[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik heb nog wel een serieuze vraag he... waar ik wel mee worstel en wellicht heeft iemand het antwoord.
Heel veel bitcoins werden opgekocht en op Wallets gezet>

Dus het is gekocht prima.
En STel straks heeft iedereen gekocht en zijn de kopers opgedroogd ergens.
Dan komt r iemand met uhm,.... laat zeggen 5000 BTC die ervan wil, dan is het hele kooporderboek straks ergens leeg en dan is die koers toch mega makkelijk naar beneden te brengen? Dan zit straks 80% in wallets, maar die 20% tja die kan de boel toch mega naar benden brengen?

dus stel er zijn 1000 BTC beschikbaar, 900 worden weggesluisd en opgekocht prijzen wauw omhoog als een malloot. Mar de resterende 100 als daar een dump op komt die kan de koers toch helemaal naar benden brengen dan of mis ik iets!? Hoe zit dit volgens jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

YES schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:14:
We zijn in ieder geval mooi naar beneden de driehoek uit gelazerd :)

[Afbeelding]
Ja het is een driehoek tot het geen driehoek meer is :+

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:16:
[...]

Op voorwaarde dat we die 25-26k wel daadwerkelijk gaan aantikken.

Als je nu uitstapt, blijkt een fakeout te zijn, en we springen morgen weer naar 36k, dan heb je 10% minder coins :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/b7ee92f28de48cf3d56ec77a72c796da9f463745/?url=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FBU3HZFF.png%3F2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:16:
Ik heb nog wel een serieuze vraag he... waar ik wel mee worstel en wellicht heeft iemand het antwoord.

Dan komt r iemand met uhm,.... laat zeggen 5000 BTC die ervan wil, dan is het hele kooporderboek straks ergens leeg en dan is die koers toch mega makkelijk naar beneden te brengen? Dan zit straks 80% in wallets, maar die 20% tja die kan de boel toch mega naar benden brengen?

dus stel er zijn 1000 BTC beschikbaar, 900 worden weggesluisd en opgekocht prijzen wauw omhoog als een malloot. Mar de resterende 100 als daar een dump op komt die kan de koers toch helemaal naar benden brengen dan of mis ik iets!? Hoe zit dit volgens jullie?
Dat ligt aan de diepte van het orderboek.

Daar moet ik wel aan toevoegen dat dit echt basis informatie is. Hoe kan je hier serieuze visies delen als je dit basisprincipe nog niet begrijpt?

Het is niet anders bij andere producten overigens, aandelen bijvoorbeeld.

Hier kan je een beschrijving vinden (in het Engels)

https://www.nasdaq.com/ar...-the-full-view-2018-09-27

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:20:
[...]

Dat ligt aan de diepte van het orderboek.

Daar moet ik wel aan toevoegen dat dit echt basis informatie is. Hoe kan je hier serieuze visies delen als je dit basisprincipe nog niet begrijpt?

Het is niet anders bij andere producten overigens, aandelen bijvoorbeeld.
In theorie kan dus 1 Bitcoin de koers op 0 brengen. Ik vroeg het omdat dit zo raar in mijn oren klinkt:)

Als antwoord op je vraag, ik leg makkelijk verbanden, tussen veel informatie, en dat in combi met gevoel dat is mijn input.
Lijntjes trekken ect heb ik respect voor maar daar houdt het dan ook mee op;) Puur op gevoel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02

Dat klopt.

Als er eerst 1000 BTC verkocht worden voor topprijzen, maar daarna zijn de kopers op? En iemand wil van 1 BTC af, maar niemand wil er meer dan 1000 dollar voor geven? Dan zakt de koers per direct naar 1000 dollar.
Ja dat klopt.

Heel veel mensen hebben niet door hoe prijsbepaling in deze markt werkt, en dat is echt zonde.

Het wordt nog veel mooier als je bedenkt dat lang niet alle BTC (of andere crypto) op exchanges staat of überhaupt verhandeld kan worden. En dan nog 'market cap', dat is letterlijk het totale aantal coins * de laatst verhandelde prijs. Als jouw coin dus een paar miljard aan volume heeft, maar je zet maar 10% verhandelbaar op exchanges, en mensen zijn bereid er een paar cent voor te betalen? Dan sta je opeens in de top 10 qua market cap terwijl je coin praktisch waardeloos is. Hello, XRP!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:14:
[...]

Je had allang in de fiat moeten zitten :9
Ja hoor.. precies nu ik mijn fiat verkocht heb voor een renault moet je in de fiat zitten... altijd hetzelfde liedje.. pakken ze me weer..

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 08-07-2021 09:27 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:24:
[...]

