Niks daarvan. En dooorrrrrrrrrTartarus schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:13:
Over een halfuurtje zitten we weer terug op de 46.5k te sukkelen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
@knakworst, zonder twijfel.WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:16:
Wie heeft de 48K klaarstaan?
Dat je aantal ervaringen nooit je aantal sats mogen overstijgen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
wacht, btc is toch afhankelijk van het aantal posts hier? niet andersom...YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:08:
[...]
Het is echt compleet gelijk met een stijging of daling met BTC, het aantal posts hier. Geniaal.
Doe mij deze maarQunix schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:14:
[YouTube: New Lamborghini Countach LPI 800-4 – Future is our legacy]
Vandaar dat BTC omhoog schiet!

(Alpine A110 Légende GT)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Even terugzoeken of de eerste post van de stortvloed die net op gang kwam, eerder was dan de pump van BTC, als dat zo is zeg ik:Arfalas schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:19:
[...]
wacht, btc is toch afhankelijk van het aantal posts hier? niet andersom...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zVMxk0XVaZkwxXz1Jz2E83IJ.gif?f=user_large)
Is dat juist niet heel vaak (altijd) het geval? Dat er geen peil op te trekken is welke richting het ingaat of wat er gaat gebeuren.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:20:
Ik had het echt niet verwacht. Ik dacht dat we zeker nog een paar dagen de raket weer moesten opladen na de afgelopen 3 weken. Wel mooi dit. Ook lekker door die €40k heen
[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 13-08-2021 22:23 ]
nothing stops this train
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ik gok dat er veel bots vlak boven de 46,6K af stonden te wachten. Even er boven en dan start 't een kettingreactie aan orders die gehit worden.Joosie200 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:23:
Ik had pas maandag weer wat actie verwacht. *mompelt* Iets met liever minder winst dan het verlies pakken. Maar nog steeds vind ik het een gek verloop hebben. Dagen met nul komma nul volume dan dan ineens dik veel volume.
[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 13-08-2021 22:26 ]
Vaak na een periode van wat heftige beweging komt wel weer een moment van rust voor mijn gevoel. Alsof er opnieuw spanning opgebouwd moet worden voor een volgende uitbraak. Misschien puur gevoelsmatig. Ik ben niet echt een traderHet Fantoom schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:23:
[...]
Is dat juist niet heel vaak (altijd) het geval? Dat er geen peil op te trekken is welke richting het ingaat of wat er gaat gebeuren.
Mooi onderschriftMicroWhale schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:10:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als het niet in centen is, dan wel in ervaring.

TA, met de A van achteraf.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:30:
Ik zit in één of andere Telegram groep waar iemand me op gewezen had, waar mensen hun TA grafiekjes en toelichtingen delen (echt shillen is verrassend genoeg totaal niet aan de orde dus nog best interessant), komt nu iemand wel vertellen dat deze stijging eigenlijk heel voorspelbaar was
Zeker iemand die 1001 TA deelt en ha told ya doet.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:30:
Ik zit in één of andere Telegram groep waar iemand me op gewezen had, waar mensen hun TA grafiekjes en toelichtingen delen (echt shillen is verrassend genoeg totaal niet aan de orde dus nog best interessant), komt nu iemand wel vertellen dat deze stijging eigenlijk heel voorspelbaar was
Hij is net te lang voor een tegeltje idd, dus dan maar als onderschrift.
(nu moet ik er wel bij zeggen dat ik in de css de signatures uit heb gezet om minder clutter te hebben, dus ik zal hem nooit zien
[ Voor 25% gewijzigd door MicroWhale op 13-08-2021 22:45 ]
Ark heeft daarentegen momenteel last van een whale a 55k coins in verkoop voor 1 vaste prijs. Zelfs de tradingbots zijn van de leg
Iets minder grappig voor mij, want m'n sell order staat 8% hoger dan die van de whale;
naja, hodl & staking dan maar
Hoeft ook helemaal niet, mocht dat zo zijn zijn wel de eerste stappen gezetMrKennedy1985 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:45:
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat de doorbraak definitief is
Scheißemünze
2 pootjes omhoog, 1 diepe duik terug. Dit alles met geduld en Hopppiumzz
Iets dat echt definitief is, is de dood. Bitcoin gedraagt zich gewoon naar vraag en aanbod. En je kan er gif op nemen dat de komende jaren de vraag groter zal zijn dan het aanbod.MrKennedy1985 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:45:
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat de doorbraak definitief is
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja is een vrij domme vraagGriffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:49:
Domme vraag wellicht. Kopen jullie je btc met euro of met usdt?
