[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.183 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 12:20
Remy!!!! schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:57:
[...]

Dus toen had je 20 lambo's gekocht? :o
Het overviel mij een beetje, had er vast meer uit kunnen halen. Maar het waren veel boodschappen, Sinterklaas, kerst en een aantal verjaardagen die goedkoop binnen waren.

Al voelde dat toen niet zo, Of je nou 20% terug krijgt. Je betaald nog steeds 80% :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:12
Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:02:
[...]

Het overviel mij een beetje, had er vast meer uit kunnen halen. Maar het waren veel boodschappen, Sinterklaas, kerst en een aantal verjaardagen die goedkoop binnen waren.

Al voelde dat toen niet zo, Of je nou 20% terug krijgt. Je betaald nog steeds 80% :P
Ja in dat opzicht is 20% niet heel veel, maar ik ben wel benieuwd of er restricties op zaten, want stel je voor dat je een auto van 20á30K had gekocht? Dan is 20% nog een beste 'korting'.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Swipe had toen een refferal bonus van €1500 als ie iemand zo ver kreeg met je code de duurste kaart aan te schaffen. Ik weet niet wie, maar ik heb iemand zover gekregen. Good old times :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Remy!!!! schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:04:
[...]

Ja in dat opzicht is 20% niet heel veel, maar ik ben wel benieuwd of er restricties op zaten, want stel je voor dat je een auto van 20á30K had gekocht? Dan is 20% nog een beste 'korting'.
Er zit een limiet op de dagelijkse uitgave ja. Maar heb screenshots gezien van mensen die een tuinhuis van 9k aftikte met die kaart

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-08-2021 00:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Skrunsies schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:49:
[...]

Raad je het dan mensen nu ook af om geen DOT en/of KSM meer te kopen? Ben wel nieuwsgierig naar je mening.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEETbXKBMEKSH1-AAC7NDMnEMaw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z0Oc1O1tFejFfmlIZe5Ueetb.png?f=fotoalbum_large

Trend reversal incoming. Ik weet het wel :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01:07

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
kan iemand @Gelukszoekr niet weer weg sturen voor een stukje in de krant ofzo, hij is hier nu wel weer erg vaak. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:24

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:00:
[...]

Het was toen geld storten naar Binance (4% cashback), met de kaart kon je de Swipe kaart opwaarderen (8% cashback) en die hadden een promotie weekend, double cashback. Dus bij elkaar 20%

Een tijdje kon je ook nog de Binance kaart gebruiken om de CDC kaart op te waarderen voor dubbele cashback. Maar dat kan niet meer.

Wat ik wel vreemd vind. Is dat de Binance, en CDC kaart niet overal dezelfde acceptatie hebben. Dat zou je wel verwachten opdat het beide transacies volgens VISA verloopt. Maar bijvoorbeeld tanken bij een onbemande pomp kan je vergeten met de Binance kaart, en kan wel mij de CDC kaart
Mooi eigenlijk wel. Jij hebt echt in de wild-westen tijd van crypto al betaald met (behulp van) crypto. Kan je later mooi vertellen aan je kleinkinderen, als die je net huilend van geluk bedanken voor die ene sat die ze van jou op hun spaarwallet gestort gekregen hebben :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:37

Darrell

Fiat moonboy

Denk overigens dat ze die info moeten bijwerken want ze adverteren bij aanvragen hiermee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXInSymZwXBbSLVq_lbJ9n5qUqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hhPimFPnnL2diuC60S7X3JdP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

asvogel schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:58:
[...]

Inactivity fee is € 5 ;)
Ik ben een beetje voorzichtig met mogelijke traps. Van € 50 ga ik ook niet dood, maar het is toch het equivalent van de cashback op € 2500 boodschappen bij het Ruby Steel kaartje.
Slim mee omspelen, zodat het in je voordeel werkt.

Mijn tip: Ga all-in op Crypto.com of doe het niet. Doe je het half (beetje 1% cashback hier en daar), dan gaat het je niets brengen. Doe je het goed (2-3-5% bij betaling van vakanties, grote aankopen, uitbetaling loon e.d.), dan is iets waarmee je maandelijks een leuke gratis DCA kunt doen in BTC. (ik doe het zelf in ETH - waarbij die ETH weer 8,5% rente trekt)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Darrell schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:08:
[...]

Denk overigens dat ze die info moeten bijwerken want ze adverteren bij aanvragen hiermee:
[Afbeelding]
Ja het is allemaal niet heel transparant. Bij CDC is dat niet anders hoor. Toch gewoon mee spelen. Maximaal die kaarten gebruiken waar het kan.

En dankzij Moody, heb ik toen ook een Curve kaart besteld. Zo betaald de vrouw hier ook alles met de kaart. Ook met de Curve kaart zijn nog slimme truckjes mogelijk, maar zelf ben ik ook een "brave" burger geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:11:
[...]

