[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.153 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Dat het geld altijd ergens vandaan hoort te komen, ze geven niet zomaar iets weg.

Daarnaast, specifiek in mijn geval:

Ik heb op dit moment mijn geld in BTC, BNB en ETH zitten en daar zit het prima, totdat mijn BNB binnenkort ook naar BTC gaat.

Om aan een rad van fortuin als deze van Binance mee te gaan doen zal ik dus moeten gaan traden met ofwel nieuwe inleg, welke ik liever DCA in BTC of ETH, of ik moet gaan traden met de munten welke ik al heb en daar wil ik niet aan komen.
Ah, valide argument (y)

Maarrrrr, al die transacties kosten je slechts een kwartier van je leven. Als je het jezelf makkelijk wil maken schuif je in die tijd $600 12x heen en weer. De kans dat je daarop meer verliest dan de $50 opbrengst is klein *;

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:54:
Mop:

Hoe zie je in een Team vergadering wie in Crypto zit?
Ik heb mijn gehele werkdag meerdere binance tabjes open met eth/btc eth/usdt en btc/usdt . Moet altijd weer opletten dat ik niet per ongeluk het verkeerde window share in een Teams meeting. Misschien zijn er mensen die hun hele desktop delen dan is het zoeken naar tabjes?;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:56:
[...]

hahaha, dat is iemand die vaak vraagt of de vraag herhaalt kan worden
Goeie, maar hint: hoe zie je ;)
En de andere antwoorden: nope

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 08-07-2021 10:59 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:36
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:45:
[...]

Oh dacht na die grote rooie.
Nee, maar heb hem wel op 32450 voor 50% gesloten.
Ik verwacht een verdere daling, maar ben er niet zeker genoeg van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twit schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:57:
[...]

Ik heb mijn gehele werkdag meerdere binance tabjes open met eth/btc eth/usdt en btc/usdt . Moet altijd weer opletten dat ik niet per ongeluk het verkeerde window share in een Teams meeting. Misschien zijn er mensen die hun hele desktop delen dan is het zoeken naar tabjes?;)
Standaard, doordat mensen complete vensters delen weet ik bijvoorbeeld alleen al in de laatste 2 weken dat er collega's zijn die:
- hun boodschappen online bij AH doen
- zoeken naar hazelnootbomen voor een grote tuin
- openslaande tuindeuren aan het bestellen zijn
- Op vakantie gaan naar Ibiza

En van 2 dat ze in crypto zitten maar dat was geen verrassing, wel via welke exchange ze het doen :).

Oh ja, chinees besteld hadden bij thuisbezorgd :), en ik dat vervolgens ook wilde...

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 08-07-2021 11:01 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:58:
[...]

Lasereyes, rooie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

twain4me schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:24:
[...]

ben al onderweg met gepantserd transport.

[Afbeelding]
Inmiddels is het 17 cent, dus zou maar opschieten :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Ik heb wel eens screenshots doorgestuurd via WA met "verkeerde" tabjes :9

PrtScr CtrlV... woops... dele... lama blauwe vinkjes.

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
[...]

oh dat boeit me niets, meeste weten wel dat ik in crypto zit (al jaren). en scheelt ook dat ik van het gros van de mensen in die meetings de chief ben :9

kreeg er zeker paar jaar terug nog wel eens vragen over wat al die rode en groene staafjes waren.

[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 08-07-2021 11:23 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:45:
[...]

Eerlijk is eerlijk, ik twijfelde om toch nog een paar procentjes aan ETH toe te kennen :P daar is weinig mis mee en heb ik zelf ook :+

[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
De volgende berenmarkt pik ik ook weer wat ETH op.

200-150 eurie per stuk moet lukken. ~80 eurie per stuk kon namelijk ook afgelopen cyclus :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0z6lYGSTmbI1EzqFCnij3J_m_fw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dQxZyETaG5zjODMyjzqyzLDh.jpg?f=user_large

En dan ook nog via die boeventoko van een Litebit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wanneer was dat ETH2 gedoe ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:22:
[EDIT]
Link gaf niet de juiste resultaten weer.. Ergens in 2022.

Google als je meer wil weten ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Nopheros op 08-07-2021 11:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:53
Mop:

Hoe zie je in een Teams vergadering wie in Crypto zit?
Bij mij is dit niet lastig, zie mijn Teams achtergrond ;-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fy-9wuTcJpAn8SBC61MbN0hr-Cc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkTi9R9OtaT3Ap2xKJ5Chgvk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:38
EIP 1559 gaat live op 4 augustus. Is inmiddels al wel live op alle testnets van ETH.