Euro is fiat, USDT is een (vrij discutable) crypto stable coin. Je kan van het een het ander maken en vise versa. Boeit vrij weinig waarmee je het koopt, wellicht verschilt het iets in de fees.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zekers! Vanwaar de vraag? Dit is beter dan alcohol drinken (iets waar ik 3 dagen geleden mee ben gestopt).
Volgens mij kopen we allemaal met EUR. Ik krijg namelijk mijn salaris nog steeds niet in USDTMooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ja is een vrij domme vraag![]()
Euro is fiat, USDT is een (vrij discutable) crypto stable coin. Je kan van het een het ander maken en vise versa. Boeit vrij weinig waarmee je het koopt, wellicht verschilt het iets in de fees.
dit is minstens even verslavend en dankzij dit topic ook geestdodendPingo76 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Zekers! Vanwaar de vraag? Dit is beter dan alcohol drinken (iets waar ik 3 dagen geleden mee ben gestopt).
Ik heb liever deze verslaving (ik speel met super kleine bedragen) dan alcohol denk ikmalarkan schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
dit is minstens even verslavend en dankzij dit topic ook geestdodend![]()
![]()
True omdat iedereen in usdt praat qua prijzen bracht mij dat in verwarring.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Volgens mij kopen we allemaal met EUR. Ik krijg namelijk mijn salaris nog steeds niet in USDT
Rechtstreeks euro scheelt idd een conversie fee.
Is onzin natuurlijk.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Volgens mij kopen we allemaal met EUR. Ik krijg namelijk mijn salaris nog steeds niet in USDT
Genoeg mensen storten fiat op exchanges, zetten het om naar USDT of USDC en traden het dan (wanneer dat gewenst is) tegen BTC.
Het USDT of USDC pair van BTC heeft vrijwel altijd hogere liquiditeit dan het fiat-pair, dus is fijner om mee te traden.
Valt mij inderdaad op dat tussen de btc/usdt (euro) en btc/EUR een verschil zit van rond de 500 euro in de binance charts.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Is onzin natuurlijk.
Genoeg mensen storten fiat op exchanges, zetten het om naar USDT of USDC en traden het dan tegen BTC.
Het USDT of USDC pair van BTC heeft vrijwel altijd hogere liquiditeit dan het fiat-pair, dus is fijner om mee te traden.
USDT is dan ook gekoppeld aan de dollar niet aan de euroGriffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Valt mij inderdaad op dat tussen de btc/usdt (euro) en btc/EUR een verschil zit van rond de 500 euro in de binance charts.
Je moet je doel duidelijk hebben. Koop je BTC om te hodlen, koop het dan vanuit de exchange direct met EUR deposit. Wil je traden, pak dan een liquide pair (bijv. USDTBTC) en doe je ding over en weer......Griffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Valt mij inderdaad op dat tussen de btc/usdt (euro) en btc/EUR een verschil zit van rond de 500 euro in de binance charts.
Wacht maar tot een 19-mei-21 event.Pingo76 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ik koop hem om te holden niet om mee te traden. En om maandelijks een inleg te doen plus de winsten uit de shitcoins in btc te zetten.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:03:
[...]
Je moet je doel duidelijk hebben. Koop je BTC om te hodlen, koop het dan vanuit de exchange direct met EUR deposit. Wil je traden, pak dan een liquide pair (bijv. USDTBTC) en doe je ding over en weer......
Dan pak ik de euro hoek
Thnx voor de respons
[ Voor 6% gewijzigd door Griffx op 13-08-2021 23:05 ]
Ik heb gelijk maar weer een vakantie geboekt

Weekje Griekenland dit keer, kijken of daar nog wat te hunten valt
Zero.