Ja het is allemaal niet heel transparant. Bij CDC is dat niet anders hoor. Toch gewoon mee spelen. Maximaal die kaarten gebruiken waar het kan.

En dankzij Moody, heb ik toen ook een Curve kaart besteld. Zo betaald de vrouw hier ook alles met de kaart. Ook met de Curve kaart zijn nog slimme truckjes mogelijk, maar zelf ben ik ook een "brave" burger geworden...
Brave is ook iets waar je geld mee kan verdienen inderdaad :P

https://brave.com/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:13:
[...]

Brave is ook iets waar je geld mee kan verdienen inderdaad :P

https://brave.com/
True, maar het is een ruk browser :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:09:
[...]

Slim mee omspelen, zodat het in je voordeel werkt.

Mijn tip: Ga all-in op Crypto.com of doe het niet. Doe je het half (beetje 1% cashback hier en daar), dan gaat het je niets brengen. Doe je het goed (2-3-5% bij betaling van vakanties, grote aankopen, uitbetaling loon e.d.), dan is iets waarmee je maandelijks een leuke gratis DCA kunt doen in BTC. (ik doe het zelf in ETH - waarbij die ETH weer 8,5% rente trekt)
Dit dus. En dat DCA en doe ik dus op DOT met de verkregen CRO muntjes *O*

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:07:
[...]

Mooi eigenlijk wel. Jij hebt echt in de wild-westen tijd van crypto al betaald met (behulp van) crypto. Kan je later mooi vertellen aan je kleinkinderen, als die je net huilend van geluk bedanken voor die ene sat die ze van jou op hun spaarwallet gestort gekregen hebben :*)
Ik heb ook echt met crypto betaald, ideal werkte niet op silkroad :P en nee dat ga ik niet vertellen, ze krijgen geen sat ook trouwens. ik geef ze wel een doge.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:14:
[...]

Dat is jouw ding.
Je kan het ook gewoon gebruiken om non-p0rn sites te bezoeken hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-08-2021 00:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:17:
[...]

Dat is jouw ding.
Je kan het ook gewoon gebruiken om non-p0rn sites te bezoeken hoor :+
:P

Zakelijk waren er een aantal plugins die niet normaal werkte in Brave. Maar dat zal je vast niet van me aannemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 15:52
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Nopheros op 14-08-2021 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:20:
[...]

:P

Zakelijk waren er een aantal plugins die niet normaal werkte in Brave. Maar dat zal je vast niet van me aannemen :+
Ben geen Brave-addict, geloof niet zo in BAT als reward system. Zal ook gewoon BTC level 2 gaan worden in diverse browsers.

Denk wel dat Theta een leuke toekomst heeft, net als Enjin. Beide ook utility tokens. Niet al die losse meuk in de PF, want alles draait op Ethereum he :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 15:58
Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:14:
[...]

Oh, daar heb ik de Incognito-functie voor.

Edit: te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 14-08-2021 00:27 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asvogel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:04
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:09:
[...]
Thanks! Mee eens dat 1% op € 1000 niets doet, dan kan ik beter voor de gratis producten van de AH gaan. Maar in het kader van DYOR probeer ik me toch een beetje in te lezen en wat te testen voordat ik al dan niet all-in ga...

Hoe doe je trouwens cashback op uitbetaling van loon?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

asvogel schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:25:

Hoe doe je trouwens cashback op uitbetaling van loon?
Als werkgever van mezelf (ben werknemer van mijn eigen BV), betaal ik mijzelf maandelijks uit.

Ik ontvang baten vanuit de werkmaatschappijen op mijn debet card (van ING card -> CRO card). Van daaruit betaal ik mezelf mijn netto loon uit.

Het is best ff denkwerk om het uit te zetten, maar als het eenmaal staat is het 5% meer loon dan voorheen :)
Met de reguliere uitgaven via de kaart meegerekend, is het best een leuk maandbedrag aan DCA dat ik kan doen in ETH - zonder er 1 cent aan uit te hoeven geven.

Ja, je moet er ff op tijd bij zijn geweest om voor een prikkie een 5% CRO Card op te kunnen prikken. Dat is waar. Die dingen zijn nu niet meer betaalbaar :/

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 14-08-2021 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:10
Op 5 ruggen begint 5% toch leuk te worden, ja

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asvogel
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:30:
[...]

Als werkgever van mezelf (ben werknemer van mijn eigen BV), betaal ik mijzelf maandelijks uit.

Ik ontvang baten vanuit de werkmaatschappijen op mijn debet card (van ING card -> CRO card). Van daaruit betaal ik mezelf mijn netto loon uit.