De merge naar ETH 2.0 staat voor ergens volgend jaar gepland.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhD8lvXIS-VKxkN_8YiP_AHNEHU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/irtp5HfODNUzlFYsuUNia3Ds.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Persoonlijk hoop ik dat dit gebeurd, minen gaat me veel te goed af :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• enomiss
Mop:

Hoe zie je in een Teams vergadering wie in Crypto zit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJMHK4Ayx9ll8tL-pawZbr6kFok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SUFQt2KUjJiykTUhMBjazQyb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Dat het geld altijd ergens vandaan hoort te komen, ze geven niet zomaar iets weg.
Je weet dat geld vrij massaal wordt bijgedrukt momenteel? Uit het niets nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:30:
[...]

Je weet dat geld vrij massaal wordt bijgedrukt momenteel? Uit het niets nog wel.
Ja maar dat bedrijven het vervolgens gaan weggeven is nieuw. dat overheden het bijdrukken omdat ze anders omvallen is een andere geest van deze zin gok ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Niet door Binance :). Die zorgen toch echt dat er tegenover elk weggevertje keiharde fiat staat voor in de boeken, ook een marketingafdeling, welke dit soort ongein verzint, moet geld opleveren. Direct of indirect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

You just crashed his world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik geloof dat die discussie weer op de lange termijn gaat; nu minen minder is en er veel weerstand is tegen proof of stake. In principe leid het alleen maar tot FUD en dat is voor de koers van ETH niet goed natuurlijk, zeker nu we ver van de ATH zitten.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nopheros schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:28:
[...]

Persoonlijk hoop ik dat dit gebeurd, minen gaat me veel te goed af :Y)
Door China is de profit ook hoger geworden merk ik.

Wel sneu dat de miner de hele nacht aan stond en ik vanmorgen minder had dan vannacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Firestorm schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 09:45:
Godsklere, het is wer zover, de koers zakt een paar procenten en iedereen blijft naar grafieken turen van de laatste paar minuten. Zoom toch eens uit...
Je bedoelt die zoom van 64k naar 32k ?

Edit: was al gemeld door knakworst 😉

[ Voor 6% gewijzigd door Ricardovv op 08-07-2021 11:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJTKGjkjfigQQRQB0UhaXh-4FLo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/72eLqSBweKY6gopzKacPBOT3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Niet door Binance :). Die zorgen toch echt dat er tegenover elk weggevertje keiharde fiat staat voor in de boeken, ook een marketingafdeling, welke dit soort ongein verzint, moet geld opleveren. Direct of indirect.
Dit soort bedrijven kan ook lenen tegen negatieve rente momenteel; weggevertjes zijn van alle tijden als klantenlokkertje/bindertje - maar je ziet het nu ook bij banken - de ene actie van 'breng een vriend aan en verdien allebei €75' is nog niet afgelopen of dezelfde bank lanceert er nog een, maar dan met €125.
Bij banken speelt daar wel mee dat ze moeten betalen om geld te stallen, dus die kunnen het letterlijk beter weggeven.
Maar ook grote bedrijven lenen negatief - in Scandinavië zie je daardoor zelfs negatieve hypotheekrente inmiddels. Nu heb ik - zoals iedereen - geen inzicht in de boeken van Binance, maar reken maar dat ze keizachte fiat vrij makkelijk kunnen weggeven daar momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
anti elppa schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:13:
[...]

oh dat boeit me niets, meeste weten wel dat ik in crypto zit (al jaren). en scheelt ook dat ik van het gros van de mensen in die meetings de chief ben :9

kreeg er zeker paar jaar terug nog wel eens vragen over wat al die rode en groene staafjes waren.
Groen: MOON LAMBO
Rood: REKTCITY

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Dit soort bedrijven kan ook lenen tegen negatieve rente momenteel; weggevertjes zijn van alle tijden als klantenlokkertje/bindertje - maar je ziet het nu ook bij banken - de ene actie van 'breng een vriend aan en verdien allebei €75' is nog niet afgelopen of dezelfde bank lanceert er nog een, maar dan met €125.
Bij banken speelt daar wel mee dat ze moeten betalen om geld te stallen, dus die kunnen het letterlijk beter weggeven.
Maar ook grote bedrijven lenen negatief - in Scandinavië zie je daardoor zelfs negatieve hypotheekrente inmiddels. Nu heb ik - zoals iedereen - geen inzicht in de boeken van Binance, maar reken maar dat ze keizachte fiat vrij makkelijk kunnen weggeven daar momenteel.
Fair point Glenn.

