[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.138 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
PlanR schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:26:
Btc direct:

“Mocht de prijs de komende tijd onder de 34.600 dollar (29.261 euro) zakken en daar blijven, dan is de bear-markt begonnen, al moet daarvoor wel de consensus komen. Verder daling is dan te verwachten, denk aan 20.000 dollar (16.914 euro). Kan de prijs boven de 34.600 dollar (29.261 euro) blijven, dan gaat de stijging weer beginnen, denk (toch weer) aan die 100.000 dollar (84.570 euro).”

Wat vinden jullie daarvan?
16K zou niet onaardig zijn, nog redelijk betaalbaar! 84K is 10 jaar sparen…
debiel stuk. Kan prima hier nog 4 maanden hangen. Zou er niet gek van staan te kijken.
Maar volgende week up of dan kan ook. Niemand die het weet

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:34:
[...]

-edit-

Ik denk ook dat het volume niet voldoende zal zijn voor de uitbraak, maar ik hoop van wel! Misschien kan Ellon tweten (positief over Bitcoin).
Ja, iedereen vindt het wel even best ofzo.

Veel mensen in mijn omgeving die zich bezighouden met crypto en erin zitten durven er niet uit en die er niet in zitten durven er niet in.

[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 20:38 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik zat eens voor de gein te kijken hoeveel exchanges er zijn. Meer dan 400😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Qunix schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:34:
[...]

-edit-

Ik denk ook dat het volume niet voldoende zal zijn voor de uitbraak, maar ik hoop van wel! Misschien kan Ellon tweten (positief over Bitcoin).
dat er nu geen volume is, is volstrekt normaal.....gaat om het moment van de uitbraak en dat weet je pas op het moment dat het komt. Zoals ik hierboven al zeg, zou zomaar nog maanden kunnen duren. Wat eigenlijk ook gewoon gezond is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Misschien is dit wel de bearmarket. Maar gaat die niet zo diep als vorige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:38:
[...]

dat er nu geen volume is, is volstrekt normaal.....gaat om het moment van de uitbraak en dat weet je pas op het moment dat het komt. Zoals ik hierboven al zeg, zou zomaar nog maanden kunnen duren. Wat eigenlijk ook gewoon gezond is
Klopt.

Al zal het volume een stijgende lijn moeten zijn te aanloop van komende uitbraak. Zelfs dat is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:37:
[...]

debiel stuk. Kan prima hier nog 4 maanden hangen. Zou er niet gek van staan te kijken.
Maar volgende week up of dan kan ook. Niemand die het weet
Ik denk dat ze wachten tot na de zomer, rond november op 69k met een piek van 80k!
vanaf 50k ga ik dca mijn inleg deel pakken en bij dips weer bijkopen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Gelukszoekr schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:52:
[...]

Mijn spaargeld staat in USDT en USDC rente te harken.
Mag ik vragen waar? :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:38:
[...]

Idd, zo dacht ik er maandagochtend ook al over.
JDx schreef op maandag 5 juli 2021 @ 06:47:
[...]

[Afbeelding]

Hierom dacht ik weer richting 34,5k maar goed, je weet het momenteel echt niet met deze shit 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door JDx op 07-07-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Qunix schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:39:
[...]

Klopt.

Al zal het volume een stijgende lijn moeten zijn te aanloop van komende uitbraak. Zelfs dat is er niet.
daarom zeg ik, dit kan gerust nog een paar maanden duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Btc direct:

“Mocht de prijs de komende tijd onder de 34.600 dollar (29.261 euro) zakken en daar blijven, dan is de bear-markt begonnen, al moet daarvoor wel de consensus komen. Verder daling is dan te verwachten, denk aan 20.000 dollar (16.914 euro). Kan de prijs boven de 34.600 dollar (29.261 euro) blijven, dan gaat de stijging weer beginnen, denk (toch weer) aan die 100.000 dollar (84.570 euro).”

Alles is in preparatie om nog 1 flinke haal naar beneden te gaan doen. Ik zal uitleggen wat ik denk te zien.

Bull verhalen poppen ineens op, mensen kopen langzamerhand weer, dit zal versterkt worden om de longs op te voeren. Vervolgens gaat vanaf volgende week de boel als een malloot naar beneden, ik verwacht zeker de 26... 27k te zien met een flash crash naar 22, 23 k...... mooie short waar super veel geld mee verdiend wordt..... grayscale de schuld geven..... vanaf daar zal een moonshot komen. En gaan we omhoog.

