Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 08:07:
[...]
Ok, en een groot aantal hier dus wel omdat we jouw tijdelijke mening niet delen?
Probeer iets ruimer te denken, er zijn meer waarheden dan alleen de jouwe en die mensen zijn dan niet gelijk dom. Of zorg voor een betere woordkeuze.
On Topic: prima dagje geweest om wat sats te verdienen.
Snap ik maar een jaar geleden kreeg ik hier de kritiek dat ik zaken altijd achteraf aangaf en dat het daardoor leek alsof ik net deed alsof ik het goed had....
Sindsdien geef ik eigenlijk van te voren aan wat ik denk dat er gaat gebeuren, gewenst gedrag van dit forum waar ik maar in mee ben gegaan. Dus je kan elke van te voren uitgebracht scenario van me checken hoor geen probleem, feit is dat het tot nu toe behoorlijk strak erop zit.
En we hebben het hier over dikke centjes en geen kleine bedragen dus tjat als je het wat gezelliger gebracht wilt hebben prima;
Lieve forummers, ik moet heel eerlijk zeggen, en ik snap dat het lastig is en niet leuk, dat er eventueel misschien een scenario inzit dat, niet zeker wetende natuurlijk.... Dat er straks een gecoordineerde aanval komt waardoor Bitcoin in een periode van een week of 2 flink zal gaan dippen en de Whales uiteindelijk met heel veel geld, en munten zitten die ze over een week of 3 a 4 week omhoog gaan stuwen tot het einde van het jaar....ik hoop dat jullie het overwegen en er eventueel rekening mee houden, want ik zeg dit niet omdat ik jullie geen geld gun, maar juist het verdriet van een 25% minder op een portfolio en dan verkopen en later weer in te moeten kopen. Sorry dat ik dit op een vervelende manier heb gebracht, het laatste wat ik wil is jullie kwetsen maar ik moest het van te voren aangeven, en dat probleer ik ook gefundeerd te doen. Ik hoop dat jullie mij ook nog lief zullen vinden want ik wil heel graag op dit forum zitten en horen.
Dikke knuffel Thommie.
edit: het valt mij op dat ik ook nooit veel duimpjes krijg, dat is best confronterend en ik hoop ooit nog eens veel duimpjes te krijgen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Thommie.nl op 08-07-2021 09:00
]