Kijk eens bij Binance op de site of in de app, ze zijn bezig met een mega offensief om klanten te binden en nieuwe klanten te werven. De ene actie is nog niet klaar en de volgende komt er al aan en ze hebben er vrij veel succes mee. Zou kunnen dat het met "easy" money is, toch zal er iets tegenover moeten blijven staan.

Iedereen zal daar op een andere manier op reageren en mee omgaan. Ik zit met veel tevredenheid bij Binance, maar voor mij zijn al die acties niet iets om in mee te gaan al vind ik het wel leuk om te lezen en te zien. Ik probeer bij mijn plan te blijven en dat is al moeilijk genoeg als noob, en het plan is voornamelijk HODL en DCA en wanneer er zich een mogelijkheid voordoet wat sats zien te scoren.

Meegaan in allerlei acties is voor mij een no go. En dat is persoonlijk, het is niet dat ik anderen dit actief aan het afraden ben.

Geinig overigens dat anderen via jou op mij reageren, hoe schattig van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:18:
Kijk eens bij Binance op de site of in de app, ze zijn bezig met een mega offensief om klanten te binden en nieuwe klanten te werven. De ene actie is nog niet klaar en de volgende komt er al aan en ze hebben er vrij veel succes mee. Zou kunnen dat het met "easy" money is, toch zal er iets tegenover moeten blijven staan.
Wat? Amazon, Uber, and so on... Jaar op jaar gigantische verliezen...
Hoe blijven die in de lucht en roeien ze alle competie uit?
Als je groot wil worden zijn daar tegenwoordig andere tactieken voor. ;)
Overigens denk ik niet dat Binance verlies maakt. Ze slaan gewoon alle regulering over onder het motto dat zien we later wel.

[ Voor 41% gewijzigd door enomiss op 08-07-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik zag hem eerder vandaag en heb toen weer wat bijgekocht.

Check ook vooral de replys van die tweet _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Qunix op 08-07-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:22:
[...]

Wat? Amazon, Uber, and so on... Jaar op jaar gigantische verliezen...
Hoe blijven die in de lucht en roeien ze alle competie uit?
Als je groot wil worden zijn daar tegenwoordig andere tactieken voor. ;)
Overigens denk ik niet dat Binance verlies maakt. Ze slaan gewoon alle regulering over onder het motto dat zien we later wel.
Tactieken zoals dit.
KEY POINTS
Panasonic bought 1.4 million Tesla shares at $21.15 each in 2010, for about 2.4 billion yen ($21.65 million). After a five-for-one stock split in 2020, the stock is now worth $679.82 apiece.
Gelukkig hebben aandelen wel een onderliggende waarde die een gezond en groeiend bedrijf vertegenwoordigen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Het lijkt wel crypto :D

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:31:
[...]

Het lijkt wel crypto Tether :D
Agreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dat is nou net de enige die niet uit het niets komt, omdat die met fiat collateral wordt gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anandus schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:37:
[...]

Dat is nou net de enige die niet uit het niets komt, omdat die met fiat collateral wordt gemaakt :P
In theorie wel ja, of dat ook echt zo is... Volgens mij hadden ze maar iets van 3% daadwerkelijk op de bank staan. De rest zit in papieren, gebouwen of andere goederen (zeggen ze).

[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 08-07-2021 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:55

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Litle money much much eat to

Afbeeldingslocatie: https://images0.persgroep.net/rcs/Eqnz3cLKpBRglKvqhOyqqmPWAAw/diocontent/100976657/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:37:
[...]

Ah, dus ze toveren fiat uit de lucht en daarmee maken ze Tether?

Nee ok, dan is dat wel solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
To be fair, goedkoop eten is wel ongezonder. Vooral in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Verwijderd schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 12:48:
[...]

Ah, dus ze toveren fiat uit de lucht en daarmee maken ze Tether?