In theorie kan dus 1 Bitcoin de koers op 0 brengen. Ik vroeg het omdat dit zo raar in mijn oren klinkt:)

Als antwoord op je vraag, ik leg makkelijk verbanden, tussen veel informatie, en dat in combi met gevoel dat is mijn input.
Lijntjes trekken ect heb ik respect voor maar daar houdt het dan ook mee op;) Puur op gevoel.
Als je een sell-order ingeeft van 1 BTC aan een koers van $10000 en er stond een buy order aan $10000 voor 1 BTC (of meer / minder) dan springt de koers een fractie van een seconde naar 10000 maar gezien het volume zal dit geen effect hebben op de koers. Je hebt alleen iemand gelukkig gemaakt die toevallig een buy order aan $10000 had voor 1 BTC.

Zo moet je ook voorzichtig zijn met limit orders, als je een limit buy order opgeeft die hoger is dan de huidige koers kan het zomaar zijn dat iemand die verkoopt aan je en sta je direct in de min. Vooral als het verschil klein is want de orderboeken staan redelijk vol :)

Klopt dus niet voor normale markten :)

[ Voor 20% gewijzigd door SlasZ op 08-07-2021 09:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Ja het is een driehoek tot het geen driehoek meer is :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-TAplHwiWZw5UkqtwANx_jgBas4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9xtR8r7iyaEXktGH6J9x3nrv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SlasZ schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Als je een sell-order ingeeft van 1 BTC aan een koers van $10000 en er stond een buy order aan $10000 voor 1 BTC (of meer / minder) dan springt de koers een fractie van een seconde naar 10000 maar gezien het volume zal dit geen effect hebben op de koers. Je hebt alleen iemand gelukkig gemaakt die toevallig een buy order aan $10000 had voor 1 BTC.

Zo moet je ook voorzichtig zijn met limit orders, als je een limit buy order opgeeft die hoger is dan de huidige koers kan het zomaar zijn dat iemand die verkoopt aan je en sta je direct in de min. Vooral als het verschil klein is want de orderboeken staan redelijk vol :)
Dat is absoluut NIET het geval. De order wordt dan afgewerkt voor de hoogst geboden prijs, niet die toevallige 10k bieder ergens diep verborgen in het orderboek.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2021 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Doge blaft ook niet zo hard meer

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:30:
[...]

Dat is absoluut NIET het geval. De order wordt dan afgewerkt voor de hoogst geboden prijs, niet die toevallige 10k bieder ergens diep verborgen in het orderboek.
Dat ligt dan puur aan de broker om je te beschermen, maar in theorie kan het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SlasZ schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:33:
[...]

Dat ligt dan puur aan de broker om je te beschermen, maar in theorie kan het.
Noem eens een broker die zo werkt?

Ik ken er nul.

Verkoop gaat ALTIJD tegen de hoogst geboden prijs, op de aandelenbeurs, in Crypto, goud, etc.

Anders wordt onderhandse dealtjes faciliteren en geld witwassen wel erg makkelijk. Marktmanipulatie ten top.
mocht je een broker vinden die zo werkt (die vind je niet) dan moet je heel, heel snel wegrennen.

Dat heeft overigens niets met bescherming te maken, dat is hoe het orderboek werkt. Meer inlezen op bijvoorbeeld Binance Academy is een goede bron.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2021 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Als je een buy order plaatst van 10k en de hoogste sell is 5k, zal de order uitgevoerd worden tegen 5K. Als er geen sell orders zijn komt de koers op 10k te staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Firestorm op 08-07-2021 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Noem eens een broker die zo werkt?

Ik ken er nul.

Verkoop gaat ALTIJD tegen de hoogst geboden prijs, op de aandelenbeurs, in Crypto, goud, etc.

Anders wordt onderhandse dealtjes faciliteren en geld witwassen wel erg makkelijk. Marktmanipulatie ten top.
mocht je een broker vinden die zo werkt (die vind je niet) dan moet je heel, heel snel wegrennen.
Je hebt gelijk, heb mijn tekst doorstreept :)
Maar blijkbaar kan het wel voor future opties na de uren: https://qr.ae/pG4qUk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Mooi om hier mee te lezen . Minder mooi om een neerwaartse spiraal te zien. Maar ik zit voor de lange termijn dus we gaan het meemaken

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlasZ schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Je hebt gelijk, heb mijn tekst doorstreept :)
Maar blijkbaar kan het wel voor future opties na de uren: https://qr.ae/pG4qUk
Van Futures heb ik weer geen kaas gegeten :+ Maar ik geloof je direct.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:36
Deze kaars is erg rood. Inmiddels staat mijn short er goed voor. Had hem bij 33.200 geclosed, maar toch maar een nieuwe geopend na een half uur sideways gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, ben maar weer buy-orders aan het instellen, kijken hoe ver de rode kaarsen ons voeren en of mijn order gehit gaan worden. Zou een mooie uitbreiding van mijn aantal sats zijn 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

Godsklere, het is wer zover, de koers zakt een paar procenten en iedereen blijft naar grafieken turen van de laatste paar minuten. Zoom toch eens uit...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Twee Dee schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:00:
[...]

