[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Hahah deze is echt goed.

ETH maandag op 2K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:07
We gaan vandaag door de 46,5k boys

Scheißemünze

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
And because of this, I sold. :( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Markt is volwassen genoeg, Defi bijna 5 jaar. Alles gaat stuk harder.

Volwasssen tov wat? De huidige norm?
Ja dat is jouw (subjectieve) blik erop. Mijn (net zo subjectieve) kijk op crypto is dat het relatief jong is. Als je schommelingen in waarde meeneemt en (nu nog het gebrek aan) adoptie, kan ik echt mezelf niet overtuigen van dat crytpo volwassen genoeg zou kunnen zijn.
Alles in crypto gaat 2-3 x sneller.
Inderdaad. En als er genoeg overheden het in de ban gaan doen omdat de banken hun eigen lelijke gereguleerde shit crypto's gaan introduceren klapt het ook veel sneller in elkaar dan het traditionele financiële systeem. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar juist dit soort dingen maakt het voor mij nog niet iets waar ik de crypto die ik bezit ook nog eens moet laten renderen zonder snel te kunnen handelen als ik dat nodig acht. Maar goed, dat kan ik uitzoeken, of dat ook een optie is.

Edit:
Voordat je weet ben je laggard net als 95% rest van NL :)
Denk ik niet aangezien ik al een leuk crypto-PF heb.
Daarnaast, ik heb een fijne baan, net een kind en ben verder best tevreden met mijn leven. Dat komt ook doordat ik niet elk dubbeltje twee keer moet omdraaien en geld uit kan geven aan dingen die ik leuk vind. Ik heb met mijn 'traditionele' geld ook niet heel sterk de behoefte om dat te moeten laten renderen, zolang het niet verdampt (doordat ik negatieve rente betaal of teveel spaargeld heb voor de belasting) doe ik daar verder ook weinig mee. Die tijd en energie wil ik er (nog) niet insteken, die kan ik wel kwijt aan andere dingen.

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 13-08-2021 13:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 19:48
Pfff.. amper vraag en idioot veel aanbod op de 46.4/46.5k USD voor BTC
Dat plafond blijft toch lastig (maar hopelijk wel het nieuwe supportpunt)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

velen coins zullen idd 10 jaar niet redden, maar denk je dat Bitcoin over 10 jaar niks meer waard is dan?
ETH heeft zichzelf ook zeer goed bewezen nu, die zal vast en zeker over 10 jaar er ook nog wel zijn.
van ADA? tja een hoger risico, deze zou ik zeker ook een %pf vasthouden. niet alles, ik hoop dat ik rond de piek mijn inleg+winst eruit kan halen, de rest laat ik staan. dit geld ook voor ETH en BTC
ook denk ik om klein deel FIL en en klein deel LINK vast te houden, time will tell.......
Punt is dat ik het gewoon niet weet. Dat is ook meer aan eenieder zelf denk ik, de inschatting of bepaalde munten of andere crypto gerelateerde dingen er over 10 jaar nog zijn. Maar spreiden: een deel parkeren voor rendement, een deel voor traden op een exchange en nog een deel op de Ledger houden kan ik.

Ik ben momenteel nog te lui en te conservatief om het daadwerkelijk ergens te parkeren voor een aantal % rendement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
@Pingo76 Als je een mooi voorbeeld wil hebben om te zien hoe een Pump & Dump er in een grafiek uitziet:
Request Network laat een prachtige zien.

Verder momenteel ver van wegblijven, anders ga je #REKT
#GeenFinAdvies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannelini
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 10:38
Iemand hier in NFTs? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:11:
@Pingo76 Als je een mooi voorbeeld wil hebben om te zien hoe een Pump & Dump er in een grafiek uitziet:
Request Network laat een prachtige zien.

Verder momenteel ver van wegblijven, anders ga je #REKT
#GeenFinAdvies
Linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Voor je eigen bescherming ga ik je geen linkje geven.

Request Network is als coin/asset beschikbaar op bitvavo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Gelukszoekr mooi om te zien dat je weer helemaal terug bent!

Vrouwen vs. Crypto
0 - 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ennas7
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-08 14:27
Indien je nog niet genoeg hebt van 'onze' aardappeleters Willem en PlanB:

https://www.whatbitcoindid.com/podcast/s2f-gold-the-big-reset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 21:33
Zou sowieso niet de eerste date over crypto praten of over "geld" in het algemeen...
Komt misschien een beetje opschepperig over ofzo.. weet het niet.