Nee ok, dan is dat wel solide.
:+

Mijn aanname is dat exchanges tether kopen met $ en de tether vervolgens uit de lucht getoverd wordt. Vervolgens wordt de $ omgetoverd naar een prive eiland :P

Ik heb persoonlijk niet heel veel tegen tether, heb het altijd gebruikt. Maar moet wel eerlijk toegeven dat ik vorige week m'n tether heb omgezet naar USDC omdat ik begrijp dat coinbase wel alles in $ aanhoudt. Daarnaast staat Coinbase onder toezicht, helemaal nu ze op de beurs staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 08-07-2021 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@PlanR Update, zo sta je gisteren op -500 en zo schiet de short de andere kant uit, stick to the plan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3NufagHnLxmbsKHyL8NT2lDx9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7QV3XmyG6LWavBDl0dC2FxNd.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
We gaan 32k zo verliezen.. ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Khaelos op 08-07-2021 13:05 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Taro schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:04:
@PlanR Update, zo sta je gisteren op -500 en zo schiet de short de andere kant uit, stick to the plan :)

[Afbeelding]
Da's lekker verdienen ff 500$ :9~

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Khaelos schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:06:
[...]

Da's lekker verdienen ff 500$ :9~
Wordt hopelijk nog iets meer, de take profit staat op 31.578 USD voor Bitcoin en voor ETH op 2105 USD.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:04:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbJ7Dky1s3ZNPFapqRLOvqQgTz0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T98ysJ2eDFDrgo1XtJQf4q3a.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Taro schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:07:
[...]

Wordt hopelijk nog iets meer, de take profit staat op 31.578 USD voor Bitcoin en voor ETH op 2105 USD.
beide zaten al aardig in de buurt net zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
ik had lage orders geplaatst voor zowel BTC, ETH en ADA.......alleen ADA is niet gevuld!

weer een reden voor mij om nog bullisher te zijn voor ADA O-)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:20:
ik had lage orders geplaatst voor zowel BTC, ETH en ADA.......alleen ADA is niet gevuld!

Stiekem hoop ik nog op een verdere daling van BTC de komende dagen. Maar goed, nu lekker satjes harken is ook niet verkeerd natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stribi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-04 09:40
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:20:

Welke waarde ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Weet niet precies meer, is ingesteld op Bitvavo bij advanced, op telefoon kun je dit niet zien (geen pc nu tot beschikking)....
het heeft nog 23 dagen de tijd om target te hitten, dan nieuwe maand dus nieuwe inleg :9B

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 08-07-2021 13:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gy8G_HxEKTgWjY02HFDrU5e87-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oUhMnDVsfDH3X0hQ65ZjlYyV.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit een bug? 0 opgebouwde dagen rente.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Khaelos schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:33:
[Afbeelding]

de volgende dag gaat ie pas tellen

ps. Je kan Binance ook instellen op Engels trouwens ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Kol Nedra schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:35:
[...]

de volgende dag gaat ie pas tellen

ps. Je kan Binance ook instellen op Engels trouwens ;)
Ja maar ik heb het er 25-6 ingezet.. en engel is wel een idee _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

32.5 het nieuwe 34.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Khaelos schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:36:
[...]

Ja maar ik heb het er 25-6 ingezet.. en engel is wel een idee _O-
oh......idd zie het nu......geen idee? funds are safuu?? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:07:
[...]

31578? Okay, ik blijf nog even in fiat :X

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Khaelos schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:33:
[Afbeelding]

Locked toch? Zo ja dan gaat die pas tellen op de dag dat de periode eindigt. Is iig al een aantal maanden zo. Ik vond het bijzonder destijds en heb binance support gemailed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

JW04 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:49:
[...]
Locked toch? Zo ja dan gaat die pas tellen op de dag dat de periode eindigt. Is iig al een aantal maanden zo. Ik vond het bijzonder destijds en heb binance support gemailed.
Maakt het niet minder vreemd, want uitbetalen doet Nance dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
Wat gebruiken jullie om de charts te bekijken?

Op dit moment gebruik ik via coinmarketcap "tradingview".
Aleen als je dan wat lijntjes tekent en de pagina vernieuwd is alles weer weg....
De prijzen voor TradingView Pro vind ik wat hoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Is dat de 32500 babe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
mannetje19 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:51:

Aleen als je dan wat lijntjes tekent en de pagina vernieuwd is alles weer weg....
Binance.com
En als ik op het toilet zit dan Webull (want mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mannetje19 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:51:

Ik heb een tradingview account en als ik daar op Chart klik krijg ik gewoon mijn laatste gekrabbel te zien volgens mij.. Al weet ik niet hoe het met lijntjes trekken zit.