Ok, ik had inderdaad de longs/shorts niet helemaal meegerekend. Daar kun je ook lekker mee hefbomen en spelen...
Dan nog kun je dat beter niet met BTC doen, dan moet je er een tiental miljoen in rammen voor een zeer onzekere uitkomst. Daar zijn veel betere muntjes voor.

Maar best veel mensen hier willen in manipulatie geloven, dat past bij hun religieuze beleving van crypto. Grappig genoeg roept bijna niemand dit als we hard omhoog gaan. En ze kunnen ook nooit wijzen naar om welke whales op onze openbare blockchain het dan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Firestorm schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:45:
Godsklere, het is wer zover, de koers zakt een paar procenten en iedereen blijft naar grafieken turen van de laatste paar minuten. Zoom toch eens uit...
Op de 4h is het ook al gewoon mooi zichtbaar hoor..
Daarnaast is het hier gewoon goed gebruik om overdreven negatief of positief te doen :+

[ Voor 14% gewijzigd door YES op 08-07-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:44:
Deze kaars is erg rood. Inmiddels staat mijn short er goed voor. Had hem bij 33.200 geclosed, maar toch maar een nieuwe geopend na een half uur sideways gaan.
Never take the second boat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
idd we zijn van 65k neergestort en dwarelen nog ergens rond :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:36
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:46:
[...]

Never take the second boat
Mwa, die heb ik voor 33.095 genomen, en blijkt toch een prima bootje te zijn. Had ik maar meer om in te leggen gehad :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Dan nog kun je dat beter niet met BTC doen, dan moet je er een tiental miljoen in rammen voor een zeer onzekere uitkomst. Daar zijn veel betere muntjes voor.

Maar best veel mensen hier willen in manipulatie geloven, dat past bij hun religieuze beleving van crypto. Grappig genoeg roept bijna niemand dit als we hard omhoog gaan. En ze kunnen ook nooit wijzen naar om welke whales op onze openbare blockchain het dan gaat.
Klopt, Theoretisch mogelijk maakt nog niet praktisch mogelijk.

Zou best wel om een grote en duidelijke operatie moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Elke week droppen we een paar procent, die paar procent maakt allemaal niks uit hoor, neuh, behalve dat het bij elkaar opgeteld nu al zo'n 25% is, verder niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:24:
[...]

hier wat interessant leesvoer erover: https://cointelegraph.com...e-spikes-to-one-year-high

Weinig BTC verhandelbaar betekent meestal prijs rap omhoog, zie ook het in die tekst aangehaalde voorbeeld van december 2020.
Maar op zich kan het ook betekenen weinig aanbod is prijs rap omlaag, alleen zou je dan de rare situatie hebben dat er een kleine groep is die graag van z'n BTC af wil, terwijl er bijna geen kopers zijn, terwijl de rest lekker doorhoddlet, wat 2 hele uiteenlopende marktsentimenten tegelijk zijn. Maar op zich kan dat inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Hoe ver moet ik uitzoomen tot dit weer positief kan worden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Van 65 naar 32.5 k...

Niets aan de hand dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:50:
[...]

uhm december 2020? (wordt wel steeds verder ;))

moet je wel even de tafelberg die ontstaan is in april negeren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Vandaag al naar de 28k? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

When moon? When lambo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Bij vrouwen werkt dit tenminste nog.

Holy shit, wat heb nou in m'n bed liggen, vrienden: "gewoon uitzoomen".

[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
m00n rekt lambo

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Je zit zeker op de 1sec graph :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Moet zeggen dat ik bij het verlaten van deze driehoek een veel heftigere drop had verwacht trouwens :P

So far... valt het mee...

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 08-07-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:56:
Moet zeggen dat ik bij het verlaten van deze driehoek een veel heftigere drop had verwacht trouwens :P

So far... valt het mee...
Gewoon een nieuwe driehoek maken, zit ie er nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:12
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:00:
[...]

Nou het was er ook echt in 1 keer door he. Bam!

[...]