Alle week hands eruit en de echte whales hebben dik geld verdiend en alle coins voor bodemprijzen gekocht.... kunnen en gaan vanaf die tijd er weer geld inpompen.

Ik gok op dit scenario en heb flink geld klaar staan aan de zijlijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 07-07-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:38:
Tja, wanneer is iets daadwerkelijk een bearmarket, we dalen al lange tijd, alleen telt het dan ook mee als er stabiele weken tussen zitten? Ben je een jaar nuchter als je alleen met kerst hebt gedronken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
roflexx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:38:
wel weer negatieve FUD+Binance problemen met euro, kan zijn dat daardoor de volume ook lager ligt dan normaal en wie weet is de support te zwak en kunnen we weer gaan dalen naar de 30k ipv dat we stijgen :/

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

man man, het is weer wat hier. Één exchange die even op één manier geen stortingen meer accepteert en de helft denkt weer dat-ie straks gewoon weer 6 cent waard is.

Hier, nieuws dat wel daadwerkelijk wat inzicht geeft:

https://cointelegraph.com...rypto-spending-in-h1-2021

https://cointelegraph.com...e-spikes-to-one-year-high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Glenn Hoddle schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:54:
man man, het is weer wat hier. Één exchange die even op één manier geen stortingen meer accepteert en de helft denkt weer dat-ie straks gewoon weer 6 cent waard is.

Hier, nieuws dat wel daadwerkelijk wat inzicht geeft:

https://cointelegraph.com...rypto-spending-in-h1-2021

https://cointelegraph.com...e-spikes-to-one-year-high
Wie of wat is "ie"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Thommie.nl schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:42:
[...]

Alles is in preparatie om nog 1 flinke haal naar beneden te gaan doen. Ik zal uitleggen wat ik denk te zien.

Bull verhalen poppen ineens op, mensen kopen langzamerhand weer, dit zal versterkt worden om de longs op te voeren. Vervolgens gaat vanaf volgende week de boel als een malloot naar beneden, ik verwacht zeker de 26... 27k te zien met een flash crash naar 22, 23 k...... mooie short waar super veel geld mee verdiend wordt..... grayscale de schuld geven..... vanaf daar zal een moonshot komen. En gaan we omhoog.

Alle week hands eruit en de echte whales hebben dik geld verdiend en alle coins voor bodemprijzen gekocht.... kunnen en gaan vanaf die tijd er weer geld inpompen.

Thx Tommie! Gaan het zien!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
De raket moet eerst weer terug naar het lanceerplatform om vervolgens te kunnen opstijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Btc direct:

Nou hij kan 'm niet omhoog houden, dus kom er maar in 20k :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Thommie.nl schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:42:
[...]

.
We zijn van de 64,5K naar de ~34,5K gegaan.
Ik denk dat alle weak hands er wel uit zijn…

Stel hij gaat nog verder naar beneden, degene die nu nog erin zitten, blijven gewoon rustig ietsje langer wachten op de 69K. En DCA rustig verder :7

De echte klappen komen (denk ik) bij degene die futures gebruiken

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
streamnl schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:26:
[...]
.
We zijn van de 64,5K naar de ~34,5K gegaan.
Ik denk dat alle weak hands er wel uit zijn…

Stel hij gaat nog verder naar beneden, degene die nu nog erin zitten, blijven gewoon rustig ietsje langer wachten op de 69K. En DCA rustig verder :7

De echte klappen komen (denk ik) bij degene die futures gebruiken
ik denk dat ook. Als we al terug gaan naar bijvoorbeeld 30k dan gok ik dat dat redelijk suf gebeurd met laag volume. Ik geef het nu gewoon meer kans dat we dit nog minimaal 2 maanden zien en maximaal 4 maanden. Dus beetje suf heen en weer tussen 32 en 36.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:35:
[...]

ik denk dat ook. Als we al terug gaan naar bijvoorbeeld 30k dan gok ik dat dat redelijk suf gebeurd met laag volume. Ik geef het nu gewoon meer kans dat we dit nog minimaal 2 maanden zien en maximaal 4 maanden. Dus beetje suf heen en weer tussen 32 en 36.
Ondanks dat ik een newb ben zijn die prijzen nipt boven mijn gemiddelde inkoopniveau, dus ik teken ervoor als het zo blijft de komende maanden. Ondertussen wat extra Sats verdienen en nog wat dingen leren.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gaat lekkerrrrrrr met de shorts, donderdag incoming, hodl ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0Xjq9JDoiZMbjXjkLM56hCjKSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2Fl2MzBUtlMcYyY2kfNEvcya.png?f=user_large

Edit: Gisteravond Euro withdraw vanaf Binance gedaan, bedrag stond vanochtend al netjes op de rekening, dat werkt in ieder geval nog prima.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 07-07-2021 21:45 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:35:
[...]