Het is best ff denkwerk om het uit te zetten, maar als het eenmaal staat is het 5% meer loon dan voorheen :)
Ha, dat is een leuke! Maar niet geschikt voor loonslaven zoals ik... En voor 5% moet je € 35k staken, dat vereist inderdaad een all-in mentaliteit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

D_Jeff schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:33:
Op 5 ruggen begint 5% toch leuk te worden, ja
Tel daar alle boekingen van vakanties, weekendjes weg, vluchten, collegegeld (?) e.d. bij op en je hoeft geen fiat in te leggen om je positie in crypto te kunnen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

asvogel schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:35:
[...]

Ha, dat is een leuke! Maar niet geschikt voor loonslaven zoals ik... En voor 5% moet je € 35k staken, dat vereist inderdaad een all-in mentaliteit :)
Dat was altijd 100.000 CRO. En destijds kon je dat ruim onder de €5k kopen.

Dankzij Bitcoin en haar noodzaak om waardevoller te worden, worden alt coins ook duurder om te pakken.

Aan de ene kant wel terecht (want de early adopters hebben veel meer risico genomen).
Aan de andere kant zal Crypto.com het ook wel weer eenvoudiger willen maken om nieuwe gebruikers te laten instromen, dus verwacht ik nog wel wat aantrekkelijke acties voor de volgende lading early adopters.
Net zo lang totdat de term "early adopters" niet echt meer van toepassing is. Zo slim zijn ze.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 14-08-2021 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:42:
[...]
Dat was altijd 100.000 CRO. En destijds kon je dat ruim onder de €5k kopen.
Dat was een goede zet. Ik hinkte toen nog op meerdere kaarten en nam de 3% kaart voor zo'n €350 voor de grap. Nu is het de kaart die ik gebruik in het dagelijks leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooi om te lezen over hoe, denk ik(?), de meest concrete voorbeelden van crypto als betaalmiddel besproken worden. Als je het hebt over adoptie zijn dit mooie voorbeelden. Natuurlijk wordt blockchain en bepaalde crypto munten ook voor heel veel andere toepassingen gebruikt maar dit soort voorbeelden zijn denk ik wel degenen die voorop lopen in het geheel. Niet dat het per se dikke tech of dikke use cases zijn, maar vooral dat het op deze manier enorm bruikbaar is.

Zelf doe ik er (nog) niets mee (crypto-betaalkaarten bedoel ik) maar het is best interessant om te lezen hoe crypto concreet het dagelijks leven begint binnen te sijpelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:46:
[...]

Dat was een goede zet. Ik hinkte toen nog op meerdere kaarten en nam de 3% kaart voor zo'n €350 voor de grap. Nu is het de kaart die ik gebruik in het dagelijks leven
Je zou de 5% kaart in de bear market wellicht kunnen pakken.

Het voordeel van de 5 en 8% kaart is ook de 8,5% rente op BTC en ETH, waar ikzelf enorm van profiteer.
Alle winsten van zowel de kaart als de rente van BTC, ETH en LINK gaan in ETH en alles gaat tegen 8,5% in "stake". Het is compounding 2.0 richting de top van deze cycle.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:52:
Mooi om te lezen over hoe, denk ik(?), de meest concrete voorbeelden van crypto als betaalmiddel besproken worden. Als je het hebt over adoptie zijn dit mooie voorbeelden. Natuurlijk wordt blockchain en bepaalde crypto munten ook voor heel veel andere toepassingen gebruikt maar dit soort voorbeelden zijn denk ik wel degenen die voorop lopen in het geheel. Niet dat het per se dikke tech of dikke use cases zijn, maar vooral dat het op deze manier enorm bruikbaar is.

Zelf doe ik er (nog) niets mee (crypto-betaalkaarten bedoel ik) maar het is best interessant om te lezen hoe crypto concreet het dagelijks leven begint binnen te sijpelen.
Die kaarten zijn wat mij betreft best wel anticrypto. De merchant krijgt altijd gewoon een EUR betaald. Wat je ook voor currency op de kaart zet. Je maakt gebruik van meerdere gecentraliseerde tussenpersonen, zoals bijvoorbeeld Binance en VISA. Een heel aantal crypto's die de Binance kaart ondersteund hebben helemaal niet het doel om als betaalmiddel te worden ingezet.

Het is voornamelijk een marketing ding wat steeds meer exchanges en brokers aanbieden om klanten kennis te laten maken met crypto (zonder dat ze dus eigenlijk echt iets met de functionaliteit van crypto doen). If that makes sense...

Desalniettemin moet je hier natuurlijk maximaal gebruik van maken. Elke kans die je krijgt om bijvoorbeeld Binance een poot uit kan draaien in je eigen voordeel moet je benutten imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:55:
[...]

Het voordeel van de 5 en 8% kaart is ook de 8,5% rente op BTC en ETH, waar ikzelf enorm van profiteer.
Alle winsten van zowel de kaart als de rente van BTC, ETH en LINK gaan in ETH en alles gaat tegen 8,5% in "stake". Het is compounding 2.0 richting de top van deze cycle.
De CDC kaarten zijn niet meer volatiel hè. fixed prijzen.