*marking words
dit is geen vuurwerk, en zeker niet in 1 keer. Dit is en blijft suf gekut. Met vuurwerk bedoel ik in 1 keer een paal van 4 a 5 dollar in 2 uur met volume die je tenminste ook op de daily of de weekly uberhaubt kan zien. Dit is gewoon gepruts en uitermate boring

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:56:
[...]
dit is geen vuurwerk, en zeker niet in 1 keer. Dit is en blijft suf gekut. Met vuurwerk bedoel ik in 1 keer een paal van 4 a 5 dollar in 2 uur met volume die je tenminste ook op de daily of de weekly uberhaubt kan zien. Dit is gewoon gepruts en uitermate boring
Ik: Flikker maar mooi door de 33.6 dan is het partytime 8)
Jij: en het doet dus niets hahaha.

Maar goed als van 35k naar 32k binnen 24 uur boring is, dan kan ik het ook niet helpen :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Fijn om ook dit soort berichten te blijven lezen naast alle Lange Frans posts.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:50:
[...]

hier wat interessant leesvoer erover: https://cointelegraph.com...e-spikes-to-one-year-high

Weinig BTC verhandelbaar betekent meestal prijs rap omhoog, zie ook het in die tekst aangehaalde voorbeeld van december 2020.
Maar op zich kan het ook betekenen weinig aanbod is prijs rap omlaag, alleen zou je dan de rare situatie hebben dat er een kleine groep is die graag van z'n BTC af wil, terwijl er bijna geen kopers zijn, terwijl de rest lekker doorhoddlet, wat 2 hele uiteenlopende marktsentimenten tegelijk zijn. Maar op zich kan dat inderdaad.
Dit vind ik inderdaad een interessant geval.

Stel je hebt 100 btc die worden verkocht aan meerdere mensen op moment A voor prijzen startend op 28k en daardoor snel stijgend naar 30.000 dollar.

85 gaat in de verschillende kluizen voor mensen die verwachten dat de koers nog wel hoger gaat worden, 10 gaat naar traders die verwachten dat de koers nog wel hoger gaat worden, 5 gaat naar Whales die hun positie even willen verstevigen.

Daarna gaat 1 van de traders zijn BTC verkopen tegen verlies, want niemand koopt op dat moment, dus de koers daalt naar 29750. de andere traders voelen nattigheid dus tegen dalende prijzen verkopen zij ook hun stock, in totaal wordt er dan 10 BTC verkocht tegen gemiddeld een lagere prijs dan de 30k waarvoor het gekocht is. echter 90 BTC is dan nog steeds gekocht door mensen die bullish zijn. Maar toch is er op dat moment een bearish sentiment doordat er rode candles te zien zijn.

Het volume is maar 10% van de eerdere trades, en toch gaan mensen daardoor vaak erg bearish te werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
ETH met een kleine wick onder de daily MA200 (+/- $1975) en ik ben tevreden! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

watercoolertje

Untertitel

Dat is precies hoe vraag en aanbod werkt, als morgen niemand meer een auto wil kopen dan gaan de prijzen ook als een idioot omlaag :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:30:
[...]

Ik heb een tijdje terug ETH voor een prikkie kunnen kopen omdat ik een belachelijk lage buy order had staan op Kraken. Heb geen tijd om het artikel erbij te zoeken maar het is ook hier langs geweest. Ik vraag me dus af of je zo stellig kan zeggen dat dit absoluut niet het geval kan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Ik: Flikker maar mooi door de 33.6 dan is het partytime 8)
Jij: en het doet dus niets hahaha.

Maar goed als van 35k naar 32k binnen 24 uur boring is, dan kan ik het ook niet helpen :'(
met niet boeiend bedoel ik dat het allemaal gerommel is tussen de 30 en 36, en dat het geen uitbraak is op het grotere plaatje. We zitten nu nog steeds in die enorme descending triangle......en eind juli loopt die eruit. Laten we hopen dat de richting dan duidelijk word

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:50:
[...]

Elke week droppen we een paar procent, die paar procent maakt allemaal niks uit hoor, neuh, behalve dat het bij elkaar opgeteld nu al zo'n 25% is, verder niks.
Hangt ervan af hoe ver je uitzoomt. Ik zie vooral een opgaande lijn ipv 25% naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Het blijft toch een interessant fenomeen die georganiseerde dumps waarbij er precies $800 van de prijs gaat. Je kan het bijna op je vingers natellen iedere keer.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:05:
[...]

met niet boeiend bedoel ik dat het allemaal gerommel is tussen de 30 en 36, en dat het geen uitbraak is op het grotere plaatje. We zitten nu nog steeds in die enorme descending triangle......en eind juli loopt die eruit. Laten we hopen dat de richting dan duidelijk word
Dat was een rappe edit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

malarkan schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:02:
[...]

Dit vind ik inderdaad een interessant geval.

Stel je hebt 100 btc die worden verkocht aan meerdere mensen op moment A voor prijzen startend op 28k en daardoor snel stijgend naar 30.000 dollar.