Ben er zelf ook al een paar jaar uit vanwege een vriendin *binnenkort vrouw* dus misschien is het wereldje veranderd :D

Over aandelen en crypto kletsen doe ik vaak met vrienden die er ook inzitten. Mijn familie moet er bijvoorbeeld ook niks van hebben. Nou prima dan begin ik er ook niet meer over :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:13
Lastig onderwerp altijd, geld en nieuwe relaties. Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin (na 17 jaar samen te zijn geweest met m'n ex) maar daarmee heb ik nog niet gesproken over crypto. Wel de gewone geldzaken, vrij globaal. Ergens komt er wel zo'n punt dat je het eens moet melden, is ook weer zoiets om over 5 jaar opeens te zeggen "ohja, ik heb nog wat crypto, da's ongeveer 2 miljoen waard. Had ik je nog niet verteld" :+

Nu ik er zo over nadenk.. ik had laatst een paar 100 verdiend aan chia, en die heb ik "wat easy money" genoemd. Mag wel uitkijken, straks denkt ze nog dat ik drugs deal ofzo :X

[ Voor 17% gewijzigd door AlterMann op 13-08-2021 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07:50
AlterMann schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:36:
Lastig onderwerp altijd, geld en nieuwe relaties. Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin (na 17 jaar samen te zijn geweest met m'n ex) maar daarmee heb ik nog niet gesproken over crypto. Wel de gewone geldzaken, vrij globaal. Ergens komt er wel zo'n punt dat je het eens moet melden, is ook weer zoiets om over 5 jaar opeens te zeggen "ohja, ik heb nog wat crypto, da's ongeveer 2 miljoen waard. Had ik je nog niet verteld" :+
Maar ik verkoop nog niet hoor, want binnen 5 jaar... ! _/-\o_

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:20
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:28:
@Gelukszoekr mooi om te zien dat je weer helemaal terug bent!

Vrouwen vs. Crypto
0 - 1
Thanks :) Crypto is gewoon geduld hebben. Helemaal met Bitcoin. Je kan de hele dag naar een chart gaan staren, maar dan zoek je toch wat meer afleiding in andere dingen
mentalozzie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:32:
Zou sowieso niet de eerste date over crypto praten of over "geld" in het algemeen...
Ik heb het 2x op een eerste date laten vallen. Alleen maar een glazige blik en amper reactie.

We zijn nog vroeg boys :*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
Ineens een vakantietripje naar een 5* hotel boeken op de Maladiven, inclusief VIP-vervoer

En dan pas op de hotelkamer uitleggen hoe je het kon betalen :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
Signs everywhere!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaFLlfVrzSq0LDlWxWEHGyNtfcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JXFY5Yy1rpWIzom2hubnlkLW.jpg?f=fotoalbum_large

Of is dit ons toekomstbeeld ipv een lambo..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:38:
[...]

Thanks :) Crypto is gewoon geduld hebben. Helemaal met Bitcoin. Je kan de hele dag naar een chart gaan staren, maar dan zoek je toch wat meer afleiding in andere dingen
Geduld hebben en ondertussen de hele dag grafiekjes kijken kan ook toch? Momenteel vakantie-periode op het werk en de kleine slaapt lekker veel + mijn vriendin zit nog in haar verlof dus ik heb er alle tijd voor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mentalozzie schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:32:

Ben er zelf ook al een paar jaar uit vanwege een vriendin *binnenkort vrouw* dus misschien is het wereldje veranderd :D

Over aandelen en crypto kletsen doe ik vaak met vrienden die er ook inzitten. Mijn familie moet er bijvoorbeeld ook niks van hebben. Nou prima dan begin ik er ook niet meer over :)
Inderdaad niet over praten, gewoon nederig gedag zeggen vanaf je motorkap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VI6Jrpo9iDokWNexRQGG88ruJ2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O8pjpMOUF7xvFLbZQ1mUTgpH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ngangatar op 13-08-2021 13:43 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:40:
[...]

Geduld hebben en ondertussen de hele dag grafiekjes kijken kan ook toch? Momenteel vakantie-periode op het werk en de kleine slaapt lekker veel + mijn vriendin zit nog in haar verlof dus ik heb er alle tijd voor :+
Ik heb dat ook wel vaak gedaan hoor. Maar dan had ik ook een portefeuille met iets van 12 coins. Dan valt er altijd wat te lezen en leren wat er in je straatje valt. Nu met alleen BTC is er gewoon niet zoveel spannends te volgen elke dag ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:09:
Pfff.. amper vraag en idioot veel aanbod op de 46.4/46.5k USD voor BTC
Dat plafond blijft toch lastig (maar hopelijk wel het nieuwe supportpunt)
Langs waar kijk je dit na? Op 1 beurs of algemene site die aan ze allemaal gelinkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Mooi liedje over XRP. Hij gebruikt Ripple, XRP zal wel niet zo lekker bekken
https://youtube.com/watch?v=cRG_Wz4tWU8

Elke keer doe ik die embed fout :F

[ Voor 13% gewijzigd door elektriekert op 13-08-2021 13:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik begon na een week over crypto tegen mn vriendin , een week later zei ze zou ik geld overmaken dat je bijstort in je wallet? Sindsdien maakt ze elke maand geld over voor dca:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Rakward schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Langs waar kijk je dit na? Op 1 beurs of algemene site die aan ze allemaal gelinkt is?
1 Beurs.