De rente is wel lekker inderdaad. Ik pak nog steeds 6.75% op Bitcoin terwijl ik eigenlijk onder het minimum aantal CRO zit. Maar hier heb ik voor spreiding gekozen, al je BTC (en/of ETH) op 1 platform is ook wel weer wat hoger risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:52:

Een volatiele asset (DGB, BTC, LTC, NANO etc) is geen betaalmiddel en gaat dat voor alsnog niet worden. Stable coins gaan dat wel worden (USDC met name) en dat is prima en logisch.

Totaal niet zinvol om te investeren in een payment coin (DGB, NANO), maar juist wel in een government coin van een stable coin (MKR, REQ e.d.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:57:
[...]

Die kaarten zijn wat mij betreft best wel anticrypto. De merchant krijgt altijd gewoon een EUR betaald. Wat je ook voor currency op de kaart zet. Je maakt gebruik van meerdere gecentraliseerde tussenpersonen, zoals bijvoorbeeld Binance en VISA. Een heel aantal crypto's die de Binance kaart ondersteund hebben helemaal niet het doel om als betaalmiddel te worden ingezet.

Het is voornamelijk een marketing ding wat steeds meer exchanges en brokers aanbieden om klanten kennis te laten maken met crypto (zonder dat ze dus eigenlijk echt iets met de functionaliteit van crypto doen). If that makes sense...

Desalniettemin moet je hier natuurlijk maximaal gebruik van maken. Elke kans die je krijgt om bijvoorbeeld Binance een poot uit kan draaien in je eigen voordeel moet je benutten imo
Nou ja, oké. Die stomme traditionele en hopeloos achterhaalde fiat speelt inderdaad een belangrijke rol hierin. Helaas. Maar om te denken dat je ineens over kan van EUR naar <insert crypto> is natuurlijk ook een utopie.
Klanten maken zo kennis met crypto, het is nu nog een ding voor exchanges om klanten te binden, dat snap ik nog wel ergens, maar ik vind het ook wel een duidelijk signaal dat crypto meer in de 'echte wereld' komt.
Je maakt gebruik van meerdere gecentraliseerde tussenpersonen, zoals bijvoorbeeld Binance en VISA. Een heel aantal crypto's die de Binance kaart ondersteund hebben helemaal niet het doel om als betaalmiddel te worden ingezet.
Dit is inderdaad wel ruk. Maar hoe gaat dat ooit weggenomen worden, betalingsverkeer blijft volgens mij te lucratief om te voorkomen dat er gecentraliseerde partijen zich erin mengen? Het kan in theorie, maar of het echt gaat gebeuren? Ik denk van niet. Een deel van de adoptie zal, vrees ik, deels ook centralisatie betekenen..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe jullie spelen het mooi inderdaad met die cashbacks en rentes. Lekker vermogen opbouwen en uitbreiden, oprecht goed bezig. Prachtig dat het zo kan, adoptie van de mogelijkheden.

Ik ben dan maar een simpele boerenlul, gewoon wat magische internet munten kopen, hodlen en hopen dat de maan blijft schijnen. Met af en toe wat goktrades. Soms gaat het lekker, soms hit de shit de fan en vervloek ik de Aziaten of de Amerikanen en de whales.

Maar dat is ook wel het mooie van crypto, je kunt het aanpakken hoe je wilt. Soms net een afspiegeling van het echte leven. De 1 pakt het compleet anders aan als de ander, en de 1 neemt het serieuzer als de ander. Leuk toch.

Maar ondanks de verschillen zijn voor ons allen de groene tijden toch de mooiste tijden. Behalve voor de shorters, maar dat geeft niets want die hebben toch geen ziel. :+

Vannacht weer een dikke diamond hands hodl. Moon soon luitjes.

Op naar de 69k en beyond. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 01:03:
[...]

Een volatiele asset (DGB, BTC, LTC, NANO etc) is geen betaalmiddel en gaat dat voor alsnog niet worden. Stable coins gaan dat wel worden (USDC met name) en dat is prima en logisch.

Totaal niet zinvol om te investeren in een payment coin (DGB, NANO), maar juist wel in een government coin van een stable coin (MKR, REQ e.d.).
Ja hier kan ik me inderdaad wel in vinden. Ik doelde eigenlijk puur op dat crypto inmiddels groot genoeg is dat het een concrete vorm van betaling aan kan nemen met een betaalpas. Dat zegt toch iets, ook al is het nog lang niet waar je wilt zijn, zoals roellie88 al goed benoemd.

Sowieso heeft crypto of blockchain zoveel meer totaal andere mogelijkheden dan betaling, GET is wel een goed voorbeeld van een praktische use case met hun festival tickets. Ik heb deze week een lightning channel geopend met een vriend van me en daaraan een chat app gekoppeld. Best geinig dat we nu chatten over dat lightning channel (als ik het goed zeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:05:
[...]