85 gaat in de verschillende kluizen voor mensen die verwachten dat de koers nog wel hoger gaat worden, 10 gaat naar traders die verwachten dat de koers nog wel hoger gaat worden, 5 gaat naar Whales die hun positie even willen verstevigen.

Daarna gaat 1 van de traders zijn BTC verkopen tegen verlies, want niemand koopt op dat moment, dus de koers daalt naar 29750. de andere traders voelen nattigheid dus tegen dalende prijzen verkopen zij ook hun stock, in totaal wordt er dan 10 BTC verkocht tegen gemiddeld een lagere prijs dan de 30k waarvoor het gekocht is. echter 90 BTC is dan nog steeds gekocht door mensen die bullish zijn. Maar toch is er op dat moment een bearish sentiment doordat er rode candles te zien zijn.

Het volume is maar 10% van de eerdere trades, en toch gaan mensen daardoor vaak erg bearish te werk.
En dan heb je nog bots en stop losses. Die val die we net hebben gezien lijkt bijvoorbeeld ook best wat, maar er was heel laag volume, met een piekje van een kwartier. Wel $600 eraf die niet zomaar terug bounct, maar voor de on-chain analyse zal het er waarschijnlijk niks toe doen en de kans dat je op dezelfde manier weer omhoog stuitert is er precies ook.
Maar ik vind het toch lastig, inschatten wanneer een prijsbeweging nu wel iets betekent of niet. Gelukkig zijn daar mensen als Willy Woo voor om te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MF Doom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Ik heb een tijdje terug ETH voor een prikkie kunnen kopen omdat ik een belachelijk lage buy order had staan op Kraken. Heb geen tijd om het artikel erbij te zoeken maar het is ook hier langs geweest. Ik vraag me dus af of je zo stellig kan zeggen dat dit absoluut niet het geval kan zijn.
Dat was OF een market-order zo groot dat het hele orderboek leeggetrokken werd, of een technisch probleem.

Zijn veel artikelen over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
DaWayne schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:49:
[...]

Mwa, die heb ik voor 33.095 genomen, en blijkt toch een prima bootje te zijn. Had ik maar meer om in te leggen gehad :)
Ik had gisterochtend eentje op 34800 , mijn liq lag op 35079.
Zag er ook voorspoedig uit, tot de candle van 14:30 roet in het eten gooide (35089) :+

Je kan uren naar een ruime plus kijken, en binnen 5 minuten een enkeltje rekt city te pakken hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ja man zit 3 dingen tegelijk te doen, teams meeting, mail en forum :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Partypsych schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Ik had gisterochtend eentje op 34800 , mijn liq lag op 35079.
Zag er ook voorspoedig uit, tot de candle van 14:30 roet in het eten gooide (35089) :+

Je kan uren naar een ruime plus kijken, en binnen 5 minuten een enkeltje rekt city te pakken hebben :P
Dan ben je wel met een 125x short bezig? :P 250 dollar tussen je instap en liq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:11:
[...]

in oplopende mate van belangrijkheid dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
malarkan schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:13:
[...]

in oplopende mate van belangrijkheid dus ;)
hahahahha idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Klinkt zo heerlijk bekend in de oren :). Ook hier Teams maar dan eentje waarbij ik alleen toehoorder ben dus ondertussen mailen, forum en wat administratie bijwerken. Met op de achtergrond een stuiterende kleuter (BTC) die met zijn kaarsen aan het spelen is en voor minimale reuring zorgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
M'n Bitcoin herverdeeld. Een beetje risicospreiding

5% bij Celcius tegen 3.5% rente
10% bij Blockfi tegen 4% rente
25% bij Nexo tegen 5.25% rente
25% bij Ledn tegen 6.1% rente
35% bij Crypto.com tegen 6.5% rente

HODL modus weer aan

[ Voor 15% gewijzigd door Gelukszoekr op 08-07-2021 10:15 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm

Firestorm

knakworst schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:51:
[...]

Van 65 naar 32.5 k...

Niets aan de hand dus :)
[...]

Het zit al weken tussen de 32k en 36k en elke keer is het weer drama als het naar beneden gaat en hosanna als het weer omhoog gaat. Ja het is van 65k gehalveerd, maar sinds die tijd is er echt niets spannends gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 08:11
Deze dump is ook weer puur gemanipuleerd. Shorts nemen weer toe (al voor de drop) en de prijs volgt een uur later. Elke week rinse and repeat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:15:
M'n Bitcoin herverdeeld. Een beetje risicospreiding

5% bij Celcius tegen 3.5% rente
10% bij Blockfi tegen 4% rente
25% bij Nexo tegen 5.25% rente
25% bij Ledn tegen 6.1% rente
35% bij Crypto.com tegen 6.5% rente

HODL modus weer aan
Netjes man. Ik hoop dat je de vruchten plukt ooit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
thefox231 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:16:
Deze dump is ook weer puur gemanipuleerd. Shorts nemen weer toe (al voor de drop) en de prijs volgt een uur later. Elke week rinse and repeat.
Makkelijk traden toch? d:)b

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:10:
[...]