Ik zou wel ADA kunnen terugkopen op Binance, verzenden naar Bitvavo en van daar euro's laten overboeken naar mijn bankrekening. Echter zie ik dat de ADA koers bij Bitvavo structureel enkele centen lager is dan bij Binance, waardoor ik buiten de transactiekosten relatief veel geld kwijt ben via deze omzetting.
Zijn er goedkopere opties om mijn Binance euro's op mijn bankrekening te krijgen?
Die fluffies zijn ook maar relatief hè, de een voor een paar euro en de ander koopt er z'n nieuw onderkomen mee, zoals @Slux met z'n Golden gate bridge stekkiePingo76 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Ik heb liever deze verslaving (ik speel met super kleine bedragen) dan alcohol denk ik
Dan EURBTC. En wellicht per kwartaal verhuizen naar een methode waar je rente kan pakken over je BTC.Griffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:04:
[...]
Ik koop hem om te holden niet om mee te traden. En om maandelijks een inleg te doen plus de winsten uit de shitcoins in btc te zetten.
Kan ook op Binance, maar zorg aub dat je niet te geinteresseeerd raakt in het Binance-ecosysteem, anders verlies je de focus op BTC.
Iets met milfs meen ik, wellicht houden die ook van grote grond kaarsenPelox schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:04:
Hey dat is lekker, btc doet een moon!
Ik heb gelijk maar weer een vakantie geboekt![]()
Weekje Griekenland dit keer, kijken of daar nog wat te hunten valt
Gebruik binance als slingshot crypto in. Heb ook een account bij bitvavo. En ben nog aan het verdiepen in andere mogelijkheden.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Dan EURBTC. En wellicht per kwartaal verhuizen naar een methode waar je rente kan pakken over je BTC.
Kan ook op Binance, maar zorg aub dat je niet te geinteresseeerd raakt in het Binance-ecosysteem, anders verlies je de focus op BTC.
TRX en/of ICXniwresixel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:06:
Vandaag is een ADA verkooporder op Binance afgegaan waardoor er euro's in mijn portefeuille zitten die ik op mijn reguliere bankrekening wil. Via SEPA overboeken werkt zoals bekend niet meer, via creditcard terugstorten is geen optie.
Ik zou wel ADA kunnen terugkopen op Binance, verzenden naar Bitvavo en van daar euro's laten overboeken naar mijn bankrekening. Echter zie ik dat de ADA koers bij Bitvavo structureel enkele centen lager is dan bij Binance, waardoor ik buiten de transactiekosten relatief veel geld kwijt ben via deze omzetting.
Zijn er goedkopere opties om mijn Binance euro's op mijn bankrekening te krijgen?
En mocht het koersverschil even te groot worden: Bitvavo biedt staking aan voor beide muntjes
Je hoeft toch niet per se ADA naar Bitvavo te sturen? Neem een token die gelijk is qua prijs en een goedkope transactie fee heeft. Wellicht XRP of Algo?niwresixel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:06:
Vandaag is een ADA verkooporder op Binance afgegaan waardoor er euro's in mijn portefeuille zitten die ik op mijn reguliere bankrekening wil. Via SEPA overboeken werkt zoals bekend niet meer, via creditcard terugstorten is geen optie.
Geen ervaring met Bitvavo de laatste jaren, dus in detail kan ik je niet helpen.niwresixel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:06:
Maar als je je druk maakt om de transactiekosten, kan het geen groot totaalbedrag zijn.
Je moet je afvragen of het zinvol is om dit nu te cashen om wellicht pas na een volgende verkoop.
Wellicht wil je het gebruiken om ADA volgende maand voor 20% minder weer te kopen?
Of zet je het om naar stable coin en ga je rente trekken dat je op je NL bankrekening niet krijgt?
Je hoeft niet perse ADA terug te kopen toch? Koop een coin met vrijwel geen transactie kosten die bitvavo ook ondersteund. Ken die exchange verder niet dus geen idee wat ze hebben, XLM bijv?niwresixel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:06:
Binance is de ideale slingshot inderdaad. Dat kun je op meerdere manieren uitleggenGriffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Gebruik binance als slingshot crypto in. Heb ook een account bij bitvavo. En ben nog aan het verdiepen in andere mogelijkheden.