Als ik in een chart lijnen trek bij Binance met tradingview geactiveerd, worden deze ook gewoon onthouden. Ze opslaan of zo kan volgens mij niet maar mijn gekrabbel staat er de volgende keer dat ik die chart open gewoon nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
YES schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:57:
[...]

Ik heb een tradingview account en als ik daar op Chart klik krijg ik gewoon mijn laatste gekrabbel te zien volgens mij.. Al weet ik niet hoe het met lijntjes trekken zit.

Als ik in een chart lijnen trek bij Binance met tradingview geactiveerd, worden deze ook gewoon onthouden. Ze opslaan of zo kan volgens mij niet maar mijn gekrabbel staat er de volgende keer dat ik die chart open gewoon nog.
Thanks! Lijkt inderdaad vooralsnog te werken! :>

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mK4S7qk.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Neej een prive kiekje van een whale :')

Maar ik mag niets zeggen ik ben al halverwegen mijn full scootmobiel doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Haal die 33k babe maar weer van stal, t gaat zo gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Partypsych schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:33:
Haal die 33k babe maar weer van stal, t gaat zo gebeuren.
Dikke kopstoot jonge

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Knap gemaakt ook altijd vind ik dat soort dingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Deze alvast dan omdat we er boven zijn gebleven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/otf7DHrS5A96Hc7LI7BhdOxFUAw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YXV8SpomwaZ5tTtpStt7YW5B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC mag dan saai zijn vandaag, de content hier wordt er alleen maar beter op, geniaal spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:03

Darrell

Fiat moonboy

Inderdaad. Hoe lager we gaan hoe beter ze worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Darrell schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:41:
Inderdaad. Hoe lager we gaan hoe beter ze worden.
Men moet toch iets tijdens dat HODLen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik snap hem niet, dat is toch juist heel goed als-ie zo heen-en-weer gaat? Dat is hoe je je geld verdiend.
Gridbotje tussen de 30k en 35k en slapend rijk worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:46:
[...]

Ik snap hem niet, dat is toch juist heel goed als-ie zo heen-en-weer gaat? Dat is hoe je je geld verdiend.
Gridbotje tussen de 30k en 35k en slapend rijk worden :P
Voor de traders wel ja, maar ik zit gewoon te holden en kijk om de dag eens waar het staat. Helaas zie ik altijd een getal tussen de 30 en 35K, er gebeurt dus vrij weinig. :+

Ik zou liever wat actie zien, omlaag mag ook dan koop ik wel weer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:36
Tominatie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:52:
[...]

Voor de traders wel ja, maar ik zit gewoon te holden en kijk om de dag eens waar het staat. Helaas zie ik altijd een getal tussen de 30 en 35K, er gebeurt dus vrij weinig. :+

Ik zou liever wat actie zien, omlaag mag ook dan koop ik wel weer bij.
Yep, dat zei de ledger gisteren ook. +2% op dagbasis, -1% op weekbasis en +1% op maandbasis qua PF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zijn er ook mensen hier die gebruik maken van apps als MuchBetter om geld te storten?

Je kan er bijvoorbeeld via iDeal geld op storten tegen een fee van 0,99% dat staat er direct op en vanuit daar kan je het weer naar andere accounts sturen (via telnr) of in Crypto (BTC, ETH, LTC, XRP) naar wallets sturen (wel weer een fee van 2%), opnemen kan ook via SEPA (min 20 euro).

Maar volgens mij ben je dan goedkoper uit dan storten via Coinbase in EUR Wallet en dan omzetten naar BTC.

Zelf gebruik ik het ook voor transacties tussen Pokerstars en Coinbase, elke dag krijg je free spins en soms win je wat, nu dus 16 euro en dat stort ik via die app weer naar CB.

Ben geen grote fan van MB, maar wellicht zijn er vergelijkbare (betere) apps?

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:03:
Zijn er ook mensen hier die gebruik maken van apps als MuchBetter om geld te storten?

Je kan er bijvoorbeeld via iDeal geld op storten tegen een fee van 0,99% dat staat er direct op en vanuit daar kan je het weer naar andere accounts sturen (via telnr) of in Crypto (BTC, ETH, LTC, XRP) naar wallets sturen (wel weer een fee van 2%), opnemen kan ook via SEPA (min 20 euro).

Maar volgens mij ben je dan goedkoper uit dan storten via Coinbase in EUR Wallet en dan omzetten naar BTC.