1 algemene site met ALLE beurzen en gratis toegankelijk heb ik nog geen weet van (Bestaat zoiets?)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

roflexx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:43:
Ik begon na een week over crypto tegen mn vriendin , een week later zei ze zou ik geld overmaken dat je bijstort in je wallet? Sindsdien maakt ze elke maand geld over voor dca:)
Blijvertje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Nu ik er zo over nadenk.. ik had laatst een paar 100 verdiend aan chia, en die heb ik "wat easy money" genoemd. Mag wel uitkijken, straks denkt ze nog dat ik drugs deal ofzo :X
Mijn vrienden en mijn vriendin weten er wel van. Mijn vrienden lachten me uit in het begin. Ze reageren steeds minder sceptisch, dus dat is wel goed. Mijn vriendin reageert altijd enthousiast als het gestegen is.... als ik dan vertel dat het gedaald is, snapt ze niet waarom ik het er niet uitgehaald heb. Ze wil er zelf ook wel wat instoppen, maar de drempel is toch nog te hoog. Het moet feitelijk zo simpel zijn als een overschrijving of een aankoop. Bovendien zit ze met het feit dat ze in NL woont, maar een BE paspoort heeft, wat voor veel platforms blijkbaar reden is om direct de KYC te weigeren op een of andere manier.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

1 Beurs.

1 algemene site met ALLE beurzen en gratis toegankelijk heb ik nog geen weet van (Bestaat zoiets?)
Dit lijkt er een beetje op.

https://v3.aggr.trade/c3uz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:42:
[...]

Ik heb dat ook wel vaak gedaan hoor. Maar dan had ik ook een portefeuille met iets van 12 coins. Dan valt er altijd wat te lezen en leren wat er in je straatje valt. Nu met alleen BTC is er gewoon niet zoveel spannends te volgen elke dag ofzo
Ja helder, snap ik ook wel hoor. Ik heb vanmorgen maar weer eens wat alts ingeslagen in de hoop dat ze nog even richting de maan gaan. Ik heb er, zoals gezegd, nu wel tijd voor maar echt veel aan is het niet. Ik heb gewoon een tabje met meerdere koersen van Binance open staan, daar kijk ik af en toe even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:44
Arfalas schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:34:
[...]

daar heb ik ze initieel voor gekocht. Dus ik ben al blij met dit flufje winst :)
Fijn dat ik wat aan je heb kunnen verkopen, mijn inkoop prijs gemiddeld was $0,083 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
D_Jeff schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

1 Beurs.

Ik heb eens een site gehad wat de grote beurzen in de gaten hield qua grote orders/liquidations ofzoiets:
https://v3.aggr.trade/mcrp

Als je geluid aanzet word het pas echt leuk (3 bolletjes rechtsonder) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Rakward schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:47:
[...]

Ik heb eens een site gehad wat de grote beurzen in de gaten hield qua grote orders/liquidations ofzoiets:
https://v3.aggr.trade/mcrp

Als je geluid aanzet word het pas echt leuk (3 bolletjes rechtsonder) :+
De beste website heeft er aan mijn kant even geen zin, check later nog wel een keer.
Heb de link hier vaker voorbij zien komen en Taro zag ik niet editen, dus 1+1=5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
Jammer, toch weer afgeketst op de 46,5K. Zijn er nog lokale forumwhales die 'm even kunnen ondersteunen met wat miljoenen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Sluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:58:
Jammer, toch weer afgeketst op de 46,5K. Zijn er nog lokale forumwhales die 'm even kunnen ondersteunen met wat miljoenen?
Zal ik m'n flufje er maar weer in douwen dan?

(is dit ook weer zo'n ding die je en hier en in bed kunt zeggen?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

O, voor degenen die met hun exit-strategie bezig zijn!

Als je separate exit-strategie voor je muntjes hebt, houd dan rekening met de verhuiding tussen BTC en het muntje waar je een exit voor wil.

Voorbeeld:
BTC-exit
Prijs Perc.
150000 10%
180000 15%
210000 61%
...

Als je bij 150k begint met uitstappen, bedenk dan dat je met een eerste staffel van 20k voor ETH een verhouding van 0.13 nodig hebt (dus ETH/BTC staat op 0.13 dan, want als BTC=150k => ETH=20k)

Ik kies er in ieder geval voor om die twee een beetje gelijk te laten lopen, zodat de kans groter is dat ik de staffels van ETH ook ga hitten. Dus bijvoorbeeld:

Prijs Perc.
10500 10%
12500 15%
14500 20%
...