Ik ga niet gokken op zakken tot 30k of lager. Bij 32k koop ik weer in/bij. Als ie dan nog verder zakt, het zij zo, maar dan heb ik leuk wat satjes verdiend. En als we nog een aantal maanden gaan pendelen tussen de 32 en 36 dan hoop ik daar ook op de golven wat sats te kunnen verdienen, zou mooi zijn 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
FijneKerst schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:00:
[...]

WAAAROM zou je stoppen met gamen?!? :o
Ik was een maand of 14 op reis, waarvan een jaar Australië, toen ik terug was in NL deed het gamen niet meer zoveel ;w , ik was natuurlijk ook bar en bar slecht. Toen er maar mee gestopt.

Ik zie hier net iemand praten over hypotheek aflossen.
Dat had ik in eerste instantie ook in gedachten met mijn winsten.
Maar met een hypotheekrente van 2,3% kan ik beter mijn geld op andere manieren laten renderen, zoals zonnepanelen in de nabije toekomst.

Helemaal moeilijk hard ontopic:
Als je er voor een wat langere termijn inzit kan je echt goed, geld maken met geld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:43:
[...]

Ik ga niet gokken op zakken tot 30k of lager. Bij 32k koop ik weer in/bij. Als ie dan nog verder zakt, het zij zo, maar dan heb ik leuk wat satjes verdiend. En als we nog een aantal maanden gaan pendelen tussen de 32 en 36 dan hoop ik daar ook op de golven wat sats te kunnen verdienen, zou mooi zijn 8)
tja ik dca gewoon door in deze zone. En soms trade ik wat, maar niet echt vaak vergeleken met paar maanden terug. Vind het wel lekker rustig zo. Ben nu ook weer veel vaker op kantoor en dan heb ik toch geen tijd om ook maar 1min met crypto bezig te zijn. Wel weer fijn zo na een jaar thuis zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 15:14:
[...]

Weet nog steeds niet of het nu uit kan ivm salderen, dan krijg je gewoon de volle prijs terug voor je stroom, maar als dat weg valt, dan kan het echt wel uit om iets anders met je stroom te doen. Als je momenteel meer stroom levert dan gebruikt kan het sowieso al uit, ik zit op het randje met 8 panelen.

Maar sowieso leuk om dit soort (investerings)projecten op te zetten en te proberen, na crypto en minen komen er ook wel weer andere innovatieve dingen.
Ik ben benieuwd wat ze met die salderingsregeling gaan doen.
Ook wordt bij een netspanning van 253V de omvormer automatisch afgeschakeld, dag winst!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Ik zie tegenwoordig zeer veel vragen over welke exchanges ideaal of betrouwbaar zouden zijn. Waarom zit Bittrex hier niet tussen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
elektriekert schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:44:
[...]

Ik was een maand of 14 op reis, waarvan een jaar Australië, toen ik terug was in NL deed het gamen niet meer zoveel ;w , ik was natuurlijk ook bar en bar slecht. Toen er maar mee gestopt.

Ik zie hier net iemand praten over hypotheek aflossen.
Dat had ik in eerste instantie ook in gedachten met mijn winsten.
Maar met een hypotheekrente van 2,3% kan ik beter mijn geld op andere manieren laten renderen, zoals zonnepanelen in de nabije toekomst.

Helemaal moeilijk hard ontopic:
Als je er voor een wat langere termijn inzit kan je echt goed, geld maken met geld :+
aflossen is ook best leuk, heb dat in 2017 en 2018 met wat crypto winsten gedaan. Maar nu doe ik het niet meer aangezien het goed kan dat ik binnen een jaar ga verhuizen. En hypotheek rente is ook gewoon laag, dus je schiet er niet veel mee op. Maar tis wel verstandig natuurlijk.
Verduurzamen heb ik geen opties meer, alles al gedaan, ook veel van crypto winsten. Daarom gooi ik nu alles wat ik over heb in crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
** Offtopic **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 07-07-2021 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:45:
[...]