[Afbeelding]

Trend reversal incoming. Ik weet het wel :)
*O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 01:07:
Hehe jullie spelen het mooi inderdaad met die cashbacks en rentes. Lekker vermogen opbouwen en uitbreiden, oprecht goed bezig. Prachtig dat het zo kan, adoptie van de mogelijkheden.

Ik ben dan maar een simpele boerenlul, gewoon wat magische internet munten kopen, hodlen en hopen dat de maan blijft schijnen. Met af en toe wat goktrades. Soms gaat het lekker, soms hit de shit de fan en vervloek ik de Aziaten of de Amerikanen en de whales.

Maar dat is ook wel het mooie van crypto, je kunt het aanpakken hoe je wilt. Soms net een afspiegeling van het echte leven. De 1 pakt het compleet anders aan als de ander, en de 1 neemt het serieuzer als de ander. Leuk toch.

Maar ondanks de verschillen zijn voor ons allen de groene tijden toch de mooiste tijden. Behalve voor de shorters, maar dat geeft niets want die hebben toch geen ziel. :+

Vannacht weer een dikke diamond hands hodl. Moon soon luitjes.

Op naar de 69k en beyond. *O*
2019 was in zijn geheel een heerlijk jaar. Heb me enorm kunnen verdiepen in crypto, zonder er een moonshot gemist zou worden. Alles werd direct teruggegrepen tot realiteit.

Rustig mooie posities kunnen innemen waar ik vertrouwen in had en deze kunnen laten sudderen tot nu.....en dan nu het lastige deel......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 01:07:
...
...
Een beetje shorter zit in groene tijden gewoon long :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
toilet_paper schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 01:21:
[...]

Een beetje shorter zit in groene tijden gewoon long :P
Ja, ja, ja, long story short: geen ziel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik schijn gelogen te hebben.
We zijn vooralsnog niet aan het ronddobberen op 46.5K.

Ik ga voorlopig verder met genieten van mijn pas begonnen weekje vakantie oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

Wom

Krijg gewoon een alarm dat mijn ONT aan het stijgen is. Kan er zowaar afscheid van nemen zonder verlies (staking experiment wat niet helemaal goed is uitgepakt). Vreemde tijden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

We gaan BNB flippen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Wat is ADA toch lekker bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwresixel
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-09 22:24
Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:10:
[...]

Maar als je je druk maakt om de transactiekosten, kan het geen groot totaalbedrag zijn.
Je moet je afvragen of het zinvol is om dit nu te cashen om wellicht pas na een volgende verkoop.
Ik bedoelde met de hoge transactiekosten ook de kosten door de koersverschillen tussen Binance en Bitvavo. Buiten de reguliere fees heb je het dan bij bijv. ADA over 2 eurocent per stuk prijsverschil, dus 20 euro per 1000 ADA. Want ik ga er van uit dat als je op deze manier wil cashen meteen weer je crypto verkoopt voor fiat als deze bij Bitvavo binnen is. Anders loop je het risico dat je voor een nog lager bedrag moet verkopen en je nog minder euro's krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Neo is toch echt weer wakker, blij dat ik nog een zakje heb aangehouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTBb_ahfsXYECK5sL9tmgIvjJ2M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UGgTpJXrmdQm8OrnT9eY0ue0.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
ADA @ $2.175!! :7

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/ym10z5mB1g9Ww6Xxjg/giphy.gif

Edit:

Was nog vroeg! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BTFD op 14-08-2021 08:06 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Uit mijn PF blijft eigenlijk alleen Theta een beetje achter op het moment. Maar dat maakt niet uit hoor Thetatjes. Take all the time you need.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_4zcLo_Bu-FpOy13I-i1eNpnUl0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q719AncmLupmldrLtLrYnsTb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Tijd voor een kop koffie! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Even huilen in een hoekje. SL gisteren afgegaan bij LINK en toen schoot de koers omhoog, Bleh. Had iets meer risico moeten nemen ipv bescheiden winst.

Wanneer stap je nu weer in he. 44k btc lijkt een goed support level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmenno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 16:14
** Geen linkdrops **

[ Voor 81% gewijzigd door Taro op 14-08-2021 08:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Begeeft u zich daarmee naar het shitcoin/memecoin topic aub

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 14-08-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Wom schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 02:10:
Krijg gewoon een alarm dat mijn ONT aan het stijgen is. Kan er zowaar afscheid van nemen zonder verlies (staking experiment wat niet helemaal goed is uitgepakt). Vreemde tijden.
ONT sinds het dipje van 22 juli heb leuk kunnen verdienen er aan.
Helaas wel afhankelijk van BTC in de beweging.

#GeenFinAdvies

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Slux gaat zijn winsten van afgelopen week op de reguliere markt hier maar weer zien verdampen door de komende uren wat high risk shorts te openen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 18:06
Mooody schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:55:
[...]