De verhouding is nu ~0,07 dus als ETH/BTC gelijk blijft zal de eerste staffel van ETH ook gehit worden als BTC op 150k komt. Dat lijkt me een stuk realistischer dan hopen op 20k. In je spreadsheet kun je als je wilt ook de eerste staffel van je alt berekenen op basis van die verhouding door de huidige koers van BTC en je alt in te vullen. Dus dat je die 10500 laat berekenen op basis van de ETH/BTC.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Servor schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:59:
[...]
(is dit ook weer zo'n ding die je en hier en in bed kunt zeggen?)
Ja en volgens mij is alles wat je hier zegt maar niet in bed kunt zeggen off-topic. Ik heb er even een flowchart voor gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhQRd3RAqcE3fCz4-Emch84e3Ho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RLTMHmK0ksAFVYDqMb3mGpkd.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:29

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Ja en volgens mij is alles wat je hier zegt maar niet in bed kunt zeggen off-topic. Ik heb er even een flowchart voor gemaakt:
[Afbeelding]
"Ik kan niet wachten op de volgende harde vork"
"Wat heb jij een lekkere hash-reet"
"Zal ik mn keys eens even op je ledger storen"
"Pumpen en dumpen is m'n favoriete bezigheid"

Makkelijk zat om on-topic te blijven dus :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:10:
[...]

"Ik kan niet wachten op de volgende harde vork"
"Wat heb jij een lekkere hash-reet"
"Zal ik mn keys eens even op je ledger storen"
"Pumpen en dumpen is m'n favoriete bezigheid"

Makkelijk zat om on-topic te blijven dus :9B
"Verdomme wat doet die rode dildo hier nou weer"

En als iedereen nou zo constructief meedenkend was als jij, dan had Taro het een stuk minder druk! Jij bent goed bezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:15
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Note to self:
Als @Verwijderd iets shilled er blind en all-in induiken. Kan niet mis.

:+ deze smiley is een disclaimer dat mijn post niet serieus opgevat moet worden
@Verwijderd moet je ook niet altijd serieus nemen maar vwb GRT heeft hij gewoon gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:12:
[...]

"Verdomme wat doet die rode dildo hier nou weer"

En als iedereen nou zo constructief meedenkend was als jij, dan had Taro het een stuk minder druk! Jij bent goed bezig.
Dankje, ik DM je zo m'n wallet-adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:27
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]
Dus poseren voor een Lambo met je Ferrari petje op. Seems legit 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:16:
[...]

Dankje, ik DM je zo m'n wallet-adres.
Moet je ff de seed phrase erbij doen, dan komt het goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:41:
[...]

[Afbeelding]
Lambo met een Ferari petje, hm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

@Verwijderd moet je ook niet altijd serieus nemen maar vwb GRT heeft hij gewoon gelijk.
Ja ik heb GRT ook nog een tijg gehad dus moet wel goed spul zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Uitgestapt. Eerst maar eens kijken dat BTC door die weerstand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
MicroWhale schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 13:44:
[...]

Mijn vrienden en mijn vriendin weten er wel van. Mijn vrienden lachten me uit in het begin. Ze reageren steeds minder sceptisch, dus dat is wel goed. Mijn vriendin reageert altijd enthousiast als het gestegen is.... als ik dan vertel dat het gedaald is, snapt ze niet waarom ik het er niet uitgehaald heb. Ze wil er zelf ook wel wat instoppen, maar de drempel is toch nog te hoog. Het moet feitelijk zo simpel zijn als een overschrijving of een aankoop. Bovendien zit ze met het feit dat ze in NL woont, maar een BE paspoort heeft, wat voor veel platforms blijkbaar reden is om direct de KYC te weigeren op een of andere manier.
Bitvavo moet toch wel lukken?

en anders wat ook kan is dat ze MetaMask wallet pakt en dat jij gewoon een fluff ernaar toestuurd.... kan ze wel experimenteren en leren/ontdekken hoe alles werkt.
dit is een zeer goede investering, want volgens mij als je bewust bezig bent met crypto geef je minder snel fiat uit aan rommel (Action, extra schoenen/tassen etc) zullen vast minder gekocht worden dan....

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2021 14:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

spacer schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:29:
Uitgestapt. Eerst maar eens kijken dat BTC door die weerstand komt.
Thanks, we gaan door!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Raket was te zwaar beladen, één iemand moest uitstappen. Nu kunnen we vertrekken. Wel weer super sympathiek dat iemand gewoon uitstapt en de anderen die onmetelijke rijkdom gunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:46:
[...]