tja ik dca gewoon door in deze zone. En soms trade ik wat, maar niet echt vaak vergeleken met paar maanden terug. Vind het wel lekker rustig zo. Ben nu ook weer veel vaker op kantoor en dan heb ik toch geen tijd om ook maar 1min met crypto bezig te zijn. Wel weer fijn zo na een jaar thuis zitten
Ja begrijpelijk. Ik probeer DCA vol te houden maar heb momenteel wat meer uitgaven en wil ook gewoon wat fiat op mijn spaarrekening hebben voor incidentele uitgaven. Ik zit nog wel gewoon fulltime thuis dus een beetje op de golven meerijden kan op zich wel als het lukt. Maar inderdaad, best prima tijd zo. Ik hoop gewoon nog flink wat sats meer te hebben verzameld, mochten we nog een keer naar de maan gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

** Daar is het zonnepanelen topic voor **

[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 07-07-2021 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
** Offtopic **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 07-07-2021 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:49

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Moon, dan maar? of krijg ik dan ook blauwe lettertjes :p

** Blauw \o/ **

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 07-07-2021 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Musk is ook weer nietszeggende tweets de wereld in aan het slingeren met groene candles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik verveel me.
Maar, sinds ik ben overgestapt van sat-hunting op dollar-hunting, is daytrading veel leuker en begrijpelijker voor mij.
Ik ben iets verstandiger geworden nu.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:09
Ngangatar schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:16:
Musk is ook weer nietszeggende tweets de wereld in aan het slingeren met groene candles.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnmOx041XJ1Us1JKTktQbyBgk3E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tNeLJfxYIiKIEWSRINOHOHK.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Red candles?

[Streamable: https://streamable.com/3nnqc9]

I AM NOT SELLING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 22:07:
[mbr]** Daar is het zonnepanelen topic voor **[/mbr]
Whoops!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Prachtige rode candles, daar doe ik het voor...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Verwijderd ik moest ineens aan de volgende lyric denken nu we een mooie rode candle te zien krijgen in combinatie met jouw verjaardag:

Go, go, go, go, go, go
Go, shorty
It's your birthday
We gon' party like it's your birthday
We gon' sip Bacardi biertjes like it's your birthday

Achteraf was dat dus gewoon een verstopte tip van 50 Cent. Ouderwetse naam trouwens. Had dan jezelf dan 12 Sats genoemd als je crypto tips in je nummers wil verwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Is gewoon 1 sell van een grote speler, niets aan de hand. Ding zit ook gewoon nog zwaar boring in die 3hoek. Ik kom er mijn bed allemaal niet voor uit iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Woah 5M sell.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk maar een flink saaie range en hoop binnenkort even op flink vuurwerk. Of het rood of groen is maakt me dan niet eens veel uit.

Ik begin al meer te kijken naar m'n shitcoins, dan weet je het wel.

Tijd voor actie van BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:42:
Ik vind het persoonlijk maar een flink saaie range en hoop binnenkort even op flink vuurwerk. Of het rood of groen is maakt me dan niet eens veel uit.

Ik begin al meer te kijken naar m'n shitcoins, dan weet je het wel.

Tijd voor actie van BTC.
Idd..gewoon zwaar boring. Nog ff en ik check gewoon 2 maanden uit. En dan blind hodl en dca.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik dacht gebeurt er eindelijk iets, is het nog niet goed.

Kijk ik, net de hele tijd 34.8 en nu 34.2, maakt idd geen fuck uit, het schommelt nog net zo fijn rond de 34,5k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

elektriekert schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:46:
[...]

Ik ben benieuwd wat ze met die salderingsregeling gaan doen.
Ook wordt bij een netspanning van 253V de omvormer automatisch afgeschakeld, dag winst!
Electrische auto, mining rig, airco, zoveel dingen om de stroom binnenshuis te houden ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Wiley99 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:19:
[...]

Als Nance een afkorting is voor Binance dan: voor mij nog geen Sepa. Ik kreeg de email vandaag pas om 13:37u dus ik vermoed dat je te vroeg keek? Vanochtend (8:00u) werkte het voor mij ook nog, na de email tot nu niet meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiDmOssEdhodlZvs3BJOOibqKjc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1Y18ZaQoH8uPw3HOJYfnTnPG.jpg?f=user_large

Ik denk dat het voor ieder op een ander tijdstip komt

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:32
Precies, aan haar moest ik ook steeds denken als ik die vreemde afkorting zag...

Mails worden in batches verstuurd idd

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:49:
Ik dacht gebeurt er eindelijk iets, is het nog niet goed.

Kijk ik, net de hele tijd 34.8 en nu 34.2, maakt idd geen fuck uit,
maak het verschil maar naar mij over dan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:15:
[...]