Destijds kocht ik altijd BTC via Coinbase. Vanuit daar kon je het zonder fees verplaatsen naar wallet x of exchange y. Daarbij is Coinbase (zeker na de beursgang) een zekerheidje in de space. Werkt nu ook met iDeal, dus instant funding. Om alleen BTC in te slaan en vrij veilig te bewaren, heb je absoluut geen Chineze exchange als Binance voor nodig.
Ik raad je in alle gevallen wel aan om zeker in deze periode niet teveel alts te kopen, maar om je te focussen op BTC (en wellicht ETH).
Toen donderde btc iets van 15% naar beneden verder weet ik het ook niet.
Eigenlijk nog veel meer als je het herstel niet meerekent
[ Voor 12% gewijzigd door Ronald.42 op 13-08-2021 23:19 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Die alts had ik al, op het 'diepte punt' van een paar weken geleden ingeslagenMooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
Binance is de ideale slingshot inderdaad. Dat kun je op meerdere manieren uitleggen
Destijds kocht ik altijd BTC via Coinbase. Vanuit daar kon je het zonder fees verplaatsen naar wallet x of exchange y. Daarbij is Coinbase (zeker na de beursgang) een zekerheidje in de space. Werkt nu ook met iDeal, dus instant funding. Om alleen BTC in te slaan en vrij veilig te bewaren, heb je absoluut geen Chineze exchange als Binance voor nodig.
Ik raad je in alle gevallen wel aan om zeker in deze periode niet teveel alts te kopen, maar om je te focussen op BTC (en wellicht ETH).
Maar ik ga nu de verstandige weg bewandelen.
Eth zorgt mijn pc voor.
En BTC gaat een gelijke behandeling krijgen als onze aandelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 13-08-2021 23:19 ]
Was
Eind april - tot ongeveer eind mei van dit jaar; Kijk voor de gein eens bij de BTC koers. (in je bitvavo account, BTC openen, grafiek op J (1 jaar) zetten)
Die periode ligt hier, ehh, gevoelig zeg maar.
M'n ogen beginnen gelijk te bloeden wanneer ik er aan terugdenk.D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Was
Eind april - tot ongeveer eind mei van dit jaar; Kijk voor de gein eens bij de BTC koers. (in je bitvavo account, BTC openen, grafiek op J (1 jaar) zetten)
Wel veel memes toen, dat was wel vet
Ah ja, die prachtige tijd toen ik in de crypto stapte...D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:19:
[...]

en dan zeggen ze dat je de top niet kan timen... Ik had hem toch echt precies te pakken
[ Voor 16% gewijzigd door Arfalas op 13-08-2021 23:21 ]
Je bedoelt dat je je aandelen gaat verkopen om er BTC van te kopen toch?Griffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:18:
[...]
Die alts had ik al, op het 'diepte punt' van een paar weken geleden ingeslagen![]()
Maar ik ga nu de verstandige weg bewandelen.
Eth zorgt mijn pc voor.
En BTC gaat een gelijke behandeling krijgen als onze aandelen.
Was de 58k naar 30k move in mei dan ook onderdeel van deze bulltrap?MrKennedy1985 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:19:
I smell bull trap
Naar beneden is meer een bear trap. Denken dat bitcoin naar 20k gaat maar hallo 40k drie weken terug zeg maar. Het zou nog kunnen een move naar 50k en dat het in elkaar dondert. Maar ik zie het niet meer gebeuren. Sinds 21 juli is de trend duidelijk omgeslagen.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Was de 58k naar 30k move in mei dan ook onderdeel van deze bulltrap?
Alles is een bulltrap of een beartrap. De vraag is wie er aan het eind van de rit de beste val gezet heeft maar we weten ook niet wat het einde van de rit is. Lastig allemaal.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Was de 58k naar 30k move in mei dan ook onderdeel van deze bulltrap?
Ik was uiteraard sarcastischJoosie200 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:25:
[...]
Naar beneden is meer een bear trap. Denken dat bitcoin naar 20k gaat maar hallo 40k drie weken terug zeg maar. Het zou nog kunnen een move naar 50k en dat het in elkaar dondert. Maar ik zie het niet meer gebeuren. Sinds 21 juli is de trend duidelijk omgeslagen.
