportschool, staat ADA nóg niet op 3 dollar![]()
Wat een tegenvaller.
Wij zitten op dezelfde lijn....of snuiven hetzelfde lijntje. Tijd zal het uitwijzenjvel92 schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Met slapen bedoel ik dat mensen ETH en de ontwikkelingen rondom ETH zwaar onderschatten, en het eigenlijk al soort van afschrijven op basis beloftes door zogeheten ETH killers.
Tuurlijk iedereen hoopt de volgende BTC of ETH te ontdekken en er vroeg bij te zijn. Maar als ik kijk naar ADA is dat mijn inziens op dit moment gewoon overgewaardeerd, dus relatief gezien duur. Derde in marketcap zonder een actueel werkend product te hebben. BTC en ETH hebben beide adoptie vanuit institutionele partijen. Daarnaast heeft ETH een heel eco systeem live. ADA heeft qua dat betreft nog een lange weg te gaan en al zo'n hoge waardering. Dan is de huidige prijs mijn inziens niet houdbaar op de langere termijn, of de huidige waardering is juist en ETH en BTC zijn zwaar ondergewaardeerd![]()
Maar goed, je kunt er nu wel mooi geld mee verdienen.
Ik ben groot voorstander van "data driven investesting". Data liegt niet. Twiter, Youtube en onderbuikgevoel meestal wel. En wijst de data volgend jaar iets anders aan, dan ga je je investeringen heroverwegen. Tiet zat.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 23-08-2021 20:56 ]
Doen we dat niet allemaal?Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:53:
[...]
Wij zitten op dezelfde lijn....of snuiven hetzelfde lijntje. Tijd zal het uitwijzen
Zero.
Verwijderd
Ik probeer hem in ADA te drukken, maar er zitten nu paarse strepen op het scherm van mijn laptop...
Die uiteindelijk wel gelijk bleken te hebben...
Jawel weet ik wel.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:
Weet iemand hoe je een analoge munt van 50 cent op Binance krijgt toevallig?
Ik probeer hem in ADA te drukken, maar er zitten nu paarse strepen op het scherm van mijn laptop...
Je moet de munt eerst smelten en de druppels via je koptelefoon-ingang naar binnen gieten. Als je tegelijkertijd een Chinees volksliedje zingt (maakt niet uit welke, maar mag niets met Vader Abraham te maken hebben), dan accepteert je Binance accoount dit dikwijls als funding. Dikwijls ook niet, maar dan was je uitspraak niet goed genoeg.
Analoog... daarvoor heb je ook wat oudere hardware nodig vrees ik. Ik zou 'm in een disclade drukken.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:
Niet relevant natuurlijk in de context van ADA of welke andere coin dan ook. Mijn punt is dat je overal voor- en tegenstanders voor kunt vinden, grotendeels bepaald op basis van hun pf en hopium. Dus voor cumrocket, ADA, ETH, "zelfs" BTC.Richh schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:58:
[...]
Die uiteindelijk wel gelijk bleken te hebben...
Moet je je rits ff dicht doen.knakworst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
Zie ik nou een rode candle?
The end is nearknakworst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
Zie ik nou een rode candle?
HODL!Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:
Zero.
Onder een vel papier leggen, met potlood een afdruk ervan maken, die inscannen en uploaden naar Binance.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:56:
Mijn stoploss is gehit.
Hodl de moeder toch? Wat een gedoe zeg....
Toch zal je altijd open moeten staan, onafhankelijk van de context, voor de argumentatie die jouw tegenstanders aandragen. Want uiteindelijk bleken die 'tegenstanders' (ik noem ze liever 'critici') bij Cumrocket gewoon gelijk te krijgen.Bananeman schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:04:
[...]
Niet relevant natuurlijk in de context van ADA of welke andere coin dan ook. Mijn punt is dat je overal voor- en tegenstanders voor kunt vinden, grotendeels bepaald op basis van hun pf en hopium. Dus voor cumrocket, ADA, ETH, "zelfs" BTC.
Dat is imho uiteindelijk de kern van 'do your own research'
BTC kent logischerwijs enorm veel critici wereldwijd. Ik kan zelfs niet alle kritiekpunten tegenspreken, zeker niet. Maar de 'gok' is het mij meer dan waard.
Sell high buy low.Mooody schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:08:
[...]
Hodl de moeder toch? Wat een gedoe zeg....
Heb ff geduurd maar het lukt me steeds vaker.
Heb er wel eerst 90% van mijn satjes voor zien verdampen voordat het lukte.
In 1995, only two years after the birth of the worldwide web, @BillGates tried to explain ‘The Internet’ to Letterman.
— Vala Afshar (@ValaAfshar) 13 augustus 2021
Tech pioneers today face the same challenge as they describe AI and blockchain pic.twitter.com/HvRoPF6V1L
Gebeurt er iets dan?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
1 BTC = 1 BTCD_Jeff schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:16:
* D_Jeff kijkt naar de waarde van PF
Gebeurt er iets dan?
Verkocht bij 2,885
Terugkopen op 2,875
Mijn broer kwam langs om iets op te halen. Door hem loop ik nu een miljoenmiljard winst mis
[ Voor 27% gewijzigd door Tartarus op 23-08-2021 21:23 ]
Laat je het mij ook weten? Bedankt alvast.hsst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:22:
Iemand hier die nog een leuk moon-pareltje aan me kan shillen die op pancakeswap staat? Heb nog allerlei rommel in een wallet staan, kan ik die mooi inruilen.
Zo heb ik al >10x geprobeerd of ik ook 400 stuks UNI kan claimen met een wallet waarbij er een Uniswap transactie mislukt is, omdat ik destijds te weinig fee had meegegeven. Ik weet wel beter, maar je weet maar nooit. Ach, was nu maar 11.450 USD waard geweesthsst schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 21:17:
Altijd leuk om op terug te kijken, die gare beslissingen van toen. Crypto is echt een goede manier om je op het ene moment van de dag de koning te voelen en 2 minuten later een oen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!