Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
alle ''normale'' wegen zijn fout, bedoel daarmee het nieuws op tv +alle nieuws-sitesSluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:45:
[...]
Lekker een sensatiestukje in de Telegraaf over de slechte kanten van crypto.
nothing stops this train
Want de artikelen die je in de krochten van het internet kunt vinden zijn objectief, transparant en goed onderbouwd?Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:47:
[...]
alle ''normale'' wegen zijn fout, bedoel daarmee het nieuws op tv +alle nieuws-sites

Daar gaat het de meesten helemaal niet om.JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Want de artikelen die je in de krochten van het internet kunt vinden zijn objectief, transparant en goed onderbouwd?
Je moet de artikelen zoeken die in je straatje passen en daarmee je beeld versterken
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Bij een trade kijk je naar de juiste in- en uitstapmomenten, niet zozeer naar percentages. Wat je ook mee kunt/moet nemen is de Risk/Reward ratio. Als de ruimte naar beneden kleiner is dan de ruimte naar boven, bijv. omdat je op basis van MA's trade, dan is het beter om in te stappen, dan als de ruimte naar beneden groter is en er bovenin bijv. al bijna een MA wordt geraakt.sjakieman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:15:
Na jarenlang gedacht te hebben dat ik me ooit eens in crypto moest gaan verdiepen, heb ik dat afgelopen maand eindelijk gedaan. Leek een mooi instapmoment en dat bleek ook zo te zijn. De waarde van mijn 50% BTC en 50% ETH zijn in een maandje al meer dan 50% gestegen. Mooie start dus!
Nu vraag ik me af, voor de degenen die actief traden, wat zijn de minimale winst percentages waar jullie voor gaan bij elke trade?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De spaartax is discriminerend, helemaal mee eens en de rechter vindt dat dus ook.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat zeg ik ook niet, maar de standaard plekken is toch meestal wat het merendeel wilt horenJW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Want de artikelen die je in de krochten van het internet kunt vinden zijn objectief, transparant en goed onderbouwd?
nothing stops this train
Nee, de algemeen gangbare media delen merendeels alleen zaken die mensen interessant vinden. Meestal objectief, soms niet. Welke "goede" media volg jij?Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:03:
[...]
Dat zeg ik ook niet, maar de standaard plekken is toch meestal wat het merendeel wilt horen
geen enkele eigenlijk, je krijgt ze toch gedeeltelijk mee van collega's op het werk...JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Nee, de algemeen gangbare media delen merendeels alleen zaken die mensen interessant vinden. Meestal objectief, soms niet. Welke "goede" media volg jij?
nothing stops this train
Bedankt voor dit financieel advies.
Ik zit voorlopig in fiat.
Whaha. Ik ben toen ook door Marlou geïnterviewd. Heb het artikel ingelijst aan de muur hangenYES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:46:
[...]
Op reageren, en uitleggen dat je wel eens wat verloren hebt maar dat daar tegenover staat dat je je hypotheek afgelost hebt met winst uit crypto. Denk dat ze je dan toch niet zoeken voor het artikel.
@Gelukszoekr voor jou wederom een kans op kranten-fame!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heeft iemand al zo'n kaart? Of wat vrienden die te referren zijn? (begin er niet aan bij mijn vrienden ;-) )
[ Voor 16% gewijzigd door Wiley99 op 13-08-2021 17:30 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
https://fd.nl/weekend/140...-bitcoin-wereldprimeur-op
Misschien leuk voor @Slux vanaf "onder de brug"met zijn Canta die kant op.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:24:
[...]
Whaha. Ik ben toen ook door Marlou geïnterviewd. Heb het artikel ingelijst aan de muur hangen
ja ja mooi verhaal, je hebt gewoon geen vrienden.Wiley99 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:29:
Keek het net nog eens na, sta al maanden op de Nexo card wachtlijst maar ik denk dat BTC eerder zoveel waard wordt dan dat ik zo'n kaart krijg. 234000 en nog wat. Whaaat?
Heeft iemand al zo'n kaart? Of wat vrienden die te referren zijn? (begin er niet aan bij mijn vrienden ;-) )
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DRZejXLheemBaaxBhRmMJzNG.jpg?f=user_large)
ik trouwens ook niet, dus aan mij heb je niet veel
[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 13-08-2021 18:19 ]
Damn, zag je me een traan wegpinken op mijn zolderkamer toen ik op 'Verstuur' klikte?!twain4me schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:18:
[...]
ja ja mooi verhaal, je hebt gewoon geen vrienden.
[Afbeelding]
ik trouwens ook niet, dus aan mij heb je niet veel
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hmm vreemd ik ken je niet en mij matties hebben ook nog geen lambo gezien, welke brug is dat dan ?Ronald.42 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:47:
nu ben ik failliet en zit met mijn lambo onder een brug..

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 13-08-2021 19:01 ]
AMA, dus niks nieuws, PRICE DROPS!RaptorXS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:00:
Sttt, onze "Grote lijer" gaat ons toespreken, denk niet dat het indruk maakt op de cryptomarkt. en op mij sowieso niet.