Al die zogenaamde bear -en bulltraps op de 4h slaan nergens op. Het gaat om vraag en aanbod, adoptie en schaarste. Al die lijntjes kunnen me gestolen worden. Ik kijk naar de vorige ATH en ga daar wat winst pakken. Vanuit die prijs naar boven (zekerheidje, want data) is het puur een oorlog tussen bulls en bears die de fomo van de grote meute die gaat instromen gaat gebruiken.
Dus wees voorbereid en heb je cash-out-plan in de aanslag. In feite is iedereen die nu nieuw in dit topic komt brandstof voor jouw winst over enkele maanden. Daarom ben ik uitermate behulpzaam
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 13-08-2021 23:40 ]
Dat is pertinent onjuist. Je spreekt alleen van een trap als er eerst sprake is geweest van een langere sideways move met daarna een breakout. Daarnaast moet er ook nog eens sprake zijn van een laag volume en een erg volatiele koers daaropvolgend. e kan dus niet zeggen dat elke move verticale move een trap is.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:27:
[...]
Alles is een bulltrap of een beartrap. De vraag is wie er aan het eind van de rit de beste val gezet heeft maar we weten ook niet wat het einde van de rit is. Lastig allemaal.
Opnemen met je binance card en weer terugstorten in de automaat is de goedkoopste optieniwresixel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:06:
Haha nee zeker niet.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Je bedoelt dat je je aandelen gaat verkopen om er BTC van te kopen toch?
Ik moet eerst even rustig starten in BTC om de vrouw voor de volle 50% achter het plan te krijgen.
Ik heb gelijk een coin base account geopend. Thnx voor de tip.
Wat is jouw inschatting van deze situatie dan? Break out of trap?JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Dat is pertinent onjuist. Je spreekt alleen van een trap als er eerst sprake is geweest van een langere sideways move met daarna een breakout. Daarnaast moet er ook nog eens sprake zijn van een laag volume en een erg volatiele koers daaropvolgend. e kan dus niet zeggen dat elke move verticale move een trap is.
Oh je bent easy to getGriffx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Haha nee zeker niet.
Ik moet eerst even rustig starten in BTC om de vrouw voor de volle 50% achter het plan te krijgen.
Ik heb gelijk een coin base account geopend. Thnx voor de tip.
Open dan gelijk een account op Crypto.com en pak een debetkaart (2% of 3% is haalbaar) voordat de adoptie toeslaat
Momenteel profiteer ik van 5% cashback op vrijwel al mijn aankopen. Alles is in feite altijd in de bonus, terwijl AH als een van de weinige retailers niet mee doet
Is wel een interessante zo een Binance card.. Op dit moment wil ik nog geen geld eraf halen maar is zo kaart eigenlijk misschien wel een stuk handiger voor aankopenDarrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Opnemen met je binance card en weer terugstorten in de automaat is de goedkoopste optie
Geen idee, heb nooit het lef gehad om mijn account te sluiten.asvogel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:40:
Klopt het dat je bij die crypto.com-kaart € 50 kwijt bent als je je account sluit?
Algemeen gezien: Verwacht gewoon wat haken en ogen aan alle crypto-startups, het is geen geplaveide weg die je schoonmoeder zou moeten gaan bewandelen. Gebruik de hobbels in je voordeel.
Hallo JUMBOMooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:37:
[...]
Momenteel profiteer ik van 5% cashback op vrijwel al mijn aankopen. Alles is in feite altijd in de bonus, terwijl AH als een van de weinige retailers niet mee doet

Hoe kom je erbij?asvogel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:40:
Klopt het dat je bij die crypto.com-kaart € 50 kwijt bent als je je account sluit?
Dat is de vraag. Geld uit een automaat halen met de Binance kaart is niet gratis. Ik dacht 0.9% + eventuele bankkosten. Geld storten kost je ook geld, afhankelijk van je bank (€2.50 bij de Rabobank dacht ik)Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Opnemen met je binance card en weer terugstorten in de automaat is de goedkoopste optie
Ik vul af en toe fiat aan om zoveel mogelijk met die kaart te betalen. Mn crypto hodl ik.dglavimans schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:39:
[...]