Raket was te zwaar beladen, één iemand moest uitstappen. Nu kunnen we vertrekken. Wel weer super sympathiek dat iemand gewoon uitstapt en de anderen die onmetelijke rijkdom gunt.
Ja he.

Ik heb me voorgenomen naar hem te zwaaien wanneer we op de maan zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:47:
[...]

Ja he.

Aan je avatar te zien ben je al een eind op weg! ;)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:47:
[...]

Ja he.

Ik vroeg me al af wie die gek aan de buitenkant van de raket was. Goed vasthouden Sjoerd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/apcGRdrpnE73YtLwU_6KPTWTKUE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xsBCsexoMXOr7I3xLuniQ5Nl.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Ik vroeg me al af wie die gek aan de buitenkant van de raket was. Goed vasthouden Sjoerd!
[Afbeelding]
HODL!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Aardig van mij hè 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Wie was die persoon zoveel pagina's terug die... 'gepikeerd' was?

Als hij verder niks gedaan heeft in de tussentijd zitten we nu ergens rond dezelfde waarde weer of dicht in de buurt.
(ligt eraan welke munten hij heeft natuurlijk, kan er nog wat onder zitten)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
The Chosen One schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:54:
Wie was die persoon zoveel pagina's terug die... 'gepikeerd' was?

Als hij verder niks gedaan heeft in de tussentijd zitten we nu ergens rond dezelfde waarde weer of dicht in de buurt.
(ligt eraan welke munten hij heeft natuurlijk, kan er nog wat onder zitten)
Zullen we het daar niet meer over hebben, het was 1 van de redenen waarom Taro zijn in en uitstap momenten niet meer wil delen.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Doet er ook niet toe wie het was. Hopelijk heeft diegene er lering uit getrokken. Kijk en bepaal zelf wat je strategie is en ga gewoon niet blind achter wie dan ook aan.

Of als je dat wel doet, wees dan bereid om het deksel op je neus te krijgen.

En hopelijk heeft diegene daarna ook geduld kunnen opbrengen, niet geprobeerd te compenseren op basis van zijn emotie en staat ie nu gewoon weer quitte of in de plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Precies En Taro heeft het al beslist en idd niet alleen door hem. Dat het de eigen schuld is weten 'wij' ook wel maar dit geeft wel aan dat zo snel 'gepikeerd' worden en vooral op anderen onzin is.

En zoals anderen al zeiden, de generale info of beweegredenen worden zeer gewaardeerd. Ik weet ook niet alles (verre van!) crypto en zit op dit moment ook alleen in BTC/LINK. Misschien binnenkort ietsje terug brengen in totaalbedrag maar in theorie kan ik het missen. Maar zoals ik eerder zei, in de praktijk heb ik het nodig om me Switch Oled e.d. goed te praten. :+

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2021 15:06 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:46:
[...]

de benzine is op :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:00:
Doet er ook niet toe wie het was. Hopelijk heeft diegene er lering uit getrokken. Kijk en bepaal zelf wat je strategie is en ga gewoon niet blind achter wie dan ook aan.

Of als je dat wel doet, wees dan bereid om het deksel op je neus te krijgen.

En hopelijk heeft diegene daarna ook geduld kunnen opbrengen, niet geprobeerd te compenseren op basis van zijn emotie en staat ie nu gewoon weer quitte of in de plus.
Misschien moeten die mensen iets meer tijd investeren in leren in plaats van kopiëren. Ik heb enkele dagen geleden een LINK swing long entry gepost op basis van onder andere een analyse op LINK/BTC. Ik denk dat de meerderheid van de SC posters zelfs dat te veel moeite vindt - i.e. als er niet wordt gezegd "nu moet je instappen" en twee uur later "nu moet je uitstappen". Dit klinkt misschien gefrustreerd of zuur, maar ik vraag me echt af hoeveel mensen überhaupt de NK reeks goed doorlezen en hun voordeel er mee doen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:09:
[...]

Misschien moeten die mensen iets meer tijd investeren in leren in plaats van kopiëren. Ik heb enkele dagen geleden een LINK swing long entry gepost op basis van onder andere een analyse op LINK/BTC. Ik denk dat de meerderheid van de SC posters zelfs dat te veel moeite vindt - i.e. als er niet wordt gezegd "nu moet je instappen" en twee uur later "nu moet je uitstappen". Dit klinkt misschien gefrustreerd of zuur, maar ik vraag me echt af hoeveel mensen überhaupt de NK reeks goed doorlezen en hun voordeel er mee doen.
Helemaal mee eens! En op zich kan je natuurlijk acties van mensen hier gaan kopiëren, als dat is wat je wil, prima. Maar dan moet je je ook realiseren dat degenen waarvan je acties kopieert jou geen enkele verantwoording verschuldigd zijn en je dus absoluut niet achteraf moet komen klagen. Maar zelfs dat blijkt lastig te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Na jarenlang gedacht te hebben dat ik me ooit eens in crypto moest gaan verdiepen, heb ik dat afgelopen maand eindelijk gedaan. Leek een mooi instapmoment en dat bleek ook zo te zijn. De waarde van mijn 50% BTC en 50% ETH zijn in een maandje al meer dan 50% gestegen. Mooie start dus!