Dat is in mijn geval 6 cent :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:15:
[...]

Flikker maar mooi door de 33.6 dan is het partytime 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:17:
[...]

Dat is in mijn geval 6 cent :9
ben al onderweg met gepantserd transport.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1z0hi2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

lekker bullish weer :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Goeie bal! Uhh val

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:42:
Gaat lekkerrrrrrr met de shorts, donderdag incoming, hodl ;)
[Afbeelding]

Edit: Gisteravond Euro withdraw vanaf Binance gedaan, bedrag stond vanochtend al netjes op de rekening, dat werkt in ieder geval nog prima.
Mogen we een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Weekend komt er weer bijna aan. Heksenkaas dipsaus deze keer maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Moet echt een grotere hark halen of hem gaan inruilen voor een sneeuwschep..

Heerlijk dit! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 19:08
Zucht. En dat brengt ons wéer waar we waren. Ik heb nu al 2 weken geen scalp/trade gemaakt op deze koersbeweging en toch lijkt het zo ontzettend voorspelbaar. Uiteraard het moment dat ik nu een long plaats en morgen op 34.8 een short zet houdt dit patroon waarschijnlijk op.. Hold! dus maar zoals we al een tijd doen..

Mooi dat er zoveel mensen hier plukjes btc hebben kunnen harken in deze pingpong periode. Well deserved!:)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Heb ik iets gemist? Kijk even een dagje niet en iedereen gaat hier short en verkoopt de boel.. is manipulatie musk weer bezig? Of is er ander fake news? Of gewoon de standaard donderdagdip?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Pelox schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:00:
Heb ik iets gemist? Kijk even een dagje niet en iedereen gaat hier short en verkoopt de boel.. is manipulatie musk weer bezig? Of is er ander fake news? Of gewoon de standaard donderdagdip?
Dipsaus zal wel 3 halen 2 betalen zijn ergens bij de jumbo ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:19:
[...]

en het doet dus niets hahaha. Mark my words we gaan gewoon nog een paar maanden helemaal niets spectaculairs doen. Ik gok dat we heel langzaam na verloop van tijd zonder vuurwerk omhoog gaan. Dat vuurwerk komt pas veel later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Laten we hopen dat de dipsaus niet in de hamster weken zit dan. Redelijke dip zeg

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Dit gaat nog veel verder down.
Totdat iedereen in dit forum zich niet meer afvraagt of er gemanipuleerd wordt, maar door wie..... en op het moment dat een ieder verkocht heeft, en dan nog iets verder.....komt er een mega groene dildo richting de 40 k.

Ik verwacht bodem voorlopig rond de 23 a 25 k. Maar het zal snel gaan.

Weekje of 2 maximaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 08-07-2021 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:19:
Totdat iedereen in dit forum zich niet meer afvraagt of er gemanipuleerd wordt, maar door wie..... en op het moment dat een ieder verkocht heeft, en dan nog iets verder.....komt er een mega groene dildo richting de 40 k.

ja je hebt 2 manieren om hier uit te komen, een mega capitulatie zoals jij nu omschrijft. tot een maand terug gaf ik dat de meeste kans. Maar die 28-30k word telkens zo mooi opgekocht dat ik nu meer voor het lange saaie traject ga zoals ik hierboven al een paar keer aangehaald heb. Dus nog 2 - 4 maanden gekloot in dit gebied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:19:

Weekje of 2 maximaal.
En waarom precies? Er is toch altijd een oorzaak in crypto..

Ps. 3 dagen geleden was je nog bullish?? Ik heb echt iets gemist volgens mij.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:21:
[...]

ja je hebt 2 manieren om hier uit te komen, een mega capitulatie zoals jij nu omschrijft. tot een maand terug gaf ik dat de meeste kans. Maar die 28-30k word telkens zo mooi opgekocht dat ik nu meer voor het lange saaie traject ga zoals ik hierboven al een paar keer aangehaald heb. Dus nog 2 - 4 maanden gekloot in dit gebied
Als ik iets geleerd heb in 5 jaar traden, is het dat net als je denkt dat de bullshit het gaan winnen het platgeslagen wordt met zo en belachelijke grote overmacht waarna je kan zien dat alles pure manipulatie is. Doet aan dat ik me icx verkocht heb voor 0.92 maar ik geloof wel in scenario door mij geschetst en dan koop ik gewoon een ander mi tje waar ik al langer mee bezig ben die wel flink door het ijs gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Pelox schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:30:
[...]