Zelf gebruik ik het ook voor transacties tussen Pokerstars en Coinbase, elke dag krijg je free spins en soms win je wat, nu dus 16 euro en dat stort ik via die app weer naar CB.

Ben geen grote fan van MB, maar wellicht zijn er vergelijkbare (betere) apps?
1%? MuchWorse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Als ik op thuisbezorgd wat bestel van 15 euro betaal ik 25 cent fee, dat is al 1,7% hoor.

Sites die het direct accepteren vragen geen fee, dat is 1 op 1.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 14:46
Soms gebeurt het dat ik op een market sell of buy klik in Binance en dat er niets gebeurt. Ok dan maar niet, tot ik 15 minuutjes later refesh en er toch een positie open staat. Gelukkig met $100 winst, dan maar direct gesloten... Mag er niet aan denken rekt te gaan zonder het te weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Als ik op thuisbezorgd wat bestel van 15 euro betaal ik 25 cent fee, dat is al 1,7% hoor.
Elke tent vraagt vervolgens aan mij, bestel liever rechtstreeks bij ons. Doe ik netjes. Criminele bende dat thuisbezorgd. En ik doe het zelden trouwens, kook liever zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 08-07-2021 15:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:21

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:58:
[...]

In het linker brillenglas zie je een weerspiegeling van groene en rode kaarsen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

enomiss schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:08:
[...]

Elke tent vraagt vervolgens aan mij, bestel liever rechtstreeks bij ons. Doe ik netjes. Criminele bende dat thuisbezorgd. En ik doe het zelden trouwens, kook liever zelf.
Doe ik ook vaak gewoon direct bij ze, maar dan betalen zij alsnog voor iDeal hoor, dat ligt niet aan TB.

ETH heeft overigens nog niet echt bepaalde stabiele prijzen gehad of wel? Nu eventjes rond de 2150, dat is 2x eerder geweest, dat het rond de 2100-2150 hing, maar verder niet, schiet van 1700 naar 2400 en terug.

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11

watercoolertje

Untertitel

JDx schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Doe ik ook vaak gewoon direct bij ze, maar dan betalen zij alsnog voor iDeal hoor, dat ligt niet aan TB.

ETH heeft overigens nog niet echt bepaalde stabiele prijzen gehad of wel? Nu eventjes rond de 2150, dat is 2x eerder geweest, dat het rond de 2100-2150 hing, maar verder niet, schiet van 1700 naar 2400 en terug.
Denk niet dat hem om de idealkosten gaat met die opmerking 8)7

Ik doe ook zo min mogelijk met TB, ze hebben nou eenmaal een machtspositie en die weten ze goed te benutten, ten koste van de daadwerkelijk personen die voor dat geld moeten werken en eten in moeten kopen :)

Vind TB vergelijkbaar met Apple daarin (boevenbende) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 08-07-2021 15:34 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

watercoolertje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:33:
[...]

Denk niet dat hem om de idealkosten gaat met die opmerking 8)7

Ik doe ook zo min mogelijk met TB, ze hebben nou eenmaal een machtspositie en die weten ze goed te benutten, ten koste van de daadwerkelijk personen die voor dat geld moeten werken en eten in moeten kopen :)

Vind TB vergelijkbaar met Apple daarin (boevenbende) O-)
Ik gebruik hier in de regio een andere (die de restaurants zelf aanbevelen ivm lagere kosten). Maar inderdaad, thuisbezorgd is net zoiets als Booking, ook boeven. Coinbase en Binance trouwens ook :')

Het zou mooi zijn als er (vooral voor daytraden) een vaste fee was ofzo, of een fee die aan het einde van de dag wordt berekend over je winst/verlies, ik noem het Coinbase DT. Zal ze even mailen! 8)

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 08-07-2021 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Epische scene..

de crypto beschrijving is ook leuk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:40:
BTC mag dan saai zijn vandaag, de content hier wordt er alleen maar beter op, geniaal spul :D
sideways is altijd het leukst hier.. in de bullmarket is dit topic net een testosteron magneet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twain4me schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:42:
[...]

sideways is altijd het leukst hier.. in de bullmarket is dit topic net een testosteron magneet.
Ja ik zit hier nu een half jaartje mee te kijken en lullen volgens mij. De periode waarin memecoin/shitcoin fans en haters elkaar hier in de haren vlogen vond ik het minst leuk. Waarschuwingen en adviezen werden weggezet als misgunnen en dat soort gedoe.