Nu vraag ik me af, voor de degenen die actief traden, wat zijn de minimale winst percentages waar jullie voor gaan bij elke trade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
ik kijk hier, en op andere plekken wel af wat anderen doen. Maar meer ter bevestiging van wat ik zelf in gedachten had.
Als ik een trade moment in gedachten heb, kan het fijn zijn als een ervaren iemand dat idee ook heeft. Dan weet ik dat ik iig enige kans van slagen heb (nooit garantie natuurlijk)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
sjakieman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:15:
Na jarenlang gedacht te hebben dat ik me ooit eens in crypto moest gaan verdiepen, heb ik dat afgelopen maand eindelijk gedaan. Leek een mooi instapmoment en dat bleek ook zo te zijn. De waarde van mijn 50% BTC en 50% ETH zijn in een maandje al meer dan 50% gestegen. Mooie start dus!

Nu vraag ik me af, voor de degenen die actief traden, wat zijn de minimale winst percentages waar jullie voor gaan bij elke trade?
Welkom :)

Ik vind dat je eerst een verschil moet maken tussen traden en holden. Heb jij werkelijk vertrouwen in BTC en/of ETH. Zet dan een deel weg en doe hier niks mee

Wil je traden, dan zijn er veel mogelijkheden. Ik het kort kan je wel stellen dat hoe korter de trade, hoe lager het percentage is. En Visa versa.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:56
Dat zal per persoon verschillen, en per risico wat je wil lopen.

In principe, als je elke dag een trade van 2% zou kunnen doen, heb je het na een maand haast verdubbeld door compound interest. Als daytrader kan je daar prima mee leven geloof ik.

Er zijn voldoende mensen die na 10-20% winst blij zijn met hun tosti ijzer en er mee stoppen.

En er zijn retards helden die duizenden euro's winst pas uitcashen nadat ze er een Lambo van kunnen kopen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
Skrunsies schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:55:
[...]

Zullen we het daar niet meer over hebben, het was 1 van de redenen waarom Taro zijn in en uitstap momenten niet meer wil delen.
Dus? Het begon hier al enige tijd op een Taro crypto cult te lijken. Leuk en aardig dat hij post wat hij heeft gedaan, talloze anderen die dat ook doen. Persoonlijk interesseert het mij niet of Taro nou in fiat, btc of doge zit. Het zou eerlijk gezegd niemand wat moeten interesseren, De TA die hij post is leuk en goed en vooral fijn, voor mij, om te vergelijken met mijn eigen TA en ahv daarvan te kijken of ik discrepanties zie in het beoogde gevolg van de analyse.
Ik ga echter niet handelen omdat hij iets plaatst, wederom zou je ook niet moeten doen.

Ik wil niet pretenderen om te snappen waarom Taro op deze wijze reageert. Wat mij betreft zijn de post en TA een aanwinst voor een ieder die zich bezig houd met actief handelen. Als je zijn overwegingen mee neemt in je plan, prima. Het blijft echter je eigen plan en je eigen verantwoordelijkheid.

Niet reageren op DM`s, tweakers die hun eigen verantwoordelijkheid willen delegeren afstraffen, wordt gelukkig al goed gedaan door de meeste mensen hier. Het gros van de mensen heeft er namelijk wel iets aan en het is dus waardevol ook al zijn er wat pijnpunten.

Het is niet perse aan jou gericht Skrunsies. Ik quote jou om een stukje irritatie omtrent de bovenstaande situatie te melden.

[ Voor 3% gewijzigd door JW04 op 13-08-2021 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:12
In een bull markt heeft iedereen gelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ideale scenario is om de cycles te timen, dan hoeft je je niet druk te maken om wekelijks of maandelijks te traden.

Flinke dips kopen en/of DCA kopen in de bear market (2-3 jaar tijd) en dan in het 4e jaar (staartje van de bull cycle) gefaseerd (DCA) uitcashen.

We zitten (volgens de mensen die er verstand van hebben) in dat 4e jaar. Kopen is nu riskanter.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 13-08-2021 15:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021

Dat ligt er heel erg aan hoe actief je bent. Als day trader is een dipje van €500 - €1k op bitcoin bijvoorbeeld al mooi. Als je echt hodl-ed en hier voor de lange termijn zit dan ga je natuurlijk pas boven de ATH nadenken en misschien zelfs boven de 100k.