En waarom precies? Er is toch altijd een oorzaak in crypto..

Ps. 3 dagen geleden was je nog bullish?? Ik heb echt iets gemist volgens mij.
Ja eerst had hij nog mooie verhalen over hoe de bodem echt bereikt is en niet verder meer kan zaken en nu echt omhoog zal gaan. Prima een mens kan van mening veranderen maar hij was zo overtuigd een paar dagen geleden.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberMania op 08-07-2021 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Lees een paar reacties van me terug maar 2 dagen terug. Waarin ik dit voorspelt heb en alles heb verkocht.

Ik hoop dat het niet zO uitpakt, maar heb het met jullie gedeeld als mogelijkheid.

Je kan aan alles zien dat het mega bullish is , maar die wijk naar benden gaat mi komen.

Linkje ff opgezocht.;
Thommie.nl in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18"

[ Voor 16% gewijzigd door Thommie.nl op 08-07-2021 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Maar even - ik kan er niet bij he... Die manipulatie. Hoe dan? Want als je de koers naar beneden wil krijgen dan moet je verkopen, en nog tegen een lage prijs ook. En dat is strijdig met het willen accumuleren.

Dus is dat effect van manipulatie sterk genoeg om minder muntjes goedkoop te verkopen dan ze goedkoop weer in te kopen? Of zit er nog een truuk in met de alts, dat die samen met bitcoin laag blijven? Dus bitcoin laag houden is heel veel meer (bitcoin + alts) goedkoop inslaan?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
CyberMania schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:34:
[...]

Ja eerst had hij nog mooie verhalen over hoe de bodem echt bereikt is en niet verder meer kan zaken en nu echt omhoog zal gaan. Prima een mens kan van mening veranderen maar hij was zo overtuigd een paar dagen geleden.
Je hebt helemaal gelijk, sorry daarvoor.
maar ik be niet zo dom het spel met de grote mensen niet mee te spelen.
Die les heb ik inmiddels wel geleerd.

En als.ik mis zit, geen man overboord, dan fomo ik later wel in in een ande4 muntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Twee Dee schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:43:
Maar even - ik kan er niet bij he... Die manipulatie. Hoe dan? Want als je de koers naar beneden wil krijgen dan moet je verkopen, en nog tegen een lage prijs ook. En dat is strijdig met het willen accumuleren.

Dus is dat effect van manipulatie sterk genoeg om minder muntjes goedkoop te verkopen dan ze goedkoop weer in te kopen? Of zit er nog een truuk in met de alts, dat die samen met bitcoin laag blijven? Dus bitcoin laag houden is heel veel meer (bitcoin + alts) goedkoop inslaan?
Whales kunnen verkopen en daarmee de prijs omlaag drukken, daarna kopen ze weer lager terug en stuwen ze hem weer omhoog. Dat is het voordeel als je een grote zak bent hebt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
CyberMania schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:34:
[...]

Ja begint erg saai te worden eigenlijk. Als je maar blind overal blijft schieten is er altijd wel iets raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Twee Dee schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:43:

in deze volgorde denk ik
Tja, positief nieuws -- meer longs -- zelf dik short gaan -- dumpen van duizenden coins-- short squeeze -- mega gains van de shorts -- koop alles en meer goedkoper terug -- veel shorts -- long squeeze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
malarkan schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:46:
[...]

Ja begint erg saai te worden eigenlijk. Als je maar blind overal blijft schieten is er altijd wel iets raak...
** Daar is de rapporteren knop voor **

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 08-07-2021 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Daar heb je de rapporteren knop voor.

Jammer dat ik mijn mening niet mag uiten, ik zeg niets over jou, ik zeg dat ik het nogal saai vind. Is mijn mening. Staat niets over in de regels. Jij mag van mij plaatsen wat je wilt. Wat ik er van vind en mee doe is volledig aan mij.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 08-07-2021 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Donderdag Dipdag, het is weer zo ver

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thommie.nl
Saai, blind, lukraak schieten, hoe kan ik me daar aan onttrekken? Om vervolgens de " recht op meningsuiting" kaart te trekken? Recht op mening mag met respect en niet denegerend aub.

Ik doe moeite de markt bij te houden en op een opbouwende manier hier het e.e.a. te delen. Dat doe ik nu al 4 jaar op dit forum.

Je zal altijd mensen hebben die het saai, blind, lukraak schieten vinden, maar doe me dan een privé message en noem me een saaie blinde gelukzoekers, prima kan ik hebben. Maar een public forum is daar niet voor.