En dan heb je nog bots en stop losses. Die val die we net hebben gezien lijkt bijvoorbeeld ook best wat, maar er was heel laag volume, met een piekje van een kwartier. Wel $600 eraf die niet zomaar terug bounct, maar voor de on-chain analyse zal het er waarschijnlijk niks toe doen en de kans dat je op dezelfde manier weer omhoog stuitert is er precies ook.
Maar ik vind het toch lastig, inschatten wanneer een prijsbeweging nu wel iets betekent of niet. Gelukkig zijn daar mensen als Willy Woo voor om te helpen.
Ja ik moet mij eigenlijk gaan verdiepen in hoeverre Bots en stop-losses hier een direct (en vooral welk) invloed op hebben.

Ik zat net op de 4h van de afgelopen maand te kijken en het volume van de huidige drop is daar eigenlijk erg laag (lager dan de 6-7, minder dan de helft van de 18-6 drops).

dat kan dus 2 dingen betekenen: we're not there yet, enjoy the ride! of: storm in glas water, sats verzamelen!

ik spreid mijn winstkansen en heb de helft van mijn beschikbare fiat ingezet. ik gok dat we in beide gevallen nog wel weer hier boven gaan komen. Alleen hoe ver is weer de vraag, kan heel goed zijn dat we nog een tijd hier lopen aan te modderen, goed voor de makkelijke sats/trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

MF Doom schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:04:
[...]

Dat is meest waarschijnlijk een whale met een fat finger op de market sell knop. Heb jij mazzel mee gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
thefox231 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:16:
Deze keer is er toch de vrees van Grayscale die de koers nog later kan drukken, die komen maandag vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:04
jorwas schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:13:
[...]

Dan ben je wel met een 125x short bezig? :P 250 dollar tussen je instap en liq
Wou net zeggen, ik durf niet meer dan een 10x te doen aangezien ik niet geliquideerd wil worden. Met 125x heb je wel ballen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Netjes man. Ik hoop dat je de vruchten plukt ooit d:)b
Ooit ja :P ... jij doet niet aan rente op Bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
malarkan schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:18:
[...]

Ja ik moet mij eigenlijk gaan verdiepen in hoeverre Bots en stop-losses hier een direct (en vooral welk) invloed op hebben.

Ik zat net op de 4h van de afgelopen maand te kijken en het volume van de huidige drop is daar eigenlijk erg laag (lager dan de 6-7, minder dan de helft van de 18-6 drops).

dat kan dus 2 dingen betekenen: we're not there yet, enjoy the ride! of: storm in glas water, sats verzamelen!

ik spreid mijn winstkansen en heb de helft van mijn beschikbare fiat ingezet. ik gok dat we in beide gevallen nog wel weer hier boven gaan komen. Alleen hoe ver is weer de vraag, kan heel goed zijn dat we nog een tijd hier lopen aan te modderen, goed voor de makkelijke sats/trades.
idd, dat bedoel ik ook met mijn posts, laag volume, storm in een glas water, boring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:19:
[...]

Ik blijf dat lastig vinden. Heb nu het grootste deel van mijn hodl potje op mijn Ledger staan, maar het is tegelijk ook zonde om er geen rente op te pakken.. Maar dan moet je het weer bij een exchange parkeren, waar ik weer niet echt zin in heb, hmm :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:20:
[...]

idd, dat bedoel ik ook met mijn posts, laag volume, storm in een glas water, boring
wel boring, maar volumes zijn sowieso afgelopen weken niet hoog. ook op de Daily niet. Komen enigszins overeen met de volumes richting de ATH. Dat zou kunnen wijzen op dat het geloof dat het verder dropt dus inderdaad afneemt, want minder mensen willen nu verkopen, en dat er toch wel wat moois in het vat zit. Maar ja, wanneer he...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Hoor ik niemand over het nieuwe rad-van-fortuin spelletje van Binance?

Gratis geld jonguh!

Je moet handelen in DEXE, TRX, DATA, CHZ, FRONT en/of CHR en kan dan het rad een zwieper geven. De opbrengst is een hoeveelheid DEXE, TRX, DATA, CHZ, FRONT, CHR of een prachtige NFT. Of niks natuurlijk. Dat dan ook zomaar.