Ik ben niet een day trader. Ik zit er een beetje tussenin. Meestal probeer ik wel een procent of 5 mee te pakken maar ik ben wel voorzichtig en cash soms uit voor de top. Beter 5 - 10 procent pakken elke keer dan een paar keer de boot in gaan. Het gaat soms hard omhoog maar twee keer zo hard naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Richh schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:19:
[...]
En er zijn retards helden die duizenden euro's winst pas uitcashen nadat ze er een Lambo van kunnen kopen.
Hoi, zeg wat denk je: een gele of een rode? :P

* sh4d0wman casht uit wanneer de prijzen in de winkel in satoshi en fiat notatie verschijnen.Zal dus wel een doos onder een brug worden. @Slux nog tips? :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Nou nou lastige hobbel. 47K is ook een behoorlijke noot om te kraken, staat behoorlijk wat in orderbook.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 14:15:
[...]

All shitcoins are equal. But some shitcoins are more equal than others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ySRwL7iTvOl_q3ZWqah77bFmtg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hVZ0xpXazmE0kZZxZHFsGjgW.jpg?f=user_large

Weg met al die fiats ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
sh4d0wman schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:29:
[...]

Hoi, zeg wat denk je: een gele of een rode? :P

* sh4d0wman casht uit wanneer de prijzen in de winkel in satoshi en fiat notatie verschijnen.Zal dus wel een doos onder een brug worden. @Slux nog tips? :+
Een gele of een groene ;)

Heb zelf mijn doel met crypto al gehaald :P ik zal niet snel alles verkopen (mochten we ooit de 300k aan tikken, dan misschien wel, kan ik daar een stukje hypotheek mee aflossen).

Mocht ik met xx% een leuke EV kunnen kopen dan ga ik dat wel doen, verder zie ik op korte termijn ook weinig redenen om het naar waardeverliezende euro's over te maken. Laat me nu volledig sturen door TA en nieuwsberichten.

Denk niet dat we ooit satoshi's gaan zien in de winkels :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
REKT met ada, zucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Valar Morghulis schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:32:
Nou nou lastige hobbel. 47K is ook een behoorlijke noot om te kraken, staat behoorlijk wat in orderbook.
nou eigenlijk schuift het wat op vandaag. Muur ligt er nu ook tussen 47 tot aan 48 zelfs. Dus zou kunnen gebeuren dat we tot 48 zo door kloten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
anti elppa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

nou eigenlijk schuift het wat op vandaag. Muur ligt er nu ook tussen 47 tot aan 48 zelfs. Dus zou kunnen gebeuren dat we tot 48 zo door kloten
En dan komt de 49K die deze run al een paar keer support en resistance is geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
anti elppa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Jup ik zie het. Zal nog wel wat worden gegokt op een retest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Is het scenario dat het alsnog klapt en gaat zakken naar 39 of 42 echt ondenkbaar wat jullie betreft? Naast mijn mening niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Sluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:42:
[...]

En dan komt de 49K die deze run al een paar keer support en resistance is geweest :/
dat zie ik niet echt op de daily. Welke periode ongeveer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:20:
[...]
Dus? Het begon hier al enige tijd op een Taro crypto cult te lijken. Leuk en aardig dat hij post wat hij heeft gedaan, talloze anderen die dat ook doen. Persoonlijk interesseert het mij niet of Taro nou in fiat, btc of doge zit. Het zou eerlijk gezegd niemand wat moeten interesseren, De TA die hij post is leuk en goed en vooral fijn, voor mij, om te vergelijken met mijn eigen TA en ahv daarvan te kijken of ik discrepanties zie in het beoogde gevolg van de analyse.
Ik ga echter niet handelen omdat hij iets plaatst, wederom zou je ook niet moeten doen.

Ik wil niet pretenderen om te snappen waarom Taro op deze wijze reageert. Wat mij betreft zijn de post en TA een aanwinst voor een ieder die zich bezig houd met actief handelen. Als je zijn overwegingen mee neemt in je plan, prima. Het blijft echter je eigen plan en je eigen verantwoordelijkheid.

Niet reageren op DM`s, tweakers die hun eigen verantwoordelijkheid willen delegeren afstraffen, wordt gelukkig al goed gedaan door de meeste mensen hier. Het gros van de mensen heeft er namelijk wel iets aan en het is dus waardevol ook al zijn er wat pijnpunten.

Het is niet perse aan jou gericht Skrunsies. Ik quote jou om een stukje irritatie omtrent de bovenstaande situatie te melden.
Je hebt gelijk en ik heb mijn eigen bericht even terug gelezen, het is inderdaad niet helemaal over gekomen zoals ik bedoeld had. Ik zit op het moment in het ziekenhuis dus deed het even snel op de mobiel.