Ja wat heeft rutte nou weer met de slowchat crypto te maken...Bananeman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:12:
[...]
Hij bedoelde Rutte om 19u, niet Charles Hoskinson
Zijn adres was geblokkeerd, kon hij dan toch gebruik maken van flex. staking?
Ook al heeft hij inmiddels (bijna) alles teruggestort, een flex staking kan met zo’n bedrag best lekker zijn. Ook al is het voor 1 dag…

You don’t have to put all your money in #bitcoin, just the money you’d like to keep.
— Eric Weiss ⚡️ (@Eric_BIGfund) 13 augustus 2021
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
** Dat mag in een ander topic, voordat het hier weer volledig offtopic gaatJelmer93 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:13:
[...]
Ja wat heeft rutte nou weer met de slowchat crypto te maken...
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-08-2021 19:19 ]
nothing stops this train
Gaan we rekt aan het gaan nu?
Dat is bijna alweer weggewerkt.
Naja, volgende ronde dat maar
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Snel nog wat DOT opgepikt, deze ligt in mijn ogen nog steeds in de sale t.o.v. de andere ALTS en elke dip hark ik er weer van naar binnen. Alleen een echte moon blijft nog uit. Even wachten op goed nieuws vanuit Polkadot..D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:40:
De alts hadden een uurtje een kleine sale: -2,5%
[ Voor 58% gewijzigd door BTFD op 13-08-2021 19:48 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Is van 2 jaar geleden toch?
Maar inderdaad, op dit gedrag kun je Vitalik of Wood niet betrappen. Die zijn 24/7 druk met coden
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het nieuws dat Facebook met Polkadot samenwerkt voor haar stable coin, was best groot nieuws. Maar DOT is minder hype-gevoelig, omdat ze een vrij kleine actieve community fans (lees: reddit-pubers en youtube-shillers) hebben.BTFD schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:44:
Had toch stiekem de hoop dat er vandaag een nieuwe HH gevormd zou gaan worden, vooralsnog lijkt de barrière van 46,5K te sterk voor nu..
[...]
Snel nog wat DOT opgepikt, deze ligt in mijn ogen nog steeds in de sale t.o.v. de andere ALTS en elke dip hark ik er weer van naar binnen. Alleen een echte moon blijft nog uit. Even wachten op goed nieuws vanuit Polkadot..
Wel fijn als je rustig wilt blijven bijkopen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Klopt, had dan ook iets meer verwacht van de Coinbase listig vorige maand. Toch knap dat ze alsnog in de top 10 staan. Wellicht even wachten tot men daar de waarde van Polkadot ziet of dat een of andere bekende influencer hem gaat shillen..Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Maar DOT is minder hype-gevoelig, omdat ze een vrij kleine actieve community fans (lees: reddit-pubers en youtube-shillers) hebben.
De hofbrege in de knipe.Slux schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:54:
[...]
Hmm vreemd ik ken je niet en mij matties hebben ook nog geen lambo gezien, welke brug is dat dan ?
Ach ja, jij was toch uitgestapt dus ik neem aan dat jij voor de pasta gaat. Wij gaan voor astronauten voedsel 🤪spacer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:43:
Wat wordt het, pizza moon of pasta rekteroni vanavond / vannacht 😎?
Ik ook! Toffe plantBTFD schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 19:44:
Had toch stiekem de hoop dat er vandaag een nieuwe HH gevormd zou gaan worden, vooralsnog lijkt de barrière van 46,5K te sterk voor nu..
[...]
Snel nog wat DOT opgepikt, deze ligt in mijn ogen nog steeds in de sale t.o.v. de andere ALTS en elke dip hark ik er weer van naar binnen. Alleen een echte moon blijft nog uit. Even wachten op goed nieuws vanuit Polkadot..
:strip_exif()/f/image/07otkBfARlOIzyiZYZF8Or2h.jpg?f=fotoalbum_large)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
We drinken moonshine, dat is zeker.spacer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:43:
Wat wordt het, pizza moon of pasta rekteroni vanavond / vannacht 😎?
Klopt. 1 BTC = 1 BTCfreshprince schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:59:
Vind ik ook. BTC is een stablecoin...
Of ik bijt op een houtje. Niet rekt maar ook niet op de moon 😉.Vibravis schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:49:
[...]
Ach ja, jij was toch uitgestapt dus ik neem aan dat jij voor de pasta gaat. Wij gaan voor astronauten voedsel 🤪
Ik gun je wel de pasta hoor 😉spacer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Of ik bijt op een houtje. Niet rekt maar ook niet op de moon 😉.
Kan je beter op een hodltje bijtenspacer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:02:
[...]
Of ik bijt op een houtje. Niet rekt maar ook niet op de moon 😉.
https://www.marketwatch.c...re-than-750000-2021-08-13
Niet superbelangrijk maar wel een teken van vertrouwen in crypto van een grote speler toch?
Coinbase is een infrastructuur om mensen te laten handelen in Crypto. Dus niet zo zeer vertrouwen in crypto als in de infrastructuur.Rakward schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:06:
Intel heeft aandelen in coinbase gekocht
Niet superbelangrijk maar wel een teken van vertrouwen in crypto van een grote speler toch?