Wees vriendelijk en reageer niet op de man.
Dank.

[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 08-07-2021 08:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• malarkan
Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:58:
Saai, blind, lukraak schieten.
Ik doe moeite de markt bij te houden en op een opbouwende manier hier het e.e.a. te delen. Dat doe ik nu al 4 jaar op dit forum.

Je zal altijd mensen hebben die het saai, blind, lukraak schieten vinden, maar doe me dan een privé message en noem me een saaie blinde gelukzoekers, prima kan ik hebben. Maar een public forum is daar niet voor.
Je post het op een openbaar forum ,dan kun je ook daar eventueel tegengeluid verwachten. Dat is het doel van een forum. Een discussiebord. Een plaats waar vroeger mensen tegenstrijdige geluiden lieten horen. Ik respecteer jouw mening ook. Maar ik heb ook mijn eigen.

Vind het nogal vreemd om dan iemand in een PM te moeten aangeven wat ik van zijn posts vind. Dat heeft m.i. geen enkele toegevoegde waarde. Daarbij is wat ik van iemand posts vind niet wat ik van iemand zelf vind. Maar als jij een PM wil krijg jij een PM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:44:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, sorry daarvoor.
maar ik be niet zo dom het spel met de grote mensen niet mee te spelen.
Die les heb ik inmiddels wel geleerd.

En als.ik mis zit, geen man overboord, dan fomo ik later wel in in een ande4 muntje
Ok, en een groot aantal hier dus wel omdat we jouw tijdelijke mening niet delen?

Probeer iets ruimer te denken, er zijn meer waarheden dan alleen de jouwe en die mensen zijn dan niet gelijk dom. Of zorg voor een betere woordkeuze.

On Topic: prima dagje geweest om wat sats te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jisx4un57J1n0e1jQgdrNvQlCl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaP1n6oFQo72INxZVumXYVao.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:56:
Donderdag Dipdag, het is weer zo ver
Tot zondagmiddag :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De eerste mooie green kaars is er, nu nog een paar kleinere er achteraan, met bijhorende wick.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iaHwiHSFKRi52Y8qimH45aDtyp8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvDVQEPSKQ26omGgeqeOQOZZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 08-07-2021 08:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu in het groen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5knGsuNL9xYYHciA6LuEE68v8mo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JcNiMPtpp3E74woXRKpI0s5T.png?f=user_large

->

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRHMLrVAd2jl3ELf8cYg-4kBgZc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LPJZnd4iRkUYM9ikrNY83l6p.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 08-07-2021 08:54 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Thommie.nl
Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 08:07:
[...]

Ok, en een groot aantal hier dus wel omdat we jouw tijdelijke mening niet delen?

Probeer iets ruimer te denken, er zijn meer waarheden dan alleen de jouwe en die mensen zijn dan niet gelijk dom. Of zorg voor een betere woordkeuze.

On Topic: prima dagje geweest om wat sats te verdienen.
Snap ik maar een jaar geleden kreeg ik hier de kritiek dat ik zaken altijd achteraf aangaf en dat het daardoor leek alsof ik net deed alsof ik het goed had....

Sindsdien geef ik eigenlijk van te voren aan wat ik denk dat er gaat gebeuren, gewenst gedrag van dit forum waar ik maar in mee ben gegaan. Dus je kan elke van te voren uitgebracht scenario van me checken hoor geen probleem, feit is dat het tot nu toe behoorlijk strak erop zit.

En we hebben het hier over dikke centjes en geen kleine bedragen dus tjat als je het wat gezelliger gebracht wilt hebben prima;

Lieve forummers, ik moet heel eerlijk zeggen, en ik snap dat het lastig is en niet leuk, dat er eventueel misschien een scenario inzit dat, niet zeker wetende natuurlijk.... Dat er straks een gecoordineerde aanval komt waardoor Bitcoin in een periode van een week of 2 flink zal gaan dippen en de Whales uiteindelijk met heel veel geld, en munten zitten die ze over een week of 3 a 4 week omhoog gaan stuwen tot het einde van het jaar....ik hoop dat jullie het overwegen en er eventueel rekening mee houden, want ik zeg dit niet omdat ik jullie geen geld gun, maar juist het verdriet van een 25% minder op een portfolio en dan verkopen en later weer in te moeten kopen. Sorry dat ik dit op een vervelende manier heb gebracht, het laatste wat ik wil is jullie kwetsen maar ik moest het van te voren aangeven, en dat probleer ik ook gefundeerd te doen. Ik hoop dat jullie mij ook nog lief zullen vinden want ik wil heel graag op dit forum zitten en horen.