Zelf heb ik op de piek de 2% kaart gehaald. In de afgelopen periode heb ik mijn CRO positie wat verbeterd dmv DCA en cashback. In de toekomst wil ik naar de 3% kaart met Netflix cashback. Bij die kaart krijg je ook al een bonus rente op BTC e.d., maar niet de extra 2% in CRO. De CRO die ik niet voor de kaart gestaked heb staat in de DefiWallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die Error 500 krijgt zodra je naar Binance.com gaat en op Markets klikt?

https://www.binance.com/en/markets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:11:
Ben ik de enige die Error 500 krijgt zodra je naar Binance.com gaat en op Markets klikt?

Nee

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Goedemorgen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xKI-_4GQqc_qCL51G6pl_qiNr44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJg70IFN1W4NbXZ177jE0JHu.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Wt#… Ripple hitte zojuist mijn totaal onrealistische verkooporder…

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
goed gevonden 🤩
daaamn je zal maar zo'n dame hebben he 😅

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTFD
BTFD schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:29:
Come on MATIC!!

Tik nou even die $1,40 aan
Done! 8) Iets met Happy wife, happy life!
And here she is, volgende week Woensdag ophalen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgINoCPs341LmwQOYxZHlcmSwAo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sFjCDn2N7DQbTHlB7PknJz0P.jpg?f=fotoalbum_large
Hier heb ik wel een dipje voor over om deze terug te zien! :P

[ Voor 24% gewijzigd door BTFD op 14-08-2021 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Slux schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:49:
Slux gaat zijn winsten van afgelopen week op de reguliere markt hier maar weer zien verdampen door de komende uren wat high risk shorts te openen :P
Ehh Slux

Ik zie toch liever dat je grote flufjes in BTC stopt.
Kan de rest ook genieten van 48k babe :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mogguh..... kolere.... Dit is prettig wakker worden met een bakkie espresso, tweakers bijlezen op het grote scherm...

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik geld van Binance kan withdrawe? kwam er net achter dat dit opgeschort zou zijn voor UK & EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:49:
Iemand enig idee hoe ik geld van Binance kan withdrawe? kwam er net achter dat dit opgeschort zou zijn voor UK & EU.
Al vaak besproken hier:

Check: https://gathering.tweaker...rds%5D=binance%20withdraw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:11:

Werkt het alweer bij je?

Hier gaat het goed op desktop met Microsoft Edge version 92.0.902.67.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
BTFD schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 08:02:
ADA @ $2.175!! :7

[Afbeelding]

Edit:

Was nog vroeg! ;)
Zucht, ben dus rekt gegaan terwijl het 12h later een bescheiden winst had kunnen zijn.
#shithappens #ongeduldincryptolandisduurdkoop #GeenFinAdvies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

troje schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:14:
Wt#… Ripple hitte zojuist mijn totaal onrealistische verkooporder…
Ja, XRP heeft echt van die megapumps zo nu en dan. En vooral de laatste 4 dagen van 0,85 naar 1,19 gaat het hard.

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 14-08-2021 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik ben zojuist weer in fiat gegaan, verwacht nog steeds een retrace van 15 - 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MrKennedy1985 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 09:54:
Ik ben zojuist weer in fiat gegaan, verwacht nog steeds een retrace van 15 - 25%
Bij mij zijn er ook weer een aantal verkoop order gehit gisterenavond/vannacht.

Ik verwacht niets, te weinig verstand van het spelletje, maar lift al weken mee op zakkertjes van ongeveer 2% of meer en dan weer 4%-5% omhoog en zet ook nu daar weer op in. Als beginner een heerlijke manier om te sprokkelen voor Sats. Zal vast wel weer een keertje een slag missen, maar tot nu toe komt dat met geduld goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:38
Waarom? Interessant op dit punt, denk je dat we de 200D MA gaan testen en niet houden? We hebben net wat kritieke punten doorbroken en t ziet er naar mijn idee goed uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17

St@m

@ Your Service

Kun je dan niet beter wat (strakke) stoplosses zetten? Ik vind je voorspelling wel behoorlijk pessimistisch overigens. Ik sluit niet uit dat het vandaag nog wel even blijft stijgen, zeker als de 48k nog bereikt wordt.
Ik ga nu niet in fiat in ieder geval.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
verwacht nog steeds een retrace van 15 - 25%
Op basis waarvan? Zoals vermeld ziet het er voor nu goed uit en ben wel benieuwd naar de gedachtegang van andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik blijf mooi zitten waar ik zit, weekend, weinig naar de grafiekjes kijken en maandag zien we wel of we rekt of moon zijn gegaan.