Is wel een interessante zo een Binance card.. Op dit moment wil ik nog geen geld eraf halen maar is zo kaart eigenlijk misschien wel een stuk handiger voor aankopen
Het volume is niet hoog maar wel hoger dan voor de sprint. Ik verwacht niet dat we dit plateau houden op korte termijn (uren) echter een bull trap zie ik niet, dan zouden we ruim onder de 45k/44k moeten eindigen binnen afzienbare tijd (iets meer urenMrKennedy1985 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:36:
[...]
Wat is jouw inschatting van deze situatie dan? Break out of trap?
Wellicht ben ik momenteel niet 100% objectief omdat ik nog niets verkocht heb sinds de dip (ook niet op de vorige top) en dus verlang naar een dubbele top cycle. Aan de andere kans zijn er wel een hoop bullish signalen die mijn hoop onderbouwen (hoge instroom stablecoins, hoge uitstroom BTC op exchanges (behalve op FTX). Na de weekly close zal het hopelijk wat meer evident zijn.
Opnemen met een debit card is gratis. Storten bij ING ook tot 1k per dag geloof ik.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:44:
[...]
Dat is de vraag. Geld uit een automaat halen met de Binance kaart is niet gratis. Ik dacht 0.9% + eventuele bankkosten. Geld storten kost je ook geld, afhankelijk van je bank (€2.50 bij de Rabobank dacht ik)
Rabo... tsja.
crypto.com app, settings, fees & limits, fees -> 8. CARD (EU)
Daar staat 'close account EUR € 50'.
https://www.binance.com/e...442d646438f731ccec889b830Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:46:
[...]
Opnemen met een debit card is gratis. Storten bij ING ook tot 1k per dag geloof ik.
Rabo... tsja.
Transaction fees (Payment and ATM withdrawals) up to 0.9%
Sorry, ik liep te ouwehoeren, had ik iets duidelijker moeten maken. Je hebt uiteraard gelijkJW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:
[...]
Dat is pertinent onjuist. Je spreekt alleen van een trap als er eerst sprake is geweest van een langere sideways move met daarna een breakout. Daarnaast moet er ook nog eens sprake zijn van een laag volume en een erg volatiele koers daaropvolgend. e kan dus niet zeggen dat elke move verticale move een trap is.
Lijkt me bijzonder. Als ik ooit m'n CDC account zou sluiten dan zorg ik dat het wel leeg is. Maar wat Moody zegt, je sluit dat ding in principe nooitasvogel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:47:
[...]
crypto.com app, settings, fees & limits, fees -> 8. CARD (EU)
Daar staat 'close account EUR € 50'.
Raad je het dan mensen nu ook af om geen DOT en/of KSM meer te kopen? Ben wel nieuwsgierig naar je mening.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
Binance is de ideale slingshot inderdaad. Dat kun je op meerdere manieren uitleggen
UberLurker Departement #GG.
Hm vreemd, wordt niet in rekening gebracht in ieder geval. Wordt daar trouwens ook beweert dat je die fee voor je kiezen krijgt bij gewone payments. Lijkt me een voorbehoud.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:47:
[...]
https://www.binance.com/e...442d646438f731ccec889b830
Transaction fees (Payment and ATM withdrawals) up to 0.9%
Zei het al eerder. AH moet overstag, anders gaan ze nog meer marktaandeel verliezen tov Jumbo.
Gaat gebeuren hoor.
Omdat het wereldje nog zo jong is, kun je spelen met de mogelijkheden.
Voorbeeld:
€1000 storten op je CRO kaart. Een laptop kopen bij Bol.com met je kaart. €50 cashback incasseren.
Je laptop direct weer terugsturen en ervoor kiezen voor terugbetaling op bankrekening.
Als je de funds hebt, zou je dit dagelijks kunnen doen bij diverse shops. Zou het zelf niet doen, maar het kan
We hebben in het verleden wel vaker leuk kunnen spelen met die kaarten hè. November vorig jaar had ik een weekend lang 20% cashback op alles. Dat was leuk boodschappen doen met de hele familieMooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:51:
[...]