Dat is hoe ik het zie.
Dat hoort toch samen? Infrastructuur wordt enkel veelvuldig gebruikt als er vertrouwen is in crypto in het algemeen toch?Tartarus schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:16:
[...]
Coinbase is een infrastructuur om mensen te laten handelen in Crypto. Dus niet zo zeer vertrouwen in crypto als in de infrastructuur.
Dat is hoe ik het zie.
Dit nieuwtje lijkt me iets belangrijker:Rakward schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:06:
Intel heeft aandelen in coinbase gekocht
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ensten-coinbase-gebruikenOverheidsinstantie VS gaat 'forensische diensten' Coinbase gebruiken
Details van de aanstaande contractondertekening zijn te lezen in een document op de overheidswebsite SAM.gov. Hoewel de details schaars zijn, weten we het volgende over de plannen:
"Het Department of Homeland Security (DHS), US Immigration and Customs Enforcement (ICE) en Office of Acquisition Management (OAQ) zijn van plan om zich in te kopen in (...) computer forensische diensten. Coinbase is de enige verkoper die diensten kan leveren die voor het bureau vereist zijn."
[ Voor 24% gewijzigd door RaptorXS op 13-08-2021 21:35 ]
Zat al een tijdje te azen op een positie in COIN, maar ga nu ff actief een instap bepalenRaptorXS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:33:
[...]
Dit nieuwtje lijkt me iets belangrijker:
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ensten-coinbase-gebruiken
Blijkbaar mis ik wat, wat is er belangrijk aan? Vind 30k nou niet heel spannend. Ze zullen wel graag mee willen kijken in de data om criminele activiteit te ontdekken, zou ook best de reden kunnen zijn dat coinbase als enige deze software tot z'n beschikking heeft.RaptorXS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:33:
[...]
Dit nieuwtje lijkt me iets belangrijker:
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...ensten-coinbase-gebruiken
[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 13-08-2021 22:05 ]
Klopt, echter je kan ook andere dingen dan crypto verhandelen.Rakward schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:26:
[...]
Dat hoort toch samen? Infrastructuur wordt enkel veelvuldig gebruikt als er vertrouwen is in crypto in het algemeen toch?
Ik bedoel er mee te zeggen dat dit nieuws geen zoden aan de dijk zal zetten.
Op het moment dat je het niet meer verwacht.
Traden is sowieso voor de meeste niet weggelegd, dat geldt ook voor mij.Mooody schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Ideale scenario is om de cycles te timen, dan hoeft je je niet druk te maken om wekelijks of maandelijks te traden.
Flinke dips kopen en/of DCA kopen in de bear market (2-3 jaar tijd) en dan in het 4e jaar (staartje van de bull cycle) gefaseerd (DCA) uitcashen.
We zitten (volgens de mensen die er verstand van hebben) in dat 4e jaar. Kopen is nu riskanter.
Ik presteerde het in 2017 om in 2 dagen 500€ uit m’n zak geklopt te hebben, en dat was toch echt zoek
Voor alle mensen die snel rijk denken te worden met traden als beginneling: Grote kans dat je er spijt van krijgt. Met een klein beetje geld nu klooien als beginner is leuk.
Heb je vertrouwen in de markt op lange termijn: doe wat hierboven staat, ik heb er in ieder geval geen spijt van!
Jeetje daar heb je wel lang over zitten dubben zeg. Wel fijn dat je uiteindelijk toch besloten hebt te kopen, walvisje.WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:07:
zo, even wat BTC gekocht.
Ik ben een groot, groot aanbidder. En iedere seconde word ik nog wat groter.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Actie? Organische groei is dit.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:08:
haha goed bezig. De hele avond dood hier. En dan ineens actie
Het is echt compleet gelijk met een stijging of daling met BTC, het aantal posts hier. Geniaal.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:08:
haha goed bezig. De hele avond dood hier. En dan ineens actie
Wilde er eigenlijk 500 verkopen, maar ik drukte op de verkeerde knopYES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:07:
[...]
Jeetje daar heb je wel lang over zitten dubben zeg. Wel fijn dat je uiteindelijk toch besloten hebt te kopen, walvisje.
Soms heb je een gelukje nodig als schrimpieWhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:09:
[...]
Wilde er eigenlijk 500 verkopen, maar ik drukte op de verkeerde knop

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
FlufjeWhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:07:
Das niet de afspraak
m0000nnnn
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Maar toch het liefst in satsMicroWhale schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:10:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als het niet in centen is, dan wel in ervaring.
War is the only proper school of the surgeon.
Dus.... deze kan ik ook wel aan wennen hoor! Paar keer terugtesten nog die 47k.
Ik ook, wat toevallig!WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:07:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Wow. Hoop dat die wall opgegeten is voor ze hem weg konden halen.
Niet erg, we zijn weer een stap verder richting de 69kTartarus schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:13:
Over een halfuurtje zitten we weer terug op de 46.5k te sukkelen
Scheißemünze
De weg zou redelijk vrij moeten zijn 🤘.anti elppa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 22:11:
Lekker hoor. Nu door naar de 50
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!