Wat ik eigelijk wou zeggen was om geen 'oude koeien' meer uit te sloot te trekken. Persoonlijk vind ik het gewoon jammer dat als iemand er zoveel tijd en energie insteekt een soort van trap na te krijgen. En dat vind ik dan weer niet fair. Tuurlijk moet je niet handelen nav iemand anders, tsja of je doet het wel, maar wanneer het dan mis gaat moet je ook zelf op de blaren gaan zitten.

Maar goed, nou wordt er alweer over gesproken. Ik kan me beter druk maken om de reden waarom we in het ziekenhuis zijn ;)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Dude die coin heeft in zijn hele bestaan volgens mij nog geen volle week boven het huidige niveau gezeten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
MrKennedy1985 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:44:
Is het scenario dat het alsnog klapt en gaat zakken naar 39 of 42 echt ondenkbaar wat jullie betreft? Naast mijn mening niet namelijk.
Niemand weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Waarom zou dat ondenkbaar zijn? Ik vind sub $6k redelijk ondenkbaar. Maar verder...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Richh schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:45:
[...]

Dude die coin heeft in zijn hele bestaan volgens mij nog geen volle week boven het huidige niveau gezeten _O-
Die munt heeft ruim 80% van z'n bestaan niet boven de €0.10 gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Dat is zeer goed mogelijk hoor. En als het daar naartoe zakt kan het ook nog wel veel veel lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
anti elppa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:44:
[...]

dat zie ik niet echt op de daily. Welke periode ongeveer?
Maart, april, mei beetje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qVoKFi8XIjlU2FrMLmRQvOCoJ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DtRAu9rbntZXAfQlYEBwu8xR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Hallo.
Ik heb zojuist ADA verkocht en zoek nu een munt die effe +20/30 % gaat doen binnen nu en een uurtje.

Wie o wie weet welk muntje dat gaat zijn?

asking for a friend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Mijn overburen hebben er een met holographic wrap. Dat is best lelijk .... :X

Zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/7c/46/ec/7c46ec076613236f0b5d772889462c2f.jpg

Niet van BTC winst gekocht maar een kuch illegaal kuch casino.
Andere buren hebben een groene en oranje Lambo, een RR en Bentley GT v8. En een legaal casino.
Ik moet dus nog even mijn BTC verzilveren want wij rijden een Mitsubishi Mirage... :+

ps we hebben een Lambo dealer in de stad *O* Ben er al eens langs gereden om te kijken. (kijken kijken niet kopen) https://www.lamborghini.c...or/lamborghini-phnom-penh

[ Voor 32% gewijzigd door sh4d0wman op 13-08-2021 15:58 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Cardano smart contracts op 12 september.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSWWvH61sJ_DjwgtodFT2j2Osgg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xy1UurNLm8FqCQHYdgJ0mOCH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:10

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
jostefa schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:22:
In een bull markt heeft iedereen gelijk.
mijn vrouw heeft een andere mening.. of het is geen bull markt, dat kan natuurlijk ook... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Tartarus schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 15:55:
Hallo.
Ik heb zojuist ADA verkocht en zoek nu een munt die effe +20/30 % gaat doen binnen nu en een uurtje.

Wie o wie weet welk muntje dat gaat zijn?

asking for a friend
Geen, we gaan rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:59
We gaan gewoon even kijken hoe de 1HMA7 er uit ziet en weer terug. Nou ja, dat laatste hoop ik dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=3Pty&p=1

Oorzaak en gevolg.
Het gevolg heb ik bijna uit, maar nu de oorzaak nog (boek is pas enkele dagen uitgekomen).
Mijn huiswerk voor dit weekend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
ik zie die meer in een range tussen 50 en 52. Maar vraag me af hoeveel dat gaat doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de liefhebbers:
Oproep: Heb jij veel geld verloren aan cryptomunten?

Door MARLOU VISSER

36 min geleden
in GELD (Televaag)

Heb jij geïnvesteerd in een van de vele cryptomunten en ben je geld kwijtgeraakt? En wil je daar (eventueel anoniem) over vertellen? Dan kom ik graag in contact met jou!
Meh, ik wordt weer buitengesloten dus ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
RaptorXS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:43:
Voor de liefhebbers:

[...]

Lekker een sensatiestukje in de Telegraaf over de slechte kanten van crypto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
RaptorXS schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 16:43:
Voor de liefhebbers:

[...]

Op reageren, en uitleggen dat je wel eens wat verloren hebt maar dat daar tegenover staat dat je je hypotheek afgelost hebt met winst uit crypto. Denk dat ze je dan toch niet zoeken voor het artikel.

@Gelukszoekr voor jou wederom een kans op kranten-fame! :+

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 13-08-2021 16:47 ]

Pagina: 1 ... 124 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!