Zei het al eerder. AH moet overstag, anders gaan ze nog meer marktaandeel verliezen tov Jumbo.
Gaat gebeuren hoor.
Omdat het wereldje nog zo jong is, kun je spelen met de mogelijkheden.
Voorbeeld:
€1000 storten op je CRO kaart. Een laptop kopen bij Bol.com met je kaart. €50 cashback incasseren.
Je laptop direct weer terugsturen en ervoor kiezen voor terugbetaling op bankrekening.
Als je de funds hebt, zou je dit dagelijks kunnen doen bij diverse shops. Zou het zelf niet doen, maar het kan
Het wordt wel steeds lastiger... Binance en CDC werpen steeds meer drempels op tegen misbruik. En dat is prima ook.
Onder de ATH durf ik dat best aan te raden, net zoals ik nu ook prima BTC en ETH zou kunnen bijkopen.Skrunsies schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:49:
[...]
Raad je het dan mensen nu ook af om geen DOT en/of KSM meer te kopen? Ben wel nieuwsgierig naar je mening.
Maar wees dan ook bereid om je DOT en KSM direct tegen 12% rente te laten trekken, anders verliest het dagelijks waarde ivm de inflatie van de token. En wees bereid om crowdloans te doen en de tokens daadwerkelijk te hodl en DCA bij te kopen in de bear market. Anders moet je er niet aan beginnen zo ver in deze cycle.
Wanneer de boel weer in price discovery gaat, zou ik er sowieso ff afblijven totdat alles weer bij zinnen gekomen is
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 13-08-2021 23:57 ]
Jezus, dat is echt wel absurd veel. En dat het niet zo riant en makkelijk meer gaat is natuurlijk wel logisch ook. Zoveel 'gratis geld' is op gegeven moment niet houdbaar meer. En voor de volwassen wording van crypto is het ook maar beter ook ja, dat het allemaal wat normaler wordtGelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:54:
[...]
We hebben in het verleden wel vaker leuk kunnen spelen met die kaarten hè. November vorig jaar had ik een weekend lang 20% cashback op alles. Dat was leuk boodschappen doen met de hele familie
Het wordt wel steeds lastiger... Binance en CDC werpen steeds meer drempels op geven misbruik. En dat is prima ook
Dus toen had je 20 lambo's gekocht?Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:54:
[...]
We hebben in het verleden wel vaker leuk kunnen spelen met die kaarten hè. November vorig jaar had ik een weekend lang 20% cashback op alles. Dat was leuk boodschappen doen met de hele familie
Het wordt wel steeds lastiger... Binance en CDC werpen steeds meer drempels op tegen misbruik. En dat is prima ook.
Inactivity fee is € 5Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:48:
[...]
Lijkt me bijzonder. Als ik ooit m'n CDC account zou sluiten dan zorg ik dat het wel leeg is. Maar wat Moody zegt, je sluit dat ding in principe nooit
Ik ben een beetje voorzichtig met mogelijke traps. Van € 50 ga ik ook niet dood, maar het is toch het equivalent van de cashback op € 2500 boodschappen bij het Ruby Steel kaartje.
Het was toen geld storten naar Binance (4% cashback), met de kaart kon je de Swipe kaart opwaarderen (8% cashback) en die hadden een promotie weekend, double cashback. Dus bij elkaar 20%YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:56:
[...]
Jezus, dat is echt wel absurd veel. En dat het niet zo riant en makkelijk meer gaat is natuurlijk wel logisch ook. Zoveel 'gratis geld' is op gegeven moment niet houdbaar meer. En voor de volwassen wording van crypto is het ook maar beter ook ja, dat het allemaal wat normaler wordt
Een tijdje kon je ook nog de Binance kaart gebruiken om de CDC kaart op te waarderen voor dubbele cashback. Maar dat kan niet meer.
Wat ik wel vreemd vind. Is dat de Binance, en CDC kaart niet overal dezelfde acceptatie hebben. Dat zou je wel verwachten opdat het beide transacies volgens VISA verloopt. Maar bijvoorbeeld tanken bij een onbemande pomp kan je vergeten met de Binance kaart, en kan wel mij de CDC kaart
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!