Al weet je toch al vrijwel zeker dat het moon wordt, zoals je dat altijd zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asvogel
Wat zijn te verwachten verschillen in koersen tussen exchanges? Als ik bijv. kijk naar ETH/EUR, dan is dat op bitvavo meer dan 1% goedkoper dan bij binance - meer dan ik als leek verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

asvogel schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:09:
Wat zijn te verwachten verschillen in koersen tussen exchanges? Als ik bijv. kijk naar ETH/EUR, dan is dat op bitvavo meer dan 1% goedkoper dan bij binance - meer dan ik als leek verwachtte.
Bij Bitvavo is dat bij zo'n beetje 80% minimaal van alle tradepairs daar. Niet alleen op ETH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asvogel
Ngangatar schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:10:
[...]
Bij Bitvavo is dat bij zo'n beetje 80% minimaal van alle tradepairs daar. Niet alleen op ETH.
Misschien een domme vraag, maar hoe kunnen zij zoveel goedkoper zijn? Is er dan geen arbitragepartij die daar wat mee doet? (mijn flufjes zijn te klein om daar wat mee te kunnen verdienen)

[ Voor 8% gewijzigd door asvogel op 14-08-2021 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Als bitvavo zo gunstig is qua EUR/crypto pairs, waarom wordt die exchange hier dan vaak afgedaan als minder?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
troje schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:12:
Als bitvavo zo gunstig is qua EUR/crypto pairs, waarom wordt die exchange hier dan vaak afgedaan als minder?
Om de wat hogere fees bij trades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

asvogel schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe kunnen zij zoveel goedkoper zijn? Is er dan geen arbitragepartij die daar wat mee doet?
Absoluut geen domme vraag, althans, niet in mijn ogen :). Ik weet het antwoord dan ook niet. Het is helaas niet interessant genoeg voor mij om er op te traden en heb me er ook verder niet in verdiept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
het is geen trade platform. Bitvavo is prima om te kopen en HODLen
maar aan andere kant staking rewards zijn lager dan bv op Kraken/Gemini/Binance

Bitvavo is ideaal om te kopen (iDeal) en vervolgens door te sluizen naar andere exchanges 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Kopen bij bitvavo, verkopen op binance, profit! Geen financieel advies btw.

Viel me laatst ook op als je kraken met binance vergelijkt, zit binance ook hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zoals Sluw al zegt, hogere fees waardoor traden minder interessant is. Daarnaast geen pairs in dollars en een beperkter aantal crypto al zijn ze daar echt stappen aan het maken.

Ook het feit dat de app zeer beperkt is, is een "dingetje". Wel is de app zeer clean, dat is dan weer een voordeel.

Ik vind Bitvavo een geweldige exchange en heb daar mijn grootste & qua PF staan maar voor voor HODL, niet voor actieve trades.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik ben zeer tevreden over bitvavo, zoals eerder gezegd de app is clean. Ik heb geen problemen met euro pairing, en ik vind de fee's wel meevallen. Ik trade er een klein beetje op, en heb elke keer mijn fee ruimschoots eruit gegaald. Mijn PFje staat nu dik in de plus, de enige die onder inleg zit op dit moment is POWR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Pingo76 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:21:
Ik ben zeer tevreden over bitvavo, zoals eerder gezegd de app is clean. Ik heb geen problemen met euro pairing, en ik vind de fee's wel meevallen. Ik trade er een klein beetje op, en heb elke keer mijn fee ruimschoots eruit gegaald. Mijn PFje staat nu dik in de plus, de enige die onder inleg zit op dit moment is POWR.
Als je een echte actieve scalper/daytrader bent ga je echt niet op Bitvavo handelen, zoiezo heb je geen leverage. Bitvavo mist BTC pairing, dit is voor mij zeer belangrijk, ik kijk niet naar de USDT of een EUR pair.
Ik ga pas in een stablecoin als mijn doel gehaald is. rond de 50-55k begin ik dca naar stablecoin te gaan. De top kun je helaas niet voorspellen maar als het echt te hard gaat dan gaat alles naar stablecoins.

Bitvavo is prima voor de swing en positie trading, maar als je echt actief trade lopen die extra fees toch op en dat is zonde....

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Als je een echte actieve scalper/daytrader bent ga je echt niet op Bitvavo handelen, zoiezo heb je geen leverage. Bitvavo mist BTC pairing, dit is voor mij zeer belangrijk, ik kijk niet naar de USDT of een EUR pair.
Ik ga pas in een stablecoin als mijn doel gehaald is. rond de 50-55k begin ik dca naar stablecoin te gaan. De top kun je helaas niet voorspellen maar als het echt te hard gaat dan gaat alles naar stablecoins.

Bitvavo is prima voor de swing en positie trading, maar als je echt actief trade lopen die extra fees toch op en dat is zonde....
Zolang ik met bedragen speel die voor de meeste tweakers niet eens wisselgeld is blijf ik bij Bitvavo :+ Ik bedoel ik zie hier bedragen van duizenden euro's voor bij komen daar speek ik niet mee hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 15:22
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:33:
[...]