Lees het hier: 4th Binance-versary Celebration Challenges, Over $1.8M to Be Won

Als je in alle 6 coins het minimale handelsvolume haalt (ca. volume$6000 in totaal) krijg je 12 rondes. Mijn inschatting is dat je kans ook 1 op 12 is. De gemiddelde opbrengst is dan zo'n $45 en de fees ca $2 Resultaat van een kwartiertje tokens schuiven voor mijzelf $50

En dat dan 7 dagen lang. Toch snel verdiend :)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
malarkan schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:22:
[...]

wel boring, maar volumes zijn sowieso afgelopen weken niet hoog. ook op de Daily niet. Komen enigszins overeen met de volumes richting de ATH. Dat zou kunnen wijzen op dat het geloof dat het verder dropt dus inderdaad afneemt, want minder mensen willen nu verkopen, en dat er toch wel wat moois in het vat zit. Maar ja, wanneer he...
ja daarom was die ATH, en de 2 toppen er voor al anders dan anders. suf gepruttel en steeds minder grote sprongen omhoog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:23:
[...]

ja daarom was die ATH, en de 2 toppen er voor al anders dan anders. suf gepruttel en steeds minder grote sprongen omhoog
Ja ik zie dat dus in een reversal exact gelijk. alleen duurde dat gedeelte van 1 maart tot 18 april... en nu is het pas een week bezig :D maar ook in die tijd mooie schommelingen van 10% op 1 dag af en toe (en dat was toen 5k ipv nu 3k...)

:/ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:19:
[...]

Is je rente dan al meer dan je aankoop?

Dan is het wel interessant :9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Weet je nog... Dat Jaapio plaatjes aan het plaatsen was en de koers sneller omhoog ging dan hij de plaatjes kon maken?

Dat kunnen we nu naar beneden doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
een vraagje ik ben ongeveer +- 5 maanden de crypto wereld aan het volgen en zou toch eens willen instappen voor een klein bedrag +- 150 Euro, hou zouden jullie deze verdelen ? 50% ETH , 25% DOT en 25% ARWEAVE was mijn gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:27:
[...]

Is je rente dan al meer dan je aankoop?

Dan is het wel interessant :9~
Uhm.. nee? Ik snap de vraag niet helemaal. Of ik heb nog niet genoeg koffie gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
SteffanS schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:29:
een vraagje ik ben ongeveer +- 5 maanden de crypto wereld aan het volgen en zou toch eens willen instappen voor een klein bedrag +- 150 Euro, hou zouden jullie deze verdelen ? 50% ETH , 25% DOT en 25% ARWEAVE was mijn gedacht.
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur voor muntjes. Dat moet je echt voor jezelf beslissen. Ik kan je in elk geval aanraden om proberen je goed in te lezen over wat je koopt zodat je wat beter bestand gaat zijn tegen impuls verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Vraag jezelf af waarom specifiek deze munten? Omdat ze omhoog gaan? Dat zal niet gebeuren als je alleen daarom instapt. Zie vooral de onderliggende bestaansreden per munt. Ieder munt heeft zijn eigen verhaal en welke het beste bij je past, kun je het beste instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 16:23
SlasZ schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:18:
[...]

Deze keer is er toch de vrees van Grayscale die de koers nog later kan drukken, die komen maandag vrij.
k vind dat hele grayscale toch wel een interessante, want voor zover ik het begrijp gaat Grayscale zelf uit het gBTC fonds geen btc verkopen. Maar de gBTC premium zal lager worden als er verkocht wordt.

De echte impact op de BTC wordt mij daardoor niet heel duidelijk.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

resusaapje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:23:
Hoor ik niemand over het nieuwe rad-van-fortuin spelletje van Binance?

Gratis geld jonguh!

Je moet handelen in DEXE, TRX, DATA, CHZ, FRONT en/of CHR en kan dan het rad een zwieper geven. De opbrengst is een hoeveelheid DEXE, TRX, DATA, CHZ, FRONT, CHR of een prachtige NFT. Of niks natuurlijk. Dat dan ook zomaar.

Lees het hier: 4th Binance-versary Celebration Challenges, Over $1.8M to Be Won

Als je in alle 6 coins het minimale handelsvolume haalt (ca. volume$6000 in totaal) krijg je 12 rondes. Mijn inschatting is dat je kans ook 1 op 12 is. De gemiddelde opbrengst is dan zo'n $45 en de fees ca $2 Resultaat van een kwartiertje tokens schuiven voor mijzelf $50

En dat dan 7 dagen lang. Toch snel verdiend :)
Ik heb het gelezen en blijf er van weg. Gratis geld bestaat niet volgens mij.

Veel succes iig ;).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
0% ETH
0% DOT
0% ARWEAVE
100% Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:38:
[...]

Ik heb het gelezen en blijf er van weg. Gratis geld bestaat niet volgens mij.