Mooiste vind ik het om zo nu en dan succesverhalen te lezen, mensen die oprecht en met enig eigen onderzoek om advies vragen maar nog het meest geniet ik van de enorme bak aan memes die hier soms uitgestort wordt :*)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 16:49
Gisteren mijn short op 150% gesloten. Kon dus nog mooier worden. Desalniettemin kan ik met enige trots melden dat mijn tradepot in een dikke 2 weken op ongeveer 245% staat sindsdien na vele sites af te schuimen, TA's kriebelen, indicators interpreteren en de vele handige tips & tricks van de Taro's en anderen hier. Waarvoor dank. Klein lichtpuntje in een toch mindere periode privé dan (relatiebreuk na 4 jaar als er eindelijk licht aan het eind van de covid-tunnel lijkt te komen).

Mijn oprechte dank ook aan Jaapio die toch nog vaak eens een glimlach op mijn gezicht weet te toveren.
Dank aan alle (positieve) tweakers.

En oh ja, MOOOOOOOOOOOOOONNNN!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
Shorten en moon roepen is tegenstrijdig.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Qunix schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:58:

;(
Koers naar beneden kan zijn "moon" zijn :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
YES schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:49:
[...]

Ja ik zit hier nu een half jaartje mee te kijken en lullen volgens mij. De periode waarin memecoin/shitcoin fans en haters elkaar hier in de haren vlogen vond ik het minst leuk. Waarschuwingen en adviezen werden weggezet als misgunnen en dat soort gedoe.

Mooiste vind ik het om zo nu en dan succesverhalen te lezen, mensen die oprecht en met enig eigen onderzoek om advies vragen maar nog het meest geniet ik van de enorme bak aan memes die hier soms uitgestort wordt :*)
Ik kijk inmiddels een paar jaar mee maar dit topic wordt steeds minder interessant. Grote hoeveelheden onzin posts die niets met crypto te maken hebben, berichten posten als waarheid/conclusie terwijl het net zo goed incorrect kan zijn, de eeuwige drang voor nieuws berichten die zogenaamd een stijging/daling veroorzaken, Whales die iedereen uitlachen want zus en zo (terwijl de poster natuurlijk geen Whale is maar wel weet wat alle Whales denken blijkbaar), we dalen want de Amerikanen zijn zojuist wakker geworden etc etc.

Ik kwam hier ooit om nieuwe kansen te vinden in crypto echter werkt dit topic hier al lang niet meer voor. Alhoewel, toen het shitcoin casino begon kwam ik hier nog wel eens wat leuks tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 08-07-2021 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

AlterMann schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:59:
[...]

Koers naar beneden kan zijn "moon" zijn :+
in dat geval........ moon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:00:
[...]

Ik kijk inmiddels een paar jaar mee maar dit topic wordt steeds minder interessant. Grote hoeveelheden onzin posts die niets met crypto te maken hebben, berichten posten als waarheid/conclusie terwijl het net zo goed incorrect kan zijn, de eeuwige drang voor nieuws berichten die zogenaamd een stijging/daling veroorzaken, Whales die iedereen uitlachen want zus en zo (terwijl de poster natuurlijk geen Whale is maar wel weet wat alle Whales denken blijkbaar), we dalen want de Amerikanen zijn zojuist wakker geworden etc etc.

Ik kwam hier ooit om nieuwe kansen te vinden in crypto echter werkt dit topic hier al lang niet meer voor. Alhoewel, toen het shitcoin casino begon kwam ik hier nog wel eens wat leuks tegen.
Dit topic is niet vaak echt serieus inderdaad. Ik vind het prima, lekker ouwehoeren en soms zit er nog wat bruikbaars tussen. N&K vind ik wel een goed topic, en in het memecoin topic wordt een boel nieuwe zooi gepost natuurlijk. Misschien moet het nog even echt bear market worden om hier weer interessanter voor jou te worden? Ik heb dat nog niet meegemaakt maar ik ben wel benieuwd :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 16:49
Qunix schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:58:

;(
Er zaten ook succesvolle longs tussen. Maar de shorts waren net iets beter in deze sideways periode.
Ik zit overigens te turen naar een nieuwe entry voor een long nu maar voorlopig nog in de tribune.

Ik roep moon voor mijn hodl pot en voor al mijn mede hodlers hier, is dat niet lief? O+
Pagina: 1 ... 17 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!