Ik trade beperkt op Bitvavo, fee is hoger maar daar staat tegenover dat het orderboek dunner is en je regelmatig orders kunt hitten op prijsniveaus die op andere beurzen niet geraakt zijn.

Ik zit bewust niet op Binance, geen trek in een Chinese KYC procedure, wil ook niet bijdragen aan de schatkist van CZ met zijn BNB-loterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Met Binance speelt ook nog voor mij dat het van de chinezen is, ik heb op mijn blog (die ik hier niet ga noemen maar die het behoorlijk goed doet) me nogal kritisch uitgelaten over hoe China met Hong Kong om is gegaan. En dat heb ik op mijn blog wel geweten (ik ga niet zeggen wat er is gebeurd). Dus van Binance blijf ik ver weg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:37:
[...]

Ik trade beperkt op Bitvavo, fee is hoger maar daar staat tegenover dat het orderboek dunner is en je regelmatig orders kunt hitten op prijsniveaus die op andere beurzen niet geraakt zijn.
Dit is idd een voordeel, maar dan spreek je echt over positie en swing trades, dat kan zeker voordele hebben op Bitvavo. Maar dan kijk je zeker niet naar BTC? ALTs hebben natuurlijk nog lager orderboek volume.

Dit kun je ook vinden bij Binance hoor, die hebben ook shitcoins waarbij orderboek laag volume heeft, ideaal voor swingtrades.
Pingo76 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:36:
[...]

Zolang ik met bedragen speel die voor de meeste tweakers niet eens wisselgeld is blijf ik bij Bitvavo :+ Ik bedoel ik zie hier bedragen van duizenden euro's voor bij komen daar speek ik niet mee hoor :+
je bent nog maar net begonnen met crypto? :) klein wisselgeld wordt vanzelf groot ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

je bent nog maar net begonnen met crypto? :) klein wisselgeld wordt vanzelf groot ;)
Ben op 6 augustus ingestapt ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:37

Darrell

Fiat moonboy

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Charles in discussie met een bitcoin maxi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 15:22
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:44:
[...]

Dit is idd een voordeel, maar dan spreek je echt over positie en swing trades, dat kan zeker voordele hebben op Bitvavo. Maar dan kijk je zeker niet naar BTC? ALTs hebben natuurlijk nog lager orderboek volume.

[...]
Actief BTC traden op Bitvavo is geen aanrader (prijs bij dalingen blijft vaak lang achter), enkel alts.

[ Voor 26% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-08-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32
Hier ook begonnen met 100 euro voor de grap een paar maand geleden. Niet heel actief mee bezig geweest. Nog een keer 100 erbij gezet en heb nu 50 euro winst. Stelt allemaal geen zak voor, maar toch leuk.
Heb gewoon een verdeling gemaakt tussen BTC, ETH en ADA en dat laat ik lekker staan. Vooral ADA doet het leuk op het moment. Wil er niet de godganse dag naar kijken ook. Daytraden vergt me teveel tijd en kennis.
Leuk om te zien dat een bepaalde Altcoin 20% is gestegen, maar dat is dan niet meer het moment om ze te kopen. Zo’n piek voorspellen lijkt me heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van Bitvavo zijn de dunne orderboekjes.

Je hebt daardoor vaak een grotere spread in de orderboeken. Als een coin dan 1% goedkoper is dan bijvoorbeeld op Binance, gaat het vaak om een zeer kleine hoeveelheid die 1% goedkoper aangeboden wordt, het aansluitende aanbod in het orderboek kan ineens een stuk duurder zijn.

Dit is vaak de 'valstrik' of 'het lokkertje' bij lage volume exchanges.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 10:41:
Met Binance speelt ook nog voor mij dat het van de chinezen is, ik heb op mijn blog (die ik hier niet ga noemen maar die het behoorlijk goed doet) me nogal kritisch uitgelaten over hoe China met Hong Kong om is gegaan. En dat heb ik op mijn blog wel geweten (ik ga niet zeggen wat er is gebeurd).
OMG dat is erger dan clickbait, nu wil ik het weten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:09:

Je hebt daardoor vaak een grotere spread in de orderboeken. Als een coin dan 1% goedkoper is dan bijvoorbeeld op Binance, gaat het vaak om een zeer kleine hoeveelheid die 1% goedkoper aangeboden wordt, het aansluitende aanbod in het orderboek kan ineens een stuk duurder zijn.

Die spread staat er tegenwoordig wel duidelijk bij dus het is niet geheel ondoorzichtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:09:

vroegah (opa verteld)

had je ook gewoon echt verschil tussen ETH-Pairs en BTC Pairs liep soms op tot 3 % op binance.. genoeg om handmatig er winst mee te pakken. je kon duidelijk merken toen er een bot op is gezet door iemand. toen kwam het niet meer boven de 1%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
@Verwijderd Kent mij niets ballen.
1 BTC blijft 1 BTC, ook bij de Exchange van je techneefje ;)

Pagina: 1 ... 127 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!