Veel succes iig ;).
Huh, vertel?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:05:
[...]

Gerommel tussen de 30 en 36, dat is 20%(!) jij wacht nog steeds tot we even naar de 60k gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Als ik nu in zou stappen zou ik gaan voor 70% BTC en 30% ETH. Maar dat is puur voor als je voor de lange termijn er in wil stappen, en dan heb ik het over jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik zou eerst gewoon 100% Bitcoin aanschaffen en daarmee gaan spelen als zijnde een handelspotje. Kan je er een beetje inkomen zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:38:
[...]

0% ETH
0% DOT
0% ARWEAVE
100% Bitcoin.
Persoonlijk:
Alle munten die pre-gemined zijn vallen af, dan alle munten zonder een cap vallen af, en munten waar de cap door iemand of instantie beïnvloed kan worden, valt ook af. Tot slot een munt wat geen eigen netwerk heeft valt ook af (lees: alleen bitcoin blijft over).
Er blijft dan weinig over.

[ Voor 10% gewijzigd door Qunix op 08-07-2021 10:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Hier zullen de meeste tweakers het niet mee eens zijn...

Maar ik wel hoor! HODL BTC 4 life! dood aan alle alts! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dat het geld altijd ergens vandaan hoort te komen, ze geven niet zomaar iets weg.

Daarnaast, specifiek in mijn geval:

Ik heb op dit moment mijn geld in BTC, BNB en ETH zitten en daar zit het prima, totdat mijn BNB binnenkort ook naar BTC gaat.

Om aan een rad van fortuin als deze van Binance mee te gaan doen zal ik dus moeten gaan traden met ofwel nieuwe inleg, welke ik liever DCA in BTC of ETH, of ik moet gaan traden met de munten welke ik al heb en daar wil ik niet aan komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 08-07-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

DaWayne schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:49:
[...]

Oh dacht na die grote rooie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:43:
[...]

Hier zullen de meeste tweakers het niet mee eens zijn...
Eerlijk is eerlijk, ik twijfelde om toch nog een paar procentjes aan ETH toe te kennen :P daar is weinig mis mee en heb ik zelf ook :+
Maar ik wel hoor! HODL BTC 4 life! dood aan alle alts! })
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:40:
[...]

Gerommel tussen de 30 en 36, dat is 20%(!) jij wacht nog steeds tot we even naar de 60k gaan?
nee ik wacht nergens op, ik koop in deze zone. en of ie dit jaar naar 60 of 100 of 250k gaat maakt me niet uit. 20k ook prima. koop ik nog meer. Ik weet iig redelijk zeker dat we binnen 10 jaar wel weer een ath gaan zien. Dat is het enige waar ik naar kijk.
Traden doe ik nu amper. Ik trade leverage vaak als het erg duidelijk is. bijvoorbeeld in de run van 12k naar 60k was erg duidelijk. Ook vies veel verdiend toen. Nu pak ik af een toe een klein plukje op de korte termijn als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
is dat een eenmalige €150 inleg? of doe je elke maand dca €150? wat is je plan? hodl? of juist traden?

mijn persoonlijke verdeling zou ongeveer dit worden;

70% BTC, 20% ETH, 5% ADA en 5% coins waar jenin geloofd dus voor jou geld dat nu dan DOT+ARWEAVE

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:49:
[...]

is dat een eenmalige €150 inleg? of doe je elke maand dca €150? wat is je plan? hodl? of juist traden?

mijn persoonlijke verdeling zou ongeveer dit worden;

70% BTC, 20% ETH, 5% ADA en 5% coins waar jenin geloofd dus voor jou geld dat nu dan DOT+ARWEAVE
Voorlopig eenmaligeinleg van 150, alvast bedankt voor alle tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:33:
[...]

Uhm.. nee? Ik snap de vraag niet helemaal. Of ik heb nog niet genoeg koffie gehad...
Je hebt BTC gekocht. Die is gezakt.

Maar je ontvangt wel een mooie rente. Dekt de ontvangen rente inmiddels het verschil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
BTC Broeder, wat doe je nu!

Ik zal blijven strijden voor Bitcoin alleenheerschappij!
tot de volgende bearmarket waarin ik weer los wil gaan op shitcoins :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Mop:

Hoe zie je in een Teams vergadering wie in Crypto zit?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:54:
Mop:

Hoe zie je in een Team vergadering wie in Crypto zit?
Diegene rijdt al vergaderend een rondje in zijn lambo natuurlijk!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:54:
Mop:

Hoe zie je in een Team vergadering wie in Crypto zit?
hahaha, dat is iemand die vaak vraagt of de vraag herhaalt kan worden

Pagina: 1 ... 16 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!