Dikke knuffel Thommie.
edit: het valt mij op dat ik ook nooit veel duimpjes krijg, dat is best confronterend en ik hoop ooit nog eens veel duimpjes te krijgen. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 08-07-2021 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Wat een ellende weer.. kan het nou niet eens even een paar dagen achter elkaar groen blijven.. ;(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/C1yBMcr/214025942-10158652867778402-3898778401588765238-n.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:19:
[...]

Nou het was er ook echt in 1 keer door he. Bam!
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:15:
[...]

en het doet dus niets hahaha. Mark my words we gaan gewoon nog een paar maanden helemaal niets spectaculairs doen. Ik gok dat we heel langzaam na verloop van tijd zonder vuurwerk omhoog gaan. Dat vuurwerk komt pas veel later
*marking words

[ Voor 45% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Thommie.nl schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 07:47:
[...]
in deze volgorde denk ik
Tja, positief nieuws -- meer longs -- zelf dik short gaan -- dumpen van duizenden coins-- short squeeze -- mega gains van de shorts -- koop alles en meer goedkoper terug -- veel shorts -- long squeeze.....
Ok, ik had inderdaad de longs/shorts niet helemaal meegerekend. Daar kun je ook lekker mee hefbomen en spelen...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
resusaapje schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 23:52:
[...]

[Afbeelding]

Ik denk dat het voor ieder op een ander tijdstip komt
Had ze haar salaris maar in crypto moeten pompen dat had ze minstens het 10-voudige eraan overgehouden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik snap de kritiek op Thommie.nl niet helemaal. Hij is inderdaad de afgelopen dagen (deels) veranderd van visie/mening op wat er de komende weken gaat gebeuren met de koers, maar wel met een onderbouwing die ik best oké vind. Het wordt ook net gedaan alsof hij anderen als dom weg zet omdat ze niet naar hem luisteren maar volgens mij heeft hij dat nog niet één keer concreet gezegd. Alleen dat hij inmiddels geleerd heeft dat het dom is om je ogen te sluiten voor hoe de whales de koers beïnvloeden.

Ik hoop dat je, je inzichten gewoon zo blijft delen als je doet @Thommie.nl, vind het prima posts!

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 08-07-2021 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige waar Binance er helemaal uit ligt?

Ik krijg een 403 error op binance.com

EDIT: Nevermind, vpn was de boosdoener

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:08:
Ben ik de enige waar Binance er helemaal uit ligt?
Ja.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 09:09 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Thommie.nl
YES schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:07:
Ik snap de kritiek op Thommie.nl niet helemaal. Hij is inderdaad (deels) veranderd van visie/mening op wat er staat te gebeuren de afgelopen dagen maar wel met een onderbouwing die ik best oké vind. Het wordt ook net gedaan alsof hij anderen als dom weg zet omdat ze niet naar hem luisteren maar volgens mij heeft hij dat nog niet één keer concreet gezegd. Alleen dat hij inmiddels geleerd heeft dat het dom is om je ogen te sluiten voor hoe de whales de koers beïnvloeden.

Ik hoop dat je, je inzichten gewoon zo blijft delen als je doet @Thommie.nl, vind het prima posts!
Thx voor de steun, en natuurlijk snap ik de andere kant ook heel goed.
Ik zou zeggen laten we samen met zijn alleen visies blijven delen, vragen blijven stellen om tot scenarios te komen waar we uiteindelijk samen wat aan hebben om tot een mooie groeiende portfolio te komen.

Ik zal nog iets vriendelijke en minder overtuigend proberen te zijn, nogmaals ik bedoel het lief en ik denk dat we samen op tweakers veel kracht kunnen genereren ieder in zijn of haar rol. Ik zal de mijne iets toegankelijker gaan maken komende tijd!

Liefs Thommie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
eigenlijk is het beste nu om fiat te gaan en bij 25 K - 26 K in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

mengenli schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:13:
Je had allang in de fiat moeten zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
We zijn in ieder geval mooi naar beneden de driehoek uit gelazerd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_LhvkE4BCMXX4yc-ew56MkWnUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0iJG6wo6l6Oz40PlTdLHIBpd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
mengenli schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:13:
Op voorwaarde dat we die 25-26k wel daadwerkelijk gaan aantikken.

Als je nu uitstapt, blijkt een fakeout te zijn, en we springen morgen weer naar 36k, dan heb je 10% minder coins :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 15 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!